این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر - سه راه توانیر - نبش کوچه دوم گاندی - پلاک ۱۲ - ساختمان پزشکان دی - طبقه ۸ - واحد C
بیماران محترم
حتما دقت داشته باشید شماره موبایلی که جهت گرفتن نوبت وارد میکنید در اپلیکیشن واتسپ یا بله ثبت شده باشد
تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مثبت بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار دکتر خوب و خوش برخورد هستند توده داشتم زیر نظر دکتر بودم که جراحی کردم فعلا مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵برای معاینه سینه به ایشان مراجعه کردم
۱۳۹۷/۰۸/۰۵کانسر سینه داشتم و توسط آقایدکتر عطری و آقای دکتر موسی زاده جراحی شدم و از سال 92 تا کنون توسط آقای دکتر موسی زاده ویزیت شده ام و تحت نظرشون هستم و خیلی از کارشون راضی هستم خداوند بهشون سلامتی بده
۱۳۹۸/۰۲/۲۹بسیارپزشک حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸سلام کانسر تیروئید داشتم آقای دکتر من را عمل کردند خدا رو شکر کامل برداشته شد و عروق دیگر رو درگیر نکرد
۱۳۹۹/۰۵/۲۴کنسر سینه
۱۴۰۱/۰۵/۰۶در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱برست کانسر ایشون جراحی کردن وکانلا راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۰۷دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق که وقتی باهاش صحبت میکنی به درمان و زندگی امیدوار میشوی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵پزشک حاذق با دقت بالا و تشخیص درست
۱۳۹۹/۱۱/۱۵کیست سینه. تحت نظر
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۱/۱۳فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۵/۲۶دکتر بااخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۳۰سرطان سینه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ایشان خیلی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بهترین هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۸پلیپ روده
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بهترین دکتر برای کیست سینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰معاینه وتحت نظر
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲توده سینه و توسط آقای دکتر جراحی شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۸تا الان باید صبر کنم بعد نتیجه مشخص میشود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عمل ماستکتومی مادرم،فعلا نمیتونم بگم خوب یا بد ،چون به تازگی عمل شدند،فعلا راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۲مشکل یک توده عفونی نزدیک آگزیلاری بود که بانسخه درمان دکتررفع شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۷جراحی لیفت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱پزشک بسیار خوش برخورد و با علمی هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالییییییییییییی..... متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷کیست پستان داشتم و ایشون تشخیص دادن که بدون مشکل است
۱۳۹۹/۰۷/۲۵پزشک فوق العاده حذق و خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بسیاردکترمجربی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷توده در سینه تشخیص به موقع و جراحی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل کیست پستان
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۱واقعا عالی بود.
۱۳۹۹/۱۲/۰۵با حوصله و مسلط به نظر می رسیدند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵پزشک باهوش و مجرب و بسیار مودبی هستی و برای بینار اجترام قائل هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۲از قبل که در مطب اقای دکتر عطری بودند می شناسم ، گاهی توسط ایشان معاینه می شدم ، کیستهای مختلف دارم و اکنون تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳نتیجه مفید بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دانشمند
۱۳۹۹/۰۳/۲۵بسیار پزشگ
۱۳۹۹/۱۰/۱۷سرطان پستان کار دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۶بسیار عالی هستند ایشون و بهترین
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۷کیست سینه
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عالی هستن نظیر ندارن
۱۴۰۱/۰۶/۰۲سرطان سینه
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ماستیت پستان بعد شیر دهی که با یکبار رفتن پیش ایشان نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸یکی از دوستانم بر اثر سرطان سینه ، نزد ایشان جراحی داشته اند و بسیار بسیار راضی بودن و خودم هم میخواهم نزد ایشان جراحی لیفت سینه انجام بدهم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰کیستیک بودن سینه و توده
۱۴۰۱/۱۱/۰۹دوستم مریض ایشون بوده وکاملا راضی بودند ومن از طریق دکتر عطری با ایشان اشنا شدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۱تومور خوش خیم پستان
۱۳۹۹/۰۴/۰۷بسیار حاذق صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ایشون دست خدا روی زمین هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار دکتر با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۵فیبروآدنوم دارم تو سینه چپم و دکتر خیلی با صبرو شکیبایی مثال زدنیش من و راهنمایی کرد و سالی یه بار میرم برا ویزیت
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عمل ماستکتومی رضایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بسیار پزشک با تجربه ای هستند و حرفه ای با روحیه ای مثبت
۱۳۹۹/۱۰/۲۲فیبرو ادنوما چک دوره ای
