۲۴۴۳ نفر
دکتر مریم السادات تهرانی

دکتر مریم السادات تهرانی

فوق تخصص ریه - متخصص داخلی

آسم و آلرژی - انواع حساسیت ها

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۰۷۰۷
دوشنبه۰۱ تیر
امروز
سه شنبه۰۲ تیر
فردا
یکشنبه۰۷ تیر
۶ روز دیگر
۹۷% پیشنهاد کاربران
۸۳۴ نفر

بیماری ریه من که حدود ۲۵ سال من رو عذاب می داد و آخرش به ذات الریه تبدیل شده بود رو خانم دکتر مریم السادات تهرانی درمان کردند و خدا نگهدارشون باشه و خیلی از ایشون راضی هستم

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

اسم دارم و تشخیص و داذوهتی ایشان واقعا عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

پدرم مشکل ریه داشت وسرفه های شدیدی داشت الآن خیلی بهترهستش

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

دوماه فقط سرفه داشتم بعد از هر سرماخوردگی خانم دکتر منو بایه قرص ظرف 3 یا 4 روز خوبم گردن

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۰۲

آلرژی تحت درمان فعلا

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

ریه بوده خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

دکتر خیلی خوبیه واقعا کارشوخوب بلد

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

خانم دکتر تهرانی واقعا دکتر کار بلد و باتجربه ی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار ساده مهربان و متبحر

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

تشخیص درست و درمان خیلی خوب انجام گرفت

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

سرفه شدید و در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

آسم و تنگی نفس داشتم که خیلی خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

مشکل من ریهوی است وتا کنون خوب نشدم

۱۳۹۸/۱۱/۰۸

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

من قبلا توسط پزشکای دیگه ویزیت شدم وجوابی نگرفتم.اما دکتر تهرانی باتشخیص عالیشون مراحل درمان منوشروع کردن والان حالم خوبه

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

متخصص در کار خود بسیار عالی

۱۴۰۱/۱۱/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

با تنگی نفس شدید به ایشان مراجعه کردم و هنوز در مراحل اولیه هستم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

دکتر بسیار حا

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

دلسوز و کار بلد

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

فعلا درحال پیگیری هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عالی هستن ایشون

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

مدتی بود بسیار سرفه میکردم و حمله های آسماتیک بسیاری بهم دست میداد که با رفتن به مطب ایشان و با نوشتن چندتا دارو بسرعت حمله هایم قطع شد و دیگه با مصرف این دارو ها و رعایت نکاتی که فرمودند سرفه نمیکنم

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

مادرم مشکل ریه و اسم دارند و مریضشون هستند ،دکنر فوق العاده باتجربه هستند

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

عالی بود کارشون برای مادرم مراجعه کرده بودم در عرض دوسه روز خوب شدن

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

سینوزیت داشتم

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

فعلا نتیج

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

برونشیولیت

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

بهترین

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

تنها یک بار برای مراجعه کافی خواهد بود با یک بار مراجعه تشخیص دقیق می دهد و با یک نسخه بیماری شما خوب می شود

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

ناراحتی ریه

۱۳۹۹/۰۳/۰۹

کرونا مثبت بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

دکتر خیلی خوبیه واقعا کارشوخوب بلد

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

پزشک خوبی هستن و حرفه ای

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

خانم دکتر تهرانی بسیار حاذق، دقیق و کاربلد هستند.تشخیص فوق العاده ای دارند و تجویز داروهای مناسب که باعث تسریع روند بهبود بیمار میشه.پدر و مادر من هر دو تحت نظر خانم دکتر هستند.انشاالله همیشه سلامت و موفق باشند.

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

مشکل تنفسی

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

عالی خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

آسم. بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۳/۰۴

سرفه شدید داشتم خیلی خوب شدم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

اسم الرژیک داشتم که رفع شد

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

من مشکل ریه داشتم الحمدالله خوب باهمکاری دکتر الان هم کرونا گرفتم روبه بهبودهستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

مشکل آسم و آلرژی و خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

فعلا مشغول انجام مراحل درمان هستم ولی تا همینجای کار هم نتایج خیلی مثبتی داشته

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

مشکل ریه...نتیجه

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

خوب بودنذ

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

تشخیص خوب

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

دکترخوبی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۱۰

طی یک ماه داروهاشونو دارم مصرف میکنم . نظرم مثبته فعلا معمولی

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

مادرم چندین سال از سرفه مزمن رنج میبرد و چند بار حتی بستری شده بود با کمال ناباوری با یکبار مراجعه و حتی بدون تجویز سنگین خانم دکتر مادرم را درمان کرد ، در واقع بنظرم برجسته ترین ویژگی ایشان تشخیص دقیق هست . برایشان آرزوی سلامتی و طول عمر داریم .

