۱۱۴۹ نفر
دکتر سیامک بسیم فر

دکتر سیامک بسیم فر

متخصص کودکان (اطفال)

متخصص شماره نظام: ۳۱۲۴۶
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۱۰۶۲ نفر

فوق العاده،مجربترین و خوش اخلاقترین متخصص کدوکان استان البرز هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

خیلی دکتر خوبیه و اطلاعات وراهنمایی کاملی از وضعیت نوزاد میدهد

۱۳۹۷/۰۲/۱۳

خوب هستند

۱۳۹۸/۱۱/۰۹

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خیلییی عالی

۱۳۹۷/۱۲/۰۶

برای چک آپ ماهیانه رفتم

۱۳۹۹/۰۷/۰۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

سرماخوردگی کودک

۱۳۹۹/۰۱/۳۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۲

خیلی دکتر خوبی هستن عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

چندماه پیش پسرمو پیش ایشون بردم دکتر خوبی هستن و تشخیصشون هم درست بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

دخترم را12 سال از نوزادی بردم پیششون،عااااالی بودن با وسواس داری میدن

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

دکتر خوبی هستند دارو های خوب میدهند

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

واقعا عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

عتلی بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۵

مشکل شقاق کودک عالی درمان شد

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

دکتر بسیا خوبی هستند تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

عالی و بهترینن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالی گ

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

باسلام خیلی دکترخوش اخلاق وانسان به تمام معنا

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

عااااالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

نتیجهی خوب

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالییی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

تشخیص شون عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۵/۲۹

عالی هستند

۱۳۹۷/۱۱/۳۰

تا الان فقط جهت چکاپ بوده

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

خیلی سال پیش بچمو. میبردم دکترخوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

زردی نوزاد.تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

دکتر خیلی عالی هس من از نوزادی پسرمو میبرم پیش ایشون الان 7ساله ش

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

یکبار پسرمو بردموپیششون بااینکه فکرمیکردم خیلی سرماخوردگی شدیدی داره بادوتاشربت دوروزه پسرموخوب شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

تشخیص درست و آرامش دکتر عالی بود.

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

بسیار دکتر با دانش و با تجربه ای هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

ایشون خیلی دکتر با حوصله و صبوری هستن تشخیصشون هم عالیه به پسرم دارو دادن و نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

بهترین و با تجربه ترین پزشک اطفالی است که تا حالا دیده ام در یک کلام رو دست نداره

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عالی عالی عالی

۱۳۹۹/۰۵/۲۹

دکتر فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

کولیک دلشت پسرم کارشون عالیه

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

عالییییی نداریم مثل ایشون درفردیس خداحفظشون کنه الهی

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

دو تا از فرزندانم را نزد ایشان میبردم .مشکل خاصی نداشتن شکر خدا ولی راضی بودم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

پسرم مشکل گوارشی داشت تشخیص عالی بود زودم خوب شد پسرم

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

بهترین متخ

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر با سواد و با حوصله و بیشتر دنبال درمان بدون دارو هستند

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

عالی خدا خیرش بد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

بسیار خوب بودن

۱۳۹۹/۰۷/۱۴

تشخیص خوب. درمان نتیجه بخش. آرامش بخش

۱۳۹۹/۰۹/۰۲

تشخیص بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

پزشک قابل اطمینانی هست

۱۳۹۹/۰۱/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

بهترین متخصص کودکان

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بله دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق و تشخیص بیماری دقیق کودک را دارد

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

بسیار عالی وبا تجربه

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

دکتر بسیم فر بهترین دکتر

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

فوق العاده هستن دخترم الان 20سالشه از بدو تول گرپنده دارم همچنین گسر 7سالم

۱۳۹۹/۰۹/۰۶

سلام خیلی دکتر خوبیه.

