خیلی باسواد هستن و با صبر و حوصله وقتگذاشتن. دخترم واسه بلوغ زودرس فعلا در حال درمان هست. اما تشخیص ایشان خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۴/۳۰
کوتاهی قد پسرم فعلا تحت درمان هست خانم دکتر آرام و خوش برخوردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بسیار دلسوز و پیگیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
تیروییدفرزندم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
در تشخیص بیماری و درمان بسیار عالی می باشند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
برای رشد قدی پسرم رفتم پیش ایشون عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
خیلی باحوصله ودقت ویزیت انجام میدهند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
متابولیک.تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
فعلا آزمایش
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
یه جلسه بردم بد نبود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خانم دکتر خیلی با صبر وحوصله ودقت بیمار رو بررسی میکنه وخیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
کم کاری تیروئید درحال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوب هستند با حوصله گوش میکنند مورد تایید پزشکان به نام هستند وخیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بسیار دلسوزوعالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
از همه نظر عالین
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عالی و با دقت
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
بسیار عالی هستند ؛صبو، مهربان و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار خوب و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
پزشک فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
با سلام و وقت بخیر برای چکاب کامل دخترم مراجعه کردم و فعلا در مراحل انجام آزمایش های چکاب هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
کم کاری تیرویید دخترم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
متابولیک
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار صبور ودقیق
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بسیار دلسوز و با دانش هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
بلوغ زودرس فرزندم.بذخوردعالی بود وگفتنددوباره مراجعه کنیم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
قد دخترم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
دکتر با تجربه با حوصله،دقت فراوان،تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
تحت درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
برخورد خوبی داشتند
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
مشکل چاقی دخترم فعلا در حال درمان هستیم ولی برخورد و رفتار ایشان عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
رشد قد
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
بار دوم مراجعه میکنم و جواب آزمایشها را باید به دکتر نشان دهم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خوب یود
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
عالی هستند هم از نظر اخلاق و هم تخصص خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
یکباربیشترنرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
عالی از نظر اخلاق و رسیدگی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸
مشکل رشد و وزن گیری داشتیم بهتر شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
برای رشدقدی دخترم رفتم فعلا هنوزجواب نگرفتم ولی خیییلی بااخلاق وتوکارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
چکاپ و رشد پسرم ، عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
بلوغ دختر خوب بودند
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
مشکل رشد قد دخترم فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
بسیار عالی معاینه شد.وخیلی خوب به سوالات جواب دادند .بسیار صبور ومتین هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
بسیاااار با حوصله و بدون عجله ویزیت میکنند و با بچه ارتباط خوبی برقرار میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
با صبر و حوصله و مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
واقعا دکتر خوبی هستن و با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
برای بلوغ فرزندم مراجعه کردم و فعلا در مرحله آزمایش هستیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
سلام خانم دکتر فوق العاده خوش برخورد و صبور هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
فعلا اول کار
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
خیلی دکتر با علم و دانشی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
پیشگیری از بلوغ زودرس
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
واقعا عالی من از 9 سالگی پیش ایشون میرفتم الان 9 ساله که پیششون میرم حرف ندارن
️
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
در حال بررسی کوتاهی قد دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
مشکل متابولیک پسرم بوده هنوز در حال پیگیری هست
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
دکتر خوش اخلاق وکاربرد هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
کم کاری تیرویید.راضی بودم.دقیق معاینه کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
با حوصله اند و کاملا ماهر
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
قد کودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
دکتر خیلی خوب صبور مهربان باتجربه هستن من ده ساله میرم پیشش
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
مشکل قد دختر و پسران را دارم تحت درمان هستند برخورد خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
خوب برا دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
یک بار فقط رفتم هنوز نتیجه ایی ندیدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
دررابطه بارشدبرای پسرم مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
دکتر خوب و با اخلاق هستن نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
قد کوتاه الان خیلی بلند شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
غدد لنفاوی پسرم.یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خوب و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خوب و باحوصله در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
عالی بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی ھستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بیماری ژنتیکی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
متابولیک
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
بسیار با حوصله و متین و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
