دکتر بابک اتوکش، متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل با شماره نظام پزشکی 128539 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در خیابان شریعتی، نبش ظفر، مجتمع تجاری نگین ظفر، طبقه نهم، واحد 7 واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر بابک اتوکش، متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل، یکی از چهرههای شناختهشده در حوزه جراحی ارتوپدی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 128539 فعالیت حرفهای خود را در زمینه جراحی استخوان، مفاصل و بهویژه درمان مشکلات مچ پا ادامه میدهد. دکتر بابک اتوکش فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و موفق به کسب رتبه اول دانشگاه و رتبه برتر کشوری در آزمون بورد تخصصی ارتوپدی شده است. علاوه بر این، او دورههای تکمیلی جراحیهای پا، مچ پا، شکستگیها و تعویض مفصل را در کشورهای آلمان و فرانسه گذرانده و به عنوان جراح مچ پا با دانشگاه علوم پزشکی ایران همکاری دارد.
تخصص دکتر بابک اتوکش به طور خاص بر درمان آسیبها و بیماریهای استخوان، مفاصل و بهویژه مچ پا متمرکز است. مطب ایشان در شهر تهران و در منطقه ظفر واقع شده و آدرس آن خیابان شریعتی، نبش ظفر، مجتمع تجاری نگین ظفر، طبقه نهم، واحد 7 میباشد. این محل دسترسی مناسبی برای مراجعین ساکن شمال تهران و مناطق اطراف فراهم میکند. بیماران میتوانند با هماهنگی قبلی در روزهای یکشنبه و پنجشنبه برای ویزیت در مطب حاضر شوند.
دکتر بابک اتوکش، متخصص ارتوپدی، از اعتبار علمی بالایی برخوردار است و مدارک تخصصی ایشان شامل «تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی)» میباشد. تجربه همکاری با مراکز درمانی معتبر بینالمللی و کسب رتبههای برتر علمی، جایگاه ویژهای برای او در میان همکاران و بیماران ایجاد کرده است.
بر اساس نظرات بیماران، رضایت از نتیجه درمان، دقت در تشخیص و شیوه جراحی از نقاط قوت دکتر بابک اتوکش به شمار میرود. بسیاری از بیماران از برخورد حرفهای و احترام ایشان ابراز رضایت کردهاند و توصیه به مراجعه نزد این پزشک در میان بیماران رایج است. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده و مراحل پذیرش بهسادگی انجام میشود.
در مجموع، دکتر بابک اتوکش به عنوان متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل در تهران، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه عملی، خدمات درمانی ارزندهای ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی، نبش ظفر، مجتمع تجاری نگین ظفر، طبقه نهم، واحد ۷
قابل توجه مراجعین محترم:
عمل های جراحی توسط دکتر بابک اتوکش انجام شده و ویزیت در مطب توسط دکتر توحید صفایی صورت میگیرد
مچ پان پیو خوردگی وعمب کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۷جراحی آرنج
۱۴۰۲/۰۳/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹صافی کف پا
۱۴۰۳/۰۷/۲۸من برای پسرم مراجعه کردم وبسیار راضی هستم .برای خودم هم تجویزایشان بسیارعالی بود.
۱۴۰۳/۰۲/۰۸در بیمارستان ویزیت شدم نیاز دارم ادامه پروسه رو نزد ایشان در ویزیت مطب پیگیری کنم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲مشکل پیچیدگی مج پای راست دکتر خوش اخلاق ومتخصص هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۴خواهرزاده ام پیششون میرفتند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل مچپا
۱۴۰۴/۰۲/۳۱باسلام اقای دکتر کاملا حرفه ای هستند وبا عمل پیونداستخوان اززانوی خودم مجدد زندگی را به من بخشیدن وکاملا تمام مراحل درمان رابدون درد گذراندم واقعا ازایشان ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۳۰هنوز اقدامی انجام نشده
۱۴۰۱/۰۳/۱۲پارگی تاندون
۱۴۰۳/۰۶/۰۵مچ پام مشکل داشت عمل کردم 20 روز پیش الان میرم برای کشیدن بخیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۰تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵پیچ خوردگی مچپا
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۰من نرس بیمارستان رسول اکرم هستم وکاملا ایشون رو میشناسم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲وقت کمی برای تشخیص میگزارند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خیلی خیلی عالی.متشکرم از استاد
۱۴۰۴/۰۲/۱۱باسلام
۱۴۰۳/۰۲/۱۸انگشتان پای بستگان نزدیک مارا عمل کرده
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بسیارخوش برخوردوهمچنین قدرت تشخیص بسیاربالای ایشون.بسیارعالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴باید وقت عمل بگیرم
۱۴۰۱/۱۰/۲۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عمل مچ پا
۱۴۰۲/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳پزشک بسیار حاذقی است. به جرعت میتوان گفت از پزشکان بنام ایران است . من توسط ایشان جراحی شدم و کاملا از عملکرد ایشان راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۸درحال بررسی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴زانوی پا
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بنظرم یه دکتر عالی و باتجربه هستن من درد مچ پام رو 10سال تحمل کردم الان خوب خوب شدم و تمام فامیل هم پیش دکتر رفتند و خوب شدند امیدوارم همیشه سالم باشند
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ایشان مشکل کمر خواهرم رو بدون عمل رفع کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۹از اینترنت پیداشون کردم برای بار اول میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۷مادرم پیش ایشان میخواهند عمل کنند.
