دکتر علیرضا تولائی متخصص بیماری های قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 95344 در شهر مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر علیرضا تولائی یکی از پزشکان برجسته و متخصص بیماری های قلب و عروق در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 95344 به ارائه خدمات پزشکی مشغول میباشد. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و سابقهای بیش از ۲۰ سال طبابت در حوزه قلب و عروق دارند. دکتر علیرضا تولائی در طی سالهای فعالیت خود توانسته است اعتماد بیماران بسیاری را جلب کند و به عنوان متخصص قلب و عروق، خدمات متنوعی از جمله آنژیوگرافی برای تشخیص انسداد عروق قلب، اکوکاردیوگرافی جهت بررسی عملکرد عضله قلب و دریچهها، تست ورزش و هولتر ریتم و فشار برای ارزیابی ضربان و فشار خون ارائه میدهد.
مطب دکتر علیرضا تولائی در شهر مشهد، احمد آباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی واقع شده است. این آدرس دقیق، امکان دسترسی آسان بیماران به مطب را فراهم میکند و بیماران میتوانند با مراجعه به این مرکز، از خدمات تخصصی قلب و عروق بهرهمند شوند. دکتر تولائی با توجه به تجربه بالای خود و استفاده از روشهای تشخیصی دقیق، مورد اعتماد بیماران در حوزه بیماریهای قلبی قرار گرفته است.
همچنین با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر علیرضا تولائی نوبت رزرو کنند. طبق نظرات بیماران، دکتر علیرضا تولائی به دقت در تشخیص و ارتباط محترمانه با مراجعهکنندگان شناخته میشود و بسیاری از بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. در مجموع، دکتر علیرضا تولائی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در مشهد، با تکیه بر دانش و تجربه خود، خدماتی قابل اعتماد و علمی به بیماران ارائه میدهد.
دکتر علیرضا تولائی متخصص بیماری های قلب و عروق است و خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با قلب را ارائه میدهد.
مطب دکتر تولائی در مشهد، احمد آباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر علیرضا تولائی نوبت دریافت کنند.
در مطب دکتر تولائی خدماتی مانند آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و هولتر ریتم و فشار ارائه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی
دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار با سواد ،با تجربه ، مهربان ، دلسوز ،خوش اخلاق . با حوصله زیاد به صحبت های من گوش کردند ، معاینه دقیق و اکو قلب مشکل دریچه ای من رو تشخیص دادند که با داروهای عالی تپش قلب من برطرف شد . بهترین پزشک
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مادرم رو پیششون بردم. دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۴چکاپ داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷تجربه عالی اخلاق عالی منشی خوش اخلاق سر کار خانم مرادی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوبی هستن ، با صبر و حوصله گوش میدن به حرفات ، من راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶کار بلد ، کار درست ، کار بیست ، با اخلاق ، تشخیص درست و بموقع
۱۴۰۴/۱۱/۰۹دکتر خوبی هستندباتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵یک دکتر بسیار عالی و مهربان و خوش برخورد و با تجربه هست
۱۴۰۴/۰۷/۱۷ایشان خیلی باشخصیت و محترمانه برخورد میکنند. من با درد قفسه سینه بهشون مراجعه کردم برای من نوار قلب نوشتند و بعد از بررسی اون بهم دارو دادن و الان کاملا خوب هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بعد ۱۰ سال فشار خونم درمان شد عالی با سواد با تجربه و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عالی وقت میزان برای مریض هاشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکترعالی خوش برخورد واقعا وقت برای مریض هاش میذاشت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بسیار یا حوصله ،دقیق ،خوش اخلاق یا تشخیص درست نامنظمی ضربان قلب نن درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سلام عالی بودن واقعا طرز برخورد ۲۰ از ۲۰ مشکلم بیماری مادرزادی قلب بود و درست تشخیص دادن و واقعا آرومم کردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من حدود یک سال و نیم قبل توسط ایشان آنژیو و بعد فنرگذاری در رگ قلبم انجام دادم.ایشان بسیار دکترحرفه ای وخوش برخورد و متعهد به کارطبابت هستند.استاد حاذق و توانمند که من به لطف دانش و توان ایشان مرداد امسال و در سن ۵۳ سالگی موفق به صعود به قله دماوند شدم.این نکته رو به این خاطر گفتم تا هنر و توانمندی ایشون در مداوای بیمار رو بیان کنم.باز هم از جناب تولایی بزرگوار کمال تشکر رو دارم.
