۸۵۳ نفر
دکتر شهاب الدین بهرامی

دکتر شهاب الدین بهرامی

متخصص اعصاب و روان - روانپزشک

بورد تخصصی

متخصص شماره نظام: ۱۰۶۸۴۰
۴۳۰ نفر

در حال درمان هستم .

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

دکتر رو دست ایشون نیست من این حال خوبمو مدیون ایشون هستم

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

خیلی خوب هستند واقعا

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

عااالی بودن در پانیک

۱۳۹۹/۰۶/۰۸

تحت درمان هستم تا الان نتیجه عالی بوده

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

حمله پانیک

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

من برای وسواس و تیک مراجعه کردم و درمانشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

افسردگی

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

بسیار پزش

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

افسردگی و اضطراب داشتم ایشون به شدت صبورانه به حرف ها گوش میدن و بسیار عالی و مسلط به کار هستند

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

مشکل وسواسی

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

نمیدانم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

پانیک و عالیییییی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

مشاوره عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

عااالی هستن

۱۳۹۷/۱۰/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

خوب شدم پانیک

۱۴۰۲/۰۵/۲۳

عالی رفتم نتیجه خوبم گرفتم

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

فوق العاده دقیق و مهربان

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

دکتر بسیار متین وباشخصیتی هستندو درکنار تخصص خودشون مشاور عالی هستند. یک نکته که دراین مدت که تحت درمان دکتر بودم این بود که مهم هست من به عنوان بیمار درست حال واحوالم رو واثرات داروها وبرای دکتر بازگو کنم وفارغ از مدت زمان درمان برای رسیدن به سطح خوبی از زندگی وآرامش وقت بگذارم و هزینه های درمانی رو سرمایه گذاری ببینم نه هزینه.

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

Adhd دارودرمانی

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

پزشک خوب و با مهارت هستند پانیک داشتم با درمان ایشان الان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

پنیک اتک عالی بودن ایشون

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

در مشاوره و زوج درمانی عالی بودند

۱۳۹۹/۰۶/۰۸

بسیار پر حوصله و دقیق تشخیص دقیق

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

خیلی خوب بوده

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

بله عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

افسردگی مزمن در حال درمان

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

عالی خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

پنیک ...خوب شدم

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

حرف نداره دکتر خدا خیر بده بهش

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

مشکل خواب و عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

دکتر خوبیه راضی ام

۱۴۰۱/۰۶/۲۴

متواضع و حرفه ای

۱۴۰۱/۱۰/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

باسلام،عالی هستن،آقای دکترصبوران مراجع کنندگان روراهنمایی می کنند،خداخیرشون بده ، راهنمایی می کنن مراجعه کننده گان رو،هچنین خسته نباشیدمیگم خدمتشون رور

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیارپزشک مجربی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

عالی حمله پنیک

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

پیگیری نکردم

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

وسواس داشتم دو ساله تحت نظرم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

افسردگی شدید دارم و تحت درمانم و راضی هستم بسیار دکتر خوبی هستن از لحاظ هزینه و نوع داروها و صحبت هاشون .

۱۳۹۷/۰۹/۲۴

عالیی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

باسلام;اای دکترعالینننن;افسردگی منودرمان کردن واقعاخوبن;;

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

من همسرم حدود 16_ 17سال وسواس بسیاااااااار شدید داشتن و از وقتی پیش اقای دکتر رفتیم اول با کمک خدا و بعد با کمک دکتر بسیاااااااااااار خوب شدن و در حال درمان هستن

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

----------

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

سلام ایشون در زمینه بیماری پانیک عالی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

مشکل دوقطبی

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

بسیار عالی و باتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

دکتر خوبیه

۱۳۹۷/۱۲/۰۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر فوق العاده عالی. مهربون.

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

Adhd دارو میگیرم. بهتر شدم.

