برای دریافت نوبت از دکتر مصطفی حیدری جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مصطفی حیدری جراح - دندانپزشک در تهران: گیشا، علیالی غربی، پلاک ۵۲، طبقه ۵، واحد ۱۰
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر مصطفی حیدری جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر مصطفی حیدری:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سلام همه کار انجام دادم از سال ۹۶ پیش دکتر میام الانم اومدم لمینت کنم بسیار حرفه ای و کار بلد هستند پیشنهاد میکنم رفتار خودشون و پرسنل بسیار خوب و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷خوب بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بهترین دکتر از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۸من فقط ویزیت شدم و کارهای درمانیم شروع نشده ولی بنظرم خوب بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۸ترمیم و بیلداپ
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ایمپلنت کردم مامانم لمینیت کرده به شدت با ادب با حوصله هستن هم خودشون هم برسنل خیلی عالیه همه چی واقعا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸از عملکرد اقای دکتر فوق العاده راضی هستم تمامی خدمات عالی ممنون
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ایمپلنت دیجیتال انجام دادم عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عالی بود .هم کار حرفه ای آقای دکتر حیدری و هم اخلاق وطرز برخودایشان با بیمار
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بسیار پزشک با اخلاق و صبوری هستند وبسیار راهنمایی دقیق انجام دادند برای من
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ایشان بسیار دقیق و ظریف به کار مراجعین رسیدگی میکنند و بسیار برخورد درخور و با احترامی با مراجعین دارند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸کار زیباییشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بنده کار زیبایی کامپوزیت و درمانی انجام دادم و راضی هستم ممنون از دکتر حیدری و تیم خوبشون
۱۴۰۳/۰۳/۲۰جراحی ایمپلنت عالی بدون درد بهترینید دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۴/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ایمپلنت و کامپوزیت انجام دادم خیلی راضی ام مامانم دندان کشید ایمپلنت کرد خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خیلی عالی بود تشکر می کنم از دکتر و مجموعه
۱۴۰۱/۰۵/۱۵بسیار عالی و حرفه ای فقط قیمت هاتون رو به بقیه برسونید عالیه
۱۴۰۳/۰۹/۲۷من پیش دکتر حیدری ایمپلنت انجام دادم واقعا راضی بودم هم از درمان هم از دکتر ک خوش برخوردن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸سلام به آقای دکتر عزیز بنده سال ۹۶ کامپوزیت انجام دادن و فوق اعلده راضی بودم الان بعد از ۷ سال قصد ریمو و انجام کامپوزیت مجدد دارم و کارشون عالی بود ممنو دکتر حیدری
۱۴۰۳/۰۴/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵من برای طرح لبخند و کامپوزیت پیش دکتر حیدری رفتم خیلی راضیم قیمتاشونم اصلا قابل مقایسه نیست با جاهای دیگه
۱۳۹۷/۱۲/۰۴دکتر خوش برخورد و با حوصله من کامپوزیت زیبایی انجام دادم پیششون لبه شیشه ای عالی ممنونم واقعا از تیم حرفه ای تون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶باسلام دیناروندم،من چندین سال فوبیای دندانپزشکی داشتم و با دیدنش حالم بد میشد ولی از روزی که به خانوم دکتر عزیز و دکتر سینا مراجعه کردم با مشاوره ای که بهم دادن الان دلم میخواد هرروز برم مطب،خیلی ممنونم ازشون بابت عصب کشی،کشیدن دندون و ایمپلنت،خدا به خودشون و خانواده گلشون سلامتی بده و برای ما حفظشون کنه،دستشون و میبوسم ️️
۱۴۰۵/۰۲/۲۱اخلاق ورفتارشون واقعابی نظیربود وپرسنل اخلاق حرفه ای
۱۴۰۲/۱۲/۱۲مادرم پیششون ایمپلنت انجام دادن،کارشون عالی بود خیلی راضی هستیم،خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۳/۱۵کارشون خوبه من درمان ریشه ترمیم انجام دادم کلا احساس خوبی داشتم بدون درد کارام انجام شد چون ترس از دندانپزشکی دارم هر جایی نمیرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲ترمیم دندان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر بسیار بسیار عالی بودن ممنونم واقعا هم خودشون و هم کادرشون بی نظیر بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار خوش برخورد و متعهد و متخصص و فضای مطب بسیار آرامش بخش
۱۴۰۴/۰۷/۰۵وقت گذاشت و راجب هر چیزی که سوال داشتی جواب میداد رفتار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار از خدمات گرفته شده راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار عالی ایشان در کار خود بسیار متبحر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار عالی و بدون درد و سریع کار عصب کشی و ترمیم انجام شد خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار دکتر عالی و صبوری هستن من پیشه ایشون ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بود به بهترین نحو منو راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ایمپلنت انجام دادم عاااااالی بود خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۷ایمپلنت انجام دادن دندان کشیدم روکش انجام
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خدمات اینپلنت بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰پرکردن و روکش و ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۲/۲۴کشیدن دندان عقل بدون هیچ گونه درد و عالی انجام شد، واقعا از ایشان ممنون هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بسیار دکتر خوش برخورد و با سواد.
