دکتر امیرحسین رفیقدوست فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی با شماره نظام پزشکی 86534 در شهر مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده، ساختمان نگین سجاد واقع شده است.
دکتر امیرحسین رفیقدوست از جمله پزشکان فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 86534 فعالیت میکند. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، دارای فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و همچنین تخصص بیماریهای داخلی میباشند که نشاندهنده تسلط علمی و مهارت بالای دکتر امیرحسین رفیقدوست در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و داخلی است.
مطب دکتر امیرحسین رفیقدوست در مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)، ساختمان نگین سجاد واقع شده است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان بیماران از نقاط مختلف شهر را به دکتر رفیقدوست فراهم کرده است. در این مطب، خدماتی همچون نوار قلب، تست ورزش، هولتر مونیتورینگ قلبی، آنژیوگرافی قلب، اکوکاردیوگرافی تخصصی، اکوی مری سهبعدی و استرس اکوکاردیوگرافی به بیماران ارائه میشود.
بیماران متعددی که به دکتر امیرحسین رفیقدوست مراجعه داشتهاند، از دقت در تشخیص و رفتار حرفهای ایشان رضایت بالایی ابراز کردهاند. تجربه درمانی بیماران نشان میدهد که بسیاری از مراجعهکنندگان به دلیل تخصص و مهارت ویژه دکتر رفیقدوست در زمینه فوق تخصص قلب و عروق و نیز ارائه مشاورههای دقیق، اطمینان خاطر بیشتری نسبت به روند درمان خود دارند.
دکتر امیرحسین رفیقدوست، فوق تخصص قلب و عروق در مشهد، با تکیه بر دانش بهروز و تجربه تخصصی خود در زمینه اکوکاردیوگرافی، خدمات متنوعی را به بیماران قلبی ارائه میدهد. ایشان دارای مدارک تخصص بیماریهای داخلی، فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی هستند که این ترکیب علمی، اعتبار و اعتماد بیماران را دوچندان نموده است.
همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر امیرحسین رفیقدوست وجود دارد. اگر به دنبال فوق تخصص قلب و عروق معتبر و با تجربه در مشهد هستید، دکتر امیرحسین رفیقدوست با ارائه خدمات تخصصی و بهرهمندی از دانش روز، گزینهای مطمئن برای شما خواهد بود.
دکتر امیرحسین رفیقدوست دارای فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب ایشان در مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)، ساختمان نگین سجاد واقع شده است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر امیرحسین رفیقدوست فراهم است.
در مطب دکتر رفیقدوست خدماتی همچون اکوکاردیوگرافی تخصصی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر قلب، آنژیوگرافی و مشاوره تخصصی قلب و عروق ارائه میشود.
دکتر امیرحسین رفیقدوست در تشخیص و درمان بیماریهای عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی، اختلالات دریچهای و فشار خون بالا تخصص دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار سجاد-بین چهارراه خیام و گلریز-جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)-ساختمان نگین سجاد
دکتر خوبی است تجربه خوبی داره
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار تشخیص بجا و ارامش و فهم و راهکار درمانی آسان را به من دادند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷بسیار دکتر با شخصیت و با اخلاق و ماهری هستند
۱۴۰۲/۰۲/۰۳قلبی درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۶سلام فشار خون بالا وهنوز تحت درمانم ولی آقای دکتر بسیار خوش اخلاق وصبور وقت کافی برای بیمار می زارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیارعا
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار دکتر مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴بسیار خوب عمل آنژیو انجام دادیم موفقیت آمیز و خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دوتا از رگهای قلبم مسدوداست درحال معاینه هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳انسانی بسیار شریف خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۱/۰۶/۱۳آقای دکتر باید زمان بیشتری را برای ویزیت بیماران درنظر بگیرند. ویزیت و اکو بسیار سریع انجام شد و وقت کافی برای بیمار گذاشته نشد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵سلام بسیار باتجربه میباشد خانم انیس احمدینژاد ذوالفقاری
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فشارخون بالا
۱۴۰۳/۰۱/۱۸پدرم همکار ایشون و بیمار دکتر هستن و راضی هستن و همیشه از تبحر ایشون صحبت میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰تازه ویزیت شدم و آزمایش دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷بابامو آنژیو کردن خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۹چند سال قلب مادرم، توسط ایشون ویزیت میشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲مشکل تنگی نفس و بله الحمدلله نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر خارق
