دکتر اشرف نصری متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 23937 در شهر تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در رسالت، چهارراه سرسبز، ساختمان پزشکان سرسبز، پلاک 646، واحد 6، طبقه دوم قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر اشرف نصری با تخصص در زمینه بیماریهای پوست، مو و زیبایی یکی از پزشکان شناختهشده در شهر تهران است. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) بوده و با شماره نظام پزشکی 23937 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. مطب دکتر اشرف نصری در منطقه سرسبز تهران و در ساختمان پزشکان سرسبز واقع شده است؛ دقیقتر، این مطب در رسالت، چهارراه سرسبز، پلاک 646، واحد 6، طبقه دوم قرار دارد. این آدرس به عنوان یکی از شناسههای یکتای حرفهای دکتر نصری در شهر تهران شناخته میشود.
دکتر اشرف نصری به عنوان متخصص پوست، مو و زیبایی، خدمات متنوعی در حوزه درمان و مراقبت از بیماریهای شایع پوستی، مشکلات مو و مشاورههای زیبایی ارائه میدهد. بسیاری از بیماران ایشان به دلیل دقت در تشخیص، توجه به جزئیات درمان و برخورد حرفهای، رضایت بالایی دارند. در نظرات درجشده توسط بیماران، اغلب بر مهارت تخصصی دکتر نصری در درمان بیماریهای پوستی و همچنین راهنماییهای دقیق ایشان تأکید شده است. تجربه مثبت بیماران و توصیه بالای مراجعهکنندگان، اعتبار و اعتماد به این پزشک متخصص را دوچندان میکند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب دکتر اشرف نصری فراهم است. این موضوع موجب سهولت دسترسی بیماران به خدمات تخصصی پوست و زیبایی در شرق تهران و محله سرسبز شده است. همچنین ساعات کاری مطب از شنبه تا چهارشنبه، بین ساعت 16 تا 20 میباشد که فرصت مناسبی برای مراجعه بیماران شاغل و ساکن این منطقه محسوب میشود.
در جمعبندی، دکتر اشرف نصری به عنوان متخصص بیماریهای پوست، مو و زیبایی در تهران با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، گزینهای معتبر برای دریافت خدمات درمانی و مشاورهای در این حوزه به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نوبت اینترنتی باید به نام خود بیمار باشد در غیر اینصورت پذیرفته نمی شود.نوبت تکراری نمی پذیریم
رسالت - چهارراه سرسبز - ساختمان پزشکان سرسبز - پلاک ۶۴۶ - واحد ۶ - ط دوم
تشخیصشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲من با مصرف دارویی پسوریازیس شدید گرفتم دکتر جای دیگه رفتم نتونستن درمان کنند و تشخیص اشتباه دادند اما وقتی خانم دکتر نصری من رو دیدند با تشخیص دقیق شون تونستن من رو درمان کنند و کاملا راضی هستم و اینکه دکتر بسیار در کارشون مهارت دارند.
۱۴۰۵/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۰از تشخیصشون واقعا راضی بودم
۱۳۹۷/۰۴/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ریزش مو داشتم که خیلی کمکم کردن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۱لکه های پوستی داشتم بر طرف شد
۱۳۹۷/۰۲/۱۶نتیجه خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۴ریزش مو و هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دخترم جوش صورت داشت سه جلسه رفتیم فعلا تحت درمان هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ریزش مو داشتم و خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۱/۱۸Aliiiii
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر پوست
۱۴۰۰/۰۲/۲۹کارشون و راهنماییشون خوب بود ریزش موهام قطع شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۱تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۳پوست بدن صورتم بعد شوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۷فعلا یهجلسه ویزیت شدم .نتیجه کامل نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷جوش های صورت و پشت درحال درمان هست
۱۴۰۱/۱۱/۰۵بسیارخوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خوبه تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار پزشک محترمی هستند و داروی مناسب برای شوره سرم تجویز کردند. برای جوش صورتمم تحت درمان هستم و فعلا کنترل شده.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸برای اگزما درمان خوبی بود کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴مشکل پوستی خارش حساسیتی تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۳زخم زانوی پسرم با یک نسخه خوب شد واقعا راضی بودم ممنون
۱۴۰۰/۰۱/۳۰جای جوش آره نتیجه گرفتن
۱۳۹۹/۰۷/۲۷خیلی با صبر و حوصله کارشونو انجام میدن و هنوز تحت معالجه هستم جواب خوبی هم گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵خوب است.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۳مشکل من درمورد ناخن هام بوده که خیلی بهترشده خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲لک صورت
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برای ریزش مو و جوش صورت کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۷خارش بدن داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷پوست. معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۲۴جوش صورت و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۱برای ریزش مو پیش
