دکتر امیرحسین رفیقدوست فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی با شماره نظام پزشکی 86534 در شهر مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده، ساختمان نگین سجاد واقع شده است.
دکتر امیرحسین رفیقدوست از جمله پزشکان فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 86534 فعالیت میکند. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، دارای فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و همچنین تخصص بیماریهای داخلی میباشند که نشاندهنده تسلط علمی و مهارت بالای دکتر امیرحسین رفیقدوست در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای قلبی و داخلی است.
مطب دکتر امیرحسین رفیقدوست در مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)، ساختمان نگین سجاد واقع شده است. این موقعیت مکانی، دسترسی آسان بیماران از نقاط مختلف شهر را به دکتر رفیقدوست فراهم کرده است. در این مطب، خدماتی همچون نوار قلب، تست ورزش، هولتر مونیتورینگ قلبی، آنژیوگرافی قلب، اکوکاردیوگرافی تخصصی، اکوی مری سهبعدی و استرس اکوکاردیوگرافی به بیماران ارائه میشود.
بیماران متعددی که به دکتر امیرحسین رفیقدوست مراجعه داشتهاند، از دقت در تشخیص و رفتار حرفهای ایشان رضایت بالایی ابراز کردهاند. تجربه درمانی بیماران نشان میدهد که بسیاری از مراجعهکنندگان به دلیل تخصص و مهارت ویژه دکتر رفیقدوست در زمینه فوق تخصص قلب و عروق و نیز ارائه مشاورههای دقیق، اطمینان خاطر بیشتری نسبت به روند درمان خود دارند.
دکتر امیرحسین رفیقدوست، فوق تخصص قلب و عروق در مشهد، با تکیه بر دانش بهروز و تجربه تخصصی خود در زمینه اکوکاردیوگرافی، خدمات متنوعی را به بیماران قلبی ارائه میدهد. ایشان دارای مدارک تخصص بیماریهای داخلی، فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اکوکاردیوگرافی هستند که این ترکیب علمی، اعتبار و اعتماد بیماران را دوچندان نموده است.
همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر امیرحسین رفیقدوست وجود دارد. اگر به دنبال فوق تخصص قلب و عروق معتبر و با تجربه در مشهد هستید، دکتر امیرحسین رفیقدوست با ارائه خدمات تخصصی و بهرهمندی از دانش روز، گزینهای مطمئن برای شما خواهد بود.
دکتر امیرحسین رفیقدوست دارای فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق، فلوشیپ اکوکاردیوگرافی و تخصص بیماریهای داخلی است.
مطب ایشان در مشهد، بلوار سجاد، بین چهارراه خیام و گلریز، جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)، ساختمان نگین سجاد واقع شده است.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر امیرحسین رفیقدوست فراهم است.
در مطب دکتر رفیقدوست خدماتی همچون اکوکاردیوگرافی تخصصی، نوار قلب، تست ورزش، هولتر قلب، آنژیوگرافی و مشاوره تخصصی قلب و عروق ارائه میشود.
دکتر امیرحسین رفیقدوست در تشخیص و درمان بیماریهای عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی، اختلالات دریچهای و فشار خون بالا تخصص دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار سجاد-بین چهارراه خیام و گلریز-جنب بانک آینده (روبروی مشهد مال)-ساختمان نگین سجاد
فعلا تحت درمان عستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۳فوق العاده عالی، خوش برخورد، با صبر و حوصله، تشخیص عالی، تجویز عالی. ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتری حاذق و صبور
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیار دکتر فهمده وباتجربه ای هست
۱۴۰۱/۰۳/۲۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲تعریف ایشون رو شنیدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳جراحی قلب
۱۴۰۱/۱۲/۰۳من قفسه ی سینم وپشتم. درد و سوزش داشت رفتم تشخیص شون عالی بود.متشکرم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷فشار خون.عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۱پدرم را آنژیو کرده
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶سلام برای مشورت انژو
۱۴۰۳/۱۲/۲۸با سلام مادرم ناراحتی قلبی داشت که خدا را شکر تحت نظر آقای دکتر حالشون بسیار خوب است.ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵قرار شد قلبم عمل کنه یه دکتر دیگه ولی ایشون گفتن عصبیه وخوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دریچه های قلب بسته بود آنژو کردن باز شد عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۱مشکل درد در ناحیه قلب
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸چک آپ قلب ، بسیار خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۲۷هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار با عالی و با دقت و قشنگ به حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸چکاب رفتم وبسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بهترین دکتر با تجربه و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۳/۱۳دربیمارستان ایشان را میشناسم