۱۴۰۴/۱۰/۰۳ایمپلنت انجام دادم بسیار بسیار راضی هستم اقای دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۲بسیار عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار عالی ، کاربلد و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ترمیمی دندان انجام دادم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خیلی عالی بود من کامپوزیت انجام دادم راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۲سلام وادب. کشیدن دندان بسیار از دکتر ومنشی هاشون راضیم. خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۳چک آپ دندان انجام دادم بسیار با دقت و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دندون عقل من رو ک تو اعصابم بود رو بسیار عالی و تو زمان کم در آوردن و من اصلا اذیت نشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹کشیدن دندان و ایمپلند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶سلام بنده مرداد ماه ایمپلنت ایمپلنت انجام دادم و فوق العاده راضی بودم ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۶سلام ترمیم کردم پین گذاشتم ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۳/۰۹/۰۶سلام من ایمپلنت انجام دادم بسیار پزشک حرفه ای و دقیقی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی کر میکنن کادر مهربان و از همه مهمتر سر وقت کارها انحام میشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳همه خدمات دندانپزشکی انجام دادم فوق العاده از پزشک و پرسنل راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸کشیدن دندان
۱۴۰۳/۰۱/۲۵محیط اروم و دوست داشتی و خدماتتون عالیه واقعا
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عصب کشی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دکتر حرفه ای و با شخصیتی هستند واقعا ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار راضی از کار ایشان واخلاق خوبشان وپرسنل عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱سلام من کارای درمانی و زیبایی چند سال پیش آقای دکتر حیدری انجام دادم فوق العاده راضیم ممنون از دکتر و پرسنل حرفه ای محموعه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶جراحی ایمپلنت انجام دادم راضی هستم درد نداشتم تورم هیچی عاااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸من ٨ واحد ایمپلنت کاشت کردم واقعا سریع و عالی انجام شد کارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خدماتتون عالی و کادر درمان واقعا خوش اخلاق و مهربونن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹اقای دکتر عالی در جراحی ایمپلنت هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۸عالینن شک نکنین بهشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی دکتر خوبی بودن با دقت با حوصله خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۱۳کار و رفتارشون عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار دکتر عالی و صبوری هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۵دکتر بسیار صبور با اخلاق و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۱۴کامپوزیت دندان انجام دادم، کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵کامپوزیت انجام دادم خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵ترمیم انجام دادم عالی بود واقعا
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام بنده ۲ سال گذشته لمینت انجام دادم و تا الان هیچ مشکلی نداشتم ممنون از شما بابت کار فوق العادتون
۱۴۰۲/۰۹/۱۳نزد ایشان کار زیبایی دندان انجام دادم، بسیار راضی هستم،فوق العاده حاذق و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷لمینیت دیجیتال انجام دادم همه خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۲عالی بودن لمینیت کردم خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۲/۱۸پیشه ایشون کار کامپوزیت انجام دادم کارشون بی نظیره من بسیار راضی هستم خیلی خوشحالم که ایشون رو انتخاب کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹پنج روکش گذاشتم یک پر کردگی بسیار عالی با دقت بودن من خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲من پیش دکتر ویزیت شدم پسر کوچیکم کار درمانی انجام دادن عالی بود دکتر با دقت خوش اخلاق بسیار مهربان بود عالی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دندان پزشک دخترم بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۳کامپوزیت و ایمپلنت انجام دادم بسیار راضی و با دقت بودند خوش اخلاققققق
