دکتر روژین طلیعی متخصص جراح لثه و ایمپلنت دندان با شماره نظام پزشکی ۱۳۶۳۳۵ در تهران، منطقه سعادتآباد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در مجتمع نگین سرو از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر روژین طلیعی یکی از متخصصان برجسته جراحی لثه و ایمپلنت دندان در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۶۳۳۵ فعالیت دارد. ایشان دارای مدرک دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص جراحی لثه (پریودانتیکس) بوده و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دریافت کردهاند. مطب دکتر روژین طلیعی در منطقه سعادتآباد تهران، میدان کاج، سرو غربی، بعد از خیابان مروارید، پلاک ۳۵، مجتمع نگین سرو، طبقه چهارم، زنگ ۲۸ واقع شده است و بیماران میتوانند به راحتی به این محل مراجعه کنند.
دکتر روژین طلیعی عضو بنیاد ملی نخبگان و انجمن پریودنتولوژی ایران است و به طور تخصصی در زمینه جراحی کاشت پیشرفته ایمپلنت، جراحی ایمپلنت بدون جراحی (flapless)، پیوند و بازسازی ابعاد استخوان، جراحی سینوس لیفت، اصلاح خط لبخند، جراحی لیفت و پیوند لثه، و درمان تحلیل و عفونتهای لثهای فعالیت میکند. مهارت ویژه ایشان در انجام ایمپلنتهای پیشرفته و تکنیکهای نوین پیوند لثه، باعث شده تا بیماران متعددی جهت درمان مشکلات لثه و زیبایی لبخند به دکتر طلیعی مراجعه نمایند.
نظرات بیماران درباره دکتر روژین طلیعی نشاندهنده رضایت بالا از دقت در تشخیص، مهارت در جراحی لثه و ایمپلنت دندان و همچنین برخورد حرفهای و صبورانه ایشان است. بسیاری از بیماران از روند درمان بیدرد و نتیجه موفقیتآمیز کاشت ایمپلنت و اصلاح خط لبخند ابراز خرسندی کردهاند.
برای دریافت نوبت معاینه یا درمان، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. دکتر روژین طلیعی با ارائه خدمات تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت دندان در تهران، به عنوان یکی از چهرههای شناختهشده این حوزه فعالیت میکند. تخصص دکتر روژین طلیعی در درمان بیماریهای لثه و ایمپلنت، به ویژه در منطقه سعادتآباد تهران، انتخاب بسیاری از بیماران برای درمان مشکلات دهان و دندان بوده است.
مدت زمان ایمپلنت دندان بسته به شرایط استخوان فک و نوع درمان متفاوت است، اما معمولاً پس از معاینه اولیه، برنامه درمانی اختصاصی توسط دکتر طلیعی ارائه میشود.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب دکتر روژین طلیعی در سعادتآباد از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد.
در مطب دکتر روژین طلیعی انواع جراحیهای بازسازی لثه، پیوند لثه، درمان تحلیل و عفونتهای لثه و افزایش طول تاج دندان ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد - میدان کاج - سرو غربی - بعد از خیابان مروارید - پلاک ۳۵ - مجتمع نگین سرو - طبقه ۴ - زنگ ۲۸
با سرچ نام دکتر روژین طلیعی در اسنپ/گوگل مپ یا waze به راحتی ادرس قابل دسترسی ست.