خوش برخورد. با حوصله. بسیار دقیق
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
بررسی دقیق انجام میدن و وقت کافی برای بیمار میذارن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
پزشک بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
تازه شناختم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
سلام. من منتظر آزمایش دخترم هستم تا نظر و درمان دکتر را بررسی کنم ولی فکر کنم دکتر باتجربه ای باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
در رابطه با رشد دخترم یک جلسه ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
بررسی بلوغ
راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
دکتر باحوصله در حال بررسی و درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
جهت چکاپ دخترم را بردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
دکتر خوب و دلسوز هستند .در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
برخورد صمیمانه نیست
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
جهت غدد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
آزمایشی نوشتن که بیماری بچم مشخص شد ولی دارویی که براش نوشتن تو ایران گیر نمیاد و هنوز بعد چهل روز هنوز درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
دکتر بسیار عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
برای بلوغ
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
کودکان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
من یه جلسه پیش ایشان رفتم فعلا به جوابدهی نرسیدم ببینم روششون خوبه یا نه
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
بسیار عالی و خوش برخورد... معاینات و مشاهده آزمایشات
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
بسیار عالی خوش اخلاق و دقت بالا در کار
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
خوش برخورد و صبور هستن، بیخود به آدم استرس وارد نمیکنن ولی در مورد بیماری توضیح کامل نمیدن باید همش سوال کنی تا اطلاعات روکم کم بگیری ازشون!!
فعلا پسرم تحت درمان هست، درمورد تشخیص و درمان نظرقطعی نمیتونم بدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر خوبی هس
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
بسیار عالی وفهمیده
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
بلوغ دخترم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
فوق العاده ست
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
بسیارعال
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
فعلا نمیدنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
ایشون متخصص فوق العاده ای ان.واسه پسر ۵ سالم رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
بسیار صبور و باتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
کوتاهی قد خوب رود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
ایشون علاوه بر مهارتی که در طبابت دارن فوق العاده صبور و دلسوز و مسوولیت پذیر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بلوغ زودرس دخترم،فعلا درمان خاصی پیشنهاد ندادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
سلام بسیار خانم دکتر عالی و خیلی واضح و دقیق برای بیمار توضیح میدهند و با حوصله و صبورانه به حرف بیمار گوش می دهندمن که از خانم دکتر بسیار راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
در مورد تیروئید نوزاد مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
در طول درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
در حال تشخیص درمان هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
کم کاری تیرویید تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالیوخوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دکتری صبور و آرام
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
عالی با علم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
خوب بود خدا رو شکر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عااالی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
برای رشد پسرم مراجعه کردم هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عالی
عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
بسیار خوب و بادانش
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بچه ی اول دارای فنیل بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
ویزیت خیلی خوب بود ولی با توجه به اینکه نوبت دهی اینترنتی بود پس از مراجعت تازه در نوبت قرار گرفتیم دو ساعت معطل شدیم و جا برای نشستن به اندازه ی کافی نبود محیط مطب با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان نامناسب بود و بچه ها در این شرایط بیقرار میشوند پیشنهاد میشود هزینه ویزیت به صورت اینترنتی کامل گرفته شود و یک ربع قبل از ویزیت ساعت حضور باشد و در صورت عدم مراجعه بیمار هزینه ویزیت عودت نشود
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
متابلیک
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
برای کودکم هموسین بالا خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بله عالی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
مکل دیابت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
یک دفعه برای افزایش قد دخترم مراجعه کردم ،فعلا باید منتظر بمونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
خوب و مهربان بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
عالی وبادقت
۱۴۰۱/۰۵/۰۱
خوب بودت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
معمولی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
نارسایی آدرنال عالی بودن دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
مشکوک ب متابولیک. خداراشکر جواب منفی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
برا رشد ووزن قد بچهام میرم پیشش دکتر خیلی خوبیه عاله
۱۴۰۱/۰۹/۱۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
دکتر خوب مهر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
دخترم مشکل غدد فوق کلیوی دارن و تحت نظر ایشون هستم کارشون عالیه و دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
برای بلوغ دخترم رفتم. ایشان با حوصله و مهربان ویزیت کردند. خداراشکر خیلی به دارو درمانی اعتقاد ندارند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
دخترم تیروئید نوزادی داشت،بیماریش کنترل شده ،تحت درمان
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دوره تکمیلی بیماریهای متابولیک ارثی کوتاه قدی، اختلالات رشد و بلوغ، بیماریهای تیروئید، دیابت و بیماریهای متابولیک ارثی
اصفهانمیدان آزادی - بلوار دانشگاه - روبروی درب شمالی دانشگاه اصفهان - کوچه ۱۱ - مجتمع پردیس ۱ - طبقه سوم - واحد ۱۳۶
نوبتهای جدید روزهای جمعه باز می شود
روزهای شنبه، دوشنبه، و چهارشنبه۱۶ تا ۲۰
سن معاینه از نوزاد تا ۱۸ سال میباشد.
