هنوز منتظر نتیجه هستم ولی دکتر با حوصله ای هستن و به سوالاتم جواب دادن و اینکه یکی دو مورد مهم را در مورد پسرم درست تشخیص دادن
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
کودک کم وزنم به خوبی رشد کرد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بچه ام با کمبود وزن مواجه بود وهر ماه 100 گرم بیشتر وزن نمیگرفت ولی الان دو ماه زیر نظر دکتر ماهی 800 گرم وزن گرفته
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
بی نظمی در نوبت دهی
۱۳۹۸/۰۱/۰۴
عالیییی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
بسیار با تجربه و متعهد هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
دکترواقعاعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
بدخوابی وبی اشتهایی که خداروشکر خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
یک مرحله رفتیم در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
دکتر بسیار خوبی هستند.سطح علمی بسیار بالایی دارن وتشخیصشون همیشه درسته.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
فعلا جواب ازمایش ببرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
دخترم نارس بدنیا آمده .زیر نظر ایشون بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
بسیار عالین
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
نوزادنارس داشتم.رشدخوبی پیداکرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
برا وزن گیری پسرم مراجعه کردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۹
از حدود هفت سال قبل و برای فرزند اولم از خدمات ایشان استفاده کردم و در همه موارد خیلی از تجویز ایشان راضی بودیم
۱۳۹۷/۰۷/۱۴
مشکل خاصی نداشت. ولی دکتر خوبی اند
۱۳۹۸/۰۴/۳۰
عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۴
عالی ،آرمانی وآسمانی
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر بسیار حاذق وخیلی بادقت معاینه میکنند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
بسیار عالی. فردی علمی و با اخلاق و معتقد
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
برای وزن وقددخترم پیشش رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
یکبار دخترم را ویزیت کردند راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
کم وزنی نوزاد
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
عااااااااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
کم آبی بدن کودک.رفع شد
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
زود رس بودن بچه
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
فرزند من نارس بود دکتر خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
عالی تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بسیار با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
چکاپ دوره ای و بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۳
عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۵
عالی هستند برای چکاب اولیه فرزندم رفتم
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
فقط یک جلسه ویزیت داشتیم که ازمایش و سونو نوشتن . هنوز کار درمانی انجام ندادن .
۱۳۹۸/۰۹/۰۹
کمبود وزن
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
نوزاد قولنج داشت خداروشکر خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بسیار ح
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
در تمامی مراجعات از تجویز ایشون راضی بوده ایم
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
واقعا دل میده وعالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خیلی خوب راهنمایی میکنند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
برای ویزیت ماهیانه نوزاد مراجعه کردم،دکتر خوش برخوردی هستند،و خیلی هم علم دارن فقط اینقدر شلوغه مریضا رو با هم میفرستم داخل،زیاد راحت نیستیم،و وقت کافی برای سوالات که داشتم نبود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خوب نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۳۹۷/۱۰/۲۴
تشخیص و تخصص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
نوزاد نارس داشتم 850 گرمی که به کمک خدا و دستای مهربون آقای دکتر الان سه سالشه و 17 کیلو
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
کمبود وزن
۱۳۹۹/۰۱/۰۷
ازنظراخلاق وعلم پزشکی عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
بسیار عاالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
میلی ب شیر خوردن داشت و برای قد و وزنش رفتم و خدا رو شکر نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
وزن نگرفتن نوزاد یک ماهه م و به پیشنهاد اقای دکتر شروع به شیر خشک کمکی کردم و نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
به نظر اینجانب طبیب بسبار حاذقی هستند
۱۳۹۷/۰۷/۰۵
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۰۴
عاللللللللیییییی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
خیلی پزشک ماهر و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
وزن کودک هفت ماهه ام خیلی کم بود که با درایت وعلم آقای دکتر خداروشکر الان خیلی بهتر شده ولی هنوز تحت درمانه
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
دکتر بسیار خوب و کار درست تشخیص خوبی داشتن و برای وزن گیری بچم ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
یکی از بهترین پزشگان کشور هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالی اند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عالی بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بسایر خوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۹
دکتر بسیار خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالیست
۱۳۹۷/۰۶/۳۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
کنترل ماهیانه قد ووزن
۱۳۹۷/۰۸/۰۶
خدارا شکر دکتر خوبی هستند ومن راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
فوق العاده....
