این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر - روبروی اورژانس بیمارستان دی - کوچه دوم - پلاک ۸ - طبقه ۵ - واحد ۱۷
میدان ونک- خیابان ملاصدرا - نبش خیابان شیخ بهایی - بیمارستان بقیه الله
خیابان ولیعصر - روبروی اورژانس بیمارستان دی - کوچه دوم - پلاک ۸ - طبقه ۵ - واحد ۱۷
میدان ونک- خیابان ملاصدرا - نبش خیابان شیخ بهایی - بیمارستان بقیه الله
میدان انقلاب، انتهای خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان فاطمی، نبش کوچه شیبانی- پلاک ۳۵۹ - کلینیک بصیر
عمل لازک، بسیار عالی بود و همچی خوب پیش رفت.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار دکتر عالی و خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۲۲سال 96 عمل لازیک پیش دکتر جدیدی تو بیمارستان بقیه الله انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مادرم آب مروارید عمل کرد پیش آقای دکتر و بسیار راضی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۶آسیب دیدگی عدسی چشم راست و بهتر شدن وضعیت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸چشمهام ضعیف بود و جراحی کردم الان خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سلام ،جهت معاینات مربوط به چشمم که پیوند قرینه شده، ویزیت شدم ،و نتیجه معاینات وتجویز ایشان رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر بسیار حاذق خوش برخورد و متواضع هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶پزشک بسیار حاذق، دقیق و شدیدا اخلاق مدار است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عمل چشم مادرم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱کارش فوقالعادست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸سلام مادرم چشمشون آب آورده بوده عمل کردن و لنز گذاشتن واقعا عالی هست کارشون
۱۳۹۸/۰۹/۱۶اب مروارید داشتم نشخیص داد
۱۳۹۸/۰۲/۱۳بنده کاشت لنز پشت قرنیه داشتم توسط دکترجدیدی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۳۰معاینه
۱۳۹۹/۰۳/۱۱عااااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عمل اب مرواریدخوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عمل چشم کردن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عمل لازک
۱۴۰۰/۱۰/۰۱باسلام بسیار بسیار بسیار دکتر باتجربه دقیق درکار و بسیار بسیار بااخلاق یعنی هر چی از آقای دکتر از کارو حرفه و اخلاقشون تعریف کنم باز کمه خداانشاالله بهشون همیشه سلامتی عطاکنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷همه چی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳فوقالعاده به ایشون ایمان دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷جراحی لازک.نتیجه عالی.
۱۳۹۸/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار ماهر
۱۳۹۸/۱۱/۲۶لازک کردم کارشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۳۰دکتر از نظر اخلاق و کار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۲من عمل لازیک کردم سال89، بسیار عاااالی هستند. همیشه دعاگوی دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تشخیص قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲مشکل آستیکمات
۱۳۹۸/۰۳/۱۹دکتر فوق العاده ای در تشخیص جراحی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالیییییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عمل لیزیک/نتیجه فوق العاده.درجه یک
۱۳۹۹/۰۷/۰۲پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱قوز قرنیه داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عااااالی هستن عالییییییئی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عمل کاشت لنز لازک
۱۳۹۹/۱۱/۱۲درود بر شما خوانندگان محترم ،من برای معاینه چشم ومشورت در مورد آستیک ماتیک بودن چشمم که اگر ایشون موافق به لیزیک باشد انجام بدن که با کمال صداقت فرمودن با عینک کناربیا چون بعداز مدتی باز عینک لازم میشوی،یعنی تفکر ایشون فقط درمان بیماره نه تجارت ،وقدردان ایشانم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱سلام بر شما قوزک قرنیه داشتم مشغول معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عفونت چشک
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عالیییییییییییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ابشان نفر اول چشم پزشکی ایران هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۳تشخیص آقای دکتر فوق العاده اس
۱۴۰۰/۱۱/۰۹باتوجه به رضایت عالی خانواده و دوستانی که تحت درمان قرار گرفتند به دیگران توصیه صددرصددارم
۱۳۹۹/۰۴/۳۰بسیار دکتر خوبیه و عملشون خیلی راحت رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بله ایشون دکتر فوق العاده ای هستن و کمک رسانی ب فقزا و عوام عالی هستن و من مشکل قرنیه داشتم و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵پزشک محترمی هستند. برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۰/۰۵/۱۱کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر عالییی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی مرسیییی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بهبود بافت
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بهترین.عالی.استاد وبا تجربه وبسیار خوش اخلاق ومتعهد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۲فقط ویزیت
۱۴۰۰/۰۳/۱۸قوز قرنیه داشتم،پیوند قرنیه شدم و خداروشکر کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴تنبلی چشم قوز قرنیه و گذاشتن حلقه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲طبق دستور دکتر قرار شد پس از رسیدن به سن فعلی جهت جراحی آب مروارید و کاشت لنز مراجعه نمایم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی و بی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸بسیار دکتر حاذق و توانمندی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خیلی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۴واقعا بسیار عالی هستند. بنده 10 سال پیش قوز قرنیه شدید در هر دو چشم داشتم که به لطف خداوند و به وسیله ایشان در یک فرایند دوساله درمان شدم .
