دکتر بسیار عالی و مهربان هستن تشخیص عالی و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
تش و نش نوزاد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دخترم تشنج داشت
و درمان شد
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
برای پسرم مراجعه کردیم فعلا که هبچ تشخیصی ندادند فقط ازمایش و ام ار ای نوشتند درمانی هنوز صورت نگرفته
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
برا دخترم دکتر خوبیه راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
دکتر عالی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
عالی انشالله در دنیا و اخرت خیر ببینند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
اقای دکتر تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
تشنج شدیدشان خیلی بهترشد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
هنوز اول درمان رو میگذرونم،اما تشخیصـ خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۱
بسیاردکترخوبی هستن وازنتیجه درمان بیمارمون هم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
با سلام .آقای دکتر بسیار صبور و مهربان هستند و با دقت رسیدگی و پاسخگویی میکنند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
حرف نداره
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
سلام دخترم درراه رفتن مشکل داشت وبامداوای یک ساله خوب شدوخیلی راضی ام وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
خوب هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
شهرستان بودم تشخیص اوتیسم اما دکترقضاوی دردقیقه اول این نظریه روردش کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
درابتدای درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
از او راضی ب
ودیم
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
دخترم تشنج میکزد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
پسرم تحت درمانه تاحالا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
معلولیت ذهنی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار عالی
تیزبین در تشخیص
صبور در درمان
متعهد و درمانگر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
دکتر عالی هستن.....
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
راضی هستم ازشون
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
دخترم تحت درمان می باشند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتر خوب و کار درستی است
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بسیار عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
مشکل جزئی مغزی خدا را شکر دارویی که داده خوب بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
پسرم تشنج کرده بود یه نسخه بردم پیش آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
سردرد و میگرن و درمان ان
۱۴۰۲/۰۶/۰۴
دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
تشخیص عالی ، نتیجه هم خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دخترتشنج داشت خداروشکرخوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
التهاب عصب چشم که به لطف دکتر درمان شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
سلام من بچه ام مشکل پیش فعالی دارد
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
سردرد دخترم و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
در حال درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
عالی ،عالی،عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دکتر خوب و بسیار دقیقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
در حال معالجه هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
بسیار دکتر عالی خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
بی خوابی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
دکتر با حوصله و خوبی هستن و همه چیز و بررسی میکنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بسیار باحوصله و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۰
پزشک خوبی است و دروند درمان بهتربود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
دکتر بسیارخوب با تجربه مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دخترم تشنج کرده الان دقیقایک ساله زیرنظراقای دکترم خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
خداوند به ایشان خیر جزیل دهد
۱۳۹۸/۰۹/۲۹
بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مشکل تشنج بوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
تشنج کودک
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
هنوز درگیر بیماری دخترم هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
تشنج خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بهترین دکتر برای مغز و اعصاب کودکان هست وصبور
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
دکتر صبور وامید دهنده. ولی تکلیف رو مشخص نمیکنه
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
مراحل درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
دوباره
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
فوق العاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
دختر شش ماهه یمان دور سرش رشد زیاد داشت که با مراجعه به دکتر ام آی آر گرفته و فعلا تحت نظر دکتر هست و حالش هم خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دکتر باسوادوکار بلدی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
نتیجه ی خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
پزشک بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عالی
خوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
تنلاتالال
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
عالی و صبور هستن و بسیار با تجربه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
پسرم لکنت زبان داشت وخیلی هم عصبی بود که خدارو شکر رو به بهبودی است ..دکتر خوبیه ...
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
مشکل میگرن دارم با دارویی که اقای دکتر تجویز کردند خیلی بهتر از قبل شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
خیلی دکتر خوب وعالی هستند وما راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
پسرم تشنج کرد ب لطف دکتر حال پسرم عالیه سپاس فراوان از آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تشنج تحت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
باتشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
پسرم تشنج دارد والان درحال درمان است
۱۳۹۸/۰۵/۰۵
من بچم مشکل سرع داشت و از اقای دکتر قضاوی خیلی خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
تشنج خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
خیلی عالی حرف نداره
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
کاربلد و باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
دکتر خیلی آرامش میدن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
کودکم صرع داشتند و خدارو شکر 2 سال هست که توسط دکتر کنترل شده است.
