۴۱۷ نفر
دکتر علیرضا تولائی

دکتر علیرضا تولائی

متخصص بیماری های قلب و عروق

متخصص شماره نظام: ۹۵۳۴۴
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
۳۹۴ نفر

دکتر عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار با سواد ،با تجربه ، مهربان ، دلسوز ،خوش اخلاق . با حوصله زیاد به صحبت های من گوش کردند ، معاینه دقیق و اکو قلب مشکل دریچه ای من رو تشخیص دادند که با داروهای عالی تپش قلب من برطرف شد . بهترین پزشک

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

مادرم رو پیششون بردم. دکتر فوقالعاده ای هستن

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

چکاپ داشتم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

تجربه عالی اخلاق عالی منشی خوش اخلاق سر کار خانم مرادی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

بسیار دکتر خوبی هستن ، با صبر و حوصله گوش میدن به حرفات ، من راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

کار بلد ، کار درست ، کار بیست ، با اخلاق ، تشخیص درست و بموقع

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دکتر خوبی هستندباتجربه

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

یک دکتر بسیار عالی و مهربان و خوش برخورد و با تجربه هست

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

ایشان خیلی باشخصیت و محترمانه برخورد میکنند. من با درد قفسه سینه بهشون مراجعه کردم برای من نوار قلب نوشتند و بعد از بررسی اون بهم دارو دادن و الان کاملا خوب هستم

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

بعد ۱۰ سال فشار خونم درمان شد عالی با سواد با تجربه و بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عالی وقت میزان برای مریض هاشون

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکترعالی خوش برخورد واقعا وقت برای مریض هاش میذاشت

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

بسیار یا حوصله ،دقیق ،خوش اخلاق یا تشخیص درست نامنظمی ضربان قلب نن درمان شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

سلام عالی بودن واقعا طرز برخورد ۲۰ از ۲۰ مشکلم بیماری مادرزادی قلب بود و درست تشخیص دادن و واقعا آرومم کردن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

من حدود یک سال و نیم قبل توسط ایشان آنژیو و بعد فنرگذاری در رگ قلبم انجام دادم.ایشان بسیار دکترحرفه ای وخوش برخورد و متعهد به کارطبابت هستند.استاد حاذق و توانمند که من به لطف دانش و توان ایشان مرداد امسال و در سن ۵۳ سالگی موفق به صعود به قله دماوند شدم.این نکته رو به این خاطر گفتم تا هنر و توانمندی ایشون در مداوای بیمار رو بیان کنم.باز هم از جناب تولایی بزرگوار کمال تشکر رو دارم.

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

دکتر مسلط و با سوادی هستن با صبر و حوصله جوابگو بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

سلام خیلی دکتر خوب بامرام خوش برخورد

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

تپش قلب عالی درمان شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

همکارم پارسال بیمار ایشون بودند

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

با سواد ، دلسوز و با تجربه و فوق ابعادهخوش اخلاق و صبور . من مشکل تپش قلب و آریتمی داشتم که مدت ها اذیتم می کرد . با معاینه و تشخیص درست درمان شد . به همه پیشنهاد می کنم به آقای دکتر برای درمان مشکلات قبلشون مراجعه کنند

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

خواهرم بیمار ایشون بود از همه نظر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

با سواد یا تجربه حکیم انسان شریف بی نظیرند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

بسیار خوش اخلاق،صبور،و مجرب

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

طپش قلب

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

خیلی عالی و با حوصله بودن.

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد بودند و برای بیمار بسیار وقت گذاشتند

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

اقای دکتر بی نہایت صبور و مھربان و شنوندہ خوبی ھستند خدایش من و شوھرم از ایشون راضی ھستیم و ھمچنین از منشی خوش برخورد ایشون ک بحالی ک ھمزمان دوتا مطب ادارہ میکنہ و کارش خیلی سختہ ولی اصلا برا مراجعہ کنندی کم نمیزارہ

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

دکتر مهربان وبا حوصله ای بودند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

پزشک حاذق و دلسوزی هستند

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

بسیار خوش اخلاق و با مهارت دو رگ مادرم گرفتگی داشت که با قرص بر طرف شد

۱۴۰۳/۰۴/۲۷

جناب دکتر تولائی . دکتر نازنین و بسیار دقیق و دلسوز و ماهر . من کوبش قلب داشتم در بررسی و ویزیت که ایشون انجام دادن متوجه شدن که یکی از رگهای قلب من مسدود شده . آنژیو انجام دادن و الان من در بهترین حالت ممکن قرار دارم . پاینده باشید جناب دکتر ️