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

عالیییییییی

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

راضی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عالی و باحوصله

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

عالییییییی

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

واقعا دکتر خوبی هستن و وقت میذارن

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

دکتر عالی وباتجربه

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

دو فرزند دارم هردو آنها از نوزادی زیر نظر ایشون بودن ایشون رو خیلی قبول دارم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

ایشون تو کارشون درجه یک هستن. تشخیصشون فوق العادس. و بسیار پزشک با وجدانی هستن

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

خووووب

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالییییی

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

بهترین متخصص کودکان که تا به حال دیدم جناب بسیم فر هستن .تشخیص عالی .دخترم 11سالشه از نوزادی پیش ایشون بردمش الان هم پسرم رو میبرم .دستانشان شماست. الکی دارو نمیدن و درست تشخیص میدن

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

بسیار دکتر با تجربه ای

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

بهترین دکتر اطفال

۱۳۹۹/۰۸/۳۰

بسیار عالی هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عاااااااااتلی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

بسیار حاذق

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

پسرم یبوست داشت و درمان شد.دکتر بسیار عالی و تشخیصشون بیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۲

متخصص خوب وقابل احترامی می باشد

۱۳۹۸/۰۸/۱۱

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

عالی هستن من پسرمو همیشه تحت نظر ایشونه

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

بسیار دکتر خوب و مجربی هستن تشخیص و درمانشون عالیه

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بسیار دکتر عالی و تشخیص بسیار عالی دارند

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

خیلی دکتر خوبی هستند با سواد و با تجربه

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عاااااالی

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

عالی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۰۸

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

بسیار دکتر خوب و کار بلدی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

عالی بود

۱۳۹۷/۰۲/۱۵

فوق العاده

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

بهترین دکتر کودکان در کرج

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

فوقالعاده دکتر خوب و دانایی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بهترین دکتر کودکان تو کرج،ده ساله پسرم تحت نظرشه و تشخیص فوق العاده قوی ای داره،بارها دکتر ها گفتن بچت رو بستری کن اما آقای دکتر با دارو تب بالا رو قطع کردن،تشخیص کروناشون عالیه و یه بار هم من پسرمو برا دونه هایی که صورتش میزد ده جا دکتر بردم هیچ کدوم تشخیص ندادن مشکل چیه اما دکتر بسیم فر با یه پماد حلش کرد،بسیار خوش برخورد با حوصله،واقعا بی نظیرن

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

فوقالعاده عالی کم نظیر

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالین ایشون

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالییی هستن ایشون

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

من هر دو فرزندم تحت نظر ایشون بودن و همیشه عالی بودن ...و داروی ضروری میدن در غیر اینصورت اهی اصلا دارو نمیدن و بسیار با اخلاق و انسان هستن خدا خودش نگهدارشون باشه

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

خیلی دکتر خوبیه و الکی هم دارو نمیده

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

تجویز صحیح

۱۳۹۸/۱۰/۲۶

برای بیمار وقت میگذارد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴

بسیار حاذق و با حوصله رفتار میکنن

۱۳۹۹/۰۹/۰۵

در هر زمینه ای مراجعه کردم حرف نداشت از همه بیشتر با حوصله بودن و نوع دوستاشون عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

دکتر عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عالی و فوق العاده با حوصله

۱۳۹۹/۰۶/۰۴

عفونت سینوسی دخترم تشخیص درست و به موقع

۱۳۹۷/۱۰/۰۲

عالیییی هستن تشخیص ایشون حرف نداره یعنی با یه نسخه خوب میکنه

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

بهترین دکتر اطفال خدا حفظشون کنه پایدارو موفق و سلامت باشن انشاالله

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

بهترین دکتر کودکان. بسیار با دانش هستن و هر سوالی و کاملا علمی و کامل جواب میدن. کودک رو هم دقیق معاینه میکنن.

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

پسرم سه ماهش بود صورتش خشکی داشت ،خوب شد

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

دکتر فوق العاده و با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

عالی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

بسیار عالب

۱۳۹۸/۰۱/۱۸

عالی هستن

۱۳۹۷/۱۲/۲۱

عالییییی و بی نظیررررر

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

خوب است

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

عالی همیشه تشخیص شون درست بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

تشخیص و درمان ایشون عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

من 20 سال پیش دخترم را میبردم دکتر با اخلاق وباسوادی بود

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

عالی و با حوصله

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بسیار با حوصله با تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

در یک جمله

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

بچه من خیلی بیقرار بود هر دکتری بگید بردم خدا خیرش بده با یه شربت بچم یه خورده اروم شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۴

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۵

عالی فقط همین

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عالی هستن ایشان

۱۳۹۹/۰۸/۲۷

تشخیص ع

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

در تشخیص عالی هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

دکتر بسیار ماهر و کار بلد است.

