۱۳۳۷ نفر
دکتر محمدحسین دباغ منش

دکتر محمدحسین دباغ منش

فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم (اندوکرینولوژی)

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۵۴۶۸
۹۹% پیشنهاد کاربران
۶۶۰ نفر

مشکل تیروئید داشتم تحت نظر هستم راضی عستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

دیلبت دارم و بیش از 10 سال است که دیابت خود را تحت نظر ایشان کنترل کرده ام

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

گره تیرویید

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

تیروئید

۱۳۹۹/۰۲/۲۸

تیرویید تحت مراقبت هستم

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

کم کاری تیروئید دارم تا الان خداروشکر تحت نظر بودم وکنترل شده

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

بیماری تیروئید کم کار

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

من مشکل تیرویید دارم خداروشکر تنظیم شده و مشکلی ندارم.

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

برای بلوغ زودرس دخترم رجوع کردم و گفتن دور شده کاری از دستشون بر نمیاد

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

مطب بسیار شلوغ بود و نوبت ها درست برنامه ریزی نشده بود و دو سه ساعت منتظر ماندیم اما در نهایت پزشک با اخلاق و حاذقی هستند .

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۸/۰۴/۲۹

تیرویید

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

مشکل تیروئید دارم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

مشکل تیروئید، در حال معالجه هستم.

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

دوره ی درمانیم کامل نشده و هنوز جواب نگرفتم

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بله دکترخوبی است بیماری تیروئید داشتم عمل کردم

۱۳۹۸/۰۲/۰۸

دکتر بسیار

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

بسیار عااب

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

مشکل تیرویید داشتم با دارو برطرف شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

تیروئیت

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

دکتر ماهر و مهربان وبا حوصله

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

تیرویید وتحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

بسیار خوشرو و با حوصله

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بیمار ایشان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

کم کاری تیروئید دارم تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

تیرویید

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

با توصیه پزشک معرفی شدم وتحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

تیروئید دارم فقط یه بار مراجعه کردم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

جناب دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

کمکاری گواتر خیلی خوب بود کارشون

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

دیابت دارم وقتی زیر نظر ایشون بودم کنترل شد قندم بعد جابه جا شد آدرسش نداشتم الان قندم خیای بالا رفته

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

مشکل ایمنی بدن داشتم هنوز پیگیرم

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

بسیار عالی هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

کنترل بیماری تا خدود زیادی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تیروئید

۱۳۹۹/۰۱/۲۰

واقعا دکتر خوش برخوردی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

بسیار عالی و با حوصله هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

تیروئید پرکار

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

گره تیروئید داشتم ایشون تشخیص دادن عمل شدم و الان خوب خوب هستم واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

برای چک پزشکی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خیلی آروم و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

عالی و بسیار کاردان هستند

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

تیروییدکم کار

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

تشخیصشون عالی هست

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

من برای مشکل تیرویید مراجعه کردم بدقت معاینه کردند بسیار با سواد و واقعا استاد هستند و دارو تجویز کردند.

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

خو ب است

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

بسیار دکتر فهیم و خوش برخوردی هستن.

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

تیروئید و کارشون بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۲

پرولاکتین کنترل نسبی نه کامل

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دیابت دارم

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عالی ،با حوصله و مهمتر از همه خوش اخلاق ...واقعا تک و نمونه هستن !!!

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

کم کاری تیردیید

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

مشکل غدد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تیرویید

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

مشکلات غده تیروئید ، معاینه ، آزمایش ودر نهایت مصرف دارو

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

غده تیرایید

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

کم کاری تیروئید دارم تا الان خداروشکر تحت نظر بودم وکنترل شده تیروئید م.

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

اخلاقشون خوبه

۱۳۹۹/۰۸/۱۶

بسیار عالی خوش برخورد و با حوصله هستند

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بسیار عالی هستند من برای مشکل تیروئید مراجعه کردم

۱۳۹۸/۱۲/۰۴

چند سال قبل مادرم مشکل تیرویید داشتن تحت نظرشون بودن دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

نمیدانم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

فوقالعاده هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

تیرویید پرکار.تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

دیابت و تیرویید تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

مشکل تیروئید

۱۳۹۹/۰۷/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

کم کاری تیروئید .کنترل آن

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

واقعا دلسوز وحاذق هستن

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

کم کاری تیروبید داشتم وتشخیص ایشان بسیار عالی هست

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

مشکل گواتر داشتم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند

۱۳۹۸/۰۴/۱۲

مشکل تیرویید

۱۳۹۷/۰۸/۲۸

کم کاری تیروئید و تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

آره مشکل تیروئید

۱۳۹۷/۱۱/۰۷

گره تیروئید داشتم توسط خود دکتر نمونه برداری کردم و تشخیص ایشان این بود که شش ما بعد دوباره چکاب شوم جهت چکاب دوباره وقت میخام

