با سلام من در حدود نزدیک شیش ماه سیزده کیلو و خورده ای وزن کم کردم و به تناسب اندازم رسیدم به کارشون شک نکنین اصلن ایشون واقعن عالی و خوش برخورد و پرتجربه هستند به امید موفقیت برای همه شما عزیزان
۱۳۹۸/۰۷/۲۶
خوب وصبوروخوش برخوردرژیم راحت ولی خوب من واقعاازایشان راضی ام
۱۳۹۷/۰۶/۳۰
لاغری بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰
من باکمک آقای طغیانی تونستم ۲۵ کیلو به راحتی وزن کم کنم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸
برای لاغری خدمت ایشون بودم درعرض یه هفته ۲کیلوکم کردم ولی مشکلی برام پیش امد ورهاکردم مجددا میرم خدمتشون
۱۴۰۲/۰۵/۱۰
عااالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
خیلی عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
خیلی خیلی عالی بودن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بیماری قند البته در حد مرز بوده واضافه وزن وبارژیم غذائی وورزش دوچرخه سوار ی میزان قند نرمال و وزن از 90 کیلو به 78.5 رسیده
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
متین و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۷
مشکل اصافه وزن و تحت درمان هستم وزن کم کردم و از درمان ایشون راضی هستم با اخلاق و با تجربه ..
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سلام من چند سالی هست رژیم میگیرم 105 کیلو وزن داشتم الان 73 کیلو دارم ورزشکارم بدنسازی حرفه ای کار میکنم ولی دنبال یه رژیم میگشتم ک از ناحیه شکم وپهلو سایز کم کنم تا اینکه با طغیانی اشنا شدم یه رژیم از ایشون گرفتم از رژیم ابشون راضیم چیزییه ک من میخاستم تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
رژیم لاغری
۱۴۰۲/۰۴/۱۷
عالی بسیاربااخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
برای لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
اضافه وزن. به راحتی وزن کم میکردم.بدون عوارض
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
رفتار بسیار مناسب
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خیلی خوبین
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
عالی من تو یک ماه ۵کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
من چاق هستم توی یک هفته دوکیلوکم کردم
۱۳۹۷/۰۲/۰۶
خیلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
صددرصد خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
لاغر بودم زیر نظر هستم تا الان 2 جلسه مراجعه داشتم و در طی یک ماه 4 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
بسیار با اخلاق. ولی من نتیجه برای کاهش وزن نگرفتم،با یه داروخونه هم کار میکنه که بعداز هر جلسه کلی باید دارو تقویتی بگیریم که واقعا الکیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
دربرخورد اول بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
من تازه رژیمم را شروع کردم ولی ی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
سلام من دوهفته میشه به ایشون مراجعه کردم و دچار چاقی معمولی هستم و در عرض این دوهفته 4 کیلو کم کردم.ایشون واقعا در کارشون باتجربه اند و از همه مهم تر خوش اخلاق هستن.
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
راضی هستم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بسیار پر حوصله و مهربونن. رژیم های ساده و اصلاح زندگی میدن . من ک خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
بسیار خوش اخلاق و بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کارشون بسیار عالی بود و من در زمینه ی لاغری نتیجه ی دلخواهم رو گرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۱۲
عالی بودکارشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
هنوز حاص
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵
خوب پیش میرفت. رژیم. ولی خودم نرفتم دیگه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
کبدچرب
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
عالی بودن ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
اضافه وزن داشتم
خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
من دچار چاقی مفرط بودم و با رژیم ایشون دارم عااااااااااالی پیش میرم.خیلی راضیم .خیلیییییی عالی و خوش برخورد هستن
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
عالییه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چاق بودم لاغرشدم بعدباردارشدم دیگه نرفتم پیششون وبازهم چاق شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
اضافه وزن داشتم با کمک خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
برای لاغری
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
اضافه وزن ک الان عالی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالیییییییییی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
من خیلی راضی بودم فقط حیف که وسط کار رها کردم و کارم دوباره خراب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
چاق بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
رژیم گرفتم همراه باورزش توی دوسال ۱۲کیلوکم کردم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خیلی عالی برای کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
برای لاغری مراجعه کردم خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
ایشون فوق العاده عالی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
هنوزلاغرنشوده ام که بخواهم نظری بدهم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
بسیاربسیارخوبی است، برای افزایش قد مراجعه کردم، عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
لاغر بودم و به علت رها کردن و عدم اجرا رها کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردم، واقعا کارشون فوق العاده بود ممنونم ازشون بخاطر کمکی که به من کردن. حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۳۹۸/۰۷/۲۲
مشکل چاقی داشتم خداروشکر دارم وزن کم میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
مشکل اضافه وزن عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
من 110کیلو بودم طی سه سال به کمک ایشون به وزن 67 رسیدم.کارشون عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
من برای پسرم مراجعه میکنم خیلی راضیم .درضمن خیلی با اخلاق هم هستند اقای طغیانی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
عالی بود من در طول 1 ماه 4 کیلو وزن کم کردم خوش اخلاق وحوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
کار ایشان عالی ولی اشکال از بی همتی من بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خوبی هستند برای اضافه وزن بودم پیش ایشون اما بیماری پیدا کردم و دوره چاره مشکل شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
رژیم درمانی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
واقعا خوبین ع
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
ازهمه لحاظ عالی مخصوصا حوصله واخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
دیابت بارداری داشتم و کنترل شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
برای کاهش وزن و هنوز تحت درمانم .