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

من آلرژی دارم چندساله تحت نظرم خیلی دکتر خوبیه مشکلم حل شد نمیتونستم نفس بکشم

۱۳۹۸/۰۶/۳۰

سرفه های شدید ومعالجه شد مادرم

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۹

پوست ،مو وناخن

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

مشکل تنفسی

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

بامشکل تنفسی و التهاب ریه سخت و سینوزیت مراجعه داشتم وکلا نفس کشیدن معمولی برام دشوار بود تحت درمان هستم و از روند درمان کاملا راضی هستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

فوق العاده

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

مشکل تنفسی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

بسیار دکتر خوش برخورد و حاذق

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

من 3ماه به شدت بیمار بودم و به پزشکان دیگری هم مراجعه کردم ولی نتیجه ای نگرفتم ولی تنها با یک ویزیت خانم دکتر کاملا درمان شدم

۱۳۹۸/۰۱/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

بسیار عالی هستن و وقت میذارن برای بیمار

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عالی. بهترین دکتریه که تو عمرم دیدم واقعا معجزه میکنه

۱۴۰۳/۰۳/۰۶

عالی بود . سرفه های زیادی داشتم با یک نسخه درمان شد .

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

اسم مادرزادی خفیف

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

مشکل تنفسی وریه

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

آسم آلرژی

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

عاشقشونم

۱۳۹۸/۰۵/۲۳

کارشون خوب

۱۳۹۷/۱۲/۱۵

من آلرژی و سرفه های شدید داشتم ک باطبابت و تشخیص دکتر بزرگوار بهتر شدم

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

دکتر خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

در بهبودی من خیلی کوثر بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۰

من 3 سال تنگی نفس و سرفه داشتم و خیلی اذیت میشدم پیش چند تا دکتر ریه هم رفته بودم ولی اثری نداشت اما ماه پیش اومدم تهران خدمت خانوم دکتر سادات تهرانی خیلی سریع منو دیدن واقعاا باورم نمیشه با اون سرعت تونستن بیماری منو که این همه سال اذیتم کرد تشخیص بدن و با یه نسخه خوب بشم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خانم خوبیست

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

دکتری بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

با سلام دوبار مراجعه داشتم.هم برخوردشون ودقیق بودنشون در تشخیص عالی بود وهم داروهای موثرتری تجویز کردن که حالم خیلی بهتره .مشکل سرفه وآلرژی همراه با سرماخوردگی وسینوزیت .

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

من مشکل ریوی داشتم و واقعا با یک بار مراجعه کامل خوب شدم

۱۴۰۱/۱۰/۰۹

بارالها خوب درمان کرد ولی باردوم بی تفاوت

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

مشکل تنفسی که هر جا میرفتم با نسخه هاشون به جایی نرسیدم ، خانوم دکتر مریم السادات تهرانی رو هم از طریق سایت و اینکه نظرات بیمارانی که نتیجه بهبودی گرفته بودند رو خوندم، و با تشخیص درستشون و با اولین نسخه ایشون تغیرات و بهبودی رو توی خودم دیدم ،و خدا روشکر با رعایت دستورات پزشکی هیچ مشکلی ندارم و بهبودی کامل حاصل شد، به همه دوستان و آشنایان هم معرفیشون میکنم. خیلی خیلی ازشون تشکر میکنم ،ایشالاه همیشه تنشون سلامت و پایدار باشن

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

مشکل ریه نصف راه ویل کردم

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

مشکل ریه داشتم ( آسم ) دکتر خوبی هستند من راضی هستم مدت 10 سال است که پیش ایشان میروم