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۴/۲۶

خوی بوب

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

با تجربه هستن ایشون واقعا

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

سالهاست ک زیر نظرشون هستم واقعا دکتر با تجربه و فهمیده ای هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

سلام عرض ادب خدمت دکتر دباغ منش و کلیه بیماران دکتر من تیروئید دارم از طبابت دکتر راضی هستم ممنونم از دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

تیرویید کم کا داشتم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

کم کاری تیرویید

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

خواهرام مشکل داشتن و هنوز تحت نظر هستن و دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

تیروید پرکار و حل شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

کمکاری تیروعید

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

پر کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

من نزدیک به 15 سال هست برای کنترل کم کاری تیرویید بیمار ایشان هستم و از عملکرد و درمان ایشان کاملاااا راضی میباشم.

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

تیروئید کم کار و ترشح غده پرولاکتین زیر نظر دکتر هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

التهاب تیرویید.بسیار زود مشکلم حل شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

کیست تیروئید داشتم خیلی خوب و با حوصله برخورد می کنند

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

من مشکل غددی داشتم کاملا معالجه شدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

دکترخبیاست

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

مشکل کم کاری تیرویید داشتم و الان درمان شدم و خیلی ازشون راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

مشکل تیرویید داشتم و الان با درمان دکتر بسیار خوب هستم

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

من جهت نارسایی غده فوق کلیوی مراجعه کردم درمان شدم خیلی بهترم

۱۳۹۹/۰۱/۰۲

بسیار دکتر درجه یک با تشخیص عالی واخلاق حرفه ای، ایشون وقت کافی دراختیار بیمار مبکیزلرن برلی شرح حال و سوالات مربوط به بیماریش

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

همسرم دیابت وخودم کم کاری تیرویید.. ایشون عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

کم کاری تیرویید

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

بسیار پزشک عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

نودل توگردن

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

کم کاری تیروئید تحت نظر

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

با سلام همسرم تیروئید پرکارداشت سمی براش قطره هسته ای تجویز کردن الان بعد از نه سال دوباره برگشته میخوام دوباره ویزیت بشن

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

خیلی خوبن

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

درزمان بارداری برای کنترل تیروئید رفتم پیش ایشون تیرئیدم کامل کنترل شدوالان بچم سالمه

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

تیروئیدکم کار

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

پزشک صبور و با تجربه

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

من مشکل تیروییدداشتم عالی بودن

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

پرکاری تیروئید

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

وری گود

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مشکل پاراتیرویید

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

پرسنل بودم وبیمارایشان هم بودم

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

کارش خوبه

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

پرولاکتینم بالا بود دکتر خیلی خوبی هستن دارو دادن تنظیم شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

برای تورم غده لنفاوی تشخیص خوب ودرمان به موقعه

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

دکتر واقعا کارش عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

خوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

من بیمار دکتر هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

تحت نظر

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

دکتر عال

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

تحت نظر

۱۳۹۹/۱۲/۰۶

مشکل تیروئید

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

آکرومگالی

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

بی نظیر و عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

تیرویید و گره گلو

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

کم کاری تیرویید

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

کیست داشتم نمونه برداری شد و مشکلی نداشتم

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

مشکل دیابت و فشار خون

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

تیروئید پرکار داشتم،تحت نظر ایشان خیلی بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۸/۰۴

بسیار پزشک با معلومات و با حوصله هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عالی هستند

۱۳۹۷/۰۵/۰۸

دکتر عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

تیرویید

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

عااالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

مشکل تیرویید عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

گره در کنار غده تیروئید

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

مشکل کم کاری داشتم والان 14ساله زیرنظرشون هسم کاملا عالی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

مشکل تیرویید و راضی بودم

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

خوب بودن

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

سلام دکتر با تجربه و تشخیص بالای دارند

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

گواتر داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

تیروئید دارم وتشخیص ومعالجه ایشان بسیارعالیست

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

تیروئید کنترل شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

دکتر عالی و باتحربه ای هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

خیلی خوب بوده

۱۳۹۷/۱۰/۰۶

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

من کم کاری تیروئید دارم و 6ماه زیر نظر ایشون بودم.کارشون عالیه.کم کاری از خودم بود ک دیگه ادامه ندادم درمانم رو

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

خوب بودد

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۰۳/۰۵

واقعا عالی و با اخلاق هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

دیابت گرفتم، تشخیص و درمان عالی و مهمتر اینکه اخلاق و صبر و حوصله عالی دارند خدا حفظشون کنه

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

دیابت عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

کارشون حرف نداره و تشخیصشون خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

من کم کاری تیرویئد داشتم و الان داروها را تنظیم کردند برا من و خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

تیرویید

۱۳۹۸/۱۲/۱۵

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

تیرویید

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

مشکل پرولاکتینوما داشتم.تشخیص و تجویزشون عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

دکتر ،خوش اخلاق و با تشخیص عالی می باشند.

