دکتر فوق العاده بادقت مهربان و با اخلاق وبا انتخاب صحطح و دقیق دارو
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
بسیار با دقت .با حوصله مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عاللیییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
دکتر واقعااا عالی هستن .برخورد و ویزیت .
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
من چند جلسه دخترم بردم اینکه برا بیمار وقت میزارن راضی بودم تاحالا
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
از نظر ویزیت و برخورد و اخلاق عالی.من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
دکترخیلی باحوصله ومهربان وبابرخوردعالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
برای چکاب ماهانه رفته بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
عالی
عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کمبودوزن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
دکتر خیلی با تجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
دکتر خوبی هستن ولی سرشون خیلی شلوغه و نوبت گیر نمیاد من بخاطر دیابت پسرم بهشون مراجعه کردم خوش برخورد و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
آقای دکتر از نه تنها در سواد عالی هستن اخلاق ایشون بسیار عالی تر هست امید وارم ایشون الگوی بقیه دکتر ها باشن. احترام به مراجعه کننده. تشخیص درست و به موقع. من ده ساله برای بچه هام فقط به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
از نوزادی دخترم را میبرم پیش ایشون و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
دخترم در زمینه رشد و شرایط بلوغ تحت نظر ایشان هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
امشب برای بار اول نوبت دکتر نزدشون داریم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
خوب بودن و ادامه داره
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
هورمونی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار عالی هستن بادقت وحوصله جواب میدن با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
آزمایشات ن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
دکتر فوق العاده با حوصله و صبوری هستن و خیلی خوب توضیح میدن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
فوق العاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
راضی هستم برای چگاب کودکم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
خوب خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
دکتربسیارمهربان
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
بی نظیر
۱۴۰۲/۰۸/۲۵
دکتر خیلی خوب وعالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۶
دکتر فوق العاده خوش برخورد و دلسوز و کاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خیلی خوب و روون توضیح میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
واقعا آقای دکتر بی نظیرن و ب همه ی سوالات با مهربانی پاسخ میدن خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
چک 6 ماهه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
برای قد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
بسیار پزشک توانا و باسوادی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
جهت بررسی قد و وزن فرزندم مراجعه نمودم و نتیجه اش خوب بوده است.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
آقای دکتربسیار
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
متعهد به کارشون هستند.کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
برای رشد کودکان
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
سرماخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
بسیار دکتر مهربان و با شخصیت و با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
بسیار خوش
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
عالی خوش اخلاق و متعهد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
برای چکاب پسرموبردم ازمایش نوشتن خیلی دکتر کار بلد و خوبی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
سلام آقای دکتر خیلی عالی وصبر جواب میدهد.
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
کوتاهی قد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
واقعا دکتر خیلی خوبیه خیلی خوش اخلاق و با احترام با مریض رفتار میکنه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بی نظیر و همه چی تمام
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
دختر من زردی بالا داشت ، با تشخیص درست آقای دکتر خیلی زود خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۴
خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
کوتاهی قد پسرم ک فعلا تحت درمان هستن الان یک ساله و خیلی ممنونم ک زود سراغ داروهای هورمونی نمیرم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
بسیار دکتر با تجربه وخوش اخلاق وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
دکتر بسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
دخترام هر مشکلی داشتن با یه ویزیت آقای دکتر خوب شدن. تشخیص عالی اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
رشد پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
در حال چکاب و آزمایش هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۶
راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
تشخیص و رفتار مناسب ایشون واقعا در ۷ور جامعه ی پزشکی ست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خوب
.....
