دکتر امیرحسین رفیقدوست فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی با شماره نظام پزشکی 86534 در شهر مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده، ساختمان نگین سجاد واقع شده است.
دکتر امیرحسین رفیقدوست از جمله پزشکان فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 86534 فعالیت میکند. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، دارای فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و همچنین تخصص بیماریهای داخلی میباشند که نشاندهنده تسلط علمی و مهارت بالای دکتر امیرحسین رفیقدوست در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و داخلی است.
مطب دکتر امیرحسین رفیقدوست در مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)، ساختمان نگین سجاد واقع شده است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان بیماران از نقاط مختلف شهر را به دکتر رفیقدوست فراهم کرده است. در این مطب، خدماتی همچون نوار قلب، تست ورزش، هولتر مونیتورینگ قلبی، آنژیوگرافی قلب، اکوکاردیوگرافی تخصصی، اکوی مری سهبعدی و استرس اکوکاردیوگرافی به بیماران ارائه میشود.
بیماران متعددی که به دکتر امیرحسین رفیقدوست مراجعه داشتهاند، از دقت در تشخیص و رفتار حرفهای ایشان رضایت بالایی ابراز کردهاند. تجربه درمانی بیماران نشان میدهد که بسیاری از مراجعهکنندگان به دلیل تخصص و مهارت ویژه دکتر رفیقدوست در زمینه فوق تخصص قلب و عروق و نیز ارائه مشاورههای دقیق، اطمینان خاطر بیشتری نسبت به روند درمان خود دارند.
دکتر امیرحسین رفیقدوست، فوق تخصص قلب و عروق در مشهد، با تکیه بر دانش بهروز و تجربه تخصصی خود در زمینه اکوکاردیوگرافی، خدمات متنوعی را به بیماران قلبی ارائه میدهد. ایشان دارای مدارک تخصص بیماریهای داخلی، فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی هستند که این ترکیب علمی، اعتبار و اعتماد بیماران را دوچندان نموده است.
همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر امیرحسین رفیقدوست وجود دارد. اگر به دنبال فوق تخصص قلب و عروق معتبر و با تجربه در مشهد هستید، دکتر امیرحسین رفیقدوست با ارائه خدمات تخصصی و بهرهمندی از دانش روز، گزینهای مطمئن برای شما خواهد بود.
دکتر امیرحسین رفیقدوست دارای فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب ایشان در مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)، ساختمان نگین سجاد واقع شده است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر امیرحسین رفیقدوست فراهم است.
در مطب دکتر رفیقدوست خدماتی همچون اکوکاردیوگرافی تخصصی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر قلب، آنژیوگرافی و مشاوره تخصصی قلب و عروق ارائه میشود.
دکتر امیرحسین رفیقدوست در تشخیص و درمان بیماریهای عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی، اختلالات دریچهای و فشار خون بالا تخصص دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار سجاد-بین چهارراه خیام و گلریز-جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)-ساختمان نگین سجاد
آقای دکتر بسیار تشخیص درست و اصولی در مشکلات قلبی دارند و یکی از پزشکان باتجربه در این حوزه هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۰۹بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷دکتر بسیار پرحوصله و حرفه ای با اخلاق بسیار خوب مادرم رو ویزیت کردن و نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸سلام مش
۱۴۰۳/۱۰/۱۲جراحی قلب داشته عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶عااالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶فعلاتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دکتر بسیار خوب، منشی بسیار بد
۱۴۰۱/۰۷/۱۹راضی بودم برای فشار خون رفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲فشارخون بالا
۱۴۰۳/۰۱/۱۸تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۶فشار خون و بهترم
۱۴۰۱/۰۳/۲۳دکتر بودن که برای مادر آنژیو در ۱۶ فروردین انجام دادن که بسیار رازی هستیم از عملشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۵اکو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳ایشان فقط منتظر هستن که شما حرف بزنید و هیچ حرفی نمیزنن و این اصلا خوب نیست! گوش میدن ولی دکتر باید خودش هم سوالاتی رو بپرسه و اطلاعات بیشتری به دست بیاره. و اینکه کمی عجله در کار دارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۷تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی از هرلحاظ
۱۴۰۴/۰۳/۲۲فشار خون.عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳با سلام برخورد خیلی خوب / گوش دادن به صحبت بیمار عالی/ چون تازه ویزیت شده ام هنوز نتیجه معلوم نیست.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱اکو و چکاپ
۱۴۰۰/۰۱/۱۳سلام شب بخیر من دور قلبم کمی مایع جمع شده بود که توسط اکویی که ایشون از من بعمل آوردند کاملا قلبم سالم بود واین یک معجزه بود برای من از دستان پر از لطف خدایی لبخند رضایت من همیشه بدرقه راه ایشون همراه با یک دنیا سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل تنگی نفس و بله الحمدلله نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴خوب و در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۹نویتدهیعالیه وخوددکترخوشاخلاقوکاربلدمن۲سالهستمیرمپیشونراضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خ
۱۴۰۳/۰۵/۰۷گرفتگی رگ که آنژیو گرافی توصیه شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۳بابامو آنژیو کردن خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۹مشکل تپش قلب ودرد شدید دکتربسیارخوش اخلاق وپرصبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۸تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل قلب و تشخیص عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴اکو انجام دادند
۱۴۰۱/۰۹/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷نارسایی قلب بسیار. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲دکتر خوش اخلاق و بسیار ماهر، حاذق، مشکل قلبی داشتم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر خوبی است تجربه خوبی داره
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خاله من وارفارین میخورد همیشه آزمایش میگرفتیم بالا پایین بود از وقتی ویزیت آقا دکتر شدن پی تی خونش همیشه نرماله ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۷انسداد عروق داشتن و درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار پزشک حاذق و ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱از وقتی داروهاشون و استفاده کردیم خیلی بهتر شده بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام... مشکل فشار خون و تنگی نفس... خدا را شکر در حال حاضر حالم بسیار خوب هست... تشکر و سپاس از زحمات آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار باادب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۲۵دکتر خوبی است کارش هم بیست است
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار دکتر باحوصله تشخیص خوب وخوش اخلاق هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲تشخیص دقیق و دوکتور بسیار مهربان و خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳دکتر ع
۱۴۰۲/۰۷/۰۸درد درناحیه جناق سینه و تپش قلب
۱۴۰۲/۰۱/۱۹نوسان فشار ودرمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳پدرم همکار ایشون و بیمار دکتر هستن و راضی هستن و همیشه از تبحر ایشون صحبت میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴افتادگی دریچه های قلب، خیلی دکتر خوبی هستند و روحیه منو خیلی بالا بردند تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بسیار دکتر فهمده وباتجربه ای هست
۱۴۰۱/۰۳/۲۷باسلامدکترفوقالعادههستنایشونخوشاخلاقوباتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹فعلا یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل قلبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیارعا
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام برای ویزیت و اکوی قلب مریض وقت کمی گذاشتند و با توجه به سابقه دیابت بیمار دارویی که برای فشار خون تجویز کردند برای بیمار دیابتی مضر بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳چکاپ رفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵فعلا تحت درمان عستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فشار خون بالا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳چکاب آمده بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی دکتر صبور وخوش برخورد درضمن کارشون ونسخه ای که میپیچن خیلی خیلی درسته
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی خ
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳مشکله دل
۱۴۰۲/۰۵/۱۶بسیار خوش برخورد متین وبا صبر و حوصله به سوالات پزشکی جواب توضیحات لازم را می دهند و اطلاعات خیلی عالی پارن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دربیمارستان ایشان را میشناسم
۱۴۰۱/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر بسیار عالی و با تجربه دررهمه زمینه ها می باشند
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ناراحتی قلبی بهتر شدن. ولی در صورت رعایت نکردن ناراحتی براشون بوجود اومده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دخترم دیواره قلبش عفونت گرفته بود الحمدالله آقا دکتر با انجام اکوخبر خوشحال کنننده دادن و اینک دکتر بسیار پرانرژی با اخلاق خوشرو و همچنین همکارانشون واقعا کارراه انداز
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فعلا یک نوبت رفتم و تحت درمان هستم. برخوردشان خوب و کاملا به حرفهای مریض گوش میدهند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بله ایشان بسیارخوبند
۱۴۰۲/۰۴/۱۱بسیار دکتر حاذق و و خوشرویی هستن و منشی ها مطب بسیار با ادب و کمک حال بیمار بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دکتر بسیار عالی و دانا
۱۴۰۰/۰۲/۱۷سلام.بسیار مثبت و حاذق.در حال درمان هستم.