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر مسلط و با سوادی هستن با صبر و حوصله جوابگو بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سلام خیلی دکتر خوب بامرام خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تپش قلب عالی درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۶همکارم پارسال بیمار ایشون بودند
۱۴۰۳/۰۳/۳۰با سواد ، دلسوز و با تجربه و فوق ابعادهخوش اخلاق و صبور . من مشکل تپش قلب و آریتمی داشتم که مدت ها اذیتم می کرد . با معاینه و تشخیص درست درمان شد . به همه پیشنهاد می کنم به آقای دکتر برای درمان مشکلات قبلشون مراجعه کنند
۱۴۰۴/۱۲/۰۸خواهرم بیمار ایشون بود از همه نظر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰با سواد یا تجربه حکیم انسان شریف بی نظیرند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار خوش اخلاق،صبور،و مجرب
۱۴۰۴/۰۷/۰۲طپش قلب
۱۴۰۲/۰۳/۲۶خیلی عالی و با حوصله بودن.
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد بودند و برای بیمار بسیار وقت گذاشتند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲اقای دکتر بی نہایت صبور و مھربان و شنوندہ خوبی ھستند خدایش من و شوھرم از ایشون راضی ھستیم و ھمچنین از منشی خوش برخورد ایشون ک بحالی ک ھمزمان دوتا مطب ادارہ میکنہ و کارش خیلی سختہ ولی اصلا برا مراجعہ کنندی کم نمیزارہ
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر مهربان وبا حوصله ای بودند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پزشک حاذق و دلسوزی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار خوش اخلاق و با مهارت دو رگ مادرم گرفتگی داشت که با قرص بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۷جناب دکتر تولائی . دکتر نازنین و بسیار دقیق و دلسوز و ماهر . من کوبش قلب داشتم در بررسی و ویزیت که ایشون انجام دادن متوجه شدن که یکی از رگهای قلب من مسدود شده . آنژیو انجام دادن و الان من در بهترین حالت ممکن قرار دارم . پاینده باشید جناب دکتر ️
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر خوش برخوردی هستن ولی تشخیص خاصی برای من ندادن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵با سلام واقعا دکتری خوش اخلاق و مهربان مادرم امروز عمل شدن عالی بود همه چی بی نظیر هستن خدا خیرشون بده انشالله که موفق باشند
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بسیار دکتر متعهد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۲فوق العاده با سواد و با تجربه و خوش اخلاق ،فشار خون من درمان شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۷درد در قفس
۱۴۰۲/۰۸/۳۰گرفتگی عروق وبا داروی تجویز شده ایشان بدون نیاز به آنژیو بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بهترین پزشک ومتخصص قلب که در عمرم دیدم .باشواد و با تجربه .با اخلاق و با حضله و پنجه طلا .آنزیوگرافی عالی که درد های سینه ی من بر طرف شد .خدا خیر دنیا وآخرت بهشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵تپش قلب ...برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۲برای گرفتگی رگ پدربزرگم مراجعه کردم آقای دکتر آنژیو کردن و خداروشکر جواب گرفتیم الان خیلی خوبن ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۳ایشون دکتر خوب و حاذقی هستند و خیلی خوش برخورد هستند و با حوصله به طبابت مریضهای می پردازند
۱۴۰۴/۰۱/۱۶صبور و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار عالی و خوش برخورد با دانش بالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بودن پیش شون انجو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۱/۰۹بسیاردگتر خوب وحاذی با اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۱سلام ناراحتی قبلی داشتمکهتوسط ایشان درمان وپیگیری شد والان خیلی خیلی بهترم بهتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دختر خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸برخورد عالی.پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷شریف و حاذق و با تجربه و با سواد و بسیار صبور وخوش اخلاق .با مهارت زیاد آنژیوگرافی عالی در حالی که پزشک دیگر گفته بود باید جراحی قلب باز انجام بدهم دو رگ من را فنر زدم و حال من خوب شد . تا همیشه مدیونشون هستم .
