دکتر نرمین کریسانی متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی 133596 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در منطقه گیشا (کوی نصر)، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی)، پلاک ۳۲۸، ساختمان املاک احسان، طبقه سوم واحد ده واقع شده است.
دکتر نرمین کریسانی از جمله پزشکان متخصص زنان و زایمان در تهران است که شماره نظام پزشکی 133596 را دارا میباشد. دکتر نرمین کریسانی با تکمیل دوره پزشکی عمومی و تخصص زنان و زایمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین گذراندن فلوشیپ جراحی زیبایی زنان در آکسفورد یونیورسال، در حوزه درمان بیماریهای زنان، جراحیهای زیبایی زنان و مراقبتهای بارداری فعالیت میکند. مطب دکتر نرمین کریسانی در منطقه گیشا (کوی نصر) تهران، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی)، پلاک ۳۲۸، ساختمان املاک احسان، طبقه سوم واحد ده واقع شده است و بیماران میتوانند برای خدمات تخصصی به این آدرس مراجعه نمایند.
دکتر نرمین کریسانی به عنوان متخصص زنان و زایمان، خدمات متنوعی از جمله درمان اختلالات هورمونی، مراقبتهای بارداری، زایمان سزارین، درمان زگیل تناسلی، جراحیهای زیبایی مانند لابیاپلاستی، پرینورافی (تنگ کردن ورودی واژن)، واژینوپلاستی (تنگ کردن کل کانال واژن)، تزریق چربی و ژل، لیفت کلیتوریس و کربوکسیتراپی واژینال ارائه میدهد. مطب ایشان مجهز به دستگاه آراف واژینال برای تنگی، بهبود ارگاسم و درمان بیاختیاری ادرار است که نشاندهنده توجه به بهروزترین روشهای درمانی در حوزه زنان میباشد.
ایشان به عضویت انجمن زنان و زایمان ایران و انجمن متخصصین جراحان آمریکا درآمدهاند و با تکیه بر دانش تخصصی خود، مورد اعتماد بیماران زیادی قرار گرفتهاند. بسیاری از بیماران دکتر نرمین کریسانی از دقت در تشخیص، مهارت در جراحیهای تخصصی و برخورد حرفهای ایشان رضایت داشتهاند. علاوه بر این، بیش از ۹۵٪ مراجعین ایشان را برای درمان و جراحیهای زیبایی زنان توصیه کردهاند که نشاندهنده جایگاه مثبت ایشان در میان بیماران است.
با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است. در انتها، دکتر نرمین کریسانی، متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان در تهران، با تکیه بر مدارک معتبر و تجربه حرفهای، گزینهای مطمئن برای بانوان جویای درمان و خدمات زیبایی زنان به شمار میآید.
دکتر نرمین کریسانی متخصص زنان و زایمان و جراح زیبایی زنان است که خدماتی مانند لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، درمان زگیل تناسلی، مراقبتهای بارداری، زایمان سزارین، کربوکسی تراپی و آراف واژینال ارائه میدهد.
بله، بیماران میتوانند به صورت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت یا مشاوره با دکتر نرمین کریسانی نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر نرمین کریسانی در تهران، گیشا (کوی نصر)، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی)، پلاک ۳۲۸، ساختمان املاک احسان، طبقه سوم واحد ده قرار دارد.
دکتر نرمین کریسانی در زمینه زنان و زایمان، جراحی زیبایی زنان، درمان اختلالات هورمونی، نازایی و بیماریهای زنان فعالیت میکند.
مطب دکتر نرمین کریسانی به دستگاه آراف واژینال، تجهیزات جراحی زیبایی زنان و کولپوسکوپی مجهز است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی), پلاک ۳۲۸, ساختمان املاک احسان، طبقه سوم واحد ده
جهت ویزیت آنلاین میتوانید با شماره ۰۹۱۰۷۶۶۱۲۴۴ هماهنگ بفرمایید.
گیشا، نبش خیابان بیست و پنجم (ایزدی), پلاک ۳۲۸, ساختمان املاک احسان، طبقه سوم واحد ده
جهت ویزیت آنلاین میتوانید با شماره ۰۹۱۰۷۶۶۱۲۴۴ هماهنگ بفرمایید.