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عالی و آرامش بخش
۱۴۰۰/۱۱/۰۴سلام بدلیل شلوغی مطب وقت کافی برا بیمار نمیذارن.اصلا معلوم نیست دارویی که میدن برا مریض خوب هست یا نه از بس عجله دارن آدم فک میکنه همینجور الکی یه چیزی نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲با سلام برخورد خیلی خوب / گوش دادن به صحبت بیمار عالی/ چون تازه ویزیت شده ام هنوز نتیجه معلوم نیست.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام بسیار پزشک حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷فعلاتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷نارسایی قلب بسیار. عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عااالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۶دربیمارستان ایشان را میشناسم
۱۴۰۱/۰۹/۲۷من قفسه ی سینم وپشتم. درد و سوزش داشت رفتم تشخیص شون عالی بود.متشکرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار دکتر باحوصله تشخیص خوب وخوش اخلاق هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار باادب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۲۵مادرم ویزقت شده اند و از دکتر راضی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۷فعلاتحت درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹تشخیص دقیق و دوکتور بسیار مهربان و خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴فشار خون.عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵تست قلب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱برای مشکل فشار خون مراجعه کردم و بعد از بررسی اقای دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹رگهای قلبم رسوب داره و تحت نظر ایشون دارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸دکتر خ
۱۴۰۳/۰۵/۰۷خیلی دکتر صبور وخوش برخورد درضمن کارشون ونسخه ای که میپیچن خیلی خیلی درسته
۱۴۰۰/۱۲/۰۱قرار شد قلبم عمل کنه یه دکتر دیگه ولی ایشون گفتن عصبیه وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲فعلا که خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتر بسیار پرحوصله و حرفه ای با اخلاق بسیار خوب مادرم رو ویزیت کردن و نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸فعلا یک نوبت رفتم و تحت درمان هستم. برخوردشان خوب و کاملا به حرفهای مریض گوش میدهند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالی هستن.ولی کاش قیمت هارو کم تر میگرفتن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸مادرم مریض آقای دکتر هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶تحت درمان هستم، خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دکتر اصلا کارش بیسته خداشاهده دارو نداد بهم گف نیازی نداری مراعات کن بابت قندوفشارخون ماهه دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸درحلل درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۲رگهای قلبم رسوب داره هر سه ماه یک بار پیش ایشون میرم و دارو مصرف می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴رای هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹رگهای قلب درحال بسته شدن بودن و ایشون تشخیص آنژیوگرافی دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵سلام راضی هستیم از کار ش
۱۴۰۰/۰۹/۰۸خودم نه ولی یکی از آشنایان رگ قلبشون رسوب داشته خداروشکر بر طرف شده
۱۴۰۱/۰۶/۱۳خوب بود مامان فشار داشت زاهدان گفتن انژیو ایشون با اکو گفتن نیازی نیست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷اکو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸مشکل قلب
۱۳۹۹/۰۵/۲۲دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۷چک آپ قلب ، بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۲۷دکتر ع
۱۴۰۲/۰۷/۰۸بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۵تپش قلب
۱۴۰۰/۰۳/۱۳دکتر بودن که برای مادر آنژیو در ۱۶ فروردین انجام دادن که بسیار رازی هستیم از عملشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۵عالی واقعا خوش اخلاق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر بسیار عالی و با تجربه دررهمه زمینه ها می باشند
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بهترین دکتر با تجربه و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۱۳بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۲/۰۱/۲۰با سلام نحوه پذیرش و برخورد منشی عالی بود وآقای دکتر نیز به نحو احسن به صحبت ها ودلیل مراجعه من راپرسید وچکاب کامل که داشتم نوار قلب،اکو،تست ورزش راگرفت وقشنگ عامیانه توضیح که قابل فهم برای همه بود توضیح کامل داد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸انسداد عروق داشتن و درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۲باسلام ایشان بهترین پزشک ماهر وبا تجربه وخوش اخلاق هستند که در اولین مراجعه علت بیماری را شناسایی نمودند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶مشکل قلب و تشخیص عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار خو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر بسیار عالی و دانا