۱۳۹۹/۱۲/۰۹سلام بینای ام را مدیون دکتر جدیدی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶عمل لازک رو برام با نتیجه عالی و ماندگار انجام دادن
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عمل چشم داشتم و همیشه دعاگو ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عمل لیزیک چشم هالی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹عمل لیزیک چشم انجام داد عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عمل لازک کارشون عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۱من برای چکاپ مراجع کردم ایشون متوجه شدن شبکیه چشمم مشکل داره
۱۳۹۹/۰۳/۳۱خوبه ولا دکتر خوبی هست نتیجه ام علی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶مشکل قرن
۱۴۰۰/۰۷/۰۹مشکل قرنیه داشتم که خدارو شکر بهترم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بسیار عالب
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عمل لازک انجام دادم
۱۳۹۸/۰۳/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰19 سال پیش عمل لیزیک داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بیمارانی راکه عمل کرده راضی هستند ومشکل خاصی ندارند
۱۳۹۸/۱۱/۲۶4 نفر از بستگانم توسط ایشون لزیک شدند ازایشون کاملا رضایت دارم خدا از ایشون راضی باشه آرزوی طول عمر باعزت وبرکت را برای ایشون مسالت دارم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰عمل لازک چشم انجام دادم و عاالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲فقط یه ویزیت داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳انکارناپذیر هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر خیلی عالی و خوبی هستند تخصص و عالی داره خدا خیرش بده ایشالله
۱۴۰۰/۰۹/۳۰لنز گذاشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷دکتر جدیدی بهترین دکتر در ایران هستند .
۱۳۹۸/۱۱/۰۲بسیاررررعالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۲/۰۶خیلی صبور و حرفه ایی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸دکتر بسیار عالی ودقیقی هستن ومن راضی بودم
۱۳۹۸/۰۱/۲۶معاینه چشم وتشخیص بیماری
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عمل لزیک چشم انجام دادم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵بسیار بسیار با تجربه و پر حوصله . با معلومات بالا هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خوبه ممنونم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عمل لازیک انجام دادم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹پیوند قرنیه انجان دادم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عمل لیزیک انجام دادم وبسیارراضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۰۲لازک چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶تابادسط
۱۳۹۹/۰۷/۰۲اب مروارید عمل کردم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹من سال 90عمل کاشت لنز دایمی توسط آقای دکتر انجام دادم وتا الان هم 8٫1400خداروشکر مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر بسیار
۱۳۹۹/۱۲/۲۰بسیار عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵ایشان ازبهترین پزشکان حال حاضردرقرنیه است
۱۳۹۹/۰۶/۲۵دکتری خوب و توانا
۱۴۰۰/۰۲/۰۵لیزیک ،عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۲۰بسیار دکتر عالی هستند و با اخلاق، خدا حفظشون کنه
۱۳۹۷/۱۱/۲۹مراحل اولیه رو سپری کردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۹خوب هست
۱۳۹۸/۰۲/۱۰عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عالی پنچه طلا
۱۳۹۹/۰۹/۰۵دکتر بسیار ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۹جراحی آب مروارید.عمل عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۲عاااالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۳بسیار خوب وبا تشخیص بالا هستند
۱۳۹۷/۱۰/۰۲جراحی لازک
۱۳۹۸/۱۰/۲۲عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار عالی و رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۴/۰۵بله من چشم چپم بیایی رادراثرعدم تشخیص ازدست دادم برای ویزیت مجدد برسی چشم راستم که ضعیف شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دوبار عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۳عمل قرنیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار با اخلاق متبحر منطم و با حوصله هستن
۱۳۹۸/۰۴/۰۱جراحی لایزیک انجام دادم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰پیوند قرنیه شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۴مادرم گرفتگی رگ اصلی چشم داشت پدرم آب مروارید .عالی بود عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عمل لازک انجام دادم خدا رو شکر تا الان راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۳ایشون چندین سال پیش چشم برادرم رو عمل کردن و عمل عالی داشتن
