این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیخ بهایی شمالی، ضلع شرقی میدان شیخ بهایی، جنب ایستگاه اتوبوس میدان شیخ بهایی، لاین کندرو، ساختمان پست بین الملل سامان، طبقه اول
دکتر با اخلاق و متخصص خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۸برای سرفه های دخترم،بسیار دکتر باسواد وباکمالات ودرجه یک،برای بیمار خیلی وقت میذارن،درکل خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خوب ، ولی منشی و کنترل تایم ضعیف
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خواهرم تحت نظرشون بون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار دکتر حاذق و مسئولیت پذیری هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عالی وبا ح
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی عال عالی مخصوصا نوبت دهی و عدم عطلی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵آسم و تنگی نفس و با ویزیت این دکتر خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۱/۲۷مادرم سرفه های خشک داشت وتنگی نفس بایک ویزیت خوب شد....دکترنگو فرشته خدا
۱۳۹۹/۰۵/۱۲عاللللللیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار عالی هستند اما چند وقته دسترسی بهشون سخت شده
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار دکتر حاذق و انسان و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹مادرم آسم داشتند که دکتر تشخیص درست دادند و درمان شد. بسیار دکتر باسواد، دلسوز و تشخیص عالی هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی هستن.. مشکل حاد تنفسی و درمان و تشخیص و بهبود
۱۳۹۹/۰۲/۱۰بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۹سلام. ایشون بسیار حاذق و کاربلد هستن. و در تشخیص بیماری بسیار متخصص هستند و اخلاق بسیار خوبی دارن و برای بیمار خیلی وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵سلام اسم داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بروشکتازی بودم و تحت نظر ایشان پیوند ریه شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱بسیار دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۳/۰۷در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶پزشک حاذق و با تجربه ای هستن. وقتی پزشکان دیگه تشخیص سرطان ریه تشخیص داده بودن ایشون عفونت ریه گفتن و صحیح بود. و با آنتی بیوتیک مرتفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خیلی باحوصله و دکتر حاذقی هستند.نمیدونم چقدر موافق هستید که انرژی دکتر برای بیمار و حال بیمار تاثیرگذار هست. ایشون فوقدالعاده و در عین حال باسواد هستند.ایشون از طرف چند دکتر به ما پیشنهاد شدند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵ریه به دلیل شیمی درمانی سفت شده است
۱۴۰۳/۰۸/۲۹سلام.فعلا یکبار مراجعه داشتم.به امید اینکه نتیجه مثبت حاصل شود. واتس اپ و تلفنهای مشاوره مطب در خصوص مشکلات بعد از ویزیت و دارو پاسخگو نیست.
۱۴۰۴/۰۷/۱۳تحت نظ
۱۳۹۸/۰۵/۱۰بیمارستان طالقانی ویزیت شدم وخیلی راضی هستم از برخوردوارزش گذاشتن برای بیماران
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بسیارعالی تشخیص ودرمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۳من تنگی نفس خس خس سینه داشتم. الان سه هفته هس دارم از دارو های خانم دکتر استفاده می کنم حالم خیلی خوبه خانم دکتر وهمه پرسنلی که پیس خانم دکتر هستن همگی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خانم دکتر ریس انجمن اهداعضو هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۳سرفه و تنگی نفس ، مراحل درمان اولیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۷ایشان بسیار حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خانم دکتر عالی هستند من مادرم آسم داشتند و هر چند ماه یک بار بیمارستان بستری میشدند ولی از وقتی پیش خانم دکتر ویزیت میشوند خدا رو شکر تحت کنترل هست آسمشون ودیگه بستری نشدند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶آسم، تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷من خودم مشک
۱۴۰۳/۰۹/۲۱الحمدالله خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام مشگل تنفس داشتم بهتر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار دکترعالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۴مشکل تنفسی و نتیجه عالی بوده حال پدرم خیلی خوب شده است.
۱۳۹۹/۰۳/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵مشکل ریه
۱۳۹۷/۱۱/۲۷مشکل آسم داشتم و تشخیص ایشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سلام به نظر من ایشون دکتر فوق العاده باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳ریه،خوب شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ایشون برای بیمارهاشون خیلی خوب وقت میگذارند .باعلم هستند و طی پروسه درمان اگر نیاز به مشورت با دکتری داشته باشند قطعا استفاده می کنند.هدف ایشون درمان بیمار هست و مطمن باشید به دکتر خوبی رسیدید.همیشه سالم باشید
۱۴۰۴/۱۰/۱۴پزشک بسیار حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۸پزشکحاذقوبااخلاقحرفهای
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۰ایشان در تشخیص بیماری و انجام اقدامات درمانی از مهارت خوبی برخوردارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سرفه های خشک و شدید و پشت سر هم در خواب و بیداری
۱۴۰۳/۱۰/۰۵خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱آسم دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲با سلام یک لکه خون کوچک معمولا توی خلطم بود خانم دکتر تشخیص دادند عمل کردند و خدارو شکر خوبم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴سلام عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خیلی خوب و متخصصی میباشد وعالی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱معاینه عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مشکل برونشکتازی داشتم تحت نظر ایشان میباشم و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۲/۱۰/۲۲همکارم هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱سرکار خانم دکتر نجفی زاده بسیار با حوصله و دقت به صحبتهای بیمار توجه می کنند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱کرونام الان مثبت شده
۱۳۹۹/۰۴/۲۳پدرم مشکل اسم دارن و تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵آمفزوم واسپاسم ریوی داشتم که بادرمان دارویی ایشان در ده سال پیش خیلی بهترشدم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸بسیار عالی ، متشخص
۱۴۰۳/۱۰/۱۷سرفه زیاد میکردم ایشان با یک نسخه حاوی دو شربت و یک مولتی ویتامین مرا به بهبودی رساند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیتر دکتر خوبی هستند و راهنمایی خوبی انجام میدهند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰شخصیت، تشخیص، تخصص و از همه مهم تر انسانیت ایشون رو هرگز نمیشه با کلمات توصیف کرد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار عالی از همه جهات .
