تهران شریعتی - بالاتر از تقاطع میرداماد - کوچه منظرنژاد - ساختمان پزشکان منظرنژاد - طبقه 4
کرج کرج گلشهر چهارراه گلزار نبش کوکب غربی برج اسلام طبقه چهارم
دکتر سمیرا حاج حیدری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت (پریودانتیکس) با شماره نظام پزشکی 137892 در تهران و کرج فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر سمیرا حاج حیدری یکی از متخصصان مطرح جراحی لثه و ایمپلنت (پریودانتیکس) در ایران است که با شماره نظام پزشکی 137892 فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و تخصص جراحی لثه (پریودانتیکس) از همین دانشگاه هستند. همچنین دکتر سمیرا حاج حیدری عضو هیئت علمی دانشگاه بوده و دارای بورد تخصصی پریودنتولوژی و بورد ناسیونال میباشند. تخصص دکتر حاج حیدری در زمینه جراحی لثه، ایمپلنتهای دندانی و بازسازی استخوان فکین باعث شده تا بیماران متعددی از نقاط مختلف تهران و کرج برای درمانهای تخصصی به ایشان مراجعه کنند.
مطب اصلی دکتر سمیرا حاج حیدری در تهران، منطقه شریعتی، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد، طبقه چهارم واقع شده است. همچنین، ایشان در کرج گلشهر، چهارراه گلزار، نبش کوکب غربی، برج اسلام، طبقه چهارم نیز به ارائه خدمات میپردازند. هر دو مطب مجهز به امکانات روز و امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر را دارند.
دکتر حاج حیدری دورههای پیشرفته جراحی ایمپلنت دندانی را در دانشگاه USC آمریکا و کشورهای هلند، سوئیس، آلمان، اسپانیا و بلژیک گذرانده و همچنین گواهی بازسازی استخوان فکین و جراحیهای پلاستیک و زیبایی لثه از سوئیس و فرانسه را اخذ کردهاند. بیش از ۱۰ سال تجربه ایشان در زمینه کاشت ایمپلنتهای دندانی و بازسازی استخوانهای فکین، اعتماد بیماران را جلب کرده است.
نظرات بیماران درباره دکتر سمیرا حاج حیدری غالباً بر دقت در تشخیص، مهارت بالا در جراحی لثه و برخورد حرفهای تأکید دارند. بسیاری از مراجعان، رضایت خود را از روند درمان و نتیجه نهایی بیان کردهاند و درصد بالایی از بیماران ایشان را به دیگران توصیه میکنند.
در جمعبندی، دکتر سمیرا حاج حیدری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت در تهران و کرج با تحصیلات معتبر، سابقه علمی و مهارت بالای درمانی، گزینهای قابل اعتماد برای درمانهای تخصصی پریودنتولوژی محسوب میشوند.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطبهای دکتر حاج حیدری در تهران و کرج از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
خدمات تخصصی شامل جراحی لثه، ایمپلنت دندانی، بازسازی استخوان فک، جراحی سینوس لیفت، پروتز و زیبایی، جرمگیری تخصصی و بلیچینگ در مطبهای ایشان ارائه میشود.
مطب تهران در خیابان شریعتی، بالاتر از تقاطع میرداماد، کوچه منظرنژاد، ساختمان پزشکان منظرنژاد قرار دارد و مطب کرج در گلشهر، چهارراه گلزار، نبش کوکب غربی، برج اسلام واقع است.
ایشان دارای دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص جراحی لثه (پریودانتیکس) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بورد تخصصی پریودنتولوژی و ناسیونال هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شریعتی - بالاتر از تقاطع میرداماد - کوچه منظرنژاد - ساختمان پزشکان منظرنژاد - طبقه ۴
کرج گلشهر چهارراه گلزار نبش کوکب غربی برج اسلام طبقه چهارم
برخوردبسیارمناسب.تجربه بالادرامور دندان پزشکی واینپلت بطوری اینجانب هیچگونه اذیت درهنگام مراحل درمان نشدم وکاملا راضی هستم وهمیشه برای درمان خودوخانواده خانم دکتر حاج حیدری رو پیشنهاد میکنم .