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

دکتر خوش برخوردی هستن ولی تشخیص خاصی برای من ندادن

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

با سلام واقعا دکتری خوش اخلاق و مهربان مادرم امروز عمل شدن عالی بود همه چی بی نظیر هستن خدا خیرشون بده انشالله که موفق باشند

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بسیار دکتر متعهد و کاربلد

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

فوق العاده با سواد و با تجربه و خوش اخلاق ،فشار خون من درمان شد

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

درد در قفس

۱۴۰۲/۰۸/۳۰

گرفتگی عروق وبا داروی تجویز شده ایشان بدون نیاز به آنژیو بهبودی حاصل شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بهترین پزشک ومتخصص قلب که در عمرم دیدم .باشواد و با تجربه .با اخلاق و با حضله و پنجه طلا .آنزیوگرافی عالی که درد های سینه ی من بر طرف شد .خدا خیر دنیا وآخرت بهشون بده

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

تپش قلب ...برطرف شد

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

برای گرفتگی رگ پدربزرگم مراجعه کردم آقای دکتر آنژیو کردن و خداروشکر جواب گرفتیم الان خیلی خوبن ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

ایشون دکتر خوب و حاذقی هستند و خیلی خوش برخورد هستند و با حوصله به طبابت مریضهای می پردازند

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

صبور و دقیق

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

بسیار عالی و خوش برخورد با دانش بالا

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عالی بودن پیش شون انجو انجام دادم

۱۴۰۴/۰۱/۰۹

بسیاردگتر خوب وحاذی با اخلاق با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

سلام ناراحتی قبلی داشتمکهتوسط ایشان درمان وپیگیری شد والان خیلی خیلی بهترم بهتر

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

دختر خوب و عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

برخورد عالی.پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

شریف و حاذق و با تجربه و با سواد و بسیار صبور وخوش اخلاق .با مهارت زیاد آنژیوگرافی عالی در حالی که پزشک دیگر گفته بود باید جراحی قلب باز انجام بدهم دو رگ من را فنر زدم و حال من خوب شد . تا همیشه مدیونشون هستم .

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

بهترین دکتر قلب با سواد و با تحربه و خوش اخلاق خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

مشکل قلبی تحت درمان

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

درد سینه داشتم با آنژیوگرافی برطرف شد عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

مریضی قلب

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۲۳

بسیار باسواد ، با تجربه ،خوش اخلاق ، خیلی دقیق معاینه کردند و با تشخیص درست و آنژیوگرافی بعد دو سال تنگی نفسم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

درد قفسه سیته که با آنژیوگرافی عالی گرفتگی رگ برطرف شد ،بی نظریند ،عالی ترین

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

با اخلاق و صبور و کاربلد و حاذق .آنژیوگرافی عالی انجام دادند .

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

سلام تپش قلب داشتم دکتر بسیار عالی و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتری با حوصله ومهربان.. وقت میزارن ...تنشون سلامت

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

سکته قلبی داشتند که با آنژیوگرافی اورژانس جان مادرم رو نجات دادند خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

آریتمی قلبی که با تجویز دارو کنترل شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

عالی قلبم

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

خیلی دکتر مهربانی هستند خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

بسیار خوش برخورد و ارزیابی صحیح

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

پزشک باسواد و حاذق و با تجربه که با سعه ی صدر و اخلاق خوب و دستان هنرمندشان یا آنژیوگرافی دقیق و عالی رگ های قلب من رو باز کردند ،خدا بهشون خیر دنیا و آخرت بده .ش یف ترین و بهترین پزشکی که در عمرم دیدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

با سلام مادرم بیماری قلبی داشت که برای اولین بار به دکتر قلب مراجعه کردیم که آقای دکتر تشخیص درست داد ومادرم رو بستری کرد و آنژیوگرافی شد شکر خدا مامانم بهتره

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

اقای دکتر عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

پزشک باسواد و با تجربه و با هوش .بسیار خوش اخلاق و دلسوز .با تشخیص درست و آنژیوگرافی عالی رگ قلب من باز شو و درد هام بر طرف شد .خدا بهشون خیر و برکت بده

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

تشخیص گرفتگی رگ قلب،،،،وبا بالون شکر خدا برطرف شد

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

من برای تپش قلب مراجعه کردم بهشون و خیلی خوب بود خوش اخلاق هم هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

