این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان - دروازه شیراز - بلواردانشگاه (بین دروازه شیراز و توحید)- کوچه زمانی (۱۱)- مجتمع پردیس ۲- طبقه دوم - واحد ۲۲۳
--------------------------------------------------------------------------
زمان نوبت شما ساعت حضور در مطب میباشد و ویزیت در مطب با حدود ۲ الی ۳ ساعت انتظار همراه میباشد
اصفهان - دروازه شیراز - بلواردانشگاه (بین دروازه شیراز و توحید)- کوچه زمانی (۱۱)- مجتمع پردیس ۲- طبقه دوم - واحد ۲۲۳
--------------------------------------------------------------------------
زمان نوبت شما ساعت حضور در مطب میباشد و ویزیت در مطب با حدود ۲ الی ۳ ساعت انتظار همراه میباشد
تحت درمان
۱۴۰۲/۰۶/۱۸بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۴/۱۱تیرویید دخترم و ایشون دکتری عالی و با حوصله و تشخیص درست هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹فعلا که تحت کنترل
۱۴۰۰/۰۷/۲۴سلام... رشد کودک... بسیار پیگیر و خوش اخلاق...
۱۴۰۰/۰۵/۱۵پزشک بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۹یکبار ویزیت شده و آزمایش و سونو نوشته.
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر خیلی خیلی عالی هستند با حوصله و دقیق برای بلوغ زودرس دخترم مراجعه کردم در حال درمان هست ممنونم از خانم دکتر خوش اخلاق ومهربان
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی و راضی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی،باصبر و حوصله توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸تازه به ایشون مراجعه کردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۷من نمیتونم الان نظر بدم چون که یکبار رفتم ولی خوش اخلاق هست
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر بسیارباحوصله وباتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر بسیار دقیق،صبور و با تجربه.ایشان را به دیگران توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوز به نتیجه نرسیدین
۱۴۰۱/۰۲/۲۴فعلن منتظر جواب آزمایشات هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱درخصوص رشد فرزند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عالی و
۱۴۰۴/۰۲/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دخترام رو بردم ویزیت شدن فعلا تحت درمان هستن...
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار باحوصله وکاردان
۱۴۰۴/۱۱/۰۸هنوز هیچ
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خوب بود درحال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ویزیت نش
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دخترم کمبودرشددارن فعلاتحت درمان هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۴تترویید
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بلوغ زودرس تحت درمان هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۸در مورد رشد و بلوغ فرزندم با ایشان مشاوره کردم و عالی بود.
۱۴۰۳/۰۶/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵ازنظر من بهترین در تخصص خودشان هستند
۱۴۰۲/۰۶/۰۵تشخیص عالی دختر من بلوغ زود رس داشت خداروشکر به موقع جلوگیری کرد ازاین موضوع خیلی نگران بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بابت وزن زیاد مراجعه نمودم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵یک با بیشتر نرفتم فعلا نمی تونم نظر بدم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹خوبن و
۱۴۰۳/۰۹/۰۱من فقط یکبار رفتم خیلی با حوصله هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۳خوش برخورد و با انصاف
۱۴۰۲/۰۹/۲۵تعریفشونو شنیدم رفتیم مطب،فعلا آزمایش نوشته و باید انجام بدیم تا ببینیم چی میشه. ولی خیلی تو مطبشون معطل شدیم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار مهربان و بادقت
۱۴۰۱/۱۰/۲۱دیابت نوع یک
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عدم مدیریت زمان و معطلی زیاد بیمار بسیار ملموس است
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار با حوصله هستند و هنوز تحت درمان هستند دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳مشکل قند خون واقعا دکتر خوب مسلط دلسوز وخیلی با آرامش توضیح میده
۱۳۹۹/۰۲/۰۲دکتر بسیار عالی و باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱رشد دخترم که در حال پیگیری هستیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار عالی هم در تجربه وهم وقت گذاشتن برای بیمار
۱۴۰۵/۰۱/۱۷عالی و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۱۳مشکل رشدقدووزن
۱۴۰۲/۱۰/۰۸پزشک کاملا باتجربه.
