دکتر سید محمد قیومی متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۴۸۷ در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در اصفهان، چهارباغ بالا خیابان بهار آزادی مجتمع بهاران طبقه پنجم قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر سید محمد قیومی، متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی ۱۲۷۴۸۷، یکی از پزشکان معتبر و شناختهشده در حوزه جراحی عمومی در شهر اصفهان است. ایشان پس از اخذ مدرک تخصصی جراحی عمومی، با تمرکز بر درمان بیماریهای مرتبط با دستگاه گوارش، جراحیهای شکم، درمان مشکلات فتق و انجام اقدامات جراحی سرپایی به فعالیت حرفهای خود ادامه دادهاند. مطب دکتر سید محمد قیومی در اصفهان، چهارباغ بالا و خیابان بهار آزادی، مجتمع بهاران، طبقه پنجم واقع شده و دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میسازد.
دکتر سید محمد قیومی به عنوان متخصص جراحی عمومی، در درمان طیف وسیعی از بیماریهای جراحی مانند آپاندیسیت، سنگ کیسه صفرا، تودههای پوستی، کیستها و سایر مشکلات نیازمند جراحی نقش فعالی دارند. تخصص و تجربه ایشان در جراحی عمومی، انتخاب بسیاری از بیماران ساکن اصفهان و مناطق اطراف بوده است. بیماران ایشان رضایت بالایی از دقت در تشخیص و برخورد حرفهای دکتر سید محمد قیومی ابراز کردهاند و نظرات دریافتی حاکی از توجه کافی به دغدغههای بیماران و ارائه راهکارهای درمانی علمی و مؤثر است.
با توجه به فعال بودن امکان نوبتدهی اینترنتی، مراجعهکنندگان میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به راحتی وقت خود را رزرو نمایند. این سرویس به ویژه برای بیماران پرمشغله و ساکنین اصفهان، فرآیند مراجعه به مطب را سادهتر و سریعتر میکند. ساعات مراجعه به مطب با هماهنگی قبلی و عمدتاً در ساعات بعدازظهر انجام میشود. دکتر سید محمد قیومی ضمن رعایت اصول اخلاق پزشکی، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران خود داشته و انتخاب اول بسیاری از مراجعهکنندگان جراحی عمومی در اصفهان است.
دکتر سید محمد قیومی متخصص جراحی عمومی است و در درمان انواع بیماریها و انجام جراحیهای شکم و دستگاه گوارش فعالیت میکند.
مطب دکتر قیومی در اصفهان، چهارباغ بالا خیابان بهار آزادی مجتمع بهاران طبقه پنجم قرار دارد.
بله، دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر سید محمد قیومی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
خدمات جراحی عمومی شامل جراحی فتق، برداشتن توده و کیست، درمان سنگ کیسه صفرا، مشاوره و ویزیت تخصصی ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان چهارباغ بالا خیابان بهار آزادی مجتمع بهاران طبقه ۵
زمان نوبت شما تقریبی و صرفا ساعت حضور در مطب میباشد نه زمان ویزیت لطفا صبوری بفرمایید.
تا یک ساعت قبل از ساعت نوبت خود امکان کنسلی وجود دارد در غیر این صورت هزینه پرداختی بازگشت داده نمیشود
جراحی توده چربی آقای دکتر بسیار باتجربه و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰از معطلی در مطب که بگذریم که گاها مدیریتش سخته. خود آقای دکتر بسیار انسان شریف و با دقتی هستند، وجودشون باعث افتخاره.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جراحی بای پس بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام عرض ادب عمل بای پس داشتم بسیارعالی بی نهایت عالی نسبت به اون چیزی که شنیده بودم اصلافکرشم نمیکردم اینقدرخوب باشه واقعادکترفوق العاده خوش اخلاق وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۲۹سنگ صفرا داشتم و ایشون عمل لاپاراسکوپی انجام دادن فعلا که همه چیز خوب بوده و اخلاقشون هم که فوق العاده ست
۱۴۰۲/۰۸/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵سلام بنده عمل فیشر انجام دادم و از نظر کار خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالی ترین و کار بلدترین پزشکی مه تاالان دیدم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۳/۱۷سلام من برای عمل فتخ نوبت گرفتم وهنوز عمل نشدم ولی تشخیصشون عالی بود وهمچنیین اخلاقشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۱جراحی پیستون شوهرم داشتند و جراحی بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷با سلام دکتر قیومی عزیز خیلی مهربان و با اخلاق هستند و کار بلد با تجربه هستند.
