عمل بینی
من صحبت دکتر علیپور رو زیاد شنیده بودم و بهشون اعتماد کردم و الان خیلی راضی هستم از کار ایشون .واقعا عالی برام عمل کردن
عالی.واقعاحرف نداره مرسی دکترجان
بسیار با سواد و با تجربه هستند. عمل رینو پیش ایشون انجام دادم بسیار راضی هستم
عمل بینی فوق العاده عالی
عمل جراحی زیبایی بینی انجام دادم فوق العاده بود ایشان پزشک باتجربه وعالی هستند
برای جراحی بینی
گوشتی بود الان کمی انحراف دارد
عدم رضایت
فعلاعمل نداشتم
از عمل بینی خود اصلا راضی نیستم
8سال پیش عمل بینی داشتم واقعا بی نظیر دکتر صبور و با اخلاق
ده سال پیش جراحی بینی عالی بود
جراحی بینی کارشون هم خوب بود
خوب بوده
عمل زیبایی انجام دادم فوق العاده راصی ام
من بینیموعمل کردم خیلیم قشنگ شدراضیم ازشون دستشون دردنکنه هرکی میبینه میگه عالیه
عمل بینی انجام دادم راضی هستم فقط پره های بینیم رو میخوام کوچیکتر کنم
عمل بینی و خیلی راضیم
راضی نیستم بینی من کج شده است
جراحی پلک چشم
از خانواده و دوستام پیش ایشون بینیشونو عمل کردن.همه راضی بودن
جراحی زیبایی بینی
بینی عمل کردم و از نتیجه عمل راضیم
من بعد از 4سال که از عملم میگذره هنوز ورم بینیم مخصوصا غضروفش از بین نرفته
عمل بینی وخیلی راضی بودم
عمل بینی توسط دکتر و تا حدودی راضی بودم
حراجی بینی داشتم و عالی بود
کیست ، در حال بررسی
عالی هستند
بینیم روجراحی کردم 11 سال پیش وخیلی خوب بوده راضیم
خوب عالی
خیلی خیلی راضی هستم ایشون عااااااااالی هستن
بینی عمل کردم
من بینیم رو سال 92عمل کردم خوبه ولی باز بزرگه نیم رخ عالی دارم ولی تمام رخم هنوز بزرگه
عالی هستن
مشاوره قبل عمل لیفت
بینی عمل کردم خیلی راضیم
بد نبود
عمل زیبایی بینی
والا من بینیمو 4ساله عمل کردم ولی دماغم هنوز ورم داره. و من خواسته بودم دماغم یخورده سر بالا باشه و نیست
عالی بودند
جراحی بینی .فوق العاده هستن
خیلی کارشون عالیه
میخوام نوبت بزنم
من عمل بینی انجام دادم فوق العاده عالی بود
سال 93عمل زیبایی بینی انجام و فوق العاده از همه نظر راضی بودم
سلام خسته نباشیددکترعلیپوربیماری مراکنترل کرده
من برای دیزیت و مشورت جراحی بینی خدمت ایشان رسیدم.
جراحی بینی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی - کوچه اورژانس بیمارستان عیسی ابن مریم
عمل بینی
۱۳۹۷/۱۱/۲۴من صحبت دکتر علیپور رو زیاد شنیده بودم و بهشون اعتماد کردم و الان خیلی راضی هستم از کار ایشون .واقعا عالی برام عمل کردن
۱۳۹۷/۰۶/۱۹عالی.واقعاحرف نداره مرسی دکترجان
۱۴۰۰/۰۷/۱۲بسیار با سواد و با تجربه هستند. عمل رینو پیش ایشون انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۳۹۷/۰۲/۱۵عمل بینی فوق العاده عالی
۱۳۹۷/۱۱/۲۶عمل جراحی زیبایی بینی انجام دادم فوق العاده بود ایشان پزشک باتجربه وعالی هستند
۱۳۹۸/۱۲/۲۳برای جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷گوشتی بود الان کمی انحراف دارد
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۲۴فعلاعمل نداشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶از عمل بینی خود اصلا راضی نیستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱8سال پیش عمل بینی داشتم واقعا بی نظیر دکتر صبور و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ده سال پیش جراحی بینی عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل بینی
۱۴۰۰/۱۲/۰۲جراحی بینی کارشون هم خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خوب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عمل زیبایی انجام دادم فوق العاده راصی ام
۱۳۹۹/۰۱/۲۷من بینیموعمل کردم خیلیم قشنگ شدراضیم ازشون دستشون دردنکنه هرکی میبینه میگه عالیه
۱۳۹۷/۰۷/۲۵عمل بینی انجام دادم راضی هستم فقط پره های بینیم رو میخوام کوچیکتر کنم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴عمل بینی و خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲راضی نیستم بینی من کج شده است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶جراحی پلک چشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴از خانواده و دوستام پیش ایشون بینیشونو عمل کردن.همه راضی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۳۰جراحی زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بینی عمل کردم و از نتیجه عمل راضیم
۱۳۹۷/۱۰/۱۲من بعد از 4سال که از عملم میگذره هنوز ورم بینیم مخصوصا غضروفش از بین نرفته
۱۳۹۷/۱۰/۲۷عمل بینی وخیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عمل بینی توسط دکتر و تا حدودی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴حراجی بینی داشتم و عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۵کیست ، در حال بررسی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی هستند
۱۳۹۷/۰۹/۰۴بینیم روجراحی کردم 11 سال پیش وخیلی خوب بوده راضیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳خیلی خیلی راضی هستم ایشون عااااااااالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بینی عمل کردم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۵من بینیم رو سال 92عمل کردم خوبه ولی باز بزرگه نیم رخ عالی دارم ولی تمام رخم هنوز بزرگه
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشاوره قبل عمل لیفت
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بینی عمل کردم خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بد نبود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عمل زیبایی بینی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱والا من بینیمو 4ساله عمل کردم ولی دماغم هنوز ورم داره. و من خواسته بودم دماغم یخورده سر بالا باشه و نیست
۱۳۹۷/۰۷/۲۴عالی بودند
۱۳۹۷/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۷جراحی بینی .فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خیلی کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۳میخوام نوبت بزنم
۱۳۹۷/۰۷/۱۵من عمل بینی انجام دادم فوق العاده عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴سال 93عمل زیبایی بینی انجام و فوق العاده از همه نظر راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱سلام خسته نباشیددکترعلیپوربیماری مراکنترل کرده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹من برای دیزیت و مشورت جراحی بینی خدمت ایشان رسیدم.
۱۴۰۰/۱۲/۰۵جراحی بینی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