من راضی هستم؛ برخوردشون هم با بیماران عالیه.
۱۳۹۷/۰۸/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
دکتر مهربان و خوش اخلاق و فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
خیلی عالمانه برخورد کردند
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
اقای دکتر فردی صبور ومهربان هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بهترین دکتر خدا عمرش بدد از نگرانی نجاتمون دادا
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دکتر خیلی خوبیه بیماری من تشنج بود و بدون کف فقط از حال میرفتم هیچ علاعمی هم نداشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
خوب پسرم تشنج داشت بهتر شد ولی یکم شل تر شده که اثر داروهاست
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
برادرم تحت درمان ایشون هست کارش بد نبود
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
فعلا درحال معالجه هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
تشنج بچه
۱۴۰۲/۰۸/۰۵
دکتر تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
تجربه خوب دارم و فرزندم بهترشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
نتیجه تا حالا ک خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
مننژیت مغزی و تشنج
۱۴۰۲/۰۴/۰۵
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتربسیارخوبی هستن تشنج دخترم پیش ایشون کنترل شده
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
تشنج دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
پسر بزرگم یبار تشنج کرد وخداراشکر۲سال دارو خورد وخوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
دکتر بااخلاق و مجرب.خداروشکر باتجویز دارو مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
اندازه ی دور سر پسرم
که نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
دکتر قضاوی بسیار حاذق خوش اخلاق خوش برخورد و صبور هستند خداوند حفظشان کند انشا الله
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
با سلام پسر 10 ساله ام سر درد داشت که آقای دکتر میگرن کودکان تشخیص دادند که با خوردن دارو سر درد پسرم خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بر اثر زمین خوردن پسر 12 ساله ام چشم چپش کمی انحراف پیدا کرده که پس از مراجعه به دکتر قرار شد سه ماه دیگر مراجعه شود و روند بهبودی توسط دکتر چک شده و نظر داده شود
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
دکتر،حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
بیماری تشنج دخترم واقعا عالی از اونروزی که بردم خدا راشکر دخترم دیگه تشنج نکرده
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
عالی هستند من ۲۰ ساله ایشون رو میشناسم تشخیص عالی و درمان هم با تشخیص درست امکان پذیر است
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
پزشک فوق العاده خوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
تشنج بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
دخترم تشنج داشت تحت درمان هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
بسیاردلسوز ودقیق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
مشکل تشنج
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
درجه یک
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
بهترین دکتر مغز و اعصاب در اصفهان
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
بسیار عالی هستند، صبور و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
دکتر فوق
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
فوق العاده حاذق
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
عاااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
تکلم فرزند
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
برای تشنج عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
خیلی دکتر خوب و عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
دکتر ف
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸
دکتر بسیار خوبی است.چند سال است که پسرم را پیش ایشان میبرم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
خیلی ه
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
پسرمن اتیسمی است ازدکترخیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
ایشان فردی مهربان و دارای تخصص عالی همراه با مهارت در تشخیص سریع بیماری هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
در حال معالجه هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
بسیار عالی بود کار آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
هر بیماری دوره مربوط به خود را دارد باید صبوری کرد پسرم مراحل اخر را میگذراند و وارد مرحله ی قطع دارو شده
۱۳۹۹/۱۰/۰۷
خدایی دکتر خوبیست نزدیک نیم ساعت 20صفحه نوارمغزکودک مرا خط به خط خواند و خبر خوشی داد ممنونم دکتر
۱۳۹۸/۰۵/۲۱
افتادگی پلک دکتر بسیار عالی خوش اخلاق با تجربه بسیار بالا مطب ایشان آرام بخش است
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
با حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
سلام دکتر خیلی خوش اخلاق هستن وبا دقت معاینه میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بسیار کار درست
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خیلی خوش برخورد و خوب بودند فعلا تحت درمان هست فرزندم ممنونم از ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
راستش من دوجلسه رفتم پیش ایشون ولی هنوزنتیجه کاملامشخصی نگرفتم چون دوره درمان هنوزکامل نشده ولی اخلاق وحوصلشون تحسین برانگیزه...خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
مشکل سی پی
۱۳۹۸/۰۴/۲۷
متوسط و درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