۱۳۹۷/۱۰/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

چند سال پیش برای سرفه های شدید همسرم مراجعه کرده بودیم.با اسپیرومتری در مطب مشکل ریه نداشت

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

یک جلسه همسرمو بردم سرفه هاش خوب شده

۱۴۰۳/۰۹/۰۸

قبل اومدم

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

راضی نبودم و دنبال پزشک دیگری هستم

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

من همسر

۱۴۰۱/۰۵/۰۴

عالی - تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

مشکل ریوی عالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

آسم خوب شدم بعد رفتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

آسم دارم کنترل شده بیماریم

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

یک نوبت برای پدرم مراجعه کردم و فعلا مشکلشون برطرف شده

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

عالیه حرف نداره

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

من چندین سال در گیر آسم و حساسیت بودم سال 94 و 95 بیمار ایشان بودم فوق العاده پزشک حاذقی هستند با اخلاق و مهربان شکر خدا من نتیجه ی خوبی دیدم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۱/۰۷

عالی طی دونسخه مشکلم برطرف شد و الان برای چکاپ میرم پیششون

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

دکتر بسیار حائز و فهمیده با یک تجویز تنگی نفس مادرم رو به بهبودی رفت. در حالی که باید بیمارستان بستری میشد با تجویز خانوم دکتر نیازی به بستری نشدجا داره تشکر ویژه کنم از خانوم دکتر تهرانی

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

ویروسی شده بودم که خوشبختانه با ویزیت ایشون خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

مشگل اسم

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

توی بیمارستان لقمان بستری بودم خیلی عالی تشخیص داده شده

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

به طور موقت خوب شدم ولی دوباره سرفه هام شدید شد

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

بسیار با اخلاق و خیلی خوب مادرم آسم داشن ما یک بار پیش ایشون رفتیم با داروهایی که تجویز کردند حال مادرم خوب شد.

۱۴۰۱/۰۷/۱۰

بسیار دکتر خوبی هستند ایشون و مادربزرگ منو درمان کردند

۱۳۹۷/۰۶/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

دکتر بسیار خوبی هست

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

دکتر بسیار باهوش وتوانا در تشخیص بیماری

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

سرفه های شدید

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

تشخیص و درمان عالی

۱۳۹۸/۱۲/۲۴

دکتربسیارعالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

مشکل ریه

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

بی نظیر و عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

دکتر حاذق

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

من حدود 4سال تحت نظرخانم دکترهستم خیلی هم رازیم خداوند سلامتی بهشون بده انشاالله

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

بسیار عالی با راهنمایی های خوب و دلسوزانه

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

سرفه شدید در حدی که دیگه نمییابیم خوب شدم

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

همسرم سرفه های شدید داشت خوب نمیشد بعد از دارودادن واستفاده از آن خوب شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۴

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

ندین بار پیش دکتر رفتم؛ برخورد حرفهای و صبورانهای دارند و تشخیصهایشان بسیار دقیق است.

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

مشکل ریه

۱۴۰۲/۰۱/۲۵

پدرم وهمسرش ناراحتی ریه واسم داشتند

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

یه دکتر عالی من تجربه خوبی از خوب شدن ریم دارم پیش ایشون

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

من پسرم آسم داره و زیر نظر خانم دکتر هستش خداروشکر خوبه راضی هستیم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

مهربان و متبحر

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

سلام، پنج ماه نمیتونستم تنفس کنم، نمیتونستم صحبت کنم و حتی راه برم. فکر میکنم بالای ده تا فوق تخصص ریه رفتم حتی بهترینهای مسیح دانشوری، اما خوب نمیشدم و حتی بدتر میشدم، خانم دکتر تهرانی عزیز با یک نسخه من و خوب کردن ، ایشون معجزه هستند. امیدوارم سلامت باشن

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

من قبلا مریض ایشان بودم

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

بیماری ریه

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

درجه یک عالی تشخیص فوقالعاده عالی با ی نسخه درمان میشم هربار اخلاق هم عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