۱۳۹۹/۰۳/۲۳

اختلال دو قطبی

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

درحال درمان

۱۴۰۳/۰۱/۰۶

من حالم خیلی بد بود و مشکل عصبی خیلی حاد داشتم تو سن کم با کمک ایشون تونستم خودمو کنترل کنم

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

دکتر خوب وباتجربه وبسیار خوش اخلاق هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

بیماری وسواس فکری داشتم داروهایی که بهم داده خیلی خوبه و آرومم کرده

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

مشکل روحی هاد. کمک ایشون برا برطرف شدن مشکل ما خیلی تاثیر داشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

پنیک و عالی ...درمان شدم

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

فوقالعاده خوب هستن

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

خیلییییییییییییییییییییی خوب بوده معجزه کرده هم برای من هم برای خواهر زادهم واقعا ممنونم ازشون

۱۳۹۸/۰۴/۲۷

باسلام من خیلی از آقای دکتر تشکر می کنم و ایشان خیلی به بنده کمک کردن.

۱۳۹۷/۰۴/۰۵

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

دکتر حاذقی هستند.داروهایی که تجویز می کنند اصلا گیج کننده و خواب آور نیست.

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

افسردگی

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بی نظیر

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عالی .بستار پزشک حاذق و کاربلدی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

من اختلال وسواس فکری دارم ودر حال درمانم تا الان خیلی راضی بودم

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

مشکل عصبی بود با یک بار مراجهه خوب شدیم مننونم از اقای دکتر بهرام

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

افسردگی بارداری ... درمان خوبی داشتم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

برای من خیلی نتیجه بخش بود.

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

دکتر بسیار خوبی هستند. و برای مریص وقت میگذارند. و مهربون

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

عالی هستن آقای دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بیماری پانیک و استرس بیش از حد داشتم یک هفته ست دارم از قرص ایشون استفاده میکنم حالم خیلی خوب شده بهترین دکتر اعصاب روان هستن خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

کلن خوبه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

خیلی دکتر صبور و وارد به کاری هستن دلیل اصلی که اینو میگم اینه که از دز پایین دارو میدن و این خیلی مهمه همیشه صبورانه به مشکل بیماران گوش میدن و واقعا پاسخگوییشون عالیه ارزوی موفقیت دارم براشون

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

من برای وسواس فکری واسترس رفتم پیششون عالی بودن

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

پزشک بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

دکتر در زمینه تیک بسیار عالی بودند

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

میگرن عصبی داشتم خداراشکر بهترم

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

عالی.واقعا

۱۴۰۲/۰۲/۱۳

دکتر خوبیه و بنده نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

ایشون کاملا دکتر حاذق و کار بلدی هستن از همه نظر راضیم ازشون

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

عالی فقط ویزیت گرونه

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

مادرم پارانویا داشتند با 3 جلسه الان حالشون خیلی خیلی بهتره مادرم اصلا با من یه قدم ساده نمیتونست برداره الان خودش پا میشه میره تنهایی میگرده

۱۳۹۹/۰۳/۱۴

دکترخوبیه

۱۴۰۲/۰۵/۲۷

دقیق و دلسوز و باسواد

۱۴۰۲/۰۹/۰۹

دکتر خوبی هستن وخیلی وقت میزارن

۱۳۹۹/۰۷/۰۵

عالی بودند

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

در زمینه درمان بیش فعالی دخترم کمک فراوان بما کردند

۱۳۹۹/۰۱/۱۰

بهترین دکتر ک با یه نسخه جواب عالی گرفتم

۱۴۰۳/۰۳/۲۳

تشخیصشون خوب ودرست بود ودارو زیاد نمیدن

۱۳۹۹/۰۷/۰۶

وسواس داشتم خوب شدم

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

افسردگی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

دو ساله

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

اعصاب روان خیلی عالی

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

حرف نداره

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

دکتر خوب و محترمی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۳۱

افسردگی

۱۴۰۱/۰۵/۲۵

عاااااالیهههههه من اضطراب و افسردگی شدید داشتم الان خییییلی بهتر شدم مهربون و خوش اخلاااق

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

ایشان فوق العاده هستند.