بهترین پزشکی بودند که من در عمرم مراجعه کرده بودم، با سواد باحوصله و خوش اخلاق ، با دقت بابا وقت گذاشتند و معاینه کردند، نتیجه درمان عالی بود ، ازشون متشکرم و ایشون رو به همه معرفی کردم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

من تابحال همچین دکتری ندیده بودم اینقدر باسواد با حوصله و خوش اخلاق و دقیق با آنژیوگرافی عالی دردهای سینه ام بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

دکتری بسیارخوش اخلاق و با سواد

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

زمان انتظار زیاده حدود ۲ ساعت.منشی واسه گرفتن نوار قلب ملحفه روی تخت رو عوض نمی کنه.نوار قلب همه بیمارا روی همون ملحفه یا تخت بدون ملحفه انجام می شه.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

سلام جناب دکتر تولائی بسیار کار درست متعهد به کاراست وبسیار خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

سلام مشکل فشار خون بالا داشتم داروهای خیلی قوی به من داداند که من توی گوگل سرچ زدم بعضی هاشو جرات استفاده ندارم واینکه بااینکه من اکوجدید پیش متخصص اکو انجام داده بودم نگاه نکردندوخودشون یک اکو 5ثانیه ای از من گرفتند که اینکارشون یک میلیون هزینه داشت

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

باسلام خدمت آقای دکتر تولای خیلی دکتر مهربان و دلسوز انشالله خدااجرشون بده

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۲۱

پزشک بسیار عالی و باحوصله...

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

با سواد , با تجربه ,خوش اخلاق ,دلسوز که با صبوری و حوصله و معاینه دقیق با اکو تشخیص دقیق مشکل درچه روماتیسمی رو دادند که با دارو تنگی نفس و تپش قلب من بر طرف شد .همیشه دعاشون می کنمو خدا خیر دنیا و اخرت بهشون بده

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

با تجربه و با حوصله و مهربان

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

گرفتگی رگ آنژیو گرافی

۱۴۰۲/۰۷/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

بسیار یاتجربه ، آنژیوگرافی دقیق دردهای سینه برطرف شد، خدا بهشون عزت بده

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

دکتر تولایی حاذق ترین دکتر قلب هستن چهار رگ قلب مادرم گرفته بود آنژو کردند بسیار عااالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

تشخیص بسیار عالی ایشون و برخورد بسیار عالی،واقعا لذت بردم از احترام،گوش دادن به مشکل بیمار،و تشخیص فوق العاده شون.مشکلی که بعد از مدتها،فقط در یک جلسه تشخیص دادن و داروهایی که تجویز کردن بلافاصله تاثیر عالی داشت

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

ایشان بسیار دقیق ودلسوز هستند برای چکاپ قلب مراجعه کرده بودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر حاذق و کاربلد و با دقت تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

بسیار مهربان

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

مادرم رو بردم پیش دکتر تولایی آنژو کردن بسیار عالی اصلا اذیت نشدن

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

برخوردشون عالی و از کارشون خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

سلام مشکل

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

آقای دکتر بسیار محترم خوش برخورد وقت میزارین برای مریضا ممنون بابت تجویز عالیشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

دکتر بسیار حاذق و محترم فضای مطب بسیار و آرام و کادر درمان مهربان و دلسوز

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

خیلی با حوصله بودن و مشکلم را حل کردند. مشکل فشار خون داشتم. توضیحات دقیق و جامعی دادند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتر.خوبی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

درد سینه داشتم با تشخیص خوب برطرف شد

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

سلام خوبه

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

با سلام وتشکر از آقای دکتر واقعا ایشون تشخیص فوق عالی سرعت عمل و پیگیری بی نظیر سپاس فراوان

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

دکتر بسیار عالی وبسیار خوش اخلاق وباتجربه

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

عالی و دقیق و خوش اخلاق و با وجربه

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار باحوصله ، صبور و یا تجربه ؛ تپش قلبم خوب شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

سلام خدمت آقای دکتر من ۱۲ مرداد مراجعه کردم مطب واسه دردهای سمت چپ و تپش قلب آقای دکتر بسیار با حوصله به حرفهام گوش دادن و بعد تست ورزش و اکو و نوار قلب دارو دادن الان خدارو شکر بهترم ممنونم ازشون خدا بهشون عمر با برکت عنایت کند

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

طپش قلب داشتم با بررسی دقیق و تشخیص عالی ، درمان شدم

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

با سلام دکتر با اخلاق و خوش برخوردی هستند و با حوصله برای مریض وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

