کم کاری تیروئید دارم تا الان خداروشکر تحت نظر بودم وکنترل شده تیروئید م.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
اخلاقشون خوبه
۱۳۹۹/۰۸/۱۶
بسیار عالی خوش برخورد و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بسیار عالی هستند من برای مشکل تیروئید مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
چند سال قبل مادرم مشکل تیرویید داشتن تحت نظرشون بودن دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
نمیدانم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
تیرویید پرکار.تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دیابت و تیرویید تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
کم کاری تیروئید .کنترل آن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
واقعا دلسوز وحاذق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
کم کاری تیروبید داشتم وتشخیص ایشان بسیار عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
مشکل گواتر داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مشکل تیرویید
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
کم کاری تیروئید و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
آره مشکل تیروئید
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
گره تیروئید داشتم توسط خود دکتر نمونه برداری کردم و تشخیص ایشان این بود که شش ما بعد دوباره چکاب شوم جهت چکاب دوباره وقت میخام
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خوی بوب
۱۳۹۹/۰۴/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
با تجربه هستن ایشون واقعا
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
سالهاست ک زیر نظرشون هستم واقعا دکتر با تجربه و فهمیده ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
سلام عرض ادب خدمت دکتر دباغ منش و کلیه بیماران دکتر من تیروئید دارم از طبابت دکتر راضی هستم ممنونم از دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
تیرویید کم کا داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
خواهرام مشکل داشتن و هنوز تحت نظر هستن و دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تیروید پرکار و حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
کمکاری تیروعید
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
پر کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
من نزدیک به 15 سال هست برای کنترل کم کاری تیرویید بیمار ایشان هستم و از عملکرد و درمان ایشان کاملاااا راضی میباشم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
تیروئید کم کار و ترشح غده پرولاکتین زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
التهاب تیرویید.بسیار زود مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
کیست تیروئید داشتم خیلی خوب و با حوصله برخورد می کنند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
من مشکل غددی داشتم کاملا معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دکترخبیاست
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
مشکل کم کاری تیرویید داشتم و الان درمان شدم و خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
مشکل تیرویید داشتم و الان با درمان دکتر بسیار خوب هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
من جهت نارسایی غده فوق کلیوی مراجعه کردم درمان شدم خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۱/۰۲
بسیار دکتر درجه یک با تشخیص عالی واخلاق حرفه ای، ایشون وقت کافی دراختیار بیمار مبکیزلرن برلی شرح حال و سوالات مربوط به بیماریش
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
همسرم دیابت وخودم کم کاری تیرویید.. ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵
کم کاری تیرویید
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
بسیار پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
نودل توگردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
کم کاری تیروئید تحت نظر
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
با سلام همسرم تیروئید پرکارداشت سمی براش قطره هسته ای تجویز کردن الان بعد از نه سال دوباره برگشته میخوام دوباره ویزیت بشن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
درزمان بارداری برای کنترل تیروئید رفتم پیش ایشون تیرئیدم کامل کنترل شدوالان بچم سالمه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
تیروئیدکم کار
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
پزشک صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
من مشکل تیروییدداشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
پرکاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
وری گود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مشکل پاراتیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
پرسنل بودم وبیمارایشان هم بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
پرولاکتینم بالا بود دکتر خیلی خوبی هستن دارو دادن تنظیم شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
برای تورم غده لنفاوی تشخیص خوب ودرمان به موقعه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکتر واقعا کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
من بیمار دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
تحت نظر
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
دکتر عال
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
تحت نظر
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
آکرومگالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
بی نظیر و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
تیرویید و گره گلو
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کیست داشتم نمونه برداری شد و مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
مشکل دیابت و فشار خون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
تیروئید پرکار داشتم،تحت نظر ایشان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
بسیار پزشک با معلومات و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عااالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
