این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ابتدای پاسداران - خیابان گل نبی - پس از چهار راه زمرد - نرسیده به خیابان شریعتی - پلاک ۴۰ - طبقه سوم شرقی - واحد ۳۰۲
عباس آباد - رو به روی حلال احمر - نبش خیابان عضد (عدالت) - ساختمان پزشکان میر احمد - طبقه ۴
ایشون بسیار با حوصله کار میکنند، دقیق هستند.محیط مطب خیلی آروم بود و نوبت دهی ها سروقت. همین مسیله باعث شد من که خیلی مضطرب بودم اصلا اذیت نشدم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۰آرامش و مهارت دکتر باعث شد استرسم از بین بره
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۲عصب کشی دندان داشتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی و کاملا با اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۱۰بسیار دقیق و مودب وکاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عصب کشی دندان نیش انجام دادم و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بی نظیییرند جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالییییی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰آقای دکتر خیلی با حوصله هستند واقعا برای من که ترس از دندانپزشکی داشتم وقت گذاشتند
۱۳۹۹/۱۰/۲۵درمان ریشه
۱۴۰۲/۰۵/۱۱درمان ریشه داشتم خیلی عالی بود پزشک خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶درمان ریشه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵درمان ریشه دندان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹کارش حرف نداره بیست
۱۴۰۳/۰۴/۰۶فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸درمان ریشه و عصب کشی داشتم که بسیار عالی انجام دادن جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۲ایشون بسیار با اخلاق و ماهر هستند.آرامش ایشون در طی درمان در شرایطی که با درد مراجعه میکنید واقعا تسکین دهنده است.محیط مطب هم کاملا بهداشتی،آرام است. قطعا ایشون رو توصیه میکنم.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار کاربلد و دلسوز
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بسیار دکتر توانمندی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۸چهار روز هست درمان ریشه بنظرم خیلی بزرگوار آمدند البته من هنوز پر نکردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳زبان دو ماه سفید شده
۱۳۹۹/۰۲/۰۵من برای عصب کشی به ایشون مراجعه کردم. همه چیز عالی بود.دکتر فوق العاده با آرامش کار کردن که باعث شد من که انقدر از دندونپزشکی میترسم اصلا متوجه نشدم کی کارشون تموم شد. نه حین درمان ونه بعد از اون درد نداشتم.مطب خیلی منظم بود سر وقت تعیین شده کارم انجام شد که باعث شد اصلا تو شرایط امروزی کرونا نگران نباشم.
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عصب کشی دندان بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۷در حال درمان .کیست ریشه
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عصب کشی تخصصی داشتم که هنوز نوبتم نرسیده، اما خوش برخورد و دقیق هستن تو کارشون
۱۴۰۳/۰۵/۳۰سلام عصب کشی دندان انجام دادم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عصب کشی ودرمان ریشه انجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۰۷