۱۳۹۸/۱۱/۰۹

بهتریننننن

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خیلی خیلی عالین نمیشه راجع بهشون نمره داد چون عالین

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

بهترین پزشک اطفال

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

عالیه،

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

عاااااالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

بهترین دکتر هستن تشخیصاشون عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

عالییییی یعنی هرمشکلی باشه به دستشون رفع میشه دستشون خیلی خوبه خداخیرشون بده

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصاشون عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

خیلی خوب است

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فوقالعاده دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

دکتر عالی هستند دستشون شفاست

۱۳۹۹/۰۶/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

دکتر عالی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

دکترخیلی خوبیه

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۰۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

دکتر بسیار خوبی هستن من پسرم هر وقت مریض شده بردم پیش ایشون با تشخیص درست پسرم رو درمان کردن

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عالی هر چی بگم کمه در هر زمینه ای

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

خوب بودن وتشخیصشون درست بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

بچه ام سرما خورده بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

دکتر کار بلد

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر فوق العاده و با تجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

واقعا دکتر خوبی هستن من پسرمو از نوزادی بردم پیششون دستشون شفاست

۱۴۰۰/۰۳/۱۳

دکتر تخصصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

2 نوبت بیشتر پیش ایشون نرفتم، نظر خاصی ندارم

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

دکتر هاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتر بسار خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

دکتر خوب و جدی در کار و هاذقی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

عالییییییی حرف نداره

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

عالیه .خدایی مثل دکتر غریب میمونه

۱۳۹۹/۰۹/۲۸

پزشکی بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

تشخیص عالی و سریع عفونت کودکم

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

درمورد پسرم که مریض شده بود تجویز ایشان خیلی خوب بود و باعث شد که سریع نتیجه بگیرم.

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

عااالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

اگزما برطرف شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

دکتری خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

عالی تشخیص درست و بدون اینکه استرس بیجا به دل پدر و مادر بیندازن

۱۳۹۹/۱۰/۲۳

دکتر فوق العاده عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

دخترم از وقتی به دنیا اومد پیش ایشون میبردم.خیلی دکتر خوبی هستن

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

خیلی سال پیش دکتر پسرم بودند

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

بسیار دکتر خوبی وحازق است

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

دخترم مریض بود بامعاینه ایشون و تجویز عالی خوب شد

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

فوق العاده دکتر خوب و بینظیری هستن تشخیصشوون عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

عالییی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

عالی.تشخیص خیلی درستی دارن.

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

سرماخوردگی دخترم و خدا رو شکر عالی بودن

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

از وقتی دخترم به دنیا اومد تا به الان پزشک دخترم بودن و همیشه بهترین تشخیصارو دادن و بهشون ایمان دارم.

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

دکتر بسیم عالی و باتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

یکبار بردم بنظرم دکتر بسیار با حوصله ای هستند.باید دوباره ببرم دخترمو پیش ایشون برای چکاپ

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

سرماخوردگی

۱۳۹۹/۰۲/۰۲

دکتر بسیار دقیق و قابل اعتماد با مهارت و تخصص عالی هستن.

۱۴۰۰/۰۳/۲۹
مطب کرج
کرجبلوار طالقانی شمالی - ابتدای خیابان بهار - روبروی رستوران آزادی - کوچه صادقی نژاد - ساختمان خیام - طبقه ۲ - واحد ۸
شنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر
    مطب فردیس
    فردیس کرجسه راه حافظیه - روبروی اداره گاز فردیس - ساختمان پارسیان - طبقه ۲- واحد ۵
    یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر
      مطب های دیگر با تخصص مشابه
      کسانی که دکتر سیامک بسیم فر را پیشنهاد میکنند:
      سرکار خانم دکتر لیلا مقیمی زنان و زایمان سرکار خانم دکتر لیلا مقیمی
      سرکار خانم الهام زنگنه گفتار درمانی و کار درمانی سرکار خانم الهام زنگنه

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب کرج

      بلوار طالقانی شمالی - ابتدای خیابان بهار - روبروی رستوران آزادی - کوچه صادقی نژاد - ساختمان خیام - طبقه ۲ - واحد ۸

      مطب فردیس

      سه راه حافظیه - روبروی اداره گاز فردیس - ساختمان پارسیان - طبقه ۲- واحد ۵