دکتر مریم السادات تهرانی فوقتخصص بیماریهای ریه، آسم و آلرژی با شماره نظام پزشکی 30707 در تهران و منطقه ستارخان فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی و ویزیت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران ایشان فراهم است.
دکتر مریم السادات تهرانی یکی از شناختهشدهترین فوقتخصصهای بیماریهای ریه، آسم و آلرژی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 30707 و بیش از سی سال سابقه آموزش و طبابت، در حوزه فوقتخصص بیماریهای ریه و بیماریهای داخلی و تنفسی فعالیت میکنند. دکتر مریم السادات تهرانی فارغالتحصیل رشته پزشکی عمومی و دارای بورد تخصصی داخلی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. پس از دریافت تخصص داخلی، موفق به اخذ فوقتخصص بیماریهای ریه و همچنین فوقتخصص آسم و آلرژی و آیسییو از دانشگاه علوم پزشکی تهران زیر نظر اساتید برجسته بیمارستان امام خمینی شدهاند.
مطب دکتر مریم السادات تهرانی در منطقه ستارخان تهران، جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خیابان ناهید محتشم، میدان کوشک (میدان تره بار شهرآرا)، پلاک ۲۶، طبقه دوم، زنگ ۴ قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس و ایستگاههای اتوبوس کوی نصر و چمران فراهم میکند. بیماران میتوانند جهت دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام نمایند و همچنین امکان هماهنگی ویزیت آنلاین و دریافت نسخه الکترونیکی برای بیماران قبلی فراهم است.
دکتر مریم السادات تهرانی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان طیف گستردهای از بیماریهای ریوی از جمله سرفههای مزمن، تنگی نفس، آسم، آلرژی، برونشیت، آمفیزم، پنومونی، سل، بیماریهای ریوی شغلی، آسیبهای ریوی ناشی از دود سیگار یا مواد شیمیایی، عفونتهای ریه، آمبولی ریه، تومورهای ریوی و فیبروز ریه تخصص دارند. ایشان دارای مقالات پژوهشی متعدد در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی هستند که اعتبار علمی بالای ایشان را نشان میدهد.
تجربه بیماران از مراجعه به دکتر مریم السادات تهرانی اغلب حاکی از رضایت بالا نسبت به تشخیص دقیق و رویکرد علمی در درمان بیماریهای ریه و آلرژی است. دکتر مریم السادات تهرانی با رویکرد حرفهای و علمی، همواره مورد اعتماد بیماران در تهران بودهاند.
دکتر مریم السادات تهرانی فوقتخصص بیماریهای ریه و آسم و آلرژی هستند و در حوزه بیماریهای داخلی و تنفسی نیز سابقه تخصصی دارند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نوبت اینترنتی دریافت کنند و برای بیماران قبلی امکان ویزیت آنلاین و نسخه الکترونیک نیز فراهم است.
مطب دکتر تهرانی در تهران، منطقه ستارخان، جلال آل احمد، اول شهرآرا، خیابان آرش مهر، انتهای خیابان ناهید محتشم، میدان کوشک (میدان تره بار شهرآرا)، پلاک ۲۶، طبقه دوم قرار دارد.
ایشان در درمان انواع بیماریهای ریوی مانند آسم، آلرژی، برونشیت مزمن، سرفه مزمن، پنومونی، سل، آمبولی ریه و بیماریهای ریوی شغلی تخصص دارند.
بله، دکتر مریم السادات تهرانی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای آلرژیک مانند آسم و آلرژی تخصص دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب: جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خ ناهید محتشم - میدان کوشک (میدان تره بار شهرارا) پلاک ۲۶ - طبقه ۲ - زنگ ۴
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعداز ظهر
.پارک خودرو به سهولت در محوطه امکان پذیر است.
-------------------------------------------------------------
لطفا شماره پرونده خود را در گوشی سیو نمایید.
جهت هماهنگی ویزیت آنلاین با مطب تماس بگیرید.
در صورتی که موفق به ثبت نوبت اینترنتی نشدید، با شماره های مطب تماس حاصل فرمائید.
