بله از انتخاب ایشون خیلی راضیم و ایشون کارشون رو با دقت و ظرافت انجام میدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
یه فکمو ونیر و اون یکی رو بلیچینگ کردم.راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دندانم درد میکرد شدید و عصب کشی کردم پیششون.راضی بودم.درد دندانم یر طرف شد روز بعدش
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
لمیمت دندان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
برای درمان ریشه مراجعه کرده بودم و نتیجه ی عالی ای بود توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
فوق العاده متخصص ، صبور و خوش برخورددد هستن ایشون من که دنتال فوبیا (ترس از مداوا های دندانپزشکی ) دارم و به هیچ عنوان حاضر نبودم بغیر از حالت بیهوشی روی دندانم کاری انجام بشه رو با ارامش بسیار زیاد و کاملا بدون درد جراحی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
کشیدن سه دندان عقل در یکروز و دو ایمپلنت درهمانروز انجام شد تیم حرفه ای وعالییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
دندات درد داشتم و وقتی بهشون مراجعه کردم ایشان با صبوری مشکل درد دندانم را حل کردند .
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
با احترام دکتر بسیار عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
عالی بودن از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودند و در طول درمان اصلا اذیت نشدم.
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
حرفه ای و کار درست!هیچ دردی احساس نکردم دلم میخاد همیشه پیش ایشون برم !خیلی راحت بودم !حتما پیشنهاد میکنم برید پیشش
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
بسیار خوش اخلاق و مهربان بودند و کارشون عالی بود. خیلی حرفه و با تجربه هستن.
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خیلی عالی بودنند راضی بودم و کارشون کاملا درست بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
برای کشیدن دندون عقل مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
برای ایمپلنت مراجعه کردم . کلینیک بسیار تمیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
ایشون بشیار باحوصله و کار بلد هستن و همچنین درمان را بدون درد انجام دادند و در به ادم ارامش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
ایمپلنت و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
پر کردن پندان
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
سلام یکی ازاقوام پیشش رفته بودراضی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیار دکتر خوب و خوش برخورد بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
سلام دکتر بسیار عالی و با صبر من و مادرم را درمان کرده بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند و کاملا به صحبت های بیمار با توجه به مشکلشون گوش کرده و با بهترین هزینه با سریع ترین زمان درمان را انجام میدهند
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
بسیار راضی بودم
کار جرمگیری پیششون انجام دادم بسیار حرفه و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خیلی با حوصله و تمیز کار انجام میدن واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
سلام کارشون عالی هست من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خانم دکتر بسیار خوش برخورد کار بلد و اینکه اصلا درد و استرسی نداشتم البته من دو جلسه هست که پیششون رفتم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
بسیار با حوصله و عالی عمل میکنن.خوشرو هستن.پسر و همسرم هم پیششون بردم راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
دکتر خیلی خوب و باحوصله هستن، کارشون دقیق و تمیزه. واقعا راضیام.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
مشکلات متعدد و خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
برای عصب کشی رفتم و کارسون بسیار عالی بود با تسکر از صبوری و اخلاق خوب ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
کارشون بی نظیره واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار کاربلد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
دندان درد داشتم که عصب کشی انجام دادن و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
دندانم درد می کرد با عصب کشی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
مطب تمیز ، دکتر حیدری عالی ، خدمات فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیارکاربلد واستادهستن رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
ایشون عالی و صبور و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
کامپوزیت نتیجه ی عالی ای داشت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
تیم خوش برخورد و کاردرست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
واقعا عالی بود کارشون حرف نداشت
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
بسیار فوق العادا و پهربان
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
کارتون خیلی خوبه و عالیه اخلاق و رفتار شما با مراجعه کننده ها بسیار عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
جهت روکش دندان مراجعه کرد بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
کارشون بسیار تمیزه.پیششون دندون پر کردم و کامپوذیت ونیر انجام دادم.
مهسا حیدری، دندان پزشک عمومی، فارغ التحصیل از ـ آزاد تهران در سال ۱۳۹۹، با سابقه ۵ سال درمان زیبایی و درمانی در زمینه دندان پزشکی. خدماتی که در مرکز دندان پزشکی ماه دنت انجام می شود: جرم گیری، بلیچینگ، کامپوزیت ونیر و لمینت، درمان ریشه (عصب کشی)، روکش، ترمیم (پر کردن) دندان، دندان مصنوعی، ایمپلنت، جراحی عقل و کشیدن دندان.
