نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
مشهد خیابان احمد آباد - خیابان پرستار - بین پرستار 1 و 3 - جنب داروخانه - پلاک 9
کلیه بیمه ها حتی سلامت و روستایی برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان پذیرفته میشوند
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
دکتر محسن رافتی سخنگو متخصص جراحی عمومی با شماره نظام پزشکی 71150 در شهر مشهد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت و مشاوره جراحی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران ایشان فراهم است.
دکتر محسن رافتی سخنگو متخصص جراحی عمومی با بیش از سه دهه سابقه پزشکی، یکی از چهرههای معتبر جراحی در شهر مشهد محسوب میشود. ایشان دارای مدرک تخصصی جراحی عمومی هستند و با شماره نظام پزشکی 71150 در این حوزه فعالیت میکنند. دکتر محسن رافتی سخنگو علاوه بر انجام انواع جراحیهای عمومی، تجربه ویژهای در زمینه جراحی لاپاراسکوپی، جراحی دستگاه گوارش، اعمال زیبایی شکم، درمان بیماریهای معده، روده بزرگ و کوچک، سرطانها، کیسه صفرا، آپاندیس، فتق، تیروئید، پستان، بواسیر و کیست مویی دارند. ایشان جراح برتر نیروهای مسلح و چهار دوره جراح برتر بیمارستان امام حسین (ع) بودهاند که نشاندهنده اعتبار حرفهای ایشان در جامعه پزشکی است.
مطب دکتر محسن رافتی سخنگو در شهر مشهد، خیابان احمدآباد، خیابان پرستار، بین پرستار ۱ و ۳، جنب داروخانه، پلاک ۹ قرار دارد. این آدرس باعث شده بیماران دسترسی آسانی به خدمات جراحی عمومی در قلب مشهد داشته باشند. دکتر رافتی سخنگو با پذیرش انواع بیمهها از جمله سلامت و روستایی، خدمات خود را برای طیف وسیعی از بیماران ارائه میدهد. بیماران در نظرات خود از تشخیص دقیق، تسلط در جراحی و برخورد حرفهای دکتر محسن رافتی سخنگو ابراز رضایت کردهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان به ویژه از پیگیریهای پس از جراحی و مشاورههای کامل ایشان رضایت داشتهاند.
با فعال بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، مراجعهکنندگان میتوانند به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، برای ویزیت دکتر محسن رافتی سخنگو وقت رزرو کنند. حضور ایشان به عنوان متخصص جراحی عمومی در مشهد و سابقه طولانی در این حوزه، اطمینان بیشتری برای بیماران به همراه دارد. در پایان، دکتر محسن رافتی سخنگو به عنوان متخصص جراحی عمومی باتجربه در مشهد، همواره تلاش میکند تا خدمات بهروزی را در زمینه درمان و جراحی برای بیماران خود فراهم کند.
دکتر محسن رافتی سخنگو متخصص جراحی عمومی است و جراحیهای لاپاراسکوپی، زیبایی شکم، دستگاه گوارش، کیسه صفرا، آپاندیس، فتق، تیروئید، پستان، بواسیر، کیست مویی و اعمال سرپایی را انجام میدهد.
بله، مراجعهکنندگان میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت غیرحضوری برای ویزیت و مشاوره جراحی نزد دکتر رافتی سخنگو نوبت دریافت کنند.
مطب دکتر رافتی سخنگو در مشهد، خیابان احمدآباد، خیابان پرستار، بین پرستار 1 و 3، جنب داروخانه، پلاک 9 قرار دارد.