۱۴۰۳/۰۵/۱۷برای کامپوزیت پیش ایشون رفتم ، خیلی با حوصله و بسیار خبره در این کار بودند ، امیدوارم همیشه سلامت و پایدار باشند ، چون پزشک حاذق و با وجدان رو به انقراض هستش
۱۳۹۷/۱۲/۲۳دنداپزشک حرفه ای و دقیق واقعا عالی بود کارشون
۱۴۰۱/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۱کیست دندان داشتم ودکتر کارشون واقعا فوق العاده بود وهیچ دردی احساس نکردم واقعا کارشون اوکی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی بسیار کار درست
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بهترین دکتر در طول تاریخه دندانپزشکی عالییییی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بنده ایمپلنت روکش و کامپوزیت انجام دادم فوق العاده راضی هستم ممنون ازتون
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶ایمپلنت انجام دادم عالی بدون درد کارشون خیلی خوبه ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار صادق و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷فعلا ویزیت شدم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار دقیق و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۳درمانی انجام دادم با ایمپلنت راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار دکتر حاذق و خوش برخورد،با حوصله و با سوادی هستند وقت زیادی برای راهنمایی من گذاشتند و بسیار هم مشاوره های خوبی دادند
۱۴۰۳/۰۱/۱۰ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی و خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دکتر جوان و کار درست واقعا دقیق و عالی کار میکنن
۱۴۰۱/۰۸/۰۶من از تمام خدماتی که تا به حال انجام دادم پیشه دکتر راضی هستم مخصوصا دقت زیاد و محیط استریل برای من جذاب بود .پرسنل و دکتر با برخورد عالی.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹برای ویزیت جهت مشاوره رفته بودم که راضی از توضیحاتشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۰سلام کارهای درمانی انجام دادم و همسرم کامپوزیت انجام دادن ممنون از دکتر، از بهترین هستید
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۲من پیش آقای دکتر کامپوزیت انجام دادم کارشون بسیار عالی هست و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی ایمپلنت انجام دادم دل قرص همرو معرفی میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹ایمپلنت
۱۴۰۱/۱۲/۲۲کامپوزیت انجام دادم بسیار راضب بودم با دقت و تمیز بسیار عالیییییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶با سلام در ارتباط با مراجعه به آقای دکتر حیدری و ویزیت و درمان های انجام شده توسط ایشان و همچنین همکاران آقای دکتر نه تنها هیچ گونه مشکلی نداشتیم بلکه نتایج مورد انتظار نیز به مناسب ترین شکل حاصل گردید . هم از بابت تعیین وقت و هماهنگی برای ویزیت همکاران آقای دکتر به شکلی مناسب و با برخوردی خوب انجام وظیفه می کنند و هم خود آقای دکتر تشخیص ؛صرف وقت مناسب و درمان را به خوبی به انجام می رسانند.
۱۴۰۲/۰۷/۲۹پرکردگی انجام دادم بسیار با دقت ایمپلنت هم انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶جرمگیری و کشیدن دندان عقل انجام دادم عالی بود خیلی سریع انجام دادن کشیدن و راضی ام خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵Hame chiz fogholadeee
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عالی بی نهایت با دقت و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۷خیلی اطلاعاتی ندارن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱با سلام من برای عصب کشی و جرم گیری به آقای دکتر مراجعه کردم که آقای دکتر با مهارت کامل این دندان من رو عصب کشی کردند .
