دکتر فاطمه نیک پور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 123282 در تهران فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطبهای ونک و سعادتآباد از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
دکتر فاطمه نیک پور متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 123282، از چهرههای شناختهشده در حوزه سلامت بانوان در شهر تهران است. ایشان فارغالتحصیل رشته تخصصی زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و عنوان پزشک نمونه تخصص زنان و زایمان را نیز از این دانشگاه کسب کردهاند. دکتر فاطمه نیک پور در دو مطب مجزا در تهران به ارائه خدمات درمانی و مشاوره به بانوان میپردازند؛ یکی از مطبهای ایشان در منطقه ونک، خیابان گاندی جنوبی، نرسیده به بیمارستان گاندی، پلاک 132، طبقه دوم، واحد 11 واقع شده است و مطب دوم در منطقه سعادتآباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، طبقه فوقانی داروخانه مونا قرار دارد. این حضور فعال در مناطق مختلف تهران، امکان دسترسی آسان بیماران به خدمات تخصصی را فراهم ساخته است.
دکتر فاطمه نیک پور علاوه بر طبابت، در زمینه پژوهشهای علمی نیز فعالیت چشمگیری دارند و نتایج تحقیقات ایشان در نشریات بینالمللی معتبر منتشر شده است. سابقه ریاست بخش زنان بیمارستان علی اصغر و راهاندازی زایمان بدون درد برای نخستین بار در بیمارستان امیدوار از دیگر دستاوردهای حرفهای دکتر نیک پور به شمار میرود. ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان در تهران، خدمات متنوعی از جمله درمان اختلالات جنسی، درمان نازایی، مراقبت دوران بارداری و زایمان، درمان اختلالات قاعدگی، درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، مراقبتهای دوران یائسگی، جراحیهای زیبایی زنان، لابیاپلاستی و جوانسازی ناحیه تناسلی با لیزر، درمان بیماریهای عفونی و مقاربتی زنان، انجام تست پاپ اسمیر و کولپوسکوپی و همچنین جراحیهایی مانند میومکتومی را ارائه میدهند.
بر اساس نظرات بیماران، دکتر فاطمه نیک پور متخصص زنان در تهران، به دلیل تشخیص دقیق، رفتار حرفهای و توجه ویژه به نیازهای مراجعهکنندگان، مورد اعتماد و رضایت بسیاری از بیماران قرار گرفتهاند. مطبهای ایشان به صورت فعال، امکان دریافت نوبت اینترنتی را از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم کردهاند تا بیماران بتوانند به راحتی برای مراجعه برنامهریزی کنند. در مجموع، دکتر فاطمه نیک پور با تکیه بر تخصص، تجربه و اخلاق حرفهای، یکی از پزشکان معتبر حوزه زنان و زایمان در تهران محسوب میشوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان کاج خ سرو شرقی بعد از خ مجد طبقه فوقانی داروخانه مونا
دکتر باحوصله و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عالی هستن بدون شک خانم دکتر هم از لحاظ تجربه و هم از نظر اخلاق و هم از نظر وجدان کاری بینظیر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی خوب و خوش برخورد بودند،فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱برخورد عالو
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بهترینننننن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بخاطر سینه
۱۳۹۹/۰۶/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۸خیلی با دقت به حرفای بیمار گوش میدن و با حوصله و جزئیات کامل توضیح میدن و راهنمایی میکنن اگه برای مراجعه به متخصص زنان داریدتحقیق میکنین من ایشون رو پیشنهاد میکنم عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار دکتر مهربون دقیق و با دانشی هستن من دوبار پیششون رفتم و خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بارداری
۱۴۰۴/۱۰/۳۰زایمان انجام دادم پیش ایشون واقعا فوق العاده هستن مسئولیت پذیر صبور آنتایم دوران بارداریم با ایشون عالی و بدون استرس گذشت یه زایمان عالی بدون درد داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳تحت نظر بارداری،بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار دکر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴برای مشکل هورمونی مراجعه کردم عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱من خودم از اینترنت پیدا کردم ایشونو و واقعا خدارو شکر برا وجود همچین دکتر مهربون و باحوصله و حرفه ای .هرچندتا بچه هم بیارم بازم انتخابم خانم دکتر نیک پوره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتری مهربان وخوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۹ویزیت دوره ای
۱۴۰۱/۱۱/۱۱پلی کیستیک
۱۴۰۴/۰۵/۱۰فعلا آزمایش دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱بسیار دکتر مهربان و کاربلدی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۶عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۷عفونت و همچنان تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷خانم دکتر فاطمه نیک پور واقعا باشخصیت کاربلد با احساس مسیولیت خیلی بالا در قبال بیماران طرز برخوردشون با بیمار بسیار محترمانه با صبر و حوصله و دقت به مشکل بیمار گوش میدن ....
