دکتر سپیده محمدی متخصص زنان و زایمان و بورد تخصصی نازایی با شماره نظام پزشکی ۱۱۱۲۸۶ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در سعادتآباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، ساختمان پزشکان سعادت، طبقه سوم شرقی، واحد ۲۴ واقع شده است.
دکتر سپیده محمدی یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان و دارای بورد تخصصی نازایی در تهران است که با شماره نظام پزشکی ۱۱۱۲۸۶ شناخته میشود. ایشان بیش از ۱۷ سال سابقه طبابت دارند و مفتخر به دریافت عنوان پزشک نمونه کشوری در سال ۱۴۰۲ و مقام دوستدار مادر در سال ۱۳۹۶ شدهاند. مطب دکتر سپیده محمدی در منطقه سعادتآباد تهران، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان پزشکان سعادت، طبقه سوم شرقی، واحد ۲۴ قرار دارد که دسترسی مناسبی برای ساکنین غرب تهران و محله سعادتآباد فراهم میکند.
دکتر سپیده محمدی با تخصص در زمینه زنان و زایمان و درمان ناباروری، خدمات متنوعی همچون مراقبتهای پیش از بارداری، دوران بارداری و پس از تولد را به مراجعان خود ارائه میدهد. تعیین جنسیت جنین، درمان اختلالات ناباروری، زایمان طبیعی بدون درد با روش اپیدورال و انجام سزارین از جمله خدمات تخصصی ایشان است. همچنین جراحیهای ژنیکولوژی، جوانسازی واژن، لابیاپلاستی، جراحیهای ترمیمی و زیبایی واژن، غربالگری سرطانهای شایع زنان با انجام پاپ اسمیر و HPV، کولپوسکوپی، درمان اختلالات کف لگن و بیاختیاری ادرار، درمان خونریزیهای غیرطبیعی و نمونهبرداری تشخیصی رحم به صورت سرپایی و بدون درد نیز در مطب دکتر محمدی انجام میگیرد.
بیماران دکتر سپیده محمدی در تهران، بهویژه در منطقه سعادتآباد، از دقت در تشخیص، اخلاق حرفهای و مهارتهای جراحی ایشان ابراز رضایت کردهاند. بسیاری از بیماران تجربه زایمان بدون درد، مراقبتهای بارداری و درمان موفق ناباروری را از ایشان گزارش دادهاند. دکتر سپیده محمدی با تکیه بر دانش تخصصی زنان و زایمان و مدرک رسمی تخصصی، همواره تلاش میکند تا خدمات روزآمد و مطابق با استانداردهای پزشکی به بیماران خود ارائه دهد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعان فراهم است.
ایشان خدمات تخصصی زنان و زایمان، درمان ناباروری، مراقبتهای بارداری، زایمان بدون درد، جراحیهای زیبایی و ترمیمی زنان، غربالگری سرطانهای زنان و درمان اختلالات کف لگن را ارائه میدهند.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر سپیده محمدی فراهم است.
مطب ایشان در سعادتآباد تهران، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان پزشکان سعادت، طبقه سوم شرقی، واحد ۲۴ واقع شده است.
بله، زایمان طبیعی بدون درد با روش اپیدورال یکی از خدمات تخصصی دکتر سپیده محمدی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ما تهران هستیم لطفا به آدرس دقت کنید.
تهران - سعادت آباد میدان کاج ابتدای سرو شرقی پلاک ۷۸ ساختمان پزشکان سعادت طبقه سوم شرقی واحد ۲۴
تلفن ۰۹۱۹۴۲۴۱۰۴۴
ما تهران هستیم لطفا به آدرس دقت کنید.