بسیار خوش برخورد و پاهر
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خانم دکتر فوقالعاده بودن ...مهربون خوش برخورد کاربلد بینظیر بودن منکه همه جوره راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مامان نرمین باید گفت با حوصله ،اگاه،مهربون،دوست داشتنی، دکتری حاذق و ماهر هستن. دکتری دلسوز. پیشنهاد اول
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹استرس و نگرانی از نتیجه مشکوک ب بیماری مقاربتی بود ک خانم دکتر کریستی با آرامش و مهربونی اعتمادم رو جلب کرن و با تشخیص و داروهایی ک دادن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن. خیلی با حوصله وقت میزاره برای بیمار و کاملا همه چیز برات توضبح میده تجویزشم عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۸تزریق چربی تنگی واژن پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دلسوز مهربان کار درست و با وجدان
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بسیارحاذق هستند،دقیق ومهربان هستند.برخوردمنشی ونظم مطب هم عالیست
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی و فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۱/۰۸/۰۷برای چکاب رفتم خدمت خانم دکتر.بسیارباحوصله ومودبانه برخوردکردن وتوضیح کامل موارد برای بیمار
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۲/۲۴به عنوان یک جراح میگمکه دکتر کریسانی بسیار در تخصصشون وارد باتجربه و اشنا به روش های جدید و به روز عمل های جراحی زیبایی دنیا هستند بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵با حوصله مهربان همه چی رو برای بیمار توضیح میده
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار خوش برخورد بودن، وقت گذاشتن و بسیار خوب توضیح دادن راجب مشکلم. و اطلاعاتشون به روز بود.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دکتر فوقالعاده هستند...ارام مهربان دقیق...
۱۴۰۱/۱۰/۱۴عالی هستن با اخلاق حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۳۰فوق العاده مهربون کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خانم دکتر خیلی خوش قلب با سواد مهربون و با حوصله هستند واقعا وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مثل همیشه فوقالعاده بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دوس ندارم توضیح بدم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱بهترینن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای چک اپ مراجعه کردم ، خیلی خوش برخورد وعالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۲۲اخلاق فوقالعاده و مهربان ،تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خداخیرتون بده من چندسال قبل مریض شما بودم حیف که از پیش ما رفتید
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بسیار بسیار مهربان
۱۴۰۱/۱۱/۰۳برای چکاپ رفته بودم و خانم دکتر واااقعا عالی بودن. متخصص و همه چی رو با صبر و حوصله توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مهربون خوش اخلاق کار بلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ترشحات که رفع شد با دارو
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خوش برخورد و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹من راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹خیلیی فرشته هستند و آروم اصلا استرس به آدم نمیدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوش اخلاق و کار در
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خیلی مهربان عالی و پیگیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی بودید
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب یود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰نظر ندارم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲بهترین
۱۴۰۱/۰۹/۰۸چکاپ ساده اخلاقشون و برخوردشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیارمهربان ودلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بررسی همسر - هنوز مشخص نیست
۱۴۰۳/۰۱/۱۴بسیار صبور و با متانت و آرامش ویزیت میکنن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر بی نظیر ..عالی...دقیق و مهربان
۱۴۰۲/۰۷/۲۹دکتر خوش اخلاق وصبور وقت می گذاشت برای بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خانم دکتر کریسانی با وجدان کاری دلسوز بسیار با حوصله فضای مطب کاملا بهداشتی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵اولین بار بود پیششون می رفتم به نظر دکتر خوبی میان
۱۴۰۱/۰۳/۲۰خانم دکتر بسیار باحوصله هستن و برای بیمار وقت میذارن. اثر دارو ها رو توضیح میدن و نگرانی ها رو برطرف میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فعلا کامل به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر بسیار انرژی مثبت و دقیق و مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۲۴ویزیت بارد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱تست پاپ اسمیر انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عالی هستن خانوم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بهترین دکتر زنانی بودند که تو عمرم دیده بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار عالی بودن. خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی خوش یرخورد
۱۴۰۱/۰۲/۱۸درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۱۳دکتر بسیار خوش برخورد ک خوش رو