احساس ارامشم حین کار قابل مقایسه با هیچ پزشکی نبود خیلی می ترسیدم انشالا سالم باشن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی بو خیلی خانم محترمی بودن و کلی با دقت و درست جراحی دندان عقل من رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹من برای جراحی لثه پیش خانم دکتر رفتم انسانی وارسته و بسیار متبحر هستن ودستیارشون بسیار خوش اخلاق همیشه شاد وسالم باشند
۱۴۰۵/۰۱/۲۹بسیار حرفه ای و عالی . با توجه به شرایط بیمار بهترین درمان رو پیشنهاد میدن . من به دلیل استرس و شرایط انکیلوز خیلی استرس داشتم اما خانم دکتر با کمترین درد و کاملا حرفه ای کار رو انجام دادن.متشکرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸ایشان بسیار با حوصله دقیق صبور و خوشرو و حاذق هستند ، نظم و انضباط مطب هم بسیار مطلوب بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خانم دکتر کارشون عالی و برخورد محترمانه دارن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خیلی خو
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن ، پیششون لیفت لثه انجام دادم ، عالی بوده کارشون و دارای اخلاق حرفهای هستن. ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۱برای عفونت لثه رفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۶کارشان عالی است. من جراحی لثه انجام دادم راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام کار خانم دکتر بسیار عالی صبور و دلسوزانه و بادقت کار انجام میدهند سر حوصله مشاوره شدم از هر جهت عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴جهت ویزیت مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴لیفت دندان انجام دادم،از لحظه شروع تا پایان کار و الان که یک هفته گذشته هیچ دردی احساس نکردم....فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من مشکل عفونت لثه داشتم که جراحی لثه انجام دادن بدون ذره ای درد بسیارردکتر حاذق متبحر خوش برخورد باحوصله و دوست داشتنی هستن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار حرفه ای و با اخلاق بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸برای عصب کشی مراجعه کردم خیلی عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶من از ایشون راضی هستم و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸با سلام وقت دهی عالی، دکتر بسیار صبورانه با مریض در مورد مشکلش صحبت میکنن، بسیار عالی از همه نظر️
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برای جراحی لثه و پر کردن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹من ایمپلنت دندونمو پیش خانم دکتر انجام دادم و عالی بودن هم از نظر تخصص هم از نظر خوش برخودی منشی مطب هم بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستن. دندونم دچار هیچ مشکلی نشد ممنون ازتون
۱۴۰۵/۰۱/۲۴دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵یک سال پیش ایمپلنت گذاشتم. تا الان خدارو شکر کاملا بدون مشکل.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار خوش اخلاق هستند و دلسوزانه راهنمایی میکنن و جراحی دندون های عقلم رو انجام دادن با توجه به اینکه اطرافیان خیلی منو ترسونده بودن از جراحی اما همه چی عالی بود . ایشون رو بسیار توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من ترمیم دندان داشتم ایشون درایت متوجه شدن عصبکشی مجدد لازم داره و ارجاع دادن ب متخصص ریشه دندان،بعد از عصب کشی،جراحی و ترمیم کردن،بسیار در کارشان متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار خانم دکتر محترم و دلسوز و با حوصله تمام سیر مراحل درمان رو به من توضیح دادند. کارشون هم خیلی عالی بود.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خانم دکتر بسیار عالی و فوق العاده هستن برای پیوند لثه مراجعه کردم وصددرصد پیشنهاد میکنم ازشون تشکر ویژه دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی متبحر
۱۴۰۱/۰۳/۰۶بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و درکار خود بسیار ماهر هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۳من به علت عفونت و تحلیل لثه اطراف ایمپلنتم نزد ایشان جراحی پیوند انجام دادم .سوای علم و دانش فراوان ، به علت فوبیای دندانپزشکی که از قبل داشتم به شدت زیر دست ایشان راحت و ارام بودم .
۱۴۰۰/۰۶/۲۶جراحی لثه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶کار لثه انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتر بسیار مهربان و صبور هستن کارشون هم فوق العادس من از حراحی راحتی که داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربانی هستن. جراحی لثه پیش ایشان انجام دادیم و واقعا راضی بودیم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸پزشک دلسوز و مجرب و همراهی هستن من از کارشون کاملا راضیم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دریک کلام ایشون فوق العاده هستن جراحی لثه داشتم دکتر متبحرانه این مسئله رو برطرف کردن برخوردشون بسیار عالی و محترمانه
۱۴۰۲/۱۱/۱۱مشکل فرنکتومی زبان داشتم. توسط ایشان ویزیت و جراحی شدم .کادر حرفه ای و با برخورد عالی کادر درمان مخصوصا خود دکتر با مهربانی و صبوری همه مشکلات و نکات رو توضیح میدادند و همه ی سوالات رو پاسخ میدادند .
۱۴۰۲/۱۲/۲۸در رابطه به عفونت لثه مراجعه کردم و مورد جراحی قرار گرفتم.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی عالی عالی با صبر و حوصله و خیلی خوب همه چیز توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن، کارشون درجه یک هست و خیلی خوب مشاوره میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶ایمپلنت و مشاوره قبل ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱سلام مامانم مشکل عفونت لثه داشت پیش چندین دکتر مراجعه کردن ولی کاری براشون انجام ندادن اومدیم پیش خانم دکتر خداروشکر عملشون کردن و مشکل برطرف شد... ایشون بسیاااار حازق هستن و دلسوز ، اخلاقشونم فوقالعادس. برخورد منشی هم عالیه خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خداازشون راضی باشه کارشون عالیه من مامانم پیششون جراحی شدن خیلی راضی بودیم ومهم تراز همه اخلاق شونه که عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بنده مشکل عفونت حاد لثه داشتم و با تلاش خانم دکتر طلیعی مشکل عفونت لثه ام حل شد خدا را شکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خیلی قابل اعتماد هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴من مشکل خونریزی لثه داشتم جراحی کردن الان یک هفته گذشته مشکل خاصی ندارم و راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹من مشکل تحلیل لثه داشتم. ایشون بسیار کاربلد هستند. بسیار آرام و دقیق.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من مشکل خونریزی لثه داشتم که دکتر دیگه ای گفت جراحی، ولی خانم دکتر طلیعی با معاینه خوب و باحوصله و یافتن علت بیماری روی لثه ام کار گورتاژ انجام دادن، خیلی دلسوز و مهربون هستن.
