تهران خیابان بهشتی - خیابان قائم مقام فراهانی - روبروی بیمارستان تهران کلینیک - کوچه ششم ( اخوان ) - پلاک ۲۷ - ساختمان پزشکان فراز - طبقه دوم
تهران تهران - ، سعادت آباد، میدان سرو، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان پانزده غربی (میرزایی)، پلاک 13، طبقه۳
دکتر رامیز کامرانی فوقتخصص ریه و تنفسی در تهران، خدمات تشخیصی و درمانی بیماریهای ریوی، آسم و آلرژی را ارائه میدهد.
دکتر رامیز کامرانی، فوقتخصص بیماریهای ریه و تنفسی و متخصص داخلی، در شهر تهران فعالیت میکند. او دارای بورد فوق تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تخصص داخلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است. دکتر کامرانی به طور ویژه در زمینه بیماریهای ریوی، آسم، آلرژی، بیماریهای انسدادی و فیبروز ریه، عفونتهای مزمن و حاد ریوی و اختلالات تنفسی خواب مشغول به طبابت است.
در مطبهای دکتر کامرانی واقع در عباسآباد و سعادتآباد تهران، بیماران میتوانند از خدمات تخصصی مانند مشاورههای قبل از عمل جراحی، تستهای تنفسی و بررسی بیماریهای ریوی ناشی از سیگار یا روماتیسم بهرهمند شوند. با توجه به امکان نوبتدهی آنلاین در هر دو مطب، دسترسی بیماران به خدمات تشخیصی و درمانی آسانتر شده است. دکتر کامرانی با رویکرد علمی و بهروز، به درمان بیماریهای تنفسی و مراقبت از بیماران با مشکلات ریوی در تهران میپردازد.
دکتر کامرانی بیماریهای ریه، آسم، آلرژی، فیبروز ریه، عفونتهای ریوی و اختلالات خواب تنفسی را درمان میکند.
بله، در هر دو مطب تهران امکان دریافت نوبت به صورت آنلاین فراهم است.
بله، تستهای تنفسی و مشاورههای پیش از جراحی در مطبهای دکتر کامرانی ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان بهشتی - خیابان قائم مقام فراهانی - روبروی بیمارستان تهران کلینیک - کوچه ششم (اخوان) - پلاک ۲۷ - ساختمان پزشکان فراز - طبقه دوم
خیابان بهشتی - خیابان قائم مقام فراهانی - روبروی بیمارستان تهران کلینیک - کوچه ششم (اخوان) - پلاک ۲۷ - ساختمان پزشکان فراز - طبقه دوم
تهران -، سعادت آباد، میدان سرو، خیابان ریاضی بخشایش، خیابان پانزده غربی (میرزایی)، پلاک ۱۳، طبقه ۳
مشکل ریه تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۸مادرم کرونا گرفته بودن و ایشون دکترشون هستن بینهایت بهمون کمک کردن و خداروشکر الان بهترن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل سرفه و الرژی . تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷آقای دکتر بسیار دقیق و موشکافانه علتها رو بررسی میکنند و با توجه به شرایط بهترین نسخه رو تجویز میکنند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پزشک بسیار بسیار با دانش و اطلاعات به روز هستند، عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸آنلاین مشاوره کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴جزو بهترین هاهستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مشکل تنفسی داشتم و درمان هنوز کامل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۴درحال درمانهستم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عالی بود بایه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل ریه داشتم خدارو شکر رو به بهبودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶معرفی نامه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تازه رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶ریه ام مشگل داشت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷والا بنظرم خیلی مسلط نیستن ، یعنی پزشکی که با قاطعیت پاسخ سوالاتو نده به نظرم خیلی متبحر نیست
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی کم می شناسم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰مشکل ریوی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بسیار دکتر با حوصله و با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۳۰آسم ، داروی تجویزی موثر بود.
