دکتر شهاب الدین بهرامی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 106840 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، نبش خیابان اشارات، پلاک 6، طبقه 2 واقع شده است.
دکتر شهاب الدین بهرامی متخصص اعصاب و روان و دارای بورد تخصصی روانپزشکی، با شماره نظام پزشکی 106840، یکی از پزشکان معتبر شهر تهران است. ایشان با تمرکز بر درمان اختلالات روانی، ارائه مشاوره تخصصی در زمینههای مختلف مانند زوجدرمانی و سکستراپی را نیز در کارنامه خود دارند. مطب دکتر شهاب الدین بهرامی در منطقه چهارصد دستگاه تهران، خیابان پیروزی، روبروی خیابان پیچک و نبش خیابان اشارات، پلاک 6، طبقه دوم، واحد 3 قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی مناسبی را برای بیماران ساکن شرق تهران و محله چهارصد دستگاه فراهم میکند.
مدرک تخصصی ایشان در رشته روانپزشکی، پشتوانهای علمی برای درمان مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب و مسائل رفتاری است. دکتر شهاب الدین بهرامی علاوه بر ارائه درمانهای دارویی، در زمینههای مشاوره فردی، زوجدرمانی و سکستراپی نیز فعالیت میکند که این امر موجب استقبال بیماران با نیازهای متنوع شده است. بسیاری از مراجعهکنندگان ایشان، دکتر شهاب الدین بهرامی را بهدلیل تشخیصهای دقیق، برخورد حرفهای و توجه به دغدغههای بیماران خود، پزشک قابل اعتمادی میدانند.
در نظرات بیماران، رضایت از تشخیصهای تخصصی و روش درمانی دکتر شهاب الدین بهرامی به چشم میخورد و بیماران اغلب به دقت ایشان در شنیدن مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب اشاره داشتهاند. حضور ایشان در منطقه چهارصد دستگاه، برای ساکنان شرق تهران و محدوده خیابان پیروزی یک مزیت محسوب میشود. برای دریافت نوبت و مشاوره با دکتر شهاب الدین بهرامی میتوانید مستقیماً با مطب تماس بگیرید. تخصص، تجربه و رویکرد چندجانبه ایشان در درمان اختلالات اعصاب و روان، این صفحه را به مرجع معتبری برای معرفی کامل دکتر شهاب الدین بهرامی تبدیل کرده است.
دکتر شهاب الدین بهرامی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و دارای بورد تخصصی روانپزشکی است.
مطب ایشان در تهران، خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، روبروی خیابان پیچک، نبش خیابان اشارات، پلاک 6، طبقه دوم، واحد 3 قرار دارد.
خدماتی مانند ویزیت روانپزشکی، مشاوره فردی و خانوادگی، زوج درمانی، سکس تراپی و درمان اختلالات اعصاب و روان ارائه میگردد.