بیماران عزیز جهت راحتی سایر بیماران لطفا حداکثر با یک همراه و مجهز به ماسک وارد مطب شوید.
دسترسی ازمطب با حدودبیست دقیقه پیاده روی به؛
*ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس*مترو خط ۷
*ایستگاه *کوی نصر*: بی آرتی خط ۴
مطب: جلال آل احمد - اول شهرآرا - خیابان آرش مهر - انتهای خ ناهید محتشم - میدان کوشک (میدان تره بار شهرارا) پلاک ۲۶ - طبقه ۲ - زنگ ۴
یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ بعداز ظهر
.پارک خودرو به سهولت در محوطه امکان پذیر است.
-------------------------------------------------------------
لطفا شماره پرونده خود را در گوشی سیو نمایید.
جهت هماهنگی ویزیت آنلاین با مطب تماس بگیرید.
در صورتی که موفق به ثبت نوبت اینترنتی نشدید، با شماره های مطب تماس حاصل فرمائید.
بیماران عزیز جهت راحتی سایر بیماران لطفا حداکثر با یک همراه و مجهز به ماسک وارد مطب شوید.
دسترسی ازمطب با حدودبیست دقیقه پیاده روی به؛
*ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس*مترو خط ۷
*ایستگاه *کوی نصر*: بی آرتی خط ۴
بیماری ریه من که حدود ۲۵ سال من رو عذاب می داد و آخرش به ذات الریه تبدیل شده بود رو خانم دکتر مریم السادات تهرانی درمان کردند و خدا نگهدارشون باشه و خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰اسم دارم و تشخیص و داذوهتی ایشان واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۷پدرم مشکل ریه داشت وسرفه های شدیدی داشت الآن خیلی بهترهستش
۱۴۰۴/۰۵/۱۶دوماه فقط سرفه داشتم بعد از هر سرماخوردگی خانم دکتر منو بایه قرص ظرف 3 یا 4 روز خوبم گردن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۲آلرژی تحت درمان فعلا
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ریه بوده خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر خیلی خوبیه واقعا کارشوخوب بلد
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خانم دکتر تهرانی واقعا دکتر کار بلد و باتجربه ی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار ساده مهربان و متبحر
۱۴۰۳/۰۶/۰۶تشخیص درست و درمان خیلی خوب انجام گرفت
۱۳۹۹/۱۲/۱۲سرفه شدید و در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱آسم و تنگی نفس داشتم که خیلی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶مشکل من ریهوی است وتا کنون خوب نشدم
۱۳۹۸/۱۱/۰۸تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹من قبلا توسط پزشکای دیگه ویزیت شدم وجوابی نگرفتم.اما دکتر تهرانی باتشخیص عالیشون مراحل درمان منوشروع کردن والان حالم خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۱۵متخصص در کار خود بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱با تنگی نفس شدید به ایشان مراجعه کردم و هنوز در مراحل اولیه هستم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر بسیار حا
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دلسوز و کار بلد
۱۴۰۲/۰۱/۲۸فعلا درحال پیگیری هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۷مدتی بود بسیار سرفه میکردم و حمله های آسماتیک بسیاری بهم دست میداد که با رفتن به مطب ایشان و با نوشتن چندتا دارو بسرعت حمله هایم قطع شد و دیگه با مصرف این دارو ها و رعایت نکاتی که فرمودند سرفه نمیکنم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷مادرم مشکل ریه و اسم دارند و مریضشون هستند ،دکنر فوق العاده باتجربه هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی بود کارشون برای مادرم مراجعه کرده بودم در عرض دوسه روز خوب شدن
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سینوزیت داشتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸فعلا نتیج
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۰۹برونشیولیت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بهترین
۱۴۰۴/۰۷/۰۲تنها یک بار برای مراجعه کافی خواهد بود با یک بار مراجعه تشخیص دقیق می دهد و با یک نسخه بیماری شما خوب می شود
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ناراحتی ریه
۱۳۹۹/۰۳/۰۹کرونا مثبت بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکتر خیلی خوبیه واقعا کارشوخوب بلد
