بسیار عالی
متخصصی با اعتماد و عالی
عالی هستن
کم کاری تیرویید درمان شدم
تیرویید
کم کاری تیروییدوقابل کنترل
کیست تیروئید داشتم،با قرص های مکملی ک بهم معرفی کردن کنترل شدن وکوچیک تر شدن
مشکل غدد
سلام دکتر خیلی خوبیه واقعا خدا خیرش بده
خوب بودن
راضی بودم یک جلسه رفتم منتظرم تا چند جلسه کارشون ببینم
مشکل رشد داشت و خیلی خوب است
باسلام مشکل تیرویید داشتم تحت نظر دکترم
مشکل کم کاری تیروئید
عالی هستن ایشون
تیروئید کم کار
ادامه درمان
عالی بود ممنونم
منهااخه
عدم رضایت
تیروئید کم کاردارم ودو سال هست که تحت نظر ایشان هستم
خوب هستن
برای رشد پسرم و قند خون خودم
فعلا که نتیجه ای نگرفتیم
خوب بود
خیلی دکتر خوب و در تشخیص عالی هستن
ایشان واقعا عالی هستن
دکتر خوبی هستن و با حوصله
دکتر خوبی است
مشکل تیروئید که برطرف شد
کم کاری تیروئید داشتم ، الان کنترل شده ، سه ساله که دارم زیر نظر دکتر حبیب کنترل میکنم مشکل تیروئیدم من از دکتر کاملا راضیم واقعا دکتر خوبیه
پلی کیستیک
دکتر خیلی خوبی هستن با تجربه ی بالا
مشکل کم کاری تیروئید دارم.و الان زیر نظرشون هستم و دارو مصرف میکنم.واقعا دکتر خوبی هستن.
پرکاری تیرویید
تیرویید داشتم فوق العاده هستن
مشکلم تیرویید پر کار بود که اقای دکتر عالی بودن
کم کاری تیروییدهنوزتحت درمان هستیم
کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان هستم از کار ایشان راضیم
مشکل تیروئید کم کار الحمدلله مراجعه نتیجه بخش و مطلوب بوده.
تیروئید کم کار دارم با علم و ارامششون من مدوا کردن
مشکل هورمونی داشتم و دکتر تنظیم کردن
تیرویبذ
دکتر بسیار حاذقی هستند
عالی بودند
کم کاری تیروئید
تیروییدداشتم وبرطرف شد
دکتر عالی هستن
عالی بودن
دکتر خوب و کاربلدی هستند
تیروئید
کرم غده تیروئید داشتم ،تشخیص شون به موقع بود و درمان شدم .
خوب لود
خیلی خوب بودن
کم کاری تیروئید دارم و زیرنظرشون هستم عالی هستن
دکتربسیار
فوق العاده
کوتاه قدی دخترمفعلا تحت درمانیم
مشکل کم کاری تیروئید داشتم و الان خیلی بهتر شدم
فعلا تحت نظرش هستم.واسه تیروی
رضایت بخش
مشکل تیرویید داشتم و الحمدلله الان خیلی بهترم
دکتر خوبی هستن
پرکاری تیروئید
برای دخترم رفتم پیششون از تشخیص شون بسیار راضی بود م
تیروکم کاری
دکتر عالی هستند
ععاااااالی
خیلی عالی و کم حرف
گره تروییت و مشکلم حل شد
خیلی عالی هستن
کوتاهی قد
دیابت داشتم اما پیگیری نکردم ولی دلم میخواد باز به ایشون مراجعه کنم
دیابت، فقط چند سال پیش یک بار مراجعه داشتم
مشکل تیروییدوبسیارعالی است
نظری ندارم
مشکل کم کاری تیروئید همچنان در حال درمان هستم
کنترل عالی قند
فقط یکبار رفتم وقت شناسی ایشون قابل تقدیر هست
تازه ویزیت شدم و یک جلسه اس که منو ویزیت کردن
دکتر خوبیست
تیرویئدداشتم وازاقای دکترراضی هست
به نظر میاد دکتر دقیق و با تجربه ای است
تیرویید مادرم تحت درمانه
تیروئید تیروئید
من تیرویید داشتم پیش ایشون مداوا شدم
عالی بود
مشکل تیروئید
خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستن ک کارشون فوق العادس
عالی بیست
خوبه برای تیرویید میرم
عالیترین
بهترین پزشک شیراز خیلی عالی عالی عالی
دکتری بسیاربا تجربه و حاذق هستند.من مشکل تیروئید داشتم و زیر نظر ایشان بهبودی کامل پیدا کردم
دکتر بسیار خوبی هستند کم صحبت هستند اما طبابت بسیار خوبی دارند.