۱۴۰۲/۱۰/۰۷سرفه و آسم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳شوهرم پهلوش درد میکرد درد شدید دکتر تشخیص دادن که ریه اش اب اورده اب ریه اش رو کشیدن خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۱۰/۲۰برای تنگی نفس با یک جلسه ویزیت خیلی بهترشدم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیاری
۱۴۰۴/۰۶/۱۴باسلام و درود . من حدود ۲ هفته بود که دچار بیماری آنفولانزا یا به نوعی شبه کوید۱۹ شده بودم ، سردرد و بدن درد شدید همراه با سرفه های پی درپی بطوری که سینه و ناحیه بین دوکتفم بشدت درد می کرد . بامراجعه و گرفتن وقت یکروزه ، به مطب جناب آقای دکتر کامرانی مراجعه کردم و ضمن معاینه ، دستور اسکن ریه و آزمایش و تجویز دارو دادند. ضمن اینکه خواستند پس از دریافت جواب اسکن و آزمایش ، نتایج را از طریق واتس اپ برای ایشان ارسال کنم تاتصمیم گیری و اعلام نظر بفرمایند .من این موارد را یکروز قبل انجام داده و منتظراعلام نظر ایشان هستم . درمجموع پزشک بسیار حاذق و متعهد و پیگیرنسبت به شرایط بیماران خود هستند .
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عفونت ریه
۱۴۰۱/۰۴/۲۲بسیار عالی و با ا
۱۴۰۰/۰۴/۲۹پزشکی جوان و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۳/۱۹دکتر خوب و عالی هستند....پیشنهاد ویژه دارم رو ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکل ریه
۱۴۰۲/۰۹/۰۸بسیار باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹آقای دکتر بی نظیر هستند هم در کار دکتری هم در برخورد با بیمار
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بیماری مادرم کرونا درمان نمودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷فعلا تحت درمانم .
۱۴۰۰/۱۰/۱۱با تشکر فراوان ، سرفه های طاقت فرسا داشتم که به لطف و تبحر جناب دکتر کامرانی بهبود پیدا کردم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۵درود بر شما من واسه بار اولم بوده بازم باید برم ببینم چی میشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۱با توجه به تجویز دارو
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خوب بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵سرفه های شدید و تنگی نفس بعد از گرفتن یه نوع ویروس و درمانشون عالی بود و باورکنین دوروزه کاملا رفع شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶پزشک با حوصله و صبوری هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی بور
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشکل ریوی ودرخان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۸من پدرم ناراحتی ریه داشتن خدمت آقای دکتر رسیدم پدرو بستری کردن و پدر کاملا خوب شدن باهمون نسخه اول بسیاربسیار دکتر عالی و خوش اخلاق و فهیمی هستند...
۱۴۰۴/۰۶/۱۶آسم آلرژیک تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من سرفه های شدید خیلی شدید همراه باسرفه هام خلط میپرید بیرون تنگی نفس داشتم دوبار ویزیت شدم الان باداروها واسپری خیلی بهترم 80درصد خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲دکتر خوش اخلاق وباحوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹بسار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱آسم آلرژیک دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیارکارشون عالی است.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۰۳ابتدای بیماری آسم بود و در ابتدا درمانشان خوب و راضی کننده بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۴تشخیص اسم دادند و تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳دکتر خوبیست
۱۴۰۴/۰۶/۲۹انسداد ریه عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۰۹بله کمک میکنند تنگی نفس حاد و مزمن کنترل شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل ریه داشتم و الان از روزی ک پیش جناب دکتر اومدم بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۹پزشک بسیار خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بیمار دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۳آسم و تنگی نفس در خال حاضر تحت درمانم و رو به بهبودی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دچار برونشیت ریه شده بودم بخاطر سیگار، تست ریه انجام دادم، معاینه شدم، دارو گرفتم و الان بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مناسب و خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۳مشکل تنفس داشت روبه بهبود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل تنفسی داشتم خیلی کمکم کرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خیلی خوبی واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱بسیار بااخلاق و با حوصله بودن و مشکل سرفه داشتم که خداروشکر حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۵در حال درمانم لا تشخیص درستشون در حال بهبودی ام
۱۴۰۲/۰۷/۰۶سرفه های زیاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۶انژیو ادم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹برای کرونای مادرم رفتیم و نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۹سرفه داشتم با دو نسخه خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵اسم و الرژی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸قبلا مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۵انژیو ادم داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مشکل تنفسی