۱۴۰۴/۱۲/۰۷بهترین دکتر قلب با سواد و با تحربه و خوش اخلاق خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۸مشکل قلبی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۷درد سینه داشتم با آنژیوگرافی برطرف شد عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مریضی قلب
۱۴۰۲/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۳بسیار باسواد ، با تجربه ،خوش اخلاق ، خیلی دقیق معاینه کردند و با تشخیص درست و آنژیوگرافی بعد دو سال تنگی نفسم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۸درد قفسه سیته که با آنژیوگرافی عالی گرفتگی رگ برطرف شد ،بی نظریند ،عالی ترین
۱۴۰۴/۰۷/۲۸با اخلاق و صبور و کاربلد و حاذق .آنژیوگرافی عالی انجام دادند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۷سلام تپش قلب داشتم دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتری با حوصله ومهربان.. وقت میزارن ...تنشون سلامت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سکته قلبی داشتند که با آنژیوگرافی اورژانس جان مادرم رو نجات دادند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۱آریتمی قلبی که با تجویز دارو کنترل شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عالی قلبم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خیلی دکتر مهربانی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار خوش برخورد و ارزیابی صحیح
۱۴۰۴/۰۷/۰۲پزشک باسواد و حاذق و با تجربه که با سعه ی صدر و اخلاق خوب و دستان هنرمندشان یا آنژیوگرافی دقیق و عالی رگ های قلب من رو باز کردند ،خدا بهشون خیر دنیا و آخرت بده .ش یف ترین و بهترین پزشکی که در عمرم دیدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲با سلام مادرم بیماری قلبی داشت که برای اولین بار به دکتر قلب مراجعه کردیم که آقای دکتر تشخیص درست داد ومادرم رو بستری کرد و آنژیوگرافی شد شکر خدا مامانم بهتره
۱۴۰۴/۰۳/۱۱اقای دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱پزشک باسواد و با تجربه و با هوش .بسیار خوش اخلاق و دلسوز .با تشخیص درست و آنژیوگرافی عالی رگ قلب من باز شو و درد هام بر طرف شد .خدا بهشون خیر و برکت بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۰تشخیص گرفتگی رگ قلب،،،،وبا بالون شکر خدا برطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۳من برای تپش قلب مراجعه کردم بهشون و خیلی خوب بود خوش اخلاق هم هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بهترین پزشکی بودند که من در عمرم مراجعه کرده بودم، با سواد باحوصله و خوش اخلاق ، با دقت بابا وقت گذاشتند و معاینه کردند، نتیجه درمان عالی بود ، ازشون متشکرم و ایشون رو به همه معرفی کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من تابحال همچین دکتری ندیده بودم اینقدر باسواد با حوصله و خوش اخلاق و دقیق با آنژیوگرافی عالی دردهای سینه ام بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکتری بسیارخوش اخلاق و با سواد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴زمان انتظار زیاده حدود ۲ ساعت.منشی واسه گرفتن نوار قلب ملحفه روی تخت رو عوض نمی کنه.نوار قلب همه بیمارا روی همون ملحفه یا تخت بدون ملحفه انجام می شه.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۴/۰۹سلام جناب دکتر تولائی بسیار کار درست متعهد به کاراست وبسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام مشکل فشار خون بالا داشتم داروهای خیلی قوی به من داداند که من توی گوگل سرچ زدم بعضی هاشو جرات استفاده ندارم واینکه بااینکه من اکوجدید پیش متخصص اکو انجام داده بودم نگاه نکردندوخودشون یک اکو 5ثانیه ای از من گرفتند که اینکارشون یک میلیون هزینه داشت
۱۴۰۴/۰۷/۰۸باسلام خدمت آقای دکتر تولای خیلی دکتر مهربان و دلسوز انشالله خدااجرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۱پزشک بسیار عالی و باحوصله...