۱۴۰۱/۰۹/۲۷فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸گرفتگی رگ که آنژیو گرافی توصیه شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۳با سلام برخورد خیلی خوب / گوش دادن به صحبت بیمار عالی/ چون تازه ویزیت شده ام هنوز نتیجه معلوم نیست.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار خوش اخلاق واز نظر تشخیص بیماری ، فوق عالی و بینظیر و میشه گفت بی همتا
۱۴۰۴/۰۲/۲۸مادرم مشکل تنگی نفس فشار خون و سرگیجه های شدید دارن تازه اولین ویزیت رو رفتیم پیش اقای دکتر تا ببینیم چی میشه ، ولی برخورد اقای دکتر و همکاران داخل مطب بسیار محترمانه بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۸خیلی دکتر صبور وخوش برخورد درضمن کارشون ونسخه ای که میپیچن خیلی خیلی درسته
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل قلب داشتم وبهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰فوقالعاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عمل قلب باز انجام دادم که خیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۸فشارخون دردقلب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار تشخیص بجا و ارامش و فهم و راهکار درمانی آسان را به من دادند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷تست قلب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر خوبی است کارش هم بیست است
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل تنگی نفس و بله الحمدلله نتیجه گرفتیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴فشار خون بالا، گرفتگی رگ
۱۴۰۱/۱۰/۱۳از آشناها معرفیکردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴درد درناحیه جناق سینه و تپش قلب
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰بسیار دکتر با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۹/۲۱فشار بالا
۱۴۰۳/۰۳/۰۶خوب و در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۴/۲۴سلام دکتر خیلی خوبی هستند کاشکی برای قسمت اکو یه فکری بشه چون مریضه خیلی معطل وزیاد وقت گیر هستش
۱۴۰۳/۱۲/۰۷سلام بدلیل شلوغی مطب وقت کافی برا بیمار نمیذارن.اصلا معلوم نیست دارویی که میدن برا مریض خوب هست یا نه از بس عجله دارن آدم فک میکنه همینجور الکی یه چیزی نوشتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر بسیار عالی و دانا
۱۴۰۰/۰۲/۱۷پدرم همکار ایشون و بیمار دکتر هستن و راضی هستن و همیشه از تبحر ایشون صحبت میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مادرم ویزقت شده اند و از دکتر راضی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی بود.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی خ
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالییییییی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام شب بخیر من دور قلبم کمی مایع جمع شده بود که توسط اکویی که ایشون از من بعمل آوردند کاملا قلبم سالم بود واین یک معجزه بود برای من از دستان پر از لطف خدایی لبخند رضایت من همیشه بدرقه راه ایشون همراه با یک دنیا سلامتی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی از هرلحاظ
۱۴۰۴/۰۳/۲۲ایشان فقط منتظر هستن که شما حرف بزنید و هیچ حرفی نمیزنن و این اصلا خوب نیست! گوش میدن ولی دکتر باید خودش هم سوالاتی رو بپرسه و اطلاعات بیشتری به دست بیاره. و اینکه کمی عجله در کار دارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵اکو و چکاپ
۱۴۰۰/۰۱/۱۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بی نظیر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳باسلامدکترفوقالعادههستنایشونخوشاخلاقوباتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹در زمینه تشخیص با تجربه هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳فعلا یک جلسه ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۴بسیار خوش برخورد متین وبا صبر و حوصله به سوالات پزشکی جواب توضیحات لازم را می دهند و اطلاعات خیلی عالی پارن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر خوب ومهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی عالی مادرم تحت درمان شان هستند خیلی راضی هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۱۹مادرم رو بردم پیش ایشون اکو کرد و دارو داد خدارو شکر خیلی بهتر شدن دوباره می خوام ببرمش
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۶آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد آنگاه که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک تو را می ستاین بابت همه چیز ممنون جناب آقای دکتر امیر رفیق دوست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸تازه ویزیت شدم و آزمایش دادم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰افتادگی دریچه های قلب، خیلی دکتر خوبی هستند و روحیه منو خیلی بالا بردند تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عااالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶دکتر بسیار صبور هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر ع
۱۴۰۲/۰۷/۰۸رای هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بسیار دکتر مهربان و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۱۱/۰۴خیلی دکتر حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰اکو انجام دادند
۱۴۰۱/۰۹/۱۸دکتر خوش،
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۳۰راضی بودم برای فشار خون رفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲جهت چکاپ بعد عمل یه بار رفتم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱برای مشکل فشار خون مراجعه کردم و بعد از بررسی اقای دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام مش
۱۴۰۳/۱۰/۱۲ناراحتی قلبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶رگهای قلب درحال بسته شدن بودن و ایشون تشخیص آنژیوگرافی دادن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار کارشون عالی خواهرم رفتن واسه درمان راضی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸فعلا که خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکتربسیار
۱۴۰۲/۰۴/۰۹بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۴سلام علیکم و رحمهالله خدا قوت همه چیز خوب بود ولی تهویه هوا بهتر بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴تحت درمان هستم، خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲راضی هستم ،
۱۴۰۴/۰۸/۱۶چند سال قلب مادرم، توسط ایشون ویزیت میشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۲برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷تست ورزش واکو گرفتم ..عالی بود و سریع پاسخ دادن ،،وبسیار خوش برخورد وبا حوصله هستن دوست داشتنی،
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار دکتر باحوصله تشخیص خوب وخوش اخلاق هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲فشار خون بالا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر خوبی هستند تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲برای مادرم مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹آقای دکتر رفیق دوست واقعا ی دکتر حاذق کار بلد خوش اخلاق از هر لحاظ عالی کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر اصلا کارش بیسته خداشاهده دارو نداد بهم گف نیازی نداری مراعات کن بابت قندوفشارخون ماهه دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مبتلا به فشار خون بالا هستم ۳۰سال سنمه و قرص فشار دکتر تجویز کردن برام خواستم بدونم به بیماری دیابت و قلبی دچار میشم یا خیر اضافه وزنم دارم
۱۴۰۲/۱۰/۲۷از وقتی داروهاشون و استفاده کردیم خیلی بهتر شده بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶جناب آقای دکتر امیرحسین رفیقدوست عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵تست کلی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۵تشخیص دقیق بیماری مادرم، تشخیصش ن عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۵خوب بودند
۱۴۰۱/۰۳/۰۶پزشک خوبی هستن قشنگ به حرف بیمار گوش میدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار دکتر حاذق و و خوشرویی هستن و منشی ها مطب بسیار با ادب و کمک حال بیمار بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳جراحی قلب داشته عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب بود مامان فشار داشت زاهدان گفتن انژیو ایشون با اکو گفتن نیازی نیست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی و آرامش بخش
۱۴۰۰/۱۱/۰۴قلبی درمان شد
۱۳۹۹/۰۸/۰۶بسیار خوب عمل آنژیو انجام دادیم موفقیت آمیز و خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دکتر خیلی خوبی است و مریضی انسان را خوب تشخیص می دهد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر خوبی عالی فقط نمیدونم یه پزشک با این درآمد چرا باید سرویس بهداشتی آنقدر آلوده تعجب کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳آنژو گرافی داشتیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷من فقط اکو گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵معاینه داشتم عالی تشخیص داد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶آقای دکتر بسیار تشخیص درست و اصولی در مشکلات قلبی دارند و یکی از پزشکان باتجربه در این حوزه هستند.
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۲۱سلام .پدرم مشکل تنفس داشت با مراجعه ب دکتر فهمیدیم سه تا از رگای قلب بستس فنر زدن آقای دکتر شکر خدا بهترن و تحت درمان هستن ممنونم از آقای دکتر .
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار پژشک با اخلاق خوبی هستند هم از نظر تجربه هم از نظر تخصص هم خوب بیماران را راهنمایی می کنند اینجانب کلا مریض ایشان هستم بسیار بسیار نتیجه خوبی گرفتم خداوند خیرشان بده زنده باشند انشالله با تشکر معصومی
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکلات درد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۱فشارخون فعلا کنترل شده
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر خوبی است تجربه خوبی داره
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸معاینه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸چکاپ رفتم
۱۴۰۲/۰۸/۲۵عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳سلام.بسیار مثبت و حاذق.در حال درمان هستم.