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خیلی دکتر خوب و باوصله ای هستند و به شدت خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۰۴بسیار باحوصله ، دقت زیاد ، مهربون ، عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹بهترین پزشک تو سطح خودشون هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عاااالی هستن مهربان صبور خوش برخورد تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹واقعا کارشون حرفه ای هستن و مهربون من پیش ایشون عمل زیبایی داشتم خیلی راضی ام هم کارشون عالیه و هم مهربون و دلسوز هستن و به نسبت پزشک های دیگه تعرفه جراحیشون هم منصفانه اس. خدا بهشون خیر و سلامتی بده
۱۴۰۱/۰۶/۱۳صبوری با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۷موقع زایمان بچه اولم خودشون کارهای زایمانم رو انجام دادن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸واقعا بهترینن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶اینترنتی باردارم 23 هفته
۱۴۰۰/۰۹/۱۵واقعا دکتر خوب و دقیق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۰۸/۳۰خیلیی کاربلد مهربون عمل زیبایی منو انجام دادتد راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خانم دکتر بسیار خوب و دلسوز و مهربان و کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر بهترینن
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی اولین پزشک ایرانی که گرفتن شرح حال بیمار طبق زمانبندی ویزیت بیمار انجام میده و مهم تر از تعداد ویزیت های سرسری و الکی که این مدت تجربه کردم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر کریسانی علاوه بر تشخیص دقیق...انسانی شریف ومهربان و دلسوز بیمارانشون هستن.و در طول درمان برای من قوت قلب هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۳فرشته واقعی خیلی مهربان ودلسوز کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۲۴دکتر با مهربانی میپرسند و قضاوت نمیکنند. آدم حس امنیت میکنه پیششون.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲برایم آزمایش و سونوگرافی نوشت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۵تحت درمان هستم. و دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷ویزیت ، با حوصله پاسخگو بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی و صبور
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲سزارین انجام دادند
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر خیلی عالی و باملاحضه و حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر کاربلد و فوق العاده مهربون و خوش اخلاق من درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ایشون فوق العاده است
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۸/۱۶فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹هنوز در رو
۱۴۰۰/۱۰/۱۳چکاپ رفتم و خیلی با حوصله و ماهر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹سلام خ
۱۴۰۳/۰۸/۰۱حاذق و خوش رو
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بهترین دکتر زنان ایران هستش اخلاق شون بیست صبر حوصله دارن کارشونم واقعا درسته
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار دکتر خوبی هستن مهربان و صبور
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بهترین دکتر زنان️
۱۴۰۳/۱۲/۱۱نامنظمی پریود و با تجویز ایشان نتیجه مطلوب را گرفتم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۴اولین ویزیتم انجام شد،فوق العاده مهربون و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خانم دکتر بسیار با حوصله و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عالی و با دقت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بسیار دقیق ، خوشرو ، مهربون و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای مادرم وقت گرفتم.راضی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷صبور ومهربون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶فیبروم رحم .خانم دکتر عشقن عشق بی نظیر و باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خانم دکتر خیلی صبور و خوش اخلاق هستند و با حوصله جواب تمام سوالات رو میدن..
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر با حوصله واقعا وقت میزاره برای بیمار من مشکل التهاب دهانه رحم و hpv دارم ولی هنوز درمانی به من ارایه ندادن
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عالی همه مشکلات زنان
۱۴۰۳/۰۵/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عالی ترین دکتر دنیا
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی مهربون و عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳مهربان و دلسوز وحرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۱۷در حال انجام هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مدتهاست پیششون میرم بسیار خوش اخلاق، باسواد و خوش انرژی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳به شدت دکتر عالی و با حوصله ای هستند برای معاینات هر چند ماه پیششون میرم تو کارشون مهارت زیادی دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوش برخورد وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹از هر لحاظ عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی چکاپ
۱۴۰۴/۰۵/۲۴فوق العاده خوش برخورد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۴پزشک خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۰هنوز در روند درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر کریسانی یکی از بهترین دکترهایی هستند که بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خیلی مهربان و خوش برخورد وخیلی کمکم کردن مرسی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷بسیارمهربان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عفونت واژن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خیلی با حوصله و مهربان با توضیحات کامل، خیلی باهاشون حس راحتی داشتم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰برای آزمایش پاپ اسمیر رفته بودم پیششون