دکتری بسیا

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

آلرژی دکتر خوبی هست

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

سسشسشسشس

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

مشکل سرفه داشتم بهتر شدم

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

دکتر ماهر و با اخلاق

۱۴۰۱/۰۷/۱۳

عالی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

فعلا یک جلسه رفتم خیلی تاثیر مثبتی داشته

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

بهترین دکتر ریه است

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

با سلام دخترم مشکل تنفسی داشت با چندین بار مراجعه الحمدالله نتیجه خوبی گرفتیم از هیجا ازخانم دکتر تهرانی نهایت تشکر وقدردانی بعمل می آید با تشکر قلیزاده

۱۳۹۸/۰۴/۱۷

عالی عالی

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

آسم آآلرژیک داشتم و ایشون بخوبی تونستن بیماری منو کنترل کنن

۱۴۰۱/۰۹/۲۰

بهترین دکتر ریه ای بوده که تا حالا دیدم واقعا باسواد با تجربه هستن

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

خوب عالی

۱۳۹۸/۰۳/۲۵

به شدت مشکل تنفسی داشتم که با داروهای تجویز شده ی ایشان بهتر شدم

۱۳۹۸/۰۶/۲۴

عالی مجرب

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

مشکل تنفسی خیلی بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

خوب بود و تحت درمان می باشم

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

پس از یک سرما خوردگی ساده مبتلا به عارضه ریوی شدم که از علائم آن سرفه های خلط دار شدید و کلافه کننده که با مراجعه به چند پزشک هیچ بهبودی حاصل نشد ولی سرکار خانم تهرانی با یک ویزیت مشکل مرا مرتفع کردند

۱۳۹۸/۰۳/۲۰

گلوم بشدت درد میکرد و با ویزیت ایشون و دارویی که تجویز کردند به سرعت خوب شدم

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

خیلی خوب وعالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

بسیاردکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

من یک شمیایی هستم . ایشان تو مشاورات درمانی بی نظیر هستند

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

تنگی نفس

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

عالی بود

۱۳۹۸/۰۳/۳۱

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

فعلا نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

برای مشکل ریه پدرم رفتیم، خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

مشکل ریه دارم

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

آسم وآلرژی

۱۴۰۳/۰۲/۱۸

دکتری بسیار توانمند هستند

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

برای سرفه مراجعه کردم درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

تنگی نفس ،بهتر از قبل شده ام و هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

دکتر خوبی هستن و تشخیصشان عالی ولییی منشی خیلی بدی دارند.خییلی

۱۳۹۸/۱۰/۰۴

تونستن بیماری من رو تشخیص بدن عالی بودن

۱۴۰۲/۰۳/۰۱

مشکل ذات ریه داشتم مدام سرفه های بی وقفه و شدید که خداروشکر با داروهای خانم دکتر حالم خیلی خیلی خوب شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۴

ریه ام مشگل داشت برطرف کرد

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

عالی هستن

۱۳۹۷/۱۱/۰۸

فعلا یک جلسه رفتم خیلی تاثیر مثبتی داشته

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

دکتر بسیار خوبی هستن و با حوصله برای مریض وقت میزارن

۱۴۰۲/۰۵/۲۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

درگیری ریوی

۱۴۰۲/۰۲/۰۲

نتیجه خ

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۹/۱۲

بهترین متخصص ریه هستن ایشون..هم خودم هم مادرم سال هاست پیش خانم دکتر میریم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

پزشک خوبیه ولی هزینه هاش زیاده

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

پزشک ماهری میباشد

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

سلام بسیار دکتر عالی من تنگ نفس شدید داشتم با کمک ایشان بهبود پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

بسیار دکتر حاذق وعالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۹

مشکل ریه عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

تشخیص مراحله اولیه اسم دادند ،دارو گرفتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

آسم داشتم

۱۳۹۸/۰۷/۲۰

خیلی دکتر خوبی است مادرم مشکیل تنگی نفس داشت دارو های که خانم دکتر تجویز کرد خوب شد

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

سلام وخسته نباشید بنده تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بسیار مجرب وصبور هستند .

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

سرفه بود که حل شد

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

عالی هستن.

۱۳۹۸/۰۱/۱۸

نتیجه عالی بوده

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

با سلام فعلا یک جلسه مراجعه کردم و منتظر دریافت جواب اسکن هستم.

