دکتر سارا نیک فرجام متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی 140244 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، ساختمان پزشکان ۱۰۹، طبقه سوم، واحد ۳۰۳ قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز وجود دارد.
دکتر سارا نیک فرجام، متخصص زنان، زایمان و نازایی، با شماره نظام پزشکی 140244، یکی از پزشکان فعال در حوزه سلامت بانوان در تهران است. ایشان فارغالتحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای تخصص زنان و زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند. این ترکیب از تحصیلات و تجربه، اعتبار علمی دکتر سارا نیک فرجام را در میان متخصصان زنان و زایمان تهران برجسته میکند.
در کارنامه حرفهای دکتر سارا نیک فرجام، انجام هزاران عمل جراحی درمانی و زیبایی زنان ثبت شده است. وی با تکیه بر جدیدترین داروها و روشهای درمانی روز دنیا، از جمله لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی، خدمات متعددی به بیماران ارائه میدهد. بیماران بسیاری که به مشکلات ناباروری مبتلا بودهاند، با پیگیری درمانهای نازایی نزد دکتر سارا نیک فرجام، به نتایج مطلوب رسیدهاند. همچنین ایشان تجربه فراوانی در انجام زایمان طبیعی و سزارین دارند و در درمان بیماریهای پیچیده زنان و نجات بیماران بدحال نیز موفق عمل کردهاند.
مطب دکتر سارا نیک فرجام در منطقه ونک شهر تهران واقع شده است. این مطب در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز، پلاک ۱۰۹، ساختمان پزشکان ۱۰۹ ملاصدرا، طبقه سوم، واحد ۳۰۳ قرار دارد. بیماران میتوانند با حضور در این مطب از خدمات تخصصی زنان، زایمان، نازایی و جراحیهای زیبایی زنان بهرهمند شوند. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر سارا نیک فرجام از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است تا بیماران به راحتی برنامهریزی کرده و زمان خود را مدیریت کنند.
دکتر سارا نیک فرجام با رویکرد علمی و بهروز، همواره تلاش دارد تا بهترین راهکارهای درمانی را برای بانوان ارائه دهد. بسیاری از مراجعهکنندگان، از دقت در تشخیص، مهارت در جراحی و برخورد حرفهای ایشان رضایت دارند. تخصص دکتر نیک فرجام در زنان و زایمان، شهر تهران و محله ونک، انتخابی مطمئن برای بانوانی است که به دنبال درمانهای نوین و مطمئن هستند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر سارا نیک فرجام در تهران نوبت رزرو کنند.
مطب دکتر سارا نیک فرجام در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز، پلاک ۱۰۹، ساختمان پزشکان ۱۰۹ ملاصدرا، طبقه سوم، واحد ۳۰۳ قرار دارد.
دکتر نیک فرجام خدمات تخصصی زنان، زایمان، نازایی، جراحیهای درمانی و زیبایی زنان، درمان اختلالات هورمونی و مشاوره دوران بارداری ارائه میدهد.
بله، دکتر سارا نیک فرجام با بهرهگیری از روشهای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی جراحیهای درمانی و تشخیصی زنان را انجام میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بعد از چهارراه شیراز، پلاک ۱۰۹، جنب بانک ملت، ساختمان پزشکان ۱۰۹ ملاصدرا، طبقه سوم، واحد ۳۰۳
خونریزی داشتم ونتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی کار و اخلاقش حرف نداره
۱۴۰۲/۰۷/۲۰عالی من با اولین اقدام باردار شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر فو
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی دکتر خوبی هستن من 3ماه خونریزی داشتم پیش3تا دکتر رفتم خوب نشدم خانم دکتر درمانم کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکترخوبیه ومهربان
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ضخامت رحم.درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودن ،تخصص بالایی دارن ،و از اینکه پیش ایشون رفتم راضیم ،قبلا عمل جراحی هیستروسکوپی پلیپ رحم انجام دادم و نگران بودم تحت نظر ایشون هستم و مشکلی ندارم با تشکر از حانم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر خوبیه و با حوصله درمان میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دکتر جوان و با تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عاااالی خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ادامه دارد
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی مشکل من خونریزی زیاد تشخیص خانم دکتر ضخامت رحم بوده
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹کارش،عالیه
۱۴۰۳/۱۰/۱۶هنوز تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بهترین
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱خیلی عالی با اولین ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۰۲/۳۰دکتر خوش اخلاق وخوشرو
۱۴۰۲/۰۱/۳۱عفونت و عالی بود دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر بسیار عالی خوش برخورد و با سواد و دقیق در تشخیص
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من مشکل زگیل تناسلی داشتم فریز انجام دادم ولی رفع نشد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستند.
