این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار طالقانی شمالی - ابتدای خیابان بهار - روبروی رستوران آزادی - کوچه صادقی نژاد - ساختمان خیام - طبقه ۲ - واحد ۸
سه راه حافظیه - روبروی اداره گاز فردیس - ساختمان پارسیان - طبقه ۲- واحد ۵
فوق العاده،مجربترین و خوش اخلاقترین متخصص کدوکان استان البرز هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خیلی دکتر خوبیه و اطلاعات وراهنمایی کاملی از وضعیت نوزاد میدهد
۱۳۹۷/۰۲/۱۳خوب هستند
۱۳۹۸/۱۱/۰۹دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلییی عالی
۱۳۹۷/۱۲/۰۶برای چک آپ ماهیانه رفتم
۱۳۹۹/۰۷/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲سرماخوردگی کودک
۱۳۹۹/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶چندماه پیش پسرمو پیش ایشون بردم دکتر خوبی هستن و تشخیصشون هم درست بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دخترم را12 سال از نوزادی بردم پیششون،عااااالی بودن با وسواس داری میدن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰دکتر خوبی هستند دارو های خوب میدهند
۱۴۰۰/۰۶/۲۹واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عتلی بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۵مشکل شقاق کودک عالی درمان شد
۱۳۹۹/۰۳/۰۶بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر بسیا خوبی هستند تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴عالی و بهترینن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی گ
۱۴۰۱/۰۱/۱۵باسلام خیلی دکترخوش اخلاق وانسان به تمام معنا
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عااااالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۳نتیجهی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالییی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۳تشخیص شون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۳۰تا الان فقط جهت چکاپ بوده
۱۳۹۹/۰۹/۱۶خیلی سال پیش بچمو. میبردم دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹زردی نوزاد.تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خیلی عالی هس من از نوزادی پسرمو میبرم پیش ایشون الان 7ساله ش
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷یکبار پسرمو بردموپیششون بااینکه فکرمیکردم خیلی سرماخوردگی شدیدی داره بادوتاشربت دوروزه پسرموخوب شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶تشخیص درست و آرامش دکتر عالی بود.
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۴بسیار دکتر با دانش و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸ایشون خیلی دکتر با حوصله و صبوری هستن تشخیصشون هم عالیه به پسرم دارو دادن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بهترین و با تجربه ترین پزشک اطفالی است که تا حالا دیده ام در یک کلام رو دست نداره
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی عالی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۹دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹کولیک دلشت پسرم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالییییی نداریم مثل ایشون درفردیس خداحفظشون کنه الهی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دو تا از فرزندانم را نزد ایشان میبردم .مشکل خاصی نداشتن شکر خدا ولی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پسرم مشکل گوارشی داشت تشخیص عالی بود زودم خوب شد پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بهترین متخ
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر با سواد و با حوصله و بیشتر دنبال درمان بدون دارو هستند
۱۳۹۸/۱۰/۲۹عالی خدا خیرش بد
۱۳۹۹/۰۶/۰۴بسیار خوب بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۴تشخیص خوب. درمان نتیجه بخش. آرامش بخش
۱۳۹۹/۰۹/۰۲تشخیص بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پزشک قابل اطمینانی هست
۱۳۹۹/۰۱/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بهترین متخصص کودکان
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بله دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق و تشخیص بیماری دقیق کودک را دارد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسیار عالی وبا تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۱۳دکتر بسیم فر بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فوق العاده هستن دخترم الان 20سالشه از بدو تول گرپنده دارم همچنین گسر 7سالم
۱۳۹۹/۰۹/۰۶سلام خیلی دکتر خوبیه.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عالییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶واقعا دکتر خوبی هستن و وقت میذارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر عالی وباتجربه
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دو فرزند دارم هردو آنها از نوزادی زیر نظر ایشون بودن ایشون رو خیلی قبول دارم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ایشون تو کارشون درجه یک هستن. تشخیصشون فوق العادس. و بسیار پزشک با وجدانی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۱۷خووووب
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالییییی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بهترین متخصص کودکان که تا به حال دیدم جناب بسیم فر هستن .تشخیص عالی .دخترم 11سالشه از نوزادی پیش ایشون بردمش الان هم پسرم رو میبرم .دستانشان شماست. الکی دارو نمیدن و درست تشخیص میدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار دکتر با تجربه ای
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بهترین دکتر اطفال
۱۳۹۹/۰۸/۳۰بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عاااااااااتلی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۰۴پسرم یبوست داشت و درمان شد.دکتر بسیار عالی و تشخیصشون بیست
۱۳۹۷/۱۰/۲۲متخصص خوب وقابل احترامی می باشد
۱۳۹۸/۰۸/۱۱خوب بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی هستن من پسرمو همیشه تحت نظر ایشونه
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیار دکتر خوب و مجربی هستن تشخیص و درمانشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۸بسیار دکتر عالی و تشخیص بسیار عالی دارند
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی دکتر خوبی هستند با سواد و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عاااااالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی هستم
۱۳۹۸/۱۰/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار دکتر خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۵فوق العاده
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بهترین دکتر کودکان در کرج