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
برای لاغری ب ایشون مراجعه کردم و ب شدت ازشون راضی بودم کارشون واقعا فوقالعاده بود همینطور دوستان دیگر بنده نیز برای موارد دیگه مثل لاغر شدن یا مشکلات معده ب ایشون مراجعه کردن و آنها هم جوابی رو که میخواستند گرفتن
۱۳۹۷/۰۶/۲۸
افزایش وزن و شدید کم کردم عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عالی بود ن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
ایشان بسیار با اخلاق و متخصص هستند من مشکلم بالا بودن چربی اسیداوریک قند فشارخون و انزیم های کبدی و چربی بود که با رعایت دستورات ایشان هم کاهش وزن زیادی داشتم و هم تمام مشکلاتم طی سه ماه رفع شد خدا حفظشان کند
۱۳۹۸/۱۰/۲۴
در رابطه با چاقی ، نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۵
من تو یه ماه ۷کیلو وزن کم کردم ممنونم از رژیم خوبشون خیلی عااالی هم اخلاقشون وهم تجربه کاریشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
چاق بودم لاغر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
عالی من تو سه هفته 5 کیلو کم کردم بسیار خوب با اخلاق و شریف هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خیلی خوش برخورد و کار درستی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عاالی بودند و دوباره میخوام برم پیششون
۱۳۹۸/۰۵/۰۴
عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
نسبتا خوب بوده برا چاقی رفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
مشکل کبدچرب تازه یکبارپیش ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
نتیجه ای نگرفتم چون خودم ادامه ندادم درمانمو وگرنه عالین
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
عالیییی. خیلی راحت لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عااالی هستن
چه از نظر اخلاق و چه از نظر تجربه کاری
من خیلی راحت با رژیمهای ایشون بدون گرسنگی وزن کم کردم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
دفعه اول خودم بوده ولی مادرم پیششان رفته اند
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
بسیار عالی و در طول 4ماه تقریبا 10 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من قد و وزنم کم بود و با یک ماه بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قبل بی حال وهمش در حال خوای بودم ولی الان مثل قبل نیستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
بله کمک میکند،رژیم کاهش وزن
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
هنوزبعددوماه تقریباخبری نیست-توکل به خدا
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
بسیاررر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
من کمی اضافه وزن داشتم و کمک زیادی به کم کردن وزن من انجام دادند ممنونم از
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
سلام خیلی خوب بودمن وزن کم کردم 10 کیلو خیلیم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۶
برای لاغری پیششون رفتم و کارشون بسیار عالی بود و با کمکشون تونستم به شرایط ایده آلی که میخواستم برسم
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
من به ایشان مراجعه کردم، بسیار از برنامه ایشان راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
عالییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
رژیم لاغری وچاقی که بستگان از طریق گرفته اند
۱۳۹۸/۰۷/۲۵
عاالللیییی هستن هرچی بگم از نتیجه خوبی که دیدم کم گفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
اگ اراده باشه خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عالین عااااالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