۱۴۰۱/۰۶/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰دکتر خارق
۱۴۰۱/۰۴/۰۲رگهای قلبم رسوب داره هر سه ماه یک بار پیش ایشون میرم و دارو مصرف می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام... مشکل فشار خون و تنگی نفس... خدا را شکر در حال حاضر حالم بسیار خوب هست... تشکر و سپاس از زحمات آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۳سلام راضی هستیم از کار ش
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بیماری قلبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی دکت
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خیلی خوش برخورد:هنوز جواب را نبرده ام
۱۴۰۱/۰۲/۲۰بابامو آنژیو کردن خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار باادب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۶/۲۵فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸نوسان فشار ودرمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳دکتر بودن که برای مادر آنژیو در ۱۶ فروردین انجام دادن که بسیار رازی هستیم از عملشون
۱۴۰۲/۰۲/۱۵مشکل قلب
۱۳۹۹/۰۵/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰سلام فشار خون بالا وهنوز تحت درمانم ولی آقای دکتر بسیار خوش اخلاق وصبور وقت کافی برای بیمار می زارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مادرم فشار خون داشت که با ویزیت آقای دکتر مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار خو
۱۴۰۳/۰۷/۲۵درحال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بهترین دکتری
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بله،دکتر خوبی هستند،نارسابی قلبی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر خوبی هست و همشهری
۱۴۰۰/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵خیلی دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۱باسلام ایشان بهترین پزشک ماهر وبا تجربه وخوش اخلاق هستند که در اولین مراجعه علت بیماری را شناسایی نمودند
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۰۵پزشک عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۶پدرم مشکل قلب داشتن فنر گذاشتن براشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰سلام ،همسربنده مشکل ادم پا داشتندکه خدا را شکر با توجه به سن بالای ۷۰همسرم داروهای داده شده موثر واقع شده و از اخلاق و رفتار ایشان و پرسنل محترم رضایت کامل داریم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۵مشکل تپش قلب ودرد شدید دکتربسیارخوش اخلاق وپرصبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۱۸فشار خون
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی واقعا خوش اخلاق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۲/۱۰تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۲/۳۱دکتر برام اسکن قلب نوشتن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷با سلام نحوه پذیرش و برخورد منشی عالی بود وآقای دکتر نیز به نحو احسن به صحبت ها ودلیل مراجعه من راپرسید وچکاب کامل که داشتم نوار قلب،اکو،تست ورزش راگرفت وقشنگ عامیانه توضیح که قابل فهم برای همه بود توضیح کامل داد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ناراحتی قلبی بهتر شدن. ولی در صورت رعایت نکردن ناراحتی براشون بوجود اومده
۱۴۰۰/۱۱/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸در حال ویزیت هستم همچنان
۱۳۹۹/۱۲/۲۵عالی هستن پدر انژیو شدن و حالشون خوبه
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۸خاله من وارفارین میخورد همیشه آزمایش میگرفتیم بالا پایین بود از وقتی ویزیت آقا دکتر شدن پی تی خونش همیشه نرماله ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۰/۰۶فشار خون و سرگیجه داشتم خدا رو شکر بهتر هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸رگهای قلبم رسوب داره و تحت نظر ایشون دارو مصرف می کنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰قلبم مشکلی نداشت و استرس بود آقای دکتر عالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فشار خون بالا تحت درمان و پیگیری بسیار خوش اخلاق و مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیاذعالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۰۱/۱۸روحیه میدند، خاطره خولی داریم ازشون
۱۴۰۲/۰۱/۱۷دکتر فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۳انسدادرگهای قلب بسیاردکترحاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فعلا یک نوبت رفتم و تحت درمان هستم. برخوردشان خوب و کاملا به حرفهای مریض گوش میدهند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴چکاب آمده بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷دکتر مهربون و خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴مشکل قلب و تشخیص عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴بسیار دقیق، باحوصله، هنوز تحت درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۰فشارخون بالا
۱۴۰۳/۰۱/۱۸تشخیص دقیق و دوکتور بسیار مهربان و خوب.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بی نظیر در تشخیص
۱۴۰۱/۰۱/۱۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بسیارعا
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من وهمسرم برای چکاپ اومدیم خدمتشون،خیلی درتخصصشون مهارت داشتندوبه تمام سوالات ماپاسخ دادندوتشخیصشون عالی بود،ازایشون متشکرم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶خوب هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۱/۱۹بسیارحاذق ومجرب وبااخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