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار پزشک حاذق و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۱فعلاازمایش وام ارای بایدببرم ببین اخلاقشون خوب وبادقت بررسی وکامل بیماریروتوضیح میدن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دکتر فوق
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۶برای بررسی و آزمایشات مربوط به بعد از چهل سالگی خدمتشان رسیدم، به نظر من از نظر اخلاق و صبوری ومهارت و پزشکی عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹اولین مراجعه من برای خارج کردن آی یو دی اپمدم پیش خانوم دکتر که قبلش پیش چند تا متخصص دیگه رفتم که هیچکدوم قادر به خارج کردنش نبودن و همه گفتن باید عمل کنم، اما خانوم دکتر واقعا با تخصص بالایی که داشتن تونستن اینکار رو انجام بدن و نیازی به عمل نبود، اخلاقشون فوق العاده اس، تجویز، تشخیص و درمان هم عالیه، من واقعا عاشقشونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عالی و خیلی با حوصله بودن
۱۴۰۴/۱۰/۲۱بسیار مهربون و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۱۹فوق العاده هستن اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷واقعا دکتر مهربان و باتجربه ای هستن و پر از آرامش و انرژی مثبت ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیارخوش برخورد و ماهر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۸دکتر بسیار با حوصله مهربان و کاربلد هستن خیلی قشنگ همه چیز رو توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۵باسلام.بارداری و زایمان ایشون پزشکی مجرب،مهربون،باوجدان یه انسان واقعی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار با حوصله، مهربان و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی بوده
۱۴۰۳/۰۵/۱۹خیلی دکتر خوبی هستنددستشون برای سیزارین سبکه خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۵تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر بسیار خوب و با سواد و با اخلاق بسیار خوب و آرامی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر بسیار مهربان با حوصله و دقیق هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بدک نبود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عفونت، تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خیلی ماه هستن باسواد مهربون فرشته
۱۴۰۴/۱۱/۰۳خانم دکتر مهربون وبا تجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خیلی خوش اخلاق و حرفه ای. عالی اند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مشکل خاصی نبود وچک آپ رفتم
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ایشون عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۵بسیار خوش برخورد و صبور،مشکل اساسی نداشتم برای چک آپ رفته بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی فوق العاده بهترین تجربه معاینه
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسسسسسسیار پزشک امن، باسواد، خوش برخورد و باحوصله ای هستن هر چی بگم از خوبیشون کم گفتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۱خانم دکتر بسیار عالی هستند وقت می ذارن و اهمیت می دن به بیمار .
۱۴۰۱/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۰خیلی باحوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶ایشون بسیار حاذق و خوش برخورد و صبور می باشند ️
۱۴۰۵/۰۳/۲۰در روند د
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوش اخلاق و صبور و بسیار کاربلد، اصلا داروی اضافه نمیدن، خیلی محترم هستن ،
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی دقیق با حوصله خبره و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار با حوصله و متانت با بیمار برخورد می کنند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹با اخلاق و
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی از هر لح
۱۴۰۲/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹درود برشما:دکتر با حوصله وخوش برخورد وفروتن ومهربانی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۴بسیار دکتر خوب و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵اصلا سر تایمی که گرفته بودم تو مطب نرفتم داخل بعد از دو ساعت معطلی رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خیلی دکتر حاذقی هستند با دقت بیماری را بررسی میکنند و تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۵پزشک بسیار حاذق و عالی، تشخیص فوق العاده، اخلاق بینظیر ، و از همه مهمتر یک انسان نمونه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲با این که سنشون کمه ولی خیلی باسواد و خیلیی دوسشون دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۵سالهاست تحت نظر ایشون هستم وقت زیادی برای مریض میذارن و به طور کامل توضیح میدن مشکلاتتون رو ،حریم خصوصی و همیشه رعایت میکنن، مطبشون خیلی تمیز و دردر کل عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱فوق العاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی مهربون وخوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰س زینب ریگی هستم بهترین دکتر تو گل عمرم دیدم زیبا ومهربان هستن ودوست داشتنی
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عالی و صمیمی هستند و توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی با حوصله و به نظرم با حوصله گوش دادن به احوال یک بیمار در رو برای تشخیص درست بیماری باز میکنه
