این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان سپهسالار بعد از خیابان سپهر روبروی دبستان دخترانه هدایت ساختمان ونوس طبقه اول روزهای زوج ۴ تا ۸ شب داخلی ۲۰ شمارگیری فرمایید
جراحی بینی و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۴عمل زیبایی
۱۳۹۷/۱۱/۰۵دمتری بسیار متحبر در زمینه درمان سوختگی
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عال هستند ایشون
۱۳۹۸/۱۲/۰۶تازه عمل کردم
۱۳۹۸/۰۱/۱۵بیماری پوستی داشتم از کودکی تا الان و از کودکی پیش ایشون بودم و کارشون عالی هستش
۱۳۹۷/۰۷/۳۰بینمو عمل کردم عالی شده دسشون درد نکنه
۱۳۹۷/۱۰/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۵/۱۹معاینه و ویزیت جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵جراحی شکم
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عالللللللییییییی
۱۳۹۷/۱۰/۰۵عمل بینی داشتم که کنسل شد به خاطر کرونا
۱۳۹۹/۰۱/۳۰مشکل فک داشتم و هنوز ب هیچ نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲نمیدونم هنوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار عالی مشکل قطعی انگشت
۱۳۹۷/۰۴/۰۹عالیییی ت
۱۳۹۷/۱۱/۰۴پزشک با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸فعلا نظری
۱۳۹۹/۰۴/۳۰خوب بود عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸جراحی بینی از کارشون بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۲۵من همانژیوم لب داشتم ، ایشون بنده رو عمل کردند هنوز یک ماه از عمل نگذشته و نتیجه به طور کامل مشخص نشده ،ولی اطرافیان بعد از دیدن همه معتقد هستند که نتیجه عمل بسیار خوب بوده ، البته دکتر نظرشون اینه یک یا دو عمل دیگه نیازه ...
۱۴۰۰/۱۲/۱۸سوختگی
۱۳۹۷/۱۱/۱۸برای عمل زیبایی بوده که میخواهم نوبت بگیرم
۱۳۹۷/۰۸/۰۱خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۷درجه یک
۱۳۹۸/۱۰/۰۹سوختگی عمل جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸کارش حرف نداره عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۸بسیارعااالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۲عمل بینی و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۰برای عمل پلک چشم مراجعه کردم ولی هنوز موفق به عمل نشدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶انحرافی شدید داشتم وعمل زیبایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خوب خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۸9 سال پیش در اثر حادثه ای صورتم زخم عمیقی برداشت به آقای دکتر مراجعه کردم بسیار عالی زخم روی صورتم درمان کردن به طوری که اصلا جای اون نموند. کارشون بسیار بسیار عالیه . ایشالا همیشه سلامت باشن.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳من 6سال پیش عمل کردم واقعا عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۴تحت درمان هستم و رو به بهبودی
۱۳۹۷/۱۱/۱۳پیگیری فوق العاده خوب و برخورد بسیار مناسب
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر بسیار خوبی هستند و در کارشان فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عمل زیبایی بینی داشتم تاحدودی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲کارشون عالیه واسه پوست صورت مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲تودی داخل سرم بود خیلی اذیتم می کرد با مراجع به دکتر عمرانی فرد عمل کردن خدا روشکر الان دیگه مشکلی ندارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶اسکار از کودکی. هنوز هیچ تاثیری
۱۳۹۷/۰۶/۰۳عمل گرافت مچ دست
۱۳۹۹/۰۳/۲۷خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۵عمل بینی داشتم خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بهم گفتن دکتر فوقولاده عالیی اند
۱۴۰۱/۰۱/۰۲بسیار عالی خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۲۶جراحی زیبایی بینی کار ایشون بسیار دقیق و عالی بود بعد از ده سال شکل بینی تغییر نکرده
۱۳۹۷/۱۲/۲۶من راضی بودم فقط میتونم بگم شک نکنید انجام بدید
۱۴۰۰/۱۱/۲۶من زخم بستر داشتم دکتر خوبم کرد
۱۳۹۷/۱۱/۰۱عمل بینی انجام دادم وخیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۳/۱۶پوست و مو
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکترعالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالی بود لیزرداشتم
۱۳۹۷/۰۱/۳۰مشکل سوختگی درحال درمان هستم خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۹/۲۳خواهرم عمل بینی انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳جراحی سوختگی داشتم . گوشت اظافه را برداشتند .اما انتظار داشتیم صاف صاف بشه اما نشد . لیزرم انجام دادند خوب شد اما صاف صاف نه حیف .
۱۳۹۷/۰۹/۱۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۹جتاب آقای دکتر گله داری معرفم بودن
۱۳۹۷/۰۸/۲۳عالی بودند
۱۳۹۹/۰۴/۲۱ماه گرفتگی صورت سال85 مریضش بودم کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر بسیار خوب وعمل وی رضایت بخش بوده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عمل پروتز سینه و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳راضی ام کارش خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۱۱تصادف کردم صورتم داغون شد الان مریض اقای دکتر عمرانی فرد هستم ایشان تا بحال خیلی خوب عمل کردند
۱۳۹۹/۰۳/۰۵دکتر خیلی خیلی خوب و خوش اخلاق و ماهریه.
۱۴۰۰/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بهترین دکتر اصفهان
۱۳۹۸/۰۹/۱۶فعلا یه نوبت رفتم و باید داروهامون مصرف کنم مشکل لکه سوختگی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عمل بینی عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۹در حال معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