۱۴۰۰/۰۲/۱۷قلبم مشکلی نداشت و استرس بود آقای دکتر عالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر مهربون و خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خیلی خوب ، صبور و به نظرم این حسو میدن که بیمار براشون اهمیت داره.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر بسیار صبور هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ناراحتی قلبی، نتیجه گیری خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۸افتادگی دریچه های قلب، خیلی دکتر خوبی هستند و روحیه منو خیلی بالا بردند تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶بی نظیر در تشخیص
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷دکتر خیلی خوبی است و مریضی انسان را خوب تشخیص می دهد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار دکتر صبور ومهربان.تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۶باسلام آقای دکتر یکی از بهترین دکترها هستن، وچند سالی هم در بیمارستان قائم خدمت میکردند.
۱۴۰۱/۰۲/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بسیار عالی هستن، واقعا وقت میزارن و گوش میدن و روند بیماری و درمان رو توضیح میدن و درصورت نیاز ارجاع میدن ؛ اخلاق حرفه ای دارن ، واقعا عالین، منشی شون هم عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بیماری قلبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی هستن پدر انژیو شدن و حالشون خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فشار خون بالا تحت درمان و پیگیری بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۷درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۴در حال ویزیت هستم همچنان
۱۳۹۹/۱۲/۲۵آنژو گرافی داشتیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار دقیق، باحوصله، هنوز تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۰چکاپ رفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵بسیار پژشک با اخلاق خوبی هستند هم از نظر تجربه هم از نظر تخصص هم خوب بیماران را راهنمایی می کنند اینجانب کلا مریض ایشان هستم بسیار بسیار نتیجه خوبی گرفتم خداوند خیرشان بده زنده باشند انشالله با تشکر معصومی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸چکاپ دادم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار خوش اخلاق وقابل احترام هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دریچه های قلب بسته بود آنژو کردن باز شد عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۱فشارخون دردقلب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر خوب ومهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰چکاب رفتم وبسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷از وقتی داروهاشون و استفاده کردیم خیلی بهتر شده بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مشکل درد در ناحیه قلب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸جراحی قلب داشته عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکلات درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۴/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بله،دکتر خوبی هستند،نارسابی قلبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک تو را می ستاین بابت همه چیز ممنون جناب آقای دکتر امیر رفیق دوست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بله ایشان بسیارخوبند
۱۴۰۲/۰۴/۱۱پدرم را آنژیو کرده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳سلام برای مشورت انژو
۱۴۰۳/۱۲/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴سلام دکتر خیلی خوبی هستند کاشکی برای قسمت اکو یه فکری بشه چون مریضه خیلی معطل وزیاد وقت گیر هستش
۱۴۰۳/۱۲/۰۷تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱تشخیص دقیق بیماری مادرم، تشخیصش ن عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خاله من وارفارین میخورد همیشه آزمایش میگرفتیم بالا پایین بود از وقتی ویزیت آقا دکتر شدن پی تی خونش همیشه نرماله ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۶سلام شب بخیر من دور قلبم کمی مایع جمع شده بود که توسط اکویی که ایشون از من بعمل آوردند کاملا قلبم سالم بود واین یک معجزه بود برای من از دستان پر از لطف خدایی لبخند رضایت من همیشه بدرقه راه ایشون همراه با یک دنیا سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر خوش،
