این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه خاقانی - خیابان وحید- نبش خیابان باغ دریاچه - مجتمع پزشکی پاستور - طبقه دوم
روزهای کاری مطب
یکشنبه سه شنبه چهارشنبه
از ساعت ۱۶ تا ۲۱
برای رشد
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالی بودند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲رشد وتغذیه. خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دخترم دچار بلوغ زودرس شد ایشون با دادن دارو به رشدش کمک کردن از لحاظ برخورد هم خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی هستن در تشخیص ،تجویز دارو، برای تیروئید نوزاد رفتم،با اینکه دکتر دیگه ای بهش قرص داده بود ،ایشون بعد از آزمایشات و کم کردن دارو ،تشخیص دادند که اصلا نیاز نداره و دارو قطع شد ، تشخیصشون درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار با اخلاق و دقیق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶فقط یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دیابت فرزندم خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۵فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۱دیابت نوع 1
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی ترینن
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی وبینطیر هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶کمبود قد و وزن فعلا یک جلسه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱رشد دخترمم فعلا در حال چک اپ هست
۱۴۰۲/۰۳/۱۳د کتر خیلی خوب و دیپلومات بروز می باشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۱نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰در مورد بلوغ دخترم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹بلوغ زودرس و افزایش وزن دخترم تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر بسیار عالی وخوش برخوردی هستن برای رشد دخترم به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳بسیار صبر ومهربلن هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸برای رشد قدی دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵هنوز هیچی
۱۴۰۱/۰۵/۱۲چاقی ورژیم درمانی
۱۴۰۲/۰۷/۰۵دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۹/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۵تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴در خصوص بلوغ فرزندم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۲/۲۰عالیههههه
۱۳۹۸/۱۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹رفتار با حوصله و تجویز مناسب
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر خوبی هستن، ولی حدود ۲ ساعت منتظر موندیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵کوتاهی قد
۱۴۰۰/۱۰/۱۰کنترل رشد
۱۴۰۲/۰۷/۲۹من هر چقدر تلاش می کنم برای نوبت گرفتن موفق نمی شم خواهش می کنم راهنمایی کنید. شماره تماس من ***
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۸راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹دکتر بسیار خوب و مهربانی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۴بسیار خوش برخورد و عالیییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲مشکل کوتاهی قد نتیجه ای حاصل نشد فعلا
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۰۷/۱۸برای پسرم که لاغر بود مراجعه کرده بودم خوب بود حالا برای دخترم می خوام برم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵عالی ومهربون هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بابت بلوغ زودرس فرزندم - عالی بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷لاغری دخترم. درحال پیگیری هستیم و کمی بهتر شده است
۱۴۰۳/۰۲/۲۳خوب بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۹دیابت پسرم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸مشکل غددفرزندانم
۱۳۹۸/۱۰/۰۳برای چکاپ ب
۱۴۰۲/۰۸/۲۴برای رشد پسرم رفتم هیچ نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۳جهت چکاپ دخترم مراجعه میکنیم و راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱دخترم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰تحت نظر
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷من جهت چکاب خدمتشون رفتم خیلی با حوصله و دقت دخترم را معاینه کردند و گفتن فعلا نیاز به پیگیری مجدد ندارد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ادامه ندادم جلسات پیگیری رو جواب گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲از طرف خانم دکتر نیک کار با ایشان آشنا شدم
۱۳۹۸/۰۸/۱۴خوب بوده
۱۴۰۳/۰۱/۳۱مرحله ی اولی برای دیابت فرزندم بهشون مراجعه کردیم،بسیار بهمون روحیه دادن و امیدوارمون کردن.