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بسیار دقیق
۱۳۹۹/۰۸/۲۷بنده بارداری پرداخت خطر داشتم و ایشون به نحو احسن و صحیح و سالم فرزند بنده رو به دنیا اوردند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار دکتر باسواد و با حوصله ایی هستن و خیلی دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۹با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۷قبل از بارداری یک سال پیش ایشون میرفتم برای باردار شدن. الان هم باردارم و مراقبت های بارداری را پیش ایشان میروم. راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بسیار پزشک خوش برخورد ، عالم و با معلومات و با شخصیتی هستند از مصاحبت با ایشان بسیار خرسند شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴با حوصله به حرفهای مریض گوش میده. و برا مریض وقت میذاره وتشخیصشون خوب و منصف ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خانم دکتر دانش و اخلاق بسیار خوبی داشتند .
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی بودن.کار و اخلاق بیست
۱۴۰۳/۰۵/۱۱فعلا باهمسرم1جلسه رفتیم ک عالی بود بنظرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲در حال درمان هستم دکتر مهربان و اینکه وقت می ذاره برای مریضش
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار دقیق و باتجربه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ایشون کیست بنده رو تشخیص دادن بسیار خوش خلق و مهربان
۱۴۰۱/۰۹/۱۳خیلی خوب و مهربان و با شخصیت دست به عملشون هم عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۹بسیار مهربان و حاذق
۱۳۹۹/۰۵/۱۶بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مهربون،متخصص و متعهد در یک کلمه عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۹/۲۶زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۲در حد ویزیت و معاینه بوده ولی بسیار باحوصله توضیح دادند
۱۳۹۹/۰۴/۳۰دکتر بسیار صبور و ماهر
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷واقعا راهنمایی هاشون باعث میشن انسانی سالم تر باشند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار ارامش بخش وفوق تلعاده
۱۴۰۳/۱۱/۱۵فعلا تحت نظر و ذرمان ایشون هتیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عالی، بهترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶عالی ایشون بسیار حرفه ای با سواد با تجربه با اخلاق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بینظیرند دکتر در تشخیص و درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پاپ اسمیر دادم. مراحل کار را کاملا برایم توضیح دادند. خیلی عالی، بدون درد، بدون استرس. احساس راحتی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶زایمان.... خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰بی نظمی قاعدگی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳خیلی عالی ، باصبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۲۵برای زایمان خودم وخواهرم زحمت کشیدن،خیلی خوش اخلاق و صبور و مهربان دستش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۰۹تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶مراقبت بارداری. عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳فعلا تحت نظر هستم باردارم
۱۴۰۱/۱۰/۲۵همسر من با ایشون سزارین کردن. بسیار دکتر حاذق و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۵فعلا نظری ندارم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱تشخیص و طبابت عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰من یکبار رفتم پیششون بسیار خوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۳/۱۰/۰۷ایشان دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۷مشکلی که داشتم هنوز در دست بررسی هست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵مشاوره میخوام امشب دوستم که دو سال باهش بودم امروز بهم خیانت کرد ولش کردم حالم بده
۱۴۰۳/۰۹/۱۳زایمان بسیار عالی داشتم با خانوم دکتر عزیز بسیار مهربان و مسئولیت پذیر
۱۴۰۰/۰۷/۰۱خوب بو
۱۴۰۳/۰۲/۱۲لک جوش باستن
۱۳۹۹/۰۲/۳۰در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و توانایی میباشند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸دکتر با حوصله و خوبی هستن،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴خیلی مودب و با حوصله و دانا. من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵افتادگی مثانه و رحم
۱۴۰۱/۰۹/۲۴عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱تشخیص به موقع و سریع
۱۴۰۰/۰۶/۲۰برای مراقبت دوران بارداری تحت درمان هستم. ایشون دکتر بسیار متعهد و مسئولیت پذیر ودلسوز. و داعم جویای احوال در دوران کرونا بودن. من خیلی مشکلات برام پیش اومدتو مدت بارداریم که با وجود این دکتر همه رو خیلی راحت پشت سر گذاشتم. براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰فقط یک بار ویزیت شدم هنوز نمی تونم نظر نهائی بدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱اخلاق خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار خوش اخلاق و آرامشبخش