مشکل تیرویید عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
گره در کنار غده تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
مشکل کم کاری داشتم والان 14ساله زیرنظرشون هسم کاملا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
مشکل تیرویید و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
سلام دکتر با تجربه و تشخیص بالای دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
گواتر داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
تیروئید دارم وتشخیص ومعالجه ایشان بسیارعالیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
تیروئید
کنترل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
دکتر عالی و باتحربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
خیلی خوب بوده
۱۳۹۷/۱۰/۰۶
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
من کم کاری تیروئید دارم و 6ماه زیر نظر ایشون بودم.کارشون عالیه.کم کاری از خودم بود ک دیگه ادامه ندادم درمانم رو
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خوب بودد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۳/۰۵
واقعا عالی و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دیابت گرفتم، تشخیص و درمان عالی و مهمتر اینکه اخلاق و صبر و حوصله عالی دارند خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دیابت عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
کارشون حرف نداره و تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
من کم کاری تیرویئد داشتم و الان داروها را تنظیم کردند برا من و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
تیرویید
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
مشکل پرولاکتینوما داشتم.تشخیص و تجویزشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دکتر ،خوش اخلاق و با تشخیص عالی می باشند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
پرولاکتین بالا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بی نظریند استاد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
کمبودپتاسیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
گره داشتم و فرمودند باید عمل کنم تا خوب بشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
کم کاری تیود دارم تحت درمان هستم دکتر خیلی توی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
انسان باشخصیت وباحوصله ای هست طبابتش بسیارعالیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
گره تیروییدی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
زمانی که ایشان درمانگاه داخلی بیمارستان سعدی بودند من هم کارشناس درمانگاه بودم بسیار متواضع و باشخصیت هستند و مادرم ، دایی ، عمه ، و چند تن دبگر از بستگان را به ایشان معرفی کردم که همگی بسیار راضی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
عمل تروید کارش خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
تیروید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
دکتر خوب و کار بلد و با حوصله ای هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
تیروئید در بارداری
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
من کم کاری تیرویید داشتم خداروشکر الان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
کم کاری تیروئید. خوب هستم در حال ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
من کم کاری داشتم و بعد از یک سال کاملا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
خوب وباحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
گره تیروئید.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
چربی کبد و بالا بودن انزیمهای کبد
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
دیابت بارداری داشتم دکتر خیلی دقیق قندم رو کنترل کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
عالی و باتجریه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
من مشکل تیروئید داشتم. واقعا از کار دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بسیار دکتر خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
گره تردیدی دارم فعلن کاری نشده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر بسیار خوب و مهربانی هست با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
دکتر خیلی خوبین و راضیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
بیماری قند خون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
تیرویید
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
دکتر خوش برخورد و با اطلاعاتی هست
۱۳۹۸/۰۳/۳۰
غده چربی و عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
کم کاری تیروئید. خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار کار خوبی هستندمشکل دیابت بودشکرخداکنترل شده
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
سابقه تیروئید پ کار وکم کار والان خوشبختانه مشکل تیروئیدم حل شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
عالی هستن مشکل تیروئید گره ای داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
من سالین قبل مریضشون بودم تشخیصشون حرف نداره وبسیار انسان خوبی هستن
مشکل تیروئید داشتم تحت نظر هستم راضی عستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱دیلبت دارم و بیش از 10 سال است که دیابت خود را تحت نظر ایشان کنترل کرده ام
۱۴۰۰/۰۱/۲۴گره تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۱۲تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۸تیرویید تحت مراقبت هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷کم کاری تیروئید دارم تا الان خداروشکر تحت نظر بودم وکنترل شده
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بیماری تیروئید کم کار
۱۳۹۹/۱۲/۰۲من مشکل تیرویید دارم خداروشکر تنظیم شده و مشکلی ندارم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۶برای بلوغ زودرس دخترم رجوع کردم و گفتن دور شده کاری از دستشون بر نمیاد
۱۴۰۰/۰۶/۰۴مطب بسیار شلوغ بود و نوبت ها درست برنامه ریزی نشده بود و دو سه ساعت منتظر ماندیم اما در نهایت پزشک با اخلاق و حاذقی هستند .