پسرم میگرن داشتن یه دکتر دیگه تشخیص تشنج داده بود و دکتر قضاوی تشخیص درست و دادن و خدارو شکر زود خوب شد من که ازشون راضیم خدا هم راضی باشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
بهترین د
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
برا تشنج عالی بووود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
سرع عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
خوب بودن
فعلا که داروهاشون نتیجه داده
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
دکتر قضاوی واقعا دکتر عالی هستش بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
دکتر بسیار خوب و با اخلاق و با تشخیص درست هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دخترم بیمار ایشون هستن میتوکندریال داره وایشان دکتر خیلی حاذق با اطلاعات بالایی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
بیماری صرع
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
تب و تشنج و بسیار بهبودی گیداکردند
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
نوزادم در ماه هشتم به دنیا اومد برا مشاوره اومدیم خدماتشان،پزشک فوق العاده خوش برخورد و صبور تو پاسخگویی بودند
در چهار ماهگی سه بار پشت سرهم با گریه از خواب بیدارشد.سی تی و سونو نوار خوب بود ولی قرص فنوباربیتال تجویز شدهو دوساله که میخوره ومشکل نداره .نمیدونم درست تشخیص دادن یانه.امروزم نوبت نوار داره برا قطع دارو
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
دختر برادرم تشنج عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
پسرم تومور مغزی داشت تشخیص آقای دکتر با بهترین دکترای آلمان و سنگاپور که پرونده فرستادیم یکی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
در حال مصرف دارو هستیم فعلا
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
اخلاق عالی ، طبابت عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
خدا خیرشون بده واقعا دکتر عالی هستن من با یه نسخه بیشتر مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
تشنج دخترم و خدارو شکر خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
پسرم از 6ماهگی تشنج نهفته داشت
که بامراجعه وپیگیری پیش آقای دکتر
خوب شدو دیگه مشکلی نداره
البته من هرسال چکاب میبرمش.
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عالی ممنون
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دکتر دلسوز
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
جواب آزمایش ومنتظر جواب دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
بسیار تشخیص عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
سلام بیماری تشنج پسرم بودکه الان 2سال تحت نظردکتر هستن ونتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
تا این لحظه ایشون عالی عشق بخدا دید باز دعای خیر برای مریض
اصفهانمیدان آزادی (دروازه شیراز) - بلوار دانشگاه - کوچه ۱۱ - پردیس ۲ - واحد ۲۱۶ ساعت کاری: ۱۵ الی ۲۰
ساعت رزروی شما به صورت حدودی می باشد و در صورت شلوغ بودن مطب امکان معطل شدن برای شما وجود دارد
ساعت کاری: ۱۵ الی ۲۰
اطلاعیه مهم: در صورت عدم حضور در ساعت رزروی نوبت شما حذف میشود.امکان کنسل کردن نوبت و مسترد کردن وجه بیعانه وجود ندارد لذا لطفا قبل از پرداخت نهایی اطمینان لازم از انتخاب نوبت خود را داشته باشید. در صورت رزرو نوبت و عدم مراجعه به مطب در روز مقرر، نوبت شما باطل شده و غیرقابل جابجایی می باشد. برای رزرو نوبت نوار حتما با پذیرش مطب تماس بگیرید.
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی بودند
۱۴۰۱/۰۸/۰۷دکتر عالی خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۲تشنج فرزند . بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر بسیار عالی و مهربان هستن تشخیص عالی و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۹تش و نش نوزاد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دخترم تشنج داشت و درمان شد
۱۴۰۱/۰۸/۲۰برای پسرم مراجعه کردیم فعلا که هبچ تشخیصی ندادند فقط ازمایش و ام ار ای نوشتند درمانی هنوز صورت نگرفته
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۱۹برا دخترم دکتر خوبیه راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۶/۰۲دکتر عالی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی انشالله در دنیا و اخرت خیر ببینند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۳اقای دکتر تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰تشنج شدیدشان خیلی بهترشد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵هنوز اول درمان رو میگذرونم،اما تشخیصـ خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۱بسیاردکترخوبی هستن وازنتیجه درمان بیمارمون هم بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲با سلام .آقای دکتر بسیار صبور و مهربان هستند و با دقت رسیدگی و پاسخگویی میکنند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳حرف نداره
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام دخترم درراه رفتن مشکل داشت وبامداوای یک ساله خوب شدوخیلی راضی ام وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۹خوب هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۳شهرستان بودم تشخیص اوتیسم اما دکترقضاوی دردقیقه اول این نظریه روردش کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۶/۲۶درابتدای درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹از او راضی ب ودیم
۱۳۹۷/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دخترم تشنج میکزد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶پسرم تحت درمانه تاحالا عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲معلولیت ذهنی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار عالی تیزبین در تشخیص صبور در درمان متعهد و درمانگر
۱۴۰۱/۰۶/۲۱دکتر عالی هستن.....