۱۴۰۲/۰۱/۱۴هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵پزشک خوبی هستن و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خانم دکتر تهرانی بسیار حاذق، دقیق و کاربلد هستند.تشخیص فوق العاده ای دارند و تجویز داروهای مناسب که باعث تسریع روند بهبود بیمار میشه.پدر و مادر من هر دو تحت نظر خانم دکتر هستند.انشاالله همیشه سلامت و موفق باشند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۰مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۲۱آسم. بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۴سرفه شدید داشتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹اسم الرژیک داشتم که رفع شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۹من مشکل ریه داشتم الحمدالله خوب باهمکاری دکتر الان هم کرونا گرفتم روبه بهبودهستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مشکل آسم و آلرژی و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸فعلا مشغول انجام مراحل درمان هستم ولی تا همینجای کار هم نتایج خیلی مثبتی داشته
۱۳۹۹/۱۰/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل ریه...نتیجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب بودنذ
۱۴۰۳/۱۲/۲۹تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۰طی یک ماه داروهاشونو دارم مصرف میکنم . نظرم مثبته فعلا معمولی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹مادرم چندین سال از سرفه مزمن رنج میبرد و چند بار حتی بستری شده بود با کمال ناباوری با یکبار مراجعه و حتی بدون تجویز سنگین خانم دکتر مادرم را درمان کرد ، در واقع بنظرم برجسته ترین ویژگی ایشان تشخیص دقیق هست . برایشان آرزوی سلامتی و طول عمر داریم .
۱۴۰۰/۰۵/۲۹من آلرژی دارم چندساله تحت نظرم خیلی دکتر خوبیه مشکلم حل شد نمیتونستم نفس بکشم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰سرفه های شدید ومعالجه شد مادرم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۹پوست ،مو وناخن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بامشکل تنفسی و التهاب ریه سخت و سینوزیت مراجعه داشتم وکلا نفس کشیدن معمولی برام دشوار بود تحت درمان هستم و از روند درمان کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸فوق العاده
۱۳۹۹/۰۸/۱۲مشکل تنفسی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار دکتر خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱من 3ماه به شدت بیمار بودم و به پزشکان دیگری هم مراجعه کردم ولی نتیجه ای نگرفتم ولی تنها با یک ویزیت خانم دکتر کاملا درمان شدم
۱۳۹۸/۰۱/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار عالی هستن و وقت میذارن برای بیمار
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی. بهترین دکتریه که تو عمرم دیدم واقعا معجزه میکنه
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عالی بود . سرفه های زیادی داشتم با یک نسخه درمان شد .
۱۴۰۳/۰۸/۱۶اسم مادرزادی خفیف
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل تنفسی وریه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵آسم آلرژی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عاشقشونم
۱۳۹۸/۰۵/۲۳کارشون خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۵من آلرژی و سرفه های شدید داشتم ک باطبابت و تشخیص دکتر بزرگوار بهتر شدم
۱۳۹۷/۱۰/۱۰دکتر خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲در بهبودی من خیلی کوثر بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۰من 3 سال تنگی نفس و سرفه داشتم و خیلی اذیت میشدم پیش چند تا دکتر ریه هم رفته بودم ولی اثری نداشت اما ماه پیش اومدم تهران خدمت خانوم دکتر سادات تهرانی خیلی سریع منو دیدن واقعاا باورم نمیشه با اون سرعت تونستن بیماری منو که این همه سال اذیتم کرد تشخیص بدن و با یه نسخه خوب بشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خانم خوبیست
۱۳۹۹/۰۷/۰۹دکتری بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۰با سلام دوبار مراجعه داشتم.هم برخوردشون ودقیق بودنشون در تشخیص عالی بود وهم داروهای موثرتری تجویز کردن که حالم خیلی بهتره .مشکل سرفه وآلرژی همراه با سرماخوردگی وسینوزیت .