۱۳۹۹/۰۷/۲۶جراحی لازک داشتم و کار دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰درد چشم بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ایشون چشمم رو عمل لازک انجام دادند .بسیار عالی و خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۶عمل جراحی چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱دکتر ماهری است من عمل اب مروارید انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۶/۱۲عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۰۸در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹هر دو چشم آب مروارید داشت عمل کردن خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عالی بود.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱چشمم ضعیف بود.الان خیلی خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷با سلام عمل لازک انجام دادم 9سال پیش و خیلی راضیم خدا رو شکر که با آقای جدیدی آشنا شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ایشان فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عمل لیزیک چشم انجام دادم که خیلی رازی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ضعیفی چشم و نتیجه جراحی عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۴بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۳۱واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۳/۲۶عمل لازک انجام دادم خیلی خوب وراضی ام
۱۳۹۸/۰۳/۲۷پزشک با اخلاق و بسیار باتجربه و با مهارتی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴اب مروارید عمل کردم خیلی خوب شدم از اقای دکتر خیلی ممنونم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عمل لازک داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عمل انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۲۱اکی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷دکتر جدیدی واق
۱۳۹۸/۱۰/۲۹عمل لازک انجام داده ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل فیکو انجام دادم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲عمل لازک 10 سال پیش انجام دادم و بسیار راضی بودم. خیلی دکتر ماهر و خداشناسی هستند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۷مشکل شبکیه بودش
۱۳۹۹/۰۹/۱۰بسار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عاللللللی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار دکتر مجرب و متخصص حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام من حدودبیست سال پیش چشم راستم راپیش اقای دکتر پیوند قرنیه کردم وچشم چپم رالنز فیکو گذاشتم کار اقای دکتر بسیار عالی بود وتا حالاهیچ مشکلی نداشتم وهمیشه براسلامتی دکتر دعا میکنم چون واقعا دکتری ماهر مهربان; خوش برخورد و با وجدان و بسیااار منصف هستن بنده از بندر ماهشهر خدمت ایشون رفتم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۸داشتن فشار چشم بالاو جراحی توسط دکتر جدیدی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶کارشون حرفه ای هست.تشخیص عالی.
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ایشان بسیارحاذق می باشند.
۱۳۹۹/۰۶/۰۵در بیمارستان
۱۳۹۹/۰۲/۲۱از طریق اقوام که ار کارشون راضی بودن ،میشناسم
۱۳۹۸/۱۱/۰۵بسیار مجرب و خوش اخلاق و با ایمان . پزشک زبر دست
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی و بی نظبر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱پسرم چشماش خیلی ضعیف بودن آقای دکتر جدیدی عمل کردن لنز دائم براش گذاشتن الان خیلی راضی هستند و حتی خواهرم و برادرم هم دکتر جدیدی عمل لازیک براشون انجام دادن و اونا هم از کار ایشون راضی هستن خدا بهشون سلامتی و طول عمر باعزت بده انشاالله
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷لازیک کردم عالی بوده
۱۳۹۷/۰۹/۱۴سلام بزرگوار دکتر بسیار حاذق هستند من 16 سال پیش چشمم رو عمل کردند و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۰۷لیزر چشم خیلی راظیم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸من لایک چشم داشتم چند سال پیش خوب بود راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عمل لازک
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر بشیار خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۲/۲۳کاتاراکت وبسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عمل لیزر انجام دادم حدود 7 ماه میگذره الحمدلله بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶لیزر چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹من چشمم ضعیف بود و عمل کردم خیلی هم راضی هستم خداروشکر
۱۳۹۹/۰۹/۰۷بسیارعالی وبااخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۲سلام . دخترم لازیک انجام دادند . خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱برای لیزیک مراجعه کردم و بدلیل وجود نکته ای در چشم از انجام این کار منصرفم کردند
۱۳۹۷/۰۲/۳۱عمل اب مروارید انجام داده ام
۱۳۹۸/۰۸/۱۱بسیار دکتر با تجربه و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۴لک روی قرنیه داشتم.گفتن نمیشه کاریش کرد مگه پیوند قرنیه .که مام نتونستیم انجام بدیم
۱۳۹۷/۱۲/۱۶مشکل آب مروارید
۱۳۹۸/۰۲/۱۴عمل لیزیک فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲من نمره چشمم اونطور که همه دکترا میگفتن خیلی بالا و بد بود. ایشون برام عمل فمتولیزیک انجام دادن که هم خودشون خیلی راضین هم خودم. تا الان 9 ماه گذشته از عمل. ممنونم ازشون. بعد از عملم خودشون چکاپ و رسیدگی میکنن.
