برای دریافت نوبت از دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران: سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر زکریا شیربیگی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲
منجهت ترمیم دندان و اندو به ایشون مراجعه کردم که بسیار با دقت و دلسوزانه کار انجام دادن بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سلام دکتر بسیاررر با اخلاق متبحررر و خوشرو هستن ارامش خاصی دارن بدون هیچ دردی دندان منو عصب کشی کردن با اینکه فوبیا داشتم واقعا دکتر صبور و مهربانی هستن تشکر ویژه هم از منشی مطب دارم بابت پذیرایی و اخلاق خوبشون پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸صبر و حوصله حاذق بودن دکتر دررشته کار دندانپزشکی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عصب کشی دو دندان انجام دادم و رضایت دارم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶کامپوزیت کرد
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کامپوزیت انجام دادم و خیلی عالی و همه تعریف کردن
۱۴۰۳/۰۹/۰۱سلام.من پیش آقای دکتر هم دندون کشیدم و هم عصب کشی کردم.کارشون فوق العادس و بعد از مداوا هیچ دردی هم نداشتم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عصب کشی و پست و روکش دندان انجام دادن. کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۵آقای دکتر بی نظیر هستن من پیششون کامپوزیت و درمان ریشه کردم و خیلی راضی هستم با بیمار کنار میان و قیمتشونم مناسبه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷من کار لمینیت و ایمپلنت کردم کارشون تشخیصشون عالیه بی نظبرع
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر باحوصله و بادقت و کاردان لمینیت و درمان ریشه کردم بدون درد و کاملا طبیعی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳با سلام من بعد از چندین تجربه بد خداروشکر میکنم که با ایشون اشنا شدم طوری بود که میترسیدم زیر دست دندونپزشکی بشینم اونقدر که درد کشیده بودم و اذیت شده بودم کاری که برای من انجام دادن ترمیم همزمان لثه و دندون بود با این حال به هیچ وجه هیچ درد و فشاری حس نکردم دستشون بسیار سبمکه و در طول کار همه موارد رو باهام چک میکردن و مرتب حالمو میپرسیدند در کل اخلاق و کار فوق حرفه ای دارند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۳با سلام. بسیار کادر خوش اخلاق و پاسخگو بودند و آقای دکتر دندانی روکه نزدیک به ریشه بود رو بدون عصب کشی ترمیم کردند. ممنونم از لطفشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۹درمان زیبایی انجام دادم و بسیار عالی و با ظرافت
۱۴۰۳/۰۹/۰۲کامپوزیت انجام دادم و خیلی رااضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عالی عالی عالی دکتر فوق العاده با تجربه و باحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۹۶ ماه پیش پیششون ایمپلنت انجام دادم ایشون پودر استخوان هم برام زدن بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴کامپوزیت و ترمیم انجام دادم بهتر از این پزشک در تهران واقعا وجود ندارد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴واقعا خیلی ممنونم از جناب دکتر شیربیگی خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰واقعا دکتر بی نظیری هستن کادر درمان عالی هستش
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عصب کشی انجام دادن و با حوصله و دقیق انجام دادن و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱کامپوزیت و عصب کشی انجام دادم به جرات میتونم بگم بهترین دکتر در ایران هستند با حوصله و دقیق و تیم خیلی قوی دارن ممنونم از منشی و دستیار فوق العاده داسوزشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مگه از این دکتر بهتر هست؟!من کامپوزیت فک بالا و بلیچینگ فک پایین انجام دادم که قبل کامپوزیت چند تا ترمیم و عصب کشی داشتم واقعا خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷نیاز به عصب کشی و بلیچینگ داشت دندونم و بسیار راضی بودم واقعا هم تشخیصششون و هم تمام مراحل انجام کارم عالی یود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳کامپوزیت کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی کارشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خودشون و دستیارشون خیلی خوش اخلاق هستن و کارشون خیلی حرفه ای و عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عصب کشی کردم و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بلیڃینگ انجام دادم،خیلی عالیه واقعا از تغییرات راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عصب کشی انجام دادم بدون درد و با بی حسی دیجیتال بود.خیلی آسون بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸سلام از کارشون بسیار راضی هستم کارشون بی نظیره
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴آقای دکتر بسیار حرفه ای ، با اخلاق و فوق العاده صبور هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳کامپوزیت انجام دادم عالی بود و راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عصب کشی کردم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کشیدن دندان عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۴ایمپلنت انجام دادم بسیار با حوصله و کاربلد و با اخلاق هستن ایشون...حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴جرمگیری و بلیچینگ انجام دادم خیلی عالی بود.جلسات قبل هم عصب کشی داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عصب گشی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹لمینیت انجام دادم و از تغییرات بسیار خشنودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸کامپوزیت فک بالا و بلیچینگ فک پایین انجام دادم و راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ایمپلنت انجام دادم و خیلی عالی انجام شد و راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آقای دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان و توضیح میدن و با مریض همکاری می کنن و ویزیت دریافت نمی کنن
۱۴۰۴/۱۰/۰۷عصب کشی انجام دادم و راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پزشک ماهری هستن و بسیار صبور
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بلیچینگ انجام دادم و بعد از ۶ ماه خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱بسیار خوش اخلاق هستند و با حوصله به سوالات پاسخ میدن و کادر هم همکاری مناسبی با مراجعین دارمد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷من اندو مجدد انجام دادم محیط تمیز و قیمت مناسبی داره. خیلی ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۹از کرج برای عصب کشی رفتم مطب دکتر و خیلی خیلی عالی بود و راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴برای کار زیبایی رفتم عالی بود کارشون ظریف و کاملا طبیعی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عصب کشی و بلیچینگ کردم عال بود بی نظیر بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴برای روکش دندان مراجعه کردم کارورفتار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق . لمینیت انجام دادم و خیلی راضی ام.