ایشان کلیه بیمهها حتی سلامت و روستایی را برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان میپذیرند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان احمد آباد - خیابان پرستار - بین پرستار ۱ و ۳ - جنب داروخانه - پلاک ۹
کلیه بیمه ها حتی سلامت و روستایی برای انجام اعمال جراحی در بیمارستان پذیرفته میشوند
شقاق مقعد داشتم،بایک نسخه برام معجزه کرد واقعا کاردان و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۵/۰۹آپاندیس و فتق عمل کردم خیلی کار درست و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی عمل صفرا
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عفونت ناخن
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خوب عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸قبلا اپاندیس عمل کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خیلی خوش اخلاقه
۱۴۰۱/۰۴/۰۳ازهمه لحاظ عالئ
۱۴۰۲/۰۱/۲۵اپاندیست
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خانمم سنگ کیسه صفرا داشت که ایشون عمل کردن و خیلی عالی بود،خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۱/۲۰سلام من عمل تیروئید داشتم پیش ایشون خیلی هم راضی هستم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بسیارخوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار پزشک عالی و
۱۴۰۴/۰۹/۰۵سلام بیماری فیستول آنال داشتم عمل داشتم پیش ایشون بعد عمل خیلی درد نداشتم دستشون واقعا سبک بود اما فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹من فقط ویزیت غیرحضوری داشتم که از نظر جوابدهی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴لاپاراسکوپی کیسه صفرا
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خودم فیستول داشتم خانمم هم کیسه صفرا عمل کردن کار دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوب و عالی مودب و با احترام با مریض برخورد میکند این چندمین بار است که خانواده ام و خودم پیش ایشان واسه عمل جراحی کیسه صفرا میایم جراح خوبی هستن خلاصه بگم دست طلا
۱۴۰۴/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عمل صفرا داشتم و از ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱ناراحتی معده با زخم معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عمل هرنی
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی هستن من بین چند جراح شک داشتم ولی ایشونو انتخاب کردم بخاطر اینکه معاینه میکنند مریضشون رو و مریض براشون مهم هست. عمل جراحی بواسیر انجام دادم بدون استراحت مطلغ و افتادگی عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیارخوش برخوردومهربان
۱۴۰۲/۰۱/۰۴دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۲سنگ صفرا و جراحی لاپاراسکوپی برداشتن صفرا
۱۴۰۳/۱۰/۰۸هموروئید
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عالی ولی هنوز معالجه نشدم ولی تعریف ایشان را خیلی شنیدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷فوق العا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دو روز پیش عمل هموروئید داشتم و کاملا راضی ام. اصلا دردی نداشتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی خوب بود واز ایشان راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳صفراوهرنی تازه عمل کردن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بعد عمل بواسیر اذیت شدم.. اما دکتر بدی نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۴در مورد قفسه سینه رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی دکتر خوب وفوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷سلام صفراعمل کردم عالی بوددکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۶دکتر با حوصله آیه وکارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عملشون عالی بود راضی هستم از اقای دکتر خیلی ممنونم اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خواهرم عمل کیسه صفراداشتن خیلی راضی بودیم ازعمل ورونددرمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰یه ویزیت رفتم جاش. قراره عمل کنم. ولی به نظر دستش سبک باشه چون بعد ویزیت دردم خیلی کمتر شده. بعد عمل نتیجه رو میگم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴من ویزیت غیر حضوری داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸آپاندیسیت داشتم و 11 سال هیچ دکتری نفهمید و عفونت به روده کوچیکم اثر کرد و الان کاملا خوبم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷کیست موی هنوز عمل نشدم فکنم ایشان عالی باشن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۶ختنه ، خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵سلام.من فقط فعلا ویزیت رفتم .خوش برخورد بودن.هنوز عمل نکردم .ولی میگن باید فقط عمل بشه.
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹جراحی عمومی
۱۴۰۲/۰۷/۱۸مشکل عموروئید رو با دارو حل کردند.
۱۴۰۱/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عمل صفرا وطراحی دست پسرم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶عالی عالی نمونه
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عمل فتق عالی با کمترین درد عمل کردند
۱۴۰۲/۰۲/۱۱بسیار عالی و بشاش
۱۳۹۸/۱۲/۱۰خوب بودند
۱۳۹۹/۰۹/۲۳تازه هموریید عمل کردم درد دارم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۵/۲۷سلام وقت بخیر خیلی دکتر عالی وخوش برخورد میباشد وازهمه مهم تر دستش برای عمل خیلی سبک هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳خیلی دکتر عالی هست
۱۴۰۲/۰۹/۰۲آبسه داشتم عمل عالی بود ممنونم ازش.