جهت دریافت نوبت میتوانید با مطب دکتر بهرامی تماس بگیرید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پیروزی -چهارصددستگاه- روبروی خ پیچک-نبش خیابان اشارات-پلاک ۶، طبقه ۲, واحد ۳، شنبه تا چهارشنبه، عصرها ۳ الی ۸
در حال درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر رو دست ایشون نیست من این حال خوبمو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خیلی خوب هستند واقعا
۱۴۰۲/۰۷/۲۸عااالی بودن در پانیک
۱۳۹۹/۰۶/۰۸تحت درمان هستم تا الان نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۰۵حمله پانیک
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من برای وسواس و تیک مراجعه کردم و درمانشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴افسردگی
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار پزش
۱۴۰۳/۰۵/۰۹افسردگی و اضطراب داشتم ایشون به شدت صبورانه به حرف ها گوش میدن و بسیار عالی و مسلط به کار هستند
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۲مشکل وسواسی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱نمیدانم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳پانیک و عالیییییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشاوره عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عااالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوب شدم پانیک
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عالی رفتم نتیجه خوبم گرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۷فوق العاده دقیق و مهربان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹دکتر بسیار متین وباشخصیتی هستندو درکنار تخصص خودشون مشاور عالی هستند. یک نکته که دراین مدت که تحت درمان دکتر بودم این بود که مهم هست من به عنوان بیمار درست حال واحوالم رو واثرات داروها وبرای دکتر بازگو کنم وفارغ از مدت زمان درمان برای رسیدن به سطح خوبی از زندگی وآرامش وقت بگذارم و هزینه های درمانی رو سرمایه گذاری ببینم نه هزینه.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳Adhd دارودرمانی
۱۳۹۸/۱۲/۰۹پزشک خوب و با مهارت هستند پانیک داشتم با درمان ایشان الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹پنیک اتک عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۵/۲۶در مشاوره و زوج درمانی عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۰۸بسیار پر حوصله و دقیق تشخیص دقیق
۱۳۹۷/۱۲/۱۳خیلی خوب بوده
۱۴۰۱/۰۱/۰۱بله عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸افسردگی مزمن در حال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عالی خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۷پنیک ...خوب شدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸حرف نداره دکتر خدا خیر بده بهش
۱۳۹۹/۰۶/۳۱مشکل خواب و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر خوبیه راضی ام
۱۴۰۱/۰۶/۲۴متواضع و حرفه ای
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۳۰باسلام،عالی هستن،آقای دکترصبوران مراجع کنندگان روراهنمایی می کنند،خداخیرشون بده ، راهنمایی می کنن مراجعه کننده گان رو،هچنین خسته نباشیدمیگم خدمتشون رور
۱۳۹۸/۰۹/۱۶راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیارپزشک مجربی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عالی حمله پنیک
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸وسواس داشتم دو ساله تحت نظرم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷افسردگی شدید دارم و تحت درمانم و راضی هستم بسیار دکتر خوبی هستن از لحاظ هزینه و نوع داروها و صحبت هاشون .
۱۳۹۷/۰۹/۲۴عالیی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱باسلام;اای دکترعالینننن;افسردگی منودرمان کردن واقعاخوبن;;
۱۳۹۹/۰۶/۱۰من همسرم حدود 16_ 17سال وسواس بسیاااااااار شدید داشتن و از وقتی پیش اقای دکتر رفتیم اول با کمک خدا و بعد با کمک دکتر بسیاااااااااااار خوب شدن و در حال درمان هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۹----------
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام ایشون در زمینه بیماری پانیک عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۱مشکل دوقطبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۲۹دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر فوق العاده عالی. مهربون.
۱۴۰۱/۱۰/۱۴Adhd دارو میگیرم. بهتر شدم.
۱۳۹۹/۰۳/۲۳اختلال دو قطبی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱درحال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۰۶من حالم خیلی بد بود و مشکل عصبی خیلی حاد داشتم تو سن کم با کمک ایشون تونستم خودمو کنترل کنم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتر خوب وباتجربه وبسیار خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بیماری وسواس فکری داشتم داروهایی که بهم داده خیلی خوبه و آرومم کرده
۱۴۰۱/۱۰/۲۸مشکل روحی هاد. کمک ایشون برا برطرف شدن مشکل ما خیلی تاثیر داشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲پنیک و عالی ...درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱فوقالعاده خوب هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خیلییییییییییییییییییییی خوب بوده معجزه کرده هم برای من هم برای خواهر زادهم واقعا ممنونم ازشون
۱۳۹۸/۰۴/۲۷باسلام من خیلی از آقای دکتر تشکر می کنم و ایشان خیلی به بنده کمک کردن.
۱۳۹۷/۰۴/۰۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۲۱دکتر حاذقی هستند.داروهایی که تجویز می کنند اصلا گیج کننده و خواب آور نیست.