۱۴۰۴/۰۸/۲۹با سواد , با تجربه ,خوش اخلاق ,دلسوز که با صبوری و حوصله و معاینه دقیق با اکو تشخیص دقیق مشکل درچه روماتیسمی رو دادند که با دارو تنگی نفس و تپش قلب من بر طرف شد .همیشه دعاشون می کنمو خدا خیر دنیا و اخرت بهشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۰۶با تجربه و با حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۰۲گرفتگی رگ آنژیو گرافی
۱۴۰۲/۰۷/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار یاتجربه ، آنژیوگرافی دقیق دردهای سینه برطرف شد، خدا بهشون عزت بده
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر تولایی حاذق ترین دکتر قلب هستن چهار رگ قلب مادرم گرفته بود آنژو کردند بسیار عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تشخیص بسیار عالی ایشون و برخورد بسیار عالی،واقعا لذت بردم از احترام،گوش دادن به مشکل بیمار،و تشخیص فوق العاده شون.مشکلی که بعد از مدتها،فقط در یک جلسه تشخیص دادن و داروهایی که تجویز کردن بلافاصله تاثیر عالی داشت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰ایشان بسیار دقیق ودلسوز هستند برای چکاپ قلب مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر حاذق و کاربلد و با دقت تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مادرم رو بردم پیش دکتر تولایی آنژو کردن بسیار عالی اصلا اذیت نشدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲برخوردشون عالی و از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲سلام مشکل
۱۴۰۴/۰۹/۲۶آقای دکتر بسیار محترم خوش برخورد وقت میزارین برای مریضا ممنون بابت تجویز عالیشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دکتر بسیار حاذق و محترم فضای مطب بسیار و آرام و کادر درمان مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۸/۲۲خیلی با حوصله بودن و مشکلم را حل کردند. مشکل فشار خون داشتم. توضیحات دقیق و جامعی دادند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر.خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹درد سینه داشتم با تشخیص خوب برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱سلام خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴با سلام وتشکر از آقای دکتر واقعا ایشون تشخیص فوق عالی سرعت عمل و پیگیری بی نظیر سپاس فراوان
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر بسیار عالی وبسیار خوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی و دقیق و خوش اخلاق و با وجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار باحوصله ، صبور و یا تجربه ؛ تپش قلبم خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹سلام خدمت آقای دکتر من ۱۲ مرداد مراجعه کردم مطب واسه دردهای سمت چپ و تپش قلب آقای دکتر بسیار با حوصله به حرفهام گوش دادن و بعد تست ورزش و اکو و نوار قلب دارو دادن الان خدارو شکر بهترم ممنونم ازشون خدا بهشون عمر با برکت عنایت کند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰طپش قلب داشتم با بررسی دقیق و تشخیص عالی ، درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷با سلام دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستند و با حوصله برای مریض وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴انژیو قلب داشتم و بسیار عالی بودن. بسیار با حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار دکتر باتجربه وبرخورد عالی با مریض داشتن پدرم درد دست چپ داشت که باتشخیص درست ایشان آنژیو گرافی شدن وبسیار از زحمات ایشان تشکرمیکنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشکل فشار خون داشت پدرم وزیت ایشان شدن بسیار باحوصله وبا دقت هستند توصیه میکنم جهت وزیت تشریف ببرید
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مسلط به علوم جدید
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خوب است
۱۴۰۳/۰۲/۰۳با سلام آقای دکتر تولایی در حاضر بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۱/۳۰بسیار دکتر توانمندی و مهربان عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار دکتر با سواد و فهیم هستن و با آرامش کامل به صحبتهای مریض گوش میکنن. من تپش قلب شدید داشتم گه پیش ایشون رفتم و در حال حاضر خیلی خوبم و مشکلی ندارم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲با سلام پیچیدگی مچ با داشتم با مشورت ایشان گچ گرفتم همه چیز بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۴سلام برای خواهرم ایون رو معرفی کردن خیلی دکتر خوبی بودن عالی بود و الان تحت نظر ایشون خیلی حالشون بهتره
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بعد از سالها تپش قلب من درمان شد، با سواد، با تجربه ، خوش اخلاق و دلسوز ، خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۵بسیار توانمد و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار دقیقوبا حوصله و خوشبرخورد /تنگی نفس من با دارو برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۱۷مادر زادی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خیلی خوش برخورد ...