۱۴۰۳/۰۶/۱۲کامپوزیت کردم و راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن و تو کارشون تبحر خاصی دارند عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بلیچینگ انجام دادم و از تغییرات بسیار راضی هستم.سپاس از شما
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار حرفهای هستن تو کارشون. با دقت و ظرافت کار میکنن. با صبر و حوصله زیاد کار میکنن. نوبتدهی دقیق. نهایت منتظر موندن یه ربعه. قشنگ توضیح میدن مشکل دندون رو. هزینه الکی نمیتراشن. دستیار و منشی ایشون هم بسیار خانوم و باوقار و کاربلد هستن. یه تیم حرفهای عالی. مطب پر از آرامشههه
۱۴۰۵/۰۲/۰۹لمینیت انجام دادم عالی بود کاملا طبیعی با قیمت مناسب دوستم عصب کشی کرد کاملا بدون درد واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر بسیار باحوصله و کاردانی هستن من لمینیت کردم و دوستم کامپوزیت خیلی راضی هستیم اصلا درد نداشتیم و از نظر قیمت از همه جا با انصافتر بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲فوق العاده عالی و بسیار ماهر و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۱من برای عصب کشی و بعدش کامپوزیت پیش دکتر رفتم از هردو مورد بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بسیار محترم بودند و خوب رسیدگی مردند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴پیش ایشون سه تا دندون ترمیم کردم عالی بود ، دکتر مهربان و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸از طریق همکاران معرفی شدن و خیلی دکتر دلسوز و کاربلدی هستن.با دقت و حوصله عصب کشی بنده رو انجام دادن و ده واحد کامپوزیت هم پیش ایشان انجام دادم و خیلی با کیفیت کار شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عصب کشی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱من برای عصب کشی،ترمیم و ارتودنسی پیش جناب دکتر مراجعه داشتم.بینهایت راضی بودم از از نحوه برخورد ایشون،خدمات و همراهیشون در این پروسه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ترمیم انجام دادم و خیلی عالی انجام دادند .بسیار ماهر هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار دکترحاذق و عالی و صبوری هستند ، در یک کلام بی نظیر
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام. ترمیم پیش ایشون داشتم راضیم.بسیار با حوصله و با اخلاق در عین حال جوان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بلیچینگ دو فک رو به صورت وی ای پی انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق وحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵لمینتانجام دادم و خیلی خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱با عرض ادب خوشحال و خوش شانس بودم که با ایشون افتخار آشنایی از طریق این سایت رو داشتم. امیدوارم توو همه موارد عین شغلشون موفق و سربلند باشن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی و باحوصله با اخلاق و کاردان
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عالی باحوصله لمینیت کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳خیلی خوش برخورد و با حوصله هستن پیششون ایمپلنت انجام دادم راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ترمیم و عصب کشی کردم فوقالعاده بوددرد نداشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴سلام عزیزم خسته نباشید میخواستم بپرسم بخوام دندون هامو روکش سرامیکی کنم چقدر هزینه میشه هر دوفک با هم.چون دندانهام مخصوصا فک بالا کاملا از بین رفته لطفا راهنمایی کنید واینکه روکش سرامیکی چقدر زمان میبره ؟
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دندونای منظمی داشتم امارنگشون زرد بود بلیچینگ انجام دادم و خیلی راضیم.بلیچینگ هوم رو هم انجام دادم و خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴از دکتر راضی هستم ، هم رفتارشان و هم تخصص شان ترمیمی و ایمپلنت داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷کار لمینت انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر بسیار حرفه ای هستند و همچنین بسیار خوش برخورد و پرسنل مطب هم بسیار خوش اخلاق هستند واقعا ممنونم و دکتر رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶لمینت انجام دادم و خیلی شیک و عالی شده و با خیال راحت لبخند میزنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عصب کشی کردم و روکش گذاشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱پرکردن و جرم گیری کارشون عالیه و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار دکتر خوب و با اطلاعات و کار درست ممنون از دکتر و کادر حرفه ای شان
۱۴۰۵/۰۲/۰۵عصبانی کشی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار حرفهای و با حوصله کار میکنن. همکارانشان هم عالی هستن و با صبر و حوصله پاسخگو هستن. نوبتدهی عالی. زمان انتظار خیلی طولانی بشه ۱۵ دقیقه که نمیشه. برای ترمیم و عصبکشی پیششون اومدم که راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