۲۶۲۹ نفر
دکتر اسداله حبیب

دکتر اسداله حبیب

فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان (اندوکرینولوژی کودکان)

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۴۱۱۵۴
۹۸% پیشنهاد کاربران
۱۴۴۷ نفر

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

متخصصی با اعتماد و عالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

کم کاری تیرویید درمان شدم

۱۳۹۸/۰۸/۱۱

تیرویید

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

کم کاری تیروییدوقابل کنترل

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

کیست تیروئید داشتم،با قرص های مکملی ک بهم معرفی کردن کنترل شدن وکوچیک تر شدن

۱۳۹۹/۰۵/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

مشکل غدد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

سلام دکتر خیلی خوبیه واقعا خدا خیرش بده

۱۳۹۷/۰۱/۲۵

خوب بودن

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

راضی بودم یک جلسه رفتم منتظرم تا چند جلسه کارشون ببینم

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

مشکل رشد داشت و خیلی خوب است

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

باسلام مشکل تیرویید داشتم تحت نظر دکترم

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

مشکل کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

تیروئید کم کار

۱۳۹۹/۰۶/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

ادامه درمان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱

عالی بود ممنونم

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

منهااخه

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

تیروئید کم کاردارم ودو سال هست که تحت نظر ایشان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

خوب هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

برای رشد پسرم و قند خون خودم

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

فعلا که نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

خیلی دکتر خوب و در تشخیص عالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

ایشان واقعا عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

دکتر خوبی هستن و با حوصله

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

دکتر خوبی است

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

مشکل تیروئید که برطرف شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

کم کاری تیروئید داشتم ، الان کنترل شده ، سه ساله که دارم زیر نظر دکتر حبیب کنترل میکنم مشکل تیروئیدم من از دکتر کاملا راضیم واقعا دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۵/۰۲

پلی کیستیک

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

دکتر خیلی خوبی هستن با تجربه ی بالا

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

مشکل کم کاری تیروئید دارم.و الان زیر نظرشون هستم و دارو مصرف میکنم.واقعا دکتر خوبی هستن.

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

پرکاری تیرویید

۱۳۹۹/۰۶/۰۵

تیرویید داشتم فوق العاده هستن

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

مشکلم تیرویید پر کار بود که اقای دکتر عالی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

کم کاری تیروییدهنوزتحت درمان هستیم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان هستم از کار ایشان راضیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

مشکل تیروئید کم کار الحمدلله مراجعه نتیجه بخش و مطلوب بوده.

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

تیروئید کم کار دارم با علم و ارامششون من مدوا کردن

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

مشکل هورمونی داشتم و دکتر تنظیم کردن

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

تیرویبذ

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالی بودند

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

کم کاری تیروئید

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

تیروییدداشتم وبرطرف شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

دکتر خوب و کاربلدی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

تیروئید

۱۳۹۹/۰۵/۲۹

کرم غده تیروئید داشتم ،تشخیص شون به موقع بود و درمان شدم .

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

خوب لود

۱۳۹۸/۰۸/۱۵

خیلی خوب بودن

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

کم کاری تیروئید دارم و زیرنظرشون هستم عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

تیرویید

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

دکتربسیار

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

فوق العاده

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

کوتاه قدی دخترمفعلا تحت درمانیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

مشکل کم کاری تیروئید داشتم و الان خیلی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

فعلا تحت نظرش هستم.واسه تیروی

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

بسیار عالی

۱۳۹۷/۰۴/۰۳

رضایت بخش

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

مشکل تیرویید داشتم و الحمدلله الان خیلی بهترم

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

تیروئید

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

پرکاری تیروئید

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

برای دخترم رفتم پیششون از تشخیص شون بسیار راضی بود م

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

تیروکم کاری

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

دکتر عالی هستند

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

ععاااااالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

خیلی عالی و کم حرف

۱۳۹۹/۱۲/۰۱

گره تروییت و مشکلم حل شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

تیرویید

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

کوتاهی قد

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

دیابت داشتم اما پیگیری نکردم ولی دلم میخواد باز به ایشون مراجعه کنم

۱۳۹۷/۰۳/۰۳

دیابت، فقط چند سال پیش یک بار مراجعه داشتم

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

مشکل تیروییدوبسیارعالی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۷

نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

مشکل کم کاری تیروئید همچنان در حال درمان هستم

۱۳۹۹/۰۱/۲۴

کنترل عالی قند

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فقط یکبار رفتم وقت شناسی ایشون قابل تقدیر هست

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

تازه ویزیت شدم و یک جلسه اس که منو ویزیت کردن

۱۳۹۷/۰۲/۰۶

دکتر خوبیست

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

تیرویئدداشتم وازاقای دکترراضی هست

۱۳۹۹/۰۴/۰۳

به نظر میاد دکتر دقیق و با تجربه ای است

۱۳۹۹/۰۴/۰۹

تیرویید مادرم تحت درمانه

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

تیروئید تیروئید

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

من تیرویید داشتم پیش ایشون مداوا شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

