۱۲۸ نفر
دکتر زکریا شیربیگی

دکتر زکریا شیربیگی

جراح - دندانپزشک

دکترا شماره نظام: ۱۷۲۵۵۲
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
۱۰۷ نفر

منجهت ترمیم دندان و اندو به ایشون مراجعه کردم که بسیار با دقت و دلسوزانه کار انجام دادن بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

سلام دکتر بسیاررر با اخلاق متبحررر و خوشرو هستن ارامش خاصی دارن بدون هیچ دردی دندان منو عصب کشی کردن با اینکه فوبیا داشتم واقعا دکتر صبور و مهربانی هستن تشکر ویژه هم از منشی مطب دارم بابت پذیرایی و اخلاق خوبشون پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

صبر و حوصله حاذق بودن دکتر دررشته کار دندانپزشکی

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

عصب کشی دو دندان انجام دادم و رضایت دارم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

کامپوزیت کرد

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

کامپوزیت انجام دادم و خیلی عالی و همه تعریف کردن

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

سلام.من پیش آقای دکتر هم دندون کشیدم و هم عصب کشی کردم.کارشون فوق العادس و بعد از مداوا هیچ دردی هم نداشتم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عصب کشی و پست و روکش دندان انجام دادن. کارشون واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

آقای دکتر بی نظیر هستن من پیششون کامپوزیت و درمان ریشه کردم و خیلی راضی هستم با بیمار کنار میان و قیمتشونم مناسبه

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

من کار لمینیت و ایمپلنت کردم کارشون تشخیصشون عالیه بی نظبرع

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر باحوصله و بادقت و کاردان لمینیت و درمان ریشه کردم بدون درد و کاملا طبیعی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

با سلام من بعد از چندین تجربه بد خداروشکر میکنم که با ایشون اشنا شدم طوری بود که میترسیدم زیر دست دندونپزشکی بشینم اونقدر که درد کشیده بودم و اذیت شده بودم کاری که برای من انجام دادن ترمیم همزمان لثه و دندون بود با این حال به هیچ وجه هیچ درد و فشاری حس نکردم دستشون بسیار سبمکه و در طول کار همه موارد رو باهام چک میکردن و مرتب حالمو میپرسیدند در کل اخلاق و کار فوق حرفه ای دارند

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

با سلام. بسیار کادر خوش اخلاق و پاسخگو بودند و آقای دکتر دندانی روکه نزدیک به ریشه بود رو بدون عصب کشی ترمیم کردند. ممنونم از لطفشون

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

درمان زیبایی انجام دادم و بسیار عالی و با ظرافت

۱۴۰۳/۰۹/۰۲

کامپوزیت انجام دادم و خیلی رااضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

عالی عالی عالی دکتر فوق العاده با تجربه و باحوصله

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

۶ ماه پیش پیششون ایمپلنت انجام دادم ایشون پودر استخوان هم برام زدن بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

کامپوزیت و ترمیم انجام دادم بهتر از این پزشک در تهران واقعا وجود ندارد

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

واقعا خیلی ممنونم از جناب دکتر شیربیگی خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و کارشون عالیه

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

واقعا دکتر بی نظیری هستن کادر درمان عالی هستش

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عصب کشی انجام دادن و با حوصله و دقیق انجام دادن و خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

کامپوزیت و عصب کشی انجام دادم به جرات میتونم بگم بهترین دکتر در ایران هستند با حوصله و دقیق و تیم خیلی قوی دارن ممنونم از منشی و دستیار فوق العاده داسوزشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

مگه از این دکتر بهتر هست؟!من کامپوزیت فک بالا و بلیچینگ فک پایین انجام دادم که قبل کامپوزیت چند تا ترمیم و عصب کشی داشتم واقعا خیلی خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

نیاز به عصب کشی و بلیچینگ داشت دندونم و بسیار راضی بودم واقعا هم تشخیصششون و هم تمام مراحل انجام کارم عالی یود

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

کامپوزیت کردم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عالی کارشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خودشون و دستیارشون خیلی خوش اخلاق هستن و کارشون خیلی حرفه ای و عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

عصب کشی کردم و کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

بلیڃینگ انجام دادم،خیلی عالیه واقعا از تغییرات راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عصب کشی انجام دادم بدون درد و با بی حسی دیجیتال بود.خیلی آسون بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