۱۴۰۵/۰۲/۲۰باسلام و عرض ادب سعادتی بود دیدار باایشان و فوق العاده بودن من قیل ایشون دکتر دیگر رفته بودم که تشخیصشون اشتباه بود باوجودی که مطب خیلی شلوغ بود و تایم من شش بود ودوساعت زمان برد هم منشی خرفه ای داشتن و هم اینکه ارزششو داشت منتظر بودم برای ایشان سلامتی و طول عمر میخوام چون واقعا درکارشون حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶تپش قلب ،خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۹سلام ایشون رو یکی از دوستان معرفی کردن بسیار دکتر خوش برخورد و حاذق و دلسوز برای بیمارشون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بهترین و خوش اخلاق ترین و مهربانترین و مودب ترین و باسوادترین پزشکی ک تا حالا دیدم.آقای دکتر واقعا نمونه ندارن،بینظیرن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱تشکر از آقای دکتر برای تشخیص درستشون فضای مطب عالی خیلی خوبه تست ورزش اکو روهم خودشون انجام میدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳تپش قلب
۱۴۰۲/۰۴/۰۲فوقالعاده دکتر خوش برخورد و انرژی مثبت.
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر خوب وباسواد بود وخوش رفتار
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار پزشک حاذق و با مسولیت هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۹فشار خون که عالی درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۶سلام پزشکی فهیم وباحوصله هستن به بیمارهایشان انرژی مثبت میدهند من ده روزپیش آنژیو کردم ولی هنوز جواب سوالات من روازطریق واتساپ باحوصله میدهند من به بیماران قلبی ایشان را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲حرفه در کار و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بهترین پزشکی که در عمرم دیدم .بعد از چند سال با تشخیص درست و آنژیوگرافی عالی رگ قلب من باز شد .هم تنگی نفس من برطرف شد وهم خدا رو شکر نوسان فشارم کنترل شد .خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۰۶باسلام من پیش دکتر تولایی آنژیو انجام دادم کارش عالی.دکتری با حسن خلق بالا .ماهر وزیر دست
۱۴۰۴/۱۲/۰۲پزشک با سواد و با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶درد روی سینه که برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۶ایشان بسیارعالی درتخصص دراخلاق در دوستی ومهربانی ،صمیمیت ورسیدگی به بیمار کاش دیگران هم مثل او بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱میخوام ویزیت بشم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲چکاپ داشتیم خوش برخورد وعالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خیلی عالی بود دست شون درد نکنه دکتر ی مهربان خوش اخلاق من سری اولم بود رفته بودم خدا. حفظ شون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۰۳سلام خیلی عالی بودند خیلی ازشون ممنون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مشکل قلب داشتم خیلی دکترخوبی هستن باحوصله وصبور
۱۴۰۳/۰۷/۱۲اکو و تست ورزش ، عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱مشکل فشار خون داشتن مادرم ویزیت ایشان شدند بسیار با حوصله و با دقت و دلسوز هستن توصیه میکنم جهت ویزیت تشریف ببرید دکتر واقعا کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بهترین
۱۴۰۴/۰۶/۲۲طپش قلب داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶طبیب ،حکیم ، دلسوز ، با تجریه و بسیار باسواد ، بهترین پزشکی که در عمرم رفته بودم بعد ز چند سال دردهای سینه ی من برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۵باسواد با تجربه و رلسوز و پیگیر که با تشخیص و آنژیوگرافی عالی نفس تنگی من بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با درود پدرم آنژیو کردن خدا رو شکر کارشون عالی هستش