۱۴۰۲/۰۸/۰۹عالیترین
۱۴۰۱/۱۱/۱۹عمل هموروئید عااالیییییییی پنجه طلا
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار پزشک با حوصله و مسلطی بودند.بسیار خوش اخلاق. مشکل بنده به طور کامل حلشد
۱۳۹۹/۰۵/۰۹واقعا دکتر عالی وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عمل اپاندیس خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بی نظیر
۱۴۰۳/۰۱/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عمل بواسیر
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۴کیست موییی عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار با اخلاق و متبحر هستند من همسرم عمل سنگ صفرا انجام دادن بسیار راضی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ایشون وکارشون عالیه ناراحتی مده داشتمخوب شدم با یه جلسه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۴خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۱/۰۵هیموروئید عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷طبیب حاذق، پزشک مسلط بر شغل خودش. مومن و دست سبک
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۲همرویئد داخلی عمل کردم بسیار خوب و خوشبرخوردن آقا دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۹دکترخیلی خوبی بود عمل کیسه صفرا داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سلام ایشان دکتر حاذقی هستن و کیست چربی نزدیک گردن روی نخاع رو عمل کردند فوق العاده چیره دست و مهربان و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عمل آپاندیس انجام دادم خداروشکر خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۵من چند روز بدون دلیل توسط پزشک دیگه بیمارستان بستری بودم ولی آقای دکتر منو ویزیت کردن وگفتم مشکلم با دارو رفع میشه والحمدالله از بیمارستان مرخص شدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۰آپاندیس وخیلی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عمل کیسه صفرا بوسیله لاپاراسکوپی انجام دادن مادرم ۷۰ساله بود مریضی قلبی و فشار خون و آسم داشت. کار دکتر عالی بود. الهی خیرببینن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار پزشک عالی باتجربه ومهم تر از همه خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۸همکارشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عمل هموروئید داشتم بسیار عالی بود کار آقای دکتر.
۱۴۰۲/۰۵/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰۳ روز عمل کیسه صفرا انجام دادم و راضی هستم خیلی دردنداشتم آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و در کار خودشون حرفه ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۱۷جراحی کیست مویی انجام داد
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی ناخن شستم تو گوشت بود سااااال ها پیش عالی شد الان میخوام همسرمو ببرم پیششون واس همین مشکل
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سنگ صفرا ... بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲فقط مشاوره داشتم .
۱۴۰۲/۰۲/۱۹درود و عرض ادب. مشکل بیماری مادرم بود،که دوتا دکتر رفتن خوب نشدن،بواسیر و شقاق و خونریزی، میتونم بگم بعد فقط یه روز استفاده از دارو درمان شدن و واقعا دمشون گرم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عمل کیسه صفرا
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ایشان عمل فیستول انجام دادم چند سال پیش الان دو هفته است عوت کرده و اذیت هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵واسه ختنه پسرم رفتیم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۴عااااالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۷مشکل فرورفتگی ناخن در پا داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱مشکل هموروئید و شقاق فقط ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۱۳ختنه پسرم خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۳۰کیست مویی عمل کردم بلطف خدا ودست سبک دکتر عالی ام الان
۱۴۰۲/۱۰/۱۷من مشکل خون در مدفوع داشتم ک ب ایشان مراجعه کردم گفتن بواسیره ولی با دارو حل میشه داروهای ایشان را مصرف کردم فعلا خوبم در کل از ایشان راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عمل بواسیر
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عمل هموروئید .. بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۵عمل صفرا
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عمل کیسه صفرا که عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عمل لاپارسکوپی کیسه صفرا
۱۴۰۱/۰۵/۲۷نمیدونم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل هموروئید بی نظیر عمل کردن
۱۴۰۲/۰۳/۱۳عالی.فرشته ان
۱۳۹۸/۰۴/۲۱بهترین دکتردنیا
۱۴۰۳/۰۸/۲۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بیماری صفرا. ایشون به تشخیص خوب معروفند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار دکتر مهربان وحاذق
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عمل بواسیر و عالی عمل کردن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کیسه صفرا تحت درمان ایشان هستم خیلی خداروشکر حالم خوب شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۷هموروئید
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر خوبی هستند جراحی داشتم راضیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹من تومور داشتم و اقای دکتر عملم کرد بسیار دکتر خوش اخلاق وخوش برخوردی هستن وکارشون تمیزو عالیه ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بسیار عالی است
۱۴۰۱/۱۰/۲۴ختنه ی پسرم عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۸دکتر بسیار خوش برخورد و ماهر و کاردرست.دهم اسفند۱۴۰۱ پیش ایشون عمل همورویید و فیشر انجام دادم و راضی ام
۱۴۰۱/۱۲/۱۱خیلی کارشون عالی بود برای جراحی سنگ صفرا
۱۴۰۲/۰۸/۱۱انگشت دستم عفونت داشت خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خیلی دکتر خوب وبا اخلاق و کار درست. همچنین تشخیص درست دارند وراضی هستم از ایشان....