۱۴۰۱/۰۶/۰۴رای هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار خو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار دقیق، باحوصله، هنوز تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۰معاینه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸باسلام. دکتر بسیار حاذق، خوش برخورد، با تجربه و با علم بروز میباشند. پس از برسی و گرفتن نوار و اکو تشخیص درست دادند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۲پدرم را آنژیو کرده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مادرم فشار خون داشت که با ویزیت آقای دکتر مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام بسیار پزشک حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بسیار دکتر مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴من قفسه ی سینم وپشتم. درد و سوزش داشت رفتم تشخیص شون عالی بود.متشکرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر برام اسکن قلب نوشتن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پزشک خوبی هستن قشنگ به حرف بیمار گوش میدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مادرم مشکل تنگی نفس فشار خون و سرگیجه های شدید دارن تازه اولین ویزیت رو رفتیم پیش اقای دکتر تا ببینیم چی میشه ، ولی برخورد اقای دکتر و همکاران داخل مطب بسیار محترمانه بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۸عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خارق
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دکتر اصلا کارش بیسته خداشاهده دارو نداد بهم گف نیازی نداری مراعات کن بابت قندوفشارخون ماهه دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۱بهتر است
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سلام بدلیل شلوغی مطب وقت کافی برا بیمار نمیذارن.اصلا معلوم نیست دارویی که میدن برا مریض خوب هست یا نه از بس عجله دارن آدم فک میکنه همینجور الکی یه چیزی نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲چند سال قلب مادرم، توسط ایشون ویزیت میشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار خوش اخلاق واز نظر تشخیص بیماری ، فوق عالی و بینظیر و میشه گفت بی همتا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷جهت چکاپ بعد عمل یه بار رفتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوش،
۱۴۰۲/۰۲/۰۴راضی هستم ،
۱۴۰۴/۰۸/۱۶جناب آقای دکتر امیرحسین رفیقدوست عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸با سلام نحوه پذیرش و برخورد منشی عالی بود وآقای دکتر نیز به نحو احسن به صحبت ها ودلیل مراجعه من راپرسید وچکاب کامل که داشتم نوار قلب،اکو،تست ورزش راگرفت وقشنگ عامیانه توضیح که قابل فهم برای همه بود توضیح کامل داد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر خوبی هستند تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲فشار بالا
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳رگهای قلب درحال بسته شدن بودن و ایشون تشخیص آنژیوگرافی دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵آقای دکتر باید زمان بیشتری را برای ویزیت بیماران درنظر بگیرند. ویزیت و اکو بسیار سریع انجام شد و وقت کافی برای بیمار گذاشته نشد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵درحلل درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۲دکتر خوب ومهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰ناراحتی قلبی، نتیجه گیری خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸تحت درمان هستم، خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹برای چکاب رفتیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی و آرامش بخش
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام علیکم و رحمهالله خدا قوت همه چیز خوب بود ولی تهویه هوا بهتر بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱تست کلی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر خوبی عالی فقط نمیدونم یه پزشک با این درآمد چرا باید سرویس بهداشتی آنقدر آلوده تعجب کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار خوش اخلاق وقابل احترام هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۶معاینه داشتم عالی تشخیص داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶پدرم مشکل قلب داشتن فنر گذاشتن براشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بی نظیر در تشخیص
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سلام بسیار باتجربه میباشد خانم انیس احمدینژاد ذوالفقاری