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل گرفتگی عروق و آنژو بسیار مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بودن برای پسرم رفته بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶چکاپ کردم بسیار دقیق و با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر بسیار با حوصله و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۱/۲۰تشخیص متوسط.و هزینه بسیار بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۲پزشک حاذق و یا سواد و دلسوز که یا آنژیوگرافی عالی انسداد رگ قلب من برطرف شد .بهترین پزشکی که در عمرم دیده بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای مادرم که مشکل دریچه قلب داشتن بهشون مراجعه کردم بهشون دارو دادن وتحت درمان هستن خوش برخوردهستن ومهارت در کارشون دارن.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱با مشکل فشار خون به دکتر مراجعه کردم و واقعا از دقت و حوصلهای که در معاینه و تشخیص داشتن، شگفتزده شدم. بسیار خوشاخلاق، دلسوز و حرفهای هستن. از ایشون بابت راهنماییهای دقیق و برخورد انسانیشون صمیمانه تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دروود فشار خون بالا با دقت و تشخیص درست خدارو شکر عالی هستم فشار طبیعی شده است
۱۴۰۴/۰۱/۰۲برخورد خوب متواضع فروتن باسواد ازهمهمهمتر انرژی خوبی ک ب بیمارمیدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر فوقالعاده ای هستن هم تشخیص درست هم رفتار عالی داشتن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱خوش اخلاق و دقیق در کار
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر خوب و با آرامش
۱۴۰۳/۰۲/۰۳با سلام دکتر خوبی بودن راضیم ازشون با تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۲۰من با درد قفسه سینه و شانه و کتف چپ مراجعه کردم. دکتر بسیار مهربان، خوش برخورد، محترم و با حوصله هستند. برخورد بسیار محبت آمیز با بیماران دارند. سابقه بیمار را با حوصله بررسی می کنند، به بیمار فرصت کافی برای صحبت کردن و سؤال پ سیدن می دهند.هزینه اضافی به بیمار تحمیل نمیکنند. برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار دکتر عالی با اخلاق وخوبی هستن ایشون به همه بیماران قلبی پیشنهاد میکنم برن پیش ایشون خیلی برا مریض وقت میذارن با صبر حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مادرم رو آنژیو کردند نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برخورد خوبی دارند . فقط شلوغه
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیییییلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸امیدوارم خداوند به عمرشون و مالشون برکت بده تا انسانهای بیشتری از علم و دانش و هنر و سواد ایشان بهره ببرند . بسیار انسان شریف و پزشکی باسواد و پیگیر هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰سلام دکتر بسیار خوب وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۰۴واریس شدید بهتر شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خود آقای دکتر بسیار عالی .فقط از جهت وقت بسیار معطل شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی و دکتر صبوری هستند و جواب مریضاشون رو در هر اسرع از زمان میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷تپش قلب شدید و برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷با حوصله و دستگاه اکو در مطب بود منشی خوش برخورد و صبور پزشکان مودب و با سواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار خوش برخورد متواضع و مودب با دقت و بدون عجله شرح حال گرفتند و معاینه کردند و دارو تجویز کردند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مدتی بود قلبم درد میکرد، به دکتر تولائی مراجعه کردم، نوار قلب گرفتند، و گفتند مشکل خاصی نیست، و دارو تجویز کردند، الان کمی بهترم. اخلاق و رفتار آقای دکتر تولائی واقعا عالی هستش.