۱۴۰۲/۱۲/۰۲دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۰/۰۵/۰۳درد مچ پا داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار الیی
۱۴۰۲/۱۰/۰۹برای درد مچ پا رفتم ژل تزریق کردن و دارو دادن تا پاییز دو باره معاینه کنن درد پام کمی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۶/۱۷آسیب از ناحیه مچ پا و نتیجه خوب و راضیم از زحمات دکتر عزیز
۱۴۰۰/۰۵/۰۴جراحی و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر فوق العاده با تجربه است
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی ا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مامانم زانو هاشو عمل کرد
۱۴۰۰/۰۶/۱۶از آشنایان معرفی کردند وخیلی تعریف ایشان رو کردند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷زخم پای دیابتی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۰۹ازاقوام استخوانهای پاش خرد شده بود بتازگی عمل کردن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰واقعا عالی ،
۱۴۰۳/۰۶/۰۳پزشکی بسیار حاذق و دانا و توانا که هر کمکی برای بیمارش بتواند انجام بدهد دریغ ندارد
۱۴۰۴/۰۳/۰۱تزریق داخل مچ پا آرتروز دارم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴درد شدیدمچ پا
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تشخیص و درمان عالی بود خداروشکر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر خوبی هستن بنده مریض ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالییی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳جراحی پسرم صافی کف پافعلا در دوره نقاهت هست.
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳جراحی مچ پا
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی اس
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیاربیست
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ایشان واقعا در کار شان استاد هستند و کار سان واقعا قابل ستایش هستش
۱۴۰۰/۰۲/۰۴جراحی مچ پا
۱۴۰۲/۰۷/۱۳فعلا تازه عمل شدم و نمیشه قضاوت کرد اما رفتار و منش دکتر در حد اعلا هستش .
۱۴۰۱/۰۴/۳۰زانو درد پاشنه.
۱۴۰۴/۰۴/۰۷واقعا کارشون حرف نداره دوسال پیش پسرم تصادف کرد هر جا میرفتیم میگفتن باید پاش رو قطع کنن ولی ممنون از اقایی دکتر که پای پسرمو عمل کردن و الان خداروشکر خوبه انشالله خدا بهشون تن سالم و عمرت باعزت بدن فوق العادین فوق العاده
۱۴۰۴/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۴کار دکتر بسیار عالیه پای منو عمل کردن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بی نظیز
۱۴۰۴/۰۶/۰۳همسرم در اثر تصادف پاهاش کوتاه شده بود اقای دکتر عمل کردن.. در طول درمانه فعلا.. هم اقای دکتر هم دستیارانش فوق العاده خوش اخلاق.. افراد حاضر در مطبشون هم صبور و پر حوصله
۱۴۰۳/۰۲/۰۹تازه عمل کرده ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۹پای پسرم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸تازه ویزیت شدم راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳پیگیری و مراجعه
۱۴۰۲/۰۲/۱۸فیزیو تراپی انجام دادم مراجعه بعدی باید برم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکتر فوق العاده باحوصله و با شخصیت و کاربلد به پنجه طلا معرفه
۱۴۰۳/۰۳/۲۱دکتر دلسوز و زحمت کشی که قلبا دوستشان دارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۴دکتر بی نظیر بااخلاق
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۰/۰۲دکتربسیارتوانمدی هستتند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰عمل مچ دست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷پدرم مفصل شارکو دیابتی داشتن. سه چهارتا دکتر دیگه رفته بودیم همشون گفتن عمل نمیکنیم، فایده نداره پا قطع میشه عفونت میکنه، برو باهاش بساز. تا اینکه خیلی اتفاقی در سایت بیمارستان رسول اکرم برای دکتر اتوکش وقت گرفتیم. در اولین مراجعه با اعتماد به نفس کامل به پدرم گفتن من عملت میکنم وخوب میشی. وخدا وشکر عمل موفقی داشتن. دکتر اتوکش بی نظیرن. مهارت ودانش بسیار بالایی دارن. انشالله ک همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳از طریق بیماران آبشون رو می شناسم
۱۴۰۲/۰۱/۲۶سلام ،بسیار
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۹یکی از اقوام مشکل صافی کف پاشون رو با جراحی بسیار خوب دکتر ، رفع نمودند .
