خوب بود
بسیار بااخلاق هستن.برای عدم اشتها و وزن کم دخترم مراجعه کردم
عالی بود
دکتر خوبیه
عالی بوده
دکتر بسیار خوبی هستن وتشخیصشون در مورد پسر من عالی بود
تا الان نتیجه نداشته
عالی بودن
عالی هستند
دخترم تیروئید داره میخام تحت نظر دکتر باشن
سلام دختر من خیلی کم غذا میخورد و شدی نداشت خیلی لاغر بود ولی از وقتی داروهای دکتر کرمی زاده ومیخوره عالیه همه چیزش واقعا راضیم
یکی از دوستان نزدیک در خصوص تغذیه فرزند مراجعه نمودن و از نتیجه و طول درمان راضی بودن
کم اشتها بوده ووزن کم داشته هنوز مشکل مان حل نوه
عدم رضایت
سلام من فقط یک جلسه پیش خانم دکتر رفتم دکتر خیلی خوب وخوش برخوردی هستن ازمایش برای دخترم نوشتند که انجام دادم وباز میخوام برم پیششون
کمبود وزن و قد دخترم
آره کمک می کند.
کوتاهی قد
برای قد پسرم رفتم دارو داد خوب بود
نوبت میخواستم
خواهرم مشکل رشد داشتن
من 3 سال زیر نظر ایشون بودم و واقعا ازشون راضی هستم
عالی هست
برای رشد
زارعی هستم دخترم ازیک ماهگی دچارکم کاری تیروئیدبودن زیرنظرایشون دوسال داروگرفتن بعدازدوسال دیگه نیازبه دارونبود
مشکل قد
دکتر خوبیه راضی
بسیار دکتر خوبی است
غدد تیروید
قد و وزن عالی بودن
دخترم خوب رشد نمیکرد الان خوبه
برا بلوغ زود رس
بلوغ زودرس
عالی عالی
مشکل رشد داشتم که نتیجه گرفتم
فعلا اوایل درمان هست
خوب بودن
پسرم جوش زده بود بخاطر بلوغ زودرس اوردمش پیش خانم دکتر خیلی خوب بود
دوستم مراجعه کرده
برای بهبود رشد دخترم و نتیجه گرفتم
بسیار باحوصله وخوش اخلاق وباتجربه
خیلی خوب هستند
رشد قد
بسیار خوب
دکتر خوبی هستند
راضی هستم
ایشون یک شخص مجرب هستن
خیلی خوب
بسیاررعالی
کوتاهی قد در سه سالگی
بسیارعالی
کوتاهی قد و وزن کم
دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای است
دکتر خوبی هست
بسیار عالی بود
بخاطر رشد
سلام دکتر کرمی زاده عالی هستن واسی دخترمبرای رشد قد مراجع کردن
متخصص هستن
فرزند من تحت نظر ایشان هستند، دکتر بسیار بسیار خوب، با دانش هستند
کوتاهی قد .و بعداز مصرف یک سال دارو قدم بلند شد
من چاق بودم ولی بهتر نشدم البته اون موقع بچه بودم و زیاد اهمیت نمیدادم ب داروهاش و ای چیزا ..
بذاچهارم اسغندنوبت داربم
عالی. برای رشد دخترم
برای کم اشتهایی فرزندم به ایشون رجوع کردم که خدا را شکر راضی بودم
بلوغ زودرس دخترم نتیجه ای که گرفتم عالی بود
آره به بیماران کمک میکند
راضی بودم
بسیار دکتر خوش اخلاق و باتجربه هستند وتشخیص شون عالی هست
بسیار عالی
مشکل تغذیه دخترم
راجع به رشد بچه رفتم کلی ادامه ندادم که نتیجه بگیرم
کمبود قد و وزن دختر سه ساله ا
برای خواهرم و چند تا از دخترای فامیلی که رفتن پیش ایشون نتیجه خیلی خوبی دیده اند
بسیار خوش اخلاق وباحوصله
خیلی خوب بود
بسیار دکتر خوب و حاذق هستند.
