این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان خیابان شریعتی - روبروی بیمارستان شریعتی - ساختمان شریعتی - طبقه سوم - واحد ۱۳۴
drzahraalian.com
اصفهان خیابان شریعتی - روبروی بیمارستان شریعتی - ساختمان شریعتی - طبقه سوم - واحد ۱۳۴
drzahraalian.com
اختلال رشد.نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶برای قد پسرم پیش خانم دکتر امدم وخداراشکر نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۹من تازه پسرمو برا اضافه وزن بردم براش ی سری آزمایش نوشت حالا جواب و میخوام ببرم ببینم چی میشه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵درحال د
۱۴۰۱/۰۶/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۸برای دخترم مراجعه کردم عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۲چکاپ برای رشد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴تازه اشنا شدهام
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر اجازه حرف زدن نمیداد که آدم بگه بچم غذاش چطوره،تحرکش چقده، و.س
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای رشد پسرم رفتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۰برخورد عالب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹پزشکی بسیار مهربان با حوصله و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مشکلات معده و روده
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عالی است
۱۴۰۱/۰۳/۲۲یکبار ویزیت شدم هنوز به نتیجه نرسیدم حالابرای باردوم ویزیت میشوم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴واسه دخترم پیششون میرم کارشون عالیه.دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربونیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۴در کارش خیلی مهارت دارد
۱۴۰۲/۰۷/۰۹اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲برای قد فرزندم نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۰۱دکترخیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۰فعلا که ازمایش و سونوگرافی نوشتن ،تا انشاالله بعدا ببینیم چطور هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴برای وزن بچم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶هن تن نن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲فعلا تازه مراجعه کردم برای رشد و چکاپ دخترانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷کم کلری تیروئید داشتم که تنظیم شده
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تیرئید داشت و منتظرم جوابش ببینند
۱۳۹۹/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۰۸عالللی
۱۴۰۱/۰۷/۲۹بسسار دکتر دانا و اشنا به کار هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۱دکتر خیل
۱۴۰۰/۱۲/۰۵پسرم فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۱/۰۴/۰۸برای رشد پسرم فقط یک بار ویزیت شده
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹کم کاری تیرویید
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دیابت حاملگی
۱۴۰۲/۰۷/۱۵دکتر خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۱هنوز تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۵درحال درمان
۱۴۰۱/۰۶/۰۵از طبابتشوننتیجه مساعد گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶مشکل تیروئید و بلوغ زودرس بچه ام
۱۴۰۳/۰۷/۲۲باسلام ..من دخترم 9 سالش که دستاش خیلی عرق میکرد و اضافه وزن هم داره ...به خانوم دکتر مراجعه کردم که الان تحت درمان و دارو استفاده میکنه انشاالله که جواب بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عالی وباتجربه
۱۴۰۱/۰۳/۲۳فوق العاده دکتر صبور و باتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بیک جلسه رفتم و الان نوبت دوم میخوام
۱۴۰۱/۰۴/۳۰کند رشد و قد
۱۴۰۲/۰۵/۰۲خیلی علی
۱۴۰۳/۱۰/۰۷یکبار ویزیت شددخترم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵هنوز نتیجه نداشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷با حول قوه الهی برا کودکان دستشون شفاست. قد ، وزن و ...
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۶/۲۱در حال درمان
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۹مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶تیرویت داشتم ونوبت میخواستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر با تجربه وخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴سلام ، فرزندان من 4 سال تحت نظر خانم دکتر بودند ، بابت رشد و متابولیسم و من فوق العاده از کار ایشان راضی هستم ، سپاس
۱۴۰۰/۱۲/۲۴پسرم وزن بسیار پائینی داشت که الان شکر خدا بهتر شده
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مشکل غدد داشتم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸یک ویزیت رفتم و ادامه ندادم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۳۱مشکل یبوست
۱۳۹۹/۱۲/۱۰برای چکاپ پسرم پیششون رفتم در حال درمان هستم هنوز
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار عالی هستن بلوغ زود رس
۱۴۰۰/۰۷/۲۴چکاب کلی انجام شد.