۱۳۹۷/۰۲/۰۷

سلام دکتر من پسر ۷ ساله دارم موقع خواب بغل زبون شو گاز میگیره و بیشتر موقع هم مریض بشه این طور میشه چکار کنم ممنون

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

دکتر خوبی هستند و تشخیصشون کاملا درسته

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

باسپاس از اقای دکتر که در درمان وسواس واقعا به من کمک کردند

۱۳۹۹/۰۲/۲۴

مصرف داروهای اعصاب خودسرانه

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بی نظیره جناب دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

خیلی خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

خوب عالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

مشکل اعصاب داشتم و نتیجه عالی بود ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

استرس ، اضطراب اجتماعی ، سندروم روده تحریک پذیر سه ماه تحت درمان هستم ۶۰ درصد خوب شدم

۱۴۰۲/۰۸/۱۸

راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

دکتر خیلی خوبین

۱۳۹۹/۰۳/۲۰

در جلسات مشاوره خیلی خوب بودند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶

عالی وبی نظیر

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

من بابت اضطراب منتشر به ایشون مراجعه داشتم و راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

دکتر فوق العاده خوب و با شخصیتی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۰۹

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

تشخیص عالی و دقیق

۱۳۹۸/۰۲/۰۷

پارانویا کمک کننده و خوب

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

تا الان که اوکی هستم

۱۳۹۸/۰۲/۱۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۹/۱۴

باسلام.خیلیدکترخوبیاستبهکارشاطمیناندارهوناامیدنمیکنه

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

در بیمارستان مشاوره به درخواست متخصص قلب وعروق انجام داده ام که بسیار رضایت دارم و پزشک قلبم توصیه نموده اند که تما تحت درمان آقای دکتر بهرامی باشم

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

افسردگی داشتم.. الان بهترم

۱۳۹۸/۰۵/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بسیار باسواد و دقیق

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

برای بار اول و نسخه اول به نظرم دکتر خوبی بودن

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

استرس و اضطراب شدید داشتم با یه جلسه ویزیت و تشخیص درست خوب شدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عالیهههه..خدا خیرش بده...فقط دعاش میکنیم....باسواد ،تشخیصش درسته.اصطراب و افسردگی شدید داشت شوهرم....یه موقع هایی میگفت میخوام دست بخود کشی بزنم..از افسردگی شدید دست به هر کاری میزد تا خودش از بین بزنه...دیگه سرکار نمیرفت و خونه نشین بود....الان دوباره با انگیزه سرکار میره،سرحال و خوشحال...

۱۳۹۷/۱۲/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

بسیار با علم و باسواد

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

بسیار متین و و مصلت در تشخیص

۱۳۹۸/۱۲/۰۳

بنظرم دکتر خوبی هستن ایشون برادرم رو ویزیت کردن و گفتن باید بستری بشه

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

بیش فعالی پسرم

۱۳۹۹/۰۷/۰۵

بسیار عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

برای مشکلات روحی دخترم مراجعه می کنم و واقعا عالی هستن صبور و متخصص

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۰

اضطراب داشتم...باکمک دکتر خوب شدم.

۱۳۹۹/۰۲/۰۷

افسردگی فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

جلسه دومی هست که میخوا ایشون رو ملاقات کنم ولی تو همون جلسه اول مشخص بود بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن، من شاید نزدیکه 10،12تا روانپزشک رفتم و تو جلسه اول هیچ کدوم مثل آقای دکتر با اون حوصله به حرفام گوش ندادن و تشخیصشون درست نبوده،ولی آقای دکتر عالی بودن و درمانم رو ادامه میدم پیششون

۱۳۹۹/۰۴/۱۸

دکتر فوق العاده خوبی هستند مشکل همسرم را با صبر و شکیبایی حل کردند خیلی مهربان هستند.

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مامانم استرس و اضطراب داشت اصلا اروم و قرار نداشت دو بار دکترهای مختلف بردیم فایده ای نداشت ولی با دو نسخه اقای دکتر خدا رو شکر خیلی بهتره . واقعا دکتر خوبیه خدا حفظش کنه ان شااله

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خیلی دکتر خوب و درستیه

۱۳۹۹/۰۴/۲۱

اابتدد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

دکتر دقیق و باسوادی هستند

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

خوبهستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

پنیک و عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

بیخوابیام کنترل شد

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

باردوم است فعلا چیزی مشخص نیست

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۷/۱۱/۰۱

عالی بودند

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

دکتر خوبیه ولی کار داداش منو نصفه کاره رها کرد قرار بود برادرم بیمارستان بستری شه که دکتر پیگیری نمیکردن