۱۴۰۲/۰۸/۱۹افسردگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بی نظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی .بستار پزشک حاذق و کاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸من اختلال وسواس فکری دارم ودر حال درمانم تا الان خیلی راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۱۱مشکل عصبی بود با یک بار مراجهه خوب شدیم مننونم از اقای دکتر بهرام
۱۳۹۹/۰۴/۲۹افسردگی بارداری ... درمان خوبی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای من خیلی نتیجه بخش بود.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند. و برای مریص وقت میگذارند. و مهربون
۱۴۰۱/۰۷/۱۶عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بیماری پانیک و استرس بیش از حد داشتم یک هفته ست دارم از قرص ایشون استفاده میکنم حالم خیلی خوب شده بهترین دکتر اعصاب روان هستن خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۱/۰۸/۱۹کلن خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خیلی دکتر صبور و وارد به کاری هستن دلیل اصلی که اینو میگم اینه که از دز پایین دارو میدن و این خیلی مهمه همیشه صبورانه به مشکل بیماران گوش میدن و واقعا پاسخگوییشون عالیه ارزوی موفقیت دارم براشون
۱۴۰۳/۱۰/۱۵من برای وسواس فکری واسترس رفتم پیششون عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر در زمینه تیک بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳میگرن عصبی داشتم خداراشکر بهترم
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی.واقعا
۱۴۰۲/۰۲/۱۳دکتر خوبیه و بنده نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲ایشون کاملا دکتر حاذق و کار بلدی هستن از همه نظر راضیم ازشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی فقط ویزیت گرونه
۱۴۰۰/۰۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۵مادرم پارانویا داشتند با 3 جلسه الان حالشون خیلی خیلی بهتره مادرم اصلا با من یه قدم ساده نمیتونست برداره الان خودش پا میشه میره تنهایی میگرده
۱۳۹۹/۰۳/۱۴دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۵/۲۷دقیق و دلسوز و باسواد
۱۴۰۲/۰۹/۰۹دکتر خوبی هستن وخیلی وقت میزارن
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۶در زمینه درمان بیش فعالی دخترم کمک فراوان بما کردند
۱۳۹۹/۰۱/۱۰بهترین دکتر ک با یه نسخه جواب عالی گرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳تشخیصشون خوب ودرست بود ودارو زیاد نمیدن
۱۳۹۹/۰۷/۰۶وسواس داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۳افسردگی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۷دو ساله
۱۴۰۴/۰۳/۰۵اعصاب روان خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴حرف نداره
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکتر خوب و محترمی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۱افسردگی
۱۴۰۱/۰۵/۲۵عاااااالیهههههه من اضطراب و افسردگی شدید داشتم الان خییییلی بهتر شدم مهربون و خوش اخلاااق
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ایشان فوق العاده هستند.
۱۳۹۷/۰۲/۰۷سلام دکتر من پسر ۷ ساله دارم موقع خواب بغل زبون شو گاز میگیره و بیشتر موقع هم مریض بشه این طور میشه چکار کنم ممنون
۱۴۰۲/۰۹/۰۵دکتر خوبی هستند و تشخیصشون کاملا درسته
۱۴۰۳/۰۸/۰۹باسپاس از اقای دکتر که در درمان وسواس واقعا به من کمک کردند
۱۳۹۹/۰۲/۲۴مصرف داروهای اعصاب خودسرانه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بی نظیره جناب دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۲مشکل اعصاب داشتم و نتیجه عالی بود ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۲استرس ، اضطراب اجتماعی ، سندروم روده تحریک پذیر سه ماه تحت درمان هستم ۶۰ درصد خوب شدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۸راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر خیلی خوبین
۱۳۹۹/۰۳/۲۰در جلسات مشاوره خیلی خوب بودند
۱۳۹۹/۰۸/۱۶عالی وبی نظیر
۱۴۰۲/۰۸/۲۹من بابت اضطراب منتشر به ایشون مراجعه داشتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵دکتر فوق العاده خوب و با شخصیتی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱تشخیص عالی و دقیق
۱۳۹۸/۰۲/۰۷پارانویا کمک کننده و خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۲تا الان که اوکی هستم
۱۳۹۸/۰۲/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۹/۱۴باسلام.خیلیدکترخوبیاستبهکارشاطمیناندارهوناامیدنمیکنه