انژیو قلب داشتم و بسیار عالی بودن. بسیار با حوصله و مهربان

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

بسیار دکتر باتجربه وبرخورد عالی با مریض داشتن پدرم درد دست چپ داشت که باتشخیص درست ایشان آنژیو گرافی شدن وبسیار از زحمات ایشان تشکرمیکنم

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

مشکل فشار خون داشت پدرم وزیت ایشان شدن بسیار باحوصله وبا دقت هستند توصیه میکنم جهت وزیت تشریف ببرید

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

مسلط به علوم جدید

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

خوب است

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

با سلام آقای دکتر تولایی در حاضر بهترین هستن

۱۴۰۴/۱۱/۳۰

بسیار دکتر توانمندی و مهربان عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

بسیار دکتر با سواد و فهیم هستن و با آرامش کامل به صحبتهای مریض گوش میکنن. من تپش قلب شدید داشتم گه پیش ایشون رفتم و در حال حاضر خیلی خوبم و مشکلی ندارم

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

با سلام پیچیدگی مچ با داشتم با مشورت ایشان گچ گرفتم همه چیز بسیار عالی انجام شد

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

سلام برای خواهرم ایون رو معرفی کردن خیلی دکتر خوبی بودن عالی بود و الان تحت نظر ایشون خیلی حالشون بهتره

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بعد از سالها تپش قلب من درمان شد، با سواد، با تجربه ، خوش اخلاق و دلسوز ، خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

بسیار توانمد و عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بسیار دقیقوبا حوصله و خوشبرخورد /تنگی نفس من با دارو برطرف شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

مادر زادی

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

خیلی خوش برخورد ...

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

باسلام و عرض ادب سعادتی بود دیدار باایشان و فوق العاده بودن من قیل ایشون دکتر دیگر رفته بودم که تشخیصشون اشتباه بود باوجودی که مطب خیلی شلوغ بود و تایم من شش بود ودوساعت زمان برد هم منشی خرفه ای داشتن و هم اینکه ارزششو داشت منتظر بودم برای ایشان سلامتی و طول عمر میخوام چون واقعا درکارشون حرفه ای هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

تپش قلب ،خوب

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

سلام ایشون رو یکی از دوستان معرفی کردن بسیار دکتر خوش برخورد و حاذق و دلسوز برای بیمارشون هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

بهترین و خوش اخلاق ترین و مهربانترین و مودب ترین و باسوادترین پزشکی ک تا حالا دیدم.آقای دکتر واقعا نمونه ندارن،بینظیرن

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

تشکر از آقای دکتر برای تشخیص درستشون فضای مطب عالی خیلی خوبه تست ورزش اکو روهم خودشون انجام میدن

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

تپش قلب

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

فوقالعاده دکتر خوش برخورد و انرژی مثبت.

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

دکتر خوب وباسواد بود وخوش رفتار

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

بسیار پزشک حاذق و با مسولیت هستند

۱۴۰۲/۰۴/۲۹

فشار خون که عالی درمان شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

سلام پزشکی فهیم وباحوصله هستن به بیمارهایشان انرژی مثبت میدهند من ده روزپیش آنژیو کردم ولی هنوز جواب سوالات من روازطریق واتساپ باحوصله میدهند من به بیماران قلبی ایشان را توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

حرفه در کار و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

بهترین پزشکی که در عمرم دیدم .بعد از چند سال با تشخیص درست و آنژیوگرافی عالی رگ قلب من باز شد .هم تنگی نفس من برطرف شد وهم خدا رو شکر نوسان فشارم کنترل شد .خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

باسلام من پیش دکتر تولایی آنژیو انجام دادم کارش عالی.دکتری با حسن خلق بالا .ماهر وزیر دست

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

پزشک با سواد و با تجربه و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

درد روی سینه که برطرف شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

ایشان بسیارعالی درتخصص دراخلاق در دوستی ومهربانی ،صمیمیت ورسیدگی به بیمار کاش دیگران هم مثل او بودند

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

میخوام ویزیت بشم

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

چکاپ داشتیم خوش برخورد وعالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

خیلی عالی بود دست شون درد نکنه دکتر ی مهربان خوش اخلاق من سری اولم بود رفته بودم خدا. حفظ شون کنه

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

سلام خیلی عالی بودند خیلی ازشون ممنون هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

