ایشون جز بهترین پزشکان غدد هستند ک تو بهترین زمان ممکن تونستن بیماری تیروئید مادرم تشخیص بدن. خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
من تحت نظر ایشون هستم. عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
من سرطان تیروئید داشتم هم تشخیصشون عالی بود،هم خوش اخلاق و با حوصله هستن....
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
عالی . دکت
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
پزشک عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بسیار دکتر حاذقی هستن.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
مامانم قند داشت بهترین تجویزی که تو این مدت دیدم و به همه معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
کبدم چرب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
دیابت داشتم و رو به بهبود هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹
تیرویید عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
عالی و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
دیابت و تیرویید در دوره بارداری و عالی بودند
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
بسیار دکتر حاذق و خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
از شیوه درمانی ایشون بسیار راضی هستیم.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹
کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خوب بود.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
مشکل تروئیدی و اکنون تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مشلک قند خون
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
کم کاری تیروئید در بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
تیروئید دارم از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
حرف ندارن
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دیابت دارم ودر تزریق انسولین راهنمایی تعویض انسولینم .و نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
سلام تیروید پروکار داشتم واقعا معجزه کرد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
بهترین دکتر غدد با معلومات بالا و اخلاق نمونه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
دیابت خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
تیروئید داشتم زیر نظر دکتر بودم
۱۳۹۷/۰۲/۰۴
کاردکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳
من تیروئید دارم واز دکتر خیلی راضی هستم خداوند بهشون سلامتی بده پایدار باشن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تشخیص دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
مادرم دیابت دارن ایشون انسولین تجویز کردن بسیار دکتر خوش اخلاق وحاذقی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۳
دکتر خوبیه در کل
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
تیروئید
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
تشخیص با حوصله و دقیق
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
مشکل دیابت دارم که در کنترل دیابت بهم کمک زیادی کردن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
مشکل کم کاری تیروئید دارم و زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عاااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالی برای هورمون
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
غدد داشتم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
دیابت عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
عالی بودن عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
تبرید قند خون زیر نطر دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
درود
از نحوه برخورد و عملکردشان راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
سلام خوبه مشکلی ندارن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
مشکل دیابت.بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
من توی بارداری مشکل تیروئید پیدا کردم با تجویز ایشون به رسیدگی و رفع شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
عااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
کم کاری غدد دارند وچندین سال زیر نظر ایشان هستن ازکارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
دکتر عالی هستن و من 7ساله تحت نظرشونم و حتی تو بارداری دیابت بارداری گرفتم کاملا 9ماه رو تنظیم نگه داشتن قند منو
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
دیابت و تیروئید، ک راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خودم مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
بسیار عالی است.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دکترعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
به علت بیماری دیابت تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
من نتی
۱۳۹۹/۰۵/۰۲
تیروید والان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
واقعا عالی .
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
دکتری بسیار مجرب و خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دیابت چربی خون
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دیابت عالی هستند داروی خارجی تجویز میکنند داروی به درد نخور ایرانی نمیده
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
تیروئید درحال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربون وصبوری هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
عالی ست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
فشار خون
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
دکتر بسارخوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
ده سال هست که کم کاری تیرویید دارم و از ده سال پیش زیر نظر اقای دکتر هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بسیار دک
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۲
کم کاری تیروئید
فعلا دارو تجویرنکردن
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
فوق الع
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عالی
دکتر غدد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
تیرویید.عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۲
دکتر خوب و خوش اخلاق و کاملا به حرفای مریض گوش میده
۱۳۹۹/۰۴/۲۲
در حال درمان تیروید کم کار
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دیابت ،خانمم دیابت داشتند وزیر نظر دکتر تونستن کنترل کنند
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
مشکل تیروئید داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
عالیییییی و خووووش اخلااااق و واقعاااا وااارد و کاملا باحوصله عالین پدرم برای دیابت و خودم برای کیست و تیروئید و... مراجعه کردیم و خیلی راضیی هستیم هر 2 .