۱۴۰۴/۰۴/۰۷من مشکل ریوی داشتم و واقعا با یک بار مراجعه کامل خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۹بارالها خوب درمان کرد ولی باردوم بی تفاوت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹مشکل تنفسی که هر جا میرفتم با نسخه هاشون به جایی نرسیدم ، خانوم دکتر مریم السادات تهرانی رو هم از طریق سایت و اینکه نظرات بیمارانی که نتیجه بهبودی گرفته بودند رو خوندم، و با تشخیص درستشون و با اولین نسخه ایشون تغیرات و بهبودی رو توی خودم دیدم ،و خدا روشکر با رعایت دستورات پزشکی هیچ مشکلی ندارم و بهبودی کامل حاصل شد، به همه دوستان و آشنایان هم معرفیشون میکنم. خیلی خیلی ازشون تشکر میکنم ،ایشالاه همیشه تنشون سلامت و پایدار باشن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل ریه نصف راه ویل کردم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل ریه داشتم ( آسم ) دکتر خوبی هستند من راضی هستم مدت 10 سال است که پیش ایشان میروم
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲چند سال پیش برای سرفه های شدید همسرم مراجعه کرده بودیم.با اسپیرومتری در مطب مشکل ریه نداشت
۱۴۰۴/۰۳/۲۳یک جلسه همسرمو بردم سرفه هاش خوب شده
۱۴۰۳/۰۹/۰۸قبل اومدم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲راضی نبودم و دنبال پزشک دیگری هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۲من همسر
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی - تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشکل ریوی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲آسم خوب شدم بعد رفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵آسم دارم کنترل شده بیماریم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳یک نوبت برای پدرم مراجعه کردم و فعلا مشکلشون برطرف شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالیه حرف نداره
۱۴۰۴/۰۵/۲۹من چندین سال در گیر آسم و حساسیت بودم سال 94 و 95 بیمار ایشان بودم فوق العاده پزشک حاذقی هستند با اخلاق و مهربان شکر خدا من نتیجه ی خوبی دیدم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲فوق العاده
۱۴۰۴/۰۱/۰۷عالی طی دونسخه مشکلم برطرف شد و الان برای چکاپ میرم پیششون
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر بسیار حائز و فهمیده با یک تجویز تنگی نفس مادرم رو به بهبودی رفت. در حالی که باید بیمارستان بستری میشد با تجویز خانوم دکتر نیازی به بستری نشدجا داره تشکر ویژه کنم از خانوم دکتر تهرانی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹ویروسی شده بودم که خوشبختانه با ویزیت ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۸مشگل اسم
۱۴۰۲/۰۵/۲۹توی بیمارستان لقمان بستری بودم خیلی عالی تشخیص داده شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۰به طور موقت خوب شدم ولی دوباره سرفه هام شدید شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۱بسیار با اخلاق و خیلی خوب مادرم آسم داشن ما یک بار پیش ایشون رفتیم با داروهایی که تجویز کردند حال مادرم خوب شد.
۱۴۰۱/۰۷/۱۰بسیار دکتر خوبی هستند ایشون و مادربزرگ منو درمان کردند
۱۳۹۷/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دکتر بسیار باهوش وتوانا در تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۰۷/۱۳سرفه های شدید
۱۴۰۴/۰۲/۰۳تشخیص و درمان عالی
۱۳۹۸/۱۲/۲۴دکتربسیارعالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۶مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بی نظیر و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۲من حدود 4سال تحت نظرخانم دکترهستم خیلی هم رازیم خداوند سلامتی بهشون بده انشاالله
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار عالی با راهنمایی های خوب و دلسوزانه
۱۴۰۲/۰۷/۰۲سرفه شدید در حدی که دیگه نمییابیم خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵همسرم سرفه های شدید داشت خوب نمیشد بعد از دارودادن واستفاده از آن خوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۹ندین بار پیش دکتر رفتم؛ برخورد حرفهای و صبورانهای دارند و تشخیصهایشان بسیار دقیق است.