۱۴۰۱/۰۴/۱۹فقط یکبار ویزیت ولی نتیجه تا الان خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ریزش مو در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۲/۰۱/۳۱لک پوستی در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹جوش صورت .خوب بود درمانشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۲با تجربه با اخلاق با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۱۶ریزش مو
۱۳۹۸/۰۸/۲۰خوببودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۱۰تشخیص عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دچار ریزش مو شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل جوش صورت داشتم با قرص درحال درمانه ولی برای جای جوش لیزرو پیشنهاد کردن
۱۳۹۸/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل ریزش مو داشتم و خداروشکر حل شد.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴برای جوش های صورت و بدن
۱۴۰۲/۰۴/۲۲مشکل پوست
۱۴۰۴/۰۳/۰۱برای درمان اسکار مراجعه کردم خدمت ایشون و واقعا راضی بودم
۱۳۹۸/۰۳/۳۰دکتر کاربلدی هستند و راهنمایی های مفیدی دارند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲برای جوش مراجعه کردم عالی بودند
۱۴۰۲/۰۳/۲۲BAD NABOOD
۱۳۹۸/۰۶/۰۸عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۸فعلا دوره درمان تمام نشده ولی فعلا راضی هستم و نتایج مثبت بوده.
۱۳۹۹/۱۱/۱۰تشخیص درست پوسته شدن پوست صورت و سر و درمان با هزینه کم دارویی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷قبلا مراجعه کرده اه،نتیجه گرفته ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۳شانه های پر جوش داشتم با مصرف داروها کم شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۲جوش می زدم. رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۹برای موهام بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۴/۱۴در رابطه با جوش صورت و موی زائد
۱۳۹۸/۰۳/۲۸عالی ریزش مو داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بدنم حساسیت پیدا کرده بود با راهنمایی های ایشون کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۲اگزما و مشکل حل شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۶کارشون بسیار عالییه جوانسازی پوست با لیزر داشتم خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۳/۳۰چندین نوبت ویزیت شدم توسط،ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۸پوست صورت . برای دخترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بهترین هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۲جوش صورت، در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۹جوش و خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خودم وچندیپ نفر از اقوام وخانواده چندین ساله بهشون مراجعه کردیم ونایجه عاالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خوب بود ولی چون بیمار شدم نتونستم ادامه بدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۵فعلا هیچی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲آکنه داشتم و طی یک ماه اخیر راضی بوده ام.
۱۳۹۸/۰۵/۲۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام دکتریه نوارعصب برام گرفتن خیلی کارشون خوب بکد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خوبه واقعا
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مشکل پوست عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی دکتر خوبی هستش جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷جوش صورت. رفع شد.بزارید اینارو آخر نوبت دهی. زور ک نیس نظر خواهی.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بسیار در کارشون ماهرهسثند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸مشکلم تاخیر در وقت دهی و قیمت بالا هست
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹خارش پوست واگزما
۱۴۰۴/۰۸/۲۲سلام من بخاطر منشی ایشون دیگه نمیروم مطب وبا اینکه خانم دکتر خوبند و۱۵ سال است مریض ایشون بودم دیگه مراجعه نمیکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷ریزش مو
۱۴۰۰/۰۱/۲۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۱/۱۴در حال درمان هنوز دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ریزش مو
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۸دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۱میخ چه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من در ابتدای درمان هستم وکک های صورتم رو لیزر کردن، به گفته خود دکتر باید صبور باشم تا نتیجه خوبی ببینم الان تقریبا 2ماه هست لیزر کردن ،جاش هنوز تو صورتم هست ولی به نظرم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱مشکل پوستی و بینظیر هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶پوست پوست شدن پا
۱۴۰۰/۰۷/۰۳ریزش مو داشتم و درمان شد
۱۴۰۱/۱۱/۳۰اگزمای دست من خیلی بد و شدید بود با یه نسخه خوبش کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱برای جوشهای صورتم مراجعه کرده بودم و تا حدی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالییی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶علت جوش زیر پوستی صورت دخترم ونتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ریزش ابرو در اثر قارچ داشتم که هم مشکل پوست پوست شدن ابروهام برطرف شد هم اینکه ابروهام کاملا پر شدن.