۱۴۰۱/۰۵/۲۲در حال درمان هستم خانم دکتر با صبوری و حوصله تمام منو ویزیت کردن و من واقعا تا اینجای درمان بسیاااار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تحت درمان هستم ولی دکتر مهربان دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۵ایشون در تشخیص و درمان عالی عمل کردند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ایشون بسیار محترم مهربان و دقیق هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار پزشک خوش اخلاق و با حوصله ایی هستند. و متخصص. این پزشک رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۹خیلی عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار مهربان و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خیلی دکتر خوب و مهربونی هستن.بنده مشکل زخم رحم داشتم باید کولپوسکپی میشدم خیلی استرس داشتم ولی برخورد دکتر انقدر خوب بود که بنده رو خیلی آروم کرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی خوب بودن و با حوصله به حرفاتون گوش میدن و راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار با حوصله هستن ، و مریض از سرشون باز نمیکنن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر بسیار خوب و مهربونی هستند. با حوصله صحبتهام رو گوش دادند. دیگه از این به بعد برای چکاپ پیش ایشون میرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بی شک بهترینن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر کریسانی واقعا در طبابت عالی ودرجه یک هستند همیشه اولویتشون دلگرمی دادن به بیمار بعد تشخیص صحیح بیماری و واقعا از نظر اخلاق وتجربه کاری عالی عالی هستن من که خیلی خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر به شدت مهربون و پیگیر هستن و خیلی حس خوبی به آدم میدن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر کریسانی،بسیار شریف، باسواد و مسئولیتپذیر هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷با حوصله بیمار را راهنمایی میکنن و واقعا دلسوز و مهربان هستن.تسلط و تشخیص دقیق دارن. از ایشون ممنونم، بیماری که سالها درگیر بودم به سادگی تشخیص دادن.
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خیلی دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹من مشکل اندومتریوز داشتم و دکتر بسیار خوبی هستن و پیشنهادشون میکنم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲سلام، خیلی خانم دکتر مهربونی هستن و با حوصله تمام مشکلات رو بررسی میکنن، من درحال درمان هستم وتا اینجا از ایشون خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر بسیار فھمیدہ و پر کار با آرامش و متانت به مشکلات گوش میدھد و راھکار ھای خوبی ارائه میدھد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸چکاب رفتم و عفونت مثانه داشتم. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عالی هستن صبور و مهربون و دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار خوش برخورد ،با حوصله و بادقت ،برای چکاپ رفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خوش برخورد و عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸عالی و مه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکتر خوبیه من راضیم ازش
۱۴۰۱/۰۸/۱۷مثل یک مادر دلسوز از ته قلبم دوسشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار مهربون بودن و استرسمو کم کردن مشکل هم حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای اولین بار تست پاپ اسمیر داشتم و خیلی مضطرب بود اما ایشون بی نهایت عالی و حرفه ای و مهربان بودن و من بهترین تجربه رو از معاینه دکتر زنان داشتم️
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل زنان داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عالی بودند
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عالییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۶دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام دوستان دکتر کریسانی خانم بسیار صبور و مهربونی هستن با حوصله بیمار ویزیت میشه منکه خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خیلیی باشعوری هست خوب به حرفمون گوش کرد خوب و علمی هم راهنمایی میکنه به اینکه سنش کمه
۱۴۰۲/۰۹/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶ذفقاقاقا
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار خوب و عالی و با احترام و تخصص دقیق تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالییییب
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر خوب و خوش برخوردی بودند تشخیص درستی دادند راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷چکاپ و عالی در برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر بسیار مهربان و باحوصله ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دکتر بسیار دقیقی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی خانم دکتر مهربون و دلسوزی هستند و با جون و دل کار میکنند اگر بارداری پر خطر هم ندارید بهتزین گزینه برای زایمان هستند و دقیق هستند .اما اگر پر خطر هستید در تخصص ایشان نیست
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خیلی عالی و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی بهترین دکتر زنانی که تا حالا رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی و با حوصله و پهربون بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶فعلا در درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۶/۰۳بهترین دکتری است که تا حالا دیدم خوش اخلاق خوش برخورد دستشم سبکه
۱۴۰۳/۰۷/۲۴فوق العاده مهربان و دلسوز و صبور
۱۴۰۱/۱۰/۱۳