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۱/۲۵پدرم وهمسرش ناراحتی ریه واسم داشتند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱یه دکتر عالی من تجربه خوبی از خوب شدن ریم دارم پیش ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۷من پسرم آسم داره و زیر نظر خانم دکتر هستش خداروشکر خوبه راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶مهربان و متبحر
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام، پنج ماه نمیتونستم تنفس کنم، نمیتونستم صحبت کنم و حتی راه برم. فکر میکنم بالای ده تا فوق تخصص ریه رفتم حتی بهترینهای مسیح دانشوری، اما خوب نمیشدم و حتی بدتر میشدم، خانم دکتر تهرانی عزیز با یک نسخه من و خوب کردن ، ایشون معجزه هستند. امیدوارم سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۰/۱۸من قبلا مریض ایشان بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳بیماری ریه
۱۴۰۲/۰۴/۱۹درجه یک عالی تشخیص فوقالعاده عالی با ی نسخه درمان میشم هربار اخلاق هم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دکتری بسیا
۱۴۰۳/۰۶/۲۷آلرژی دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۷سسشسشسشس
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل سرفه داشتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۸دکتر ماهر و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۷/۱۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۱فعلا یک جلسه رفتم خیلی تاثیر مثبتی داشته
۱۴۰۱/۱۲/۱۹بهترین دکتر ریه است
۱۴۰۲/۰۷/۲۶با سلام دخترم مشکل تنفسی داشت با چندین بار مراجعه الحمدالله نتیجه خوبی گرفتیم از هیجا ازخانم دکتر تهرانی نهایت تشکر وقدردانی بعمل می آید با تشکر قلیزاده
۱۳۹۸/۰۴/۱۷عالی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴آسم آآلرژیک داشتم و ایشون بخوبی تونستن بیماری منو کنترل کنن
۱۴۰۱/۰۹/۲۰بهترین دکتر ریه ای بوده که تا حالا دیدم واقعا باسواد با تجربه هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۶خوب عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۵به شدت مشکل تنفسی داشتم که با داروهای تجویز شده ی ایشان بهتر شدم
۱۳۹۸/۰۶/۲۴عالی مجرب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل تنفسی خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۹خوب بود و تحت درمان می باشم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲پس از یک سرما خوردگی ساده مبتلا به عارضه ریوی شدم که از علائم آن سرفه های خلط دار شدید و کلافه کننده که با مراجعه به چند پزشک هیچ بهبودی حاصل نشد ولی سرکار خانم تهرانی با یک ویزیت مشکل مرا مرتفع کردند
۱۳۹۸/۰۳/۲۰گلوم بشدت درد میکرد و با ویزیت ایشون و دارویی که تجویز کردند به سرعت خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷خیلی خوب وعالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیاردکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲من یک شمیایی هستم . ایشان تو مشاورات درمانی بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴تنگی نفس
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۲فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۲برای مشکل ریه پدرم رفتیم، خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶مشکل ریه دارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸آسم وآلرژی
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دکتری بسیار توانمند هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۷برای سرفه مراجعه کردم درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹تنگی نفس ،بهتر از قبل شده ام و هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر خوبی هستن و تشخیصشان عالی ولییی منشی خیلی بدی دارند.خییلی
۱۳۹۸/۱۰/۰۴تونستن بیماری من رو تشخیص بدن عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۰۱مشکل ذات ریه داشتم مدام سرفه های بی وقفه و شدید که خداروشکر با داروهای خانم دکتر حالم خیلی خیلی خوب شد
۱۳۹۷/۰۳/۱۴ریه ام مشگل داشت برطرف کرد
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۸فعلا یک جلسه رفتم خیلی تاثیر مثبتی داشته
۱۴۰۱/۱۲/۱۹دکتر بسیار خوبی هستن و با حوصله برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۲/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درگیری ریوی
۱۴۰۲/۰۲/۰۲نتیجه خ
۱۳۹۹/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۲بهترین متخصص ریه هستن ایشون..هم خودم هم مادرم سال هاست پیش خانم دکتر میریم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹پزشک خوبیه ولی هزینه هاش زیاده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹پزشک ماهری میباشد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰سلام بسیار دکتر عالی من تنگ نفس شدید داشتم با کمک ایشان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بسیار دکتر حاذق وعالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۹مشکل ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تشخیص مراحله اولیه اسم دادند ،دارو گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵آسم داشتم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰خیلی دکتر خوبی است مادرم مشکیل تنگی نفس داشت دارو های که خانم دکتر تجویز کرد خوب شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۳سلام وخسته نباشید بنده تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار مجرب وصبور هستند .
