دکتر ایمان لطفیان خیبری متخصص قلب و عروق در مشهد، خدمات تشخیص و درمان بیماریهای قلبی مانند فشارخون بالا و آریتمی را ارائه میدهد.
دکتر ایمان لطفیان خیبری متخصص قلب و عروق در شهر مشهد است که با بهرهگیری از دانش تخصصی و بورد تخصصی خود در زمینه بیماریهای قلبی، به بیماران خدمات متنوعی ارائه میدهد. در مطب ایشان امکان انجام انواع آزمایشها و بررسیهای تخصصی قلب مانند نوار قلب، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و آنژیوگرافی فراهم است. همچنین، کنترل فشارخون بالا، درمان اختلالات چربی خون، مدیریت بیماریهای دریچهای قلب و تنگی عروق کرونر از جمله خدماتی است که بیماران میتوانند در مشهد از دکتر لطفیان خیبری دریافت کنند.
این پزشک با رویکرد دقیق و علمی، به تشخیص و درمان آریتمیها و بررسی هولتر فشارخون و ضربان قلب میپردازد و بیماران را در تنظیم داروها و کنترل INR نیز همراهی میکند. مشاورههای قبل از عمل جراحی قلب و پیگیری وضعیت بیماران، از دیگر فعالیتهای دکتر لطفیان خیبری است. همچنین امکان دریافت نوبتدهی آنلاین برای بیماران فراهم شده تا دسترسی راحتتری به خدمات تخصصی قلب و عروق در مشهد داشته باشند.
در صورت داشتن علائمی مانند درد قفسه سینه، تنگی نفس، تپش قلب یا فشارخون بالا بهتر است به متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.
در این مطب خدماتی مانند نوار قلب، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، آنژیوگرافی و مشاوره تخصصی قلب ارائه میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین وقت ویزیت دریافت کنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
طلاب، انتهای مفتح ۱۴ (ابوریحان بیرونی ۱۱)، روبه روی بیمارستان هاشمی نژاد، ساختمان پزشکان اندیشه، طبقه سوم
مشکل ق
۱۴۰۳/۰۵/۰۷قبل از عمل
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل فشار خون بالا داشتم. الحمدالله تحت کنترل هست. دکتر بسیار متین و آرام و کاربلد هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳مادرم توسط ایشان در حال معالجه هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲سلام درد کتف و دست داشتم فعلا تحت درمانم ولی برخورد آقای دکتر و کارکنانش خیلی عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲فعلا مخوام آزمایش نشون بدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل تپش قلب واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی خوش برخورد هستش و من برای فشارخون بالا داشتم که دارو دادن درکنترل قرارگرفت و زربان بالای قلبم منظم شده راضی ام ازشون خدارو شکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار خوش اخلاق و خوشرو
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر خوبی هستن ..آنژیو کردم و هر ماه تحت نظرم راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۲هنوز تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بد نیست
۱۴۰۳/۱۱/۱۸آنژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶نوبت دهی ونیز معاینه مطلوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوبی هست .مشکل قلبی.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴بسیار دکتر بااخلاق وخوش برخوردو حاذق هستند خداحفظشون کنه وپدر گرامیشون رو رحمت کند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲در کل خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکترخوبی و مهربونی هستن ودر حال بهبودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالیست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عاالی بیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۷چکاپ کامل ودرددرقفسه سینه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷جوان خوش اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۳آنژیو گرافی موفق
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۲آنژیوگرافی انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳آقای دکتر عالی و باتجربه و صبور و مهربان هستن پدرم تحت نظرشون هستن بینهایت راضی هستم واقعا برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیارعالی بااخلاق یک دکتر خون گرم باتجربه خیلی بالامن کی فکرکنم چندبار رفتم راظی هستم ازایشان خداوندخیرشان بدهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۹تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر خوب و دقیقیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۵باسلام درد قفسه سینه داشتم داروتجویزکردن بهترم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پرشک مهربان و صبور وکار امد
۱۴۰۳/۰۵/۱۲سلام حمیده نابینادکترعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹نامنظم بودن ضربان قلب
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دوسال هست از بیماران ایشون هستم تپش قلب دارم با مصرف داروهای آقای دکتر خدا رو شکر خوبم .به نظر من بهترین متخصص هستند هم از نظر اخلاق و هم از نظر درمان و تشخیص.....