۱۴۰۱/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عااالییی عا
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بود خیلی مهربون خوش صحبت بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عاااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر فوق العاده خوب ومهربون هستن وبرای بیمارانشون خیلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲باردارم تحت نظرم عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سوال دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۹یک بار ویزیت شدم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۳مشکل من نامرتب بودن عادت ماهیانه بود.خداروشکر الان مشکلم برطرف شد با داروهاشون
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۱۵عفونت داشتم خوب شدم ولی بعد از ۳ ماه دو باره عفونتم برگشت
۱۴۰۳/۰۵/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶دستش طلا
۱۴۰۱/۰۳/۱۰من باردارم پیشش رفتم عالیه منشی عالی مطب عالی تمیز بدون ازدحام الکی دقیق ومرتب و منظم و یه دکتر بی نهایت حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی و مهربون
۱۴۰۰/۱۲/۱۴رفتار پزشک و پرسنل بسیار خوب بود. در حال پیگیری هستم. امیدورام نتیجه بخش باشه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بار دومه میرم پیشش عالیه کارش حرف نداره
۱۴۰۳/۱۱/۱۳کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۶دکتر خوش اخلاق وباحوصله هستند دخترم پیش ایشون ویزیت شد خدارو شکر مشکلش رفع شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خیلی خوبننن-با حوصله و با تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۹فوق العاده پزشک با دقت و با علمی هستن،مطب با نظم فراوان پرسنل بی نظیر مهربان و خوش برخورد رمز موفقیتوش علاوه بر اخلاق و علم بالا داشتن همچین پرسنلی همیشه موفق و سربلند باشین
۱۴۰۰/۰۶/۰۹مراقبت بارداری تا الان که خوب بودن
۱۴۰۲/۰۵/۲۲مراقبت بارداری پیششون و عالین
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۱۸برای مراقبت های بارداری تحت نظر خانم دکتر هستم و همهجوره رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵باحال خوش انرژی فعلا تحت نظرم نتیجه بگیرم حتما میگم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹با سن کم دکتر با سوادی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۱۰از همه نظر عالی بی نهایت با اخلاق و با سواد علمی بالا من مشکل pco داشتم که به لطف خدا و خانم دکتر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی و مهربون
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷افتادگی مثانه ورحم داشتم وخانم دکترعملم کردن ازشون راضی بودم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل عفونت
۱۴۰۲/۰۴/۲۴من برای اولین بار میخواهم مراجعه کنم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰برای کچاپ ماهانه بارداری پیش ایشون میرم وعالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶تحت درمان هنوز نتیجه حاصل نشد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر فهمیده ومهربان وجدان کاری
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیارعااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار دکتر عالی خوش اخلاق با تشخیص و درمان حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پزشک بسیار با حوصله، دلسوز و. متین
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۴برای کیست رحم مراجعه کردم و به لطف ایشون با دارو رفع شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۷دستشون خوب بود بااولین اقدام باردارشم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار حرفه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام .دکتر خیلی مهربون وعالی هستن .خونریزی و پریودی بدی داشتم ک الان خداروشکر بهترم .تنشون سلامت
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عالییییییی
۱۴۰۲/۰۳/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر خوش برخورد و با حوصله ایه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴سلام من برای خواهرم نوبت گرفتم ایشون باردار هستن خیلی دکتر خون گرم وبا سطح سواد بالا به همه معرفی شون میکنم .
