خیلی دوکتور شایسته ای است
دکتر بسیار خوبی هستن
فوق العاده
یک بار ویزیت شده ام
عدم رضایت
عالی بود، احساس امنیت و درک شدن خوبی داشتم
خیلی دکتر خوبی هسته
عموم اعصاب روان بوده الان خوب شده
با حوصله و دقیق
علی بود
مشکل استرس و بی خوابی نتیجه عالی بود و از خانوم دکتر خیلی ممنونم
بله خوب بود
راضی بودم
من راضی ب
افسردگی شدید داشتم خیلی خوب نتیجه گرفتم
ایشون فوق العاده هستن
نمی دونم
پر از آرامش هستند و بسیار حاذق
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان باهنر (نیاوران) - کوجه مینا (بیا سه راه یاسر و کامرانیه) - پلاک ۱۸ - واحد ۲۰۳
خیلی دوکتور شایسته ای است
۱۳۹۹/۰۹/۳۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۷فوق العاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۷یک بار ویزیت شده ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۵عالی بود، احساس امنیت و درک شدن خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی دکتر خوبی هسته
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عموم اعصاب روان بوده الان خوب شده
۱۴۰۴/۰۵/۰۱با حوصله و دقیق
۱۳۹۹/۰۲/۳۱علی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳مشکل استرس و بی خوابی نتیجه عالی بود و از خانوم دکتر خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بله خوب بود
۱۳۹۷/۰۳/۰۷فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷من راضی ب
۱۴۰۳/۰۹/۲۳افسردگی شدید داشتم خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۹نمی دونم
۱۴۰۳/۰۶/۰۶پر از آرامش هستند و بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