تهران - سعادت آباد میدان کاج ابتدای سرو شرقی پلاک ۷۸ ساختمان پزشکان سعادت طبقه سوم شرقی واحد ۲۴
تلفن ۰۹۱۹۴۲۴۱۰۴۴
دکتر خوبی بودن و وقت گذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴یه دنیا ممنونم از خانوم دکترعزیزم همه ی دکترها متوجه نشدن اما اینجا به درمان رسیدم و به راحتی باردار شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲دکتر خوبی هستند صبرشون اخلاقشون تشخیصشون حوصلشون همه چیز عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳متخصص در حرفه شون.نامبر وان .عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۳مشکل نازایی داشتم وخدا را شکر بار دار شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸نازایی داشتند کم نظیر نه بی نظیرند تشخیص عالی درمان درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دارو دادن دارم استفاده میکنم و هیچ راه ارتباطی با خود دکتر نیست که سوال مهم داشته باشی داسخ گو باشن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی راضی بودم آروم متین با حوصله توضیح دادن حاذق و کاربلد تشکر فراوان
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر باسواد خوش اخلاق توضیحات کامل رو به بیمار میدن به نظر من با خیال رااااحت خودتون رو بسپرید به ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام مراجعه حضوری به مطب داشتم از برخورد و نحوه ی درمان و مشاوره شون راضی هستم درمانها تا اینجا عالی بوده
۱۴۰۲/۱۰/۱۶باردار هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸جواب سوال هامو دادن با حوصله گوش دادن من راضی بودم ممنونم برای یه دکتر که به سوالاتم جواب بدن یکی از آیتم های مثبت است خیلی قدردانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بنظرم خوب بودن راضی بودم مشاور دقیق با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۵به معنای واقعی خانم باشخصیت، با سواد، منصف،بابت تمام زحمات تون ممنونم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عالی درجه یک
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بودن حین انجام تست صبور بودن ممنونم از ایشان پیشنهاد میکنم به خانم های عزیز
۱۴۰۳/۱۲/۱۵ایشون خیلی خوش اخلاق بودن و با صبوری خیلی زیاد پاسخگو بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی هستن .از همه لحاظ
۱۴۰۳/۰۵/۲۹عفونت داشتم و با حوصله معاینه کردن و تجویز نمودند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷اول از همه و مهم تر از هنا چیز ارامش بهم دادن عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۷هنوز تحت درمان هستم اما دکتر بسیار صبورانه به من مشاوره دادند و همراهی کردند دیواره رحمم ضخیم شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۳کیست داشتم و بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی هستند دخترم نتیجه گرفت به همه دوست و آشنایان ایشان را معرفی کردم خانم دکتر محمدی هم معرکه در تخصص و هم حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی بودن واقعا توضیحاتشون کامل بود در یک جلسه مشکلم حل شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴با سلام بنده با مشکل التهاب لنف پیش ایشون رفتم و بسیار با صبر و حوصله، محبت و دلسوزی، اطلاعات و راهنمایی دقیق و توضیحات کامل به من کمک کردند و حتما پیشنهاد میکنم پیش ایشون برید قطعا راضی خواهید بود.
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار عالی و خوش برخورد و راهنمایی های درست و تجویز عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵از نظر معاینه به شدت عالی بودن و خانوم دکتر به شدت آروم و خوش انرژی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۰۴فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عالی بود ممنون
۱۴۰۳/۱۱/۲۸پریود شدید و طولانی که درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مشاوره دقیق صبور عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۰یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳دکتر بسیار با اخلاق و حاذقی هستن وبرای مریض خیلی وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶باتشکر از صبر و حوصله عالی که خانم دکتر داشتن و راهنمایی کاملشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی عالی و مهربون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار عالی و حرفه ای و دلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۴مشکلات ادراری داشتم و حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مراجع اولشون بودم و راضی هستم مشاوره و توضیحات کامل و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴محیط مطب تمیز و آرام،رفتار دکتر و منشی هم حرفه ای بود. Hpv و تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی.تحت درمان بودم.الان 11هفته باردار هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مراجعه اولم بود ولی میتونم بگم یکی از بهترینا هستند حتما مراجعه کنید