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سرفه بود که حل شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عالی هستن.
۱۳۹۸/۰۱/۱۸نتیجه عالی بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۷با سلام فعلا یک جلسه مراجعه کردم و منتظر دریافت جواب اسکن هستم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۷من هم آلرژی داشتم و هم تنگی نفس با یک نسخه خیلی بهتر شدم و هنوز تحت درمان ایشان هستم راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بیماری ریوی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸همسرم مشکل تنقسی داشت ونتیجه مثبت بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عالی بینظیر
۱۴۰۱/۰۸/۲۱مشکل ریه
۱۴۰۳/۱۰/۳۰. دذذاا
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فعلا تازه رفتیم داروها مصرف بشه تا ببینیم
۱۴۰۴/۱۲/۱۱عالی و تشخیص آسم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷سلام دکتر خوبی و عالی هست فقط هزینه هاش بالان معمولا هر سری که بری تست ریه رو باید بگیری
۱۴۰۲/۰۶/۱۸سرفه و عفونت ریه
۱۴۰۳/۰۵/۲۰برونشیت داشتم.و بهترم الحندالله
۱۴۰۰/۰۴/۱۶درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بله کمک میکند.سرفه میکنم ولی چون فقط یکبار توانستم در بیمارستان لقمان حکیم مراجعه نمایم چون خیلی به سختی میتوان دقت گرفت و هر چه طولانی شود خوب نیست حالا میخواهم شماره و آدرس مطب را داشته باشم مطب خیلی بهتر است لااقل هر موقع وقت بگیری دسترسی سهلتر است.
۱۳۹۷/۱۱/۰۷عالی هستند
۱۳۹۷/۱۲/۲۳بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۸سلام خیلی دکتر خوبی هستن من شخصا نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۲سلام قبادی هستم مریض خانم دکتردکترخوبی هستن وخداروشکرنتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالییییییی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دکتر عالی
۱۳۹۸/۰۸/۰۸عالییییییی
۱۳۹۷/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل سرفه وتنگی نفس نتیجه خوبی داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسار عال
۱۳۹۸/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار عالی تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۷دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۵بسیار عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پزشک باتجربه و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۲/۱۰دکتر بسیار با تجریبه و وارد هستند- من از 100 به ایشون 99 میدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷نتیجه خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۲۷مشکل تنفس مشکل برطرف شد.
۱۴۰۳/۰۳/۰۵تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مادر خانمم شناخت دارند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سلام،باتشخیص خانم دکتر و داروهاشون سرفه ام قطع شد،و خیلی عالیه حالم ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مشکل ریه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵من 40 سالمه از بچگی خلط پشت گلو داشتم یک بار به ایشون قبل کرونا مراجعه کردم داروهایی که دادن فعلا خوب نشدم دوباره میخوام برم پیششون
۱۴۰۰/۰۹/۰۳مشکل ریه داشتم مداوا میشدم بهترشده بودم بعلت کویدمطب دکتربسته شددیگرنتوانستم ادامه بدهم
۱۴۰۱/۱۱/۲۸سوزش در ناحیهی گلو و سینه،در حال درمانم
۱۳۹۸/۰۹/۲۵فعلا فقط ی نسخه رفتم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۹صرفه زیاد خوب شدم ولی دوباره شروع شده
۱۳۹۸/۰۷/۱۲عالی بهبود
۱۴۰۰/۱۱/۲۸با سلام من مشکل الرژی داشتم که خدا رو شکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷خانم دکتر عالی هستند من آسم شدید داشتم با مصرف داروهای تجویز شده طی دوره یک ماه خیلی بهتر شدم . خدا خیرشان دهد .
۱۴۰۱/۰۹/۲۹عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷سلام خیلی عالی هستن هم ازنظرتشخیص وهم تجویزدارو
۱۴۰۳/۱۰/۱۴تنگنفس درمان کرد
۱۴۰۱/۰۶/۲۵ریه هام عفونت داشت
۱۳۹۹/۰۵/۱۷