عالی،من مراجعه به ایشون رو به همه ی آشناها که بچه کوچک دارن رو همیشه پیشنهاد کردم
فرزندم کم کاری تیروئید داره .زیر نظر دکتره و راضی هستیم
مراجعه به ایشان برای درمان
هالاپن
سلام و عرض ادب
فعلا نظری ندارم
رشد خوب بودن
جهت رشد فرزندم مراجعه کرده ام
دختر خواهرم برای قدمراجعه کرده بود
درنوزادی فرزندم مشکل رشد داشتم نتیجه گرفتم اما الان به کمکشون نیازدارم ممنون میشم بهم وقت بدن
بلوغ زودرس.تشخیص و نتیجه بسیار خوب بود.
بهترین دکتر جهان هستن
بسیار عالی مشکل رشد
عاااااااالی
عالی هستن ایشون کنترل تیرویید و رشد قد و هیکل پسرم
به خاطر پایش رشد ویزیت شدیم و عالی بودن
بیماری سندرم داشت
دکتر خیلی خوبی است
عالی. مشکل بلوغ زود رس
نمیدونم
مشکل چاقی پسرم را داشتم و دارو دادند هنوز هم چاق است
خیلی خوب بود تشخیص خانم دکتر وراجع به رشد پسرم بود
دخترم چند سال پیش برای رشد قد و زن تحت نطر ایشان بودند
پیشگیری از بلوغ زودرس فرزندم و درمانهایی که توسط خانم دکتر انجام گرفت و نتیجه خوبی گرفتم
مشکل رشد قدی پسرم و تغذیه نامناسب
مشکل تغذیه ای وخداروشکر عالی بود
تشخیص اختلال رشد ولی بخاطر بیماری کرونا پیگیر نشدم
دکتر خوبی هس
هورمون رشذ
خیلی با حوصله هستند وتو کارشون عالی هستن
برای رشد مراجعه کردم و از کارشون راضی هستم
برای چکاب رفته بودم چکاب قد پسرم
پرکاری تیریید
بسیار تشخیص خوبی داشتند بهتر از این نمیشه
کوتاهی قد داشتم برطرف شد
عااالی بودن
دختر خواهرم مراجعه کرد و پسر خواهرم
سلام خسته نباشی نوبت میخوام برای قد وزن میخوام
ایشان دکتر خوبی هستند
دکتر خوبی است
کوتاهی قد وضعف جسمانی خوب بود
از همه نظر عالی هستن وبا تجربه
خوب بوده است
خوب و عالی
علایم بلوغ زودرس
بی نظیر هستن
عالی هستن
دکتر بسیار خوبی است
بسیار دکتر خوش برخورد و مهربانی هستن
خیلی خوبن
اقوام رفته بودن عالی بود
فوق العاده بود
هرمون بدن ضعیف
بسیار عالی و مهربان است سلام
کوتاهی قد فرزندم -خداروشکر نتیجه حاصل شد
کوتاهی قد فرزند آزمایش هورمونی نوشتند انجام شده جهت نشان دادن آزمایش
فوق العاده
کم کاری تیروئید
دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستن
برای درمان چاقی پسرم مراجعه کردم نتیجه خوبی گرفتم
برای رشد کودک کارش عالی بود
واقعا دکتر خوش اخلاق وخوبیه نظرش هم عالی
برای چک کردن قد و وزن پسرم رفته بودم خوب بود
خوب بوده
دکتر با
مشکل رشد.تاکنون نتیجه ای حاصل نشده
واقعا علی هستن
احتمال کم کاری تیروئید که متوجه شدیم مشکلی نیست
این دکتر را پیشنهاد می کنم...عالی
از تجویز ایشان راضی بودم
کم اشتهائی پسرم
رشد قد الان بهتر شد
عالی بودند
خوب بود...
