بسیار عالی
خیلی عالی
عالی هستند
عدم رضایت
سلام اب مروارید داشتم عمل خوب بود ولی چشمم کمی التهاب دارد با دوا حل میشود
مشکل خاصی نبوده
بسیار خوش،اخلاق
آب مروارید داشتم هر دو چشمم عالی بود
۹ سال پیش جفت چشم هام رو دکتر صفاپور عمل کردند
عمل آب مروارید
دکترعالی وحاذقی هستن تشکر
برای چکاب چشم پسرم رفتم. صبور و خوش برخورد بودند.
سلام .. عم
عمل آب مروارید مادرم رو پیش خانم دکتر انجام دادن بسیار عالی بود
عمل لازک انجام دادم ،خیلی راضیم کار و برخورد خانم دکتر بسیار عالی و حرفه ای
دکتر عالی هستن چه در برخورد و چه در درمان
عمل چشم
جراحی کاتاراکت چشم . بسیار عالی
فوق العاده
اب سیاه
خیلی خوب اب مروارید
اب مروارید وناخنخنک
خیلی عالی هس
یکی از بهترین پزشکانی بودند که به ایشان مراجعه مراجعه کرده ام.
نسبتا خوب بود
عمل آب مروارید بهبودی حاصل شد
خیلی خوب
اب مروارید
عمل فمتو لیزیک انجام دادم. بسیار عالی، دقیق و باحصوله بودند
عمل لازک و عالی
بسیار با تواضع و کار بلد هستند ، مشکلم آب مروارید بود که بعد از عمل چشم چپم مشتاق عمل چشم راستم هستم
عالی بهترین دکتر هستن
خیلی دکتر عالی هستند آب مروارید عمل کردم
پپپذررر
سلام دوسال پیش ...برام لازک انجام دادن و کاملا راضی هستم
خوب بود
عمل قرینه چشم
عالی در تشخیص
جهت ویزیتمراجه کردم
عالی بی نظیر جذاب
جهت چکاپ خدمتشان رغته بود
هنوز نتیجه نگرفتم میخوام برای بار دوم برم ویزیت شن
عالی عالی عالی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان پاسداران - گلستان سوم - تقاطع ۷ پایدارفرد - ضلع شمال شرقی - پلاک ۵۳ - طبقه دوم - واحد ۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۴سلام اب مروارید داشتم عمل خوب بود ولی چشمم کمی التهاب دارد با دوا حل میشود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵مشکل خاصی نبوده
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار خوش،اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۱۲آب مروارید داشتم هر دو چشمم عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۹۹ سال پیش جفت چشم هام رو دکتر صفاپور عمل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکترعالی وحاذقی هستن تشکر
۱۴۰۰/۰۳/۲۷برای چکاب چشم پسرم رفتم. صبور و خوش برخورد بودند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۱سلام .. عم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵عمل آب مروارید مادرم رو پیش خانم دکتر انجام دادن بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عمل لازک انجام دادم ،خیلی راضیم کار و برخورد خانم دکتر بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دکتر عالی هستن چه در برخورد و چه در درمان
۱۴۰۲/۰۶/۲۳عمل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲جراحی کاتاراکت چشم . بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۶فوق العاده
۱۴۰۰/۰۳/۱۷اب سیاه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خیلی خوب اب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۱اب مروارید وناخنخنک
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خیلی عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۰۷یکی از بهترین پزشکانی بودند که به ایشان مراجعه مراجعه کرده ام.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴نسبتا خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عمل آب مروارید بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۸اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عمل فمتو لیزیک انجام دادم. بسیار عالی، دقیق و باحصوله بودند
۱۴۰۲/۱۰/۰۶عمل لازک و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار با تواضع و کار بلد هستند ، مشکلم آب مروارید بود که بعد از عمل چشم چپم مشتاق عمل چشم راستم هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عالی بهترین دکتر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی دکتر عالی هستند آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷پپپذررر
۱۴۰۳/۰۳/۲۵سلام دوسال پیش ...برام لازک انجام دادن و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷عمل قرینه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی در تشخیص
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۱۹جهت ویزیتمراجه کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی بی نظیر جذاب
۱۴۰۱/۰۹/۱۲جهت چکاپ خدمتشان رغته بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰هنوز نتیجه نگرفتم میخوام برای بار دوم برم ویزیت شن
۱۴۰۱/۰۷/۲۹عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