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خیلی اروم
۱۴۰۳/۰۵/۲۰عالی و
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عفونت شدید داشتم. دوز داروهام روکامل خوردم. خوب شدم ولی بعد از دو هفته دوباره عفونت دارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خوب بودند تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خوش برخورد بودند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴یکی از بهترین پزشکانی که تو زندگیم دیدم. تشخیص عالی و اخلاق خوب و حس مسوولیت بالا از ویژگی های ایشونه
۱۳۹۸/۰۷/۲۷زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰باردار
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی و صبور و با انرژی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۰۵عفونت واژن
۱۳۹۸/۱۱/۱۲تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خانم دکتر من می خوام با شما قرار داشته باشم ام و مشکلات خودرو
۱۴۰۰/۰۳/۰۶باردارم و برای زایمان پیش خانم دکتر میرم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی با حوصله و مهربون
۱۴۰۲/۰۹/۰۴دکتر بسی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳پزشک عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۳پس از دو بار زایمان طبیعی، عمل جوانسازی با لیزر نیز انجام دادند که خیلی راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار صبور و خوش برخورد،و مهمتر اینکه کامل به حرفهای آدم گوش میکنه و وسط حرف آدم حرف خودشو نمیزنه.خیلی مهربون هم هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷فعلا دوره درمان کامل نشده است
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار دکتر حاذق و ماهر
۱۴۰۲/۱۱/۲۱ایشون با مریضشون بعنوان یه آدم باسواد برخورد کردن و هر چیزی که برا من جای سوال داشت، توضیح دادن. تنها به بازه نرمال آزمایش توجه نکردن و تحلیل کردن موارد رو نسبت به هم. من راضی بودم از جلسه اول. رفتارشون تحسین برانگیزه.
۱۴۰۱/۱۰/۱۵خیلی مهربون بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰مراقبت های قبل از بارداری و زایمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی، خوشاخلاق، درجه ۱
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی بود تشخیصشون...خیلی دقیق و باهوش هستن.خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۰۳/۲۱چکاپ سالیانه و خوب بود اما مطبشون کوچیکه خیلی احساس راحتی نکردم
۱۴۰۱/۰۲/۲۵به نظر دکتر خوبی می آمدند . البته من هنوز به مرحله تشخیص نرسیدم . باید کمی صبر کنم .
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر با حوصله و خوبی هستن،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۱۴برای بارداری میرم پیششون عالین
۱۳۹۹/۰۵/۱۷بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عفونت مزمن داشتم که با دو نسخه حل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی هستن. عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خوب بد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار با حوصله هستند و کامل توضیح میدن و گزینه های درمان رو میگن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰باردار
۱۴۰۲/۰۴/۱۸دکتر خوبیه واقعا
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خوب بود،تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عفونت خداروشکر برطرف شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷باردار هستم و تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بعدا میگم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳زایمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالیست
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر با حوصله و عالی هستن از رفتن پیششون پشیمون نمیشید
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار با حوصله و خوش برخورد هستند و کارشون خیلی دقیقه
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۳سلام من قسط بارداری دارم وفعلا باردار نشدم خانم دکتر خیلی بهم امید بهم میده عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۰زایمان اول
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۷فوق العاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی بودن زایمان من رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار با حوصله و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۵بسیار خوش برخورد و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار خوب تشخیص می دن بیماری رو
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار با حوصله و تشخیص و راهنمایی درست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹باردار هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دو جلسه پیش ایشون رفتم هنوز نمیتونم نظر نهایی بدم ولی بنظرم با دقت همه چی رو بررسی کردن، اما مطب ایشون خیلی قدیمی و نامناسب هست و اتوماسیون خوبی ندارن. پرونده ها روی برگه ثبت میشن و درکل هم مطب قدیمی هست هم متد ایشون.