۱۴۰۳/۰۵/۲۲آمبولی ریه
۱۴۰۱/۰۴/۰۱درد قفسه سینه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بد نبود
۱۴۰۳/۰۶/۲۰من بابت سرفه های زیاد بعد یه دوره سرماخوردگی مراجعه کردم .به من گفتن چرا اومدی طبیعیه .بعد چند روز الان با درد شدید سینوزیت مواجه ام .اگر همون روز معاینه میکردن شاید متوجه میشدن و زودتر آنتی بیوتیک برام شروع میکردن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸آسم داشتم و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پز شک بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستن و راضی بودم از درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۴تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۳مشکل ریوی که حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۹مشکل آسم و برونشیت
۱۴۰۱/۱۱/۱۶سرفه های مکرر خدارو شکر داروها خوب بود بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خوب ومتعهدی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار ماهر و توانا
۱۴۰۱/۰۱/۱۷مشکل اسم ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۷پزشک بسیار خوب و با اتلاقی هستن، قدرت تشخیص بالایی دارن
۱۴۰۰/۰۲/۲۸باحوصله نیستن و بادقت به مدارک نگاه نمی کنند و مشاوره آنلاین شون بسیار بسیار صغیف میباشد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۲تا کنون خوب بوده تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۳یک سال سرفه داشتم خدا رو شکر با دو بار رفتن پیش آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵الحمدلله
۱۴۰۰/۰۲/۱۷کرونا داشتم ولی خیلی تغییری نکردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بیماری ریوی داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۱روند رو به بهبود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹برای پدر مراجعه کردیم فعلا هر مرحله درمان هستند ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱آسم کنترل شد با دارو
۱۴۰۰/۰۴/۰۷کمک میخ
۱۴۰۰/۰۵/۲۰مشکل سرفه داشتیم به مدت 10روزخیییلی کمترشدوروبه بهبودی بودم ولی 2روزه سرفه شدیدتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴میخواهم مجدد ویزیت شوم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱مشکل ریوی که بسیار به درمتن بنده کمک کردند
۱۴۰۱/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۱مشکل آسم و آلرژی داشتم و خداروشکر ویزیت خیلی موثری بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی و
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر خوب و کار بلدیه و تشخیص درستی دارند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱کرونا داشتم و با داروهای ایشان بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکل ریه
۱۴۰۱/۰۳/۲۸واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی هس
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکل تنفسی
۱۴۰۱/۰۶/۲۵کرونا پدرم و عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خوببود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۳کرونا داشتم و شرایطم بهتر شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹آسم خفیف داشتم عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۰۳قاطعیت در درمان وجدید کاری
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلیعالیبودهواقعاممنون
۱۴۰۱/۰۳/۲۵اولین بار
۱۴۰۰/۰۸/۰۷امبولی ریه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۳مشکل ریه داشتم خداروشکر بهترم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹براز حساسیت پسرم پیششون اومدم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸مشکل الرژی که با تجویز دارو و اسپری حل شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۱همسرم در بیمارستان عرفان سعادت آباد بستری بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بیماری کرونا
۱۳۹۹/۱۲/۲۶برای آلرژی
۱۴۰۱/۰۴/۲۲تنگی نفس و برونشیت در حال حاضر خیلی خوب کنترل شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵حساسیت
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تنگی نفس داشتم ، اسکن ریه و سینوس
۱۴۰۴/۰۷/۰۱با سلام دکتر خیلی جوانی هستن ولی با سواد راضی بودم بعد از کرونا که ریه درگیری 60 درصد داشتم خوب بود.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سلام مشکل اسم داشتم که با تشخیص ایشون خیلی خوب شدم .ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۲۹برونشیت عفونت ریه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱سر اونساعت که گفته بودن انجام نشد ویزیت و تاخیر زیاد بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر بسیار عالی وقت شناس و اینکه اصلا تو مطب گیر نمیکنی با اختلاف ۵ دقیقه میری تو واسه ویزیت سطح سوادشون فوق العاده بالا ادم باشخصیت و محترم و اینکه دکتر جوان و با علم بروز میباشند کارش خیلی درسته در کل