دکتر بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

مشکل قلب داشتم خیلی دکترخوبی هستن باحوصله وصبور

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

اکو و تست ورزش ، عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

مشکل فشار خون داشتن مادرم ویزیت ایشان شدند بسیار با حوصله و با دقت و دلسوز هستن توصیه میکنم جهت ویزیت تشریف ببرید دکتر واقعا کار درست هستند

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

بهترین

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

طپش قلب داشتم برطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

طبیب ،حکیم ، دلسوز ، با تجریه و بسیار باسواد ، بهترین پزشکی که در عمرم رفته بودم بعد ز چند سال دردهای سینه ی من برطرف شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۵

باسواد با تجربه و رلسوز و پیگیر که با تشخیص و آنژیوگرافی عالی نفس تنگی من بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

با درود پدرم آنژیو کردن خدا رو شکر کارشون عالی هستش

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

مشکل گرفتگی عروق و آنژو بسیار مجرب

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

عالی بودن برای پسرم رفته بودم

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

چکاپ کردم بسیار دقیق و با حوصله و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

دکتر بسیار با حوصله و خوش رفتار

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

تشخیص متوسط.و هزینه بسیار بالا

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

پزشک حاذق و یا سواد و دلسوز که یا آنژیوگرافی عالی انسداد رگ قلب من برطرف شد .بهترین پزشکی که در عمرم دیده بودم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

برای مادرم که مشکل دریچه قلب داشتن بهشون مراجعه کردم بهشون دارو دادن وتحت درمان هستن خوش برخوردهستن ومهارت در کارشون دارن.

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

با مشکل فشار خون به دکتر مراجعه کردم و واقعا از دقت و حوصلهای که در معاینه و تشخیص داشتن، شگفتزده شدم. بسیار خوشاخلاق، دلسوز و حرفهای هستن. از ایشون بابت راهنماییهای دقیق و برخورد انسانیشون صمیمانه تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

گرفتگی عروق

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دروود فشار خون بالا با دقت و تشخیص درست خدارو شکر عالی هستم فشار طبیعی شده است

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

برخورد خوب متواضع فروتن باسواد ازهمهمهمتر انرژی خوبی ک ب بیمارمیدن

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دکتر فوقالعاده ای هستن هم تشخیص درست هم رفتار عالی داشتن

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

خوش اخلاق و دقیق در کار

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

دکتر خوب و با آرامش

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

با سلام دکتر خوبی بودن راضیم ازشون با تشکر

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

من با درد قفسه سینه و شانه و کتف چپ مراجعه کردم. دکتر بسیار مهربان، خوش برخورد، محترم و با حوصله هستند. برخورد بسیار محبت آمیز با بیماران دارند. سابقه بیمار را با حوصله بررسی می کنند، به بیمار فرصت کافی برای صحبت کردن و سؤال پ سیدن می دهند.هزینه اضافی به بیمار تحمیل نمیکنند. برای ایشان آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

بسیار دکتر عالی با اخلاق وخوبی هستن ایشون به همه بیماران قلبی پیشنهاد میکنم برن پیش ایشون خیلی برا مریض وقت میذارن با صبر حوصله به حرفهای بیمار گوش میدن

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

مادرم رو آنژیو کردند نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

برخورد خوبی دارند . فقط شلوغه

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

بسیار خوش اخلاق و حاذق

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خیییییلی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

امیدوارم خداوند به عمرشون و مالشون برکت بده تا انسانهای بیشتری از علم و دانش و هنر و سواد ایشان بهره ببرند . بسیار انسان شریف و پزشکی باسواد و پیگیر هستند.

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

سلام دکتر بسیار خوب وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

واریس شدید بهتر شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

خود آقای دکتر بسیار عالی .فقط از جهت وقت بسیار معطل شدم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عالی و دکتر صبوری هستند و جواب مریضاشون رو در هر اسرع از زمان میدن

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

تپش قلب شدید و برطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

با حوصله و دستگاه اکو در مطب بود منشی خوش برخورد و صبور پزشکان مودب و با سواد

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

دکتر خوب و خوش برخوردی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

بسیار خوش برخورد متواضع و مودب با دقت و بدون عجله شرح حال گرفتند و معاینه کردند و دارو تجویز کردند

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

مدتی بود قلبم درد میکرد، به دکتر تولائی مراجعه کردم، نوار قلب گرفتند، و گفتند مشکل خاصی نیست، و دارو تجویز کردند، الان کمی بهترم. اخلاق و رفتار آقای دکتر تولائی واقعا عالی هستش.

