این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت، خیابان گلنبی (کتابی)، پلاک ۳، بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان پاسداران، بالاتر از گل نبی، بین دشتستان هفتم و هشتم، جنب تالار محمد، ساختمان سینا، پلاک ۱۰۴، طبقه اول، واحد ۷
معاینه دوره ای
۱۳۹۸/۰۱/۱۸بسیار حاذق، با اخلاق و بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۷لیزیک و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸سلام من مشکل اب مروارید داشتم و پیش ایشون عمل کردم وبسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بسیار عالییییییی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳تعیین نمره عینک
۱۴۰۳/۱۰/۱۶برای چکاپ رفتم. خیلی باحوصله و دقیق معاینه کردند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی چشمم رو پیش ایشون عمل کردن ایشون از نظر من بهترین پزشک چشم هستن
۱۳۹۸/۰۴/۱۶خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عمل لازک کردن عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی تشخیص قطعی بیماری چشم من
۱۴۰۰/۰۵/۰۹خوب بودن
۱۳۹۸/۰۳/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالیییییییی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹واقعا دکتر علیه حرف نداره من سال 84عمل کردم اما تا الان هیچ کدوم از دکترای امروزی نتونست از عمل من سر دربیاره هر مشکلی دارید بهش مراجعه کنید پشیمان نمیشوید
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیارعالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۲آب مروارید
۱۳۹۸/۰۵/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عمل داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عمل لازم داشتم راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳دکتر بسیار دقیقی و خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالییییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰من فقط برای عینک و بررسی شبکیه مراجعه کردم و نه عمل
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دکتر با حوصله و دقیقی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸جراحی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۳از نظر من بهترین دکتر چشم پزشکی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۷عمل لیزیک کردم و عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ویزیت نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۵سالهاست بدلیل ضعیفی چشم واخیرامشکل گلوکوم نزدایشون رفتم و بسیار راضی و تشکر می کنم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فشارچشم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار عالی و حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عمل اب مروارید عااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸برای معاینه چشم مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷بسیاردکترحاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۶ضعیفی چشم
۱۳۹۹/۰۶/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۰برای ویزیت رفتم که عمل کنمچشمامو .عالی هستن خانم دکتر.
۱۳۹۹/۰۳/۳۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۵بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۳/۲۹دچار پیر چشمی شدم و نیاز به قطره داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار دکتر مجربی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۸کارش درست من راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵برای عمل آب سیاه که خیلی ب موقع تشخیص دادن و عمل کردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