۱۴۰۲/۰۶/۱۶پارگی رباط مچ پا,یکی دو مرحله از درمان را طی کردم.خداروشکر بهتر هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸مشکل مچ پا
۱۴۰۳/۰۱/۱۱عمل جراحی مچ پا
۱۴۰۰/۰۹/۲۶عالی؛ راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر اتوکش و تیم همراهشون بسیار دلسوز و پاسخگو هستن پسرم سالیان سال روی پاش درد میکرد به تشخیص دکتر استخون تالوس پاش سیاه شده بود که ایشون جراحی کردن
۱۴۰۵/۰۳/۰۱دکتر به شدت با سواد خیلی از دکترها گفتن عمل ولی ایشون با فیزیوتراپی پای مادرم و درمان کردن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴سلام دکتر بااخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۲درجه یک از نظر تخصص واخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۱۶افتادگی از ارتفاع دکتر عالی حیف ک الان 5٫5,1404 نمیدونم تو کدوم بیمارستان تو بیمارستان رسول اکرم نیست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۵فقط یک ویزیت ساده بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۷/۱۵مشکل مچ پا بر اثردیابت بود که فعلا تحت نظر آقای دکترهستش دارتجویزکردن که بعد جواب آزمایشات عمل کنند خیلی آقای دکتر خوب خوش برخورد ودرکارشون حرفه ای هستن خیلی ازشون ممنون هستیم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰شصت پام
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عالییییییییییییییی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عمل جراحی مچ پا توسط آقای دکتر انجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۱۷بسیارعالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۲عالی هستن . مچ پای پسرم خورد شده بود هیچ دکتری عمل نمیکرد ولی با درایت آقای دکتر ،عمل کردن و پاش الان عالیه . ممنون از شما آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی خوش اخلاقه.
۱۳۹۹/۱۲/۰۹پای پسرم را جراحی کردند.دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد هستند.درجه یک هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار عالی. عمل موفقیت آمیز
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عمل شدم عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تاندون
۱۴۰۲/۰۸/۰۶دکتر بسیار مهربان و تشخیص فوقالعاده
۱۴۰۱/۰۵/۰۸مشکل زانو و رباط
۱۴۰۴/۰۴/۲۰مچ پای فرزندم مشکل داشت و باید تا ۸ سالگی از کفی استفاده کنند تا درست بشه
۱۴۰۳/۰۴/۲۱عمل مچ پای راست
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴دکتر بسیار محترم و باحوصله و پاسخگو به سوالات شما
۱۴۰۲/۰۶/۰۷دکتربسی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴جراحی لگن داشتن و پرت گذاشتن دکتر برای پدرم
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیار با حوصله بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی بود گن از همه نظر
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷فال تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی دکتر بسیار خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خوب اس
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عمل مچ پا
۱۴۰۴/۰۲/۲۰هنوز نرفتم پیشش
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سلام دکترخوبی ببخش من خیلی دوست خیلی مواظب خودم باش شماخیلی دکترخوبی هستی شماخیلی دکترعالیه هستی شماحرفه ای هستی شماراضی باش من عاشقم شماهستی شماعشق من هستی من نازنین کوهی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳call mom
۱۴۰۳/۰۵/۰۱پسرم بتازگی جراحی مچ پا داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۱۳مشکل مچ پا هیچ نتیجه ای
۱۴۰۲/۰۴/۲۳بسیار متخصص و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵هرچی از خدا می خوان بهشون بده فوق العاده حرفه ای و عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عملم کرده
۱۴۰۲/۰۹/۰۷راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸پای چپم پرانتزی بود جراحی کردم پایم به حالت طبیعی برگشت الانم مشکلی ندارم ۴سال پیش عمل کردم باتشکر
۱۴۰۲/۰۸/۱۹جراحی رباط مچ پا
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل مچ پا
۱۴۰۴/۰۴/۰۷اخلاق نداره ولی جراح بسیار قابلیه
