این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - خیابان گل نبی - خیابان کتابی - پلاک ۵ - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان میرداماد - میدان محسنی - نبش کوی آزیتا - ساختمان گیل - طبقه سوم
خیابان شریعتی - خیابان گل نبی - خیابان کتابی - پلاک ۵ - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
چشم بیمار من رو در بیمارستان فارابی عمل کردند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عمل آب مروارید انجام داده ام و الان مشکل دارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵در خصوص مشکل انحراف چشم فرزندم . چند سالی تحت درمان ایشان بوده و خوشبختانه رو به بهبودی است.
۱۳۹۹/۰۲/۰۲من خیلی راضی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱فرزندم یکدفعه دچار انحراف شد و با جراحی تا حد زیادی بهتر شد
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بد نبود
۱۳۹۸/۰۷/۱۵معاینه ونمره عینک
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عمل آب مروارید هر دو چشم
۱۳۹۷/۰۸/۰۸دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۲۳جراحی قرنیه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۹آب مروارید چشمم را عمل کرده و وقتی چشم پزشکان کانادایی چشمم را معاینه کردن از این ظرافت و دقت تعجب کردن و گفتند فوق العاده عمل کرده. منم هیچ مشکلی ندارم. واقعا عالیه کارش.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹برای چکاپ اومدم ومیخواستم وقت لیزر بگیرم البته قبل از کرونا بود بعد که کرونا شیوع پیدا کرد نیومدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام من عمل لیزک داشتم عمل هردو چشم خیلی عالی بود الحمدوالله یک ماه که عمل کردم چشمام بهترشده است
۱۳۹۹/۱۰/۱۹دوتا مریض آب مروارید عمل کردند
۱۴۰۰/۰۱/۲۹پدر اینحانب هر دو چشمشون مشکل اب مروارید داشت سال 94 توسط دکتر عمل شده الان به خولست خدا ودکتر صادقی دید چشماشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵من عمل لیزیک انجام دادم ،عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶استرابیسم
۱۳۹۷/۰۶/۳۱کم بینا بودم الان جراحی کردم عالی شده
۱۳۹۷/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۰۴انحرتف چشم دخترم روخیلی خوب انجام دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳مشکل فشار چشم و عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۳۰لیزیک که خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۷کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۴/۰۸چک آپ و عینک گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بسیار بسیار عالی.مشکل آستیگمات با شماره بالا و نزدیک بینی بالا که بعد از عمل توسط ایشان الان خدا را شکر شماره چشمم ده و کامل شده.با اینکه دکترهای زیادی به من گفتن آستیگمات بالا درمان پذیر نیست.
۱۳۹۷/۰۱/۲۹شماره چشمم نزدیک 5 بود و ایشان عمل لازک رو برام در سال 90 انجام دادن و کاملا راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲زمانیکه از دکتر چشم پزشک ابادان و اهواز و بیمارستان نفت تهران و بیمارستان نور تهران نا امید شدیم سمت ایشان رفتیم و متوجه شدند مشکل چشم خانومم چی بود و عملش کردند و خدا راشکر خوب شدند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰تشخیص شون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۷من برای چکاپ پیش ایشون رفتم ولی از نظر من فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عمل قلب بازشدم دکترخیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹مشکل تنبلی چشم عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۰۷هر دو چشمم آب مروارید داشت عمل کردم بسیار عالی بود و خیلی راضی هستم ایشون کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بسیار انسان دلسوز و وارسته ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالییییی ههستن من عمل کردم پیششون الان دیدم کامل و عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عالی خداخیرش
۱۴۰۰/۰۴/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۱خواهرم انحراف چشم داشتم عمل شدند...یک عمل دیگر هم دارند..دکتر خوب و کار بلد ی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵Kheyli khoob
۱۴۰۰/۰۷/۲۶انحراف چشم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱آب مروارید
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عالی عمل لازک داشتم و بعد از 9 سال که گذشته بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴رضایت بخش
۱۴۰۰/۰۲/۱۸آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مادرم توسط ایشون عمل شده اند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶مادرم دیابت دارد بخاطر آب مروارید خدمت ایشان رسیدیم
۱۳۹۸/۰۷/۰۸آب مروارید
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عمل لازک انجام دادم وبسیار راضی هستم.عـــــــــــــــــالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۴برای عمل استرابیسیم پسرم ویزیت شدیم فوق العاده بود کارشون
۱۴۰۱/۰۳/۲۲خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۵تنبلی چشم داشتم و چندتا از دکترا گفته بودن هیچجوره حل نمیشه.اما با عمل خوب دکتر صادقی خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷لیزیک چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳قوزقرنیه
۱۳۹۷/۰۸/۰۳یکبار ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۵/۰۹عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۳۰بسیار فرهیخته سالم و دانشمند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸مادرم رو عمل کرد خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۳آقای دکتر بسیار با اخلاق، با تجربه تبحر در کارشان.
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۰۵راضی ام
۱۴۰۰/۰۸/۰۸