عالی بود

۱۳۹۹/۰۴/۰۷

مشکل تیروئید

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

پرکاری تیروئید

۱۳۹۹/۰۴/۱۳

خوب بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستن ک کارشون فوق العادس

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

عالی بیست

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

خوبه برای تیرویید میرم

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

عالیترین

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

تیروئید

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

بهترین پزشک شیراز خیلی عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

دکتری بسیاربا تجربه و حاذق هستند.من مشکل تیروئید داشتم و زیر نظر ایشان بهبودی کامل پیدا کردم

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

دکتر بسیار خوبی هستند کم صحبت هستند اما طبابت بسیار خوبی دارند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

مادر مشکل قند خون داشتن که جناب حبیب قرص نوشتن و الهی شکر الان حال مادرم نرمال هست

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

یبار بیشتر نرفتم

۱۳۹۹/۰۱/۱۱

دخترم رو واسه کند رشدی بردم پیشش دوسال تحت نظرش بود واقعا نتیجه خیلی خوبی گرفتم و الان خداروشکر خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

پرکاری تیرویید در بارداری داشتم دکتر خیلی خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۶/۰۹

تیرویید دارم، تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

دیابت وکنترل شدخوب

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

دفعه اول مراجعه کردم برای کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۰۲/۰۳

دکترخیلی باتجربه ای هستند اما حیف که وقتی میریم پیششون آزمایشو زود چک میکنن و دستور دارو رو میدن دیگه هیچ حرفی صحببتی راهنمایی نمیکنن

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

کم کاری تیرویید داشتم و آقای دکتر خیلی خوب برام کنترلش کرد. کاملا مریض رو آگاه میکنن و جای هیچ سوالی باقی نمیمونه

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

مشکل پرکاری تیرویید داشتم ایشان مرا معالجه نمود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

در حال

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

قند خون بالا

۱۳۹۹/۰۵/۰۸

من راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

سلام من کم کاری شدید تیرویید داشتم از وقتی که ب

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

برای قد پسرم خدمت ایشان رسیدم

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

تیروییدمو عمل کردم وراضی هستم

۱۳۹۷/۰۵/۰۱

عالیه عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

هورمون رشد تجویز کردند موثر بود

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بینهایت پزشک خوب هستن من مشکله هورمونی دارم الان 9ساله زیره نظرشون هستم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

برای گره تیروئیدی تحت نظرایشان بودم وراضی بودم

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

تجربیاتشون عالییه

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

دکتر متخصص و عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

کم کاری تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

دکتر با تجربه و خوش اخلاق بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

کم کاری تیروتید ونتبجه خوب گرفتم

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

دخترم کم کاری تیروئید مادرزاد داره،هنوز تحت درمانه

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

تحت نظر ایشان هستم

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

دکتر خوبی است

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

عالی بودن پدر بزرگم قند داشتن قندشون آمد پایین

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

مشکل کم کاری تیروئید الان چند سال زیر نظر دکتر هستم خداراشکر تیروئیدم کنترل شده

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

بسیار استاد شایسته ای هستن.

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

بسیار خوب هستند

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

معمولی

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

عالی بود ه

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

مشکل کوتاهی قد افزایش قد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

کم کاری تیرویید ک رفع شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

تا الان راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

ایشون عالین

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

عالی بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

مشکل التهاب تیروئید نتیجه خوب

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

پزشکی خوش برخوردودارای تشخیص خوب.

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

خوب است

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

سلام ،دررابطبا قد فرزندانم ویزیت کردند وراضی هستم.

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

عالی هستند و من خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

بهترینن من واقعا راضی هستم از طبابتشون و از اخلاق عالی اقای دکتر

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

دکتر خوبیه راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

دکتر عا

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

هیپوگنادیسم . درمان شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

تیرویید

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

جهت مشاوره در مورد مشکل تیروئید

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

تحت درمان هستم

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

ترویید کم کار

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

عالیییییییی

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

قند خون بالا که کنترل شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

عاااالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

هتوزنتیجه نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

کم کاری تیروئید

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

بیماری قندخون داشتم تحت کنترل هست

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

خوب هست گره تروییدی دارم

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

کاملا مسلط و توانمند

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

مشکل تیرووی

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

دکتر حبیب متخصصی مهربان و کار درست واقعا راضی بودم ازشون

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

تیروئید و عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

بدنیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

مشکل تیرویید و درمان شدم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

سلام من کم کاری تیروئید داشتم که با معالجه توسط ایشان کنترل شد.