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۱۴خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹تحت درمان هستیم بخاطر قد پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتری بسیار دقیق و مهربان هستند و در کار خود مهارت دارند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۶فعلآ تحت درمانیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۱ما در مورد رشد بچه هامون پیش ایشون می رفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱فعلا یک جلسه ویزیت شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵واقعا کارشون عالیه برای رشد دخترم چهار ساله زیر نظرشونیم ونتیجه گرفتیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹مشکل قد
۱۳۹۹/۰۳/۲۴دکتر با دانشی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹کم کاری تیروئید نوزاد تشخیص داده شد و الان بعد از 8 ماه نرمال شده واقعا کارشون درستا
۱۴۰۰/۰۸/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰فرزندم از وقتی فهمیده شما از خارج برگشتین واقعا خوشحاله. بهترین پزشک کودکان ایران
۱۳۹۸/۰۷/۰۴عالی هستند
۱۴۰۱/۰۱/۱۳معاینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴برای افزایش قد. فعلا باید کمی صبر کنیم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳فعلا مشکلم حل نشد
۱۴۰۳/۰۲/۱۸تعریفش رو زیاد میدن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹رسیدگی خوبی دارند واخلاق بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۹جهت پیشگیری از بلوغ زودرس دخترم و یه سر و گردن از بقیه پزشکان بالاتر بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مراجعه جهت رشد قد فرزندم بوده که بسیار عالی بوده
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار خوب وب
۱۴۰۰/۰۲/۱۸گفتن دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۷بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق صبور و با حوصله و دقت زیادی چکاپ میکردن
۱۳۹۹/۰۳/۲۴واقعا دکتری نمونه و خوش اخلاق است
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دخترم ۴ساله برای کم کاری تیرویید تحت نظرشون هستنید کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۲۵در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار با اخلاق، با حوصله و دقیق ...
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی درمان شدن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶مشکل دیابت پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷فعلا یک جلسه پسرم تحت درمان بوده و باید درمان را ادامه بدهد.نتیجه هنوز معلوم نیست
۱۳۹۹/۱۰/۰۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵واقعا عالی نتیجه خوبی برای پسرم گرفتم
۱۴۰۲/۰۱/۱۲در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۱برا بلوغ زودرس
۱۴۰۴/۰۱/۲۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۴مشکل نداشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۶/۱۲با سلام خانم دکتر عالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳به تو چه
۱۴۰۲/۰۴/۱۱مهربون و با حوصله
۱۳۹۹/۰۹/۲۳دخترم علائم بلوغ زودرس داشت و در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تیرویید
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عالی بود ند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲تازه مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶برای بلوغ دخترم چکاپ بردم. راهنمایی ساده کردند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار باحوصله
۱۴۰۲/۰۳/۰۲بسیار دکتر باتجربه و دلسوزی هستند و زیاد اهل دارو دادن به کودکان نیستند مگر در صورت ضرورت واقعا ازشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالییی
۱۳۹۹/۰۳/۱۳دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۱۰کم کار تیرویید
۱۳۹۸/۰۶/۲۳فعلا تحت درمان هستیم تا الان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پزشک حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۰۶نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۰۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۱تازه اقدام کردم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشکل بیضه کودک کارش عالی بوده
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بسیار عالی و با معلومات
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکترفوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۳۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸یه بار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵دکتر خیلی خبی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوش اخلاق و مهربان ️️️
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار خوش برخورد و مهربان و دقیقی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰چربی خون بالا
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بسیار مهربان وبا حوصله هستند و نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دقیق و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکترخیلی عالی هستش دخترم بلوغ زودرس داشت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالی - فوق العاده - صبور
۱۴۰۴/۰۴/۱۰برخورد خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار خوش رفتار هستند یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۳رفتار عالی اما تازه مراجعه کردن وهنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کاهش وزن کودکم،بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵دکتر خوبی هستن ما ک راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دخترم تحت درمان بودند پزشک بسیار خوبی هستند.