۱۴۰۲/۰۲/۰۴مبتلا به فشار خون بالا هستم ۳۰سال سنمه و قرص فشار دکتر تجویز کردن برام خواستم بدونم به بیماری دیابت و قلبی دچار میشم یا خیر اضافه وزنم دارم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷بسیار دکتر حاذق ، با حوصله و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار با عالی و با دقت و قشنگ به حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مادرم فشار خون داشت که با ویزیت آقای دکتر مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲خیلی عالی مادرم تحت درمان شان هستند خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتربسیار
۱۴۰۲/۰۴/۰۹برای مادرم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹سلام علیکم و رحمهالله خدا قوت همه چیز خوب بود ولی تهویه هوا بهتر بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱مشکل تپش قلب ودرد شدید دکتربسیارخوش اخلاق وپرصبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷باسلامدکترفوقالعادههستنایشونخوشاخلاقوباتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر بسیار عالی وباتجربه بسیار بالا
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیارحاذق ومجرب وبااخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲درد درناحیه جناق سینه و تپش قلب
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خوبی است کارش هم بیست است
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام دکتر خوب و صبوری هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتری حاذق و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۱۰خیلی دکت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱آقای دکتر رفیق دوست واقعا ی دکتر حاذق کار بلد خوش اخلاق از هر لحاظ عالی کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر بسیار خوش اخلاق و کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۳تست ورزش واکو گرفتم ..عالی بود و سریع پاسخ دادن ،،وبسیار خوش برخورد وبا حوصله هستن دوست داشتنی،
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فشار خون بالا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹پزشک خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار کارشون عالی خواهرم رفتن واسه درمان راضی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸سلام مش
۱۴۰۳/۱۰/۱۲نویتدهیعالیه وخوددکترخوشاخلاقوکاربلدمن۲سالهستمیرمپیشونراضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴فشار خون و سرگیجه داشتم خدا رو شکر بهتر هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۱۹معاینه داشتم عالی تشخیص داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فشارخون فعلا کنترل شده
۱۴۰۰/۰۴/۰۷گرفتگی قلب مادرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سلام... مشکل فشار خون و تنگی نفس... خدا را شکر در حال حاضر حالم بسیار خوب هست... تشکر و سپاس از زحمات آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۳فشار خون بالا، گرفتگی رگ
۱۴۰۱/۱۰/۱۳خیلی خ
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خیلی دکتر حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برای چکاب رفتیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی است
۱۴۰۳/۰۲/۱۸سلام برای ویزیت و اکوی قلب مریض وقت کمی گذاشتند و با توجه به سابقه دیابت بیمار دارویی که برای فشار خون تجویز کردند برای بیمار دیابتی مضر بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳ایشان فقط منتظر هستن که شما حرف بزنید و هیچ حرفی نمیزنن و این اصلا خوب نیست! گوش میدن ولی دکتر باید خودش هم سوالاتی رو بپرسه و اطلاعات بیشتری به دست بیاره. و اینکه کمی عجله در کار دارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱تست کلی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عمل قلب باز انجام دادم که خیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۸بهترین دکتری
۱۴۰۴/۰۳/۰۴راضی هستم ،
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سلام ،همسربنده مشکل ادم پا داشتندکه خدا را شکر با توجه به سن بالای ۷۰همسرم داروهای داده شده موثر واقع شده و از اخلاق و رفتار ایشان و پرسنل محترم رضایت کامل داریم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خیلی خوش برخورد:هنوز جواب را نبرده ام
۱۴۰۱/۰۲/۲۰جناب آقای دکتر امیرحسین رفیقدوست عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۹بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶در زمینه تشخیص با تجربه هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فعلا تحت درمان عستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴با سلام مادرم ناراحتی قلبی داشت که خدا را شکر تحت نظر آقای دکتر حالشون بسیار خوب است.ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۱عالی بود من 5سال تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