بسیار خوش اخلاق و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
من برای رژیم رفتم خیلی عالی بودن در یک ماه 3 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خوب بودن و دوست داشتم رژیمشون را
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
برای لاغری بهشون مراجعه کردم عالی بودن واقعا عشقن عشق
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بهترین تغذیه است
۱۳۹۷/۰۶/۳۰
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۸
رژیم تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
مشکل چاقی و واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
درحال درمان لاغری
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
برای کاهش وزن مراجعه کردم و رژیم بسیار قابل اجرایی تجویز کردند که خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
نتیجه ای نگرفتم تاحالا،تقریبادوماه است
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
رژیم غذایی عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۳
بسیار عالی و با اخلاق و صبورهستند اضافه وزن داشتم که از نتیجه بسیار راضی هستم
بنده به عنوان مشاور تغذیه، بر اساس اصول تغذیه صحیح و علمی و با اتکا به رژیم درمانی نوین از سال ۱۳۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون هزاران نفر از بیماران و افراد مختلف را با اصول صحیح تغذیه و پیروی از آن به تعادل جسمی و عمومی رسانده ایم. این مرکز برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتقا آگاهی های خود متناسب با دانش روز دنیا، روزانه جدیدترین مقالات را استخراج کرده و در روند درمان بیماران استفاده می کند تا به نحو احسن بتواند پاسخگوی مراجعین خود باشد. بنده مفتخر هستم تجربیات درخشان به دست آمده در طول سالیان فعالیت خود را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهم. دبیر انجمن های تغذیه کشور. ریاست هیئت مدیره انجمن تغذیه اصفهان. عضو هیئت انجمن تغذیه ایران. مشاور تغذیه هیئت دوچرخه سواری. مشاور شخصی در خصوص تنظیم برنامه ورزشی. همکاری با برنامه کشوری صدای راهبران. همکاری با برنامه صدای اصفهان. همکاری با معاونت فرهنگی و سلامت شهرداری. برگزیده روز پزشک در سال ۱۳۹۲.
چاقی و عالی نتیجه گرفتم البته بدون گرسنگی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶درجه یک به تمام معنی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸با سلام من در حدود نزدیک شیش ماه سیزده کیلو و خورده ای وزن کم کردم و به تناسب اندازم رسیدم به کارشون شک نکنین اصلن ایشون واقعن عالی و خوش برخورد و پرتجربه هستند به امید موفقیت برای همه شما عزیزان
۱۳۹۸/۰۷/۲۶خوب وصبوروخوش برخوردرژیم راحت ولی خوب من واقعاازایشان راضی ام
۱۳۹۷/۰۶/۳۰لاغری بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۰من باکمک آقای طغیانی تونستم ۲۵ کیلو به راحتی وزن کم کنم
۱۴۰۲/۰۲/۰۸برای لاغری خدمت ایشون بودم درعرض یه هفته ۲کیلوکم کردم ولی مشکلی برام پیش امد ورهاکردم مجددا میرم خدمتشون
۱۴۰۲/۰۵/۱۰عااالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶خیلی عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خیلی خیلی عالی بودن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بیماری قند البته در حد مرز بوده واضافه وزن وبارژیم غذائی وورزش دوچرخه سوار ی میزان قند نرمال و وزن از 90 کیلو به 78.5 رسیده
۱۳۹۷/۱۰/۰۵متین و با تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۷/۱۷مشکل اصافه وزن و تحت درمان هستم وزن کم کردم و از درمان ایشون راضی هستم با اخلاق و با تجربه ..