۱۴۰۳/۰۸/۰۳ایمپلنت و جراحی لثه انجام دادم خیلی راضی ام ممنونم خانم دکتر عزیزززززز
۱۴۰۲/۰۶/۲۳جرم گیری عمیق لثه
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر بسیار مهربان و با وجدان خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بهترین متخصص لثه و ایمپلنت واقعا بدون شک بهترین هستن من 6 واحد ایمپلنت کردم خیلی خوب بود اصلا دردی نداشت اخلاقشون خیلی بزرگوارانه بود من با ایشون در دانشگاه تهران اشنا شدم و خوشحالم که پیش ایشون کار انجام دادم همینجا مجدد از خانم دکتر حاج حیدری تشکر میکنم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار خوش بر خورد و بسیار توانا در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بهترین متخصص لثه و ایمپلنت واقعا عالی بود تشخیصشون من بیش دکتر بازیاری رفته بودم ایشون گفتن باید لثه هام جراحی بشه ولی خانم دکتر با جرم گیری برام تحلیل لثه هامو درمان کردن و بعدش ایمپلنت های منو کاشتن من خیلی راضی بودم اخلاقشون بسیار مهربون بود بدون درد برام ایمپلنت کردن من خیلی راضی بودم فوق العاده تاحالا نشده بود انقدر از پزشکی راضی باشم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰ترس ازبی حسی داشتم ولی خانم دکتر بسیار عالی کار کردند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲ایمپلنت پانچ برام برام انجام دادن بدون درد و خونریزی خیلی عالی بود خواستم ازشون تشکر ویژه کنم خیلی مخلصیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دکتر با اخلاق و کار بلد بسیار راضی از کارشون ۴ واحد ایمپلنت کردم خیلی خوب بود بدون درد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴8 واحد ایمپلنت کردم خیلی راضی ام دستمریزاد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲لیفت لثه برام انجام دادن خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۶/۲۳بهترین متخصص لثه و ایمپلنت اخلاقشون عالی کارشون عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بهترین متخصص لثه در کرج
۱۴۰۴/۱۱/۲۴ایمپلنت کردم خیلی تجربه خوبی بود بدون درد بدون خونریزی و خیلی اخلاق خوبی داشتن واقعا راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۰۳جراحی لثه و ایمپلنت انجام دادم خیلی راضی ام اصلا پیش دکتر عمومی و دیجیتالی برای کاشت نرید من یبار این فریب خوردم ولی با خانم دکتر که آشنا شدم فهمیدم باید ایمپلنت پیش دکتر متخصص لثه بکارید و ایشون بدون درد و خونریزی برام کاشتن خیلی حس خوب و رضایتمندی دارم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۲این خانم فارغ از تخصص خیلی خوب و علم بالا در حرفه تخصصی خود که قابل لمس است، خانمی به غایت متشخص و شریف، با حوصله و بنده افتخار اینو پیدا کردم که ایشان نسبت به درمان ایمپلنت دندان هایم طبابت نمایند. اردتمند_ سرخوش
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ایمپلنت انجام دادم هیج دردی نداشت خیلی را۱ی ام
۱۴۰۲/۰۵/۰۴روکش انجام دادم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰۲ واحد ایمپلنت کردم خیلی راضی ام برخورد بسیار خوب بدون درد عالی همچی
۱۴۰۲/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸من برای جراحی ایمپلنت سوئیسی بدون جراحی دیجیتال مراجعه کردم خیلی راضی بودم دوستانم ایشونو معرفی کردن ایشون از نظر تسلط به جراحی و ایمپلنت فوق العاده هستن از نظر اخلاق بسیار دکتر مهربان و با شخصیتی هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۹جراح بسیار حرفه ای ، با اخلاق و دلسوزی است. کادر با ادب و جوابگویی هم دارند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ایمپلنت سوییسی عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۳من 3 واحد ایمپلنت کردم خیلی راضی بودم اولش استرس داشتم بعدش خانم دکتر انقدر خوش برخورد و مهربون بودن ترسم ریخت از این جراحی و دستشون انقدر سبک بود هیچی حس نکردم مادرم دندان عقل کشیدن ایشون هم گفتن اصلا من چیزی متوجه نشدم واقعا دستمریزاد خوشحالم تونستم ایشونو پیدا کنم مهارتشون ستودنیست
۱۴۰۴/۱۰/۱۴کشیدن دندون عقلی که همه جا بهم گفتند جراحی میخواد با سرعت بالا و بدون کمترین فشار به فک بنده ایشون دندان من رو دراوردن بسیار حرفه ای و خوش رو بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴برای ویزیت بسیار ساده در حد یک دقیقه 500 هزار تومان هزینه گرفتند اگر کار واجب ندارید قبلش طی کنید حیفه اینجوری هزینه ویزیت دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی دلسوز مهربان کاردان خوشمشربوزیبا هستند وبا دقت وحوصله به حرفهای بیمارگوش میدهند و باسرعت عمل و مهارت زیاد کار را انجام میدهند.