مادر مشکل قند خون داشتن که جناب حبیب قرص نوشتن و الهی شکر الان حال مادرم نرمال هست
یبار بیشتر نرفتم
دخترم رو واسه کند رشدی بردم پیشش دوسال تحت نظرش بود واقعا نتیجه خیلی خوبی گرفتم و الان خداروشکر خیلی راضی هستم
پرکاری تیرویید در بارداری داشتم دکتر خیلی خوبی هستند
تیرویید دارم، تشخیصشون عالی بود
دیابت وکنترل شدخوب
دفعه اول مراجعه کردم برای کم کاری تیروئید
دکترخیلی باتجربه ای هستند اما حیف که وقتی میریم پیششون آزمایشو زود چک میکنن و دستور دارو رو میدن دیگه هیچ حرفی صحببتی راهنمایی نمیکنن
کم کاری تیرویید داشتم و آقای دکتر خیلی خوب برام کنترلش کرد. کاملا مریض رو آگاه میکنن و جای هیچ سوالی باقی نمیمونه
مشکل پرکاری تیرویید داشتم ایشان مرا معالجه نمود
در حال
قند خون بالا
من راضی هستم
سلام من کم کاری شدید تیرویید داشتم از وقتی که ب
برای قد پسرم خدمت ایشان رسیدم
تیروییدمو عمل کردم وراضی هستم
عالیه عالی
هورمون رشد تجویز کردند موثر بود
بینهایت پزشک خوب هستن من مشکله هورمونی دارم الان 9ساله زیره نظرشون هستم
برای گره تیروئیدی تحت نظرایشان بودم وراضی بودم
تجربیاتشون عالییه
دکتر متخصص و عالی
کم کاری تیرویید
دکتر با تجربه و خوش اخلاق بود
کم کاری تیروتید ونتبجه خوب گرفتم
دخترم کم کاری تیروئید مادرزاد داره،هنوز تحت درمانه
تحت نظر ایشان هستم
عالی بودن پدر بزرگم قند داشتن قندشون آمد پایین
مشکل کم کاری تیروئید الان چند سال زیر نظر دکتر هستم خداراشکر تیروئیدم کنترل شده
بسیار استاد شایسته ای هستن.
بسیار خوب هستند
معمولی
عالی بود ه
مشکل کوتاهی قد افزایش قد
کم کاری تیرویید ک رفع شد
تا الان راضی بودم
ایشون عالین
مشکل التهاب تیروئید نتیجه خوب
پزشکی خوش برخوردودارای تشخیص خوب.
خوب است
سلام ،دررابطبا قد فرزندانم ویزیت کردند وراضی هستم.
عالی هستند و من خیلی راضی هستم
بهترینن من واقعا راضی هستم از طبابتشون و از اخلاق عالی اقای دکتر
دکتر خوبیه راضی بودم
دکتر عا
هیپوگنادیسم . درمان شدم
جهت مشاوره در مورد مشکل تیروئید
تحت درمان هستم
ترویید کم کار
عالیییییییی
قند خون بالا که کنترل شد
بسیار خوب
عاااالی
هتوزنتیجه نگرفتیم
بیماری قندخون داشتم تحت کنترل هست
خوب هست گره تروییدی دارم
کاملا مسلط و توانمند
مشکل تیرووی
دکتر حبیب متخصصی مهربان و کار درست واقعا راضی بودم ازشون
تیروئید و عالی بود
بدنیست
مشکل تیرویید و درمان شدم
سلام من کم کاری تیروئید داشتم که با معالجه توسط ایشان کنترل شد.