۱۴۰۵/۰۱/۳۰بهترین و با اخلاق ترین جراح هستن من مشکل تحلیل ایمپلنت و جراحی لثه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر طلیعی پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خوش برخورد ، در تخصص خودش ماهر مطب تمیز و شیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بسیار خوش برخورد و در کنار معالجات حرفه ای دندان مشاور خوبی نیز هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر بسیار ماهر و حرفه ای هستن، من دندان عقل رو کشیدم و خیلی راضی هستم ، همچنین بسیار خوش اخلاق و پاسخگوی سوالات هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خانم دکتر کارشان بسیار با دقت انجام میدهند و با صبر وشکیبایی کارهایی که برای نگهداری از دندان و ایمپلنت لازم هست انجام شود را توضیح می دهند برای خانم دکتر عزیز موفقیت آرزومندم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹در کارشون فوق العاده هستند دلسوز و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دندان درد، کشیدن دندان و جراحی لثه و جرم گیری
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر عالی وباتجربه باحوصله .وکاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خانم دکتر روژین طلیعی دندانپزشک بسیار ماهر . منصف و باهوشی هستند از اینکه ایمپلنت را با ایشان انجام دادم بسیار راضی هستم . ای کاش همه پزشکها مثل ایشان انسان بودند و علاوه بر راهنمایی بیمار کار را با مهارت انجام می دادند . برایشان آرزوی تندرستی و بهروزی دارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴برای بررسی لثه مراحعه کردم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸من کار ایمپلنت و افزایش لوه انجام دادم که هیچ دکتری تشخیص ندادن و بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دو واحد ایمپلنت انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کار سینوس لیفت داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴خانم دکتر و تیم حرفه ایشون بسیار کاربلد و دلسوز بودن و سریعا کار من را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱برای مشکل لسه رفتم،مشکلن حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۹کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷جهت مشاوره لثه و فوق العاده راهنمایی و با حوصله توضیحات لازم رو دادند و برخورد خیلی عالی داشتند با بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۲۵التهاب لثه…بسیار خانوم دکتر باسواد و مهربون و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۰۷جراحی دندان عقل و ایمپلنت انجام دادم پیش ایشون ، بسیار حرفه ای و خوش اخلاق ،خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عفونت لثه
۱۴۰۳/۰۴/۲۲خانم دکتر فوق العاده با اخلاق و حرفه ای خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ایمپلنت عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵باتشکر از خانم دکتر.من جراحی لثه داشتم و بسیار راضی بودم.خانم دکتر و منشی ایشون بسیارخوش برخورد و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰جراحی دندان عقل فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳برای تحلیل لثه مراجعه کردم بسیار دکتر خوش برخورد و عالی هستن لذت بردم از مصاحبت ایشون..و واقعا به دوستان توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵برای جراحی کشیدن دندان که کج وافقی در لثه که اگه انجام نمیشد دندان کناری مشکل پیدا میکرد ایشون بسیار با حوصله و صبور کاردندان رو انجام دادند توضیح دقیق در باره مراحل کار ومراقبتهای بعد رو برای بیمار توضیح میدن ایشون روپیشنهاد میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خانم دکتر بسیار عالی و باسواد هستن و به بهترین شکل جراحی رو انجام دادن. رفتار ایشون و همکارشون بسیار محترمانه و حرفه ای بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار بسیار عالیییی هر چقدر از راحتی دو جراحی همزمان دندان عقل و افزایش طول تاج بگم کم گفتم، در یک کلام فوق العاده بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ایشون برام ایمپلنت گذاشتند.خانم دکتر خیلی بااخلاق، منطقی و حرفه ای هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳فقط در یک جمله ایشا علاوه بر مجرب بودن یک فرشته هم میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۴تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱من مشکل عفونت وقرمزی لثه دردندانهای جلو وپایین داشتم با راهمنمایی خانم دکتر صبور وکاربلد جراحی شد وخداروشکر هم جرم هم عفونت ها خارج ومشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱من ۴ واحد ایمپلنت انجام دادم خیلی راضیم کارشون حرفه ای و اخلاقشون درجه یک و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار منصف و کار درست
۱۴۰۲/۰۱/۲۸پزشک خوب و مجرب و بااخلاق.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲به من برای دندونم پیشنهادی دادن که هزینش ۱۰ م میشد ولی دکتر دیگه ای رفتم گفتن هزینه ی الکی هستش و نبودن دندون فایده اش بیشتر از بودنشه و حتما باید کشیده بشه.