۱۴۰۳/۰۲/۱۴فوق العاده حرفهای و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خوب بود راضی بودم فقط اینکه خیلی معلل شدیم تا ویزیت خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی عالی ویزیت کردند و منصف بودن و درمانی ک دکتر خودم ۳۰۰ میلیون براورد کرده بود رو با یک سوم مبلغ و درمان اصولی تر پیش بردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲پزشکی باتجربه،زبردست،مهربان . کلا (صد)
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۶جرم گیری و ترمیم انجام دادم خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عالی بودن و مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ایمپلنت راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷جراح بسیار حرفه ای ، با اخلاق و دلسوزی است. کادر با ادب و جوابگویی هم دارند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۷بسیار مودب خوش اخلاق و توانمند هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پزشکی مهربان و با حوصله که برای بیمار شرایط را توضیح میدهند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام دندان عقل نهفته داشتم بدودن درد برام کیشدن تجربه خوبی بود ممنون خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۰۶ایمپلنت انجام دادم عالی بود خانم دکتر ممنونم ازتون
۱۴۰۲/۰۵/۰۵برای ایمپلنت اومدم مراحل اولیه رو انجام دادم بسیار ماهر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشکل لثه داشتم و تازه درمانمو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ایمپلنت مگاژن انجام دادم اصلا هیچ دردی نداشت در صورتی که خانم دکتر برام سینوس لیستم انجام دادن و اصلا فکر نمیکردم بدون درد انجام میدن ... ممنونم از خانم دکتر حاج حیدری چون فامیل ما اپلنت دیجیتال انجام داده بود که اصلا راضی نبود ولی دوست پدرم ایشون معرفی کردن و ما هم خیلی راضی بودیم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۲عالی..خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار شیوه نوبت دهی خوبی بود و نیز انتخاب زمان با خود بیمار است و این بسیار عالی است.ضمنا سرکار خانم دکتر. حیدری نیز بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و حاذق هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷کارشون فوق العادست و به شدت توکارشون متبحرن
۱۴۰۲/۰۵/۰۶دندان عقل نهفته کشیدم چندجانبه رفتم گفتن نمیشه ولی خ دکتر مثل هلو کشیدن کیف کردم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام خانم دکتر ممنونم ازتون خیلی راضی بودم ۶ واحد ایمپلنت کردم خیلی حس خوبی داشتم بدون درد انشالله خداوند خیر و برکت بهتون بده
۱۴۰۲/۰۵/۰۵ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴جراحی لثه انجام دادم خیلی راضی ام تشکر بی نهایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۴جراحی پیوند لثه انجام دادم دکتر توی زمان کم برام انجامش داد خدا وسکر نه خونریزی دارم نه درد دارم دو هفته دیگه هم بخیه هام میکشم ممنونم از خانم دکتر مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۰۶من میخام پوست صورتمه جراحی کنم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸بهترین متخصص لثه در کرج ایمان دارم بهشون
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ایمپلنت و جراحی فلپ انجام دادم خیلی راضی ام ممنونم از دکتر حاج حیدری بابت کار خوب و اخلاق خوبشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴لیفت لثه انجام دادن برای زیبایی خیلی خوب بود .ممنونم خانم دکتر عزیز
۱۴۰۲/۰۸/۱۹ترمیم و کامپوزیت انجام دادم پیششون ،از هر نظر عالی هستن ،ممنونم خانم دکتر حیدری عزیزم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷من ایمپلنت بدون جراحی برام انجام دادن پانچ کردن اصلا نه دردی داشتی خیلی عالی بود بهترین حس اینکه بدون درد برات انجام بدن واقعا ازشون راضی ام دستشون خیلی سبکه عالییی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹سلام و خدا قوت به شما من دوتا دندان عقل کشیدم خیلی به موقع و سریع و تمیز کارم انجام شد با تشکر۱
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عصب کشی دندان شماره 7 که هیچ جایی انجام نمیدادند برام انجام دادن خیلی راضی ام دندان عقل هم بدون درد کشیدن خیلی حس خوبی بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۵خانم دکتر دارای تخصص و دانش بالا و بسیار مهربان و صبور هستند. رعایت بهداشت در محیط کلینیک عالی است.