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۵دکتر خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۲راضی هستم ازشون
۱۴۰۱/۰۱/۰۳فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹دخترم تحت درمان می باشند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوب و کار درستی است
۱۳۹۸/۰۲/۲۲بسیار عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل جزئی مغزی خدا را شکر دارویی که داده خوب بوده
۱۳۹۸/۱۰/۲۸پسرم تشنج کرده بود یه نسخه بردم پیش آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سردرد و میگرن و درمان ان
۱۴۰۲/۰۶/۰۴دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۷تشخیص عالی ، نتیجه هم خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۶دخترتشنج داشت خداروشکرخوب شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۱التهاب عصب چشم که به لطف دکتر درمان شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۸سلام من بچه ام مشکل پیش فعالی دارد
۱۴۰۲/۰۴/۰۴سردرد دخترم و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰در حال درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳عالی ،عالی،عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خوب و بسیار دقیقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵در حال معالجه هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیار دکتر عالی خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بی خوابی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵دکتر با حوصله و خوبی هستن و همه چیز و بررسی میکنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بسیار باحوصله و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۰پزشک خوبی است و دروند درمان بهتربود
۱۳۹۷/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷دکتر بسیارخوب با تجربه مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دخترم تشنج کرده الان دقیقایک ساله زیرنظراقای دکترم خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خداوند به ایشان خیر جزیل دهد
۱۳۹۸/۰۹/۲۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل تشنج بوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تشنج کودک
۱۴۰۰/۰۴/۲۱هنوز درگیر بیماری دخترم هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳تشنج خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۳بهترین دکتر برای مغز و اعصاب کودکان هست وصبور
۱۴۰۰/۰۵/۲۲دکتر صبور وامید دهنده. ولی تکلیف رو مشخص نمیکنه
۱۳۹۸/۰۸/۱۲مراحل درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دوباره
۱۴۰۲/۰۵/۲۹فوق العاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دختر شش ماهه یمان دور سرش رشد زیاد داشت که با مراجعه به دکتر ام آی آر گرفته و فعلا تحت نظر دکتر هست و حالش هم خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر باسوادوکار بلدی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۳نتیجه ی خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۰پزشک بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۸تنلاتالال
۱۴۰۰/۰۳/۳۰تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی و صبور هستن و بسیار با تجربه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱پسرم لکنت زبان داشت وخیلی هم عصبی بود که خدارو شکر رو به بهبودی است ..دکتر خوبیه ...
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل میگرن دارم با دارویی که اقای دکتر تجویز کردند خیلی بهتر از قبل شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خیلی دکتر خوب وعالی هستند وما راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰پسرم تشنج کرد ب لطف دکتر حال پسرم عالیه سپاس فراوان از آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۴تشنج تحت
۱۴۰۴/۰۲/۰۸باتشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۵پسرم تشنج دارد والان درحال درمان است
۱۳۹۸/۰۵/۰۵من بچم مشکل سرع داشت و از اقای دکتر قضاوی خیلی خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱تشنج خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۶خیلی عالی حرف نداره
۱۳۹۸/۰۸/۰۸کاربلد و باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر خیلی آرامش میدن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰کودکم صرع داشتند و خدارو شکر 2 سال هست که توسط دکتر کنترل شده است. من راضی هستم؛ برخوردشون هم با بیماران عالیه.