پرداختی شما صرفا جهت اخذ نوبت بوده و ما به تفاوت آن در مطب دریافت می شود.
**مراجعه کننده محترم در نظر داشته باشید زمان اعلام شده از طرف سایت زمان حضور در مطب است و زمان ویزیت بسته به شرایط مطب می تواند حداقل یک تا دو ساعت با تاخیر همراه باشد .
دکتر بسیار خوبی میباشد
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۳چکاب فرزندم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹پزشک مهربان, دلسوز و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۰بسیار دکتر با شخصیت و با وجدانی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۸بسیارعالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۷برای بلوغ زودرس دخترم وتحت نظر هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ییییییی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰پسرم دیابت داره ۹ سالش نظرم خوب است
۱۴۰۱/۰۶/۰۹کوتاهی قد
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب عالی بود خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بو
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر باحوصله و دقیقی هست..عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۲فعلا آز
۱۴۰۱/۰۴/۰۵خیلی مهربون صبور
۱۴۰۲/۰۶/۲۷در حال پیگیری هستم .خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲تجربه خوبی در مورد کم کاری تیروئید مراجعه کردیم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳فوق العاده خوب بود تشخیص ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار صبور و پر حوصله و طبابت عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۴خیلی باسواد هستن و با صبر و حوصله وقتگذاشتن. دخترم واسه بلوغ زودرس فعلا در حال درمان هست. اما تشخیص ایشان خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴تحت درمان
۱۴۰۲/۰۴/۳۰کوتاهی قد پسرم فعلا تحت درمان هست خانم دکتر آرام و خوش برخوردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بسیار دلسوز و پیگیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹تیروییدفرزندم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳در تشخیص بیماری و درمان بسیار عالی می باشند
۱۴۰۳/۰۵/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱برای رشد قدی پسرم رفتم پیش ایشون عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خیلی باحوصله ودقت ویزیت انجام میدهند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷متابولیک.تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فعلا آزمایش
۱۴۰۱/۰۲/۱۰یه جلسه بردم بد نبود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خانم دکتر خیلی با صبر وحوصله ودقت بیمار رو بررسی میکنه وخیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰کم کاری تیروئید درحال درمان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خوب هستند با حوصله گوش میکنند مورد تایید پزشکان به نام هستند وخیلی خوش اخلاق هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بسیار دلسوزوعالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸از همه نظر عالین
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی و با دقت
۱۳۹۹/۰۷/۱۹بسیار عالی هستند ؛صبو، مهربان و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار خوب و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۷پزشک فوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰با سلام و وقت بخیر برای چکاب کامل دخترم مراجعه کردم و فعلا در مراحل انجام آزمایش های چکاب هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۶کم کاری تیرویید دخترم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰متابولیک
۱۴۰۲/۰۴/۱۹دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار صبور ودقیق
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار دلسوز و با دانش هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بلوغ زودرس فرزندم.بذخوردعالی بود وگفتنددوباره مراجعه کنیم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹قد دخترم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر با تجربه با حوصله،دقت فراوان،تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۱تحت درمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۷برخورد خوبی داشتند
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۳مشکل چاقی دخترم فعلا در حال درمان هستیم ولی برخورد و رفتار ایشان عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۴رشد قد
۱۴۰۴/۰۴/۱۲بار دوم مراجعه میکنم و جواب آزمایشها را باید به دکتر نشان دهم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب یود
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عالی هستند هم از نظر اخلاق و هم تخصص خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۸/۱۴یکباربیشترنرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی از نظر اخلاق و رسیدگی
۱۴۰۱/۰۷/۰۸مشکل رشد و وزن گیری داشتیم بهتر شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۲برای رشدقدی دخترم رفتم فعلا هنوزجواب نگرفتم ولی خیییلی بااخلاق وتوکارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲چکاپ و رشد پسرم ، عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بلوغ دختر خوب بودند