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عمل جراحی سینوس پیلانه دال
۱۴۰۴/۰۴/۰۲شقاق تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۱۲برای جراحی کیست مویی رفتم
۱۳۹۸/۰۶/۱۴مامانم سنگ کیسه صفرا داشتند ،ایشون عمل کردن کارشون فوق العاده هست،با آرزوی سلامتی وتوفیقات روز افزون
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶طبیب حاذف، مومن و مرد خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۱کیسه صفرا
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰ماشالله دست به جراحیشون خوبه بنظرم دکتر اول باید یکم همدلی کنه و واسه سنین بالا که دیابت و مشکل قلبی دارن با دارو و تغییر پیشنهاد سبک زندگی درمان کنن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عمل فتخ
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بواسیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عمل فتق داشتم بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۰عالی بودن عمل هیموروئید عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عمل صفرا
۱۴۰۴/۰۲/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عمل کیسه سفرا
۱۴۰۲/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۲۷عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۱۷خوبه بعد نیست
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بواسیر
۱۴۰۱/۰۵/۲۵خوب توضیح نمیده پیشنهاد نمیکنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۱۸مادرم جراحی سنگ صفرا داشتن کاملا بهبود حاصل شد،پزشک دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بسیارعالی عمل پانکراس
۱۴۰۴/۰۵/۱۳هموروئیدداشتم عمل کردم فعلا که 5روزه نمیتونم مدفوع کنم وخیلی خیلی درد دارم از قلب باز بدتربود. دسترسی به دکتر هم ندارم چون تعطیلات عید فطر ه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عمل داشتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۹همسرم عمل بواسیر داشت وشکرخدا مشکلش برطرف شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار دکتر کاربلد و با اخلاق و صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۹برای درمان بواسیر تحت نظر هستم
۱۴۰۲/۰۷/۰۲هموروئید داشتم دو ماه پیش جراحی کردم خیلی بزرگ و چندسال بود ولی الان خداروشکر راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار کار درست و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۸فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عمل کیسه صفرا. دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱آپاندیس وعمل بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کیست موعمل کردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیار دکتر باهوش با تجربه و بسیار دلسوز. از شاهرود مریض ایشونم تماس گرفتن واقعا خوب رسیدگی کردن
۱۴۰۱/۰۸/۱۵فتق ناف تشخیص به موقع و درست و عالی عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بی نظیر
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عمل کیسه صفرا داشتم خیلی دکترخوش برخوردوعالی ای هستن.
۱۳۹۸/۱۲/۲۴سلام مشکل میخچه پا بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰ختنه پسرم روایشون انجام دادم کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۵با سلام یک توده پشت گردنم بود رفتم پیش دکتر گفت باید عمل بشه عمل کردم وخدا را شکر راضی هستم وهیچ مشکلی الان ندارم دکتر خیلی خوش اخلاق و کاربلد هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عمل برداشتن کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خیلی خوب بودن عمل کیسه صفرا داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عاااالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عمل کیسه صفرا داشتم که توسط ایشان انجام شد از نتیجه کار بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عمل فیشر و هموروئید داشتم. صبح پاستور بستری شدم و شب مرخص. فردا هم تقریبا کارهام رو خودم انجام دادم. کار دکتر واقعا عالیه.
۱۴۰۱/۱۲/۲۹دکتر بااخلاق و کاربلد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتر بسیار صبوری هستن و کاملا شرح میدن روند درمان و دلیل ایجاد بیماری رو و بیمار رو هم نسبت به بیماری و هم طریقه درمان بیماری کاملا آگاه میکنن.