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتد بسیار توانمند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
دیابت داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بسیار عالی و کارآمد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
تودهــ
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
ایشان فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دیابتی هستم و تجویز دارو و پیگیری ایشون عالییی هست
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
دیابت داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
کم کاری داشتم و عالی بودن و کنترل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مریضش هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
تشخیص ایشان بسیار عالی است
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
گواتر داشتم با نظرات دکتر بهتر هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
جراحی تیروئید از آقای دکتر خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
سلام قند وچربی داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
پرکاری اتیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
سلام بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
سلام من مشکل دیابت داشتم قندخونم بسیاربالاونامنظم بوده ولی از وقتی دکترسیدجواد سیادتان مراجعه کردم قندخونم نرمال وکنترل شده و بسیار دکتر مهربون ودلسوزی هستند ومن ازشون راضی ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
کم کاری تیروئید و خدا رو شکر کنترل شده
۱۳۹۹/۰۱/۱۷
خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
دکتر خوش اخلاق و بسیار مسئولیت پذیر در قبال بیماران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
دیابت نوع 2
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
خیلی خوش اخلاق هستند و برای مریض وقت میذارند
من مشکل کم کاری تیرویید دارم و فعلا درحال درمان هستم
برای رشد عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عالی و معجزه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بهترین
۱۳۹۹/۰۸/۰۲افزایش قد
۱۴۰۰/۰۳/۲۶دیابت نوع 2
۱۳۹۹/۰۶/۱۰تیروید م کم کار هست کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۸بسیار عا
۱۳۹۸/۱۲/۰۵تحت درمان هستم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بالا بوذن قند خون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی تشخیص میدهند
۱۳۹۹/۱۰/۲۵مشکل التهاب غده تیروئید داشتم تشخیص خوبی دادن
۱۳۹۹/۰۹/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۳قد فرزندم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵بیماری دیابت ،در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸برای رشد فرزندم در حال مصرف دارو
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عالی با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۲۴مشکل فشار خون وبهتر شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶پزشک باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار با تجربه و حاذق
۱۳۹۹/۰۱/۳۱عااااالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷تیروئید پرکار داشتیم و کنترل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بسیار حاذق و متخصص
۱۳۹۹/۰۴/۱۵ایشون جز بهترین پزشکان غدد هستند ک تو بهترین زمان ممکن تونستن بیماری تیروئید مادرم تشخیص بدن. خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹من تحت نظر ایشون هستم. عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱من سرطان تیروئید داشتم هم تشخیصشون عالی بود،هم خوش اخلاق و با حوصله هستن....
۱۳۹۹/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۰عالی . دکت
۱۴۰۰/۰۱/۱۶پزشک عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بسیار دکتر حاذقی هستن.
۱۴۰۰/۱۲/۲۲مامانم قند داشت بهترین تجویزی که تو این مدت دیدم و به همه معرفی کردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸کبدم چرب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۲دیابت داشتم و رو به بهبود هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹تیرویید عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عالی و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۴دیابت و تیرویید در دوره بارداری و عالی بودند
۱۳۹۸/۱۰/۲۳بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۳/۱۰بسیار دکتر حاذق و خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱از شیوه درمانی ایشون بسیار راضی هستیم.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خوب بود.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳راضی بودم
۱۳۹۹/۰۱/۱۷مشکل تروئیدی و اکنون تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مشلک قند خون