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بد نیست
۱۴۰۳/۰۳/۲۹مشکل قلب داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲ناراحتی قلبی
۱۴۰۲/۰۷/۲۴اقای دکتر بسیار دقیق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸قلب عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷برای درد قفسه سینه مراجعه کردم تحت درمان
۱۴۰۵/۰۲/۱۲از نظر اخلاق واقعا بیست من درد قفسه سینه داشتم ولی الان با داروهای ایشون الان خوبم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴سلام واحترام مشکل فشار خون ولرزش قلب وبی قراری
۱۴۰۴/۰۲/۱۶درحال معالجه هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵گرفتگی رگ داشتیم آنژیو شدیم و راضی هستیم فوقالعاده دکتر خوش اخلاق و مهربون و کاربلد و واقعا برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶واسه قلب مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بیماری قلبی ، در حال درمان ، پزشک بسیار حاذق و دقیق و باحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸آنژیوگرافی ویالون گذاشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۵دکتر بسیار خوب و کاردرستی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی ممنون هستم کارش خیلی خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳دکتر خوب و آرومی بودن اما نوبت دهی و ساعت حضور خود دکتر در مطب خیلی بد بود دو ساعت الاف شدیم توی مطب تا دکتر تشریف آوردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۵بسیار عالی ممنون از زحمات شون
۱۴۰۲/۰۹/۰۹خیلی خوبه داروهاشون واقعا تعصیرداره عالیه خدا خیرش بده پدرم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بهترین دکتر قلب تشخیص درست تجویز بهترینها و اجتناب از اعمال و داروهای اضافه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی ه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر مهربون و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ناراحتی قلبی
۱۴۰۳/۰۵/۳۰خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۸نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۶سلام من با اینکه نوبت داشتم دوساعت منتظر شدم تا نوبتم بشه .واینکه زیاد از ویزیت آقای دکتر راضی نبودم .توی آزمایشم مشکل داشت ولی آقای دکتر گفتن که هیچ مشکلی نداری .در حالی که عفونت داشتم وhdlتو آزمایشم پایین بود.وهمه چی آزاد بود با بیمه نبود.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰فشار خون فعلا هنوز باید پیگیری کنم ولی فشارم تنظیم شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۷فشارخون بعد زایمان دارم تحت درمان هستم و با داروهاشون خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دریچه قطب
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار خوش برخورد و وقت برای مریض می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسیار خوش اخلاق و لایق
۱۴۰۳/۰۶/۱۹من مشکل فشارخون داشتم وثپش قلب واسترس زیاد .زیرنظرایشون الحمدالله حالم خوبه متشکرم از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۳پزشک متخصص خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بهترین متخصص
۱۴۰۳/۰۱/۱۷انژیوقلب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار د
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سلام،ممنون از آقای دکتر،من اولین باری بود رفتم خدمت ایشون بابت نفس تنگی پسرم،ممنونم از برخورد محترمانشون، دارو تجویز کردند انشاالله که داروها باعث بهبودی کامل فرزندم شود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر بسیار با اخلاق و متدین و کاربلد هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوش برخورد وباحوصله
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بسیار خوش اخلاق وعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۶فشارخون نرمال شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۲سلام فشارخون بالا یکماهه رفتم ویزیت شدم تواین ماه فشارم اومده پایین خداروشکر...