۱۴۰۳/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴فعلا اول راه هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر خوش اخلاق و خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳کم کاری تیروئید، تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۴من فعلا در مراحل ابتدایی کار هستم. خانم دکتر بسیار محترمی هستند ولی خیلی در زمان ویزیت عجله دارند و فرصت رد و بدل پرسش و پاسخ را از بیمار می گیرند.ممنون میشم خانم دکتر عزیز این مورد را در نظر بگیرند. با تشکر
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیارخوب است
۱۴۰۰/۰۳/۱۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۷برای چکاپ رفتیم خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶فرزندم تیروئید کم کار دارد و الان نزدیک ۳ سال است بیمار دکتر هست و بسیار دقیق معاینه میکند وبی دلیل قرص تجویز نمیکند
۱۴۰۱/۰۸/۲۱راستش دوستام بیمار خانم دکتر بودن همشوووووووونم راضی
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خوب هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۳سلام خانم دکتر فوق العاده عالی مهربان خوش اخلاق هستنددقیق معاینه میکنند وتوضیح میدن من برای دخترم میرم خیلی راضی بودم۲ساله بیمارایشون هستیم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳فعلا در دست اقدامه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۲۶مشکل بلوغ
۱۴۰۴/۰۴/۰۳خیلی با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۱/۰۶/۲۷برای رشد،دخترم چندساله تحت نظر ایشون هستن و عالی هستن و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۰۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خیلی خوب و صبور هستند و با حوصله بررسی میکنند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بلوغ زودرس
۱۴۰۰/۰۸/۱۵پزشک فوق العاده ای هستن من راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر بسیار عالی …تشخیص هم عالی …برای رشد قدی دخترم مخالف دارو و مواد شیمیایی هستن …
۱۴۰۵/۰۲/۲۰فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عالی باصبر و حوصله فراوان
۱۴۰۰/۰۷/۲۵من دخترم دیابت نوع یک داره و الان چند سالی هست که زیر نظر خانم دکتر مستوفی زاده هستن ایشان بسیار عالی و مسلط به تخصص خودشون هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸کمکاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۱/۲۰بسیار صبور و با علم هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عالی ماه فوق العادع
۱۴۰۳/۰۸/۰۶یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر بسیار مجرب می باشد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوبه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بسیار مهربان و بادقت
۱۴۰۱/۱۰/۲۱تری گلیسرید بالا
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فعلا در حال
۱۴۰۴/۰۵/۱۱یه جلسه رفتم هنوز نمیدونم
۱۴۰۰/۰۴/۱۷برای رشد و بلوغ خیلی خوب و صبور هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۷مشکل اضافه وزن فرزندم. در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰مشکل قدپسرم که الان پیگیرهستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر بسیار خوبی است من از او راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۸فوق العاده عالی بودندونتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۳۹۸/۱۲/۱۰عالی بود تیروید پرکار
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر با حوصله ؛با سواد ، محترم و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۰۵بسیار صبور و دقیق معاینه میکنند،تمام ابعاد رو بررسی میکنند و خیلی دقیق تشخیص میدهند راهنمایی میکنند
۱۴۰۱/۰۲/۱۱سلام در خصوص جلوگیری از بلوغ زودرس دخترم سالها پیش شان میرفتم بسیار با دقت و دلسوزانه بررسی می کنند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۳ویزیت عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر خوب و صبوری هست
۱۴۰۰/۰۶/۳۱برای بلوغ دخترم مراجعه کردم تحت کنترل و درمان هست دکتر باحوصله و دقیقی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۷کوتاهی قد
۱۴۰۳/۱۲/۲۶فعلا در مراحل اولیه هستیم
۱۳۹۹/۰۱/۱۷کوتاهی قد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵در حال معالجه هستک
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دخترم تیروییدداره.تابحال خوب بوده
۱۴۰۳/۰۳/۰۸دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰برای تشخیص بلوغ زودرس خدمت خانم دکتر رفتیم ،بسیار دقیق و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴سلام.من فقط یکبار بیشتر پسرم رو پیش خانوم دکتر نبردم ولی گفتند که باید زیر نظر باشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۴برخود عالی. خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن. فقط تایم انتظار خیلی زیاد هستش
۱۴۰۴/۱۱/۱۱برا پسرم رفتم مشکل تیروئید داره تازه تحت نظر دکتر رفتم باید یه مدت بگذره تا بتونم نظر بدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶هنوز درمانی انجام ندادم برای چکاب رفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴برا بلوغ زود رس
۱۳۹۹/۱۱/۰۹جهت کندی رشد پسرم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۵/۳۰یک نوبت رفته ایم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار حاذق و دارای اخلاق نیکو
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷کاملا صمیمی و باحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۹بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۲۳دکتر خوب و خوش اخلاق هستش که با حوصله مریض معاینه می کنه
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خیلی با حوصله
۱۴۰۲/۰۷/۲۲خوب بودند
۱۴۰۳/۰۳/۱۱تیروییددخترم تحت نظرخانم دکترمیباشد
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خیلی عالی ،
۱۳۹۹/۰۲/۳۰تیرویید
۱۴۰۲/۰۵/۲۰آزمایش نوشتند
۱۴۰۱/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دخترم برای بلوغ زودرس زیر نظر خانم دکتر هستند و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دیابت ۰
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دقت نظر کافی دارند
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دخترم برا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای بلوغ وخوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشخص نیست زمان نیازه
۱۴۰۰/۰۵/۰۴از هر لحاظ که بگیری عالی هستند . حرف نداره عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴هنوز نتیجه نگرفتم اما عالیییییی هستن بهترین گزینه
۱۴۰۱/۰۸/۰۹کم کاری تیروئید دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی بودن با تجربه وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۰۶دخترم دیابت داره و زیر نظر ش هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۸معاینات دوره ای فرزندم را ایشان انجام می دهند.