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عالی صبور مهربون و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار دقیق است در آسم نفر اول ایران است
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۹دکتر بسیار حاذق و متخصصی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عفونت ریه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل آسم داشتم ایشون تشخیص دادند و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خانم دکتر قبل از معاینه اول هزینه تست با دستگاه ها رو میگیره. اول معاینه کنه شاید اصلا نیازی به دستگاه نباشه.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام خانم دکتر خییییییلی خانم با شخصیت و خوش اخلاق با تشخیص عالی واقعا عاااااااالی ،در تست تنفس امتیاز بندی داره از عدد ۵تا ۲۵ نمیدونم این امتیاز بندی رو خود خانم دکتر طراحی کردن یا کلا همه جا این سبک هستش ،من سریع اول ک مراجعه کردم امتیازم در تست ریه شد ۵ بعد یک ماه کمتر ک دار مصرف کردم امتیازم شد ۲۲ یعنی فوق العاده عالی امتیازی ک برای خود خانم دکتر و پرسنلشون جای تعجب داشت ،و نظر سنجی ک از ضعیف تا عالی گذاشتن باید تیک بزنم دلم میخواست گزینه ممتاز رو داشت من میتونستم ب خانم دکتر ممتاز بدم واقعا درجه یک و ممتاز هستن (تشخیص ، شخصیت ،اخلاق ) از تمام پرسنلشون ممنونم واقعا همه خوش اخلاق و با شخصیت هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰با سلام طاعات قبول تنگی نفس داشتم تشخیص خانم دکتر خیلی خوب و عالی بود.. الان حالم خیلی بهتره دعاگوی خانم دکتر هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی بینظیر و بسیار زیاد محترم و دلسوز هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عالیست
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار حاذق در تشخیص
۱۴۰۳/۱۰/۲۰بسیار دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند. مشکل من فیبروز ریه بود و خداروشکر خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵آسم داشتم و با ویزیت ایشان خیلی خوب بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳سلام و عرض ادب اولا از کادر منشی و دست اندر کارهاشون تشکر میکنم دکتر نجفی زاده بسیار مجرب و با تجربه هستند ارامش و صبر و حوصله ی زیادی دارند و خیلی به بهبود حال بیمار کمک میکنه واقعا از خودشون و کار اجرایی شون تشور میکنم زنده و پاینده باشند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰من همسرم مشکل ریه داشتن بامراجعه به خانم دکتر وویزیت کردن ایشون پس مدتی همسرم روبهبودی رفتن وخوب خوب شدن
۱۳۹۷/۰۳/۰۱در بیمارستان مسیح با ایشون همکار بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹مشکل ریه
۱۴۰۲/۱۱/۰۳سلام خانواده ما چندین سال هست که به ایشون مراجعه میکنیم بسیار متبحر و باتجربه هستن مادر همسر من که چندین سال پیش کاندید پیوند ریه بودن به واسطه طبابت بی نظیر ایشون بدون پیوند چندین سال هست که بیماریشون کنترل شده وپیوند هم نشدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار دکتر با حوصله و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷خانم باشخصیت ودکتر عالی هستند خیلی برام قابل احترام هستند.
۱۳۹۷/۰۵/۲۹خوب و بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸تنگی نفس آلرژی خس خس صرفه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶مشکل ریوی داشته که به لطف خدا و زحمت خانم دکتر نجفی به نتیجه رسیدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲خیلیخیلیعالی..
۱۴۰۳/۱۲/۰۳تشخیص آلرژی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۱ریه -خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار باسواد و باتجربه وبا اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۲آسم داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲ویزیت بعد از پیوند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶پزشک خیلی خوب وباحوصله هستند
۱۳۹۸/۰۴/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بیماری ریوی پدرم.فوت شدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار متخصص و دلسوز و نیز پرتجربه میباشند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۸مشکل ریوی و با دو بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷پیگیری درمان آسم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳آلرژی و خیلی عالی کنترل شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۱مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مادرم تحت درمان خانم دکتر بودند
۱۴۰۳/۰۱/۳۱پسرم تحت نظر ایسون هستن و آسم دارن خداروشکر بهتر شده با داروهایی که تجویز شد براشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۱پدرم تحت درمان ریه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹استاد هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱مشکل آسم دارم، تحت درمان هستم و خیلی راضی هستم از روند درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار باسوار و دلسوز بیماران
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ریه و سرفه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بسیار کاردرست حرفه ایی واقعا عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مانند همیشه بسیار مسلط و دلسوز
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱پدرم ریه عفونت کرده دو هفته بیمارستان طالقانی بسنری بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴مشکل تنفسی با دارو برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۵دکتر فوق العاده ای
۱۳۹۷/۰۴/۰۵اسم الر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