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

فشارخون داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

پزشک با علم و تجربه بالا خوش اخلاق و بسیار کاربلد که با آنژیوگرافی عالی رگهای قلب من رو باز کردند و من رو از خطر جدی نجات دادند .من مدیونشونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

برای آنژیوگرافی ایشون رو بهم معرفی کردن و خیلی مسلط و عالی برای بنده انجام دادن با تشکر

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

نوسان فشارخون داشتم به خوبی درمان شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

مشکل قلبی دفعه اوله که رفتم پیش

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ایشان واقعا دکتری حاذق خوش اخلاق و با صبر و حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

با سلام و تشکر فراوان از آقای دکتر. بسیار مهربان و خوش برخورد و متبحر در کارش . مراجعه نمودم و خدا را شکر مشکلم نیز برطرف شد باز هم سپاس.اگر مجددا لازم باشد حتما به ایشان مراجعه میکنم و به بقیه هم توصیه میکنم نزد ایشان بروند

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

درد قفسه سینه بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عالی و با تجربه و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

با سلام واقعا ازشون راضی هستم و پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

قلب نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

بسیار صبور و باحوصله ویزیت شدیم فعلا قراره آنژیو بشه پدرم

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

سلام دکترخیلی خوب وبااخلاق وصبورخیلی خوش اخلاق وبامرامن وبرخوردعالی دارن بامریض هاشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

مشکل آریتمی و فشار بالا داشتم که خداروشکر تخت کنترل هست

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

بهترین متخصص قلب ،با سواد و با تجربه و بسیار خوش اخلاق و متواضع و دلسوز تشخیص درست دادند و با آنژیوگرافی عالی گرفتگی رگ برطرف شد و دیگه درد سینه ندارم ، به همه پیشنهاد می کنم به ایشون مراجعه کنند

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

عالیه و مهربان

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

دکتر بی نظیر و عالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

سلام دکت

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بسیار خوش اخلاق،صبور،و مجرب

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

آقای دکتر بسیار با اخلاق و کار بلد هستند و من دو تا از رگهام را فنر زدند که الحمدالله خوب شدم

۱۴۰۴/۱۲/۱۷

دکترخوش اخلاق ومهربون برای مشکل قلب خداروشکر خوب شدم

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

پدر بنده توسط ایشون ویزیت شدن واقعا از برخورد پرسنل و شخص خود دکتر راضی بودیم و پیشنهاد میکنم ایشون رو

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بسیار عالی مشکلم حل شد

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

پزشک بسیار هاذق خوش برخورد هستن ودقیق به مشکلات مریض گوش میکنن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

دکتر خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خیلی خوب و عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

بهترین دکتر آنژیوگرافی مشهد صبر و اخلاق و برخورد فوق العاده

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیار مودب باوجدان.کار بلد.در درجه اول ی وانشناس عالی.همداه و خوش برخورد .باحوصله.پیگیر.برکت به عمر و مالشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

عالی.با دقت.با حوصله

۱۴۰۳/۰۶/۰۸

مشکل پانیک .نتیجه عالی خداروشکر

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

بسیار دکتر خوب و خوش برخورد ، مشکل آریتمی داشتم و در حال درمان هستم و بسیار از ایشان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

درد ففسه سینه یا آنژیوگرافی شورت عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

کارش عالیه بهترین دکتر متخصص قلب دو بار مراجعه برای دو تا مریضم داشتم هر دو بارم نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

خوب نبود

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سلام دکتر بسیار بادانش خوب هستن خیلی ممنون از اشان بابت زحمتی که کشیدن

۱۴۰۳/۱۱/۱۴

برای فشارخون بالا مراجعه کردم، علت بیماری را بطور صحیح تشخیص دادند ،بجای آزمایشات مکرر که پزشکان دیگر انجام می دهند واقعا جای تشکر دارد در کارشون حاذق و بسیار با اخلاق هستندو برای بیمار وقت میگذارند

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

بسیار دکتر خوش اخلاق و دانایی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۶

تنگی نفس داشتم با تشخیص درست بطرف شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

برای اکو

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

بسیار با اخلاق و بسیار دقیق با سوالات درست و گوناگون به درک دقیق از علت مریضی در بیمار پی میبرن و وقت بسیار خوبی و برای بیماران میذارن

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

با تجربه وحاذق و با سواد وخوش اخلاق بهترین متخصص قلب به همه پیشنهاد می کنم

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

مادرم انژویو انجام دادن عالین

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

از انژو راضی بودم و الان حالم خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

