این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بزرگراه رسالت - روبروی مجتمع تجاری دنیای نور - بیمارستان چشم پزشکی بینا
خیابان شریعتی - ابتدای خیابان شهید دستگردی (ظفر) - ساختمان آفتاب - شماره ۹ - طبقه اول - واحد ۶
فوق العاده
۱۳۹۸/۰۴/۱۲پدرم دچار سوختگی قرنیه با اسید شده اند که تحت نظر اقای دکتر میباشند قرار شده عمل پیوند قرنیه روی چشمهایشان انجام شود دکتر بسیار عالی با تشخیص فوق العاده و صبور برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴یکی از دوستانم معرفی کرده اند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام سال 86 پیوند قرنیه شدم توسط آقای دکتر خوشبختانه تا الان که سال 1399 هست هیچ مشکلی ندارم از همین جا از زحمات ایشان کمال تشکر را دارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عاااالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۸قوز قرنیه داشتم پیوند قرنیه انجام دادن آقای دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عمل چشم انجام دادم و راضیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳کارشون عالیه واقعا استادن
۱۳۹۸/۰۵/۰۶آب مروارید چشمم توسط ایشان عمل شد رضایت کامل دارم
۱۳۹۷/۰۱/۲۷سلام قرنیه هر دو چشم سفیدی ایجاد میشد و توسط دکتر برادران و تیم ایشان در بیمارستان درمان شدم واقعا دکتر توانمندی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۵سال 88
۱۳۹۷/۰۳/۲۱عمل لازک انجام دادم و خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پیوند قرنیه چشم خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰من عمل چشم داشتم برای بار دوم ایشون عمل کردن انحراف قرنیه جزو بهترین دکتر ها هستن خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲ضعف بینایی
۱۳۹۷/۱۰/۲۵بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۶/۳۱اب مروارید
۱۳۹۷/۱۱/۱۷پیوند قرنیه انجام داد برام فوقالعاده خوب جواب داد . 22سال کور بودم چشمم دید نداشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۸مشکل ضعیفیه چشم ک عمل پیوندقرنیع انجام دادم وهنوزدرمراحل درمانه
۱۳۹۹/۰۵/۰۱111111111
۱۴۰۰/۰۲/۱۹مشکل مربوط به آب مروارید مادرزادی فرزندم بوده است.
۱۳۹۷/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۲کم بینایی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲مشکل آب مروارید ، جراحی انجام شد ، بالحمدلله که راضی هستیم، سپاس
۱۳۹۸/۰۷/۲۳چکاپ سالانه چشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴مادرم مشکوک ب آب سیاه بود و همچنان تحت نظر ایشان میباشد..
۱۳۹۹/۰۳/۱۱کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۲مشکل قرنیه داشتم دکتر عمل پیوند را انجام دادند
۱۳۹۷/۱۰/۱۱پیوند قرنیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۰۶عنل کاشت لنز .عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی عالی عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۹عمل پیوندقرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵5 سال پیش عمل لازک انجام دادم، بسیار بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷در رابطه با پیوند قرنیه بوده که بعد از سه بار در بیمارستانهای مختلف پیش ایشان عمل کرده و از عمل پیوند راضی هستم و ایشان را دکتر حاذقی در امر بیمارهای قرنیه و گلوکوم میدانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲فقط اینو میگم که واقعا حرف نداره ان شالله که زنده باشن
۱۳۹۷/۰۵/۲۴قوز قرنیه تجویز عینک موثر بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۳مشگلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴عمل لیزیک کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳پیوند قرنیه چشم چپم که چند سال گذشته، خیلی عالی هست دیدم کلا برگشته مشکلم حل شده ممنونم از ایشان چشم راستم هنوز پیوند نکردم قصد دارم که ایشان دومرتبه این چشمم را هم پیوند کنند
۱۳۹۹/۱۲/۰۱عالی هستند
۱۳۹۷/۰۷/۰۹جراحی لازک
۱۴۰۰/۱۲/۱۴موفقیت
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بسیار شایسته و خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۷پدرم سوختگی قرنیه داشتند 30 سال زیر نظر ایشان چکاپ میشند زمان جراحی چشم رسیده و پدر منتظرند از خارج از کشور بازگردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عمل کاشت لنز انجام داده ام
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عمل قرنیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خیلی خوبه
۱۳۹۷/۱۲/۰۸مشکل قرنیه داشتم و عمل شون عالی بود.