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خانم دکتر انسان والا و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خیلی مهربونه و استرس به آدم نمیده من یه جلسه رفتم فعلا نمیتونم راجبه تبحرش نظر بدم ولی رفتار و اخلاقشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دوران بارداری زیر نظرشون هستم بسیار دقیق همه چی و بررسی میکنن و توضیح میدن وبسیار باحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹من برای معاینه رفتم و از برخورد و فضا راضی بودم، برای انجام ازمایش و معاینات روتین باز هم مراجعه خواهم کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۴چکاپ ، برخورد مناسب
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای ویزیت وچکاب رفتم بسیار متخصص و حاذق هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار خوشرو، مهربان، دقیق و کاردرست هستند. برای بارداری دوم با خانم دکتر آشنا شدم. با حوصله و دقت تمام مراحل را پیگیری میکردند و همیشه بیمار را در جریان جزئیات قرار میدادند. انرژی مثبت فوقالعادهای دارند و بهخوبی حس اعتماد و آرامش را به بیمار منتقل میکنند. جراحی سزارین من هم بسیار عالی و حرفهای انجام شد و از انتخاب ایشان کاملا رضایت دارم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۸تحت نطرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴بارداری
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار دکتر باشخصیتی هستند و با صبر و حوصله سوالاتو جواب می دهند
۱۳۹۹/۱۰/۰۵خیلی دکتر خوبی هستند تشخیص و درمانشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳فعلانظریندارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳بارداری و زایمانم رو تحت نظر ایشون بودم فوق العاده صبور و مهربون و توانا
۱۴۰۳/۰۶/۱۹اقدامات قبل از بارداری
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکترخیییییییییلی خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶تا الان عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵تازه اشنا شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسار باتجربه
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی دلسوز
۱۴۰۰/۰۲/۲۸کیت داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰زایمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۴مراقبت های بارداری و سزارین انجام دادم پیش خانم دکتر، دلسوز و متعهد و با سواد و بسیار خوش انرژی و کار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۵دکتر خوبی هستن فقط مطب قدیمی ست و آسانسور ندارد و بالا رفتن از پله ها واقعا اذیت کننده است
۱۴۰۰/۰۶/۲۸پاسمیر
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فوق العاده دکتر صبوری هستند و به بیمارشون اهمیت زیادی میدم مهم تر از همه تو کارشون تخصص بی نظیری دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۰علاوهبر طبابت خوبشون، بسیار انسان شریفی هستند و با مراجعین به لحاظ مالی راه میان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱من زایمان اورژانسی انجام دادم و ازشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۲۵واقعا معجزه میکنه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بسیار عاای
۱۴۰۰/۰۶/۳۱فروردین ماه زایمان کردم، بسیار پزشک خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۴من تازه با تیشون آشنا شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار دکتر حاذق و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶بسیار با اخلاق و صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر با حوصله و صبوری هستن الان باردار هستم و تحت نظر ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالیی درجه یک
۱۴۰۱/۰۴/۲۵کیست اندومتر داشتم الآنم میخوام آزمایش دکتر بررسی کنه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عفونت ،تا حد زیادی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳بارداری و مراقبت های بارداری و زایمان- متعهد دلسوز و آرامش دهنده و مهربان- عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی دقیق دلسوز
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار با تج
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عفونت واژن خوب بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۶عالی بسیار دکتر خوبی هیتند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خوش برخورد، صبور و با حوصله
۱۴۰۳/۰۵/۲۳بسیار بااخلاق و مهربان و علمی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۶