خیلی خوب مهربان دست طلا

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

بسیاردکتری مهربان باتجربه وکاربلدهستن بنده از زاهدان برای درمان خدمت دکتر رفتم وخیلی هم راضی هستم

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

فشار خون که درمان شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

طپش قلب

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

درود از شخص همکار خانم که در مطب هستند تا شخص جناب استاد عالی عالی رفتار حرفه ای تشخیص عالی بی نقص

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

خیلی دکتر خوب وبا تجربه هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بسیار عالی و درجه یک

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

با سلام بسیار عالی و تشخیص خوب و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

یه جایی دیگه نوارقلب گرفته بودم گفتن مشگل داره اومدم خدمت دکترعزیزودوست داشتنی چکاپ انجام دادن وگفتن اصلا مشگلی ندارید واقعا دوستلن عزیزدکتربسیاربسیار باحوصله صبور هستن وخوش برخورد وتشخیص عالی عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

یک داروی ضد تشنج دادن که من اصلا تشنج. نداشتم و یک روز خوردم تا چند روز حال بد تجربه کردم

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

پزشک حاذق و با تجربه ودقیق وبسیار خوش اخلاق .تنگی نفس و دردهای سینه من رو درمان کردند .خدا بهشون عمر با عزت بده که اینقدر به فکر مریضند

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دکتر خوب

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

گرفتگی عروققلب باانژیو برطرف شد

۱۴۰۲/۰۳/۲۶

انسداد عروق قلب مادرم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

پرولاپس قلب... تشخیص درست. دکترمهربان باحوصله

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

پزشکی حاذق

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

مشکل قلبی داشتم ویزیت ایشون شدم بسیار بسیار با حوصله ، با دقت و خوش برخورد هستن حتما پیشنهاد میکنم که به ایشون در صورت داشتن مشکل قلبی مراجعه کنید

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

بسیار خوب و عالی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

مشکلم برطرف شد آقای دکتر عالیه خوش اخلاق با حوصله

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بسیار حاذق و مسلط به کار

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

درجه یک و عاااالی بودن

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

.درد در قفسه سینه

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دردقفسه سینه داشتم با مصرف دارو برطرف شد

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

بسیار عالی و ماهر و خوش اخلاق.با حوصله درمان کامل انجام شد مشکل فشار خون داشتم به لطف دکتر تولایی حالم خوب هست

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

مادرم اردیبهشت امسال آنژیو شد خوب بود الان طپش قلب دارن

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

دکتر با سواد و با تجربه و حاذق و دلسوز و خوش اخلاق .انسان شریف و متعهد . من سکته ی قلبی کرده بودم که ساعت دو نیمه شب بدون هیچ چشمداشتی به بیمارستان آمدند و من رو آنژیوگرافی کردند و انسداد رگ قلب من بر طرف شد .زندگی خودم رو مدیون ایشون هستم .خدا بهشون خیر و برکت بده

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار خوب

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

دکتر خوبی است

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

پزشک حاذق و با سواد وشریف ودلسوز که صبرو حوصله ودقت فراوان به تشخیص صحیح رسیدند و بعد از آنژیوگرافی موفق نوسان فشار وتنگی نفس من بر طرف شد .خدا بهشون خیر وبرکت بده

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

عالیییی

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

سلام بنده درد قفسه سینه داشتم که توسط یکی از دوستان معرفی کردن ایشون رو ،بسیار خوش برخورد و صبور و با معلومات بودن

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

عمل کمر داشتیم برای تست آکو نوار قلب رفتیم پیشش خیلی دکتر خوش اخلاق خوش برخورد و صبوراند

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

بسیار دکتر خوش برخورد و با حوصله ای هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

واقعا دکتر بی نظیری هستن هم خودشون هم منشیشون خیلی وقت میزان برا مریضاشون خدا حفظشون کنه ️

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

حاذق حرفه ای و بسیار اخلاق مدار

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

درد سینه با آنژیوگرافی بر طرف شد ، ممنون از تجبربه و اخلاق عالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

کار درست

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

گرفتگی عروق برطرف شد

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

خوش برخورد . صبور و کار درست

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خیلی دکتر خوش برخورد و اخلاق عالی مادرم آنژیو شد ولی بعد عمل سرفه میکنم قلبش درد داره