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
خداخیرش بده دکتر عالی و فهمیده و کاربلدی هست
ای کاش برای ما که از استان دیگه میایم هم نوبت یهویی را قبول کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
دکترعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بنده دارای دو فرزند هستم 7و یک ساله از بدو تولد زیر نظر ایشان بوده اند،تشخیص نوع بیماری و راه های درمان ایشان کاملا تخصصی و عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
من نگران بلوغ زودرس دخترم بودم، بسیار راضی بودم مخصوصا از رفتار دکتر ک بسیار آرام بخش بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
بسیار خوش برخورد و مهربان و تشخیصشون عالی سایه شون مستدام
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
عالی ولی بعد نوبت
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
دکتر بسیار صبورانه و خوش اخلاق و آگاه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
سلام آقا دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
بچه هام از نوزادی نزد ایشان ویزیت شدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
بسیار عالی با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
سرماخورده بود خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
پسرم را ویزیت کردن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عالی مثل همیشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عالی و فوق العاده پر انرژی و با حوصلا
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالیییییی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بسیارعالی وتوانمند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
دکتر با اخلاق،صبور و با تجربه هستند
خدا حفطشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
مشکل نوبت
۱۴۰۲/۰۶/۱۶
بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
پزشکی خوش برخورد با علم بسیار بالا
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
مشکل خارش در ناحیه تناسلی پسرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
دخترم توی سن هفت سالگی داشت دچار بلوغ زودرس میشد و دکتر به موقع متوجه شدن و جلوی این اتفاق را گرفتن.دوسال و نیم دخترم تحت نظر دکتر اسلامیان دارو استفاده کرد و الان رشدش کاملا طبیعی و نرمال هست.واقعا دکتر حاذقی هستند و از دانش بالایی برخوردارن.
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
دکتری عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
خیلی با
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
برا دخترم نوبت میخواستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸
خیلی دکتر با
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
پسرم کم کاری تیروئید داره تحت درمانشون هست با دقت هستن و پروسهی درمانشون خیلی خوبه با ازمایش بعدی نرمال شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
چکاپ ماهیانه دخترامو میبرم واقعا از جون و دل معاینه میکنن و تشخیصاشون درسته. با اخلاق و با حوصله هم هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
دخترم زیر نظر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
برای رشد قد وچکاب سالیانه پسرم مراجعه می کنم،دکتر بسیار با سواد وبا اخلاق چکار بلد عالی هستند ،ممنونم از آقای دکتراسلامیان عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
دکتر بسیار عالی و فهمیده و با سوادی هستن امیدوارم همیشه در کارشون موفق باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
برای پسرم همچنان زیر نظر هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۴
عالی بودند از هر لحاظ
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
فوق العاده با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
رشدپسرم
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
کم کاری تیروئید و عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
عالی و وظیفه شناس
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
ازهرلحاظی کامل وباتجربه وباشخصیت هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۳
بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
سلام آقای دکتر خیلی باکمالات و قابل احترام هستن و از نحوه برخوردشان راضیم ودر رابطه با بلوغ ورشد قدی دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
مشاوره ی رشد
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
خیلی دکترخوبی هستن روان ادم را اروم میکنند خیلی درست با مادرها صحبت و همدلی میکنند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عالیییییییییی️️
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
بنظرم عالیه خیلی برای بیمار وقت میزاره بت حوصله معاینه میکنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
برای رشد قد
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
عالیه واسه چکاب نوزاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
دکتر اسلامیان جز معدود پزشکانی هستند که با تمام وجود و مسئولانه به طبابت مشغول هستند.ایشون برای خانواده من مصداق بارز انسانیت هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
خوش برخورد مهرباان
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
رشد قد پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
چک اپ دکتر برای دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
چکاب کودک
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
عالی هستند از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
تحت نظر برای بلوغ
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
مشکل گرفتگی بینی از نظر تنفس دخترم داشت که با تجویز دارو این مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عاآالی درجه یک هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
پزشک خوب و متعهدی هستند البته پسرم هنوز برای رشد تحت درمان هست ولی ایشان کم کاری تیرویید تشخیص دادند و با مصرف دارو کمی بهتر شده.فقط کمی انتظار در نوبت طول میکشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
باسلام من پسرم ۵ سالشه والان حدود یک ساله زیر نظر آقای دکتر هست و خیلی راضی بودم توی این تایم جهش رشدی خوبی داشته
۱۴۰۳/۰۴/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عالی ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
برای رشد دخترم، فعلا گفتن نیازی به دخالت نیست
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
برای بررسی رشد و بلوغ فرزندم مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
مشگل من قند بالا بر اثر خوردن کورتون
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
برای توقف رشد دخترم مراجعه کردیم وبا داروهایی که دکتر تجویز کردند الان خیلی خوب شده و طبق منحنی داره پیش میره واقعا آقای دکتر حرفه ای هستند وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
دکتر باحوص
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
بلوغ زود رس
در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
افزایش قد پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
با سلام، بسیار مهربان ،خوش رفتار و متین و باحوصله هستن.