برخورد محترمانه با مریض نداره
مشکل تیرویئد
عالی بود جواب گرفتم نتاخت
خیلی خوب
برای رشد دو تا بچم هرمون رشد تجویز شد بسیار راضی بودم و هنوز پسر کوچکم تحت درمان هست
تشخیص فوق العاده دکتر کار ما را راحت کرد تا اخر عمر دعایش میکنم
هنوزدرحال درمانم
بسیار با سواد و با حوصله
تیروئید،هنوز برای بار دوم نرفتم
تیروئید داشته ام خدا را شکر کنترل شده
بسیار عالی هستند. دختر5ساله ام هیپوتیرویید هست و با تدبیر ایشون تحت درمان
تیروئید پر کار داشتم تازه یک بار دکتر منو دیده
خوب هستند
مادرم قند خون داشت . می بایست انسولین تزریق می کرد . با راهنمایی دکتر حبیب انسولین قطع شد. برادرم هم بخار ایرویید مسشش رفته بود وه کاملا راضی بود
در دوران نوزادی فرزندم جهت بررسی افزایش قد و وزن مراجعه کردم
کم کاری تیروئید. تنظیم داروها
بیماری تیروئید داشتم درمان شدم ولی بعد ازدوسال برگشته
عالییی
من یه نسخه رفتم وبعدازاون دیگه نرفتم ودقیقاازکارشون نمیدونم
عالی بودن من راضی بودم
پزشکی متبحر در درمان دیابت من.
هنوز تحت درمانم
نتیجه عالی
تیروئید پرکار
دکتر خیلی خوبی هستن
مشکل غدد و رشد و الحمدالله رفع شد
بد نیست
بسیارعالی
پسرم مشکل تیروئد داشت با یک بار مراجعه نتیجه کامل گرفت
غددی نتیجه ای حاصل نشد
تیروئید کم کار تحت درمان فوق العاده درتشخیص وخوش برخورد
من 9 ساله تحت نطر شون هستم . الان تیروییدم کنترل شده هست خبلی خوب شدم
دکتر خوبی هستن و خیلی زود همون روز نوبت میدن مشاوره خاصی نمیدن ولی خب از دکترای دیگه بهترن
تیروید وهنوز درمان کامل نشده
عالی هستند
خوب سلام
هنوز نتیجه ای نگرفتیم
از ایشون راضی هستم
نمیدونم
درباره ی دیابت
خوب بوده
من تیروئید کم کار داشتم اومدم زیر نظر دکتر حبیب بهم دارو دادن وتیروئیدم کنترل شد کارشون خوبه
تیروئید داشتم... بسیار عالی بوده
بسیار صبور وعالی
سلام بسیار عالی وهمچنان درحال ادامه روند درمانی هستیم
تیروعید
برای قد دخترم رفتم . دارو دادن بهتر شد ممنون از دکتر حببب
قندخون
کم کاری تیروئید دارم و دکتر خیلی خوبی هستن
فرزندم از لحاظ قد کوتاه بود دارو دادند جناب دکتر
سلام. اقا دکتر کارش درسته عالی بود از هر نظر .نتیجه گرفتم تا الان الحمدالله
کم کاری تیرویید داشتم بعداز 5 ماه دارو خوب شدم دکتر عالب هستن.
دکتر باسواد نتیجه رضایت بخش
بسیار حاذق
کوتاهی قد نتیجه خیلی عالی
مشکل هورمون داشتم که خدا رو شکر داره تنظیم میشه
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان کریم خان زند - جنب هتل پارس - ساختمان ظفر - طبقه اول
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۷متخصصی با اعتماد و عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۸عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲کم کاری تیرویید درمان شدم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱تیرویید
۱۳۹۹/۰۹/۱۲کم کاری تیروییدوقابل کنترل
۱۴۰۰/۰۴/۱۲کیست تیروئید داشتم،با قرص های مکملی ک بهم معرفی کردن کنترل شدن وکوچیک تر شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل غدد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰سلام دکتر خیلی خوبیه واقعا خدا خیرش بده
۱۳۹۷/۰۱/۲۵خوب بودن
۱۳۹۹/۰۳/۰۶راضی بودم یک جلسه رفتم منتظرم تا چند جلسه کارشون ببینم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵مشکل رشد داشت و خیلی خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۱باسلام مشکل تیرویید داشتم تحت نظر دکترم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲مشکل کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۱تیروئید کم کار
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱ادامه درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۱عالی بود ممنونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳منهااخه
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تیروئید کم کاردارم ودو سال هست که تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۱برای رشد پسرم و قند خون خودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹فعلا که نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خیلی دکتر خوب و در تشخیص عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ایشان واقعا عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دکتر خوبی هستن و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۳/۲۷مشکل تیروئید که برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۸کم کاری تیروئید داشتم ، الان کنترل شده ، سه ساله که دارم زیر نظر دکتر حبیب کنترل میکنم مشکل تیروئیدم من از دکتر کاملا راضیم واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۲پلی کیستیک
۱۴۰۰/۰۲/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن با تجربه ی بالا
۱۴۰۱/۰۱/۱۶مشکل کم کاری تیروئید دارم.و الان زیر نظرشون هستم و دارو مصرف میکنم.واقعا دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۰۱پرکاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۶/۰۵تیرویید داشتم فوق العاده هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۹مشکلم تیرویید پر کار بود که اقای دکتر عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹کم کاری تیروییدهنوزتحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰کم کاری تیروئید داشتم و تحت درمان هستم از کار ایشان راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۲مشکل تیروئید کم کار الحمدلله مراجعه نتیجه بخش و مطلوب بوده.