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

فوق العاده دلسوز و توانمند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

مادرم از درد قفسه سینه و تنگی نفس رنج میبرد با آنژیوگرافی رگ یاز شد

۱۴۰۴/۰۶/۲۷
اطلاعات تکمیلی
رتبه ۷ کنکور سراسری
فارغ التحصیل پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
فارغ التحصیل تخصصی بیماری های قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۲۰ سال تجربه ی طبابت
آنژیوگرافی جهت تشخیص انسداد عروق قلب
اکوکاردیوگرافی جهت بررسی عضله قلب و تشخیص مشکلات دریچه ای
تست ورزش جهت بررسی نیاز احتمالی به آنژیوگرافی
هولتر ریتم و فشار جهت بررسی ضربان و علل تپش قلب و نوسانات فشار خون
مطب اصلی
مشهداحمدآباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی
شنبه تا پنج شنبه
بعدازظهر - ساعت ۴ الی ۸
زمان انتخابی شما ساعت مراجعه به مطب می باشد نه زمان ملاقات با پزشک.
بسته به شرایط مطب ممکن است زمان شما تغییر کند.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰
    کسانی که دکتر علیرضا تولائی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر امیرحسین رفیقدوست قلب و عروق جناب آقای دکتر امیرحسین رفیقدوست
    جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر سعید ابراهیمی
    جناب آقای دکتر مصطفی خلیلی پور ارتوپدی جناب آقای دکتر مصطفی خلیلی پور
    جناب آقای خشایار خانی زاده تغذیه جناب آقای خشایار خانی زاده
    جناب آقای دکتر سعید محرابی قلب و عروق جناب آقای دکتر سعید محرابی

    دکتر علیرضا تولائی متخصص بیماری های قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 95344 در شهر مشهد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    دکتر علیرضا تولائی یکی از پزشکان برجسته و متخصص بیماری های قلب و عروق در شهر مشهد است که با شماره نظام پزشکی 95344 به ارائه خدمات پزشکی مشغول می‌باشد. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماری‌های قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و سابقه‌ای بیش از ۲۰ سال طبابت در حوزه قلب و عروق دارند. دکتر علیرضا تولائی در طی سال‌های فعالیت خود توانسته است اعتماد بیماران بسیاری را جلب کند و به عنوان متخصص قلب و عروق، خدمات متنوعی از جمله آنژیوگرافی برای تشخیص انسداد عروق قلب، اکوکاردیوگرافی جهت بررسی عملکرد عضله قلب و دریچه‌ها، تست ورزش و هولتر ریتم و فشار برای ارزیابی ضربان و فشار خون ارائه می‌دهد.

    مطب دکتر علیرضا تولائی در شهر مشهد، احمد آباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی واقع شده است. این آدرس دقیق، امکان دسترسی آسان بیماران به مطب را فراهم می‌کند و بیماران می‌توانند با مراجعه به این مرکز، از خدمات تخصصی قلب و عروق بهره‌مند شوند. دکتر تولائی با توجه به تجربه بالای خود و استفاده از روش‌های تشخیصی دقیق، مورد اعتماد بیماران در حوزه بیماری‌های قلبی قرار گرفته است.

    همچنین با توجه به فعال بودن نوبت‌دهی اینترنتی، بیماران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر علیرضا تولائی نوبت رزرو کنند. طبق نظرات بیماران، دکتر علیرضا تولائی به دقت در تشخیص و ارتباط محترمانه با مراجعه‌کنندگان شناخته می‌شود و بسیاری از بیماران ایشان را به دیگران توصیه کرده‌اند. در مجموع، دکتر علیرضا تولائی، متخصص بیماری‌های قلب و عروق در مشهد، با تکیه بر دانش و تجربه خود، خدماتی قابل اعتماد و علمی به بیماران ارائه می‌دهد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر علیرضا تولائی چه تخصصی دارد؟

    دکتر علیرضا تولائی متخصص بیماری های قلب و عروق است و خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با قلب را ارائه می‌دهد.

    آدرس مطب دکتر علیرضا تولائی کجاست؟

    مطب دکتر تولائی در مشهد، احمد آباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی قرار دارد.

    آیا امکان نوبت‌دهی اینترنتی برای دکتر تولائی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی برای ویزیت دکتر علیرضا تولائی نوبت دریافت کنند.

    چه خدماتی در مطب دکتر تولائی ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر تولائی خدماتی مانند آنژیوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش و هولتر ریتم و فشار ارائه می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب اصلی

    احمدآباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی

    مطب اصلی

    احمدآباد، خیابان محتشمی، نبش محتشمی ۱، ساختمان حافظ، طبقه بالای رادیولوژی دکتر رمضانی