۱۴۰۵/۰۴/۰۳عمل کیست مویی. در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲اقای دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۱۷جراحی میخچه نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بنده دنده سمت راستم مشکل داشت پیش ایشون رفتم هم طبابتشون خوب بود هم برخورد عالی با بیمار دارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲کیست کبد
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عمل فتق داشتم، بسیار حرفه ای و صبور و خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار دکتر باشخصیت وعالی ودلسوزی هستند حرف ندارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹کارشون مورد رضایت هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۴دکترخیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۰۹/۱۶پدرم توسط ایشان جراحی باز فتق دوطرفه اینگوینال شدند، پزشکی بسیار با اخلاق،ماهر و ازهر نظر عالی هستند، آرزوی سلامتی و سعادت برایشان دارم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عمل جراحی کیسه صفری
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر فوقالعاده بود داداشم که سندروم دان داشت وچند دکتر حاضر به عملش نبودند ایشون عمل کرد عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عمل کیسه ص
۱۴۰۳/۰۷/۲۴سلام من حدود ۶ماه پیش توسط آقای دکتر عمل صفرا انجام دادم عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۸عمل کیستپیلونیدال ،نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر بسیار خوب و مهربان و پنجه طلا لاپروسکوپی عمل کردن کیسه صفرا مادرم را و رضایت کامل دارم ازشون سلامت باشند همیشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵باسلام.مشکل سنگ کیسه صفرا داشتم وبامراجعه ب دکترقیومی ورزرو نوبت عمل دربیمارستان عسکریه توسط اقای دکترقیومی عمل شدم واکنون دردوران نقاهت ب سرمیبرم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکترخوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و خوش رفتار
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر بسیار با اخلاق، مؤدب و متخصص و صبور
۱۴۰۲/۱۰/۲۹آپاندیسیت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کیست سینه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر بسیار خوب و محترم بودند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸اخلاق عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶پزشکی حاذق و کاربلد که درد صفرای بنده را به درستی جراحی نمودند خدا خیرشان دهد
۱۴۰۳/۰۹/۱۸سنگ صفرا
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عمل کیست پیلونیدال
۱۴۰۴/۰۷/۰۴سلام.عمل کیست مویی داشتم کارشون و اخلاقشون قابل رضایت هست نسبت به کارشون متعهد هستند ممنون از ایشون
۱۴۰۱/۱۲/۲۶بیسار دکتر عالی و باشخصیت و تخصص بالا
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۸من عمل کیسه ضفرا کردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰سلام سنگ کیسه صفرا تحت درمان هستم برخورد جناب دکتر عالی باتجربه وبسیار راضی بودم ووقت برای مریض گذاشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی.مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۳/۱۹کاملا رضایت بخش
۱۴۰۵/۰۳/۲۷اپانداکتومی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بهترین با اخلاق ترین با وجدان ترین زیباترین حرفه ای ترین مجرب ترین دکتر جراحی که دیدم خداوند حافظ و نگهدارتون باشه انسان شریف
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عمل بادفتخ
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دکتر بسیار با اخلاق متین و با حوصله یی هستن واسه کیست سینه رفتم و الان تحت نظرم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عمل آپاندیس داشتم که تشخیص اقای دکتر بسیار عالی بود و همچنین عمل عالی بود که اصلا تا حالا همچین عمل بدون دردی انجام نداده بودم ،اقای دکتر بسیار با شخصیت مهربان و وجدان کاری بالایی دارند ،ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی. عالی. خوش اخلاق. ومتعهد به درمان بیمار. ومقید به کارشون هستند. من هم زمان فتق و صفرا انجام دادم کارشون بسیار عالی. درودفراوان بردکترسیدمحمدقیومی.
۱۴۰۳/۰۵/۲۶عالی یک
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰همسرم باد فتق داشتند آقای دکتر زحمت جراحی ایشون را کشیدند بسیار عالی از هر نظر
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالی و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام من مریم میسایی هستم واقعاواقعا دکتر عالی بااخلاق خداشناس هستن انشالله بحق صاحب اسمشون در پناه خدا همیشه سالم وسلامت باشن وخدا این انسان شریف رو حفظ کنه انشالله
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عمل فتخ داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹مادرم فیشر داشتن عمل کردن و خیلی خوب شدن.دستشون بسیار سبک و بسیارخوش اخلاقن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عمل شکم و خدا رو شکر نتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی...
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عمل صفرا انجام دادم کارش حرف نداشت و مهم تر از همه اخلاق خیلی خوبی داره
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دکتربااخلاق پخش برخوردباحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۹با سلام عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا داشتم ایشان جراحی بسیار ماهر و با اخلاق هستند و من از عمل ایشان کاملا راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای و در کارشون عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷مادرم عمل داشتند خیلی راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲مشکل فیستول مقعدی داشتم و از جراحی ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار خوش برخورد وعالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عمل فتق سمت راست به شیوه لاپارسکوپی، الحمدلله خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۰یکبار پیش دکتر ویزیت شدم،قراره عمل فتق منو انجام بدن،برخورد گرم و صمیمی داشتن،و با حوصله معاینه میکنن،بخاطر مراجعه کننده ی زیاد،باید صبور باشید تا نوبتتون بشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹مشکل ریوی
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بینهایت دکتر عالی و خوش اخلاق ، مهربان ، دلسوز و با تجربه هستن فقط میتونم بگم خدا خیرشون بده عمل فتخ و صفرا هردو باهم انجام دادم و عالی عالی هرچی بگم از خوبی این دکتر کم گفتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴با تشکر از آقای دکتر قیومی، ایشان پزشک بسیار خوب از نظر حسن خلق و جراح متعهدی بودند،جراحی لاپاراسکوپی صفرا انجام دادند و همزمان عمل فتق ناف و خارج کردن توده چربی در دست را به نحو احسن انجام دادند.
