۷۴۷ نفر
دکتر نوشین رستم پور

دکتر نوشین رستم پور

فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۸۷۰۱۲
۹۷% پیشنهاد کاربران
۸۶۵ نفر

دکتر بسیار خوبی میباشد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

عالی بود

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

چکاب فرزندم

۱۳۹۸/۰۹/۰۹

پزشک مهربان, دلسوز و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

خوب هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عالی بود

۱۴۰۲/۰۶/۱۰

بسیار دکتر با شخصیت و با وجدانی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

بسیارعالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

برای بلوغ زودرس دخترم وتحت نظر هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

ییییییی

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

پسرم دیابت داره ۹ سالش نظرم خوب است

۱۴۰۱/۰۶/۰۹

کوتاهی قد

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

خوب عالی بود خدا حفظش کنه

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

عالی بو

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

دکتر باحوصله و دقیقی هست..عالیه کارشون

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

فعلا آز

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

خیلی مهربون صبور

۱۴۰۲/۰۶/۲۷

در حال پیگیری هستم .خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

تجربه خوبی در مورد کم کاری تیروئید مراجعه کردیم

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

فوق العاده خوب بود تشخیص ایشان

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بسیار صبور و پر حوصله و طبابت عالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

خیلی باسواد هستن و با صبر و حوصله وقتگذاشتن. دخترم واسه بلوغ زودرس فعلا در حال درمان هست. اما تشخیص ایشان خوب بود

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

تحت درمان

۱۴۰۲/۰۴/۳۰

کوتاهی قد پسرم فعلا تحت درمان هست خانم دکتر آرام و خوش برخوردن

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

بسیار دلسوز و پیگیر

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

تیروییدفرزندم

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

در تشخیص بیماری و درمان بسیار عالی می باشند

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

برای رشد قدی پسرم رفتم پیش ایشون عالی بودند

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خیلی عالی

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

خیلی باحوصله ودقت ویزیت انجام میدهند.

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

متابولیک.تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

فعلا آزمایش

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

یه جلسه بردم بد نبود

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

خانم دکتر خیلی با صبر وحوصله ودقت بیمار رو بررسی میکنه وخیلی خوش اخلاق هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خوب است

۱۴۰۳/۰۲/۱۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

کم کاری تیروئید درحال درمان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

خوب هستند با حوصله گوش میکنند مورد تایید پزشکان به نام هستند وخیلی خوش اخلاق هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

بسیار دلسوزوعالی

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

از همه نظر عالین

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

عالی و با دقت

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

بسیار عالی هستند ؛صبو، مهربان و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

بسیار خوب و راضی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

پزشک فوق العاده خوبی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۱

عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

با سلام و وقت بخیر برای چکاب کامل دخترم مراجعه کردم و فعلا در مراحل انجام آزمایش های چکاب هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

کم کاری تیرویید دخترم

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

متابولیک

۱۴۰۲/۰۴/۱۹

دکترخوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بسیار صبور ودقیق

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

بسیار دلسوز و با دانش هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

عالی بودن

۱۳۹۸/۱۰/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۲۶

بلوغ زودرس فرزندم.بذخوردعالی بود وگفتنددوباره مراجعه کنیم

۱۴۰۱/۱۰/۱۹

قد دخترم

۱۳۹۹/۰۸/۰۴

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

دکتر با تجربه با حوصله،دقت فراوان،تشخیص عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

تحت درمان

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

برخورد خوبی داشتند

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

مشکل چاقی دخترم فعلا در حال درمان هستیم ولی برخورد و رفتار ایشان عالی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

رشد قد

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

بار دوم مراجعه میکنم و جواب آزمایشها را باید به دکتر نشان دهم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خوب یود

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

عالی هستند هم از نظر اخلاق و هم تخصص خدا حفظشون کنه

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

یکباربیشترنرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

عالی از نظر اخلاق و رسیدگی

۱۴۰۱/۰۷/۰۸

مشکل رشد و وزن گیری داشتیم بهتر شد

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

برای رشدقدی دخترم رفتم فعلا هنوزجواب نگرفتم ولی خیییلی بااخلاق وتوکارشون حرفه ای هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

چکاپ و رشد پسرم ، عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بلوغ دختر خوب بودند

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

مشکل رشد قد دخترم فعلا تحت درمان هست

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۱۵

بسیار عالی معاینه شد.وخیلی خوب به سوالات جواب دادند .بسیار صبور ومتین هستند.