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

من دخترم و مادرم را بدلیل وسواس و میگرن بردم عالی بودند

۱۴۰۱/۰۶/۲۵

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

مشکل پانیک وتحت درمانم وخیلی هم راضیم ودوستشون دارم.ایشون بسیارمهربانند

۱۳۹۷/۰۱/۲۹

پانیک عصبی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

پانیک در حال درمان هستم و خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

فعلا اولین ویزیت بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

برای وسواس خیلی عالی بودند

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

بسیارعالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

جهت درمان استرس و وسواس پسرم مراجعه کردیم که راضی بودیم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

دکتر فوقولاده خوبی هستن وداروهاشون عالی وبسیار مهربون

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

من هنوز یک جلسه پسرم رو برای معاینه بردم

۱۳۹۸/۰۸/۲۱

عالی و صبور

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

نفس تنگی و گرفتگیه قلب

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

من وسواس داشتم پنجاه درصد تعصیر گذاشته است

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

سلام به علت مشکل پانیک مراجعه کردم خیلی دکتر مهربون ودلسوزی هستند تازه درمان شروع کردم ممنون از دکتر بهرامی عزیز خداخیرش بده

۱۳۹۹/۰۸/۱۳

با سلام و تشکر از دکتر بهرامی که باعث شدند وسواس من کنترل بشه.

۱۳۹۷/۰۴/۰۲

دکتر خوبی جواب گرفتم

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

برای بیش فعالی پسرم رفتم پیششون و خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

آقای دکتر سرشار از انرژی مثبت هستن و دقیق به حرفهای آدم گوش میدن و همدلی میکنن. برای اضطراب و افسردگی مراجعه کردم عالی بودن

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

خوب وباحوصله ان

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

خوب بودند

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

من ADHD دارم دو ماهه پیششون میرم جواب خوبی گرفتم برای شروع

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

وسواس ، خوب شدم

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

استرسم خیلی زیاد بود الان بهترم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

به درمان ادامه ندادم دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

افسردگی بارداری، و اضطراب تحت درمان هستم پزشک فهیم و دلسوز

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

واقعا آقای دکتر عالی هستن من وسواس داشتم خداروشکر خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

به شما ربطی نداره

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۳۹۸/۰۴/۰۳

دکتر باحوصله و باتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۲۵

دچار اضطراب و استرس و وسواس فکری بودم فعلا در حال درمان هستم و بعد یک و ماه و نیم استرسم برطرف شده نهایت تشکر رو از آقای دکتر دارم

۱۴۰۲/۰۷/۰۶

دوسش دارم

۱۳۹۷/۰۱/۲۴

واقعا خوب بودند از نطر برخورد و تشخیص و تعداد داروی کم

۱۳۹۹/۰۶/۰۸

بهترین دکتری که تا الان دیدم

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

بسیار دکتر خوب و عالی هستن به ما که خیلی کمک کردن

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

واقعا از اقای دکترتشکر میکنم که در مشکلات بین من و همسرم مشاوره مناسب به ما دادند.

۱۳۹۹/۰۱/۲۹

دکتر فوق العاده عالی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

بینظیر

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

دومین روانپزشکی هستن که پیششون میرم.برای مشکل خواب و اضطراب و استرس زیاد.خداروشکر خوابم درست شده و استرسم بهتر شده بعد از 3 ماه. دکتر قبلی واقعا بد بود و با داروهای الکی هم به بدنم آسیب زد هم هیچ فرقی نکردم ولی آقای دکتر بهرامی خیلی خوب بوده خداروشکر

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

تشخیص ایشون فوق العاده بود و من تنها با یک جلسه حالم خیلی خیلی بهتر شد ... همیشه دعاگوشون هستم. برادر و دامادمون هم نتیجه عالی دیدن از این دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خوب بوده است

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

فوق العاده

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

عالی هستن با یک جلسه مشکل من حل شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

من بخاطر مشکلات اضطراب و افسزدگی خیلی شدید همسرم با معرفی یکی لز دوستان به آقای دکتر بهرامی مراجعه کزدم،آقای دکتر با مشاوره ای که دادن تواتستم همسرم که به هیچ عنوان راصی نمیشدن به روانپزشک مراجعه کنن،برای درمان خدمت دکتر رسیدن الان خیلی حالشون خوبه علایم اضطراب و افسردگیشون کاملا برطرف شده و تحت نظر هستن...خیلی به بهبود زندگیم کمک کردن...دکتر با تجربه و باسوادی هستند...من خیلی از عزیزان رو به آقای دکتر معرفی کردم .ممنونم از لطفشون

۱۳۹۷/۱۱/۲۰

نظر مثبتی دارم

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

جلسه اولم بود و برای مشکل اضطراب به ایشان مراجعه کردم، توکل به خدا ببینیم چی میشه...

