برای دریافت نوبت از دکتر فاطمه رحیمی متخصص قلب و عروق در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر فاطمه رحیمی متخصص قلب و عروق در مشهد: مشهد مطببولوار فردوسی ،بین خیابان ثمانه و مهدی (نرسیده به چهارراه مهدی )پلاک ۱۸۵ ،نبش داروخانه دکتر اسماعیل زاده ،ساختمان پزشکان فردوسی بیمارستان محل فعالیت بیمارستان رضوی مشهد بیمارستان مهر مشهد درمانگاه محل فعالیت روز یکشنبه درمانگاه صنعت نفت جنب پاساژ گوهرشاد مشهد (مخصوص دارندگان بیمه صنعت نفت)
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر فاطمه رحیمی متخصص قلب و عروق در مشهد حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر فاطمه رحیمی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشهد
مطب: بولوار فردوسی، بین خیابان ثمانه و مهدی (نرسیده به چهارراه مهدی) پلاک ۱۸۵، نبش داروخانه دکتر اسماعیل زاده، ساختمان پزشکان فردوسی
بیمارستان محل فعالیت:
بیمارستان رضوی مشهد
بیمارستان مهر مشهد
درمانگاه محل فعالیت: روز یکشنبه درمانگاه صنعت نفت جنب پاساژ گوهرشاد مشهد (مخصوص دارندگان بیمه صنعت نفت)
مشهد
مطب: بولوار فردوسی، بین خیابان ثمانه و مهدی (نرسیده به چهارراه مهدی) پلاک ۱۸۵، نبش داروخانه دکتر اسماعیل زاده، ساختمان پزشکان فردوسی
بیمارستان محل فعالیت:
بیمارستان رضوی مشهد
بیمارستان مهر مشهد
درمانگاه محل فعالیت: روز یکشنبه درمانگاه صنعت نفت جنب پاساژ گوهرشاد مشهد (مخصوص دارندگان بیمه صنعت نفت)
برای چکاب رفتم عالی خوش اخلاق و حوصله
۱۴۰۲/۰۹/۳۰سلام خانم دکتر رحیمی بسیار متبحر و استاد می باشند . برای فشار خون بالا مراجه کرده بودم که فقط با یک قرص فشارم رو تحت کنترل در آورد و بسیار راضی هستم. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۳۰بسیار پزشک بی نظیر و بسیار خوش اخلاق و در تشخیص فوق العاده هستند با حوصله و دقیق بررسی می گنند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸خوب وحاذق
۱۴۰۳/۰۳/۲۴خانم دکتر فوق العاده هستید رفتار حرفه ای خودشون و منشی دلگرمی ما بوده و هست به لطف شما حال مادرم خیلی خوبه خدا بهتون قوت و سلامتی بده مثه شما درجه یک ندیدیم
۱۴۰۵/۰۳/۳۰مشکل تپش قلب و تحت درمانم همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۲مشکل فشار تون بالا راضیم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰۱. از نظر علمی و بروزبودن عالی ۲. خوش برخورد ۳. وقت کامل گذاشتن برای بیمار ۴.در مورد مصرف دارو بعد از ویزیت دوباره توضیح کامل داده میشود.
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بهترین
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار دکتر خوب با سواد و فوق تخصص من نزد ایشان آنژیوگرافی شدم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸برای فشار خون بالا در شیردهی مراجعه کردم.خیلی عالی برخورد کردن و صبور هستند و در تخصص خود دکتر خیلی با تجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۵مهربون با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۳۰پاسخگو و پیگیرن و من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵واقعا دکتری دلسوز و پر تلاش است.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۵فقط میتونم بگم یه پزشک فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار دلسوز و مهربان.