برای تغذیه دختر م بردم پیشش عالی بود
رفع گردید
کوتاهی قدفرزندانم
دخترم مشکل رشد داره
مشکل رشد
واقعا خیلی خوبه داخل سه ماه ک اومدم 3 سانت رشد کردم عالیییییی
پزشک بسیار برجسته ای هستن
من دو تا بچه اولم رو پیش خانم دکتر آوردم خیلی تاثیر داشت رشدش ن زیاد شد قدشون بلند میشد
مشکل ترویید و خیلی خوی بود
در رابطه با کوتاهی قد فرزندم مراجعه کردم و نتیجه خیلی بهتر شدن
چک کردن کودک.
بسیار پزشک با تجربه هستند
مادرم دیابتی هستند و چند سال بیمار دکتر کرمی بودند.
متخصص بسیار توانمندی است
عالی هستن. برای کم کاری تیروئید برای دخترم مراجعه کردم
در حال درمان
برای رشد دخترم مراجعه کردم خانم دکترعلی هستند
بسیاردکترباتجربه ای هستن. منکه خیلی راضی ام ازشون
بسیار عالی هستند
عالیییییییی
قدم رشد نمیکرد
تیرویید
بهترین دکتر
اضافه وزن پسرم
دکتر فوق العاده ای هست
مطلوب بود
دکتر زهره کرمی راده
کمبود وزن و رشد
رشد کودک زیر نرمال
پسرم مشکل داشت
غالی ذذز
نوزاد نارس داشتم
دکتر بسیا
دکتر دوران بچگی من بودم راضی بودم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ملاصدرا - ابتدای خیابان حکیمی - سمت راست - ساختمان نیکان
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار بااخلاق هستن.برای عدم اشتها و وزن کم دخترم مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۳/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی بوده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن وتشخیصشون در مورد پسر من عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۷تا الان نتیجه نداشته
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دخترم تیروئید داره میخام تحت نظر دکتر باشن
۱۳۹۹/۰۴/۱۷سلام دختر من خیلی کم غذا میخورد و شدی نداشت خیلی لاغر بود ولی از وقتی داروهای دکتر کرمی زاده ومیخوره عالیه همه چیزش واقعا راضیم
۱۳۹۸/۱۱/۱۹یکی از دوستان نزدیک در خصوص تغذیه فرزند مراجعه نمودن و از نتیجه و طول درمان راضی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷کم اشتها بوده ووزن کم داشته هنوز مشکل مان حل نوه
۱۳۹۹/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۷سلام من فقط یک جلسه پیش خانم دکتر رفتم دکتر خیلی خوب وخوش برخوردی هستن ازمایش برای دخترم نوشتند که انجام دادم وباز میخوام برم پیششون
۱۳۹۹/۰۶/۰۲کمبود وزن و قد دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶آره کمک می کند.
۱۴۰۰/۰۵/۱۴کوتاهی قد
۱۳۹۷/۰۲/۰۵برای قد پسرم رفتم دارو داد خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۱نوبت میخواستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خواهرم مشکل رشد داشتن
۱۳۹۹/۱۱/۱۷من 3 سال زیر نظر ایشون بودم و واقعا ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۸برای رشد
۱۴۰۰/۰۲/۰۳زارعی هستم دخترم ازیک ماهگی دچارکم کاری تیروئیدبودن زیرنظرایشون دوسال داروگرفتن بعدازدوسال دیگه نیازبه دارونبود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکل قد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۲۲دکتر خوبیه راضی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۰غدد تیروید
۱۴۰۱/۰۱/۱۷قد و وزن عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲دخترم خوب رشد نمیکرد الان خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱برا بلوغ زود رس
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بلوغ زودرس
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳مشکل رشد داشتم که نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱فعلا اوایل درمان هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پسرم جوش زده بود بخاطر بلوغ زودرس اوردمش پیش خانم دکتر خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹دوستم مراجعه کرده
۱۴۰۰/۰۷/۱۴کوتاهی قد
۱۳۹۹/۱۰/۲۶برای بهبود رشد دخترم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار باحوصله وخوش اخلاق وباتجربه
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۵رشد قد
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۳راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ایشون یک شخص مجرب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیاررعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷کوتاهی قد در سه سالگی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۵کوتاهی قد و وزن کم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای است
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بخاطر رشد
۱۳۹۹/۰۳/۲۰سلام دکتر کرمی زاده عالی هستن واسی دخترمبرای رشد قد مراجع کردن
۱۳۹۹/۱۲/۲۹متخصص هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۸فرزند من تحت نظر ایشان هستند، دکتر بسیار بسیار خوب، با دانش هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴کوتاهی قد .و بعداز مصرف یک سال دارو قدم بلند شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۹من چاق بودم ولی بهتر نشدم البته اون موقع بچه بودم و زیاد اهمیت نمیدادم ب داروهاش و ای چیزا ..