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار با اخلاق با حوصله و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۲۶برای چک کردن دندانها مراجعه کردم . ترمیم چند دندان داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دو عدد دندان کشیدم بسیار راضی بودم دقیق و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴روکش دندان داشتم. تا الان همه چیز خوب بود. ایشان دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۴ترمیم عمیق داشتم پارس ازبی حسی زیادددد اصلاوبه هیچ عنوان دردی روحس نکردم خیلی خوشحالم که بادکترحیدری آشناشدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹زیبایی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بهترین دندانپزشکی که تا حالا رفتمدکتر حیدری عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹من پیششون دندان کشیدم خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام بنده پیش آقای دکتر و تیم حرفه ای ایشان خدمات درمانی و ایمپلنت انجام دادم فوق العاده راضی هستم ممنون از دکتر حیدری اگر کار فوق العاده عالی میخواید آقای دکتر بهترین گزینس
۱۴۰۲/۰۷/۲۹کارهای گوناگون کردم هم روکش هم کامپوزیت…
۱۴۰۱/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲ایمپلنت دیجیتال انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷بسیار دکتر دقیق و کاربلدی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۴عالی و دقیق هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۱واقعا خوشحالم که آقای دکتر حیدری و انتخاب کردم ،از همه نظر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالی و منصف
۱۴۰۴/۰۳/۲۷بابت خدمات که این جا انجام داده ام بسار راظی و خوشحال ام
۱۴۰۴/۱۰/۲۹ایمپلنت جرمگیری ترمیم انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷ترمیم و ۲ واحد ایمپلنت انجام دادن و تا به لحظه هم از دکتر و هم از خدماتتشون راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۹من برای ترمیم و ایمپلنت مراجعه کردم دکتر حیدری بسیار عالی هستن و با توجه به ترسی که از درد در حین کار داشتم بسیار با حوصله و حرفه ای بدون هیچ مشکلی درمان و پیش بردن با تشکر از کادر مجربشون
۱۴۰۲/۰۷/۲۹هرجا که هنر زیبایی باشد نام شما و تیمتون میدرخشه.از ظرافت و کیفیت کارتون هرچی بگم کمه.بدرخشید
۱۴۰۰/۰۶/۲۹با سلام تعدادی از دندون های من پوسیدگی داشتن و از بچگی چندباری که درست میکردم باز هم مشکلم حل نمیشد ولی با مراجعه به دکتر حیدری مشکلم حل شد و خیلی راضی هستم و ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار دقیق و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷ترمیم دندان انجام دادن بسیار راضی بودم دکتر بسیارررر با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۰۷کار عصب کشی و ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۲۷کامپوزیت
۱۳۹۹/۰۴/۲۳درمانی زیبایی کامپوزیت انجام دادم راضی بودم خیلیییی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵ترمیم انجام دادم ایمپلنت انجام دادم و روکش عالی راصی بودم خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱ایشون خیلی با اخلاق ، کارشون عالی من خیلی ازشون راضیم باید حتما یک بار ایشون براتون کار انجام بده تا بفهمید چقدر کارشون درسته. در نهایت از انتخاب اقای دکتر پشیمون نمیشید
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من عصبکشی تخصصی پیش دکتر انجام دادم بسیار با حوصله و دقت انجام دادن محیطی آرام با پرسنل خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اخلاق و کار عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۹سلام کامپوزیت و ایمپلنت انجام دادم خواهرم لمینیت خیلییییی خوبن واقعا پرسنل عالی خوش اخلاق ممنون از تیم سینا دنتال
۱۴۰۳/۱۰/۱۱با سلام من کار ایمپلنت و عصب کشی انجام دادم بسیار عالی پیش رفت و همچنین اصلا معطلی داخل کلینیک نداشتم ممنونم از مجموعه ی خوبتون
۱۴۰۲/۰۷/۲۶مجموعه ای بی نظیر، پزشکی حاذق، من بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳برای عصب کشی پیش اقای دکتر اومدم و خیلی راضیم از کارشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوش برخورد و عالی هم دکتر و کلیه پرسنل
۱۴۰۴/۰۹/۲۳واقعا فوق العاده هستند هم کارشون هم اخلاقشون من واقعا زیر دستشون احساس امنیت میکنم چون میدونم دردم نمیاد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴ترمیم انجام دادم بسیار کار درست و با دقت پرسنل عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷ترمیم انجام دادم راضی بودم برخورد پرنسل عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶من عصب کشی و ایمپلنت داشتم و بسیار عالی و حرفه ای عمل کردند. اخلاق فوق العاده و ارامش عالی ایشان حین کار. مسلط و کاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۰۷محیط بسیار تمیز پرسنل عالی دکتر بسیار حرفه ای و خوش رفتار
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی ،محترم و کاربلددد ،مرسی اقای دکترعزیز
۱۴۰۱/۰۵/۰۴