تهراننارمک، خیابان فرجام غربی، تقاطع فرجام و حیدرخانی، ساختمان آرشا، پلاک ۷۰۶، طبقه ۵، واحد ۳۰
مرکز دندان پزشکی ماه دنت خدمات ذیل را به انجام می رساند: جرم گیری، ترمیم (پر کردن)، عصب کشی، ایمپلنت، بلیچینگ، کامپوزیت و لمینت، روکش و آنله، دست دندان مصنوعی، جراحی دندان.
دندان عقل
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲برای ترمیم رفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بله از انتخاب ایشون خیلی راضیم و ایشون کارشون رو با دقت و ظرافت انجام میدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷یه فکمو ونیر و اون یکی رو بلیچینگ کردم.راضیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰دندانم درد میکرد شدید و عصب کشی کردم پیششون.راضی بودم.درد دندانم یر طرف شد روز بعدش
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۳/۰۴لمیمت دندان
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای درمان ریشه مراجعه کرده بودم و نتیجه ی عالی ای بود توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲فوق العاده متخصص ، صبور و خوش برخورددد هستن ایشون من که دنتال فوبیا (ترس از مداوا های دندانپزشکی ) دارم و به هیچ عنوان حاضر نبودم بغیر از حالت بیهوشی روی دندانم کاری انجام بشه رو با ارامش بسیار زیاد و کاملا بدون درد جراحی کردند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶کشیدن سه دندان عقل در یکروز و دو ایمپلنت درهمانروز انجام شد تیم حرفه ای وعالییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶دندات درد داشتم و وقتی بهشون مراجعه کردم ایشان با صبوری مشکل درد دندانم را حل کردند .
۱۴۰۳/۰۱/۰۶با احترام دکتر بسیار عالی میباشد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶عالی بودن از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار خوش اخلاق و با حوصله بودند و در طول درمان اصلا اذیت نشدم.
۱۴۰۲/۰۷/۱۷حرفه ای و کار درست!هیچ دردی احساس نکردم دلم میخاد همیشه پیش ایشون برم !خیلی راحت بودم !حتما پیشنهاد میکنم برید پیشش
۱۴۰۳/۰۱/۰۶بسیار خوش اخلاق و مهربان بودند و کارشون عالی بود. خیلی حرفه و با تجربه هستن.
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خیلی عالی بودنند راضی بودم و کارشون کاملا درست بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶برای کشیدن دندون عقل مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲برای ایمپلنت مراجعه کردم . کلینیک بسیار تمیز بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۱بسیار عالی و صبور
۱۴۰۲/۱۱/۲۷ایشون بشیار باحوصله و کار بلد هستن و همچنین درمان را بدون درد انجام دادند و در به ادم ارامش میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴ایمپلنت و نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴حرف ندارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پر کردن پندان
۱۴۰۳/۰۴/۳۰سلام یکی ازاقوام پیشش رفته بودراضی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار دکتر خوب و خوش برخورد بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸سلام دکتر بسیار عالی و با صبر من و مادرم را درمان کرده بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند و کاملا به صحبت های بیمار با توجه به مشکلشون گوش کرده و با بهترین هزینه با سریع ترین زمان درمان را انجام میدهند
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بسیار راضی بودم کار جرمگیری پیششون انجام دادم بسیار حرفه و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خیلی با حوصله و تمیز کار انجام میدن واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۴سلام کارشون عالی هست من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خانم دکتر بسیار خوش برخورد کار بلد و اینکه اصلا درد و استرسی نداشتم البته من دو جلسه هست که پیششون رفتم با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار با حوصله و عالی عمل میکنن.خوشرو هستن.پسر و همسرم هم پیششون بردم راضی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴دکتر خیلی خوب و باحوصله هستن، کارشون دقیق و تمیزه. واقعا راضیام.
۱۴۰۴/۰۸/۰۲مشکلات متعدد و خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴برای عصب کشی رفتم و کارسون بسیار عالی بود با تسکر از صبوری و اخلاق خوب ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۲۷کارشون بی نظیره واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار کاربلد و حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دندان درد داشتم که عصب کشی انجام دادن و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دندانم درد می کرد با عصب کشی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مطب تمیز ، دکتر حیدری عالی ، خدمات فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیارکاربلد واستادهستن رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۰۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹ایشون عالی و صبور و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴کامپوزیت نتیجه ی عالی ای داشت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲تیم خوش برخورد و کاردرست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶واقعا عالی بود کارشون حرف نداشت
۱۴۰۳/۰۱/۰۷بسیار فوق العادا و پهربان
۱۴۰۴/۰۱/۰۷کارتون خیلی خوبه و عالیه اخلاق و رفتار شما با مراجعه کننده ها بسیار عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶جهت روکش دندان مراجعه کرد بسیار عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کارشون بسیار تمیزه.پیششون دندون پر کردم و کامپوذیت ونیر انجام دادم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