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ایشون فوق العاده دکتر پرحوصله مهربون و صبور هسنتد و با صبوری به صحبت های بیمار گوش میدهند و بهترین راهنمایی و ویزیت را انجام میدهند و از بهترین دکتر زنانی هستند که در این مدت رفتم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار دکتر حاذق با اخلاق و باوجدانی هستن. من فیبرم داشتم پیش چند تا دکتر رفتم گفتن باید رحمت رو دربیاری اما ایشون من و عمل کردن رحمم هم نگه داشتن. الان جند ساله عمل کردم خدا رو شکر هیچ مشکلی ندارم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۱در یک کلام عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳در یک کلام عالی توضیحات کاربردی عمل اندومتریوز واژن داشتم خیلی راضی بودم تشخیص درستی دادن ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بهترین پزشک زنان و زایمان خانگی خیلی سختی داشتم خییییلی کمکم کردن وباکمک ایشون زایمان خیلی راحتی داشتم بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۳تو ضیحات کامل و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر حاذق و با اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر عالی، الهی که همیشه خیر ببینی ، ممنون از تشخیص خوبتون
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر حاذقی هستند ممنونم ازشون کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹درمان زگیل تناسلی خانم دکتر به شدت وقت میزارن و توضیح میدن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دوران بارداری و زایمانم در کنار ایشون گذشت زمانی ک همدان بودن دوران شیرینی برام رقم زدن ممنون ازشون الانم دلتنگشونم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بسیار با ارامش به بیمار میده و طرح درمان عالی و محیط آرام برای بیمار فراهم میکن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷باسلام کولپوسکوپی پیش یه دکتر رفتم تشخیص اشتباه دادن اومدن پیش خانم دکتر و با تشخیص درست ایشان تشخیص غلط دکتر قبلی رد کردن خیلی مچکرم ازشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بودن. بسیار با صبر و حوصله بودن و حس امنیت دادن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار خوش برخورد بودن برای چکاپ رفتم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۷به نظر خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی عالی و با ارامش و خوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر مهربونی بودند مطب ارام و انژی خوبی داشتند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی هستند من بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار عالی. خیلی باحوصله،دلسوزانه و باتخصص توضیح دادن. حتما با ایشون ادامه میدم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عمل زیبایی داشتم خیلی راضی بودم درمان زگیل هم برطرف شد کامل خانوم دکتر ممنونم ازتون
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بهترین دکتر زنان هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۱بسیار عالی ان
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ایشون حرف ندارن عالی هستن طریق درمانم عالی بود خدا خیرشون بده حرفه ایی بودنشون و آرامش کلامشون تخصص و حوصلشون عالیه پیشنهاد ویژه به خانم ها که حداقل یک بار پیش خانم دکتر بیان فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴خیلی عالی بودن من واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیار باحوصله و تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مراقبت بارداری داشتم درکل بارداری و زایمان طبیعی بسیار عالی و راحت با حضور ایشان داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خوب بودن قشنگ گوش کردن به حرفام الکی برام ازمایش ننوشتن معمولا همه دکترا همه چیزو مینویسن اما ایشون نه برام دارو نوشتن دوره ام بگذره بعد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴ضخامت دیواره رحم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مراقبت دوران بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار دکتر پیگیر و متعهدی هستن.
۱۴۰۲/۱۱/۲۷عالی هستند خانم دکتر لابیا عمل کردم پیش ایشان فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۸خانوم دکتر فوق العاده بااخلاق هستند و یه تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ایشون بهترین دکتر زنان هستن کامل به حرف های بیمار گوش میدن و بهترین تشخیص را میدن من بعد از 1سال اقدام برای بارداری که بی نتیجه بود با یکبار مراجعه به ایشون باردار شدم در یک کلام فوق العاده و کار درست هستند.خدا بهشون سلامتی و عزت بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عالی عالی عالی خیلی راضی بودم فوق العاده هستن ایشون ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۶خیلی دکتر حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خانوم دکتر خوب بودن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷پزشک خوبی بودند و خوب توضیح میدادند و به حرف بیمار گوش میدادند
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر بسیار خوش اخلاق و در کارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر محمدی فوق العاده هستن برای درمان خشکی واژن و آزمایش پاپ اسمیر بهشون مراجعه کردم بینهایت با حوصله و با سواد هستن بهترین انتخابم بودن منشی مطب بسیار خوش برخورد و نازنین هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خیلی دکتر با علم مهربون و دلسوز کامل راهنمایی کردن و به سوالاتم کامل جواب دادن ایشون دیگه دکترم شدن باردار شدم پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴از درمانم خیلی راضی بودم خیلی حرفه ایی برخورد کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بسیار با حوصله هستن ایشون و باسواد ،