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی دک
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عاااالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۲عالی وبسیار مهربان هستن برای بیمار خیلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی ازشون تعریف شنیدم و آشناهامون واقعا از سواد و اخلاقشون و اینکه درمان شدند تعریف کردن...میخوام از کیش بیام زیر نظرشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مراقبت دوران
۱۴۰۱/۱۰/۲۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار باحوصله و دقیق جسله اولم بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹قبلا برای پرولاکتین بالا الان هم مراقبت های بارداری.دکتری فوق العاده کاربلد،خوش اخلاق و خوش برخورد. همچنین منشی و ماما هم فوق العاده عالی. خوش حالم که ایشون و به عنوان پزشکم انتخاب کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار خوش برخورد و مهریان و دقیق و با حوصله و امن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بینظیر هستن واقعا ازشون راضی ام ،کارشون کاملا دقیق وبی نقصه
۱۴۰۱/۰۸/۰۳خانم دکترخیلی خوش اخلاق وباحوصله وتشخیص درست
۱۴۰۲/۰۳/۰۵رفتار حرفه ای باسواد با حوصله بشدت ایشون رو به همه ی خانم ها پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲فعلا خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۲من دو ساله با خانم دکتر تحت درمانم و خداروشکر راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۲۹مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دخترم زمان پریودی خونریزی زیاد داشت و خیلی ضعیف می باشد قرص ال دی و اهن دادین فرمودین ار از روز اول پریودی مصرف شود ، ولی با مصرف این قرص 21 روز پریود بود و قرص ها که تمام شد یک هفته پاک شد مجددا بعد از یک هفته پریود شد ممکنه راهنمایی بفرمایید چون نگذاشتم جعبه دوم قرص ها رو مصرف کنه با سپاس
۱۴۰۰/۰۸/۰۵مراقبت بارداری زیر نظرشونوم و فوق العاده عالی و خوش برخورد و پیگیر هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پر حوصله بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بارداری
۱۴۰۲/۰۱/۲۱سلام دوران بارداری تحت نظرشون بودم خیلی با حوصله بودن و برای مراجعه کننده وقت میذاشتن محیطی آرام
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۲۶سلام، زیر نظر دکتر هستم برای مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴سلام خانم نیک فرجام خوش اخلاق و خوش رو هستن هر مشکلی که داشته باشین رو موشکافانه و شفاف برای مراجعه کننده توضیح میده من فعلا یک بار پیش ایشون ویزیت شدم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عشقهههه خانم دکتر. اینقدر که خوش اخلاق و باحاله.. علمشم که فوق العادس
۱۴۰۳/۰۸/۰۱تعریفشونو از دوستم شنیدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳هرچی از علم و موج مثبت و تشخیص درستشون بگم کم گفتم پرسنلشون جز با اخلاقترین پرسنل کادر درمانی هستن هستن که من تا الان دیدم مخصوصا منشیشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴خوش برخورد و مهربان و صمیمی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی احساس راحتی داشتم و بهم قرص دادن فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۷خونریزی داشتم عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عااااالی بودن خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۲۷اخلاق خیلی خوب وبه بیمارتوجه میکند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بله دکترخیلی خیلی خوبیه دستش دردنکنه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عالی بودن. برا بارداری دومم تحت نظر ایشون بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲هنوز هیچ
۱۴۰۰/۰۶/۱۱برای چک آپ و سونوگرافی مراجعه کردم، با صبر حوصله و ارایه توضیحات مراحل را انجام دادند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بارداری, زیر نظرشونم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خون ریزی .عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی،عالی،عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۰۷.............
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالییی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴دکتر خوش برخوردی هستند و از درمان نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۶خانم دکتر بسیار مهربان خوش اخلاق و باسواد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۲بسیار راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹برای عفونت و قارچ پیششون رفتم خیلی با حوصله بودن وقت میذاشتن داروهایی که بهم دادن هم عالی بود جواب گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی و
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار خوش برخورد و با سعه صدر پیگیر بیماری هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عفونت وعالی بودن ایشون
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عااالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بارداری
۱۴۰۲/۰۷/۱۵خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من بیمار دکتر فرحناد بودم بخاطر برخورد بسیار بد منشی رفتم مطب دکتر نیکفرجام برخورد منشیشون اینقدر خوب و دلنشین بود که کلا دیگه میرم زیر نظر دکتر نیکفرجام واقعا مثل منشیشون کم هست خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر خوب وبا اخلاق حرفه ای وبا دانش ر
۱۴۰۱/۰۱/۰۳بارداری دوم رفتارخودپزشک خیلی خوب بود وولی ورودبیمار خیلی باتاخیر وسربرنامه پیش نرفت ونظافت وبهداشت مطب زیادخوب نبود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عالی هستن .فیبروم رحم داشتم با هیستروسکوپی درمان شدم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکترخوبی هست
۱۴۰۴/۰۱/۳۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲Awliye in boiid
۱۴۰۳/۰۸/۱۰پریودی نامنظم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰فوق لاکچری
۱۴۰۳/۰۵/۳۱فوق العاده دکتر عالی و خوش برخوردیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶معاینه و ویزیت
۱۴۰۳/۱۰/۲۸برخوردشون خوب بود.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰زخم دهانه رحم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹باردار هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲تحت درمانم و تاالان خوب بوده