۱۴۰۰/۰۸/۲۵اگه بیماری چشمی دارن حتما به دکتر رفیعی مراجعه کنن
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل قرنیه.فوق العاده عالی هشتن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار با اخلاق و عالی، خیلی از اقوام برای درمان بهشون مراجعه کردن و نتیجه دیدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مشکل قوز قرنیه و تاری دید بحمدالله تا حد زیادی برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ایشون درسال79 تنها شخصی بودن که بیماری Msبنده رو تشخیص دادن
۱۳۹۹/۰۸/۲۲خیلی مهربون و خوش اخلاق هستن مخصوصا توی اتاق عمل. چشمام رو ایشون عمل کردن واقعا راضی هستم ازشون
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل قرنیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۳پدرم پیش آقای دکتر عمل چشم انجام دادن برای آب مروارید و خیلی راضی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۹کم بینایی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹برای ضعیفی چشم مراجعه کردم تحت درمانم
۱۳۹۷/۱۲/۰۱پدرم جراحی شدند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴غوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عمل جراحی. پیوند قرنیه عالی بود عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱آبمروارید
۱۳۹۹/۱۰/۲۱کم شدن بینایی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۲ناخنک دارم وتحت نظر ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۹/۱۸سنجش بینایی بود و شماره گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴مشکلم تجمع چربی دور چشم و دیدن جرقه در چشم و درمان مفید بود
۱۳۹۹/۰۶/۳۱قوضی قرنیه داشتم پیوند انجام دادم سال88 هر دو چشمم رو خیلی خوب و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰جراحی چشم عالی بودن
۱۳۹۷/۰۹/۱۴پیوند قرنیه برای پدر انجام دادندو با گذشت حدود 8 سال نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کاتاراکت داشتم که طبق نظر ایشان نیازی یه عمل نداشتم در صورتیکه پزشک دیگری گفته بود باید عمل شوم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴عمل آرتیزان و نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۳ایشان در زمینه تخصصشان استادی کم نظیر هستند . بنده قوز قرنیه دارم که نیاز به پیوند دارد ایشان با ارائه یک عینک دید بنده را تا حدی قابل قبول اصلاح کردند و توصیه نمودند تا زمانیکه امور روزمره ام را میتوانم انجام دهم متوصل به پیوند نشوم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر بسیار ماهری هستند در زمینه در زمینه قرنیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۴من عمل لایزیک انجام دادم و خیلی راضی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۱۵فوق العاده دکتر عالی و باتجربه و با اطلاعات بروزی هستند و تمامی عمل های خانواده و اقوام ما توسط ایشان صورت گرفته و موفقیت آمیز بوده است . بنده به تمامی عزیزان توصیه می کنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خواهرم عمل پیوند قرنیه انجام دادند هر دو چشم حدود هشت سال پیش ، خدا رو شکر خیلی راضی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۱سلام . مشکل قرنیه دارم . الآن هم چشمم طبق تشخیص چشم پزشک تب خال زده ولی حدوددوهفته است علیرغم خوردن دارو خیلی بهترنشده است .
۱۳۹۹/۰۹/۱۲پیوند قرنیه کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۲۲بیماری گلوکما و تحت نظر ایشات
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳کم بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹فامیلم پیش ایشان جراحی لنز دائمی هم دور هم نزدیک انجام دادن و بسیار هم راضی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۸راضی بودم عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲پیوند قرنیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶مریض خودش هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱من خودم عمل لایزیگ انجام دادم ومادرم عمل اب مروارید و راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹بهترین دکتری ک میشناسم آقای رفیعی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۱۳با سلام و تشکر از زحمات بی دریغ جناب دکتر برادران رفیعی کارشون حرف نداره خداوند خیرشان دهد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خدا خیرش بده درد و میشناسه و درمان میکنه
۱۴۰۰/۰۹/۱۱یک معاینه سطحی بود و موکول به بعد شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۰بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲کم بینایی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