۱۴۰۰/۰۴/۰۸تیروئید کم کار دارم با علم و ارامششون من مدوا کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶مشکل هورمونی داشتم و دکتر تنظیم کردن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱تیرویبذ
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی بودند
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹کم کاری تیروئید
۱۳۹۸/۱۱/۲۳تیروییدداشتم وبرطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوب و کاربلدی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تیروئید
۱۳۹۹/۰۵/۲۹کرم غده تیروئید داشتم ،تشخیص شون به موقع بود و درمان شدم .
۱۴۰۰/۰۲/۱۸خوب لود
۱۳۹۸/۰۸/۱۵خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۴کم کاری تیروئید دارم و زیرنظرشون هستم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰تیرویید
۱۴۰۰/۰۶/۰۹دکتربسیار
۱۴۰۰/۰۷/۱۴فوق العاده
۱۴۰۱/۰۱/۰۳کوتاه قدی دخترمفعلا تحت درمانیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶مشکل کم کاری تیروئید داشتم و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸فعلا تحت نظرش هستم.واسه تیروی
۱۳۹۹/۰۱/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۴/۰۳رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۳/۱۸مشکل تیرویید داشتم و الحمدلله الان خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵پرکاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۰/۲۳برای دخترم رفتم پیششون از تشخیص شون بسیار راضی بود م
۱۳۹۹/۱۱/۱۶تیروکم کاری
۱۳۹۹/۰۵/۱۲دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۲۶ععاااااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰خیلی عالی و کم حرف
۱۳۹۹/۱۲/۰۱گره تروییت و مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۰۹کوتاهی قد
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دیابت داشتم اما پیگیری نکردم ولی دلم میخواد باز به ایشون مراجعه کنم
۱۳۹۷/۰۳/۰۳دیابت، فقط چند سال پیش یک بار مراجعه داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳مشکل تیروییدوبسیارعالی است
۱۳۹۹/۰۳/۰۷نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشکل کم کاری تیروئید همچنان در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴کنترل عالی قند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فقط یکبار رفتم وقت شناسی ایشون قابل تقدیر هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۷تازه ویزیت شدم و یک جلسه اس که منو ویزیت کردن
۱۳۹۷/۰۲/۰۶دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۰۸/۲۱تیرویئدداشتم وازاقای دکترراضی هست
۱۳۹۹/۰۴/۰۳به نظر میاد دکتر دقیق و با تجربه ای است
۱۳۹۹/۰۴/۰۹تیرویید مادرم تحت درمانه
۱۳۹۹/۰۹/۲۲تیروئید تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من تیرویید داشتم پیش ایشون مداوا شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷مشکل تیروئید
۱۳۹۸/۰۹/۱۶پرکاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۴/۱۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خیلی دکتر خوش اخلاق و مهربونی هستن ک کارشون فوق العادس
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی بیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوبه برای تیرویید میرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالیترین
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تیروئید
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بهترین پزشک شیراز خیلی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲دکتری بسیاربا تجربه و حاذق هستند.من مشکل تیروئید داشتم و زیر نظر ایشان بهبودی کامل پیدا کردم
۱۳۹۹/۰۹/۱۴دکتر بسیار خوبی هستند کم صحبت هستند اما طبابت بسیار خوبی دارند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مادر مشکل قند خون داشتن که جناب حبیب قرص نوشتن و الهی شکر الان حال مادرم نرمال هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۸یبار بیشتر نرفتم
۱۳۹۹/۰۱/۱۱دخترم رو واسه کند رشدی بردم پیشش دوسال تحت نظرش بود واقعا نتیجه خیلی خوبی گرفتم و الان خداروشکر خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۱پرکاری تیرویید در بارداری داشتم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۹تیرویید دارم، تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دیابت وکنترل شدخوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۶دفعه اول مراجعه کردم برای کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکترخیلی باتجربه ای هستند اما حیف که وقتی میریم پیششون آزمایشو زود چک میکنن و دستور دارو رو میدن دیگه هیچ حرفی صحببتی راهنمایی نمیکنن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰کم کاری تیرویید داشتم و آقای دکتر خیلی خوب برام کنترلش کرد. کاملا مریض رو آگاه میکنن و جای هیچ سوالی باقی نمیمونه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷مشکل پرکاری تیرویید داشتم ایشان مرا معالجه نمود