۱۳۹۸/۰۵/۰۸دکتر خیل
۱۴۰۱/۰۵/۲۹ریزش مو داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۹ریزش مو
۱۴۰۱/۱۲/۲۰جوش های صورتم کاملا از بین رفتند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳مشکل ریزش مو داشتم هنوز تحت درمانم بعد از ویزیت اول ریزشموهام نصف شدن ولی بعد از ویزیت دوم تفاوت چندانی نداشته...
۱۴۰۳/۱۱/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۲دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶پوست صورتم پر از جوش بود وبه وسیله درمان ایشون الان صافه صافه
۱۴۰۰/۰۹/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۰لک صورتی و ریزش مو
۱۴۰۳/۰۲/۰۴ریزش موهام
۱۴۰۴/۰۷/۲۸ریزش مو داشتم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۹سلام همسرم مشکل ریختن مو و ریش داشتند که با دادن دارو بهبود یافتند
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰فعلا خوب بوددده برای جوش های صوزتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خارش و درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹اگزما داشتم و خیلی سریع درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر بسیار حاذق هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۶هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۸/۰۶/۲۱عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۱۴بار اول خوب بود بار دوم نه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵هنوزنتیجه نگرفتم دوهفته میشه دارومصرف میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۱۶دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عالی بودند
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۴اگزما پوستی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۰دکتر خوبیست
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۵خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۷/۱۶عالی بود مشکل سوختگی از ناحیه صورت داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶دکتر خیل
۱۴۰۱/۰۵/۲۹مشکل پوست
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پزشکی بسیار بااخلاق و کاردرست
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مو می آقا
۱۳۹۹/۰۶/۰۸ایشون کارشون عالی بود ریزش مو داشتم و کاملا برطرف شده
۱۴۰۰/۰۳/۰۸داروی اضافی و گران قیمت در نسخه نبود و مشکل من پوسته پوسته شدن التهاب صورت بود که بهتر شده
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عااااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴اکنه خوب بود.
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱درحال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۴من پوستم از شدت چرک زیاد رحم می ریخت که در2 ماه کامل خوب شدم فقط سریال مونده که 3 ماه دیگه برطرف می شه
۱۳۹۸/۰۷/۰۴ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۱۶ریزش مو داشتم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰برای جوش پسرم فعلا تحت درمان هستند تا الان خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ریزش مو داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰مشکل پسوریازیس داشتم و ایشان عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳اگزما دور چشم داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶درمان آکنه
۱۳۹۷/۰۴/۲۵عاللللللییییییییییییییی
۱۴۰۰/۰۲/۱۰پدرم مشکل اگزما داشتن که حل شد کارشون بسیار خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تشخیص دقیق و درمان مناسب
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر خیل
۱۴۰۱/۰۵/۲۹عالی خانم دکتور واغعن متخصصن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸برای جوش های صورتم رفتم، دکتر با صبر حوصله درمان کردن و اول از همه آزمایش خون گرفتن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالیییه
۱۳۹۷/۰۹/۲۱عالی هستند و با سواد
۱۴۰۱/۱۱/۰۸آکنه و لک شدید صورت و بدن در دوره درمان شش ماهه کاملا برطرف شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷به نظرم رویش موهام بیشتر شده و ریزش هم کمتر شده بعد از چهار بار مراجعه
۱۴۰۰/۰۲/۰۱اکنه و تا حد زیادی به بهبودیش کمک کردند
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر بد اخلا
۱۴۰۳/۰۸/۱۸در رابطه با مشکل پوست سرم مراجعه داشتم ,موفقیت آمیز بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۵مشکل پوستی بهتر شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالیییه
۱۴۰۱/۰۶/۲۲بسیار عالی و نتیجه درمان ایشان فوق العاده بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰شپش سر دخترم و درمان قطعی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷همه چیز به جز وضعیت نوبت دهی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بله همسرم قارچ انگشت شصت پا داشتند که بلافاصله تشخیص و آزمایش نوشتند و سپس با تجویز دارو بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۳/۰۳/۰۷جوش صورت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷زخم درپا
۱۴۰۰/۰۲/۰۶اگزما داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۲پوست پوست شدن صورت ، دارو داد تا مصرف کنم تا نتیجه چی بشه . نسخه سنگین و گرون هم ننوشت فقط دارو هاییی که لازم داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بیماری لوپوس( dle) داشتم توسط ایشان بیماریم کنترل شد. الان دوباره بیماری خودشو نشون داده
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ریزش مو
۱۴۰۳/۰۴/۲۴چربی پوست و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۲برای جوش صورت و عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۱در خصوص ریزش مو به ایشان مراجعه کردم و از نتیجه بعمل اومده راضی هستم
۱۳۹۷/۰۴/۲۵هنوز داروها استفاده نکردیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تشخیص ودرمان ایشان عالی است
۱۴۰۲/۰۱/۲۸خیلی خوب بود فقط ادرس جدید دکتر ندارم بازم پیشش برم
۱۳۹۸/۰۷/۱۱مشکل من لکه
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۷ایشون بهترین دکتر پوست هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴جوش صورت
۱۴۰۳/۱۰/۰۶دکتر خوبی هستن و من تحت درمانم امیدوارم نتیجه خوبی دلشته باشه
۱۳۹۸/۰۸/۰۲خوب ب وده است
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن من درمانم هنوز ادامه داره
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰اگزمای پوستی که مداوا شده بود اما دوباره عود کرده
۱۳۹۹/۰۸/۲۵خانوادگی برای هر مشکل پوستی پیش ایشون میریم و خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳حساسیت
۱۴۰۰/۱۱/۱۰حدود چهار ماه تحت نظر خانم دکتر هستم پوست صورتم جوش داشت که خداروشکر برطرف شده و یک ضایعه پوستی در صورتم بود که فریز کردند وهیچ جای لکی نماند واقعا راضی هستم ازشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سالها بود از جوشهای روی صورتم رنج می بردن،بعد چندماه که خدمت خانم دکتر رسیدم بصورت شگفت آوری بهتر شدم.
۱۳۹۷/۰۳/۳۰فعلا تحت نظرم تاثیری ندیدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۴بسیار متخصص و باتجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳از طبابت ایشان راضی ام تشخیص درستی دارند
۱۴۰۱/۰۱/۱۵تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۳/۰۷/۱۰زگیل کنار ناخن داشتم دکتر زیاد عوض کردم اما جواب نگرفتم ک در نهایت توسط ایشان درمان شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۷فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶خوبن من راض
۱۴۰۳/۰۸/۱۳فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن . من کاملا از نحوه ی درمانم راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹فعلا اول درمان هستم ولی بسیار خوش رویی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹مشکل پوست پوست شدن کف سر
۱۳۹۸/۰۹/۱۰مدت ها بود شنیده بودم که پسوریازیس دارم اما ایشون گفتن این تشخصی غلط هست و اگزما هست . درمان نشدم اما از برخورد خودشون راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳صورتم جوش داشت با یک ویزیت در حال بهبود است ایشان بسیار عالی و دلسوز هستند.
۱۳۹۹/۰۸/۱۳خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۳دکتر بسیار خوبی است من خیلی سریع مشکل پوستیم خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۷مشکل شوره سر داشتم تحت درمانم و تا حدودی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ریزش مو که با کمک داروهای ایشان کمتر شده است
۱۴۰۴/۰۷/۱۹ریزش مو داشتم کمتر شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۵مشکل پوستی داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بود واقعا نتیجه سریع و عالیی گرفتم. فکرشو نمیکردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۱برداشتن خال
۱۴۰۱/۱۰/۰۵مشکل پوست
۱۴۰۰/۱۰/۲۵