۱۳۹۸/۰۲/۱۰
برخورد عالی وطبابت درجه یک
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۸
راضی هستم ازشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۹
زردی داشت خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
فرزند نارس داشتم
نتیجه عالییییی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
خوب بوده
۱۳۹۷/۰۷/۲۶
کمی عجول هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
دکتر باحوصله ای هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
بسیار عالی و تشخیص درست
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
نوزاد نارس مشکل تنفسی داشت که به حمدلله مشکل مرتفع شد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
فعلا تحت آزمایش هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
دکتر فوق
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
خوب ولی کم حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
فعلا فقط یک جلسه رفتیم و نتیجه ای حاصل نشده.کلا از اینکه تا نفر قبلی از اتاق در نیومدن نفر بعدیرو میفرستن خوشم نمیاد
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
مشکل کمبود وزن
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
عالیه خدا سلامتی بهتون بده
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
ایشان پزشک واقعا حاذقی در زمینه نوزادان و اطفال هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
پسرم مشکل تیرویید داشت الان خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
دکتر بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
فعلا نتیجه آزمایش را باید ببرم تا رویت کنند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
تشخیص آقای دکتر خیلی درسته وواقعا با یک نسخه بچه ام خوب میشه خیلی راضی ام
۱۳۹۷/۰۷/۲۱
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۵
دخترم دراثر کمبود آب بدن شیر نمیخورد که با تشخیص دکتر بهتر شده
۱۳۹۷/۰۹/۱۲
معاینه. ماهیانه و بررسی نمودار رشد نوزاد که بسار عالی راهنمایی نمودند
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
باسلام ،دکتر خوبیه ولی به شرطی که تمام دوره هاشو بری تا بتونی نتیجه بگیری ،یکی دوتا نوبت جواب نمیگیری باید ادامه داد
۱۳۹۸/۰۳/۱۴
همه چیز عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
بهترین دکتر دراصفهان برای نوزادان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
کاملا باتجربه ومهربان ،دقیق،منظم،پیگیری مرتب
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
ویزیت ماهانه
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
خوب وعالی
۱۳۹۸/۰۳/۱۱
عالیییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
عالی مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
عالیه مرسی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹
برای مشکل دل دردنوزادم بهشون مراجعه کردم وخیلی نتیجه گرفتم بهترین وباتجربه ترین دکترنوزادان هست که دیدم بسیاربااخلاق وحرفه ای هستن توکارخودشون من خیلی راضی بودم خدای بزرگ بهشون عمری باخیروبرکت وباعزت عنایت کنه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
پزشک خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دکتر بسیار خوبی این
۱۳۹۹/۰۱/۲۰
حرف نداره
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خوب بوده
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
خیلی کمکم کردن
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
عالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
پسرم هشت ماه به دنیا امد که چهارده روز از هشت ماه کم داشت نیاز به عمل داشت ولی به لطف خدا و کمک دکتر بچه ام بدون نیاز به عمل بعد از چهارده روز به اغوش خانواده امد و تا سه سالگی پیش دکتر میبردمش وقتی مشکل پیدا میکرد راضی بودم
اصفهانخیابان دانشگاه - روبروی درب شمالی دانشگاه اصفهان - مجتمع پردیس ۲ - طبقه اول - واحد ۲۱۵
با سلام و احترام.پیج اینستاگرام بنده:instagram.com/dr_armanianبه کانال تلگرامی بنده بپیوندید:t.me/drarmanianمدت انتظار معمولا حداقل تا دو ساعت پس از ساعت انتخابی شما می باشد.** اطلاعیه مهم: امکان کنسل کردن نوبت و مسترد کردن وجه ویزیت وجود ندارد لذا لطفا قبل از پرداخت نهایی اطمینان لازم را از انتخاب خود داشته باشید که شرمنده نشویم.