۱۴۰۴/۱۰/۲۴دکتر خوب
۱۴۰۵/۰۴/۰۱عالی هستن ، دو تا دندان عقل کشیدم که یکیش ریسکی بود واقعا ، ولی ایشون خیلی ماهرانه انجام دادن
۱۴۰۲/۰۸/۰۸جراحی عقل
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام ، دکتر بسیار متشخص ، خوش برخورد ، باحوصله ، خوش انرژی و با وجدانی هستن ، من برای تحلیل لثه ، قبل از ایشون به دکتر دیگری مراجعه کردم که گفتن باید ۱۴۰ میلیون هزینه ی جراحی بدم و عمل سختی هست ولی خانم دکتر حاج حیدری گفتن اصلا نیاز به جراحی نیست و باید چکاپ دوره ای انجام بدم ، خدا خیرشون بده واقعا که به فکر هزینه ی مادی و رنج بعد از عمل بیمار هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بسیار دکتر حرفه ای و کار بلد بدون درد برام ایمپلنت کردن خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۵/۱۴سلام پسر من مشکل لثه داشت و اصلا همکاری نمی کرد و خانم دکتر درمان تحت بیهوشی رو پیشنهاد دادند و انجام دادند و خیلی سپاس گذارم خیلی با حوصله و حرفه ای هستند ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۱۶اخلاقشون خیلی خوب بود من ۳ واحد ایمپلنت کردم انقدر بهم ارامش دادن استرسم از بین رفت و بدون درد برام ایمپلنت کردن البته فرداش یکم درد داشتم که با قرص خوب شد من خیلی تحقیق کردم و ایشونو بهم معرفی کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام ایمپلنت کردم خیلی راضی ام ممنونم خانم دکتر مهربون حس خیلی خوبی داشتم تو مطب خانم دکتر حاج حیدری سپاس
۱۴۰۲/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱من لثه هام خیلی اسیب داشت با سه جلسه مراجعه به خانم دکتر نتیجه گرفتم خیلی راضی هستم از برخورد و کار حرفه ای ایشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عصب کشی انجام دادم دندان شماره ۷ خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۵/۰۵ایمپلنت کردم خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹دکتر خیلی خوب و با اخلاق ۴واحد ایمپلنت کردم خیلی راضی ام ممنون خانم دکتر حاج حیدری
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴مشکل لثه داشتم با جرم گیری خوب برام مشکلمو حل کردن خانم دکتر خیلی متشکر ام دعاوی شما هستم
۱۴۰۲/۰۵/۱۶عااالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵من پیوند لثه انجام دادم خیلی راضی بودم کارشون حرف نداشت
۱۴۰۵/۰۲/۲۶پزشک خوبی
۱۴۰۲/۰۸/۲۵خانم دکتر بسیار خوش برخورد و صبور بودند و کامل توضیح دادن در مورد دندانهای پسرم
۱۴۰۵/۰۳/۳۱خدا قوت میگم به خانم دکتر عزیز و همه پرسنل خوبشون. من برای مشکل عفونت لثه به چندین مطب رفته بودم و همه تشخیص جراحی های سنگین و پرهزینه داده بودن ولی بازم پیگیر بودم تا مطمئن بشم راه دیگه ای هست یا نه! خدا رو شکر بعد از کلی پرس و جو و تحقیق بالاخره این مرکز فوق العاده رو پیدا کردم و خیلی راضی ام از عملکردشون.