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سلام من چند سالی هست رژیم میگیرم 105 کیلو وزن داشتم الان 73 کیلو دارم ورزشکارم بدنسازی حرفه ای کار میکنم ولی دنبال یه رژیم میگشتم ک از ناحیه شکم وپهلو سایز کم کنم تا اینکه با طغیانی اشنا شدم یه رژیم از ایشون گرفتم از رژیم ابشون راضیم چیزییه ک من میخاستم تازه شروع کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸رژیم لاغری
۱۴۰۲/۰۴/۱۷عالی بسیاربااخلاق
۱۳۹۹/۰۶/۱۷برای لاغری مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳اضافه وزن. به راحتی وزن کم میکردم.بدون عوارض
۱۴۰۲/۰۲/۰۳رفتار بسیار مناسب
۱۴۰۱/۰۶/۰۷بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خوبین
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی من تو یک ماه ۵کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴من چاق هستم توی یک هفته دوکیلوکم کردم
۱۳۹۷/۰۲/۰۶خیلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶صددرصد خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۲۴لاغر بودم زیر نظر هستم تا الان 2 جلسه مراجعه داشتم و در طی یک ماه 4 کیلو اضافه کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴بسیار با اخلاق. ولی من نتیجه برای کاهش وزن نگرفتم،با یه داروخونه هم کار میکنه که بعداز هر جلسه کلی باید دارو تقویتی بگیریم که واقعا الکیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دربرخورد اول بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من تازه رژیمم را شروع کردم ولی ی خیلی خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۶سلام من دوهفته میشه به ایشون مراجعه کردم و دچار چاقی معمولی هستم و در عرض این دوهفته 4 کیلو کم کردم.ایشون واقعا در کارشون باتجربه اند و از همه مهم تر خوش اخلاق هستن.
۱۳۹۷/۰۹/۱۹راضی هستم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶بسیار پر حوصله و مهربونن. رژیم های ساده و اصلاح زندگی میدن . من ک خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۶بسیار خوش اخلاق و بسیار با تجربه
۱۴۰۱/۰۸/۰۷کارشون بسیار عالی بود و من در زمینه ی لاغری نتیجه ی دلخواهم رو گرفتم
۱۳۹۷/۰۷/۱۲عالی بودکارشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۷هنوز حاص
۱۴۰۰/۰۵/۱۲راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خوب هست
۱۴۰۲/۰۲/۱۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۵خوب پیش میرفت. رژیم. ولی خودم نرفتم دیگه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴کبدچرب
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی بودن ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۰/۰۱/۱۲عاااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱اضافه وزن داشتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹من دچار چاقی مفرط بودم و با رژیم ایشون دارم عااااااااااالی پیش میرم.خیلی راضیم .خیلیییییی عالی و خوش برخورد هستن
۱۳۹۷/۰۹/۰۲عالییه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸چاق بودم لاغرشدم بعدباردارشدم دیگه نرفتم پیششون وبازهم چاق شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۹اضافه وزن داشتم با کمک خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳برای لاغری
۱۴۰۰/۰۵/۰۹اضافه وزن ک الان عالی شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالیییییییییی و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴من خیلی راضی بودم فقط حیف که وسط کار رها کردم و کارم دوباره خراب شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴چاق بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۱۵رژیم گرفتم همراه باورزش توی دوسال ۱۲کیلوکم کردم عالی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۰۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خیلی عالی برای کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۷/۰۶برای لاغری مراجعه کردم خوب بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ایشون فوق العاده عالی هستند
۱۳۹۸/۰۷/۰۷هنوزلاغرنشوده ام که بخواهم نظری بدهم
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بسیاربسیارخوبی است، برای افزایش قد مراجعه کردم، عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۸لاغر بودم و به علت رها کردن و عدم اجرا رها کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹برای کاهش وزن به ایشون مراجعه کردم، واقعا کارشون فوق العاده بود ممنونم ازشون بخاطر کمکی که به من کردن. حتما به ایشون مراجعه کنید
۱۳۹۸/۰۷/۲۲مشکل چاقی داشتم خداروشکر دارم وزن کم میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸مشکل اضافه وزن عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰من 110کیلو بودم طی سه سال به کمک ایشون به وزن 67 رسیدم.کارشون عالی
۱۳۹۸/۰۶/۲۴برخورد عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵من برای پسرم مراجعه میکنم خیلی راضیم .درضمن خیلی با اخلاق هم هستند اقای طغیانی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی بود من در طول 1 ماه 4 کیلو وزن کم کردم خوش اخلاق وحوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۲کار ایشان عالی ولی اشکال از بی همتی من بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خوبی هستند برای اضافه وزن بودم پیش ایشون اما بیماری پیدا کردم و دوره چاره مشکل شد
۱۴۰۲/۰۲/۲۸رژیم درمانی
۱۳۹۸/۱۲/۰۴واقعا خوبین ع
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴ازهمه لحاظ عالی مخصوصا حوصله واخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دیابت بارداری داشتم و کنترل شد
۱۳۹۷/۱۰/۱۹بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۱۵برای کاهش وزن و هنوز تحت درمانم .