هنوز منتظر نتیجه هستم ولی دکتر با حوصله ای هستن و به سوالاتم جواب دادن و اینکه یکی دو مورد مهم را در مورد پسرم درست تشخیص دادن
۱۳۹۷/۰۷/۱۵کودک کم وزنم به خوبی رشد کرد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بچه ام با کمبود وزن مواجه بود وهر ماه 100 گرم بیشتر وزن نمیگرفت ولی الان دو ماه زیر نظر دکتر ماهی 800 گرم وزن گرفته
۱۳۹۹/۰۳/۰۹بی نظمی در نوبت دهی
۱۳۹۸/۰۱/۰۴عالیییی
۱۴۰۱/۰۹/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار با تجربه و متعهد هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲دکترواقعاعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بدخوابی وبی اشتهایی که خداروشکر خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۹یک مرحله رفتیم در حال درمان
۱۴۰۲/۰۴/۱۸دکتر بسیار خوبی هستند.سطح علمی بسیار بالایی دارن وتشخیصشون همیشه درسته.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲فعلا جواب ازمایش ببرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵دخترم نارس بدنیا آمده .زیر نظر ایشون بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بسیار عالین
۱۴۰۰/۱۰/۰۴نوزادنارس داشتم.رشدخوبی پیداکرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۲برا وزن گیری پسرم مراجعه کردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۹از حدود هفت سال قبل و برای فرزند اولم از خدمات ایشان استفاده کردم و در همه موارد خیلی از تجویز ایشان راضی بودیم
۱۳۹۷/۰۷/۱۴مشکل خاصی نداشت. ولی دکتر خوبی اند
۱۳۹۸/۰۴/۳۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۴عالی ،آرمانی وآسمانی
۱۳۹۹/۰۱/۲۲دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر بسیار حاذق وخیلی بادقت معاینه میکنند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱نتیجه عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶بسیار عالی. فردی علمی و با اخلاق و معتقد
۱۴۰۱/۰۴/۲۳برای وزن وقددخترم پیشش رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱یکبار دخترم را ویزیت کردند راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱کم وزنی نوزاد
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عااااااااالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹کم آبی بدن کودک.رفع شد
۱۳۹۸/۱۲/۰۶زود رس بودن بچه
۱۳۹۷/۱۱/۲۳فرزند من نارس بود دکتر خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عالی تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۱/۱۹فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۱چکاپ دوره ای و بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۵عالی هستند برای چکاب اولیه فرزندم رفتم
۱۳۹۸/۰۵/۰۲فقط یک جلسه ویزیت داشتیم که ازمایش و سونو نوشتن . هنوز کار درمانی انجام ندادن .
۱۳۹۸/۰۹/۰۹کمبود وزن
۱۳۹۸/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰نوزاد قولنج داشت خداروشکر خوب شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۵بسیار ح
۱۴۰۰/۱۲/۱۲در تمامی مراجعات از تجویز ایشون راضی بوده ایم
۱۳۹۷/۰۸/۳۰واقعا دل میده وعالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خیلی خوب راهنمایی میکنند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳برای ویزیت ماهیانه نوزاد مراجعه کردم،دکتر خوش برخوردی هستند،و خیلی هم علم دارن فقط اینقدر شلوغه مریضا رو با هم میفرستم داخل،زیاد راحت نیستیم،و وقت کافی برای سوالات که داشتم نبود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکتر خوبی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خوب نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۳۹۷/۱۰/۲۴تشخیص و تخصص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵نوزاد نارس داشتم 850 گرمی که به کمک خدا و دستای مهربون آقای دکتر الان سه سالشه و 17 کیلو
۱۳۹۷/۱۱/۰۶کمبود وزن
۱۳۹۹/۰۱/۰۷ازنظراخلاق وعلم پزشکی عالی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۸بسیار عاالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲میلی ب شیر خوردن داشت و برای قد و وزنش رفتم و خدا رو شکر نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷وزن نگرفتن نوزاد یک ماهه م و به پیشنهاد اقای دکتر شروع به شیر خشک کمکی کردم و نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۰/۱۲/۲۱به نظر اینجانب طبیب بسبار حاذقی هستند
۱۳۹۷/۰۷/۰۵خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۷/۰۴عاللللللللیییییی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹خیلی پزشک ماهر و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۳وزن کودک هفت ماهه ام خیلی کم بود که با درایت وعلم آقای دکتر خداروشکر الان خیلی بهتر شده ولی هنوز تحت درمانه
۱۳۹۷/۱۲/۲۴دکتر بسیار خوب و کار درست تشخیص خوبی داشتن و برای وزن گیری بچم ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳یکی از بهترین پزشگان کشور هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی اند
۱۳۹۸/۰۹/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بهترین دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسایر خوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۹دکتر بسیار خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالیست
۱۳۹۷/۰۶/۳۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱کنترل ماهیانه قد ووزن
۱۳۹۷/۰۸/۰۶خدارا شکر دکتر خوبی هستند ومن راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶فوق العاده....