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
در مورد زردی پس از زایمان بود و بهبود پیدا شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
دخترم برای روندرشدزیرنظرآقای دکترهستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
چکاپ سالیانه
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
برای چک رشد دخترم مراجعه کردم دکتر بسیار با دقت معاینات رو انجام میدادن و از کار ایشان تا الان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
دکتر با تجربه و خوش اخلاق و برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
تیرویئد
۱۴۰۲/۰۶/۲۳
مشکل قد فرزندم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۳۱
مشکلی،خاصی،نداشتیم برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
بلوغ زودرس وفعلا تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
برا مراقبت و رشد پسرم تحت نظر ایشون هستیم. فوق العاده ن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
تشخیص عال
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
خیلی مسلط میباشند و بنده از ایشان راضی میباشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بسیار باتجربه و دلسوز هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
بسیار عالی هستند هم تشخیص فوق العاده حرفه ای و هم اخلاق عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
فعلا یه جلسه رفتم.ازمایش دادن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
تشخیص بیماری عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
با سلام
جناب آقای دکتر صبور ،محترم و حاذق هستند پاینده باشند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
من یک نوبت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
خوب عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
عاااااااااااااالای
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
امشب برای اولین بار مراجعه کردیم بسیار با تجربه خوش برخورد خوش انرژی و کاربلد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
آقای دکتر واقعا عالی هستند من چند سال هست برای رشدقد دخترم میرم پیش آقای دکتر خداروشکر مشکلی نداشته اخلاق فوق العاده خوب مهربان ودرحرفه خودشون عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
خوش برخورد خوش اخلاق کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
برا پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
ویزیت اطفال
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دکتر خوبی هستن ولی نوبت دهی بی نظمی دارن هر سری ۴ ساعت طول کشید تا نوبتم بشه...
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
رشد قدی فرزندم
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
عالیه واقعا
۱۴۰۲/۰۵/۲۷
برای چکاپ دخترم ویزیت شدیم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
عالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
خیلی خوب وب
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
دکتر خوبی و نوبت دهی خیلی سخته و بدون مدیرت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بهترین دکتر عالی و بینظیر با تشخیصهای درستشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
فعلا تحت نظریم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۸
بسیار عالی بوده اند
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
آقای دکتر فردی بسیار متشخص و آرام و متین. در کارشان حرفهای. و برخورد ایشان با کودکان کاملا با احترام و صبورانه میباشد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
علم خوبی داشتن و ازاینکه مجدد برگشتن ایران والان متوجه فعالیتشون شدم بسیار خرسندم.
دکتر فوق العاده بادقت مهربان و با اخلاق وبا انتخاب صحطح و دقیق دارو
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بسیار با دقت .با حوصله مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۱۴در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عاللیییییی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر واقعااا عالی هستن .برخورد و ویزیت .