۱۳۹۷/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر مهربان و خوش اخلاق و فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۲۲خیلی عالمانه برخورد کردند
۱۳۹۷/۱۱/۱۵عالی حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۲/۱۸اقای دکتر فردی صبور ومهربان هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بهترین دکتر خدا عمرش بدد از نگرانی نجاتمون دادا
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خیلی خوبیه بیماری من تشنج بود و بدون کف فقط از حال میرفتم هیچ علاعمی هم نداشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۱خوب پسرم تشنج داشت بهتر شد ولی یکم شل تر شده که اثر داروهاست
۱۴۰۰/۰۱/۰۸برادرم تحت درمان ایشون هست کارش بد نبود
۱۳۹۸/۰۲/۲۶فعلا درحال معالجه هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵تشنج بچه
۱۴۰۲/۰۸/۰۵دکتر تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰تجربه خوب دارم و فرزندم بهترشد
۱۴۰۰/۰۶/۰۴نتیجه تا حالا ک خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مننژیت مغزی و تشنج
۱۴۰۲/۰۴/۰۵خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتربسیارخوبی هستن تشنج دخترم پیش ایشون کنترل شده
۱۴۰۲/۰۱/۱۰تشنج دخترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵پسر بزرگم یبار تشنج کرد وخداراشکر۲سال دارو خورد وخوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸دکتر بااخلاق و مجرب.خداروشکر باتجویز دارو مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۰اندازه ی دور سر پسرم که نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر قضاوی بسیار حاذق خوش اخلاق خوش برخورد و صبور هستند خداوند حفظشان کند انشا الله
۱۳۹۹/۱۲/۱۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۴با سلام پسر 10 ساله ام سر درد داشت که آقای دکتر میگرن کودکان تشخیص دادند که با خوردن دارو سر درد پسرم خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۱۱بر اثر زمین خوردن پسر 12 ساله ام چشم چپش کمی انحراف پیدا کرده که پس از مراجعه به دکتر قرار شد سه ماه دیگر مراجعه شود و روند بهبودی توسط دکتر چک شده و نظر داده شود
۱۳۹۷/۰۹/۰۳دکتر،حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۱با حوصله
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بیماری تشنج دخترم واقعا عالی از اونروزی که بردم خدا راشکر دخترم دیگه تشنج نکرده
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی هستند من ۲۰ ساله ایشون رو میشناسم تشخیص عالی و درمان هم با تشخیص درست امکان پذیر است
۱۴۰۴/۱۰/۱۸پزشک فوق العاده خوبی هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۳تشنج بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۳۰دخترم تشنج داشت تحت درمان هست
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیاردلسوز ودقیق
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل تشنج
۱۴۰۱/۱۲/۱۵نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۲درجه یک
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خوب بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بهترین دکتر مغز و اعصاب در اصفهان
۱۳۹۷/۱۰/۰۴بسیار عالی هستند، صبور و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر فوق
۱۴۰۲/۰۱/۲۲تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۵فوق العاده حاذق
۱۳۹۸/۰۵/۳۰عاااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۹تکلم فرزند
۱۳۹۹/۰۵/۲۴برای تشنج عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۲۷خیلی دکتر خوب و عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر ف
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر بسیار خوبی است.چند سال است که پسرم را پیش ایشان میبرم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خیلی ه
۱۴۰۱/۰۵/۰۲خیلی خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳پسرمن اتیسمی است ازدکترخیلی راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ایشان فردی مهربان و دارای تخصص عالی همراه با مهارت در تشخیص سریع بیماری هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۱۹در حال معالجه هستم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱بسیار عالی بود کار آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴هر بیماری دوره مربوط به خود را دارد باید صبوری کرد پسرم مراحل اخر را میگذراند و وارد مرحله ی قطع دارو شده
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خدایی دکتر خوبیست نزدیک نیم ساعت 20صفحه نوارمغزکودک مرا خط به خط خواند و خبر خوشی داد ممنونم دکتر
۱۳۹۸/۰۵/۲۱افتادگی پلک دکتر بسیار عالی خوش اخلاق با تجربه بسیار بالا مطب ایشان آرام بخش است
۱۴۰۳/۰۵/۲۱با حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۲۰سلام دکتر خیلی خوش اخلاق هستن وبا دقت معاینه میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار کار درست