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۲۹تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل تیروئید دارم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳مشکل تیروئید، در حال معالجه هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دوره ی درمانیم کامل نشده و هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بله دکترخوبی است بیماری تیروئید داشتم عمل کردم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عااب
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل تیرویید داشتم با دارو برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۲تیروئیت
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۱دکتر ماهر و مهربان وبا حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تیرویید وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰بسیار خوشرو و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بیمار ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کم کاری تیروئید دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴تیرویید
۱۴۰۰/۰۵/۱۶با توصیه پزشک معرفی شدم وتحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴تیروئید دارم فقط یه بار مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۸جناب دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱کمکاری گواتر خیلی خوب بود کارشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۵دیابت دارم وقتی زیر نظر ایشون بودم کنترل شد قندم بعد جابه جا شد آدرسش نداشتم الان قندم خیای بالا رفته
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مشکل ایمنی بدن داشتم هنوز پیگیرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲کنترل بیماری تا خدود زیادی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تیروئید
۱۳۹۹/۰۱/۲۰واقعا دکتر خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۱تیروئید پرکار
۱۴۰۰/۰۷/۱۷گره تیروئید داشتم ایشون تشخیص دادن عمل شدم و الان خوب خوب هستم واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶برای چک پزشکی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی آروم و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی و بسیار کاردان هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۶تیروییدکم کار
۱۳۹۹/۱۲/۰۸تشخیصشون عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۱من برای مشکل تیرویید مراجعه کردم بدقت معاینه کردند بسیار با سواد و واقعا استاد هستند و دارو تجویز کردند.
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خو ب است
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳بسیار دکتر فهیم و خوش برخوردی هستن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷تیروئید و کارشون بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲پرولاکتین کنترل نسبی نه کامل
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دیابت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی ،با حوصله و مهمتر از همه خوش اخلاق ...واقعا تک و نمونه هستن !!!
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۳کم کاری تیردیید
۱۴۰۰/۰۵/۲۷مشکل غدد
۱۴۰۰/۰۴/۰۵تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مشکلات غده تیروئید ، معاینه ، آزمایش ودر نهایت مصرف دارو
۱۳۹۹/۱۲/۲۶غده تیرایید
۱۴۰۰/۱۰/۲۷کم کاری تیروئید دارم تا الان خداروشکر تحت نظر بودم وکنترل شده تیروئید م.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹اخلاقشون خوبه
۱۳۹۹/۰۸/۱۶بسیار عالی خوش برخورد و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار عالی هستند من برای مشکل تیروئید مراجعه کردم
۱۳۹۸/۱۲/۰۴چند سال قبل مادرم مشکل تیرویید داشتن تحت نظرشون بودن دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۶نمیدانم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱تیرویید پرکار.تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دیابت و تیرویید تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کم کاری تیروئید .کنترل آن
۱۴۰۰/۰۴/۲۱واقعا دلسوز وحاذق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۱کم کاری تیروبید داشتم وتشخیص ایشان بسیار عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۰۲مشکل گواتر داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند
۱۳۹۸/۰۴/۱۲مشکل تیرویید
۱۳۹۷/۰۸/۲۸کم کاری تیروئید و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۱آره مشکل تیروئید
۱۳۹۷/۱۱/۰۷گره تیروئید داشتم توسط خود دکتر نمونه برداری کردم و تشخیص ایشان این بود که شش ما بعد دوباره چکاب شوم جهت چکاب دوباره وقت میخام
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۴/۲۶خوی بوب
۱۳۹۹/۰۴/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷با تجربه هستن ایشون واقعا
۱۴۰۰/۰۳/۰۱سالهاست ک زیر نظرشون هستم واقعا دکتر با تجربه و فهمیده ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام عرض ادب خدمت دکتر دباغ منش و کلیه بیماران دکتر من تیروئید دارم از طبابت دکتر راضی هستم ممنونم از دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۳تیرویید کم کا داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خواهرام مشکل داشتن و هنوز تحت نظر هستن و دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶تیروید پرکار و حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹کمکاری تیروعید