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

پرولاکتین بالا نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بی نظریند استاد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

کمبودپتاسیم

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

گره داشتم و فرمودند باید عمل کنم تا خوب بشم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

کم کاری تیود دارم تحت درمان هستم دکتر خیلی توی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

انسان باشخصیت وباحوصله ای هست طبابتش بسیارعالیست

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

گره تیروییدی

۱۳۹۹/۰۵/۲۳

زمانی که ایشان درمانگاه داخلی بیمارستان سعدی بودند من هم کارشناس درمانگاه بودم بسیار متواضع و باشخصیت هستند و مادرم ، دایی ، عمه ، و چند تن دبگر از بستگان را به ایشان معرفی کردم که همگی بسیار راضی بودند

۱۴۰۱/۱۲/۲۳

عمل تروید کارش خوب

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

تیروید

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

دکتر خوب و کار بلد و با حوصله ای هستند

۱۴۰۱/۱۰/۲۳

تیروئید در بارداری

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

فعلا تحت درمان هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

من کم کاری تیرویید داشتم خداروشکر الان خوب شدم

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

کم کاری تیروئید. خوب هستم در حال ادامه درمان

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

تیروئید

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

من کم کاری داشتم و بعد از یک سال کاملا کنترل شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

عالیییی

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

بسیار عالی هستن

۱۳۹۹/۰۹/۲۱

خوب وباحوصله

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

گره تیروئید.

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

چربی کبد و بالا بودن انزیمهای کبد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

مشکل تیروئید

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

دیابت بارداری داشتم دکتر خیلی دقیق قندم رو کنترل کردن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

تشخیص خوبی دارند

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

عالی و باتجریه

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

تیرویید

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

تیرویید

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

من مشکل تیروئید داشتم. واقعا از کار دکتر راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

مشکل کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بسیار دکتر خوب

۱۳۹۷/۱۲/۱۹

گره تردیدی دارم فعلن کاری نشده

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر بسیار خوب و مهربانی هست با تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

دکتر خیلی خوبین و راضیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

بیماری قند خون

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

تیرویید

۱۴۰۱/۱۱/۰۸

دکتر خوش برخورد و با اطلاعاتی هست

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

غده چربی و عمل کردم

۱۳۹۹/۰۹/۲۵

کم کاری تیروئید. خیلی خوب است

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

بسیار کار خوبی هستندمشکل دیابت بودشکرخداکنترل شده

۱۴۰۱/۰۸/۱۰

سابقه تیروئید پ کار وکم کار والان خوشبختانه مشکل تیروئیدم حل شده

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی هستن مشکل تیروئید گره ای داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

من سالین قبل مریضشون بودم تشخیصشون حرف نداره وبسیار انسان خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۲۶

نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

خدا حفظشون کنه

۱۴۰۱/۰۶/۲۸

بسیار با تجربه

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

باسلام تیروعیدم پرکاربودبالطف دکتربااستفاده ازقطره یدکم کارشد

۱۳۹۷/۰۲/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عمل کردم .فعلا خوب هستم

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

از فامیلمان شهرستان اومدن پیشش خیلی راضی بودن و ماهم از زاهدان خدمتشان رسیدیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

خوب بود

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

خیلی عالی هست

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

تیروئید داشتم عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

مشکل کم کاری داشتم والان جواب گرفتم دکتر بسیارعالی

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

مشکل قند کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

کم کاری تیروئید داشتم در دوران حاملگی و بسیار خوب بودند

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

تیروئید

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

دیابت خوب شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۵

پرکاری تیروئید داشتم کاملا درمان شدم

۱۴۰۱/۱۱/۲۴

تیرویید کم کار

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

سرع داشتم عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عالی است

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

مشکل تیرویید

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

تیروئید پر کار داشتم الان خوبم کنترل کردن

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بی نظرم

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

تجربش خیلی خوبه

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

همسرمن بیمار بود تب ولرز شدید داشت وشدید گلوش ورم داشت ایشون بایه نگاه گفتن تیروئید هست.... 80بود بادارو ودرمان کردش 11

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

کم کاری تیروئید و چک و درمان توسط ایشان

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

تومور تیرویید داشتم و الحمدالله زیر نطر دکتر حالم خوبه

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۹/۰۲
آدرس و تلفن مطب دکتر محمدحسین دباغ منش
شیرازخیابان اردیبهشت - جنب محیط زیست - ساختمان امیران - طبقه ۲ - واحد ۵
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر محمدحسین دباغ منش را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محمدتقی تقوائی فرد دندان پزشکی جناب آقای دکتر محمدتقی تقوائی فرد

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان اردیبهشت - جنب محیط زیست - ساختمان امیران - طبقه ۲ - واحد ۵