۱۴۰۰/۰۱/۳۱در بیمارستان مشاوره به درخواست متخصص قلب وعروق انجام داده ام که بسیار رضایت دارم و پزشک قلبم توصیه نموده اند که تما تحت درمان آقای دکتر بهرامی باشم
۱۳۹۷/۱۰/۲۲افسردگی داشتم.. الان بهترم
۱۳۹۸/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار باسواد و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۲۲برای بار اول و نسخه اول به نظرم دکتر خوبی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳استرس و اضطراب شدید داشتم با یه جلسه ویزیت و تشخیص درست خوب شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالیهههه..خدا خیرش بده...فقط دعاش میکنیم....باسواد ،تشخیصش درسته.اصطراب و افسردگی شدید داشت شوهرم....یه موقع هایی میگفت میخوام دست بخود کشی بزنم..از افسردگی شدید دست به هر کاری میزد تا خودش از بین بزنه...دیگه سرکار نمیرفت و خونه نشین بود....الان دوباره با انگیزه سرکار میره،سرحال و خوشحال...
۱۳۹۷/۱۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹بسیار با علم و باسواد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار متین و و مصلت در تشخیص
۱۳۹۸/۱۲/۰۳بنظرم دکتر خوبی هستن ایشون برادرم رو ویزیت کردن و گفتن باید بستری بشه
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بیش فعالی پسرم
۱۳۹۹/۰۷/۰۵بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲برای مشکلات روحی دخترم مراجعه می کنم و واقعا عالی هستن صبور و متخصص
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۰اضطراب داشتم...باکمک دکتر خوب شدم.
۱۳۹۹/۰۲/۰۷افسردگی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸جلسه دومی هست که میخوا ایشون رو ملاقات کنم ولی تو همون جلسه اول مشخص بود بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن، من شاید نزدیکه 10،12تا روانپزشک رفتم و تو جلسه اول هیچ کدوم مثل آقای دکتر با اون حوصله به حرفام گوش ندادن و تشخیصشون درست نبوده،ولی آقای دکتر عالی بودن و درمانم رو ادامه میدم پیششون
۱۳۹۹/۰۴/۱۸دکتر فوق العاده خوبی هستند مشکل همسرم را با صبر و شکیبایی حل کردند خیلی مهربان هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مامانم استرس و اضطراب داشت اصلا اروم و قرار نداشت دو بار دکترهای مختلف بردیم فایده ای نداشت ولی با دو نسخه اقای دکتر خدا رو شکر خیلی بهتره . واقعا دکتر خوبیه خدا حفظش کنه ان شااله
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی دکتر خوب و درستیه
۱۳۹۹/۰۴/۲۱اابتدد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر دقیق و باسوادی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۷خوبهستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پنیک و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱بیخوابیام کنترل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱باردوم است فعلا چیزی مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۱عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر خوبیه ولی کار داداش منو نصفه کاره رها کرد قرار بود برادرم بیمارستان بستری شه که دکتر پیگیری نمیکردن
۱۳۹۹/۱۲/۲۴من دخترم و مادرم را بدلیل وسواس و میگرن بردم عالی بودند
۱۴۰۱/۰۶/۲۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷مشکل پانیک وتحت درمانم وخیلی هم راضیم ودوستشون دارم.ایشون بسیارمهربانند
۱۳۹۷/۰۱/۲۹پانیک عصبی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۶پانیک در حال درمان هستم و خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶فعلا اولین ویزیت بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴برای وسواس خیلی عالی بودند
۱۳۹۸/۰۷/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸جهت درمان استرس و وسواس پسرم مراجعه کردیم که راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر فوقولاده خوبی هستن وداروهاشون عالی وبسیار مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۲۵من هنوز یک جلسه پسرم رو برای معاینه بردم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نفس تنگی و گرفتگیه قلب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵من وسواس داشتم پنجاه درصد تعصیر گذاشته است
۱۳۹۹/۱۰/۰۳سلام به علت مشکل پانیک مراجعه کردم خیلی دکتر مهربون ودلسوزی هستند تازه درمان شروع کردم ممنون از دکتر بهرامی عزیز خداخیرش بده
۱۳۹۹/۰۸/۱۳با سلام و تشکر از دکتر بهرامی که باعث شدند وسواس من کنترل بشه.
