این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شریعتی - سه راه ضرابخانه - خیابان کتابی - پلاک ۵ - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
ابتدای خیابان فرمانیه - جنب باشگاه فرمانیه - ساختمان پزشکان ۲۴۱ - طبقه سوم - واحد ۸
بسیار انسان
۱۳۹۹/۰۹/۲۰عمل لیزیک انجام دادم ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی مشکل کاملا برطرف شد
۱۳۹۸/۰۶/۱۰ضعف دید کارگذاری لنز
۱۳۹۹/۱۱/۱۳آب مرواریر
۱۳۹۷/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فوق العاده
۱۳۹۸/۱۲/۱۷بسیارخوب و موفقیت آمیز
۱۳۹۸/۰۸/۱۲عمل لیزیک و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸کدری قرنیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲قوز قرنیه مطلوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۰بله دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عالی هرچی بگم کم گفتم چند بار عمل کردم راضیم خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۰آب مروارید خوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۳عمل لیزیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۹پیوند قرنیه
۱۳۹۸/۱۲/۰۴عمل لازیک انجام دادم
۱۳۹۸/۰۹/۰۷چشمم را عمل کرد
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر فرامرزی واقعا استاده من 5 سال پیش عمل لازک انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸متخصص حاذق وبسیار توانمند حیف بسختی میشه نوبت گرفت
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بسیار پزشک دقیق وحاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶................
۱۳۹۹/۰۳/۲۵پنجه طلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۷نتیجه بسیار مناسب بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عالی.فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۵کار دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶باسلام ایشان یکی ازبهترین وبااخلاقترین دکترهای چشم پزشک درسطح جهانی میباشند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰لیز کاری خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۰/۰۲/۲۵من آب مرواریدداره وتوططایشان عمل شدم وخیلی از نتیجه عمل راضیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۲خوبه ولی خیلی آروم صحبت میکنه زیادم توضیح نمیده
۱۳۹۸/۰۴/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵ببسار دکتر عالی وتوانایی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عیوب انکاری چشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹اب سیاه و اب مروارید
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خیلی خیلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عمل لیزیک و عالی بود 11سال پیش انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰آب مروارید داشتم دکتر فرامرزی عمل کردن وراضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عمل کاتاراکت داشتم. تشکر می کنم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۲سلام برای معاینه رفتم گفتند2سال دیگه دوباره برای معاینه مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتری توبی هستن من نیاز به معالجه دارم ومیخوام دکتر فرامرزی منو درمان کنه
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۲کارشون خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۳/۱۲بهترین
۱۳۹۹/۱۰/۰۱با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام من از بیماران ایشان هستم که عمل جراحی لازک انجام دادم 3سال پیش وخیلی راضیم واقعا عال وبی نقصن ایشون خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۷/۰۲دکتر فوق العاده ای است معجزه میکنه
۱۳۹۸/۰۷/۳۰من یک سال پیش یعنی 23٫3٫96 عمل لازک انجام دادم و بسیار از عملش راضی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۸بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴با سلام واقعا دکتره خوبیه من ازش راضیم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰لیزیک کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶در تشخیص و درمان و اخلاق عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۲پدرم پیش ایشون پیوند قرنیه شدن، و تا الان بسیااااار راضی هستیم خدا بهشون سلامتی بدن، ما مدیون ایشونیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷لازک هر دو چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر دلسوزی هستند.
۱۳۹۷/۰۹/۱۰در یک کلمه فرشته ی نجات مادرم خدا آقای دکتر و حفظ کنه و همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر حاذق و توانمند
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عمل لازک عالی انجام دادن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶سلام بنده فقط معاینه شدم کار تخصصی صورت نگرفته که نظر بدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی و دلسوز
۱۴۰۰/۰۹/۲۱فرشته ی نجات مادرم خدا حفظشون کنه پیوند قرنیه عالی بودن دکتر پنجه طلا از خدا می خوام همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بهترین وبا اخلاق ترین
۱۳۹۸/۱۲/۰۲نتیجه عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۳کارش درسته
۱۳۹۷/۱۰/۰۳سلام من که یکی از فامیلامون پیش ایشون عمل لیزیک کرده بود کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل لازک چشم انجام دادم..راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۲۹عالی 20
۱۳۹۹/۰۹/۲۶تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶اب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۲۳آب سیاه
۱۳۹۸/۱۰/۱۸استاد به معنی کامل
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عمل چشم فرزندم بسیار خوب و عالی انجام شد
۱۳۹۷/۰۶/۱۰من پدرم اب مروارید عمل کردن خودم هم لازیک کارشون حرف نداره عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲آرام و متانت معاینه
۱۳۹۸/۰۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۳۰پیوند قرنیه بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۴پیوند قرنیه شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶از آشنایان تعریف ایشان را شنیده ام
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار دکتر عالی وموفقیت هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴گلوکوم
۱۳۹۷/۰۲/۱۹پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۱نتیجه خوبی ازش گرفتیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱واقعا دکتر بینظیری هستش
۱۴۰۰/۰۶/۲۰نظر من درباره دکتر اینه که کارش عالی و دکتری با تجربه است
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتری حاذق و با اخلاق و متعهد
۱۳۹۷/۱۰/۲۶چشمام آستیگمات بود برام عینک نوشتن و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳دکتر عال
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ضعیفی چشم و صدمه قرنیه چشم راست
۱۳۹۸/۰۸/۰۳نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵هیچ مشکلی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی عالی
۱۳۹۷/۰۱/۲۶بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی.تک
۱۳۹۷/۱۲/۰۵همشهری
۱۳۹۹/۱۰/۲۲چشم رو لیزر کردن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۷ویزیت سالانه
۱۳۹۸/۰۹/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳لازیک کردم خیلی کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۷معرکه ان ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۷ضعف بینایی نتیجه تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی بود
۱۳۹۷/۰۶/۱۵با سلام من احمد هستم. چند وقته دکتر فرامرزی پیش دکتر فرامرزی عمل لازک انجام دادم.بدون شک از بهترین دکتر های ایران، و از لحاظ انسانیت، جز بهترین های دنیا هستن.بهتون توصیه میکنم اگه خدا نکرده مشکل چشم داشتید از این دکتر بهتر پیدا نخواهید کرد. انشالله که همچین انسان هایی سایه شون کم نشه
۱۳۹۷/۰۵/۱۲معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عمل لازک نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۲عالی بودند
۱۳۹۷/۰۹/۰۷تصمیم برای جراحی به سالهای بعد موکول شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خیلی خیلی خیلی دکتر خوبی است عالی است
۱۳۹۹/۱۲/۱۲معرفیشون کردن گفتن کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳کارشون عالیه دوسال عمل کردم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱جدیدا توسط ایشان ویزیت شده ام واطلاعات کاملی در مورد ایشان ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عمل لازاک
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بلهعمل لازک عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام. چشمم آب میکرد در سنندج پیش ایشان ویزیت شدم و نتیجه گرفتم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۸عمل چشم
۱۳۹۷/۰۸/۲۱بهترین دکتر چشم پزشکی است که تا حالا دیدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲خیلی خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰از بهترینهای ایران
۱۴۰۰/۰۹/۰۳