۱۴۰۵/۰۱/۳۱خانم دکتر فوق العاده عالی بودن با صبر و حوصله و چکاب دقیق ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۱/۲۹حدود یک ماه پیش لیفت انجام دادم،اول میخواستم با لیزر باشه اما چون باید استخون برداشته میشد بدون لیزر انجام داد،از اول شروع کار تا اخر هیچ دردی نکشیدم،کار بسیار تمیز و عالی هم در اومد،شب و فرداش اصلا درد نداشتم و نقاهتی نداشت برام،از حدود چهل و هشت ساعت بعد از جراحی کلا هر غذا یا نوشیدنی رو هم مصرف کردم....در کل نمیتونم کوچکترین ایرادی بگیرم،فوق العاده بود کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۳۰برخورد عالی و کار عالی بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵تشخیص و کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار با حوصله و دقیق بررسی کردن و پاسخ دادن، از راهنمایی هاشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸هنوز نمیتوانم اظهارنظر کنم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن و به حرفهای بیمار باتوجه گوش میدن و در کارشون مهارت دارن.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دانا با حوصله و با سواد خیلی خانم بعنوان پزشگ و جراح بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بسیار خوش برخورد بودن و شرایط رو توضیح میدادن تا بیمار بدونه در چه وضعیتی هست و قراره با چه شرایطی روبرو بشه و روند بهبودش چطور هست.
۱۴۰۳/۰۶/۰۸با حوصله و خوش اخلاق هستند و برای بیمار وقت میگذارند، مشکل تحلیل لثه داشتم که تشخیص و توضیحاتشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل لثه داشتم وکار ایشون خیلی عالیو تمیز و بدون درد بود.ممنون از خانم دکتر عزیزم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار عالی و متعهد. یک دندانپزشک توانا و بسیار با حوصله براتون آرزوی توفیق روز افزون میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳جراحی دندان عقل انجام دادم مهارت و برخورد ایشون با بیمار فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۲سلام، من به متخصصین مختلفی مراجعه کردم برای کار ایمپلنت، نهایت ایشان را انتخاب کردم ، چه از لحاظ انصاف در قیمت بسته به کیفیت کاری که انجام میدهند و برخورد بسیار محترم و حرفه ای ایشان ، از انتخابم رضایت کامل دارم و توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عفونت ریشه دندان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برخورد دکتر عالی و دلسوزانه ولی برای ویزیت اولیه مبلغ زیادی دریافت نمودند و هزینه کار جرمگیری لثه هم مبلغش خیلی زیاد هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۶کارشون خیلی خوب بود، خیلی بادقت و صبور هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰افزایش طول تاج
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عفونت لثه داشتم و با مراجعه به خانم دکتر طلیعی ،بعد از معاینه و تشخیص علت،ان را به طور کلی قطع کردن و خداروشکر از ایشان بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲کارهایشان بسیار عالی بود و من خیلی رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام من مشکل تحلیل لثه داشتم که ایشان جراحی نمودند و مشکل برطرف شد.خانم دکتر طلیعی فوق العاده ماهر و با حوصله هستند.ممنون از لطف و زحمات ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۰۸ایشان در کار خود حرفه ای و با مهارت هستند و ارتباط خوبی با بیمار می گیرند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸برای درمان عفونت عالی بودن خیلی خوش اخلاق و زحمت کش
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بودن برای کشیدن دندون پیش ایشون رفتم و خیلی حرفه ای و خوش اخلاق هستن هم خودشون هم منشی مطب برای باقی مراحل دندون و ایمپلنت هم میخوام پیش خانم دکتر برم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر صبور وخوب وبادقتی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹نتیجه عالی پزشک حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۵برای جراحی فلپ بعد از کلی تحقیق خدمتشان رفتم بشدت ماهر و محترم و بامحبت و فوق العاده منصف بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳برای جراحی لثه مراجعه داشتم. در کنار کار خیلی خوب و دانش زیادشون، بسیار خوش اخلاق و با حوصله رفتار کردند و مراحل کار را تماما توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام خدمت همگی دوستان و خانوم دکتر عزیز. خانوم دکتر طلیعی بسیار متواضع و با دانش و متخصص زمان گذاشتن ممنون ازشون . انشاالله همیشه سلامت و شاد باشن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کار ایمپلنت انجام دادم و بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۸خانم دکتربرای دندونهای من جرم گیری انجام دادن البته من برای درمان تحلیل لثه پیش ایشون رفته بودم خیلی خوش برخوردبودن دقیق همه چیز روتوضیح میدادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تحلیل لثه و ایشان به دقت معاینه کرده و مشکلم را مرتفع کردند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰متبحر و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار مجرب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تجربه خوب و بدون مشکل