۱۴۰۴/۰۱/۰۲مشکل رشد قد دخترم فعلا تحت درمان هست
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۵بسیار عالی معاینه شد.وخیلی خوب به سوالات جواب دادند .بسیار صبور ومتین هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بسیاااار با حوصله و بدون عجله ویزیت میکنند و با بچه ارتباط خوبی برقرار میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۲۰درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۵فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴با صبر و حوصله و مهربون
۱۴۰۰/۰۲/۱۶فعلا هیچی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵واقعا دکتر خوبی هستن و با حوصله و خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۷برای بلوغ فرزندم مراجعه کردم و فعلا در مرحله آزمایش هستیم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹سلام خانم دکتر فوق العاده خوش برخورد و صبور هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۵فعلا اول کار
۱۴۰۴/۰۳/۲۹خیلی دکتر با علم و دانشی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۵پیشگیری از بلوغ زودرس
۱۴۰۴/۰۵/۰۵واقعا عالی من از 9 سالگی پیش ایشون میرفتم الان 9 ساله که پیششون میرم حرف ندارن ️
۱۴۰۰/۱۰/۰۱در حال بررسی کوتاهی قد دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵مشکل متابولیک پسرم بوده هنوز در حال پیگیری هست
۱۴۰۱/۰۵/۳۰دکتر خوش اخلاق وکاربرد هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶کم کاری تیرویید.راضی بودم.دقیق معاینه کردند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با حوصله اند و کاملا ماهر
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶قد کودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر خیلی خوب صبور مهربان باتجربه هستن من ده ساله میرم پیشش
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکل قد دختر و پسران را دارم تحت درمان هستند برخورد خوبی دارند
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خوب برا دخترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶یک بار فقط رفتم هنوز نتیجه ایی ندیدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰دررابطه بارشدبرای پسرم مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر خوب و با اخلاق هستن نتیجه هم خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۵قد کوتاه الان خیلی بلند شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴غدد لنفاوی پسرم.یکبار مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خوب و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خوب و باحوصله در حال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۰۷با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی ھستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بیماری ژنتیکی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸متابولیک
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار با حوصله و متین و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوش برخورد. با حوصله. بسیار دقیق
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بررسی دقیق انجام میدن و وقت کافی برای بیمار میذارن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۰پزشک بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۷تازه شناختم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالیییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سلام. من منتظر آزمایش دخترم هستم تا نظر و درمان دکتر را بررسی کنم ولی فکر کنم دکتر باتجربه ای باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹در رابطه با رشد دخترم یک جلسه ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بررسی بلوغ راضی هستم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸دکتر باحوصله در حال بررسی و درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۷جهت چکاپ دخترم را بردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷دکتر خوب و دلسوز هستند .در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰برخورد صمیمانه نیست
۱۴۰۳/۰۴/۰۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶جهت غدد
۱۴۰۰/۰۸/۲۲نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱آزمایشی نوشتن که بیماری بچم مشخص شد ولی دارویی که براش نوشتن تو ایران گیر نمیاد و هنوز بعد چهل روز هنوز درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۴/۰۳/۲۹دکتر بسیار عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶برای بلوغ
۱۴۰۱/۰۴/۲۰کودکان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹من یه جلسه پیش ایشان رفتم فعلا به جوابدهی نرسیدم ببینم روششون خوبه یا نه
۱۳۹۸/۰۹/۱۹بسیار عالی و خوش برخورد... معاینات و مشاهده آزمایشات
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی خوش اخلاق و دقت بالا در کار