۱۴۰۰/۰۵/۱۲فوقالعاده دکتر خوب و دانایی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بهترین دکتر کودکان تو کرج،ده ساله پسرم تحت نظرشه و تشخیص فوق العاده قوی ای داره،بارها دکتر ها گفتن بچت رو بستری کن اما آقای دکتر با دارو تب بالا رو قطع کردن،تشخیص کروناشون عالیه و یه بار هم من پسرمو برا دونه هایی که صورتش میزد ده جا دکتر بردم هیچ کدوم تشخیص ندادن مشکل چیه اما دکتر بسیم فر با یه پماد حلش کرد،بسیار خوش برخورد با حوصله،واقعا بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳فوقالعاده عالی کم نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالین ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالییی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۵/۲۶من هر دو فرزندم تحت نظر ایشون بودن و همیشه عالی بودن ...و داروی ضروری میدن در غیر اینصورت اهی اصلا دارو نمیدن و بسیار با اخلاق و انسان هستن خدا خودش نگهدارشون باشه
۱۳۹۹/۱۰/۱۳خیلی دکتر خوبیه و الکی هم دارو نمیده
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تجویز صحیح
۱۳۹۸/۱۰/۲۶برای بیمار وقت میگذارد
۱۳۹۹/۰۶/۲۴بسیار حاذق و با حوصله رفتار میکنن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵در هر زمینه ای مراجعه کردم حرف نداشت از همه بیشتر با حوصله بودن و نوع دوستاشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی و فوق العاده با حوصله
۱۳۹۹/۰۶/۰۴عفونت سینوسی دخترم تشخیص درست و به موقع
۱۳۹۷/۱۰/۰۲عالیییی هستن تشخیص ایشون حرف نداره یعنی با یه نسخه خوب میکنه
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۹بهترین دکتر اطفال خدا حفظشون کنه پایدارو موفق و سلامت باشن انشاالله
۱۳۹۹/۰۸/۰۵بهترین دکتر کودکان. بسیار با دانش هستن و هر سوالی و کاملا علمی و کامل جواب میدن. کودک رو هم دقیق معاینه میکنن.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳پسرم سه ماهش بود صورتش خشکی داشت ،خوب شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتر فوق العاده و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار عالب
۱۳۹۸/۰۱/۱۸عالی هستن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱عالییییی و بی نظیررررر
۱۳۹۹/۰۸/۰۷خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی همیشه تشخیص شون درست بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۸تشخیص و درمان ایشون عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من 20 سال پیش دخترم را میبردم دکتر با اخلاق وباسوادی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۰عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بسیار با حوصله با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲در یک جمله
۱۳۹۸/۱۲/۰۲بچه من خیلی بیقرار بود هر دکتری بگید بردم خدا خیرش بده با یه شربت بچم یه خورده اروم شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عالی فقط همین
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالی هستن ایشان
۱۳۹۹/۰۸/۲۷تشخیص ع
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰در تشخیص عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر بسیار ماهر و کار بلد است.
۱۳۹۸/۱۱/۰۹بهتریننننن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی خیلی عالین نمیشه راجع بهشون نمره داد چون عالین
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بهترین پزشک اطفال
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالیه،
۱۴۰۰/۰۶/۲۴راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عاااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بهترین دکتر هستن تشخیصاشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عالییییی یعنی هرمشکلی باشه به دستشون رفع میشه دستشون خیلی خوبه خداخیرشون بده
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصاشون عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۵خیلی خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۰۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فوقالعاده دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر عالی هستند دستشون شفاست
۱۳۹۹/۰۶/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۱دکترخیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر بسیار خوبی هستن من پسرم هر وقت مریض شده بردم پیش ایشون با تشخیص درست پسرم رو درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی هر چی بگم کمه در هر زمینه ای
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸خوب بودن وتشخیصشون درست بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶بچه ام سرما خورده بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر فوق العاده و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۹واقعا دکتر خوبی هستن من پسرمو از نوزادی بردم پیششون دستشون شفاست
۱۴۰۰/۰۳/۱۳دکتر تخصصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱2 نوبت بیشتر پیش ایشون نرفتم، نظر خاصی ندارم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر هاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر بسار خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۰دکتر خوب و جدی در کار و هاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عالییییییی حرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۱۴عالیه .خدایی مثل دکتر غریب میمونه
۱۳۹۹/۰۹/۲۸پزشکی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تشخیص عالی و سریع عفونت کودکم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳درمورد پسرم که مریض شده بود تجویز ایشان خیلی خوب بود و باعث شد که سریع نتیجه بگیرم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷اگزما برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتری خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی تشخیص درست و بدون اینکه استرس بیجا به دل پدر و مادر بیندازن
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دخترم از وقتی به دنیا اومد پیش ایشون میبردم.خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۲۳خیلی سال پیش دکتر پسرم بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار دکتر خوبی وحازق است
۱۳۹۹/۰۷/۲۸نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دخترم مریض بود بامعاینه ایشون و تجویز عالی خوب شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲فوق العاده دکتر خوب و بینظیری هستن تشخیصشوون عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عالی.تشخیص خیلی درستی دارن.
۱۳۹۹/۱۰/۰۹دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶سرماخوردگی دخترم و خدا رو شکر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵از وقتی دخترم به دنیا اومد تا به الان پزشک دخترم بودن و همیشه بهترین تشخیصارو دادن و بهشون ایمان دارم.
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر بسیم عالی و باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷یکبار بردم بنظرم دکتر بسیار با حوصله ای هستند.باید دوباره ببرم دخترمو پیش ایشون برای چکاپ
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سرماخوردگی
۱۳۹۹/۰۲/۰۲دکتر بسیار دقیق و قابل اعتماد با مهارت و تخصص عالی هستن.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