۱۳۹۸/۰۲/۱۰برخورد عالی وطبابت درجه یک
۱۳۹۸/۰۷/۲۰بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۸راضی هستم ازشون
۱۳۹۹/۰۳/۰۹زردی داشت خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۵فرزند نارس داشتم نتیجه عالییییی
۱۳۹۸/۱۲/۱۰خوب بوده
۱۳۹۷/۰۷/۲۶کمی عجول هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر باحوصله ای هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۸بسیار عالی و تشخیص درست
۱۳۹۸/۰۱/۰۸نوزاد نارس مشکل تنفسی داشت که به حمدلله مشکل مرتفع شد.
۱۳۹۷/۱۱/۲۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فعلا تحت آزمایش هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱دکتر فوق
۱۳۹۹/۱۱/۰۹خوب ولی کم حوصله
۱۴۰۰/۰۲/۰۳فعلا فقط یک جلسه رفتیم و نتیجه ای حاصل نشده.کلا از اینکه تا نفر قبلی از اتاق در نیومدن نفر بعدیرو میفرستن خوشم نمیاد
۱۳۹۹/۰۶/۲۰مشکل کمبود وزن
۱۳۹۸/۰۴/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۰بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۴عالیه خدا سلامتی بهتون بده
۱۳۹۷/۰۸/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۰ایشان پزشک واقعا حاذقی در زمینه نوزادان و اطفال هستن
۱۳۹۸/۰۸/۱۴پسرم مشکل تیرویید داشت الان خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر بسیار خوب و
۱۴۰۴/۰۹/۲۱فعلا نتیجه آزمایش را باید ببرم تا رویت کنند
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تشخیص آقای دکتر خیلی درسته وواقعا با یک نسخه بچه ام خوب میشه خیلی راضی ام
۱۳۹۷/۰۷/۲۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۵دخترم دراثر کمبود آب بدن شیر نمیخورد که با تشخیص دکتر بهتر شده
۱۳۹۷/۰۹/۱۲معاینه. ماهیانه و بررسی نمودار رشد نوزاد که بسار عالی راهنمایی نمودند
۱۴۰۲/۰۳/۰۹باسلام ،دکتر خوبیه ولی به شرطی که تمام دوره هاشو بری تا بتونی نتیجه بگیری ،یکی دوتا نوبت جواب نمیگیری باید ادامه داد
۱۳۹۸/۰۳/۱۴همه چیز عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۱بهترین دکتر دراصفهان برای نوزادان
۱۴۰۰/۱۰/۱۹کاملا باتجربه ومهربان ،دقیق،منظم،پیگیری مرتب
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ویزیت ماهانه
۱۳۹۷/۱۲/۰۷بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خوب وعالی
۱۳۹۸/۰۳/۱۱عالیییی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالیه مرسی
۱۳۹۸/۱۰/۰۹برای مشکل دل دردنوزادم بهشون مراجعه کردم وخیلی نتیجه گرفتم بهترین وباتجربه ترین دکترنوزادان هست که دیدم بسیاربااخلاق وحرفه ای هستن توکارخودشون من خیلی راضی بودم خدای بزرگ بهشون عمری باخیروبرکت وباعزت عنایت کنه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پزشک خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوبی این
۱۳۹۹/۰۱/۲۰حرف نداره
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خوب بوده
۱۳۹۷/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی کمکم کردن
۱۳۹۷/۰۷/۰۴عالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پسرم هشت ماه به دنیا امد که چهارده روز از هشت ماه کم داشت نیاز به عمل داشت ولی به لطف خدا و کمک دکتر بچه ام بدون نیاز به عمل بعد از چهارده روز به اغوش خانواده امد و تا سه سالگی پیش دکتر میبردمش وقتی مشکل پیدا میکرد راضی بودم
۱۳۹۷/۰۶/۲۳ویزیت دوره ای عالی بودند.