۱۴۰۳/۰۹/۱۳مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی خوش برخورد و خوب بودند فعلا تحت درمان هست فرزندم ممنونم از ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۱۹راستش من دوجلسه رفتم پیش ایشون ولی هنوزنتیجه کاملامشخصی نگرفتم چون دوره درمان هنوزکامل نشده ولی اخلاق وحوصلشون تحسین برانگیزه...خداحفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰مشکل سی پی
۱۳۹۸/۰۴/۲۷متوسط و درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۵/۰۷پسرم میگرن داشتن یه دکتر دیگه تشخیص تشنج داده بود و دکتر قضاوی تشخیص درست و دادن و خدارو شکر زود خوب شد من که ازشون راضیم خدا هم راضی باشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بهترین د
۱۳۹۹/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱برا تشنج عالی بووود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سرع عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خوب بودن فعلا که داروهاشون نتیجه داده
۱۳۹۹/۱۰/۰۵دکتر قضاوی واقعا دکتر عالی هستش بی نظیره
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتر بسیار خوب و با اخلاق و با تشخیص درست هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دخترم بیمار ایشون هستن میتوکندریال داره وایشان دکتر خیلی حاذق با اطلاعات بالایی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بیماری صرع
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۴تب و تشنج و بسیار بهبودی گیداکردند
۱۳۹۸/۰۴/۰۱نوزادم در ماه هشتم به دنیا اومد برا مشاوره اومدیم خدماتشان،پزشک فوق العاده خوش برخورد و صبور تو پاسخگویی بودند
۱۳۹۸/۱۱/۳۰فعلا درحال درمان هستم و هنوز جواب مشخصی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴تشنج خوب شده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تشنج داشتند والان دیگه خوب شدند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴یک بار م
۱۳۹۸/۱۲/۰۳هنوز تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۱حرف نداه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۵تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۱پسرم چهارماهشه بودودکتردارو تجویزکرده اوایل خوب بودامابعدش خیلی بیقرارترشده وخیلی ناآرام
۱۳۹۹/۰۱/۰۸دکتر بسیار با تجربه و با حوصله مریض ویزیت میکنه
۱۴۰۱/۱۱/۱۳سلام کودک نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خوب بود برای تشنج پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳دکتر بسیار عالیه فرزندم خداروشکر خیلی بهتره
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالی خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۱۲در چهار ماهگی سه بار پشت سرهم با گریه از خواب بیدارشد.سی تی و سونو نوار خوب بود ولی قرص فنوباربیتال تجویز شدهو دوساله که میخوره ومشکل نداره .نمیدونم درست تشخیص دادن یانه.امروزم نوبت نوار داره برا قطع دارو
۱۴۰۱/۰۵/۰۹دختر برادرم تشنج عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵پسرم تومور مغزی داشت تشخیص آقای دکتر با بهترین دکترای آلمان و سنگاپور که پرونده فرستادیم یکی بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۵در حال مصرف دارو هستیم فعلا
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۹اخلاق عالی ، طبابت عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خدا خیرشون بده واقعا دکتر عالی هستن من با یه نسخه بیشتر مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳تشنج دخترم و خدارو شکر خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پسرم از 6ماهگی تشنج نهفته داشت که بامراجعه وپیگیری پیش آقای دکتر خوب شدو دیگه مشکلی نداره البته من هرسال چکاب میبرمش.
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالی ممنون
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر دلسوز
۱۴۰۳/۰۹/۰۸جواب آزمایش ومنتظر جواب دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۰۵خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۷بسیار تشخیص عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۸سلام بیماری تشنج پسرم بودکه الان 2سال تحت نظردکتر هستن ونتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸تا این لحظه ایشون عالی عشق بخدا دید باز دعای خیر برای مریض
۱۴۰۵/۰۲/۲۷پسرم.کنترل شدهتشنج
۱۳۹۹/۰۶/۲۵عااااالیییی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳دخترم سی پی دارد
۱۴۰۰/۰۸/۱۴درحال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر عالی هستن و خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۲هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار ماهر
۱۳۹۹/۰۸/۱۴خداخیرشون بدهد
۱۳۹۹/۰۶/۰۷خوب هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۶