۱۳۹۹/۰۷/۱۲پر کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۱۵من نزدیک به 15 سال هست برای کنترل کم کاری تیرویید بیمار ایشان هستم و از عملکرد و درمان ایشان کاملاااا راضی میباشم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۸تیروئید کم کار و ترشح غده پرولاکتین زیر نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۲التهاب تیرویید.بسیار زود مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲کیست تیروئید داشتم خیلی خوب و با حوصله برخورد می کنند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹من مشکل غددی داشتم کاملا معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکترخبیاست
۱۳۹۹/۱۰/۰۹مشکل کم کاری تیرویید داشتم و الان درمان شدم و خیلی ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مشکل تیرویید داشتم و الان با درمان دکتر بسیار خوب هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶من جهت نارسایی غده فوق کلیوی مراجعه کردم درمان شدم خیلی بهترم
۱۳۹۹/۰۱/۰۲بسیار دکتر درجه یک با تشخیص عالی واخلاق حرفه ای، ایشون وقت کافی دراختیار بیمار مبکیزلرن برلی شرح حال و سوالات مربوط به بیماریش
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۴همسرم دیابت وخودم کم کاری تیرویید.. ایشون عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۵کم کاری تیرویید
۱۳۹۸/۱۰/۲۲بسیار پزشک عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵نودل توگردن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵کم کاری تیروئید تحت نظر
۱۳۹۹/۱۲/۰۹با سلام همسرم تیروئید پرکارداشت سمی براش قطره هسته ای تجویز کردن الان بعد از نه سال دوباره برگشته میخوام دوباره ویزیت بشن
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹درزمان بارداری برای کنترل تیروئید رفتم پیش ایشون تیرئیدم کامل کنترل شدوالان بچم سالمه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵تیروئیدکم کار
۱۴۰۰/۰۲/۲۷پزشک صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱من مشکل تیروییدداشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶پرکاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۴وری گود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل پاراتیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۱۳پرسنل بودم وبیمارایشان هم بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸کارش خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸پرولاکتینم بالا بود دکتر خیلی خوبی هستن دارو دادن تنظیم شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳برای تورم غده لنفاوی تشخیص خوب ودرمان به موقعه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر واقعا کارش عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶من بیمار دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱تحت نظر
۱۴۰۰/۱۱/۲۳دکتر عال
۱۴۰۰/۰۴/۰۷تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۴تحت نظر
۱۳۹۹/۱۲/۰۶مشکل تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۲آکرومگالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بی نظیر و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷تیرویید و گره گلو
۱۴۰۰/۰۴/۱۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کیست داشتم نمونه برداری شد و مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۵مشکل دیابت و فشار خون
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تیروئید پرکار داشتم،تحت نظر ایشان خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۴بسیار پزشک با معلومات و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی هستند
۱۳۹۷/۰۵/۰۸دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عااالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵مشکل تیرویید عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۱گره در کنار غده تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۰۱مشکل کم کاری داشتم والان 14ساله زیرنظرشون هسم کاملا عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹مشکل تیرویید و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵خوب بودن
۱۳۹۹/۱۲/۲۵سلام دکتر با تجربه و تشخیص بالای دارند
۱۴۰۰/۱۲/۱۹گواتر داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱تیروئید دارم وتشخیص ومعالجه ایشان بسیارعالیست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰تیروئید کنترل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۳فوق العاده
۱۴۰۰/۰۱/۱۵دکتر عالی و باتحربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خیلی خوب بوده
۱۳۹۷/۱۰/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۴من کم کاری تیروئید دارم و 6ماه زیر نظر ایشون بودم.کارشون عالیه.کم کاری از خودم بود ک دیگه ادامه ندادم درمانم رو
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خوب بودد
۱۴۰۰/۰۸/۲۶کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۳/۰۵واقعا عالی و با اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دیابت گرفتم، تشخیص و درمان عالی و مهمتر اینکه اخلاق و صبر و حوصله عالی دارند خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۱۱/۲۹دیابت عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۴کارشون حرف نداره و تشخیصشون خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۲۱من کم کاری تیرویئد داشتم و الان داروها را تنظیم کردند برا من و خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲تیرویید
۱۳۹۸/۱۲/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۸تیرویید