۱۴۰۴/۰۳/۰۶رگهای قلبم رسوب داره و تحت نظر ایشون دارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مشکل درد در ناحیه قلب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مادرم نوسان فشار داشتن و آقای دکتر با صبوری به تشخیص همه مسائل مربوط به بهبودی هرچه بیشتر مادرم کمک شایانی کردن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰انسدادرگهای قلب بسیاردکترحاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار کارشون عالی خواهرم رفتن واسه درمان راضی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸تست قلب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتری حاذق و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی است و مریضی انسان را خوب تشخیص می دهد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تشخیص دقیق بیماری مادرم، تشخیصش ن عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸بسیار دکتر صبور ومهربان.تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶قلبی درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۶مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۴/۲۴مادرم ویزقت شده اند و از دکتر راضی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیارحاذق ومجرب وبااخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲فوق العاده عالی، خوش برخورد، با صبر و حوصله، تشخیص عالی، تجویز عالی. ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴فشار خون بالا، گرفتگی رگ
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خیلی خوش برخورد:هنوز جواب را نبرده ام
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸گرفتگی عروق قلب، آنژیو انجام شده است
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکلات درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴فشار خون داشتم .مصرف داروم تنظیم شدچون کمی ذخامت قلب داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دکتر مهربون و خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عالی و باحوصله مشکل فشار خون داشتم که کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷قلبم مشکلی نداشت و استرس بود آقای دکتر عالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سلام .پدرم مشکل تنفس داشت با مراجعه ب دکتر فهمیدیم سه تا از رگای قلب بستس فنر زدن آقای دکتر شکر خدا بهترن و تحت درمان هستن ممنونم از آقای دکتر .
۱۴۰۳/۱۱/۰۲چکاب رفتم وبسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵تعریف ایشون رو شنیدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۵باسلام آقای دکتر یکی از بهترین دکترها هستن، وچند سالی هم در بیمارستان قائم خدمت میکردند.
۱۴۰۱/۰۲/۱۲من وهمسرم برای چکاپ اومدیم خدمتشون،خیلی درتخصصشون مهارت داشتندوبه تمام سوالات ماپاسخ دادندوتشخیصشون عالی بود،ازایشون متشکرم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶فشار خون بالا تحت درمان و پیگیری بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۷فشار خون و سرگیجه داشتم خدا رو شکر بهتر هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸دکتر بسیار خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۵تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱آنژو گرافی داشتیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیاذعالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۳دوتا از رگهای قلبم مسدوداست درحال معاینه هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۲/۰۱/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار پژشک با اخلاق خوبی هستند هم از نظر تجربه هم از نظر تخصص هم خوب بیماران را راهنمایی می کنند اینجانب کلا مریض ایشان هستم بسیار بسیار نتیجه خوبی گرفتم خداوند خیرشان بده زنده باشند انشالله با تشکر معصومی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خانمم مریض بود بردمش پیش دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۰۷چک آپ قلب ، بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار با عالی و با دقت و قشنگ به حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸تازه ویزیت شدم و آزمایش دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عمل قلب باز انجام دادم که خیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳چکاپ دادم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱عالی واقعا خوش اخلاق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵خیلی عالی مادرم تحت درمان شان هستند خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶تست ورزش واکو گرفتم ..عالی بود و سریع پاسخ دادن ،،وبسیار خوش برخورد وبا حوصله هستن دوست داشتنی،
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خودم نه ولی یکی از آشنایان رگ قلبشون رسوب داشته خداروشکر بر طرف شده
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰خیلی دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فعلا که خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳با سلام مادرم ناراحتی قلبی داشت که خدا را شکر تحت نظر آقای دکتر حالشون بسیار خوب است.ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵فشارخون بالا
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دریچه های قلب بسته بود آنژو کردن باز شد عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۱دکتر خوبی هست و همشهری
۱۴۰۰/۰۲/۱۴در زمینه تشخیص با تجربه هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بیماری قلبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بله،دکتر خوبی هستند،نارسابی قلبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵مجرب و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۰۴