۱۴۰۰/۰۲/۲۷برای لاغری ب ایشون مراجعه کردم و ب شدت ازشون راضی بودم کارشون واقعا فوقالعاده بود همینطور دوستان دیگر بنده نیز برای موارد دیگه مثل لاغر شدن یا مشکلات معده ب ایشون مراجعه کردن و آنها هم جوابی رو که میخواستند گرفتن
۱۳۹۷/۰۶/۲۸افزایش وزن و شدید کم کردم عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۲۰عالی بود ن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ایشان بسیار با اخلاق و متخصص هستند من مشکلم بالا بودن چربی اسیداوریک قند فشارخون و انزیم های کبدی و چربی بود که با رعایت دستورات ایشان هم کاهش وزن زیادی داشتم و هم تمام مشکلاتم طی سه ماه رفع شد خدا حفظشان کند
۱۳۹۸/۱۰/۲۴در رابطه با چاقی ، نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۵من تو یه ماه ۷کیلو وزن کم کردم ممنونم از رژیم خوبشون خیلی عااالی هم اخلاقشون وهم تجربه کاریشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹چاق بودم لاغر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۵عالی من تو سه هفته 5 کیلو کم کردم بسیار خوب با اخلاق و شریف هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خیلی خوش برخورد و کار درستی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عاالی بودند و دوباره میخوام برم پیششون
۱۳۹۸/۰۵/۰۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۲۵نسبتا خوب بوده برا چاقی رفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۱مشکل کبدچرب تازه یکبارپیش ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰نتیجه ای نگرفتم چون خودم ادامه ندادم درمانمو وگرنه عالین
۱۴۰۱/۰۴/۲۶عالیییی. خیلی راحت لاغر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کاهش وزن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عااالی هستن چه از نظر اخلاق و چه از نظر تجربه کاری من خیلی راحت با رژیمهای ایشون بدون گرسنگی وزن کم کردم
۱۳۹۸/۰۵/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴دفعه اول خودم بوده ولی مادرم پیششان رفته اند
۱۳۹۷/۱۰/۰۹بسیار عالی و در طول 4ماه تقریبا 10 کیلو کاهش وزن داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من قد و وزنم کم بود و با یک ماه بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴قبل بی حال وهمش در حال خوای بودم ولی الان مثل قبل نیستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹بله کمک میکند،رژیم کاهش وزن
۱۳۹۸/۰۲/۲۰هنوزبعددوماه تقریباخبری نیست-توکل به خدا
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیاررر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰من کمی اضافه وزن داشتم و کمک زیادی به کم کردن وزن من انجام دادند ممنونم از
۱۳۹۹/۰۹/۰۲سلام خیلی خوب بودمن وزن کم کردم 10 کیلو خیلیم عالی بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۶برای لاغری پیششون رفتم و کارشون بسیار عالی بود و با کمکشون تونستم به شرایط ایده آلی که میخواستم برسم
۱۳۹۷/۰۶/۲۴من به ایشان مراجعه کردم، بسیار از برنامه ایشان راضی هستم
۱۳۹۸/۰۷/۲۰عالییییییی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲رژیم لاغری وچاقی که بستگان از طریق گرفته اند
۱۳۹۸/۰۷/۲۵عاالللیییی هستن هرچی بگم از نتیجه خوبی که دیدم کم گفتم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸اگ اراده باشه خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالین عااااالی هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱بسیار خوش اخلاق و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من برای رژیم رفتم خیلی عالی بودن در یک ماه 3 کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خوب بودن و دوست داشتم رژیمشون را
۱۴۰۲/۱۱/۱۱برای لاغری بهشون مراجعه کردم عالی بودن واقعا عشقن عشق
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بهترین تغذیه است
۱۳۹۷/۰۶/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۸رژیم تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۶مشکل چاقی و واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳درحال درمان لاغری
۱۳۹۹/۰۴/۲۳برای کاهش وزن مراجعه کردم و رژیم بسیار قابل اجرایی تجویز کردند که خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵نتیجه ای نگرفتم تاحالا،تقریبادوماه است
۱۴۰۱/۰۴/۲۹رژیم غذایی عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۳بسیار عالی و با اخلاق و صبورهستند اضافه وزن داشتم که از نتیجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱چاق بودم و دارم لاغر میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