۱۳۹۸/۰۷/۲۳بذاچهارم اسغندنوبت داربم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷عالی. برای رشد دخترم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰برای کم اشتهایی فرزندم به ایشون رجوع کردم که خدا را شکر راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸بلوغ زودرس دخترم نتیجه ای که گرفتم عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۷آره به بیماران کمک میکند
۱۳۹۹/۰۳/۰۷راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۱۰بسیار دکتر خوش اخلاق و باتجربه هستند وتشخیص شون عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶مشکل تغذیه دخترم
۱۳۹۹/۰۳/۱۲راجع به رشد بچه رفتم کلی ادامه ندادم که نتیجه بگیرم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰کمبود قد و وزن دختر سه ساله ا
۱۳۹۸/۰۵/۰۹برای خواهرم و چند تا از دخترای فامیلی که رفتن پیش ایشون نتیجه خیلی خوبی دیده اند
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار خوش اخلاق وباحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار دکتر خوب و حاذق هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۴کوتاهی قد و وزن کم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی،من مراجعه به ایشون رو به همه ی آشناها که بچه کوچک دارن رو همیشه پیشنهاد کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳فرزندم کم کاری تیروئید داره .زیر نظر دکتره و راضی هستیم
۱۳۹۷/۰۲/۱۳مراجعه به ایشان برای درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۱هالاپن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام و عرض ادب
۱۴۰۰/۰۲/۱۴فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲رشد خوب بودن
۱۳۹۸/۰۴/۲۹جهت رشد فرزندم مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دختر خواهرم برای قدمراجعه کرده بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰درنوزادی فرزندم مشکل رشد داشتم نتیجه گرفتم اما الان به کمکشون نیازدارم ممنون میشم بهم وقت بدن
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بلوغ زودرس.تشخیص و نتیجه بسیار خوب بود.
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بهترین دکتر جهان هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴بسیار عالی مشکل رشد
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستن ایشون کنترل تیرویید و رشد قد و هیکل پسرم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴به خاطر پایش رشد ویزیت شدیم و عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴بیماری سندرم داشت
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی. مشکل بلوغ زود رس
۱۴۰۰/۰۲/۲۲نمیدونم
۱۳۹۸/۱۱/۰۶مشکل چاقی پسرم را داشتم و دارو دادند هنوز هم چاق است
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خیلی خوب بود تشخیص خانم دکتر وراجع به رشد پسرم بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دخترم چند سال پیش برای رشد قد و زن تحت نطر ایشان بودند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹پیشگیری از بلوغ زودرس فرزندم و درمانهایی که توسط خانم دکتر انجام گرفت و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹مشکل رشد قدی پسرم و تغذیه نامناسب
۱۴۰۰/۰۱/۱۶مشکل تغذیه ای وخداروشکر عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰تشخیص اختلال رشد ولی بخاطر بیماری کرونا پیگیر نشدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۵/۰۶هورمون رشذ
۱۳۹۹/۰۶/۱۹خیلی با حوصله هستند وتو کارشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۰برای رشد مراجعه کردم و از کارشون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۰برای چکاب رفته بودم چکاب قد پسرم
۱۳۹۷/۰۹/۰۷پرکاری تیریید
۱۳۹۷/۰۵/۲۴بسیار تشخیص خوبی داشتند بهتر از این نمیشه
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲کوتاهی قد داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۷عااالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۰دختر خواهرم مراجعه کرد و پسر خواهرم
۱۴۰۰/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سلام خسته نباشی نوبت میخوام برای قد وزن میخوام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ایشان دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۶/۲۰کوتاهی قد وضعف جسمانی خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۱از همه نظر عالی هستن وبا تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳علایم بلوغ زودرس