۱۴۰۳/۰۶/۳۱ازمادرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بهترین دکتری ک میشناسم️
۱۴۰۴/۰۷/۲۳پزشک خیلی خوبی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۰۴قلبم درد میکرد وباید نسخه بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۷/۲۷بهترین
۱۴۰۳/۰۲/۲۹برای درمان فشار خون مادرم رفتم ، که با داروهایی که ایشون دادند ، فشار خون تنظیم شد ،در کل بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار پزشک حاذق- مهربان- اینکه باحوصله بیمارشون رو ویزیت میکنند- پیگیر حال مریضهاشون هستن- عالیه عالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۰اکوقلب .خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۲تجربه مثبت،مشکل تپش قلب وتنفس درهنگام راه رفتن داشتم که با ویزیت وتجویز دارویی خانم دکتر ،در حال بهبودی هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار دکت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسسار دکتر حاذقی هستند و برای بیمار وقت می گذارند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹از زاهدان به توصیه یکی از اقوام رفتیم خدمتشان بسیار عالی و با وجدان و باسواد ،آنجیو شدم و رگ قلبم بسته بود و باز کردن وحالم خوبه شکر خدا
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار محترم و با اخلاق بسیار راصی هستیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲ما طبق نظرات که خوندیم رفتیم خدمتشون ،ایشون به معنای واقعی خوش صورت و خوش سیرت هستن و با شخصیت با تشخیص ایشون جراحی قلب باز شدم و شکر خدا خوب هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳سلام واقعا دکتر باتجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۰همه چی عالی بود مخصوصا اینکه علیرغم شلوغی مطب خانم دکتر وقت کافی برای ویزیت هر بیمار میگذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱بسیار دکتر حاذق و باتجربه ای هست
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی مهربان و خوش رفتار تشخیص بسیار عالی والان خوب و سلامت وخدا را شکر مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای چک قلب رفتم بسیار با سواد و با اخلاق بودن و وقت کافی برام گذاشتن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تپش قلب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲انرژیییی مثبتتت مهربون باسواد نیست مثل پزشک محیط مطب عالی آرام بخش
۱۴۰۵/۰۳/۰۵تپش قلب داشتم خدارو شکر عالی ام الان،از بهایی که به بیمار میدن واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۸انرژی مثبتتتت باسواد ،محیط مطب خودشون عالیییی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵فعلن تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷واقعا دکترخوبیه خیلی ازش راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰به معنای واقعی انسان متعهد و توانمند امیدوارم پر بشه اطرافمون از افرادی مثل ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار دکتر صبور و خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی دکت
۱۴۰۳/۰۲/۲۰دکتری عالی با پیگیری های مناسب و داروهای قابل قبول
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بینظیرن از لحاظ تشخیص بیماری ، اخلاق و برخورد ️️️
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی و بی نظیر . متخصص، متعهد، دلسوز و مهربان
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مادربزرگم بیمار ایشون بودن عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲بسیار دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱آرامش در شنیدار و تصمیم و پشتیبانی در درمان و از همه مهم تر ،حس مسوولیت در قبال بیمار،احترام گذاشتن و وقت گذاشتن جهت تشخیص درست،به نظر من دکتر خوبی بود ،چون اصلا به فکر مادیات نبود،و درمان بیشتر از همه چیز براش مهم بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بهترین دکتر قلب بهترین اخلاق عالی رفتار عالی درمان عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸هم برخورد و توضیحات و تخصص خانوم دکتر خیلی عالی بود و وقتی که با حوصله برای هر بیمار میذاشتن هم برخورد منشی خانوم دکتر خیلی محترمانه و عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۹تشخیص ایشان عالی من از بجنورد نزد ایشان مراجعه میکنم وانژیو شدم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار خوش برخورد و باتجربه هستن خانوم دکتر و البته صبر و حوصله بسیاری دارن تو کارشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵نتیجه برخورد با بیمار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۵بسیار باسواد و خوش خط و محترم امیدوارم بمونن ایران
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درد قفسه سینه با تجویز خانم دکتر آنژیو شدم و دارو گرفتم خدارو شکر حالم بهترهست
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوش برخورد باسواد درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۱/۲۰میتونم بگم یکی از بهترین دکتر هایی بودن که تا بحال دیدم با حوصله ، صبور و با دقت به بیمارشون رسیدگی میکنن خدا نگهشون داره
۱۴۰۵/۰۱/۱۵با شخصیت و خوش برخورد و خیلی با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲باسلام من دوبار مشکل فشارخون وتپش قلب واسترس داشتم وحتی خانم دکترمهربان قرص زیر زبونی دادند وبعدمدت کوتاهی که تحت درمان بودم فشاروتپش قلبم نرمال شد وبااخلاق خوب ومهربانی وحال بیمار را درک میکنن من دعاگوشونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالییییه ایه واسه خودش
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تنگی نفس وارد قفسه سینه .خانم دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی وقت میذارن برای بیمار و عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۹با حوصله و اخلاق مثبتشان ،دنبال پیدا نمودن بیماری و درمان آن می باشد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵دکتر خوبی است ازش خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی هست کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۵مشکل قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶فشارخون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵با سواد و خوش برخورد و البته خوش خط
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