۱۳۹۹/۰۴/۳۱من کیست سینه داشتم برای چکاب مراجعه کردم بسیار دکتر حاذق و مهربون و بسیار خوش برخورد هستن و من ایشون رو به خیلی از افراد معرفی کردم واقعا عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۵چکام سالیانه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی و مهربان
۱۳۹۸/۰۸/۱۳برای چک اپ رفتم راضی بودم خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۰۷برای مشاوره پیش ایشون رفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برای چکاپ تحت نظر دکتر هستم و بسیار دکتر خوش اخلاق و با انرژی مثبت هستند ، خدا حفظشون کنه انشالا
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ایشون علاوه بر اینکه خیلی خوش اخلاق هستن خیلی صبور و به حرف های بیمار با صبوری گوش میدن در ضمن من از جراحی شون بسیار راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹راضی هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵در تشخیص و درمان بی نهایت عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۶بسیار حاذق و ماهر و پنجه طلایی خدا بهشون سلامتی بده
۱۳۹۷/۰۷/۱۳دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲من برای چکاب خدمت ایشون رفته بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹سرطان سینه بدخیم که با جراحی توسط دکتر مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۳۰دکتر بسیار خوبی است میشه گفت بهترین جراح عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲با سلام من هر سال برای چکاپ سالانه در مطب دکتر عطری حضور ایشون میرسم
۱۴۰۱/۰۶/۱۴کیستپستان
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پزشک حادی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۷عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳همراه دکتر عطری بودن و نزد شون جراحی سینه داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۶عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۶چکاب سالانه
۱۳۹۹/۰۶/۱۶کیستیک بودن سینه و توده
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستند و از مراجعه به ایشان کمال رضایتمندی را دارم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۲سرطان پستان داشتم که به همت دکتر خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹فوق العاده
۱۴۰۱/۰۴/۰۳دکتر فوق العاااااده عالی ای هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بهترین دکتری هستن که رفتم پیششون
۱۳۹۹/۱۲/۰۳کارشون عالب بوده
۱۳۹۹/۱۰/۰۲بسیار مهربان با حوصله وکار بلد استاد هستن عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۲کنسر سینه بسیارعالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۶پزشک بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بهترین و مجرب ترین دکتر ،با تشخیص یالا
۱۴۰۰/۱۰/۰۴جراحی داشتم. کنسر سینه. دکتر عطری و ایشان جراحی کردن. 4 بار بعد ویزیت شدهام
۱۳۹۹/۰۴/۲۱عالی عالی بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۲۱غده خوش خیم پستان
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ایشون فوق العاده هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۲خوش،بر خورد
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۱/۰۷/۰۶مریض آقای دکتر هستم برای چکاپ والان واسه دردی که دارم سونو وماموگرافی انجام دادم وخواستم نظر آقای دکتر رو بدونم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴پزشک فوق العاده ماهر و مهربانی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۰مادرم رو بردم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷من یک جلسه مشاوره ویدیویی داشته ام توصیه های داشته آمد که هنوز منتج به نتیجه نشده است
۱۴۰۱/۰۲/۰۵توسط ایشون عمل شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰جراحی پستان انجام دادم
۱۴۰۱/۰۵/۲۳توسط دکتر عطری مورد عمل جراحی قرار گرفتم و بعد از عمل توسط ایشان ویزیت میشوم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۹بسیار خوب و با دقت هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۳معاینه سالیانه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بیمار ایشونم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عاللللییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳کنسر سینه راست
۱۴۰۱/۰۸/۰۲بی نظیر هستن دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بی نظیر
۱۳۹۹/۱۰/۰۴عالیییییییییییییی بدون شک بهترین هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ایشان به اتفاق آقای دکتر عطری منو عمل کردن وحدت رو شکر خوب هستم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲بررسی عمومی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲کیست سینه
۱۴۰۱/۱۰/۲۸سرتان سینه و جراحی شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۰۸سرطان سینه جراحی شد راضی هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶توده بزرگ و بدخیم در پستان چب و در شروع درمانم
۱۴۰۱/۰۵/۲۴ماستیت گرانالوماتوز
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بهترین و محرب ترین پزشک هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۹توسط اقا دکتر سینه ام جراحی شده
۱۴۰۱/۱۱/۰۱جراحی داشتم بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار دکتر حاذق و توانایی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بسیار دکتر باتجربه وخوبی است
۱۴۰۱/۰۵/۲۹کنسر برست.بسیار عالی هستن.خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۸/۰۸تحت نظر
۱۳۹۸/۰۴/۰۶بسیار مجرب و مهربان و مودب هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۳سرطان سینه،و باجراحی و شیمی درمانی ،درمان شد.
