این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگراه رسالت - بین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی- روبروی مجتمع تجاری دنیای نور - بیمارستان چشم پزشکی بینا
تهرانپارس - خیابان جشنواره - بعد از چهارراه سید الشهدا- کلینیک هلال احمر
بزرگراه رسالت - بین بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی- روبروی مجتمع تجاری دنیای نور - بیمارستان چشم پزشکی بینا
تهرانپارس - خیابان جشنواره - بعد از چهارراه سید الشهدا- کلینیک هلال احمر
شهر ری - نرسیده به میدان قیام - کوچه رضوی - بیمارستان سوم شعبان
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷هر ساله کنترل بینایی چشم داشتم و عمل آب سیاه چشم توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۴/۱۴سلام و تشکر فراوان از عملکرد و تجربه و اخلاق بسیار خوب آقای دکتر جعفر نژادی.دختر و پسر عمل لازک و مادرهمسر عمل کاتاراکت پیش آقای دکتر انجام دادن که هرسه بسیار راضی هستند و همیشه دعاگوی ایشون هستیم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶لازک داشتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸من عمل ا
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶منصف و با صداقت هستند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۹/۰۵میاینه چشم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خیلی خوب و عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰با تشکر فراوان از جناب دکتر . مادر من هر دو چشمش آب مروارید داشت که با جراحی دکتر کاملا مداوا گردید .
۱۳۹۸/۰۳/۱۸عمل لازک کردم و عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶ضعف چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پزشک عالی و متعهد
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار فرد با شخصیت و خوش برخورد و درکارشون بسیار دقیق و منظم و حاذقی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۰۵دکتر خیلی خوبی هست با معرفی یکی از آشنایان برای عمل لازک به ایشون مراجعه کردم و خیلی از نتیجه عمل راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۴/۳۱طرز برخورد عالی و راهنمایی های عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار دکتر خوبی هستند و کامل برای معاینه بیمار وقت میگذارند
۱۳۹۸/۰۶/۲۳عمل لیزیک مادرم رو ایشون انجام دادن و راضی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عمل ترنس prk
۱۴۰۱/۰۷/۱۵برای چکاب میرم پیش ایشون و چشم مادرم رو عمل کردن که خیلی راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۰مادرم رو عمل کردن و راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عمل لازک چشم عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عمل چشم لازک
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عمل لازک چشم پیش ایشون انجام دادم بی نهایت راضی ام سال 93
۱۳۹۹/۰۶/۳۱تشخیض خوبی دارند و پزشک حاذقی هستند.
۱۳۹۹/۰۸/۰۵اوکی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عمل لازک کردم بسیارراضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸سلام 25 سال پیش در شوشتر عمل اب مروارید //کارشون خوبه راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عمل لازک
۱۴۰۰/۰۹/۱۶نوبت می خواهم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی و با دانش
۱۴۰۱/۰۶/۳۰عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۴فعلا مناظر جواب معایناتم عستم
۱۳۹۸/۱۲/۱۷عمل اب مروارید انجام دادم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عمل آب مروارید مادرم بوده که خیلی راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بینظیرن آقای دکتر، بسیار باسواد و با وجدان و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۰/۲۶آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۲۳بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عمل لیزیک انجام دادم و سالهاس هیچ مشکلی نداشته ام
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر بسیا
۱۴۰۰/۱۱/۲۳برای دخترم مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۱7سال پیش پیش ایشون لیزیک کردم وخیلی دکترماهری هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دکتر حاذق و باحال
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر بسیار آرام و خوبی هستن ، و انرژی خوبی به آدم منتقل میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶بسیار حاذق و عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عمل لیزیک ولی واقعن راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خوب بود راصی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۷عالی و حاذق
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عمل لازک
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ایشون عالی هستن ما خانوادگی بیمار ایشون هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰بسیار دکتر عالی و با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من عمل چشم پیش ایشان انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی هستند...صد در صد به بیماران توصیه مبکنم پیش ایشون برن برای مشکلات چشمشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ایشان بسیار دکتر حاذق و مهربان و دقت در کار وبا وجدان هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عمل لازک
۱۴۰۰/۰۹/۲۱من پیششون عمل لیزیک انجام دادم.عالی بودن.هم اخلاق عالی هم کار حرفه ای
۱۴۰۱/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عمل لازک انجام دادم و بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹ایشون جز بهترین چشم پزشک های تهران هستند و امکان نداره مشکلی رو راجع به چشم بدون درمان بذارن
۱۳۹۹/۰۲/۲۶بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۵دکترباتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۹/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