۱۴۰۳/۰۲/۱۷برخورد خیلی خوب ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶قلب. و فشار خون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲سلام فشار خون بالا داشتم الحمدالله بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بالا بودن فشار خون
۱۴۰۱/۰۲/۰۴بیماری قلبی و آنژیوگرافی توسط دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۲۴فشار خون بالا داشتم به کمک دارویی که تجویز شد فشار خونم کنترل شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر عالی مادرم و بردم واسه آنژیو خیلی کارش عالی و با اخلاق و بسیار با حوصله هستن ممنون از خودشون و تیمشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خیلی دکتر خوبین همه دکتر گفتن باید حتما عمل قلب باز بشن ولی اقای دکتر گفتن میشه فنر گذاشت و الان حالشون خوبه
۱۴۰۴/۰۴/۱۵رفتم پیششون اول ک گفتن رگای قلبت بسته یه بعد گفتن مشکلی نیست.خداروشکر ولی نفهمیدم تشخیصشون درست بود یانه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مشکل دریچه میترال قلب
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خوش برخورد و شوخ طبع
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتر مادرم هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۶مشکل قلبم درذ میکرد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲گرفتگی رگ انژیو انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۶انسداد عروق قلبی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹سلام بسیار عالی هستند وخوش رفتارهستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸درد قفسه سینه
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتری بسیار حاذق و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتربسیار عالی باتجربه بایک نوبت ویزیت مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سلام آقای دکتر واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر بسیار دلسوز و با تجربه هستن و واقعا وقت میذارن برای بیمار و بررسی میکنن همه چیز رو
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بیماری قلبی،ودکتر خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۹سلام گرفتگی عروق
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خوب بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۰خیلی عالی هستن باصبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۱عالی بود انژیوکرذم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵باسلام به دلیل تپش قلب مراجعه کردم واقای دکترگفتن مشکلی نیس وتشخیصشون ازاعصاب بودوبه دکتراعصاب روان مراجعه کردم والان خداروشکربهترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکتر حاذق و مهربان و چابک
۱۴۰۲/۱۲/۰۲فشار خون بالا فعلا ازمایش دادم تا نتیجه ببینم چی میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳تپش قلب و پیگیری مراحل درمان
۱۴۰۳/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲مشکل قلب
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام بسیار عالی هستند خوش اخلاق وبا حوصله من مشکل فشار داشتم والان تحت درمانم ومشکلی ندارم وخوبم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتری بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و اگاه نسبت به بیماری های قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالی و وقت شناس
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فشارخونم بالابود الان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خوبه مش
۱۴۰۴/۰۸/۲۱برای بار دوم مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴من فشار خون بالا داشتم که با آزمایشات متعدد در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷شخصیت محترم ودکتور فهمیده وخوش بر خوردی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۶دکتر بسیارعالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی بوده
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲آنژیو بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۱۲/۰۳باسلام و خدا قوت . جناب دکتر لطفیان متخصص و به صورت علمی تشخیص بیماری را پیگیری میکنند.ودرمان انجام می دهند.من برای دخترم به ایشان مراجعه کردم.همراه دخترم .و تشخیص درستی دادند.طپش قلب دخترم را با داروهای ضد استرس و اضطراب درمان کردند.ومهم اینه که با شیوه درمان علمی و کاربردی ایشان .نگرانی های خانواده هم از اطلاع نداشتن در مورد .بیماری قلبی دخترمان رفع شد. انشاالله موفق و پاینده باشید ..از برخورد خوب جناب دکتر لطفیان هم متشکرم .
۱۴۰۴/۱۲/۱۲با سلام مشکل درد در بازو سمت چپ و پشت و قفسه سینه داشتم فعلا مراحل اولیه را انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۰۶خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالیییییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر با صبر و حوصله ومهربان هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۷فشار خون
۱۴۰۳/۰۷/۰۲قلب و بهرین دکتر است
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی بو
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بسیار پر حوصله و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار دکتر کاربلد و ماهری هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر خوبیهستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳خوش قلب و مهربون
۱۴۰۴/۰۹/۱۲کوتاهی قد
۱۴۰۲/۰۸/۱۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶استاد و انسان
۱۴۰۲/۰۷/۳۰سلام وخسته نباشید،سوال آیا،رفع انسداد رگ ها،با لیزر،امکانش هست؟
۱۴۰۴/۰۵/۰۸گرفتگی قلب
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتربیمارستان امام حسین بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام علیکم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من درد قفسه سینه داشتم با یکبار ویزیت ایشون و درمان بموقع بهبود یافتم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۱/۰۵بیماری قلی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر غالی کا ر د ست
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مادرم فشار خون بالا داشت همیشه تحت نظر دکتر بود خداروشکرخیلی بهتر اند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی دکتر خوش برخورد و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۴