۱۳۹۸/۰۶/۲۹واقعا دکتر فوقالعاده خوش برخورد وبا تجربه خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بررسی بلوغ زودرس
۱۳۹۹/۱۲/۰۳تحت درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶تجربه من برا قد کودکان
۱۴۰۳/۰۴/۰۴پزشکی بسیار حاذق و محترمی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۴بلوغ زودرس داشتم و کاملا راضی ام قدم از چیزی که قرار بود بشه ۲۰ سانت بلند تر شده ، کاملا صبور و با حوصله و وارد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر خیلی خوبیه فقط نوبت دهی خیلی سخت هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۹سلام، من برای رشد و متابولیسم دخترام خدمتشون رفتم، و از تشخیصشون خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱هنوز هیچی
۱۳۹۹/۰۸/۱۱اوکی بود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار عالی و رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عااالیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۶یه بار پسرم را بردم فعلا که باید قرص بخورد برای قد
۱۴۰۱/۰۲/۲۴دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵مشکل بلوغ زودرس دخترم بود و هنوز تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰برای چک اپ دخترم خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خیلی عل
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خوب هستند قبلا بیشتر رسیدگی میکردن به نظرم سرش شلوغ شده
۱۴۰۳/۰۳/۲۲سلام من برای دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷خیلی خوب بچد
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بهترین فرشته روی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷نوبت داشتم راها بسته بود نشد بیام
۱۳۹۹/۱۱/۰۴مشکل قد
۱۴۰۱/۰۹/۲۵عاالللیییی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۱فعلا ادامه درمان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰تحتدرمان
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عالییییییییی
۱۴۰۳/۰۵/۱۹خانم دکتر بهترین هستن تو ایران با اخلاق و خوش برخورد ادم احساس نمیکنه مریض داره
۱۴۰۴/۰۲/۱۴جهت چکاپ
۱۴۰۰/۰۴/۰۹سلام.وافعا خیلی عالی بود کارشون ..انشالله که نتیجه بیشتری خواهم برد
۱۴۰۰/۱۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷از آشنایان پیش ایشون ویزیت شدن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳خیلی صبور و بسیار عالی هستن ایشون
۱۳۹۷/۰۹/۱۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶هنوز ب نتیجه ی دلخواه نرسیدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸در مورد کوتاه قدی پسرم . نتیجه خاصی هنوز نگرفتم امیدوارم در ادامه نتیجه بده
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۷رشد یکبار رفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰در رابطه با بلوغ زود رس دخترم رفتم پیششون ، بسیار دقیق و عالی بررسی میکنن همه چی رو ، دکتر خیلی ماهر و کاردستی هستن و واقعا حوصله به خرج میدن برای بیمار و تمام نکات رو مو به مو برای آدم توضیح میدن خدا سلامتی به خودشون و خانوادشون بده الهی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دخترم کم کاری تیرویید داشت واز اول تحت درمان خانم دکتر بودن. خانم دکتر خییییلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰من یک نوبت آمدم واز برخورد ایشون خوشم امد
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۵خیلی با تجربه است
۱۴۰۴/۰۲/۰۲برخورد عالی تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰خوب است
۱۴۰۱/۰۳/۱۷مشکل تیروئید داشتن زیر نظ خانم دکتر بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای بلوغ زود رس رفتم پیششون که گفتن برو سه ماه دیگه بیا
۱۳۹۹/۰۸/۲۴هنوز به نتیجه ای نرسیدیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۰تیرویید پسرم
۱۴۰۰/۰۱/۰۲فوق العااااااده عاااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۸برای،جلوگیری از بلوغ زود رس
۱۴۰۳/۰۵/۰۶تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۵سن بلوغ دختر. درحال بررسی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱هنوز به نتیجه ی مورد نظر نرسیدم.اما به شدت اخلاق خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶والا من ی جلسه پسرم و بردم وبعد بخاطر کرونا مطب تعطیل شد و ما خودم نم ترسیدیم بچه رو ببریم .ولی من خیلی از خانم دکتر تعریف شنیدم ک عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۲خدت حفظشدن کنه
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲دکتر خوش اخلاق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳هورمونی، خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶براس قد و وزن بچههام رو چکاب میبرم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بااخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۷رشد کم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷مهربان بااخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۰۳خوب ومهربان
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای رشد قدی .هنوز چیزی تجویز نکردن .فقط یک بار ویزیت شدیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳خدا را شکر خوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بهترین دکتر غدد در اصفهان
۱۴۰۳/۰۲/۰۱تحت نظر هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۰بلوغ زودرس فرزندم بود ، در حال درمان هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷اضافه وز
۱۴۰۰/۰۹/۱۰کاربلدهستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتری بااخلاق ومتخصص
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی بوده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خیلی دکتر خوبی هستند و فوق العاده خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۳۰راضی بودم و زسر نظرشون هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۷بیماری فرزندم ، خدا را شکر رو به بهبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۱