۱۴۰۲/۰۹/۰۷ایشون توضیحات کامل و درستی در مورد مشکلم را دادند و عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فوق العاده عالی باحوصله خوشرو توضیحات دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خوب بودن خیلی ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۲۱خانم دکتر بسیار با حوصله به تمام صحبت ها گوش میدن و راهنمایی میکنن بسیار راضی بودم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی خوب بود هم برخوردشان خوب بود هم با حوصله جواب سوال هامو دادن ممنونم ازشون پیشنهاد میشه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بودن توضیحات کامل با حوصله آرام و کاملا تخصصی و علمی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خانم دکتر خیلی حرفه ای و خوش برخورد و پیگیر تمام شرتیط من بودن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۶از هر لحاظ عالی هستند بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار با صبر و حوصله جواب دادند و راهنمایی کردند، دکتر بسیار خوش برخورد تشخیص عالی، سلامت باشن انشالله
۱۴۰۳/۰۲/۲۵ایشان به شدت کار بلد و دقیق هستند و دکترسپیده محمدی رو هم همسرم به همه پیشنهاد میده
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بسیار عالی،با صبر حوصله وقت گذاشتن،و به تک تک سوالاتمون پاسخ دادن،و خوشحالم با ایشون آشنا شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲توضیحاتشون خوب بود معاینه کردن ممنون
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من با ویزیت آنلاین خانم دکتر باردار شدم واقعا نمیدونم چطور ازشون تشکر کنم حتما برای تشکر میام تهران
۱۴۰۴/۰۲/۱۱با حوصله
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر محمدی یکی از حرفه ای ترین پزشکانی بودن که من باهاشون برخورد داشتم بسیار توانمند با اخلاق حرفه ای با حوصله به حرفای بیمارشون گوش میدن و این برای من خیلی مهم بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹مبتلا به اچ پی وی شدم تحت نظر ایشان کاملا پاک شد از بدنم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خیلی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷من عفونت داشتم که با ویزیت آنلاین خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پریودم نامنظم تنظیم شد خانم دکتربه دقت وقت میزارن و پیگیر هستند
۱۴۰۳/۰۴/۱۷بسیار عالی و دقیق هستن توی کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بهترین دکتر زنان تهران هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بسیار صبور وخوشبرخورد بودند و با حوصله پاسخ دادند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶انجام سزارین با بیشترین پیگیری و مراقبت واقعا ممنون خانم دکتر بابت صبر و وقت زیادی که در طول بارداری گذاشتید و جراحی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹فعلا دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹برای چک اپ خدمتشون رفتم و خیلی با حوصله پاسخگو بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶معرفی توسط دوستان بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سلام من برای بار اول که اومدم پیش خانم دکتر در دفعه اول خیلی خوب بود هم خوش برخورد بودند هم به همه سوالاتمبا دقت جواب دادند همه چی عالی بود من که راضیم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار دکتر حاذق و مهربان و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بهترین پزشک در تخصص خودشان هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سزارین داشتم عالی بود خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام واقعا دکتر مجرب خوش اخلاق و کارآمدی مشکلم رفع شد خدا را شکر
۱۴۰۴/۱۱/۲۵پزشک بسیار حرفه ای و با تجربه با صبر و حوصله فراوان هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خوش اخلاق و پرحوصله و توانمند کاملا عفونت من برطرف شد ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای درمان عفونت شدیدی که داشتم مراجعه کردم بسیار عالی هستند طی دو جلسه خوب شدم بسیار بسیار خوش انرژی هستند ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشاوره و رفتار و اخلاق خوب راهنمایی درست عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سلام دکتر بسیار حاذق و حرفه ای و با اخلاق عفونت بنده در یک جلسه درمان کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۳ایشون خیلی با سواد هستند خیلی شمرده و با حوصله باهام صحبت کردن مسیر درست بهبودی رو خیلی راحت بهم گفتن با وجدان هستند وقت میزارن و طبق تخصصشون مشاوره ی دقیق میدن اجازه ی صحبت کردن میدن این خیلی خوبه زیاد ازشون راضی هستم خیلی زیاد با اخلاق و حاذق پیشنهاد میدم ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳برخورد خوب و راهنمایی مناسب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر کار بلدی هستن کاملا به ایشون اعتماد دارم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹برخورد پزشک عالی بود تحت درمان هستم تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۲۷برای بارداری به ایشان مراجعه کردم و خداروشکر بعد از دوبار ویزیت باردار شدم ، خانم دکتر محمدی بسیار صبور و مهربان و با سواد هستن الهی تنشون سالم و وجودشون برقرار باشه همیشه.