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بسیار یار خوب
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خیلی دکار خوب و انرژی مثبت هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۸دکتر بسیار باتجربه هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶من برای چکاپ تحت نظر آقای دکتر هستم، بسیار دقیق و باسواد و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۱/۰۶/۰۵دقیق و
۱۴۰۱/۰۷/۲۵عالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۳کنسر پستان چپ...از عمل راضیم دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۹یک بار ویزیت شدم و تعریفشون رو زیاد شنیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰معاینه
۱۴۰۱/۰۳/۳۱سرطان سینه والان عالی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پزشک بسیار حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷پلیپ روده
۱۴۰۱/۰۴/۰۲بی نظیر
۱۳۹۹/۰۵/۰۳عالی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۱جراحی کنسر پستان
۱۳۹۸/۱۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶من ادر بیمارستان بهمن توسط ایشان ویزیت شدم بسیار خوش اخلاق وخوش برخورد بودند
۱۳۹۹/۰۷/۰۵برای کیست سینه مراجعه کردم. و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فوقالعاده و استاد هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بهترین هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸توده در سینه راست جراحی شدم و خیلی از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶سلام خوبید دکتر بسیار حاذق وکار آن من 89 عمل کردم سیار راضیم من را نجات داد تومور سینه... دعاگوی ش هستم پروفسور بی نظیر است
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عمل سینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار مورد
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بررسی توده های پستان . خوش خیم . چکاپ سالیانه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۶کانسرپستان بودم سال 96عمل کردم وراضیم باتشکرازآقای دکتر
۱۳۹۹/۰۲/۳۰سلام یکبار ویزیت شدم و الان میخواهم جواب پاتوبیولوژی را خدمت ایشان بیاورم
۱۳۹۷/۱۰/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار دکتر خوبی کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱کنسل سینه داشتم خیلی عملشان عالی یود
۱۳۹۹/۰۸/۱۴خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹متبحر و حاذق
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق هستند با تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰جراحی تیروئید و چک آپ پستان هم مرتب مراجعه می کنم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴ئکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۸توده سینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶..... ککگگگ
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی مادرم سرطان سینه داشت خوب شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۸سرطان سینه
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عمل تخلیه سینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶سرطان سینه موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۶فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ایشون فوقالعاده با حوصله و دقیق هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۷توده در پستان که هشت سال پیش عمل کردم الان هیچ مشکلی ندارم بسیار دکتر عالی هستند .
۱۳۹۷/۰۲/۰۱خیلی عالی برای چکاپ رفتم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱کنسر برست-دوبار توسط ایشان جواحی شدم . بار اول توده برداشته و شیمی درمانی و رادیوتراپی داشتم . بار دوم نیاز فقط هرسپین گرفتم ولی با توجه به سابقه در مادر و یک خواهر و برو. این مشکل دوبار به فاصله پنج سال تصمیم به تخلیه هر دوسینه و پروتز گذاری هم مان گرفتم .
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عالی بی نظیر خوش اخلاق مهربان
۱۴۰۰/۰۶/۳۰هستن دکتر موسی زاده دکتر فوق العاده ای
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار عالی هستند و به بیمار آرامش می دهند و نگرانی و استرس از بیمار دور می کنند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴کیست سینه، جراحی
۱۳۹۹/۰۵/۰۳توده در پستان که جراحی شدم و خوش خیم بود . تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۱/۰۲مشکل سینه مشکل حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱کیسا سینه
۱۳۹۹/۰۹/۱۳عمل پستان
۱۳۹۹/۰۴/۰۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۰۹/۱۰چند سال پیش فیبروکیستیک سینه داشتم و برای تحت کنترل گرفتن مشکل با ایشان مشاوره کرده ام
۱۳۹۹/۰۲/۰۴جراحی آدنوم و بسیار موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۰۳/۱۸توده خوش خیم وکیست در هر دوتا سینه حدود ده ساله زیر نظر دکتر هستم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸توده سینه ...جراحی ...رضایت دارم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر باتجربه ای ست،مهربان وشنوای بیمار است مشکل من درخصوص جوابدهی تلفن مطب بود100بار باید زنگ بزنی تا یکی جواب بده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴یک جلسه پیششون ویزیت شدم منتظر نتایج آزمایشاتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶توده از تو سینه تخلیه شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۵توده داخل سینه
۱۳۹۹/۰۴/۰۷من بخاطرفیبرو کیست بودن بافت سینه 6 ماه یکبار باید چک بشم و بسیار ایشون بسیار پزشک حاذقی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۰پیش از آن که پزشک باشند انسان هستند. انسانی دلسوز و وارسته که در تشخیص و همراهی با بیمار بسیار توانمندند
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷بسیار راضی
۱۳۹۹/۱۰/۰۲چک آپ سالانه
۱۴۰۱/۱۰/۱۷با سلام عمل سرطان سینه انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۷کیست فیبروم سینه سونو مجدد دادم بعد از گذشت ۶ماه
۱۴۰۱/۰۵/۲۰مادرم تومور سینه داشتن. نزد آقای دکتر جراحی شدن . بسیار بسیار زیاد راضی هستیم. و جون مادرم رو مدیون ایشان هستیم. ایشالا همیشه آقای دکتر سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