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

بسیاااار با حوصله و بدون عجله ویزیت میکنند و با بچه ارتباط خوبی برقرار میکنند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

فعلا در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

با صبر و حوصله و مهربون

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

فعلا هیچی

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

واقعا دکتر خوبی هستن و با حوصله و خوش برخورد هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

برای بلوغ فرزندم مراجعه کردم و فعلا در مرحله آزمایش هستیم

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

سلام خانم دکتر فوق العاده خوش برخورد و صبور هستن

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

فعلا اول کار

۱۴۰۴/۰۳/۲۹

خیلی دکتر با علم و دانشی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

پیشگیری از بلوغ زودرس

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

واقعا عالی من از 9 سالگی پیش ایشون میرفتم الان 9 ساله که پیششون میرم حرف ندارن ️

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

در حال بررسی کوتاهی قد دخترم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

مشکل متابولیک پسرم بوده هنوز در حال پیگیری هست

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

دکتر خوش اخلاق وکاربرد هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

کم کاری تیرویید.راضی بودم.دقیق معاینه کردند

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

با حوصله اند و کاملا ماهر

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

قد کودم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

دکتر خیلی خوب صبور مهربان باتجربه هستن من ده ساله میرم پیشش

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عالی و دلسوز

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

مشکل قد دختر و پسران را دارم تحت درمان هستند برخورد خوبی دارند

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

خوب برا دخترم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

یک بار فقط رفتم هنوز نتیجه ایی ندیدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۰

دررابطه بارشدبرای پسرم مراجعه کردم وراضی بودم

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

دکتر خوب و با اخلاق هستن نتیجه هم خوب بود

۱۴۰۳/۰۵/۱۵

قد کوتاه الان خیلی بلند شدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

غدد لنفاوی پسرم.یکبار مراجعه کردم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

خوب و خوش برخورد

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

خوب و باحوصله در حال درمان

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

عالی بی نظیر

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

تحت نظر

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

با حوصله

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عالی ھستن

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

بیماری ژنتیکی

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

متابولیک

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

بسیار با حوصله و متین و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

خوش برخورد. با حوصله. بسیار دقیق

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

بررسی دقیق انجام میدن و وقت کافی برای بیمار میذارن

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

عالی بود

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

پزشک بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

تازه شناختم ایشون رو

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

فعلا هیچ نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

عالیییییی

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

سلام. من منتظر آزمایش دخترم هستم تا نظر و درمان دکتر را بررسی کنم ولی فکر کنم دکتر باتجربه ای باشند

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

در رابطه با رشد دخترم یک جلسه ویزیت شدیم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

بررسی بلوغ راضی هستم

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۴/۱۸

دکتر باحوصله در حال بررسی و درمان

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

جهت چکاپ دخترم را بردم

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

دکتر خوب و دلسوز هستند .در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

برخورد صمیمانه نیست

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

جهت غدد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

آزمایشی نوشتن که بیماری بچم مشخص شد ولی دارویی که براش نوشتن تو ایران گیر نمیاد و هنوز بعد چهل روز هنوز درمان رو شروع نکردم

۱۴۰۴/۰۳/۲۹

دکتر بسیار عالیییییییی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

برای بلوغ

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

کودکان

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

من یه جلسه پیش ایشان رفتم فعلا به جوابدهی نرسیدم ببینم روششون خوبه یا نه

۱۳۹۸/۰۹/۱۹

بسیار عالی و خوش برخورد... معاینات و مشاهده آزمایشات

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

بسیار عالی خوش اخلاق و دقت بالا در کار

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

خوش برخورد و صبور هستن، بیخود به آدم استرس وارد نمیکنن ولی در مورد بیماری توضیح کامل نمیدن باید همش سوال کنی تا اطلاعات روکم کم بگیری ازشون!! فعلا پسرم تحت درمان هست، درمورد تشخیص و درمان نظرقطعی نمیتونم بدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

فعلا نظری ندارم

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

دکتر خوبی هس

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

عالی بود

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

بسیار عالی وفهمیده

۱۴۰۱/۰۲/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

بلوغ دخترم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

فوق العاده ست

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

بسیارعال

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

فعلا نمیدنم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

ایشون متخصص فوق العاده ای ان.واسه پسر ۵ سالم رفتم

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

بسیار صبور و باتجربه هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

کوتاهی قد خوب رود

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

خیلی دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

ایشون علاوه بر مهارتی که در طبابت دارن فوق العاده صبور و دلسوز و مسوولیت پذیر هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

بلوغ زودرس دخترم،فعلا درمان خاصی پیشنهاد ندادن

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

سلام بسیار خانم دکتر عالی و خیلی واضح و دقیق برای بیمار توضیح میدهند و با حوصله و صبورانه به حرف بیمار گوش می دهندمن که از خانم دکتر بسیار راضیم