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷من چند جلسه دخترم بردم اینکه برا بیمار وقت میزارن راضی بودم تاحالا
۱۴۰۰/۰۶/۳۰از نظر ویزیت و برخورد و اخلاق عالی.من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عااالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکترخیلی باحوصله ومهربان وبابرخوردعالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۸برای چکاب ماهانه رفته بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰کمبودوزن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر خیلی با تجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوبی هستن ولی سرشون خیلی شلوغه و نوبت گیر نمیاد من بخاطر دیابت پسرم بهشون مراجعه کردم خوش برخورد و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۳آقای دکتر از نه تنها در سواد عالی هستن اخلاق ایشون بسیار عالی تر هست امید وارم ایشون الگوی بقیه دکتر ها باشن. احترام به مراجعه کننده. تشخیص درست و به موقع. من ده ساله برای بچه هام فقط به ایشون مراجعه میکنم
۱۴۰۵/۰۱/۰۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۰از نوزادی دخترم را میبرم پیش ایشون و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰دخترم در زمینه رشد و شرایط بلوغ تحت نظر ایشان هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۲امشب برای بار اول نوبت دکتر نزدشون داریم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب بودن و ادامه داره
۱۴۰۲/۱۰/۰۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴هورمونی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار عالی هستن بادقت وحوصله جواب میدن با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲آزمایشات ن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر فوق العاده با حوصله و صبوری هستن و خیلی خوب توضیح میدن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶فوق العاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۷راضی هستم برای چگاب کودکم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۵خوب خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۲فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۹دکتربسیارمهربان
۱۴۰۳/۰۶/۰۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بی نظیر
۱۴۰۲/۰۸/۲۵دکتر خیلی خوب وعالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۶دکتر فوق العاده خوش برخورد و دلسوز و کاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خوب و روون توضیح میدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵واقعا آقای دکتر بی نظیرن و ب همه ی سوالات با مهربانی پاسخ میدن خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۲چک 6 ماهه
۱۴۰۳/۱۱/۰۸برای قد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار پزشک توانا و باسوادی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶جهت بررسی قد و وزن فرزندم مراجعه نمودم و نتیجه اش خوب بوده است.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱آقای دکتربسیار
۱۴۰۴/۰۶/۲۸در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۹متعهد به کارشون هستند.کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دکتر بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۳۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰برای رشد کودکان
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سرماخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹بسیار دکتر مهربان و با شخصیت و با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار خوش
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۴/۱۸عالی خوش اخلاق و متعهد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰برای چکاب پسرموبردم ازمایش نوشتن خیلی دکتر کار بلد و خوبی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۶سلام آقای دکتر خیلی عالی وصبر جواب میدهد.
۱۴۰۲/۱۱/۰۷کوتاهی قد
۱۴۰۳/۱۲/۰۴واقعا دکتر خیلی خوبیه خیلی خوش اخلاق و با احترام با مریض رفتار میکنه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بی نظیر و همه چی تمام
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دختر من زردی بالا داشت ، با تشخیص درست آقای دکتر خیلی زود خوب شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۴خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۴کوتاهی قد پسرم ک فعلا تحت درمان هستن الان یک ساله و خیلی ممنونم ک زود سراغ داروهای هورمونی نمیرم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیار دکتر با تجربه وخوش اخلاق وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۰۸دکتر بسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲دخترام هر مشکلی داشتن با یه ویزیت آقای دکتر خوب شدن. تشخیص عالی اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴رشد پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴در حال چکاب و آزمایش هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱خوب هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۶راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تشخیص و رفتار مناسب ایشون واقعا در ۷ور جامعه ی پزشکی ست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوب .....