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

من هم آلرژی داشتم و هم تنگی نفس با یک نسخه خیلی بهتر شدم و هنوز تحت درمان ایشان هستم راضیم

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عالی عالی

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

بیماری ریوی

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

همسرم مشکل تنقسی داشت ونتیجه مثبت بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

عالی بینظیر

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

مشکل ریه

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

. دذذاا

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

فعلا تازه رفتیم داروها مصرف بشه تا ببینیم

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

عالی و تشخیص آسم

۱۴۰۳/۰۳/۱۷

سلام دکتر خوبی و عالی هست فقط هزینه هاش بالان معمولا هر سری که بری تست ریه رو باید بگیری

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

سرفه و عفونت ریه

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

برونشیت داشتم.و بهترم الحندالله

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

درحال درمان

۱۴۰۲/۰۹/۱۴

بله کمک میکند.سرفه میکنم ولی چون فقط یکبار توانستم در بیمارستان لقمان حکیم مراجعه نمایم چون خیلی به سختی میتوان دقت گرفت و هر چه طولانی شود خوب نیست حالا میخواهم شماره و آدرس مطب را داشته باشم مطب خیلی بهتر است لااقل هر موقع وقت بگیری دسترسی سهلتر است.

۱۳۹۷/۱۱/۰۷

عالی هستند

۱۳۹۷/۱۲/۲۳

بسیار دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

سلام خیلی دکتر خوبی هستن من شخصا نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

عالی بود

۱۳۹۸/۰۷/۰۲

سلام قبادی هستم مریض خانم دکتردکترخوبی هستن وخداروشکرنتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

عالییییییی

۱۴۰۲/۰۱/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

دکتر عالی

۱۳۹۸/۰۸/۰۸

عالییییییی

۱۳۹۷/۰۵/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

مشکل سرفه وتنگی نفس نتیجه خوبی داشتم

۱۳۹۹/۰۲/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

بسار عال

۱۳۹۸/۱۲/۲۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

بسیار عالی تشخیص خوب

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

دکتر خوبی

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۷/۱۵

بسیار عالیییی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

پزشک باتجربه و مهربان

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

خیلی خوب

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

دکتر بسیار با تجریبه و وارد هستند- من از 100 به ایشون 99 میدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

نتیجه خیلی خوب بود

۱۳۹۷/۰۶/۲۷

مشکل تنفس مشکل برطرف شد.

۱۴۰۳/۰۳/۰۵

تشخیص و درمان عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عالی بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

مادر خانمم شناخت دارند

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

سلام،باتشخیص خانم دکتر و داروهاشون سرفه ام قطع شد،و خیلی عالیه حالم ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

مشکل ریه عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

من 40 سالمه از بچگی خلط پشت گلو داشتم یک بار به ایشون قبل کرونا مراجعه کردم داروهایی که دادن فعلا خوب نشدم دوباره میخوام برم پیششون

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

مشکل ریه داشتم مداوا میشدم بهترشده بودم بعلت کویدمطب دکتربسته شددیگرنتوانستم ادامه بدهم

۱۴۰۱/۱۱/۲۸

سوزش در ناحیهی گلو و سینه،در حال درمانم

۱۳۹۸/۰۹/۲۵

فعلا فقط ی نسخه رفتم

۱۴۰۲/۰۷/۰۳

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

صرفه زیاد خوب شدم ولی دوباره شروع شده

۱۳۹۸/۰۷/۱۲

عالی بهبود

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

با سلام من مشکل الرژی داشتم که خدا رو شکر خوب شدم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

خانم دکتر عالی هستند من آسم شدید داشتم با مصرف داروهای تجویز شده طی دوره یک ماه خیلی بهتر شدم . خدا خیرشان دهد .

