اصفهان این نوبتدهی مربوط به کلینیک زخم سیاوش میباشد
روزهای یکشنبه سه شنبه و پنجشنبه از ساعت 14 الی 17
اصفهان این نوبتدهی مربوط به کلینیک دیابت سیاوش میباشد
یکشنبه سه شنبه و پنجشنبه ساعت 14 الی 17
اصفهان این نوبتدهی مربوط به ارتوپد فنی کلینیک سیاوش میباشد
پنجشنبه ها از ساعت 14 الی 16
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پروین، شیخ طوسی غربی، کوچه شهید مختاری (شماره ۳۵) درمانگاه طبقه سوم
عالی دلسوز متعهد دقیق صبور
۱۴۰۰/۰۲/۱۴معلوم نیس هنوز
۱۴۰۰/۱۱/۱۸تیرویید دارم و تحت درمان ایشون هستم و تا اینجا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴تشخیص درست و حرفه ای
۱۳۹۸/۰۹/۱۷بهترین متخصص غدد و تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۲۲کم کاری تیروئید
۱۳۹۷/۰۸/۲۵دکتر خوب و حاذق هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۶مشکل تیروئد. برطرف شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۵تیروئید پرکار وتحتدرمان
۱۳۹۸/۱۲/۱۰کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۶/۱۶من توی تیروئیدم توده استخوانی داشتم که سونوگرافی تشخیص نداد اما ایشون با معاینه گردن من متوجه این توده شدن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲برای مشاوره دریافت ید پیش ایشان رفتم برخورد خوب و با حوصله اطلاعات لازم را دادن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳کم کاری تیرویید داشتم
۱۳۹۸/۰۷/۰۳بی نظیرن، هم اخلاقشون و هم تشخیصشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۸بهترین متخصص غدد
۱۳۹۹/۰۲/۰۱دکتر خیلی عالی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۱۴عالین عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳تیروئید .. تشخیص آقای دکتر عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۳خوبه ولی خیلی شلوغه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مشکل تیرویید بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل غدد هیپوفیز
۱۳۹۹/۰۵/۲۹مشکل تروئید داشتم دکتر خوب و مجربی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۰کوشینگ
۱۳۹۸/۰۴/۰۵دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹من از دانشجویان سابق دکتر هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴مشکل تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۲دیابت کنترل صحیح و به موقع دکتر کمک بزرگی به بهبودی بنده و پدرم داشت
۱۳۹۹/۰۲/۲۸اختلالات هورمونی... بله من کاملا راضیم
۱۳۹۸/۰۴/۱۵نودل تیرویدی
۱۳۹۹/۰۳/۱۹من کیست تیروئید داشتم.و بعداز جراحی چندسال تحت نظر ایشون بودم
۱۳۹۸/۰۵/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰من چند ساله مریض دکتر سیاوش هستم واقعا عالی هستن ایشون ،برای بیمار پرونده تشکیل میدن .بهترین دکتر غدد اصفهانه به نظر من،کم کاری تیروئید دارم تحت درمان هستم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۸من مشکل ق
۱۳۹۷/۰۹/۲۹واقعادکترعالی هست
۱۳۹۹/۰۱/۲۵دکتر خوبین
۱۴۰۰/۱۱/۲۴برادرم مشکل دیابت داشت
۱۳۹۹/۱۱/۰۵کورتیزول بالا.کوشینگ.درمراحل درمان هستم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹کم کاری تئروئید
۱۳۹۷/۰۸/۲۲سلام من مشکل غده تریید داشتم نتیجه برای من خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴درحال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۱جراحی پارا تیروئید انجام دادم توسط ایشان و در بیمارستان هم زیر نظر ایشان بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بیماری قند خون و کمک دکتر باعث بهتر شدن حال بیمار
۱۳۹۸/۰۵/۰۲دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۰۸/۰۳پنج سال پیش بهعلت کم کاری تیرویید پیش ایشان رفتم الان ب ای پسرم می خواهم
۱۳۹۷/۰۱/۲۸بهترین متخصص
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هس
۱۴۰۰/۰۱/۳۱تشخیص شان عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ایشان بسیار پزشک حاذق با تجربه و دلسوز و مسئولیت پذیر در خصوص بیمارانشان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دیابت.تحت کنترل
۱۴۰۰/۱۰/۱۱1جلسه مراجعه کردم ،فعلا نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۶/۲۵بسیاردکترخوب و باحوصله ای هستند فقط یه منشی خشن ولی ادب دارند که مریض هاازدستش خیلی اذیت میشند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۴/۲۵بسیار باتجربه وخوش اخلاقن وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مادرم برای کم کاری تیروئید به ایشان مراجعه کردن. دکتر قابلی سات
۱۳۹۷/۱۲/۰۸مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۲دکتر فوق العاده با سواد هستن و تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱تیروئید
۱۳۹۹/۱۱/۲۳با عرض ادب بنده مشکل خونی و مشکل پوکی استخوان همراه با مشکل غدد داشتم اقای دکتر سیاوشی با راهنمایی های به موقع و توجع به بیماری من صبورانه و با رویی خوش مرا ویزیت کردن و همین اخلاق ایشان
۱۴۰۰/۰۴/۲۵فوق العاده
۱۳۹۷/۱۱/۲۷عالی عالی من الان 15 سال مریضشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بیماری قند
۱۳۹۷/۰۴/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰بیمارستان خورشید بستری شدم به خاطر دیابت نوع 1به کما رفتم دکترسیاوش پزشک ام بودن الان خداراشکر خوبم
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دوستم مشکل داشت و راضی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶اختلال تیروییدی داشتم و2 سال بیمار ایشانم ممنون از تلاش دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۴چند نفر از اقوام نزدایشان قبلاویزیت شده بودند و کاملا رضایت داریم حتی پدر خودم هم نزد ایشان برده ام.