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

برای مادرم مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

تازه درمان رو شروع کردم

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

افسردگی

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

برای مادرم

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

برای همسرم مراجعه کردم تشخیص شون عالی بود خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

دکتر خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

در مراحل

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

بهترینه

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

من دخترم رو پیش چند تا روانپزشک بردم ولی اصلا دارویی که میدادن تاثیر نداشت ولی با یک نسخه دکتر حال دخترم خوب شد اختلال دوقطبی واختلال بلع واضطراب شدید دخترم داشت دکتر معجزه کرد من با اشک این جملات رومینویسم بخاطر مشکلات دخترم خیلی عذاب کشیدم الهی در پناه خدا سلامت باشی آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

خیلی با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

اضطراب

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

فعلاجلسه اول بوده تابعدببینیم چی میشه

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

نتیجه درمان نوه ام بسیار خوب و مفید بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

بسیار با تجرب

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۳

تپش قلب شدید داشتم.با مصرف چند ماه دارو خیلی بهترم

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

در حال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

بدلیل وسواسهای شدید به اقای دکتر مراجعه کردم و عالی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

دکتر بسیار با تجربه و خوشرویی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

حملات پانیک

۱۴۰۳/۰۲/۱۱

برای درمان اضطراب و وسواس فکری و عملی تحت درمان با اقای دکتر بودم و اقای دک

۱۴۰۱/۱۱/۱۷

همسرم تیک اعصبی شدید همراه دبا اعصبانیت وبرخاشگری چون دوره اول ویزیت شدن در حد از معمولی بهتر شدن

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

من برای پانیک و استرس شدید مراجعه کردم و واقعا خوووبم تشکر از اقای دکتر

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

دکتر با اخلاق و باسواد و باحوصله ای هستن دختر من بیمارشون هستن برای استرس و اضطراب

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

افسردگی

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

من استرس شدید داشتم که الان خیلی خوب شدم ..ایشون دکتر واقعا خوبی هستند . دکتر حاذق و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

افسردگی تحت درمان

۱۳۹۸/۰۸/۰۵

عالی فوق العاده

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

باسلام برای افسردگی بعد از زایمان عالی بودند

۱۳۹۹/۰۶/۰۸

دکتر بسیار عالی هستن .نحوه ی بزخورد و تشخیص عالی و با کمترین دارو درمان میکنن

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

خوب بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۳

مادرم را آوردم کارشون برای مادرم عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۴

عاااااااااالی و بی نظیر

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

باسلام سپاس از برنامه نوبت و از اینکه پزشکان عالی مثل دکتر بهرامی را به ما معرفی میکنن من چند بار به ایشان مراجعه کردم که بسیار خوب بودند.

۱۳۹۹/۰۴/۲۰

خیلی عالی بودن

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

روانپزشک فوق العاده صبور و مهربان در درمان بیماران.برای میگرن رفتم حرف نداشت

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

لسیاردکتر

۱۴۰۲/۰۵/۰۹

احساس ترسالانتوگلواحساسخفگیدارممیشهازاسترسباشه

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

عالی عالی عالی

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

تشکر از زحماتتون دکتر

۱۳۹۹/۰۹/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

خوب هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

دکتر خوب ومحترمی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

دکتر عالی زندگیت عوض میشه دوباره بر میگردی به زندگی من همسرم بردم واقعا زندگیم به آرامش رسید دوباره

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

در حال درمان هستم برای بار اول راضی ام

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

باسلام دکتر در زمیته درمان تیک و وسواس شدید پسرم به ماخیلی کمک کردند و انها را درمان کردند

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

افسردگی شدید داشتم چند بارم خودکشی کردم و به پزشک های مختلفی مراجعه کردم ولی حالم تغییری نکرد .... با یک بار ویزیت ایشون و تهیه ی دارو به مرور زمان بهتر شدم