۱۳۹۸/۰۸/۱۱بسیارمهربان ودقیق ودورکردن استرس واضطراب ازپدرومادرنوزاد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰پلاکت خون پسرم پایین بود و با تزریق پلاکت پلاکتش رفت بالا
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۶مرحله معاینه انجام شده وهنوز درمان انجام نشده
۱۳۹۸/۰۵/۱۲دکتر آرمانیان از بهترین و با تجربه ترین و با اخلاق ترین های متخصص های اصفهان ان
۱۳۹۹/۰۵/۱۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۳۰دکتر بسیار
۱۳۹۸/۰۸/۰۱بله پیشنهاد می کنم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴تشخیصشان عالی است
۱۳۹۸/۰۳/۳۱بهترین دکتری ک تا الان دیدم واقعا عاااااالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۶خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۳۱عالی خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیارعالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴عالیه بهترین دکتر توسطح اصفهان
۱۴۰۰/۰۹/۰۱پسرم کولیک داشت که با داروی دکتر خیلی آروم شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دانش بسیار بالا
۱۳۹۷/۰۶/۲۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸دخترم نارس بود و نتیجش عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر باتجربه ای هستند و نتیجه از کارشون خواهی گرفت اما خیلی باعجله ویزیت میکنند ادم اصلا سوالاتش یادش میره
۱۳۹۹/۰۷/۲۳باسلام. آقای دکتر خیلی مهربانانه و با متانت به حرف مراجعان گوش میکنند و به نظر روش درمانی بروز و مناسبی دارند.
۱۳۹۷/۰۷/۰۱دکتر فوق العاده عالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۵خیلی عالی
۱۳۹۷/۱۰/۲۱من بچه ام خیلی وزنش پایین بود دکتر آرمانیان با ی ویزیت وزنش رو برد بالا ممنونم بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۴/۰۴عالی خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۰۶هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عااااالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۶طبابت ایشون عالیه فقط عیبش اینه که بچه را شیر خشکی خورش میکنه
۱۳۹۸/۱۱/۱۴تشخیص خوبی دارند
۱۳۹۹/۰۶/۲۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتر خیلی عالی هستن با صبر و حوصله برا رشد رفته بودم کارش حرف نداره
۱۳۹۷/۰۸/۱۳هنوز نتیجه ی نگرفتم
۱۳۹۸/۱۲/۰۷عالی...
۱۳۹۸/۰۴/۱۴عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸از نوزادی تا به 6ساله عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عااالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۹واقعا بی نظیر هستندمن به خود دکتر هم گفته ام که دستشون شفاست بچه های من وقتی مریض میشن هر جا ببرم خوب نمیشن ولی پیشه ایشون کافیه یک نقصه برید
۱۳۹۷/۱۱/۱۳سلام.من ازایشون خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷فوق العاده
۱۳۹۷/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی هستند و بااخلاق و متخصص
۱۴۰۱/۰۲/۱۵خوب سرما خوردگی
۱۴۰۱/۰۹/۰۷کمبود وزن کودک در حال پیگیری هستیم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲برای چکاپ ماهیانه مراجعه میکنم و راضی هستم از ایشون
۱۳۹۷/۰۸/۱۹نوزاد زودرس نتیجه خوب
۱۳۹۸/۰۷/۱۶عالی بودن.
۱۴۰۰/۰۸/۲۷من دفعه اول بود هنوز هیچی
۱۳۹۹/۰۴/۱۰دکتر بسیار عالی و باتجربه
۱۳۹۸/۰۳/۰۵خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۳۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸لبققصسصقرسرصسثبلیبیل
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی و با تجربه.خداخیرش بده داروی تشنج پسرم رو قطع کرد
۱۴۰۱/۱۰/۰۵