۱۴۰۵/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۳من ۴ واحد ایمپلنت کردم خیللی راضی ام چون بدودن درد و خونریزی برام انجام دادن و اخلاق خیلی خوب خانم دکتر که واقعا عالی هستن خانم دکتر حاج حیدری دستمریزاد خیلی مخلصیممم
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار پزشک باشخصیت و محترمی هستن.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خیلی راضی ام دندان عقل نهفته کشیدم اصلا درد نداشت واقعا حس خیلی خوبی بود مرسی خانم دکتر حاج حیدری بزرگوار
۱۴۰۲/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷۳ واحد ایمپلنت کردم خیلی خوب بود اصلا فکر نمیکردم درد نداشته باشه خیلی عالی بود سپاس خانم دکتر حاج حیدری
۱۴۰۲/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر واقعا واقعا عالی من قبل اینکه پیش ایشان بیام چون خونمون از محل کارشون دوره چندجا دیگه رفته بودم و با دیدن لثه من گفتن نمیتونن پیوند استخوان بزنن برای منو ولی پیش خانم حاج حیدری اومدم گفت چیزی نیست و واقعا توی جراحی چیزی احساس نکردم و واقعا عالی بود کارش و با اینکه خونم دور بود می ارزید بخاطر کار زیباشون تا اونجا بیام
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی خوش
۱۴۰۴/۰۴/۱۹جراحی پیوند لثه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶من درمان خاصی نیاز نداشت ولی برخوردشون خوب بود و در کل راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹جراح بسیار حرفه ای ، با اخلاق و دلسوزی است. کادر با ادب و جوابگویی هم دارند.
۱۴۰۲/۰۵/۱۷جراحی دندان عقل نهفته انجام دادم خیلی راضی ام خیلی خوب کشیدن تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ایمپلنت کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۲/۰۸/۱۸من چندتا دکتر دندانپزشک مراجعه کردم نظرشون بر این بود که باید همه دندونامو بکشم ایمپلنت کنم ولی خانم دکتر حاج حیدری نظرشون متفاوت بود ایشون عرض کردن که دندونای خودتو پیوند لثه میکنیم حفظ میکنیم و دوتا هم ایمپلنت انجام میدیم . از انجایی که من دوس داشتم دندون های خودمو داشته باشم درمان با دکتر حاج حیدری شروع کردم لثه های من مثل روز اولش شد خیلی عالی شد.دوتا ایمپلنت کردم اصلا درد نداشت همچی عالی خوشحالم که خانم دکتر حاج حیدری پیدا کردم ایشون متخصص خیلی ماهری هستن اخلاقشون خیلی خوبه واقعا از روز اول با من خوب برخورد کردن .ایشون بسیار متواضع و فوق العاده هستن حتما پیشنهاد میکنم برای کار دندانپزشکی اصلا به مراکز تحت بیمه تکمیلی مراجعه نکنید من خیلی از دندونامو همین مراکز خراب کردن ولی با تحقیق خانم دکتر پیدا کردم و الان بسیار راضی هستم و دیگه پامو تو هیچ کلینیک بیمه ای نمیزارم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر کار بلد و حرفه ای بسیار مهربون و خوش اخلاق واقعا راضی ام تشکر از خانم دکتر حاج حیدری
۱۴۰۲/۰۵/۳۱۸ واحد ایمپلنت کردم خیلی راضی ام ممنون خانم دکتر حاج حیدری
۱۴۰۲/۰۵/۱۴همهچیز عالی ولی گران
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی بود واقعا کارشون حرف نداشت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴از لحاظ کاری عالی بودن دندون عقل منو توی سه دقیقه کشیدن بدون اینکه چیزی بفهمم ولی قیمتاشون خیلی بالا بود برای کشیدن دندون عقلم ۴ میلیون گرفتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۷