۱۴۰۱/۰۵/۰۷بسیار ماهر است
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عالی هستن نتی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳فیستول و تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸تشخیص درد و درمان آن بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ختنه نوزاد عالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیار عالی ودلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عمل هموروئید
۱۴۰۴/۰۷/۱۲کارشون خیلی عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۸فقط یکباررفتم پیشش، الان میخوام برای عمل برم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عمل جراحی باموفقیت
۱۴۰۰/۰۸/۱۱پدرم عمل داشتن پیششون. خیلی هم عالی . ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بسیارعالی کاردرست
۱۴۰۱/۱۱/۰۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عمل کله سیستبت مادرم که خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۰من مشکل سنگ صفرا داشتم زیر نظر آقای دکتر بودم و عمل شدم الانم 3 هفته است که خیلی بهترم نه درد دارم نه مشکلی خدا ازشون راضی باشه واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عمل کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۴مشکل فتق ناف داشتم تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۴باسلام دکتر رافئتی بسیار باحوصله و حاذق است .تشخیص خیلی عالی دارد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر بسیار با تجربه استاد و تبحر زیادی در کار خودشون دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پدرم مشکل بواسیر داشتن و چون تازه عمل قلب باز شدن واقعا اذیت بودن. از طرفی هم چون نباید برای بواسیر عمل میشدن دنبال یک دکتر خیلی خوب بودیم. تا اینکه با دکتر رافتی آشنا شدیم و ایشون با تجویز خوب و راهکارهای ک پیشنهاد دادن ب لطف خدا در نهایت باعث بهبود پدرم شد. واقعا از آقای دکتر باسواد و با اخلاق متشکرم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷عمل آپاندیس انجام دادن برای من
۱۴۰۲/۰۹/۲۷همورئید
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۹دکتر بااخلاق وحاذقی است خدا نگهدارشان باشه
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۶کیست سینه.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عمل کیسه صفرا بود که دکتر عالی عمل کردند
۱۳۹۹/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۰مشکل شقاق خیلی خوب دکتر بسیار مهربان و کار بلد
۱۴۰۲/۰۳/۱۸ختنه نوزاد عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰واقعا کاردرست هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۹نتیجه نگرفتم فعلا
۱۴۰۴/۰۶/۱۴یک باررفتم هنوز نمیدانم
۱۴۰۲/۰۵/۲۷دکتر بسیار عالی ،باتجربه ،صبور،مهربان،عمل بواسیر داشتم بدون درد و اذیت ی روز از عملم گذشته خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۶دکتر بااخلاق و عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴گوارش، بهبودی کامل
۱۴۰۲/۰۷/۲۷سلام وعرض ادب من مشکل بادفتق داشتم که توسط آقای دکتر عمل شدم و خداروشکر بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۰۳عالی و با
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بیماری بواسیر و شقاق عمل کردم بسیار راضی وخوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بعدا میگم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸پزشک بسیارمجرب وخوش اخلاق وخنده رومشکل صفرانیازبه عمل جراحی داشتم ایشان عمل کردند خیلی کارشان خوب است دوروزاست عمل کرده ام راحت کارهای شخصی ام راانجام می دهم وفعلا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۴مشکل بواسیر داشتم فعلا وقت عمل دادند
۱۴۰۴/۰۳/۱۶یک جراحی روده داشتم الحمدالله بهتر شده ام
۱۳۹۹/۰۶/۲۳عمل داشتیم بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۴بسیار عالی و
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۹خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱من پسرم رو برده بودم برای ختنه و عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۹درحال درگان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عمل بادفتق
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عمل آپاندیس دارد
۱۳۹۹/۰۳/۰۷دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستن و تشخیص شون عالی هست
۱۴۰۱/۰۲/۲۵عالی بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۸هفته پیش پسرم رو ب روش حلقه ختنه کردن منتظر نتیجه ام
۱۴۰۱/۱۲/۰۹دکتری بسیار عالی خیلیی کارشون خوبه من خودم پیششون عمل کردم راضی ام
۱۴۰۲/۰۷/۰۶هموطنان نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