۱۳۹۹/۰۸/۲۶کم کاری تیروئید در بارداری
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تیروئید دارم از ایشان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱حرف ندارن
۱۳۹۹/۰۴/۳۰دیابت دارم ودر تزریق انسولین راهنمایی تعویض انسولینم .و نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۵سلام تیروید پروکار داشتم واقعا معجزه کرد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بهترین دکتر غدد با معلومات بالا و اخلاق نمونه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دیابت خوب
۱۳۹۹/۰۵/۱۴تیروئید داشتم زیر نظر دکتر بودم
۱۳۹۷/۰۲/۰۴کاردکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۳من تیروئید دارم واز دکتر خیلی راضی هستم خداوند بهشون سلامتی بده پایدار باشن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تشخیص دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳مادرم دیابت دارن ایشون انسولین تجویز کردن بسیار دکتر خوش اخلاق وحاذقی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۲۳دکتر خوبیه در کل
۱۴۰۰/۰۸/۰۸تیروئید
۱۴۰۰/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۷تشخیص با حوصله و دقیق
۱۳۹۸/۱۰/۳۰پزشک با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشکل دیابت دارم که در کنترل دیابت بهم کمک زیادی کردن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰مشکل کم کاری تیروئید دارم و زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عاااالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی برای هورمون
۱۳۹۹/۰۴/۰۹غدد داشتم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دیابت عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۱عالی بودن عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵تبرید قند خون زیر نطر دکتر بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰درود از نحوه برخورد و عملکردشان راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷سلام خوبه مشکلی ندارن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۸مشکل دیابت.بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۴من توی بارداری مشکل تیروئید پیدا کردم با تجویز ایشون به رسیدگی و رفع شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸عااالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱کم کاری غدد دارند وچندین سال زیر نظر ایشان هستن ازکارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر عالی هستن و من 7ساله تحت نظرشونم و حتی تو بارداری دیابت بارداری گرفتم کاملا 9ماه رو تنظیم نگه داشتن قند منو
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۱دیابت و تیروئید، ک راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خودم مراجعه نکردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار عالی است.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکترعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۴به علت بیماری دیابت تحت نظر ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸من نتی
۱۳۹۹/۰۵/۰۲تیروید والان خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۵/۰۶واقعا عالی .
۱۳۹۹/۰۵/۲۷دکتری بسیار مجرب و خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دیابت چربی خون
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دیابت عالی هستند داروی خارجی تجویز میکنند داروی به درد نخور ایرانی نمیده
۱۴۰۰/۰۳/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۲تیروئید درحال درمان
۱۳۹۹/۰۶/۲۱تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دکتر خیلی خوش اخلاق ومهربون وصبوری هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی ست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹فشار خون
۱۳۹۹/۰۱/۲۶دکتر بسارخوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ده سال هست که کم کاری تیرویید دارم و از ده سال پیش زیر نظر اقای دکتر هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار دک
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب بود
۱۳۹۸/۰۸/۲۲کم کاری تیروئید فعلا دارو تجویرنکردن
۱۳۹۹/۰۴/۱۹فوق الع
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی دکتر غدد
۱۴۰۰/۰۷/۰۶تیرویید.عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۲دکتر خوب و خوش اخلاق و کاملا به حرفای مریض گوش میده
۱۳۹۹/۰۴/۲۲در حال درمان تیروید کم کار
۱۳۹۹/۰۶/۲۲تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دیابت ،خانمم دیابت داشتند وزیر نظر دکتر تونستن کنترل کنند
۱۴۰۰/۰۹/۱۱مشکل تیروئید داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۴عالیییییی و خووووش اخلااااق و واقعاااا وااارد و کاملا باحوصله عالین پدرم برای دیابت و خودم برای کیست و تیروئید و... مراجعه کردیم و خیلی راضیی هستیم هر 2 .