۱۴۰۱/۰۶/۱۱
اطلاعات تکمیلی
متخصص اعصاب و روان- دارای بورد تخصصی مشاوره و زوج درمانی، سکس تراپی
مطب پیروزی
تهرانخیابان پیروزی -چهارصددستگاه- روبروی خ پیچک-نبش خیابان اشارات-پلاک ۶، طبقه ۲, واحد ۳، شنبه تا چهارشنبه، عصرها ۳ الی ۸
ساعات کار مطب: شنبه تا چهارشنبه
از ساعت ۳ الی ۸
    کسانی که دکتر شهاب الدین بهرامی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سبحان پورنیکدست روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر سبحان پورنیکدست
    جناب آقای دکتر سیدحمید بخشایش روانپزشکی و روانشناسی جناب آقای دکتر سیدحمید بخشایش
    اینستاگرام دکتر شهاب الدین بهرامی

    دکتر شهاب الدین بهرامی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 106840 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، نبش خیابان اشارات، پلاک 6، طبقه 2 واقع شده است.

    دکتر شهاب الدین بهرامی متخصص اعصاب و روان و دارای بورد تخصصی روانپزشکی، با شماره نظام پزشکی 106840، یکی از پزشکان معتبر شهر تهران است. ایشان با تمرکز بر درمان اختلالات روانی، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه‌های مختلف مانند زوج‌درمانی و سکس‌تراپی را نیز در کارنامه خود دارند. مطب دکتر شهاب الدین بهرامی در منطقه چهارصد دستگاه تهران، خیابان پیروزی، روبروی خیابان پیچک و نبش خیابان اشارات، پلاک 6، طبقه دوم، واحد 3 قرار دارد. این موقعیت مکانی دسترسی مناسبی را برای بیماران ساکن شرق تهران و محله چهارصد دستگاه فراهم می‌کند.

    مدرک تخصصی ایشان در رشته روانپزشکی، پشتوانه‌ای علمی برای درمان مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب و مسائل رفتاری است. دکتر شهاب الدین بهرامی علاوه بر ارائه درمان‌های دارویی، در زمینه‌های مشاوره فردی، زوج‌درمانی و سکس‌تراپی نیز فعالیت می‌کند که این امر موجب استقبال بیماران با نیازهای متنوع شده است. بسیاری از مراجعه‌کنندگان ایشان، دکتر شهاب الدین بهرامی را به‌دلیل تشخیص‌های دقیق، برخورد حرفه‌ای و توجه به دغدغه‌های بیماران خود، پزشک قابل اعتمادی می‌دانند.

    در نظرات بیماران، رضایت از تشخیص‌های تخصصی و روش درمانی دکتر شهاب الدین بهرامی به چشم می‌خورد و بیماران اغلب به دقت ایشان در شنیدن مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب اشاره داشته‌اند. حضور ایشان در منطقه چهارصد دستگاه، برای ساکنان شرق تهران و محدوده خیابان پیروزی یک مزیت محسوب می‌شود. برای دریافت نوبت و مشاوره با دکتر شهاب الدین بهرامی می‌توانید مستقیماً با مطب تماس بگیرید. تخصص، تجربه و رویکرد چندجانبه ایشان در درمان اختلالات اعصاب و روان، این صفحه را به مرجع معتبری برای معرفی کامل دکتر شهاب الدین بهرامی تبدیل کرده است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر شهاب الدین بهرامی چه تخصصی دارد؟

    دکتر شهاب الدین بهرامی متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و دارای بورد تخصصی روانپزشکی است.

    آدرس مطب دکتر بهرامی کجاست؟

    مطب ایشان در تهران، خیابان پیروزی، چهارصد دستگاه، روبروی خیابان پیچک، نبش خیابان اشارات، پلاک 6، طبقه دوم، واحد 3 قرار دارد.

    چه خدماتی در مطب دکتر بهرامی ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند ویزیت روانپزشکی، مشاوره فردی و خانوادگی، زوج درمانی، سکس تراپی و درمان اختلالات اعصاب و روان ارائه می‌گردد.

    برای دریافت نوبت از دکتر بهرامی چه باید کرد؟

    جهت دریافت نوبت می‌توانید با مطب دکتر بهرامی تماس بگیرید.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب پیروزی

    خیابان پیروزی -چهارصددستگاه- روبروی خ پیچک-نبش خیابان اشارات-پلاک ۶، طبقه ۲, واحد ۳، شنبه تا چهارشنبه، عصرها ۳ الی ۸