سلام از کارشون بسیار راضی هستم کارشون بی نظیره

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

ایمپلنت

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

آقای دکتر بسیار حرفه ای ، با اخلاق و فوق العاده صبور هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

کامپوزیت انجام دادم عالی بود و راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

عصب کشی کردم عالی بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

کشیدن دندان عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

ایمپلنت انجام دادم بسیار با حوصله و کاربلد و با اخلاق هستن ایشون...حتما پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

جرمگیری و بلیچینگ انجام دادم خیلی عالی بود.جلسات قبل هم عصب کشی داشتم

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عصب گشی

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

لمینیت انجام دادم و از تغییرات بسیار خشنودم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

کامپوزیت فک بالا و بلیچینگ فک پایین انجام دادم و راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

ایمپلنت انجام دادم و خیلی عالی انجام شد و راضیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

آقای دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان و توضیح میدن و با مریض همکاری می کنن و ویزیت دریافت نمی کنن

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

عصب کشی انجام دادم و راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

پزشک ماهری هستن و بسیار صبور

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بلیچینگ انجام دادم و بعد از ۶ ماه خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

بسیار خوش اخلاق هستند و با حوصله به سوالات پاسخ میدن و کادر هم همکاری مناسبی با مراجعین دارمد

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

من اندو مجدد انجام دادم محیط تمیز و قیمت مناسبی داره. خیلی ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

از کرج برای عصب کشی رفتم مطب دکتر و خیلی خیلی عالی بود و راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

برای کار زیبایی رفتم عالی بود کارشون ظریف و کاملا طبیعی

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

عصب کشی و بلیچینگ کردم عال بود بی نظیر بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

برای روکش دندان مراجعه کردم کارورفتار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق . لمینیت انجام دادم و خیلی راضی ام.

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

کامپوزیت کردم و راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

دکتر خیلی خوبی هستن و تو کارشون تبحر خاصی دارند عالی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بلیچینگ انجام دادم و از تغییرات بسیار راضی هستم.سپاس از شما

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

بسیار حرفهای هستن تو کارشون. با دقت و ظرافت کار میکنن. با صبر و حوصله زیاد کار میکنن. نوبتدهی دقیق. نهایت منتظر موندن یه ربعه. قشنگ توضیح میدن مشکل دندون رو. هزینه الکی نمیتراشن. دستیار و منشی ایشون هم بسیار خانوم و باوقار و کاربلد هستن. یه تیم حرفهای عالی. مطب پر از آرامشههه

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

لمینیت انجام دادم عالی بود کاملا طبیعی با قیمت مناسب دوستم عصب کشی کرد کاملا بدون درد واقعا دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دکتر بسیار باحوصله و کاردانی هستن من لمینیت کردم و دوستم کامپوزیت خیلی راضی هستیم اصلا درد نداشتیم و از نظر قیمت از همه جا با انصافتر بودن

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

فوق العاده عالی و بسیار ماهر و خوش اخلاق

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

من برای عصب کشی و بعدش کامپوزیت پیش دکتر رفتم از هردو مورد بسیار راضی بودم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

بسیار محترم بودند و خوب رسیدگی مردند

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

پیش ایشون سه تا دندون ترمیم کردم عالی بود ، دکتر مهربان و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

از طریق همکاران معرفی شدن و خیلی دکتر دلسوز و کاربلدی هستن.با دقت و حوصله عصب کشی بنده رو انجام دادن و ده واحد کامپوزیت هم پیش ایشان انجام دادم و خیلی با کیفیت کار شده

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عصب کشی بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

من برای عصب کشی،ترمیم و ارتودنسی پیش جناب دکتر مراجعه داشتم.بینهایت راضی بودم از از نحوه برخورد ایشون،خدمات و همراهیشون در این پروسه

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

ترمیم انجام دادم و خیلی عالی انجام دادند .بسیار ماهر هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

بسیار دکترحاذق و عالی و صبوری هستند ، در یک کلام بی نظیر

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

سلام. ترمیم پیش ایشون داشتم راضیم.بسیار با حوصله و با اخلاق در عین حال جوان

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

بلیچینگ دو فک رو به صورت وی ای پی انجام دادم و خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

دکتر بسیار خوش اخلاق وحاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

لمینتانجام دادم و خیلی خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

با عرض ادب خوشحال و خوش شانس بودم که با ایشون افتخار آشنایی از طریق این سایت رو داشتم. امیدوارم توو همه موارد عین شغلشون موفق و سربلند باشن.