۱۴۰۰/۰۱/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۵خداخیرش بده دکتر عالی و فهمیده و کاربلدی هست ای کاش برای ما که از استان دیگه میایم هم نوبت یهویی را قبول کنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکترعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بنده دارای دو فرزند هستم 7و یک ساله از بدو تولد زیر نظر ایشان بوده اند،تشخیص نوع بیماری و راه های درمان ایشان کاملا تخصصی و عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی و باحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷من نگران بلوغ زودرس دخترم بودم، بسیار راضی بودم مخصوصا از رفتار دکتر ک بسیار آرام بخش بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۲فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار خوش برخورد و مهربان و تشخیصشون عالی سایه شون مستدام
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عالی ولی بعد نوبت
۱۴۰۲/۰۶/۱۱دکتر بسیار صبورانه و خوش اخلاق و آگاه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶سلام آقا دکتر فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بچه هام از نوزادی نزد ایشان ویزیت شدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی با اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۲۹سرماخورده بود خیلی عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۹پسرم را ویزیت کردن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی مثل همیشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی و فوق العاده پر انرژی و با حوصلا
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالیییییی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶بسیارعالی وتوانمند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر با اخلاق،صبور و با تجربه هستند خدا حفطشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مشکل نوبت
۱۴۰۲/۰۶/۱۶بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۸پزشکی خوش برخورد با علم بسیار بالا
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴مشکل خارش در ناحیه تناسلی پسرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دخترم توی سن هفت سالگی داشت دچار بلوغ زودرس میشد و دکتر به موقع متوجه شدن و جلوی این اتفاق را گرفتن.دوسال و نیم دخترم تحت نظر دکتر اسلامیان دارو استفاده کرد و الان رشدش کاملا طبیعی و نرمال هست.واقعا دکتر حاذقی هستند و از دانش بالایی برخوردارن.
۱۴۰۴/۰۴/۰۱دکتری عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۱خیلی با
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برا دخترم نوبت میخواستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸خیلی دکتر با
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پسرم کم کاری تیروئید داره تحت درمانشون هست با دقت هستن و پروسهی درمانشون خیلی خوبه با ازمایش بعدی نرمال شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷چکاپ ماهیانه دخترامو میبرم واقعا از جون و دل معاینه میکنن و تشخیصاشون درسته. با اخلاق و با حوصله هم هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دخترم زیر نظر
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷برای رشد قد وچکاب سالیانه پسرم مراجعه می کنم،دکتر بسیار با سواد وبا اخلاق چکار بلد عالی هستند ،ممنونم از آقای دکتراسلامیان عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر بسیار عالی و فهمیده و با سوادی هستن امیدوارم همیشه در کارشون موفق باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای پسرم همچنان زیر نظر هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی بودند از هر لحاظ
۱۴۰۲/۱۰/۲۳فوق العاده با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۰رشدپسرم
۱۴۰۲/۰۴/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۴کم کاری تیروئید و عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۱عالی و وظیفه شناس
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ازهرلحاظی کامل وباتجربه وباشخصیت هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۳بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴سلام آقای دکتر خیلی باکمالات و قابل احترام هستن و از نحوه برخوردشان راضیم ودر رابطه با بلوغ ورشد قدی دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹مشاوره ی رشد
۱۴۰۳/۰۴/۰۷خیلی دکترخوبی هستن روان ادم را اروم میکنند خیلی درست با مادرها صحبت و همدلی میکنند
۱۴۰۳/۰۸/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالیییییییییی️️
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بنظرم عالیه خیلی برای بیمار وقت میزاره بت حوصله معاینه میکنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۳برای رشد قد
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالیه واسه چکاب نوزاد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر اسلامیان جز معدود پزشکانی هستند که با تمام وجود و مسئولانه به طبابت مشغول هستند.ایشون برای خانواده من مصداق بارز انسانیت هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۲برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوش برخورد مهرباان
۱۴۰۱/۰۶/۰۳رشد قد پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۰چک اپ دکتر برای دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱چکاب کودک
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی هستند از هر نظر
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۸تحت نظر برای بلوغ
۱۴۰۱/۱۰/۱۸فعلا در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل گرفتگی بینی از نظر تنفس دخترم داشت که با تجویز دارو این مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عاآالی درجه یک هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹پزشک خوب و متعهدی هستند البته پسرم هنوز برای رشد تحت درمان هست ولی ایشان کم کاری تیرویید تشخیص دادند و با مصرف دارو کمی بهتر شده.فقط کمی انتظار در نوبت طول میکشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷باسلام من پسرم ۵ سالشه والان حدود یک ساله زیر نظر آقای دکتر هست و خیلی راضی بودم توی این تایم جهش رشدی خوبی داشته
۱۴۰۳/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی ب
۱۴۰۴/۰۵/۰۳برای رشد دخترم، فعلا گفتن نیازی به دخالت نیست
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برای بررسی رشد و بلوغ فرزندم مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مشگل من قند بالا بر اثر خوردن کورتون
۱۴۰۰/۰۷/۱۳برای توقف رشد دخترم مراجعه کردیم وبا داروهایی که دکتر تجویز کردند الان خیلی خوب شده و طبق منحنی داره پیش میره واقعا آقای دکتر حرفه ای هستند وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۹دکتر باحوص
۱۴۰۴/۰۱/۰۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۳بلوغ زود رس در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۲۱افزایش قد پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰با سلام، بسیار مهربان ،خوش رفتار و متین و باحوصله هستن.