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

در مورد تیروئید نوزاد مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

در طول درمان هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

در حال تشخیص درمان هست

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

کم کاری تیرویید تحت درمان

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عالیوخوش برخورد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

دکتری صبور و آرام

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

عالی با علم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

خوب بود خدا رو شکر

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

عااالی بودند

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

برای رشد پسرم مراجعه کردم هنوز نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بسیار با حوصله و دقیق

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

بسیار خوب و بادانش

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

بچه ی اول دارای فنیل بوده

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

ویزیت خیلی خوب بود ولی با توجه به اینکه نوبت دهی اینترنتی بود پس از مراجعت تازه در نوبت قرار گرفتیم دو ساعت معطل شدیم و جا برای نشستن به اندازه ی کافی نبود محیط مطب با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان نامناسب بود و بچه ها در این شرایط بیقرار میشوند پیشنهاد میشود هزینه ویزیت به صورت اینترنتی کامل گرفته شود و یک ربع قبل از ویزیت ساعت حضور باشد و در صورت عدم مراجعه بیمار هزینه ویزیت عودت نشود

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

متابلیک

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

واقعا کارشون عالیه

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

برای کودکم هموسین بالا خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

کم کاری تیروئید

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

بله عالی هست

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

مکل دیابت

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

یک دفعه برای افزایش قد دخترم مراجعه کردم ،فعلا باید منتظر بمونم

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

خوب و مهربان بودند

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عالی وبادقت

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

خوب بودت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

معمولی

۱۴۰۱/۰۹/۱۱

نارسایی آدرنال عالی بودن دکتر

۱۴۰۲/۰۹/۰۶

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

مشکوک ب متابولیک. خداراشکر جواب منفی بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

برا رشد ووزن قد بچهام میرم پیشش دکتر خیلی خوبیه عاله

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

دکتر خوب مهر

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دخترم مشکل غدد فوق کلیوی دارن و تحت نظر ایشون هستم کارشون عالیه و دکتر با حوصله و خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

برای بلوغ دخترم رفتم. ایشان با حوصله و مهربان ویزیت کردند. خداراشکر خیلی به دارو درمانی اعتقاد ندارند

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

دخترم تیروئید نوزادی داشت،بیماریش کنترل شده ،تحت درمان

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عااالی

۱۴۰۳/۰۴/۰۶

بسیار صبور و عالی

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

بسیار عالب

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

مهربون

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

سلام هنوز نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

فیلا در حال ویزیت

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

خیلی خوب و با حوصله

۱۴۰۳/۰۳/۲۰

عالی دلسوز

۱۴۰۲/۰۷/۱۶

عالی وکار درست

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

تحت نطر هستم

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

در طول درمان هست دخترم

۱۴۰۲/۰۴/۰۳
اطلاعات تکمیلی
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دوره تکمیلی بیماریهای متابولیک ارثی
کوتاه قدی، اختلالات رشد و بلوغ، بیماریهای تیروئید، دیابت و بیماریهای متابولیک ارثی
مطب آزادی
اصفهانمیدان آزادی - بلوار دانشگاه - روبروی درب شمالی دانشگاه اصفهان - کوچه ۱۱ - مجتمع پردیس ۱ - طبقه سوم - واحد ۱۳۶
نوبت‌های جدید روز‌های جمعه باز می شود
روز‌های شنبه، دوشنبه، و چهارشنبه ۱۶ تا ۲۰
سن معاینه از نوزاد تا ۱۸ سال میباشد.
پرداختی شما صرفا جهت اخذ نوبت بوده و ما به تفاوت آن در مطب دریافت می شود.
**مراجعه کننده محترم در نظر داشته باشید زمان اعلام شده از طرف سایت زمان حضور در مطب است و زمان ویزیت بسته به شرایط مطب می تواند حداقل یک تا دو ساعت با تاخیر همراه باشد .
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۱۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۱۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۱۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱:۱۰
    کسانی که دکتر نوشین رستم پور را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم عارفه خاکسار جلالی تغذیه سرکار خانم عارفه خاکسار جلالی
    سرکار خانم مریم عارف تغذیه سرکار خانم مریم عارف
    سرکار خانم دکتر بنفشه صداقت کودکان و نوزادان ( اطفال ) سرکار خانم دکتر بنفشه صداقت
    سرکار خانم دکتر فاطمه احمدی زنان و زایمان سرکار خانم دکتر فاطمه احمدی
    اینستاگرام دکتر نوشین رستم پور

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب آزادی

    میدان آزادی - بلوار دانشگاه - روبروی درب شمالی دانشگاه اصفهان - کوچه ۱۱ - مجتمع پردیس ۱ - طبقه سوم - واحد ۱۳۶