۱۴۰۲/۰۵/۱۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دکتر خوب و اطلاعات عمومی بالا
۱۴۰۱/۱۰/۲۹سنگ وارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸دکتر بسیار عالی هستن حتما مراجعه کنید ارزشش رو داره
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۲/۰۷/۰۳تشخیص آقای دکتر خیلی دقیق بود و خیلی اصولی بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۰بسیارحرفه ای
۱۴۰۲/۰۱/۱۵دکتر بسیار کار درست وخبره ممنونم از کار وزحماتشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۹دکتر ماهری هستند . یکی از آشنایان به ایشان معرفی نمودند
۱۴۰۲/۰۲/۰۳قراربودجراحی بشم مشکلی پیش امدنتونستم بیام
۱۴۰۱/۰۳/۰۴خوش برخورد با گوش شنوا درد بیمار رو میشوند
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خارپاشنه
۱۴۰۴/۰۵/۲۹درد کف پا نوروما
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دکتر خوبی هستن ومن مرض ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲قسمت سختش اینکه باید یادت بمونه ١٠تا ١٤با منشی تماس بگیری وقتو اوکی کنی عالیه مخصوصا عشق من دکتر اتوکش
۱۴۰۱/۰۳/۲۰مچ پام مشکل داشت وویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵درد حد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹به من معرفی شدن. تعریف زیادی از ایشون شنیدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۱سلام بسیار عالی من تومار پا عمل کردم پیش دکتر بابک اتوکش صددرصد رازی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۹فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵مچ پا میخوام عمل کنم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹ویزیت شدم و باید وقت جراحی را با ایشان هماهنگ کنم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۳کف پا صاف
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بله کمک میکند. قراره عمل فیوژن برام انجام بده.
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶مچ پام رو خشک کردن نتیجه اش خوبه باز هم یه عمل دیگه دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عالی بسیار تکتر خوب
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴ایشان در زمانهایی که خارج از کشور هستند همکارشان دکتر صفایی ویزیت می کنند. درد در قوس پا داشتم و با ترزیق و داروهایی که دادند بهترم. البته تزریق کف پا ۶میلیون تومان هست و داخل مطب انجام می شود.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عمل مچ پا
۱۴۰۳/۰۱/۲۷صافی کف پا
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار دلسوز ومهربون
۱۴۰۴/۰۳/۱۰جراحی شدم و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مشکل مفصل من رو بعد سه سال به درستی تشخیص دادن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹مشکل درد مچ پای پسرم که فوتبالیست هستند و به تشخیص ایشان با استراحت حل شد
۱۴۰۳/۰۱/۳۰ماکروداکتیلی جراحی پا
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دمش گرم دکتر خوبیست
۱۴۰۲/۰۹/۱۳جراحی هر دو پا که بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بهترین دکتر متخصص مچ پا
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دکتر بسیار خوبی و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳پسرم صافی کف پا داشتن ک تجویز کفش کردن
۱۴۰۳/۰۴/۰۷جراحی مچ پا
۱۴۰۳/۰۶/۱۵خیای عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عفونت مچ پا داشتم جراحی شده ام ولی هنوز بهبودی حاصل نشده است پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عمل عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عالییی بی نظیر
۱۴۰۱/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۸صافی کف پای پسر
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر اتوکش فوقالعاده اند حاذق و هم بسیار شریف هستندایشون پای منو رو عمل کردند بعد از بیست سال درد من از بین رفت
۱۴۰۳/۱۰/۱۸نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰سلام دکترخوبی ببخش برای مچ پا هستم 20
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲جراحی مچ پا و نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی بوده
۱۴۰۲/۱۲/۰۵غوزک پا
۱۴۰۴/۰۲/۰۸