۱۳۹۷/۰۴/۰۲دکتر خوبی جواب گرفتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۹برای بیش فعالی پسرم رفتم پیششون و خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۲آقای دکتر سرشار از انرژی مثبت هستن و دقیق به حرفهای آدم گوش میدن و همدلی میکنن. برای اضطراب و افسردگی مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۰خوب وباحوصله ان
۱۴۰۰/۰۵/۱۴خوب بودند
۱۴۰۱/۰۹/۱۴من ADHD دارم دو ماهه پیششون میرم جواب خوبی گرفتم برای شروع
۱۳۹۹/۱۲/۲۵وسواس ، خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۴استرسم خیلی زیاد بود الان بهترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴به درمان ادامه ندادم دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۶افسردگی بارداری، و اضطراب تحت درمان هستم پزشک فهیم و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۲۲واقعا آقای دکتر عالی هستن من وسواس داشتم خداروشکر خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷به شما ربطی نداره
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۴/۰۳دکتر باحوصله و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دچار اضطراب و استرس و وسواس فکری بودم فعلا در حال درمان هستم و بعد یک و ماه و نیم استرسم برطرف شده نهایت تشکر رو از آقای دکتر دارم
۱۴۰۲/۰۷/۰۶دوسش دارم
۱۳۹۷/۰۱/۲۴واقعا خوب بودند از نطر برخورد و تشخیص و تعداد داروی کم
۱۳۹۹/۰۶/۰۸بهترین دکتری که تا الان دیدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۴بسیار دکتر خوب و عالی هستن به ما که خیلی کمک کردن
۱۴۰۳/۰۲/۰۹واقعا از اقای دکترتشکر میکنم که در مشکلات بین من و همسرم مشاوره مناسب به ما دادند.
۱۳۹۹/۰۱/۲۹دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴بینظیر
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دومین روانپزشکی هستن که پیششون میرم.برای مشکل خواب و اضطراب و استرس زیاد.خداروشکر خوابم درست شده و استرسم بهتر شده بعد از 3 ماه. دکتر قبلی واقعا بد بود و با داروهای الکی هم به بدنم آسیب زد هم هیچ فرقی نکردم ولی آقای دکتر بهرامی خیلی خوب بوده خداروشکر
۱۴۰۱/۰۹/۰۸تشخیص ایشون فوق العاده بود و من تنها با یک جلسه حالم خیلی خیلی بهتر شد ... همیشه دعاگوشون هستم. برادر و دامادمون هم نتیجه عالی دیدن از این دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰فوق العاده
۱۳۹۹/۰۸/۱۵عالی هستن با یک جلسه مشکل من حل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۶من بخاطر مشکلات اضطراب و افسزدگی خیلی شدید همسرم با معرفی یکی لز دوستان به آقای دکتر بهرامی مراجعه کزدم،آقای دکتر با مشاوره ای که دادن تواتستم همسرم که به هیچ عنوان راصی نمیشدن به روانپزشک مراجعه کنن،برای درمان خدمت دکتر رسیدن الان خیلی حالشون خوبه علایم اضطراب و افسردگیشون کاملا برطرف شده و تحت نظر هستن...خیلی به بهبود زندگیم کمک کردن...دکتر با تجربه و باسوادی هستند...من خیلی از عزیزان رو به آقای دکتر معرفی کردم .ممنونم از لطفشون
۱۳۹۷/۱۱/۲۰نظر مثبتی دارم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱جلسه اولم بود و برای مشکل اضطراب به ایشان مراجعه کردم، توکل به خدا ببینیم چی میشه...