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

برخورد محترمانه با مریض نداره

۱۳۹۸/۱۰/۰۴

تیرویید

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مشکل تیرویئد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

عالی بود جواب گرفتم نتاخت

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

برای رشد دو تا بچم هرمون رشد تجویز شد بسیار راضی بودم و هنوز پسر کوچکم تحت درمان هست

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

تشخیص فوق العاده دکتر کار ما را راحت کرد تا اخر عمر دعایش میکنم

۱۳۹۷/۰۲/۱۱

هنوزدرحال درمانم

۱۳۹۹/۰۱/۳۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

بسیار با سواد و با حوصله

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

تیروئید،هنوز برای بار دوم نرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

تیروئید داشته ام خدا را شکر کنترل شده

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

بسیار عالی هستند. دختر5ساله ام هیپوتیرویید هست و با تدبیر ایشون تحت درمان

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

تیروئید پر کار داشتم تازه یک بار دکتر منو دیده

۱۳۹۹/۰۸/۱۸

خوب هستند

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

مادرم قند خون داشت . می بایست انسولین تزریق می کرد . با راهنمایی دکتر حبیب انسولین قطع شد. برادرم هم بخار ایرویید مسشش رفته بود وه کاملا راضی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

در دوران نوزادی فرزندم جهت بررسی افزایش قد و وزن مراجعه کردم

۱۳۹۹/۰۶/۰۳

کم کاری تیروئید. تنظیم داروها

۱۳۹۹/۰۴/۲۱

بیماری تیروئید داشتم درمان شدم ولی بعد ازدوسال برگشته

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

عالییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

من یه نسخه رفتم وبعدازاون دیگه نرفتم ودقیقاازکارشون نمیدونم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

کم کاری تیرویید

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

عالی بودن من راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

پزشکی متبحر در درمان دیابت من.

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

هنوز تحت درمانم

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

تیروئید پرکار

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

مشکل غدد و رشد و الحمدالله رفع شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

بد نیست

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

پسرم مشکل تیروئد داشت با یک بار مراجعه نتیجه کامل گرفت

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

غددی نتیجه ای حاصل نشد

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

تیرویید

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

تیروئید کم کار تحت درمان فوق العاده درتشخیص وخوش برخورد

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

من 9 ساله تحت نطر شون هستم . الان تیروییدم کنترل شده هست خبلی خوب شدم

۱۳۹۹/۰۵/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

دکتر خوبی هستن و خیلی زود همون روز نوبت میدن مشاوره خاصی نمیدن ولی خب از دکترای دیگه بهترن

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

تیروید وهنوز درمان کامل نشده

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

عالی هستند

۱۳۹۸/۱۱/۱۸

خوب سلام

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

هنوز نتیجه ای نگرفتیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

از ایشون راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

نمیدونم

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

درباره ی دیابت

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

خوب بوده

۱۳۹۹/۰۱/۲۷

من تیروئید کم کار داشتم اومدم زیر نظر دکتر حبیب بهم دارو دادن وتیروئیدم کنترل شد کارشون خوبه

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

تیروئید داشتم... بسیار عالی بوده

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

تیروئید کم کار

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بسیار صبور وعالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

تیروئید

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

کم کاری تیروئید

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

سلام بسیار عالی وهمچنان درحال ادامه روند درمانی هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

تیروعید

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

برای قد دخترم رفتم . دارو دادن بهتر شد ممنون از دکتر حببب

۱۴۰۰/۱۲/۰۶

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

قندخون

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

کم کاری تیروئید

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

کم کاری تیروئید دارم و دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

فرزندم از لحاظ قد کوتاه بود دارو دادند جناب دکتر

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

سلام. اقا دکتر کارش درسته عالی بود از هر نظر .نتیجه گرفتم تا الان الحمدالله

۱۳۹۹/۰۱/۳۱

کم کاری تیرویید داشتم بعداز 5 ماه دارو خوب شدم دکتر عالب هستن.

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

دکتر باسواد نتیجه رضایت بخش

۱۳۹۹/۰۲/۲۳

بسیار حاذق

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

ترویید کم کار

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

کوتاهی قد نتیجه خیلی عالی

۱۳۹۷/۰۳/۰۴

مشکل هورمون داشتم که خدا رو شکر داره تنظیم میشه

۱۳۹۸/۱۱/۱۳
آدرس و تلفن مطب دکتر اسداله حبیب
شیرازخیابان کریم خان زند - جنب هتل پارس - ساختمان ظفر - طبقه اول
شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر و ۲ الی ۶ بعد از ظهر
پنج شنبه‌ها از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر اسداله حبیب را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محمدتقی تقوائی فرد دندان پزشکی جناب آقای دکتر محمدتقی تقوائی فرد

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان کریم خان زند - جنب هتل پارس - ساختمان ظفر - طبقه اول