۱۴۰۵/۰۳/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سرفه های شدید داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱سلام خدایش عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بسیار دکتر حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۹بسیار آرام ومتین وبا دقت کامل به شرح حال بیمار توجه میکنند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶با سلام دختر من سرفه های شدید داشتن دوبار آقای دکتر ایشون را ویزیت کردن نتیجه عالی بوده، واقعا از آقای دکتر ممنونم و ایشون را به همه دوستانم هم معرفی کردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲تحت درمان ایشون هستم طی دوروز10درصدبهترهستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بسیار خوش اخلاق و حرفه ای در کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۲سلام مشکل کرونا
۱۴۰۰/۰۳/۲۴مشکل ریه داشتم و درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشکل ریوی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مشکل ریه هست و هنوز تحت درمان ایشانند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۰مشکل تنفسی داشتم و عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۲سلام.آمبولی ریه کردم باتشخیص ایشون و تحت نظر ایشون خوب شدم .عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۸خوب بودن برای الرژی رفتم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۰۸سلام تشخیص عالی،اخلاق وبرخورد حرفه ایی عالی،،،عفونت ریه همسرم،در حال بهبودی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پزشک خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عفونت ریه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷حساسیت خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۷سرفه های شدید اثر کرونا
۱۴۰۱/۱۱/۱۶مشکل صدا در ریه و الان بهترم
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ویزیت آنلاین شدم برخورد و نسخه اشون خوب بود دوباره میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰مشکل ریه الان پای ببمار ورم میکند علت چیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دقیق و منصف
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر جوان ولی حاذق من راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۲خیلی دکتر خ
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی هستن ایشون.من اسم دارم و مریض ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰برخورد عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار بسیار با سواد هستن
۱۴۰۲/۰۱/۰۷صبور عالی درمان میکنه
۱۴۰۱/۰۷/۰۳دکتر خوبی هستن ایشون من خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴سلام اقای من تنگی نفسم باز شروح شد یک دوماه میشه
۱۴۰۲/۰۲/۲۹عالی ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دکتر مادرم هست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتری ب
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالیه هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸درگیری ریه
۱۴۰۱/۰۴/۳۰سلام دکتربسی
۱۴۰۲/۰۵/۱۵تنگی نفس
۱۴۰۴/۰۲/۰۶باسلام عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بسیار پزشک خوبی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۰رضایت داشتم. با مشکل آمبولی ریه ویزیت شدم و تا این لحظه تحت نظارت ایشان تحت کنترل یوده است و هنوز زنده هستم!
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰متخصص ماهر
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر مجرب و باحوصله، مشکل تنگی نفس و آسم خفیف داشتم با تجویز دارو توسط ایشان درمان شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۹من یکبار ویزیت شدم ومیخوام برا باردوم برم پیشش دارو بهم داده بود گفت ببینم تاثیرش رو بدنت چیه من مشکل خلط ریه دارم فعلا کمی بهترشدم ولی مشکل خلط ریه وسرفه رو بازم دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر قابل اعتماد و کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تنگی نفس و عالی شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۲برای مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۶/۰۶برخورد شون با خود بیمار و ارتباط گرفتن با بیمارانی که اتباع هستند ضعیف بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکترفوق العاده ای
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۵فعلا جواب آزمایش وپاتولوژی رو داریم میبرم براشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار دکتر حاذق و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۸به خاطر داشتن اسم مراجعه کردم ایشون دارو تجویز کردن بعد از یک ماه استفاده خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تنگی نفس
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تنگی نفس عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷چرا تماس نگرفتن دکترتون
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سلام فعلا جلسه اول بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۴فعلا در مرحله بررسی هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱با حساسیت دارویی مراجعه کردم و بسیار کمک کردن حالات شبه آسم داشتم که کاملا بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳سلام مادرم سرفه شدید داشت ک با داروی اقای دکتر بهبود پیدا کرد
۱۴۰۱/۰۳/۱۷مشکل ریه و بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۸من از اوایل کرونا خیلی سرفه میکردم،یک ماه پیش با داروهای دکتر خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۷/۳۰در حد ویزیت بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۸فعلا برای اولین ویزیت خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۴