دکتر سیما مسعودنیا متخصص پوست و مو با شماره نظام پزشکی 116422 در تهران، منطقه صادقیه فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت و خدمات پوستی و زیبایی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است.
دکتر سیما مسعودنیا از متخصصان برجسته پوست و مو در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی 116422 در این حوزه فعالیت میکند. دکتر سیما مسعودنیا به عنوان متخصص پوست، دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و خدمات متنوعی را در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای پوست، مو، ناخن و مشکلات آمیزشی ارائه میدهد. مطب ایشان در منطقه صادقیه، بلوار آیتالله کاشانی، بین بلوار اباذر و خیابان مهران، پلاک 69، طبقه 4، واحد 15 قرار دارد که دسترسی مناسبی برای ساکنان غرب تهران فراهم کرده است.
در مطب دکتر سیما مسعودنیا امکان انجام خدماتی مانند مشاوره کاشت مو و ابرو، تزریق ژل، بوتاکس و چربی با روش نانوفت و بایوفیلر، لیفت با نخ، پیآرپی، مزوتراپی و سابسیژن برای بهبود جای جوش وجود دارد. همچنین کرایوتراپی برای درمان انواع زگیل، جراحیهای سرپایی پوست و برداشتن ضایعاتی مانند کیست، خال، لیپوم و میخچه و نیز جراحی ناخن توسط ایشان انجام میشود. دکتر سیما مسعودنیا با بهرهگیری از لیزرهای جوانسازی، میکرونیدلینگ، هایفو، کربوکسیتراپی، پلکسر و دستگاههای پیشرفته الکس و دایود برای رفع موهای زائد، خدمات تخصصی و بهروز ارائه میدهد.
بیماران دکتر سیما مسعودنیا رضایت بالایی از دقت در تشخیص و مهارت ایشان در انجام روشهای درمانی و زیبایی ابراز داشتهاند. بسیاری از مراجعهکنندگان به برخورد حرفهای و توضیحات کامل دکتر سیما مسعودنیا اشاره دارند. بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند که نشاندهنده اعتماد بالا به تخصص و تجربه ایشان است.
دکتر سیما مسعودنیا به عنوان متخصص پوست و مو در تهران، علاوه بر درمان بیماریهای پوستی، خدمات زیبایی و مشاوره تخصصی را نیز ارائه میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است.
بله، با مراجعه به سامانه نوبت دات آی آر میتوانید به صورت اینترنتی برای ویزیت و خدمات تخصصی پوست و مو دکتر سیما مسعودنیا نوبت رزرو کنید.
مطب ایشان در تهران، صادقیه، بلوار آیتالله کاشانی، بین بلوار اباذر و خیابان مهران، پلاک 69، طبقه 4، واحد 15 قرار دارد.
خدماتی مانند تزریق ژل و بوتاکس، لیفت با نخ، پی آر پی، مزوتراپی، سابسیژن جای جوش، لیزر جوانسازی و لیزر موهای زائد با دستگاههای پیشرفته ارائه میشود.
بله، انواع جراحیهای سرپایی مانند برداشتن خال، کیست، لیپوم، میخچه و جراحی ناخن توسط ایشان انجام میشود.
ایشان متخصص پوست و مو (درماتولوژی) هستند و در درمان بیماریهای پوست، مو، ناخن و زیبایی فعالیت میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
صادقیه - بلوار آیت الله کاشانی - بین بلوار اباذر و خیابان مهران پلاک ۶۹- پلاک ۶۹ - طبقه ۴ - واحد ۱۵
مشکل پوست رفع شد
۱۴۰۱/۱۱/۲۲با سلام. من صورتم کامل جوش و اکنه شده بود چن ماهی هستش که تحت درمان دکترم و جوش ها کاملا از بین رفتن جاهاشونم بهبود پیدا کرده . ولی برا جاهاش باید بعد درمان زیر دستگاه هم برم به هر حال من خیلییییی از کار ایشون راضیم. با تشکر
۱۴۰۰/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۶مشگل نداشتم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸لکه پوست پسرم درمان شد عاالی بودن.
۱۴۰۲/۱۲/۱۷خوب بور
۱۴۰۰/۰۳/۱۱خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکل جوش داشتم فعلا تحت درمان هستم .پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸در حوزه ی تخصصی خودشون خیلی عالی هستن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۱۷برای درمان جوش صورت مراجعه کردم که در مدت یک ماه بهبود نسبی حاصل شد و از نتیجه راضی بودم.