۱۴۰۳/۱۰/۰۵واقعا خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲از ایلام اومدیم می ارزید نامبروان فوق عالی هستن فف فقط خانم رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶به نظرمن خانم دکتر خوب بودن تشخیص درست داشتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عالی و خوش برخورد خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خیلی خوب بود نمیتونستم از درد زیاد بشینم تجویز درست ایشان کاملا درد و مریضی من را درمان کرد سپاس از خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۸زایمان سزارین
۱۴۰۳/۰۳/۱۳با سلام پیش ایشان سزارین داشتم خیلی راضی هستیم مشاور دقیق دادن خیلی پیگیر و با حوصله پیشنهاد میدهم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خون زیری پریودی طولانی داشتم با درمان ایشون مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۷خودم بیمارشونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بعد از ده سال باردار شدم زیر نظر درست خانم دکتر و زایمان داشتم من و همسرم قدردانیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار راضی بودم با دقت با سوادخوش اخلاق هستد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی از هر نظر تشخیص درمان و از همه مهم تر اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۰سلام.با تشکرازدکتر عزیز و گرامی.من در زمان بارداری هرمشکلی داشتم خانم دکتر با صبوری و علم زیادشون منو راهنمایی کردن و مشکل رو حل کردن. واقعا ازشون ممنونم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸اولین دکتری هستند که تا تا حالا دیدم به حرف بیمار کاملا گوش میکنند و برا من کلی وقت گذاشتن. از نتیجه درمان هم راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷بسیا راضی بودم خیلی مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خواهش میکنم به شهرستان رزن یه سر بزنید
۱۴۰۴/۰۶/۲۹در جلسه اول راضی بودم و خوب وقت برام گذاشت الان برای نشان دادن جواب آزمایشم باید برم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خیلی با حوصله و بسیاااار بسیااار خوش برخورد هستن ایشون و کامل هرموردی که لازم باشه رو چه درمورد خود بیماری چه مصرف دارو کامل توضیح میدن و هردفعه میرم مطب ایشون حالم خوب میشه هم خودشون فوق العادن هم منشی دوست داشتنیشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲راضی هستم درمان عالی کلی دکتر رفتم اما اینجا تشخیص دادن خانوم دکتر و خیلی زیاد راضیم همه چیز عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خیلی خوب بودن ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۷نازایی داشتم چند بار مراجعه کردم الان به لطف خدا و کمک خانم دکتر باردار شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خانم دکتر نهایت راهنمایی را به آدم میدهند تشخیص درست دادن عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ایشون بسیار خوشبرخورد بودن و کامل به حرف و مشکل بیمار گوش میدادن و توضیحات رو کامل با بیمار درمیون میگذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹مشکل عفونت قارچی داشتم مراجعه کردم خانم دکتر بسیار آرام مهربان و صبور رفتار کردند روند درمانی بسیار عالی دادند الان خداروشکر بهترم ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۵/۲۷به دقت من رو معاینه کردن به سوالاتم با حوصله جواب دادن برای مریض به خوبی وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی توضیحات عالی خیلی خانم باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۵پیگیری مداوم برای حضور به موقع
۱۴۰۴/۱۱/۲۸قبلا پیش خانم دکتر محمدی ویزیت شدم خیـلی خیـلی راضی بودم هـم از تشخیص درستشون و هـم از اخلاق خیـلی خوبشون
۱۴۰۲/۰۹/۲۱دکتر خیلی خوبی بودن ولی حیف شد ک رفتن تهران
۱۴۰۳/۰۶/۱۶