۱۴۰۲/۱۰/۰۴در مورد زردی پس از زایمان بود و بهبود پیدا شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۳دخترم برای روندرشدزیرنظرآقای دکترهستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴چکاپ سالیانه
۱۴۰۳/۰۳/۲۹برای چک رشد دخترم مراجعه کردم دکتر بسیار با دقت معاینات رو انجام میدادن و از کار ایشان تا الان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۹دکتر با تجربه و خوش اخلاق و برخورد
۱۴۰۳/۰۹/۲۲تیرویئد
۱۴۰۲/۰۶/۲۳مشکل قد فرزندم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۳۱مشکلی،خاصی،نداشتیم برای چکاپ
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بلوغ زودرس وفعلا تحت نظر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸برا مراقبت و رشد پسرم تحت نظر ایشون هستیم. فوق العاده ن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵تشخیص عال
۱۴۰۱/۱۰/۰۶خیلی مسلط میباشند و بنده از ایشان راضی میباشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار باتجربه و دلسوز هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۰بسیار عالی هستند هم تشخیص فوق العاده حرفه ای و هم اخلاق عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۱۰/۲۵فعلا یه جلسه رفتم.ازمایش دادن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۸تشخیص بیماری عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵با سلام جناب آقای دکتر صبور ،محترم و حاذق هستند پاینده باشند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳من یک نوبت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عاااااااااااااالای
۱۴۰۲/۰۴/۲۱امشب برای اولین بار مراجعه کردیم بسیار با تجربه خوش برخورد خوش انرژی و کاربلد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴آقای دکتر واقعا عالی هستند من چند سال هست برای رشدقد دخترم میرم پیش آقای دکتر خداروشکر مشکلی نداشته اخلاق فوق العاده خوب مهربان ودرحرفه خودشون عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خوش برخورد خوش اخلاق کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عالی بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۵برا پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶ویزیت اطفال
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر خوبی هستن ولی نوبت دهی بی نظمی دارن هر سری ۴ ساعت طول کشید تا نوبتم بشه...
۱۴۰۲/۰۲/۰۷رشد قدی فرزندم
۱۴۰۳/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالیه واقعا
۱۴۰۲/۰۵/۲۷برای چکاپ دخترم ویزیت شدیم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی خوب وب
۱۴۰۳/۰۴/۲۳دکتر خوبی و نوبت دهی خیلی سخته و بدون مدیرت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بهترین
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بهترین دکتر عالی و بینظیر با تشخیصهای درستشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۶فعلا تحت نظریم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۸بسیار عالی بوده اند
۱۴۰۲/۰۸/۱۴آقای دکتر فردی بسیار متشخص و آرام و متین. در کارشان حرفهای. و برخورد ایشان با کودکان کاملا با احترام و صبورانه میباشد
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۴علم خوبی داشتن و ازاینکه مجدد برگشتن ایران والان متوجه فعالیتشون شدم بسیار خرسندم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵باواسیر کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر بسیار باحوصله و با مهارتی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۱تیرویید بچه هام
۱۴۰۳/۱۰/۱۴با سلام من دخترانم
۱۴۰۲/۰۳/۱۹چکاپ معمولی و خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۵