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

سلام خیلی عالی هستن هم ازنظرتشخیص وهم تجویزدارو

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

تنگنفس درمان کرد

۱۴۰۱/۰۶/۲۵

ریه هام عفونت داشت

۱۳۹۹/۰۵/۱۷
اطلاعات تکمیلی
خانم دکتر مریم السادات تهرانی، فارغ التحصیل دبیرستان تیزهوشان، دوره پزشک عمومی وبورد تخصصی داخلی ازدانشگاه شهید بهشتی تهران، ودارای بورد فوق تخصصی ریه، فوق تخصص آسم وآلرژی و آی سی یو از دانشگاه علوم پزشکی تهران زیر نظر اساتید فرهیخته بیمارستان امام خمینی میباشند.
ایشان بیش از سی سال سابقه فعالیت آموزشی و هیئت علمی و استاد دانشگاه ودرمان بیماران ریوی در بیمارستان های آموزشی وبیمارستانهای دانشگاهی وغیردانشگاهی در تهران را دارند.
مقالات پژوهشی متعددی درزمینه بیماریهای ریوی در ژرونالهای معتبر داخلی وخارجی دارند.
ایشان درزمینه پیشگیری، تشخیص ودرمان سرفه های مزمن، تنگی نفس، کمی اکسیژن خون، بیماریهای تنفسی، آسم، سینوزیت، آلرژی، برونشیت، آمفیزم، پنومونی، سل، بیماریهای ریوی شغلی و آسیب های ریوی شیمایی جنگ، دودسیگار، عفونتهای ریه، آمبولی ریه، تومورهای ریه، فیبروز ریه فعالیت دارند.
@Google Scholar
MoeiniAzad Tehrani.Maryamossadat
ویزیت انلاین ١٠ صبح تا ٨ شب تماس با شماره مطب
تهرانمطب: جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خ ناهید محتشم - میدان کوشک (میدان تره بار شهرارا) پلاک ۲۶ - طبقه ۲ - زنگ ۴
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعداز ظهر
.پارک خودرو به سهولت در محوطه امکان پذیر است.
-------------------------------------------------------------
لطفا شماره پرونده خود را در گوشی سیو نمایید.
جهت هماهنگی ویزیت آنلاین با مطب تماس بگیرید.
در صورتی که موفق به ثبت نوبت اینترنتی نشدید، با شماره های مطب تماس حاصل فرمائید.
بیماران عزیز جهت راحتی سایر بیماران لطفا حداکثر با یک همراه و مجهز به ماسک وارد مطب شوید.
دسترسی ازمطب با حدودبیست دقیقه پیاده روی به؛
*ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس*مترو خط ۷
*ایستگاه *کوی نصر*: بی آرتی خط ۴
ویزیت آنلاین از ۱۰ صبح الی ۸ شب امکان پذیر میباشد. جهت هماهنگی با شماره‌های مطب تماس بگیرید
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱ تیر (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۵۰
    فردا
    ۲ تیر (فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۵۰
    ۶ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۶:۵۰

    دکتر مریم السادات تهرانی فوق‌تخصص بیماری‌های ریه، آسم و آلرژی با شماره نظام پزشکی 30707 در تهران و منطقه ستارخان فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی و ویزیت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران ایشان فراهم است.

    دکتر مریم السادات تهرانی یکی از شناخته‌شده‌ترین فوق‌تخصص‌های بیماری‌های ریه، آسم و آلرژی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 30707 و بیش از سی سال سابقه آموزش و طبابت، در حوزه فوق‌تخصص بیماری‌های ریه و بیماری‌های داخلی و تنفسی فعالیت می‌کنند. دکتر مریم السادات تهرانی فارغ‌التحصیل رشته پزشکی عمومی و دارای بورد تخصصی داخلی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. پس از دریافت تخصص داخلی، موفق به اخذ فوق‌تخصص بیماری‌های ریه و همچنین فوق‌تخصص آسم و آلرژی و آی‌سی‌یو از دانشگاه علوم پزشکی تهران زیر نظر اساتید برجسته بیمارستان امام خمینی شده‌اند.

    مطب دکتر مریم السادات تهرانی در منطقه ستارخان تهران، جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خیابان ناهید محتشم، میدان کوشک (میدان تره بار شهرآرا)، پلاک ۲۶، طبقه دوم، زنگ ۴ قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس و ایستگاه‌های اتوبوس کوی نصر و چمران فراهم می‌کند. بیماران می‌توانند جهت دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام نمایند و همچنین امکان هماهنگی ویزیت آنلاین و دریافت نسخه الکترونیکی برای بیماران قبلی فراهم است.