۱۴۰۰/۰۴/۲۳در حال
۱۴۰۰/۰۹/۱۷قند خون بالا
۱۳۹۹/۰۵/۰۸من راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام من کم کاری شدید تیرویید داشتم از وقتی که ب
۱۴۰۰/۰۳/۱۹برای قد پسرم خدمت ایشان رسیدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸تیروییدمو عمل کردم وراضی هستم
۱۳۹۷/۰۵/۰۱عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵هورمون رشد تجویز کردند موثر بود
۱۳۹۹/۰۴/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بینهایت پزشک خوب هستن من مشکله هورمونی دارم الان 9ساله زیره نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰برای گره تیروئیدی تحت نظرایشان بودم وراضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹تجربیاتشون عالییه
۱۳۹۹/۰۶/۱۲دکتر متخصص و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر با تجربه و خوش اخلاق بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳کم کاری تیروتید ونتبجه خوب گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶دخترم کم کاری تیروئید مادرزاد داره،هنوز تحت درمانه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴تحت نظر ایشان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۲۷عالی بودن پدر بزرگم قند داشتن قندشون آمد پایین
۱۳۹۹/۰۳/۱۸مشکل کم کاری تیروئید الان چند سال زیر نظر دکتر هستم خداراشکر تیروئیدم کنترل شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیار استاد شایسته ای هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار خوب هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱معمولی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالی بود ه
۱۳۹۹/۱۰/۲۹مشکل کوتاهی قد افزایش قد
۱۳۹۹/۱۲/۰۲کم کاری تیرویید ک رفع شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸تا الان راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵ایشون عالین
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۲مشکل التهاب تیروئید نتیجه خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۷پزشکی خوش برخوردودارای تشخیص خوب.
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سلام ،دررابطبا قد فرزندانم ویزیت کردند وراضی هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی هستند و من خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بهترینن من واقعا راضی هستم از طبابتشون و از اخلاق عالی اقای دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر خوبیه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر عا
۱۴۰۰/۰۹/۲۹هیپوگنادیسم . درمان شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تیرویید
۱۴۰۰/۱۲/۱۹جهت مشاوره در مورد مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۶تحت درمان هستم
۱۳۹۸/۰۹/۲۷ترویید کم کار
۱۴۰۰/۰۶/۲۳عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱قند خون بالا که کنترل شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عاااالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸هتوزنتیجه نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بیماری قندخون داشتم تحت کنترل هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۸خوب هست گره تروییدی دارم
۱۴۰۰/۰۷/۱۲کاملا مسلط و توانمند
۱۳۹۹/۰۳/۰۶مشکل تیرووی
۱۴۰۰/۰۴/۱۷دکتر حبیب متخصصی مهربان و کار درست واقعا راضی بودم ازشون
۱۳۹۹/۰۶/۱۰تیروئید و عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بدنیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل تیرویید و درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴سلام من کم کاری تیروئید داشتم که با معالجه توسط ایشان کنترل شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹برخورد محترمانه با مریض نداره
۱۳۹۸/۱۰/۰۴تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکل تیرویئد
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عالی بود جواب گرفتم نتاخت