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خوش برخورد و صبور هستن، بیخود به آدم استرس وارد نمیکنن ولی در مورد بیماری توضیح کامل نمیدن باید همش سوال کنی تا اطلاعات روکم کم بگیری ازشون!! فعلا پسرم تحت درمان هست، درمورد تشخیص و درمان نظرقطعی نمیتونم بدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۱۵هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر خوبی هس
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۳بسیار عالی وفهمیده
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بلوغ دخترم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۷فوق العاده ست
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بسیارعال
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فعلا نمیدنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ایشون متخصص فوق العاده ای ان.واسه پسر ۵ سالم رفتم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار صبور و باتجربه هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸کوتاهی قد خوب رود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۲ایشون علاوه بر مهارتی که در طبابت دارن فوق العاده صبور و دلسوز و مسوولیت پذیر هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بلوغ زودرس دخترم،فعلا درمان خاصی پیشنهاد ندادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳سلام بسیار خانم دکتر عالی و خیلی واضح و دقیق برای بیمار توضیح میدهند و با حوصله و صبورانه به حرف بیمار گوش می دهندمن که از خانم دکتر بسیار راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱در مورد تیروئید نوزاد مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴در طول درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸در حال تشخیص درمان هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸کم کاری تیرویید تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالیوخوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹دکتری صبور و آرام
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالی با علم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خوب بود خدا رو شکر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عااالی بودند
۱۴۰۰/۰۲/۱۰برای رشد پسرم مراجعه کردم هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۵بسیار خوب و بادانش
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بچه ی اول دارای فنیل بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ویزیت خیلی خوب بود ولی با توجه به اینکه نوبت دهی اینترنتی بود پس از مراجعت تازه در نوبت قرار گرفتیم دو ساعت معطل شدیم و جا برای نشستن به اندازه ی کافی نبود محیط مطب با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان نامناسب بود و بچه ها در این شرایط بیقرار میشوند پیشنهاد میشود هزینه ویزیت به صورت اینترنتی کامل گرفته شود و یک ربع قبل از ویزیت ساعت حضور باشد و در صورت عدم مراجعه بیمار هزینه ویزیت عودت نشود
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰متابلیک
۱۴۰۰/۰۷/۲۱واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۸برای کودکم هموسین بالا خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰کم کاری تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بله عالی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۱مکل دیابت
۱۴۰۴/۰۹/۲۷یک دفعه برای افزایش قد دخترم مراجعه کردم ،فعلا باید منتظر بمونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خوب و مهربان بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی وبادقت
۱۴۰۱/۰۵/۰۱خوب بودت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶معمولی
۱۴۰۱/۰۹/۱۱نارسایی آدرنال عالی بودن دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۰۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مشکوک ب متابولیک. خداراشکر جواب منفی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰برا رشد ووزن قد بچهام میرم پیشش دکتر خیلی خوبیه عاله
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دکتر خوب مهر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دخترم مشکل غدد فوق کلیوی دارن و تحت نظر ایشون هستم کارشون عالیه و دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹برای بلوغ دخترم رفتم. ایشان با حوصله و مهربان ویزیت کردند. خداراشکر خیلی به دارو درمانی اعتقاد ندارند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دخترم تیروئید نوزادی داشت،بیماریش کنترل شده ،تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عااالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار صبور و عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۸بسیار عالب
۱۴۰۲/۰۹/۰۳مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام هنوز نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲فیلا در حال ویزیت
۱۴۰۲/۱۱/۰۲خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی دلسوز
۱۴۰۲/۰۷/۱۶عالی وکار درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۵تحت نطر هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۰در طول درمان هست دخترم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