۱۴۰۰/۰۶/۲۷برای مادرم مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۹تازه درمان رو شروع کردم
۱۳۹۹/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۹افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰برای مادرم
۱۴۰۲/۰۹/۲۱برای همسرم مراجعه کردم تشخیص شون عالی بود خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۲در مراحل
۱۳۹۹/۰۹/۰۴بهترینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱من دخترم رو پیش چند تا روانپزشک بردم ولی اصلا دارویی که میدادن تاثیر نداشت ولی با یک نسخه دکتر حال دخترم خوب شد اختلال دوقطبی واختلال بلع واضطراب شدید دخترم داشت دکتر معجزه کرد من با اشک این جملات رومینویسم بخاطر مشکلات دخترم خیلی عذاب کشیدم الهی در پناه خدا سلامت باشی آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خیلی با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵اضطراب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فعلاجلسه اول بوده تابعدببینیم چی میشه
۱۳۹۹/۰۳/۰۷نتیجه درمان نوه ام بسیار خوب و مفید بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۶بسیار با تجرب
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۳تپش قلب شدید داشتم.با مصرف چند ماه دارو خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بدلیل وسواسهای شدید به اقای دکتر مراجعه کردم و عالی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵دکتر بسیار با تجربه و خوشرویی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۸حملات پانیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۱برای درمان اضطراب و وسواس فکری و عملی تحت درمان با اقای دکتر بودم و اقای دک
۱۴۰۱/۱۱/۱۷همسرم تیک اعصبی شدید همراه دبا اعصبانیت وبرخاشگری چون دوره اول ویزیت شدن در حد از معمولی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵من برای پانیک و استرس شدید مراجعه کردم و واقعا خوووبم تشکر از اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر با اخلاق و باسواد و باحوصله ای هستن دختر من بیمارشون هستن برای استرس و اضطراب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲افسردگی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱من استرس شدید داشتم که الان خیلی خوب شدم ..ایشون دکتر واقعا خوبی هستند . دکتر حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۱۹افسردگی تحت درمان
۱۳۹۸/۰۸/۰۵عالی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۰۴باسلام برای افسردگی بعد از زایمان عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۰۸دکتر بسیار عالی هستن .نحوه ی بزخورد و تشخیص عالی و با کمترین دارو درمان میکنن
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۳مادرم را آوردم کارشون برای مادرم عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عاااااااااالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۳/۱۷باسلام سپاس از برنامه نوبت و از اینکه پزشکان عالی مثل دکتر بهرامی را به ما معرفی میکنن من چند بار به ایشان مراجعه کردم که بسیار خوب بودند.
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۳۰روانپزشک فوق العاده صبور و مهربان در درمان بیماران.برای میگرن رفتم حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵لسیاردکتر
۱۴۰۲/۰۵/۰۹احساس ترسالانتوگلواحساسخفگیدارممیشهازاسترسباشه
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۱تشکر از زحماتتون دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۲خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خوب ومحترمی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر عالی زندگیت عوض میشه دوباره بر میگردی به زندگی من همسرم بردم واقعا زندگیم به آرامش رسید دوباره
۱۴۰۳/۱۰/۰۸در حال درمان هستم برای بار اول راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۰۵باسلام دکتر در زمیته درمان تیک و وسواس شدید پسرم به ماخیلی کمک کردند و انها را درمان کردند
۱۳۹۸/۱۰/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۴افسردگی شدید داشتم چند بارم خودکشی کردم و به پزشک های مختلفی مراجعه کردم ولی حالم تغییری نکرد .... با یک بار ویزیت ایشون و تهیه ی دارو به مرور زمان بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