۱۴۰۰/۰۶/۲۲والدین
۱۴۰۰/۰۱/۲۴آب مروارید
۱۳۹۷/۰۳/۰۲عمل چشم انجام شده
۱۳۹۸/۱۰/۰۱معاینات عمومی چشم عمل لیزیک عمل آب مروارید و تعبیه لنز
۱۴۰۰/۰۶/۱۲فیکو گلوکوم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰عالی بوده
۱۳۹۸/۰۲/۲۲عمل لازیک را در سال 88 پیش ایشون انجام دادم عالی بود به ایشون خیلی مدیونم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عمل لازک بسیار راضی ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۱من جراحی فیکو داشتم. هر دو چشم. کارشون عالیه و همچنین با ارامش و صبر بیمار را ویزیت می کنند و پاسخگو هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عمل قرنیه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر بسیار خوب و توانمدی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عمل کاشت لنز
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برادرم چشمشو عمل کرده پیش ایشون
۱۳۹۹/۰۴/۰۱بله عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۵کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۳۰پسر شش ماهه ام آب مروارید داشت عمل کردن کارشون عالیه همیشه قدردان ایشون هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۹مشکل نابینایی داشتم دکتر خیلی خیلی خوبه وقتی بینایی چشمام دوباره بدست اوردم خیلی خوشحال شدم مچکرم دکتر ممنونم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰3سال هس عمل لازیک کردم و بسیار راضی ام
۱۳۹۷/۰۲/۰۴خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۶عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۳من چشمم لازک کردم خیلی راضی بودم عالیه
۱۳۹۸/۱۰/۳۰فعلا درحال درمان هستنم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹عالی است
۱۳۹۸/۱۱/۱۲مشکل پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶مشکل قرنیه پیوند انجام دادم
۱۳۹۹/۰۹/۲۸سلام اب. مروارید دارمودرد دارم
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عالییییییییییییییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴قوز قرنیه
۱۳۹۸/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵من 4 سال پیش پیش ایشون عمل لازک رو انجام دادم،عالی بودن عالییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عمل چشم.عالیییی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸من عمل اسمایل انجام دادم و فوق العاده راضی بودم دستشون واقعا سبک
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۹مادرم چشماش آب سیاه داشت دکتر جدیدی عمل کردن خیلی الان خوبه حالشون و هر جا میرفتیم میگفتن مادر بینایشو از دست میده ولی دکتر جدید عمل کردن خدا خیرشون بده بعد چند سال تغییری درد دیدشون به وجود نیومده
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عالی ...حرف ندارن پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی وباتجربه هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عمل لیزر عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عمل لیزیک چشم انجام دادم و بعد از 16 سال هنوز دید عالی دارم و اصلا برگشت نداشتم.ممنونم از آقای دکتر️️
۱۴۰۰/۱۱/۰۷برای معاینه کلی مراجعه کرده بودم بسیار عالی و با دقت هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۲۱واقعا یک انسان به تمام معنا و یک پزشک بسیار عالی و فهمیده هستند دستشان شفا است خداوند عمر طولانی و باعزت به ایشان عطا کند
۱۳۹۸/۰۳/۲۰بینایی کم و عمل جراحی
۱۳۹۹/۰۷/۱۲خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۰راهنمایی بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۵/۲۷عمل قرنیه انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۲انسانی بسیار شریف، خوش برخورد و صدالبته حاذق و ماهر
۱۳۹۸/۰۴/۰۷عمل لازک چشم انجام داده و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۳۰