۱۴۰۵/۰۴/۰۳دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل توده در ساعد دست راست و همه چی عالی و بی نظیر بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹اقای دکتر خیلی عالی هستن کار بلد خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عمل فتق کشاله ران
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی یکی از گلهای بهشت
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ایشان بسیار آدم خوش برخورد دلسوز وپنجه طلا هستن خانواده ما همیشه دعاگوی ایشان هستیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۱با سلام، جواد قاسمی هستم، فتق من پاره شده بود و بسیار راضی هستم از عملم. پزشکی بسیار خوش اخلاق،دلسوز،باتجربه و ماهر... خدا واسه عزیزاش حفظش کنه.
۱۴۰۱/۱۲/۱۲کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳باد فتخ نتیجه خوبی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۸عمل فتق کردم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷تازه میخام ویزیت بشم تعریف ایشان را شنیدهام
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عمل صفرا به روش لاپاراسکوپی انجام دادم بهمن ۱۴۰۳ و فوق العاده راضی بودم اینقد دست دکتر سبک بود که ۲۴ ساعت بعد عمل فقط مسکن استفاده کردم و بعد هیچ دردی اذیتم نکرد و کارهای روزمره را از روز سوم انجام دادم نه بخیه هام درد میکنه نه داخل دلم از انتخابم خیلی راضبم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بیماری مقعد
۱۴۰۲/۰۴/۲۴فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸توسط ایشون عمل شدم در اخلاق و کار درجه 1 هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام دکتر قیومی خوش اخلاق وبا احترام با بیماران از جمله من برخورد کردن ومسئولیت شناس هستند ودر کارخود مهارت زیادی دارن خداوند او را حفظ کند
۱۴۰۵/۰۴/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۳باسلام فتخ دارم ومریض ایشون هستم گفتتدهرموقع بدترشدم وبه مرحله اورژانسی رسیدم ایشونومطلع کنم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷برای مشکل فیشر مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵نوبت دهی اصلا حساب و کتاب نداره روی این ساعتی که رزرو میکنید حساب نکنید شیرین دو ساعت و نیم معطل میشید کلی مریض وسط کار میره داخل و شما که مثلا نفر سوم هستید در واقع نفر سی ام میشید در صورتی که میشه برای بخیه کشیدن و دیدن مریض های عمل کرده روز خاصی در هفته در نظر گرفت و نوبت عادی نداد به ملت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۰سلام من برای توده مراجعه کردم خیلی عالی توضیح دادن برا عمل هنوز عمل انجام ندادم انجام بدم نتیجه را مینویسم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴دکتر بااخلاق و عااااالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷جراحی صفرا
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام عمل فتق کشاله ران انجام دادم بسیار عالی و کمترین دوران نقاهت
۱۴۰۴/۱۲/۱۴دکتر خیلی خوش اخلاق خوش رفتار مهربون
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار خوش اخلاق و حرفهای
۱۴۰۴/۰۸/۰۳به دلیل شلوغی بیش از حد مطب از ویزیت انصراف دادم. در هنگام رزرو نوبت از سایت ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کرده بودم که منشی ایشان گفتند قابل برگشت نمی باشد!
۱۴۰۴/۱۱/۱۱جراحی فتق
۱۴۰۳/۰۶/۲۶من پیش ایشون اسلیو معده شدم یک هفته هست،بسیار بسیار راضی هستم.خدا بهشون عمر طولانی بده،از همه نظر درجه یک
۱۴۰۳/۰۵/۰۵من ٢ سال پیش جراحی اپاندیس کردم بسیار از برخورد و کار دکتر راضی بودم به قدری ظریف بخیه زدند که اصلا جاش مشخص نیست
۱۴۰۴/۱۰/۲۸مشکلکبددرحالدرمانم بسیارخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی بودن واقعا ممنونم ازتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آقای دکتر معمولی هستند و مطب بسیار شلوغ است
۱۴۰۴/۱۰/۲۳کیست پرینال عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار بسیار پزشک خوش انرژی و خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عمل جراحی فتخ داشتم بسیار عالی و رضایتمندانه بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عمل فتق داشتم ،عمل کردند،اقای دکتر واقعا خوش اخلاق ،خوش برخورد وکارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۱۶