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۲۵برای رشد دو تا بچم هرمون رشد تجویز شد بسیار راضی بودم و هنوز پسر کوچکم تحت درمان هست
۱۳۹۹/۰۶/۱۵تشخیص فوق العاده دکتر کار ما را راحت کرد تا اخر عمر دعایش میکنم
۱۳۹۷/۰۲/۱۱هنوزدرحال درمانم
۱۳۹۹/۰۱/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲بسیار با سواد و با حوصله
۱۳۹۹/۱۰/۲۷تیروئید،هنوز برای بار دوم نرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹تیروئید داشته ام خدا را شکر کنترل شده
۱۴۰۰/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بسیار عالی هستند. دختر5ساله ام هیپوتیرویید هست و با تدبیر ایشون تحت درمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۲تیروئید پر کار داشتم تازه یک بار دکتر منو دیده
۱۳۹۹/۰۸/۱۸خوب هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶مادرم قند خون داشت . می بایست انسولین تزریق می کرد . با راهنمایی دکتر حبیب انسولین قطع شد. برادرم هم بخار ایرویید مسشش رفته بود وه کاملا راضی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵در دوران نوزادی فرزندم جهت بررسی افزایش قد و وزن مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۶/۰۳کم کاری تیروئید. تنظیم داروها
۱۳۹۹/۰۴/۲۱بیماری تیروئید داشتم درمان شدم ولی بعد ازدوسال برگشته
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۷من یه نسخه رفتم وبعدازاون دیگه نرفتم ودقیقاازکارشون نمیدونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی بودن من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۴پزشکی متبحر در درمان دیابت من.
۱۴۰۰/۰۸/۲۲هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۱۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تیروئید پرکار
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل غدد و رشد و الحمدالله رفع شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بد نیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲پسرم مشکل تیروئد داشت با یک بار مراجعه نتیجه کامل گرفت
۱۴۰۰/۰۷/۱۷غددی نتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۱۲/۰۴تیرویید
۱۴۰۰/۰۳/۲۸بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۶تیروئید کم کار تحت درمان فوق العاده درتشخیص وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۹من 9 ساله تحت نطر شون هستم . الان تیروییدم کنترل شده هست خبلی خوب شدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر خوبی هستن و خیلی زود همون روز نوبت میدن مشاوره خاصی نمیدن ولی خب از دکترای دیگه بهترن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تیروید وهنوز درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۸خوب سلام
۱۳۹۹/۰۴/۲۹هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۴از ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۷نمیدونم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳درباره ی دیابت
۱۳۹۹/۱۰/۳۰خوب بوده
۱۳۹۹/۰۱/۲۷من تیروئید کم کار داشتم اومدم زیر نظر دکتر حبیب بهم دارو دادن وتیروئیدم کنترل شد کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تیروئید داشتم... بسیار عالی بوده
۱۳۹۹/۰۷/۱۶تیروئید کم کار
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار صبور وعالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۷تیروئید
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۱/۱۶سلام بسیار عالی وهمچنان درحال ادامه روند درمانی هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲تیروعید
۱۳۹۸/۱۱/۲۱برای قد دخترم رفتم . دارو دادن بهتر شد ممنون از دکتر حببب
۱۴۰۰/۱۲/۰۶خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۸قندخون
۱۴۰۰/۰۹/۱۳کم کاری تیروئید
۱۳۹۸/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴کم کاری تیروئید دارم و دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۴فرزندم از لحاظ قد کوتاه بود دارو دادند جناب دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۱سلام. اقا دکتر کارش درسته عالی بود از هر نظر .نتیجه گرفتم تا الان الحمدالله
۱۳۹۹/۰۱/۳۱کم کاری تیرویید داشتم بعداز 5 ماه دارو خوب شدم دکتر عالب هستن.
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکتر باسواد نتیجه رضایت بخش
۱۳۹۹/۰۲/۲۳بسیار حاذق
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ترویید کم کار
۱۴۰۰/۰۴/۲۹کوتاهی قد نتیجه خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۳/۰۴مشکل هورمون داشتم که خدا رو شکر داره تنظیم میشه
۱۳۹۸/۱۱/۱۳