۱۴۰۲/۰۹/۰۶رشد کم درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۸دقتشون در بررسی مشکل زیاده ولی هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷با دقت بودند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار صبور و با دقت کامل پسرم را چکاپ کرون و راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱برای چکاپ
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تیروئید پسر بچه ۲سالم داره خانوم خیلی با کمالات و با حوصله ایی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی با آرامش بررسی میکنند و فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکل من تیرویید بود..تشخیص و درمان ایشان عالی هست..
۱۳۹۹/۰۶/۱۲درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱برای بلوغ زودرس رفتم کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶فعلا هی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۴نظم پریودی -----خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹تحت درمان هستم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴انتقال روش درمان ادکتر
۱۳۹۸/۱۲/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دخترم در حال درمان زیر نظر ایشان هست ، خیییلی خوش برخورد و در کارشان ماهر و توانمند هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوب ولی بسیار نامنظم در خصوص ساعت ویزیت شدن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶پزشکی حاذق و با اخلاق.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۱کارشون خوبه وخوب راهنمایی میکنن تشکر فراوان
۱۴۰۰/۱۲/۰۸خوب است
۱۳۹۸/۱۱/۰۶بسیار باحوصله وبادقت فرزندم رومعاینه کردن .بسیار مهربان وخوش اخلاق وکاربلد
۱۳۹۹/۱۰/۰۳عالی و پر دقت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خدارشکر خوب بوع
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خیلی با حوصله هستند و به بیمار توجه کافی دارند و تمام مراحل را به اطلاع می رسانند.
۱۳۹۹/۰۷/۰۵برای رشد دخترم تحت نظر هستند بسیار خوش برخورد و دقیق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۸فقط معطلی زیادی داره،اما از نظر تخصص عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیا باس
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵کم کاری
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۵برای چکاپ قد و وزن پسرام
۱۴۰۲/۱۲/۱۹پزشک خیلی خوبی هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۳برای رشد
۱۳۹۹/۰۹/۱۰چکاب رشد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوب و با تجربه آیی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۱عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار باتجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بلوغ زودرس
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بچه ام دیابت داره واقعا دکتر خوبیه عالیییییییییی و وارددد
۱۴۰۲/۰۹/۰۹سلام خانم دکتر بسیار خوش اخلاق بودن وواقعابا وجود شلوغی مطب واسه بیمار وقت کافی میزارن وهمه ی موارد را بررسی میکنن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی درمان کنده
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دیابت فعلا کنترل نشده
۱۴۰۱/۰۲/۰۷تحت نظر
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتر پسرم در بیمارستان امام حسین
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۵سلام فقط میتونم بگم دکترقابل اعتمادوتشخیصشوم هم خیلی واقعی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالیییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶تیرویید
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر با تجربه و با حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۶پسر ودخترم زیر نظر ایشان هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۵رفتار و رسیدگی پزشک عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکل قد
۱۴۰۱/۰۵/۱۰کم کاری تیرویید. بسیار با حوصله و بادقت هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۹پیگیری رشد دخترم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بلوغ زودرس تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۶عالی وموفق بوده هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۶چکاپ رشد
۱۴۰۳/۰۸/۰۳فعلا هیچ
۱۴۰۳/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲من خواهرم مریضش بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۸به تو چه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹تحت درمان برای چربی خون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار با دقت و کامل بررسی میکنن من راضی بودم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دخترم دیابت داره تحت نظره
۱۴۰۳/۰۶/۲۵برای کوتاهی قد پسرم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۱۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳خیلی شلوغه ویرایش هربیمار به یک اندازه وقت گذاشته نمیشه
۱۴۰۳/۰۲/۱۸اوکی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار متبحر وآشنا به شرایط بیماران میباشند.نسبت به پایش وضعیت کودکان بسیار بادقت هستند.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکل تیروئید .فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوب بودند
۱۴۰۱/۰۲/۱۵فرزند 8 ساله ام کم کاری تیروئید دارد و تحت نظر خانم دکتر در حال پیگیری درمان ام هستم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسمه تعالی با سلام فرزندم مشکل کم کاری تیروئید داشته با توانمدی و درایت خانم دکتر بیماری کنترل شده است .
۱۴۰۰/۰۶/۱۶کم وزنی و رشد کم
۱۳۹۸/۰۹/۰۳برای رشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عاللللی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بلوغ زود رس دخترم بود که با تشخیص درست ایشان جلوگیری شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۲خانم دکتر عالی و خیلی با صبر و حوصله هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