۱۳۹۹/۱۰/۰۸مشکل پرولاکتینوما داشتم.تشخیص و تجویزشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۴دکتر ،خوش اخلاق و با تشخیص عالی می باشند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۴پرولاکتین بالا نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بی نظریند استاد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰کمبودپتاسیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۲گره داشتم و فرمودند باید عمل کنم تا خوب بشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کم کاری تیود دارم تحت درمان هستم دکتر خیلی توی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴انسان باشخصیت وباحوصله ای هست طبابتش بسیارعالیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۲گره تیروییدی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳زمانی که ایشان درمانگاه داخلی بیمارستان سعدی بودند من هم کارشناس درمانگاه بودم بسیار متواضع و باشخصیت هستند و مادرم ، دایی ، عمه ، و چند تن دبگر از بستگان را به ایشان معرفی کردم که همگی بسیار راضی بودند
۱۴۰۱/۱۲/۲۳عمل تروید کارش خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۲تیروید
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتر خوب و کار بلد و با حوصله ای هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۳تیروئید در بارداری
۱۳۹۹/۰۸/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۰۱فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳من کم کاری تیرویید داشتم خداروشکر الان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷کم کاری تیروئید. خوب هستم در حال ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۰تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۰۶من کم کاری داشتم و بعد از یک سال کاملا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالیییی
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۱خوب وباحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۰۸گره تیروئید.
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۲/۰۴/۰۳چربی کبد و بالا بودن انزیمهای کبد
۱۳۹۹/۰۵/۱۵مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۲/۱۵دیابت بارداری داشتم دکتر خیلی دقیق قندم رو کنترل کردن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی و باتجریه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۰۷تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تیرویید
۱۴۰۰/۱۱/۲۱من مشکل تیروئید داشتم. واقعا از کار دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار دکتر خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۹گره تردیدی دارم فعلن کاری نشده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر بسیار خوب و مهربانی هست با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸دکتر خیلی خوبین و راضیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بیماری قند خون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲تیرویید
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دکتر خوش برخورد و با اطلاعاتی هست
۱۳۹۸/۰۳/۳۰غده چربی و عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۵کم کاری تیروئید. خیلی خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار کار خوبی هستندمشکل دیابت بودشکرخداکنترل شده
۱۴۰۱/۰۸/۱۰سابقه تیروئید پ کار وکم کار والان خوشبختانه مشکل تیروئیدم حل شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی هستن مشکل تیروئید گره ای داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲من سالین قبل مریضشون بودم تشخیصشون حرف نداره وبسیار انسان خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۶نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۶/۲۸بسیار با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۲۰باسلام تیروعیدم پرکاربودبالطف دکتربااستفاده ازقطره یدکم کارشد
۱۳۹۷/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عمل کردم .فعلا خوب هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵از فامیلمان شهرستان اومدن پیشش خیلی راضی بودن و ماهم از زاهدان خدمتشان رسیدیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳خیلی عالی هست
۱۳۹۹/۰۹/۱۹تیروئید داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مشکل کم کاری داشتم والان جواب گرفتم دکتر بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۳دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل قند کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸کم کاری تیروئید داشتم در دوران حاملگی و بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دیابت خوب شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۵پرکاری تیروئید داشتم کاملا درمان شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴تیرویید کم کار
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سرع داشتم عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۸تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل تیرویید
۱۳۹۹/۱۱/۱۸تیروئید پر کار داشتم الان خوبم کنترل کردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بی نظرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۱تجربش خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۶/۰۴کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۶/۲۲همسرمن بیمار بود تب ولرز شدید داشت وشدید گلوش ورم داشت ایشون بایه نگاه گفتن تیروئید هست.... 80بود بادارو ودرمان کردش 11
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵کم کاری تیروئید و چک و درمان توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۰۹تومور تیرویید داشتم و الحمدالله زیر نطر دکتر حالم خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