۱۳۹۹/۱۱/۰۴بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۰۷/۲۴کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار دکتر خوش برخورد و مهربانی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶خیلی خوبن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴اقوام رفته بودن عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۴فوق العاده بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲هرمون بدن ضعیف
۱۳۹۹/۱۰/۲۱بسیار عالی و مهربان است سلام
۱۴۰۰/۰۲/۰۴کوتاهی قد فرزندم -خداروشکر نتیجه حاصل شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۸کوتاهی قد فرزند آزمایش هورمونی نوشتند انجام شده جهت نشان دادن آزمایش
۱۴۰۰/۰۵/۲۴فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خوب بودن
۱۳۹۸/۰۸/۰۵دکتر با اخلاق و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸برای درمان چاقی پسرم مراجعه کردم نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای رشد کودک کارش عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۲واقعا دکتر خوش اخلاق وخوبیه نظرش هم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۶برای چک کردن قد و وزن پسرم رفته بودم خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۰خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۹دکتر با
۱۳۹۹/۱۲/۲۱مشکل رشد.تاکنون نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۷/۰۶/۳۰واقعا علی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰احتمال کم کاری تیروئید که متوجه شدیم مشکلی نیست
۱۳۹۸/۰۸/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱این دکتر را پیشنهاد می کنم...عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۴/۱۸از تجویز ایشان راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۲۸کم اشتهائی پسرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳رشد قد الان بهتر شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۹عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸خوب بود...
۱۴۰۰/۰۵/۱۸برای تغذیه دختر م بردم پیشش عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۲رفع گردید
۱۳۹۹/۱۱/۰۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵کوتاهی قدفرزندانم
۱۳۹۸/۰۵/۱۱دخترم مشکل رشد داره
۱۳۹۷/۰۸/۲۸مشکل رشد
۱۳۹۸/۰۵/۳۰واقعا خیلی خوبه داخل سه ماه ک اومدم 3 سانت رشد کردم عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱پزشک بسیار برجسته ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۱۲من دو تا بچه اولم رو پیش خانم دکتر آوردم خیلی تاثیر داشت رشدش ن زیاد شد قدشون بلند میشد
۱۳۹۹/۰۶/۲۸مشکل ترویید و خیلی خوی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱در رابطه با کوتاهی قد فرزندم مراجعه کردم و نتیجه خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲چک کردن کودک.
۱۳۹۹/۰۲/۱۸بسیار پزشک با تجربه هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مادرم دیابتی هستند و چند سال بیمار دکتر کرمی بودند.
۱۳۹۹/۰۷/۰۱متخصص بسیار توانمندی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی هستن. برای کم کاری تیروئید برای دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹برای رشد دخترم مراجعه کردم خانم دکترعلی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴بسیاردکترباتجربه ای هستن. منکه خیلی راضی ام ازشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۳۰قدم رشد نمیکرد
۱۳۹۹/۰۷/۱۰تیرویید
۱۳۹۸/۰۴/۱۴بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۵اضافه وزن پسرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر فوق العاده ای هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مطلوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکتر زهره کرمی راده
۱۳۹۹/۰۲/۲۱کمبود وزن و رشد
۱۳۹۷/۰۷/۳۰رشد کودک زیر نرمال
۱۳۹۷/۰۸/۰۱پسرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۹غالی ذذز
۱۴۰۰/۰۷/۱۷نوزاد نارس داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵دکتر بسیا
۱۴۰۰/۰۲/۰۴دکتر دوران بچگی من بودم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