۱۳۹۹/۰۵/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکتر خوبی هستن ولی نوبت ویزیت خیلی سخت ومطب شلوغه بیمار جدید هم قبول نمی کنن
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عااالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴کار اقای دکتر بسیار خوب
۱۳۹۸/۱۰/۱۶یکبار رفتم و نکات جالبی رو در نصرف قرصهام گفتن
۱۳۹۸/۱۲/۱۳مشکل خاصی نداشتم که بگم کارشون خوبه یا بد
۱۳۹۸/۰۷/۲۳تیرویید بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶تیرویید بله تحدد درمان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲در رابطه رشد فرزندم مراجعه کرده بودم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار پزشک حاذقی است و با دقت به پرونده قبلی و توضیحات بیمار توجه میکند.
۱۴۰۰/۰۸/۲۴هورمونی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دیابتی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۳/۲۵اوکیییییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی بو
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر با ت
۱۴۰۰/۱۲/۰۹خوب بوده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷دیابت نتیجه کنترل
۱۴۰۰/۰۷/۰۹پدرم دیابت دارن الان 10 ساله بیمار دکتر هستن دیابتشون کنترل شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار عالی مشکل تیرویید حل شد
۱۳۹۹/۰۵/۰۸خوب و عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰مشکل تیروید
۱۳۹۸/۰۸/۱۲بیماری دیابت وتب
۱۳۹۹/۰۲/۱۴خوب بود و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دیابت بسیارخوب بودن
۱۳۹۹/۰۲/۲۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲تحت کنترل بیماری دیابت
۱۳۹۹/۰۲/۲۰مشکل دیابت و اعصاب که به لطف خدا مرتفع شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۳بسیار پزشک عالی هستند و دقیق و دلسوز .من کاملا راضی هستم.مشکل من کم کاری تیروئید هست
۱۳۹۹/۱۱/۰۴کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۵/۲۸دکتر برادرم بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳مشکل تیرویید و کم خونی
۱۳۹۸/۱۱/۰۶کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دیابت ادام
۱۳۹۹/۰۷/۰۸علی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی هستن و مهربونم دلسوزانه و صبور با مریض رفتار میکنن و خیلی خیلی بینظیرند
۱۳۹۸/۱۰/۱۳عاااالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۲پانزده سال قبل مریضش بودم دوباره مریضیم عودکرده
۱۳۹۷/۰۵/۲۰دکتر بسیار
۱۳۹۷/۰۷/۱۴دکتر با تجربه و با تخصص است
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تنظیم قرص نیرویید
۱۳۹۹/۰۸/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۰اولین بار رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دقت بیش از حد دکتر به مراحل رشد پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰تیروئد بهبود داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷زخم پای دیابتی و خدا را شکر خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۱خیلی دلسوز
۱۴۰۰/۰۵/۰۷پزشک خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۲زخم دیابت
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴پزشک خوب و متخصصی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دیابت دارم وقند خونم کنترل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷معاینه
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹کم کاری تیروئید داشتم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲تیروئید
۱۳۹۷/۰۷/۲۴تیروئید پرکار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۹تیرویید
۱۳۹۸/۱۰/۲۴بهترین دکتر در
۱۴۰۰/۰۳/۲۱نظری ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳تیرویید
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بسیار عالی و باتجربه و با اخلاق و متین هستند
۱۳۹۸/۱۲/۲۲فشارخون بالا.شناسایی اصلی فشارخون،وکنترل ان
۱۳۹۸/۰۶/۱۰کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۵/۰۱اضافه وزن و یبوست
۱۳۹۷/۰۷/۰۷کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۱/۲۶تنظیم نبودن هورمون های تیروئید
۱۳۹۹/۱۲/۰۶تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۱قند خون
۱۳۹۸/۰۶/۲۵مشکل زنان داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴دیابت پزشک با اخلاق وحاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰قند پنهان داشتم تو کما رفتم بعد با انسولین قندم کنترل شده. دیابت نوع 1دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸عالی بودند.
۱۳۹۸/۰۴/۳۰به علت دیابت
۱۳۹۹/۱۲/۱۷عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۶خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۱۴مشکل تیرویید ولی دوتا از خواهر هام مریض بودند تا دیگه از ایران رفتند
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۸/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۹7 سال تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱بسیار بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵دکتربسیارماهر وپرحوصله وبادقت
۱۴۰۰/۱۰/۲۸کم کاری تیروییدداشتم بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸خواهرم تحت نظر ایشونن و خیلی راضین
۱۳۹۸/۰۶/۲۴دکتر بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۳۰بسیار عالی وکارامد هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۸