۱۴۰۴/۰۴/۲۵فشارخون داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸پزشک با علم و تجربه بالا خوش اخلاق و بسیار کاربلد که با آنژیوگرافی عالی رگهای قلب من رو باز کردند و من رو از خطر جدی نجات دادند .من مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برای آنژیوگرافی ایشون رو بهم معرفی کردن و خیلی مسلط و عالی برای بنده انجام دادن با تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۱۲نوسان فشارخون داشتم به خوبی درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷مشکل قلبی دفعه اوله که رفتم پیش
۱۴۰۳/۰۵/۰۶ایشان واقعا دکتری حاذق خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲با سلام و تشکر فراوان از آقای دکتر. بسیار مهربان و خوش برخورد و متبحر در کارش . مراجعه نمودم و خدا را شکر مشکلم نیز برطرف شد باز هم سپاس.اگر مجددا لازم باشد حتما به ایشان مراجعه میکنم و به بقیه هم توصیه میکنم نزد ایشان بروند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹درد قفسه سینه بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی و با تجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۹با سلام واقعا ازشون راضی هستم و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴قلب نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسیار صبور و باحوصله ویزیت شدیم فعلا قراره آنژیو بشه پدرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سلام دکترخیلی خوب وبااخلاق وصبورخیلی خوش اخلاق وبامرامن وبرخوردعالی دارن بامریض هاشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل آریتمی و فشار بالا داشتم که خداروشکر تخت کنترل هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بهترین متخصص قلب ،با سواد و با تجربه و بسیار خوش اخلاق و متواضع و دلسوز تشخیص درست دادند و با آنژیوگرافی عالی گرفتگی رگ برطرف شد و دیگه درد سینه ندارم ، به همه پیشنهاد می کنم به ایشون مراجعه کنند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالیه و مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر بی نظیر و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۴سلام دکت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار خوش اخلاق،صبور،و مجرب
۱۴۰۴/۰۷/۰۲آقای دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد هستند و من دو تا از رگهام را فنر زدند که الحمدالله خوب شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۷دکترخوش اخلاق ومهربون برای مشکل قلب خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲پدر بنده توسط ایشون ویزیت شدن واقعا از برخورد پرسنل و شخص خود دکتر راضی بودیم و پیشنهاد میکنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پزشک بسیار هاذق خوش برخورد هستن ودقیق به مشکلات مریض گوش میکنن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بهترین دکتر آنژیوگرافی مشهد صبر و اخلاق و برخورد فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار مودب باوجدان.کار بلد.در درجه اول ی وانشناس عالی.همداه و خوش برخورد .باحوصله.پیگیر.برکت به عمر و مالشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عالی.با دقت.با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۰۸مشکل پانیک .نتیجه عالی خداروشکر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوب و خوش برخورد ، مشکل آریتمی داشتم و در حال درمان هستم و بسیار از ایشان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴درد ففسه سینه یا آنژیوگرافی شورت عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰کارش عالیه بهترین دکتر متخصص قلب دو بار مراجعه برای دو تا مریضم داشتم هر دو بارم نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب نبود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام دکتر بسیار بادانش خوب هستن خیلی ممنون از اشان بابت زحمتی که کشیدن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴برای فشارخون بالا مراجعه کردم، علت بیماری را بطور صحیح تشخیص دادند ،بجای آزمایشات مکرر که پزشکان دیگر انجام می دهند واقعا جای تشکر دارد در کارشون حاذق و بسیار با اخلاق هستندو برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار دکتر خوش اخلاق و دانایی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۶تنگی نفس داشتم با تشخیص درست بطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰برای اکو
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بسیار با اخلاق و بسیار دقیق با سوالات درست و گوناگون به درک دقیق از علت مریضی در بیمار پی میبرن و وقت بسیار خوبی و برای بیماران میذارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶با تجربه وحاذق و با سواد وخوش اخلاق بهترین متخصص قلب به همه پیشنهاد می کنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶مادرم انژویو انجام دادن عالین