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۷باردار بودم زایمانم با ایشون بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر خوش اخلاق وماهر و باتجربه، برای بارداری اقدام کردم که ظرف یکماه با راهنمایی های ایشان باردار شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹فعلا نظری ندار
۱۴۰۳/۱۰/۱۹حامله بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دستش سبکه خیلی.عمل در اوردن رحم برام انجام داد فرداش هیچ دردی نداشت مادرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰زایمان عمل سزارین خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۲محترم و بسیار اخلاق خوبی داره
۱۴۰۱/۰۴/۱۶جهت اقدام به بارداری دیگه پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عفونت داشتم خوب شوم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵چکاپ داشتم و راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۳فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲در حال درمان
۱۴۰۱/۱۱/۰۸عمل سزارین را برام انجام دادند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ناباروری دارم و تحت درمان میباشم
۱۴۰۲/۰۵/۲۸دکتر خوش اخلاق و کاریزما و مثبت و مهربون و کار بلد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷هرمشکلی که داشته باشین میتونید با خیال راحت باهاش درمیون بذارید اینقد حس راحت بودن و خوش رفتار هستن انگار صدسال زیر نظرش بودین
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عفونت داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی هستند و درجه یک
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فوق العاده
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۷معاینه و چکاب عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عمل سزارین خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر خیلی عالی با حوصله به تمام به گفته های بیمار توجه می کنه خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تحت درمان
۱۴۰۲/۰۲/۲۲عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷عالی بود با حوصله و تجویز عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸خوبه هنو نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عالییییی مخصوصا منشیشون بی نهایت با اخلاق و مهربونم هستن همیشه پاسخگو هستن مشکلاتو تا اونجایی که بتونن رفع میکنن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۳تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۰۷/۱۷هنو نتیج
۱۴۰۰/۰۸/۲۴در طول بارداری و قبل از اون زیر نظر ایشون بودن پزشک بسیار فهمیده و دانایی هست️
۱۴۰۳/۰۲/۰۱نازایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خوب است ودلسور
۱۴۰۰/۰۷/۱۱در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۳مشکل اختلال در پریود هنوز دارو استفاده نکردم نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷کیسه داشتم بر طرف شد اقدام کردم واسه بارداری دوماه باردار شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خیلی دکتر کار بلد و مهربونیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۳فعلا یک جلسه ویزیت شدم تو درمانم ولی در کل دکتر خوش برخورد و خوش رو واینکه کامل توضیح میدن همه چی رو
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸بنده باردارم هستم و پیش ایشون ویزیت میشم عالی هستن هم خود دکتر هم محیط تمیزشون هم منشی عالیشون️
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خیلی دکتر خوب و باتجریه یی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۸تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی رفتار محترمانه و دوستانه داشتن ایشون حس امنیت وقتی باشه درمان هم قطعی هست
۱۴۰۵/۰۴/۰۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیاردکترخوش اخلاق ومهربانی هستن خیلی خوشحالم که بهاشون اشناشدم انشالله ب زودی نتیجه بگیرم
۱۴۰۱/۰۴/۱۰دکتر خوب و بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی بسیار از مراجعه و راهنمایی دلسوزانه ایشون راضی هستم. واقعا پزشکی جوان، باسواد و صادق هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۳۰با حوصله و صبور هست و برای بیمار وقت میگذارد
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۷باردارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار دکتر خوب توانا و دانایی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۲سلام من مشکل خونریزهای زیاد داشتم رفتم پیش جندین دکتر خوب نشدم تا آمدم پیش دکتر سارا نیک فرجام گفت باید عمل بشی ایشون باوجود اینکه من چندین عمل همزمان باهم بودن قبول کرد هم رحمن رو درآورد هم بقیه عمل ها رو با موفقیت انجام داد من سلامتیمه رو اول مدیون خدا بعد ایشون انشالله همیشه تندرست باشی عزیزم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سلام من ازدکتر سارا نیک فرجام خیلی راضی هستم دکترفوقلاده دکترخوبی هستن همه جارفتم مثل این دکتر برام خوب نبودن عمل کردم وخیلی راضی هستم از عملم ومن همش زیر نظرش میشم چون دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۱۱/۳۰پی سی او
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکترخیلی خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۲۶بهترین دکتر زنان که دیدم. بعد از دوسال نازایی با سه ماه دارو باردارم الان.خدا خیرش بده
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عااالی جز با اخلاقترین و بهترین پزشکان کشور هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷فعلا در حال درمان هستم و مراجعه دوم هست
۱۴۰۳/۰۹/۰۴خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵فوق للعادس
۱۴۰۰/۱۰/۰۶فعلا تحت نظرم و برخورد بار اولشون رو خیلی دوست داشتم، خیلی صمیمی و محترم هستن،برای بیمار خیلی وقت میذارن و کامل راجب همه مسائل توضیح میدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عالی ع
۱۴۰۳/۰۲/۰۱هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بعد از ۵ سال نازایی به لطف خانم دکتر الان ۶ هفته باردارم ...واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۳۰عالی هستن من خیلی راضی بودن خونریزی های شدید داشتم الان خیلی بهترم واقعا نجاتم دادن ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی مهربون کاربلد️
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بیماریر
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خون ریزی دارم الان دوروزه کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱برای بارداری اقدام کردم فعلا فقط یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر خیلی خوبی ..
۱۴۰۳/۱۱/۰۶خوش برخورد باسواد و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