    دکتر مریم السادات تهرانی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌های ریوی از جمله سرفه‌های مزمن، تنگی نفس، آسم، آلرژی، برونشیت، آمفیزم، پنومونی، سل، بیماری‌های ریوی شغلی، آسیب‌های ریوی ناشی از دود سیگار یا مواد شیمیایی، عفونت‌های ریه، آمبولی ریه، تومورهای ریوی و فیبروز ریه تخصص دارند. ایشان دارای مقالات پژوهشی متعدد در ژورنال‌های معتبر داخلی و خارجی هستند که اعتبار علمی بالای ایشان را نشان می‌دهد.

    تجربه بیماران از مراجعه به دکتر مریم السادات تهرانی اغلب حاکی از رضایت بالا نسبت به تشخیص دقیق و رویکرد علمی در درمان بیماری‌های ریه و آلرژی است. دکتر مریم السادات تهرانی با رویکرد حرفه‌ای و علمی، همواره مورد اعتماد بیماران در تهران بوده‌اند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر مریم السادات تهرانی چه تخصصی دارند؟

    دکتر مریم السادات تهرانی فوق‌تخصص بیماری‌های ریه و آسم و آلرژی هستند و در حوزه بیماری‌های داخلی و تنفسی نیز سابقه تخصصی دارند.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر تهرانی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نوبت اینترنتی دریافت کنند و برای بیماران قبلی امکان ویزیت آنلاین و نسخه الکترونیک نیز فراهم است.

    مطب دکتر تهرانی کجاست و چگونه می‌توان به آن مراجعه کرد؟

    مطب دکتر تهرانی در تهران، منطقه ستارخان، جلال آل احمد، اول شهرآرا، خیابان آرش مهر، انتهای خیابان ناهید محتشم، میدان کوشک (میدان تره بار شهرآرا)، پلاک ۲۶، طبقه دوم قرار دارد.

    دکتر تهرانی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

    ایشان در درمان انواع بیماری‌های ریوی مانند آسم، آلرژی، برونشیت مزمن، سرفه مزمن، پنومونی، سل، آمبولی ریه و بیماری‌های ریوی شغلی تخصص دارند.

    آیا دکتر تهرانی بیماران دارای مشکلات آلرژیک را نیز درمان می‌کنند؟

    بله، دکتر مریم السادات تهرانی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های آلرژیک مانند آسم و آلرژی تخصص دارند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    ویزیت انلاین ١٠ صبح تا ٨ شب تماس با شماره مطب

    مطب: جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خ ناهید محتشم - میدان کوشک (میدان تره بار شهرارا) پلاک ۲۶ - طبقه ۲ - زنگ ۴
    یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعداز ظهر
    .پارک خودرو به سهولت در محوطه امکان پذیر است.
    -------------------------------------------------------------
    لطفا شماره پرونده خود را در گوشی سیو نمایید.
    جهت هماهنگی ویزیت آنلاین با مطب تماس بگیرید.
    در صورتی که موفق به ثبت نوبت اینترنتی نشدید، با شماره های مطب تماس حاصل فرمائید.
    بیماران عزیز جهت راحتی سایر بیماران لطفا حداکثر با یک همراه و مجهز به ماسک وارد مطب شوید.
    دسترسی ازمطب با حدودبیست دقیقه پیاده روی به؛
    *ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس*مترو خط ۷
    *ایستگاه *کوی نصر*: بی آرتی خط ۴

    ویزیت انلاین ١٠ صبح تا ٨ شب تماس با شماره مطب

    مطب: جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خ ناهید محتشم - میدان کوشک (میدان تره بار شهرارا) پلاک ۲۶ - طبقه ۲ - زنگ ۴
    یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعداز ظهر
    .پارک خودرو به سهولت در محوطه امکان پذیر است.
    -------------------------------------------------------------
    لطفا شماره پرونده خود را در گوشی سیو نمایید.
    جهت هماهنگی ویزیت آنلاین با مطب تماس بگیرید.
    در صورتی که موفق به ثبت نوبت اینترنتی نشدید، با شماره های مطب تماس حاصل فرمائید.
    بیماران عزیز جهت راحتی سایر بیماران لطفا حداکثر با یک همراه و مجهز به ماسک وارد مطب شوید.
    دسترسی ازمطب با حدودبیست دقیقه پیاده روی به؛
    *ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس*مترو خط ۷
    *ایستگاه *کوی نصر*: بی آرتی خط ۴