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰از انژو راضی بودم و الان حالم خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خیلی خوب مهربان دست طلا
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیاردکتری مهربان باتجربه وکاربلدهستن بنده از زاهدان برای درمان خدمت دکتر رفتم وخیلی هم راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲فشار خون که درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۶طپش قلب
۱۴۰۲/۰۳/۲۶درود از شخص همکار خانم که در مطب هستند تا شخص جناب استاد عالی عالی رفتار حرفه ای تشخیص عالی بی نقص
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خیلی دکتر خوب وبا تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹با سلام بسیار عالی و تشخیص خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹یه جایی دیگه نوارقلب گرفته بودم گفتن مشگل داره اومدم خدمت دکترعزیزودوست داشتنی چکاپ انجام دادن وگفتن اصلا مشگلی ندارید واقعا دوستلن عزیزدکتربسیاربسیار باحوصله صبور هستن وخوش برخورد وتشخیص عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳یک داروی ضد تشنج دادن که من اصلا تشنج. نداشتم و یک روز خوردم تا چند روز حال بد تجربه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲پزشک حاذق و با تجربه ودقیق وبسیار خوش اخلاق .تنگی نفس و دردهای سینه من رو درمان کردند .خدا بهشون عمر با عزت بده که اینقدر به فکر مریضند
۱۴۰۴/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۵گرفتگی عروققلب باانژیو برطرف شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۶انسداد عروق قلب مادرم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲پرولاپس قلب... تشخیص درست. دکترمهربان باحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۲پزشکی حاذق
۱۴۰۴/۰۹/۰۶مشکل قلبی داشتم ویزیت ایشون شدم بسیار بسیار با حوصله ، با دقت و خوش برخورد هستن حتما پیشنهاد میکنم که به ایشون در صورت داشتن مشکل قلبی مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار خوب و عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مشکلم برطرف شد آقای دکتر عالیه خوش اخلاق با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار حاذق و مسلط به کار
۱۴۰۴/۰۲/۲۲درجه یک و عاااالی بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲.درد در قفسه سینه
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دردقفسه سینه داشتم با مصرف دارو برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۲بسیار عالی و ماهر و خوش اخلاق.با حوصله درمان کامل انجام شد مشکل فشار خون داشتم به لطف دکتر تولایی حالم خوب هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۹مادرم اردیبهشت امسال آنژیو شد خوب بود الان طپش قلب دارن
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر با سواد و با تجربه و حاذق و دلسوز و خوش اخلاق .انسان شریف و متعهد . من سکته ی قلبی کرده بودم که ساعت دو نیمه شب بدون هیچ چشمداشتی به بیمارستان آمدند و من رو آنژیوگرافی کردند و انسداد رگ قلب من بر طرف شد .زندگی خودم رو مدیون ایشون هستم .خدا بهشون خیر و برکت بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷پزشک حاذق و با سواد وشریف ودلسوز که صبرو حوصله ودقت فراوان به تشخیص صحیح رسیدند و بعد از آنژیوگرافی موفق نوسان فشار وتنگی نفس من بر طرف شد .خدا بهشون خیر وبرکت بده
۱۴۰۵/۰۳/۲۵عالیییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶سلام بنده درد قفسه سینه داشتم که توسط یکی از دوستان معرفی کردن ایشون رو ،بسیار خوش برخورد و صبور و با معلومات بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عمل کمر داشتیم برای تست آکو نوار قلب رفتیم پیشش خیلی دکتر خوش اخلاق خوش برخورد و صبوراند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳واقعا دکتر بی نظیری هستن هم خودشون هم منشیشون خیلی وقت میزان برا مریضاشون خدا حفظشون کنه ️
۱۴۰۴/۰۷/۱۶حاذق حرفه ای و بسیار اخلاق مدار
۱۴۰۴/۰۴/۰۹درد سینه با آنژیوگرافی بر طرف شد ، ممنون از تجبربه و اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۳۰گرفتگی عروق برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خوش برخورد . صبور و کار درست
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی دکتر خوش برخورد و اخلاق عالی مادرم آنژیو شد ولی بعد عمل سرفه میکنم قلبش درد داره
۱۴۰۳/۱۲/۱۶فوق العاده دلسوز و توانمند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مادرم از درد قفسه سینه و تنگی نفس رنج میبرد با آنژیوگرافی رگ یاز شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