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

عالی و باحوصله با اخلاق و کاردان

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

عالی باحوصله لمینیت کردم

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

خیلی خوش برخورد و با حوصله هستن پیششون ایمپلنت انجام دادم راضیم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

ترمیم و عصب کشی کردم فوقالعاده بوددرد نداشتم

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

سلام عزیزم خسته نباشید میخواستم بپرسم بخوام دندون هامو روکش سرامیکی کنم چقدر هزینه میشه هر دوفک با هم.چون دندانهام مخصوصا فک بالا کاملا از بین رفته لطفا راهنمایی کنید واینکه روکش سرامیکی چقدر زمان میبره ؟

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

دندونای منظمی داشتم امارنگشون زرد بود بلیچینگ انجام دادم و خیلی راضیم.بلیچینگ هوم رو هم انجام دادم و خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

از دکتر راضی هستم ، هم رفتارشان و هم تخصص شان ترمیمی و ایمپلنت داشتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

کار لمینت انجام دادم خیلی راضی بودم

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

دکتر بسیار حرفه ای هستند و همچنین بسیار خوش برخورد و پرسنل مطب هم بسیار خوش اخلاق هستند واقعا ممنونم و دکتر رو پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

لمینت انجام دادم و خیلی شیک و عالی شده و با خیال راحت لبخند میزنم

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

عصب کشی کردم و روکش گذاشتم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

پرکردن و جرم گیری کارشون عالیه و خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

بسیار دکتر خوب و با اطلاعات و کار درست ممنون از دکتر و کادر حرفه ای شان

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

عصبانی کشی

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار حرفهای و با حوصله کار میکنن. همکارانشان هم عالی هستن و با صبر و حوصله پاسخگو هستن. نوبتدهی عالی. زمان انتظار خیلی طولانی بشه ۱۵ دقیقه که نمیشه. برای ترمیم و عصبکشی پیششون اومدم که راضی هستم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۹
اطلاعات تکمیلی
زکریا شیربیگی، فارغ التحصیل دندان پزشکی از ـ علوم پزشکی تبریز در سال ۱۳۹۷، از ابتدای فعالیت حرفه ای خود رویکردی علمی، دقیق و مبتنی بر درمان های ماندگار را در پیش گرفته است. ایشان در سال ۱۴۰۰ موفق به گذراندن دوره ـ بایومیمتیک دنتیستری شده و پس از آن به عنوان عضو رسمی انجمن بین المللی بایومیمتیک آمریکا (AOBD) پذیرفته شد. شیربیگی در حال حاضر تمام درمان های خود را با اصول دندان پزشکی بایومیمتیک انجام می دهد؛ رویکردی نوین و محافظه کارانه که به حفظ حداکثری ساختار طبیعی دندان و افزایش طول عمر درمان ها کمک می کند. درمان های انجام شده توسط ایشان شامل ترمیم های بایومیمتیک، زیبایی، طراحی لبخند، درمان ریشه، پروتزهای بدون فلز و درمان های دقیق پیشگیری از پوسیدگی می باشد.
آدرس و تلفن مطب دکتر زکریا شیربیگی
تهرانسعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲
شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    پس فردا
    ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر زکریا شیربیگی
    چگونه از دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران نوبت بگیرم؟

    برای دریافت نوبت از دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.

    آدرس مطب دکتر زکریا شیربیگی در تهران کجاست؟

    آدرس مطب دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران: سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲

    هزینهٔ ویزیت دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران چقدر است؟

    هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر زکریا شیربیگی جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال می‌باشد. این مبلغ بر اساس تعرفه‌های وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.

    شماره تلفن‌های مطب دکتر زکریا شیربیگی چیست؟

    تلفن‌های مطب دکتر زکریا شیربیگی:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲

    مطب

    سعادت آباد، پل مدیریت، جنب داروخانه مدیریت، پلاک ۱۵، واحد ۲