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خیلی خوب میباشند.راضی میباشیم.کاش نسخه ها را تاریخ میزدند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۵قد ورشد
۱۴۰۲/۰۵/۰۱برای بررسی سلامت کودکم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۴برای قد پسرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹برای رشد قدی دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱فعلا آزمایش نوشتند هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹رشدو نمو
۱۴۰۳/۱۱/۲۹تحت نظر
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خوب هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۲مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۱۶باعرض سلام احترام سرکار خانم دکتر زهرا علیان بسیار دکتر باتجربه. ومتین وبااخلاق وبا حوصله وصبور هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بلوغ زود رس در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار عالی و خوش برخورد و خبره
۱۴۰۰/۰۴/۰۹هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار با اخ
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر خوبیاست
۱۴۰۲/۰۵/۳۰سلام دختر من بلوغ زود رس داشتن والان تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۰یک جلسه مراجعه کردم ازمایش دادند
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۷/۲۸یک جلسه مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دخترم دیابت داشت
۱۴۰۳/۰۹/۰۴رشد، عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تازه برادومین بارمراجعه میکنم هنوز نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵یکبار مراجعه کردم و با تموم شدن داروها باید مجدد مراجعهمیکرذم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بار دوم هست که میرم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴فعلا در حال بررسی
۱۴۰۱/۰۴/۲۳بینظیرننننن از همه نظررررررر تنها دکتری که قند خون مادر من را تونستن پایین بیارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۶در حال درمان می باشیم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۱برای کوهتایی قد بود هیچ نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱باسلام چون ویزیت اول بوده امتیاز خاصی نمیتونم بدم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مشکل تیروئید داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تیرویید
۱۴۰۱/۰۷/۰۳خیلی دکتر دقیقی هستند وبرای بیمارشان وقت میگذارند
۱۴۰۱/۱۰/۱۹فعلا در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر بسیار عالی، مهربون و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خوببود
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خوب بودند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰مشگل تیروید
۱۴۰۳/۰۵/۲۲در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹غده تیروید
۱۴۰۲/۰۷/۳۰قدووزن فرزندم کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۴فعلا یک جلسه خدمتشون رسیدیم بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۳/۲۰رشد کودکم
۱۳۹۹/۰۸/۲۲خوب لد
۱۴۰۳/۰۵/۳۰جهت کنترل قد و وزن دخترم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰وقت گذاشتن برای چکاپ . برخورد دکتر خوب بود اما برای ویزیت کارت نمی کشیدن و مراجع رو مجبور میکردن بره عابر بانک یا کارت به کارت انجام بده که این کار تخلف هست
۱۴۰۳/۰۴/۲۰یک جلسه ویزیت و هنوز به درمان نرسیده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۱پرکاری تیروئید بیست روز دارو خوردم، خیلی خوب شدم.
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۵یک جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲فعلا یه جلسه اومدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۷کم کاری تیرویب
۱۴۰۲/۰۷/۱۶مشکل تیروئید دارم در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۳۱برای رشد قد فرزندانم مراجعه کردم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بوده
۱۴۰۲/۰۲/۱۳مادرم تیرویید داشت و چندساله پیشش میره خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۵دیابت بارداری دارم. توسط خانم دکتر دارم کنترل میکنم.
۱۳۹۹/۱۰/۰۲برای رشد قد ب ایشان مراجعه کردیم. نسبتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹فعلاتحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار مهربان،با حوصله ،کار بلد و با ظاهری آراسته و زیبا ویزیت میکردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار خوب وعالی هستند و شخصیشان درست است ایشان صبور و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوش برخورد حس خوب
۱۴۰۲/۰۳/۱۸در بلند شدن قد پسرم تاثیر خیلی خوبی داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تیرویید
۱۴۰۳/۰۶/۱۲برای رشد کودک مراجعه داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷یک بار رفتم وتحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰برای بلند شدن قد
۱۴۰۱/۰۹/۲۷تازه آزمایش داده ایم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خوبی ه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶تحت درمان فعلا
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۹برای رشد پسرم رو میبرم عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۹فعلا فقط ازمایش نوشتند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲یه نوبت پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸تیرویید دارم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸فعلا در مرحله درمان هستیم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خیلی خوب بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹دکتر بسیار عالی و پر دانش و پر تجربه، جهت بلوغ زودرس و افزایش قد مراجعه داشتم.
۱۴۰۵/۰۱/۱۵بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۶برای رشد پسرم. تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بد راضی بودم بدجور
۱۴۰۱/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳فوق العا
۱۴۰۳/۰۵/۱۹در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار باسواد وحاذق
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بلوغ عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بلوغ زودرس
۱۳۹۹/۰۵/۱۱رشد کودک
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تیرویید
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بلوغ راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۲۳دکتر خوبی هستند البته ما یک جلسه بیشتر پیشش نرفتیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۱۹تیروئد
۱۴۰۲/۰۸/۰۵فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوب و ماهرانه
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر باشخصیت هستن کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۴/۲۶درحال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۰۵تیرویید داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳فعلا که خوب بوده
۱۴۰۰/۰۵/۰۷فقط یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴درحال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱واسه دخترم و مشکل کمبود وزن زیر نظر ایشان است. فعلا یک جلسه بردمش پیششون
۱۴۰۰/۰۶/۲۹در حال درمان - دیابت
۱۴۰۲/۰۳/۲۸در حال درملن می باشیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸درحال درمانیم انشاا... نتیجه بخش باشه
۱۴۰۳/۰۸/۰۱هنوز ادامه دار
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷برای رشد پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تیرویید
۱۴۰۰/۰۱/۲۵دکتربااخلام
۱۴۰۳/۰۸/۰۳فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۰رفع شد.
۱۴۰۱/۰۶/۱۳نمی دانم........... ......
۱۴۰۰/۱۰/۲۵رشد قد
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خوب بو
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دقیق بودن تومعاینه
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر خوبی هستند ، دخترم ۳ ساله که تحت نظر ایشون هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶کلسترول بالا
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴پسرم سردرد داشت که الان بهتره
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۱هورمون تیروئید توسط ایشان تنظیم شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بلوار زود رس
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۶یبار اومدیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴رشد کودک
۱۴۰۰/۰۶/۱۴هنوز ابتدای درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰غدد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی و پیگیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۲