۱۳۹۹/۱۱/۱۱تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتد بسیار توانمند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰دیابت داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بسیار عالی و کارآمد
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تودهــ
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ایشان فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دیابتی هستم و تجویز دارو و پیگیری ایشون عالییی هست
۱۳۹۹/۱۰/۰۳دیابت داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۵کم کاری داشتم و عالی بودن و کنترل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۶مریضش هستم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱تشخیص ایشان بسیار عالی است
۱۳۹۹/۱۲/۰۸گواتر داشتم با نظرات دکتر بهتر هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲جراحی تیروئید از آقای دکتر خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام قند وچربی داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳پرکاری اتیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۱۹سلام بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام من مشکل دیابت داشتم قندخونم بسیاربالاونامنظم بوده ولی از وقتی دکترسیدجواد سیادتان مراجعه کردم قندخونم نرمال وکنترل شده و بسیار دکتر مهربون ودلسوزی هستند ومن ازشون راضی ام
۱۳۹۸/۱۱/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶کم کاری تیروئید و خدا رو شکر کنترل شده
۱۳۹۹/۰۱/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دکتر خوش اخلاق و بسیار مسئولیت پذیر در قبال بیماران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶دیابت نوع 2
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خیلی خوش اخلاق هستند و برای مریض وقت میذارند من مشکل کم کاری تیرویید دارم و فعلا درحال درمان هستم
۱۳۹۷/۰۳/۳۰کم کاری تیرویید که به لطف دکتر کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر بسیارخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲واقعا عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۰مشکل دیابت و بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۸تیرویید
۱۳۹۹/۰۲/۲۲بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۳۰فوق العاده دانا و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵قند خون،بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۷من برای مشکل تیروئیدم مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تیروئد، نتیجه هم عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بسیار حاذق و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عالی بوده
۱۴۰۰/۰۶/۲۷مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۵/۱۸تیرویید و چربی خون
۱۳۹۹/۰۱/۲۴مشکل دیابت داشتم...خداراشکر...
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸مشکل هورمونی ودرمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۴دکترعالی باتشخیص عالی من کمبود کلسیم دارم وغغدپاروتیروییدم ازدست دادم الان باتجویزش خداروشکر سرحالم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷مشکل هورمونی داشتم تحت نظر ایشونم تا الان خوب بوده و راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بنده تروئیدپرکارداشتم قطری یداستفاده کردم وبستاررازی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر بسیار خوبی هستن الان تقریبا4سال هست ک تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتربسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰قند خون تا موقعی که به ایشان مراجعه میکردم خوب بود ولی حالا خوب نیستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲برای دیابت تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹تیروئید داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳عالی از هر نظر
۱۳۹۸/۱۱/۲۷قند خون،کنترل قند
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی، پرکاری تیرویید خیلی زود تنظیم شد
۱۳۹۹/۰۱/۱۶مشکل کم کاری تیروئید. خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۲تیرویید
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر بسیار مهربان و با درایتی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۹چکاب کردم و مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکتر با سواد وخوبیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دیابت.تحت کنترل
۱۳۹۹/۰۴/۲۵مشکل قد فرزندم بود که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالی و حرفه ای و درجه یک هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۱۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دیابت بارداری داشتم خیلی خوب مراقبت و تجویز میکردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بی نظیرترین دکتری که میتونم نام ببرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مشکل کم کاری تیروئید داشتم کارشون عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۶مشکل هورمون و پرولاکتین داشتم الحمدلله بهتر شدم الان هورمون نرماله
۱۴۰۰/۰۳/۰۵دیابت بارداری
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دیابت وروند رو به بهبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی خیلی عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار خوش برخورد و با متانت هستند خیلی عااااالی گوش میدهند و هنوز تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۱ترویید
۱۴۰۰/۱۱/۰۵به خاطرتیرودید دخترم به ایشون مراجعه کردم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۱۰بسیار پزشک عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵من چندین سال است بدلیل بیماری تیروئید تحت نظر ایشان میباشم
۱۳۹۷/۰۶/۱۰مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰تیروئید ، عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۰کم کاری تیروئید .
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عالی هستن برای دیابت
۱۴۰۰/۰۳/۲۷زیرنظرشم ومشکل کلسیم وتیروییددارم خداروشکر دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۲تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۲۹مشکل دیابت
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار عالی .. دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بیمار تیروئیدی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹دکتر بسیار باتجربه خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی باحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دیابت و. ایشان عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۶هورمونی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عالی بهترین
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مشکل تیرویید
۱۳۹۷/۰۵/۲۰کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۲/۲۸بسیار با تجرب
۱۴۰۱/۰۱/۱۶واقعا بی نظیر هستن توی تشخیص
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۱مشکل دیابت دارم سه سال هست که زیرنظر دکتر هستم و بسیار بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳رشد قد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشوق دیگربیماران هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