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تجربه بسیار عالی داشتم. ایشون واقعا حرفه ای، بسیار صبور، و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸راضیبودم دکترخوبی هستنوقتکافی میذارن و توضیحاتکامل رو درتماممراحل میگن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳جراحی دندان نهفته و ایمپلنت بازسازی استخوانی انجام دادم خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم راضیم خانم ممنون از راهنمایی های خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۱۵عفونت لثه داشتم و ایشون عفونت و تشخیص دادن خیلی سریع جراحی کردم و خیلی کارشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹با اخلاق و بسیار ماهر و حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵من مشکل لثه داشتم و پیوند لثه انجام دادم بسیار متین و با وقار کارم را انجام دادند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۵راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی مشاوره جهت ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳افزایش طول تاج، خیلی مهربون و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام خدمت خانم دکتر طلیعی عزیزم و همگی دوستان من چندین سال بود که مشکل لثه داشتم التهاب لثه و خون ریزی های شدید هر درمان خونگی امتحان کردم درمان نشدن ،تا اینکه شهر خودم دکتر دندان پزشکی یه دکتر بهم معرفی کردن که برم مشکل لثه هامو پیدا کنه و اومدم شهر تهران رفتم دکتری که بهم معرفی کردن گفتن که جراحی میخواد و من از جراحی خیلی ترسیدم و مسیرش،دور بود سرچ زدم گوگل و خانم دکتر طلیعی عزیز رو پیدا کردم و رفتم مطب ویزیت کردن، منی که از جراحی خیلی ترسیده بودم خانم دکتر خیلی واضح و شفاف مشکل لثه هامو بهم توضیح دادن،خیلی مهربان و خوش اخلاق هستن خانم دکتر و ترسم از بین رفت و بعد جراحی کردن لثه هامو اصلا هیچ دردی نداشتم و هیچ نقاهتی نداشت واقعا کارشون عالی بود یکی از مهربان ترین و دلسوزترین دکترها هستن و دوتا دندون عقلمو هم کشیدن و خیلی منصفانه هستن خانم دکتر عزیز من خیلی خیلی راضی هستم از خانم دکتر عزیزم و همچنین خانم مرادی خدا عمرتون بده خانم دکتر خیلی دوستتون دارم ،من به همه دوستان پیشنهاد میکنم با خیال راحت برن پیش خانم دکتر من مشکل لثه هام برطرف شد یعنی هرچی گفتم کم گفتم و دوباره تشکر میکنم از دکتر مهربانم خدا حفظتون کنه خداحافظ
۱۴۰۴/۱۱/۰۳بنده یکبار ویزیت شدم و برخورد ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸بسیار مهربان و دلسوز بودن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۲/۰۷/۲۴تجربه جراحی که با خانم دکتر داشتم واقعا بی نظیر بود من فوبیای شدید داشتم نسبت به دندانپزشکی. ایشان فوقالعاده حرفهای، با حوصله و مهربان هستند و تمام مراحل درمان را با دقت و آرامش انجام دادند. نتیجه کار هم عالی شد و ازشون بینهایت ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار حرفه ای هستن،جراحی لثه پیششون انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بینهایت کاربلد و استاد. کاملا دلسوز برای بیمار .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ایشون بسیار متین و باحوصله هستند؛ هم در توضیح دادن و راهنمایی کردن، هم در فرایند درمان. برای کیستی که در ریشهی دندونم داشتم مراجعه کردم. از کارشون واقعا راضیام. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱لیفت لثه انجام دادم و راضی بودم. بسیار مهربون و باحوصله بودند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷من از دندوپزشکی ترس داشتم ولی ایشون بقدری کارشون رو درست و حرفه ای انجام دادن که من متوجه چیزی نشدم تشکر میکنم از ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۳کارشون خیلی خوبه و خیلی صبور هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹متبحر، بااخلاق و منصف
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار عالی ، و متخصص هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵جراحی لثه و بهبودی نسبی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۶/۳۰