۱۳۹۸/۰۵/۱۳عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۱بسیار خوش برخورد و باسواد هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عالی، خوش برخورد و دقیق و باسواد
۱۳۹۹/۰۴/۲۲موثر بوده ممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی ومتخصص
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بیماری پوستی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عالی و باسواد و باحوصله
۱۳۹۹/۱۲/۲۲رفتار و منش خوبی دارند
۱۳۹۸/۰۶/۳۰واقعا عالیه روابشون هم خیلی عالی بود و نتیجه گرفتم ممنونم از ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۴مشکل پوستی داشتم که کاملا برطرف شد همین طور سال گذشته کاشت مو انجام دادم که نتیجه فوق العاده بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸خال برداشتم که
۱۴۰۳/۰۳/۱۴اگزما دست داشتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۱/۱۴بیماری صدفی
۱۴۰۰/۰۴/۰۴سلام پوستم خیلی چرب بود و به شدت جوش میزد که خداروشکر الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۲/۳۱فقط یکبار
۱۴۰۳/۱۲/۲۴من جراحی خال رو پیش خانم دکتر انجام دادم،و بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹جراحی لیپوم
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶پوست و مو
۱۴۰۰/۰۸/۲۵ریزش مو، مزوتراپی و پی آر پی برام انجام داد، عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶مشکل اگزمای پلک داشتم،که درمان شد خوش برخورد و صبور هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۱بهترین و وارد ترین دکتری تا تکنون ویزیت شدهام
۱۳۹۸/۰۶/۰۶من فقط یک دوره برای پوست رفتم...عالی بودو جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷من اگزمای شدید پشت گوش داشتم بسیار عالی بود ویزیت ایشون گوشم سریع خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار عالی ومتخصص
۱۳۹۹/۰۸/۱۶بهترین
۱۳۹۸/۱۱/۱۴برای ریزش مو پیششون رفتم، خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سلام برای درمان لک صورت مراجعه کردم ونتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تازه درمان رو شروع کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸پسرمو واسه زگیل پا آوردم دارو داد خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۰۹بسیار حاذق، و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۵برای درمان زگیل مراجعه کردم، خیلی کارشون خوبه و خیلی هم خوش برخورده
۱۳۹۸/۰۴/۰۵اولین بار هست که پسرم ویزیت شدن تا نتیجه کار معلوم بشه
۱۴۰۴/۱۰/۰۱مشکل ریزش سکه ای مو، با دو نوبت تزریق کاملا بهبود داشتم
۱۳۹۸/۰۳/۱۹خارش پوستی و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸اگزمای پلک داشتم با یه ویزیت خوب شدم و اقعا از ایشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۰۶جوش و شوره سر
۱۴۰۲/۰۴/۱۷دکتر مهربان با تشخیص سریع و دقیق
۱۴۰۱/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۱۶عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۸ریزش مو داشتم و با چند جلسه مزوتراپی رفع شد مشکلم
۱۴۰۲/۰۲/۲۴خوب،دقیق وبا حوصله️
۱۳۹۹/۱۰/۲۳فعلا یه داروهایی برای یک ماه استفاده بهم دادن تا الان که معمولی بود و تا حدودی جوش هم رفتش
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای اگزمای پسرم مراجعه کردم .خیلی برخوردشونو دوست داشتم.کلی وقت گذاشتن و راهنماییم کردن، با یه نسخه هم خوب شد پسرم
۱۳۹۸/۰۳/۱۴یکبار ویزیت شدم فعلا ادامه داره
۱۴۰۰/۰۳/۰۵درمان جوش، بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل جوش زدن هورمونی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱عالی هستند . من بیمار ۴ سال پیش ایشان هستم .
۱۴۰۵/۰۱/۱۵عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸مشکل اگزمای پلک داشتم و با تجویز ایشون خیلی زود حل شد.ممنون از شما
۱۴۰۲/۱۱/۲۵درمان آکنه، و تزریق ژل لب خیلی راضیم، توصیه میکنم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶مشکل ریزش مو داشتم.حل شد.اما باردار شدم و دوباره ریزش شدید دارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱جهت ریزش مو بوده و ایشان داروهای موثری تجویز کردند
۱۳۹۹/۰۶/۰۳برای لکه های بارداری ویزیت شدم اما درمان هنوز تکمیل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بنده مشکل ریزش سکه ای مو داشتم ایشون تشخیص صحیح داشتن و مشکلم بر طرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳برخورد بسیار عالی و دلسوزانه،بیماری پسوریازیس دارم وتحت نظر ایشون هستم.دخترم هم به خاطر جوشهای صورتش به ایشون مراجعه کردن وخیلی خوب جواب گرفتن
۱۳۹۸/۰۳/۱۲خانم خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸ریزش مو
۱۴۰۰/۰۶/۳۱سلام دکتر عالی من لکین پلان پوستی دارم ایشون تونستن من درمان کنن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴من اطراف پلکم دچار خشکی شده بود در یک جلسه درمان شد بسیار خوش اخلاق و درضمن بسیار برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۲/۰۲/۱۷لیزر سوختگی صورتمو داشتم با چند جلسه لیزر و تزریق خیلی از تیرگی صورتم کم رنگ شد و خیلی راضی بودم از کارشون و هزینشم نسبت به کاری که انجام میدادن ناچیز بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بد نبود
۱۴۰۲/۰۳/۱۶برداشتن خال کنار چشم باجراحی انجام دادن نتیجه خیلی عالی شده اصلا جای بخیه نمونده
۱۴۰۴/۱۱/۰۴خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۸بسیار مفید
۱۳۹۹/۰۶/۱۷