این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شیخ صدوق شمالی، پل شیخ صدوق (پل میر)، مجتمع پل، طبقه پنجم. جهت مشاوره و آشنایی با عملکرد دستگاه های لاغری از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۴ الی ۸ شب بدون نیاز به نوبت قبلی مراجعه فرمایید.
راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹من برای لاغری رفتم پیش دکتر. خیلیییی عالیه کارشون و برخوردشون.
۱۳۹۷/۰۵/۱۱رژیم سختی دادند. بیشتر احساس کردم کارشون تجارته.
۱۴۰۴/۰۴/۱۳دکتری با اخلاق و مهربان بی نظیر در حرفه من که بی نهایت رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فعلا یک نوبت پیش ایشان رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی و منحصر به فرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۳جهت چک اپ خدمتشون رسیدم با یه دستگاه مخصوص تست گرفتند وتوصیه های خوبی هم کردن
۱۳۹۸/۰۶/۰۸رژیم عالی بود. ممنون دکتر جون
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی ترین دکتر تغذیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۰من یکبار رفتم پیش ایشون اما بخاطر بارداری دیگه ادامه ندادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بهترین دکتر ما که در دوره درمان هستیم فعلا ولی داریم جواب میبینیم بسیااار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۲/۰۸عاااالی ب
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر با حوصله و اخلاق عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر حاذق وعالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۹در 40 روز 3کیلو و 300 کم کردن کهبه نسبت وزن اولیه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی، دکتر دلسوز و متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۱۸لاغر بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۶خیلی دکتر خوبی هستند و فضای مطب خیلی زیباست
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خوش اخلاق ترینه
۱۴۰۳/۰۳/۱۳دکتر باسواد خوش برخورد و منطقی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶۲کیلو کم کردم
۱۴۰۱/۰۹/۲۳عالیییییییییییییییی
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی درج یک
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۷دکتر با تجربه و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳مشکل اضافه وزن که با دستورات آوراهنمایی های آقای دکتر بسیار راضی کننده بود،
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر خیلی خوبیه واقعا ب وزن دلخواهم رسیدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶کار رژیم درمانی ایشان در اصفهان تک است. بسیار پیگیر هستند و توصیه های ایشان و انرزی مثبت ایشان من را مقید به انجام رژیم میکند.
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی هستندایشون
۱۴۰۰/۱۲/۰۷فوق العاده دقیق برسی میکنند ومن خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۳/۰۶دکتر بسیار با اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۰۸سلام من تاحالا پیشش نرفتم وخیلی و زنم کم هست
۱۳۹۸/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار با اخلاق و با تخصص بالا
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فوق العاده عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱اضافه وزن - کاهش ۱۰ کیلوگرم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹تست فقط انجام دادم وخوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بینهایت عالی بود. خوش اخلاق. با سواد. مهربون. همه چی تموم. بیست بیست
۱۴۰۵/۰۲/۱۷همه چیز عالی و خوب. دکتر اطمینانی بینظیر است
۱۳۹۹/۰۹/۲۰برای چربی سوزی رژیم عالی دادن
۱۴۰۱/۱۰/۱۷ایشون یکی از بهترین ها هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۱مشکل اضافه وزن داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰نمیدونم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰رضایت دا
۱۴۰۴/۰۹/۲۹برادرم رژیم گرفته عالی بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۹عالی . دلسوز . برنامه غذایی صحیح
۱۴۰۴/۰۳/۲۶جهت کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳برای اضافه وزن اومدم مطب شون
۱۴۰۲/۰۳/۰۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳مشاوره گرفتیم وخوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۴پزشک بسیار حاذق و با اخلاق و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۱تا به حال ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۰من اضافه وزن داشتم تونستم کم کنم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸به تمام معنی بهترین در اصفهان هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵اضافه وزن داشتم و توی 5 ماه از 98 به 79 رسیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۹چاقی،عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳برای رژیم رفتم ولی اجرا نکردم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکلی نداشتم. فقط بدنم را آنالیز کردند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۸خیلی عالی بود هم تشخیص هم رژیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بیماری مشکوک به سیروز کبد. تمام آنزیمها نرمال شد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خیلی عا
۱۴۰۳/۰۷/۱۱اضافه وزن
۱۳۹۹/۱۰/۰۳اضافه وزن، به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دکتر حاذق نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹باسلام .مشکل اضافه وزن داشتم .الانم خدا را شکر به کمک اقای دکتر وزن کم کردم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی،اضافه وزن داشتم والان باوزن ایدال دارم زندگی میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالیییییییییییی
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۱مشکل اضافه وزن داشتم کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مشکلی نداشتم خیلی خوب بودند
۱۳۹۷/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ایشان عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷وری گود
۱۴۰۰/۰۸/۰۷هنوز که نتیجه نگرفتم،از دستگاه کول تک هم استفاده کردم اما بیفایده بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۲دکتر بسیار بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳رژیم درمانی عالی بود.
۱۴۰۰/۰۶/۲۰من تازه رفتم پیششون خیلی با حوصله هستن همه چیو مختصرومفید توضیح میدن
۱۳۹۷/۰۷/۱۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶برای تناسب اندام و لاغرس مراجعه کردم و بینهایت راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بادستگاه کولتک کارکردم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵چاقی و نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳تازه بیمار ایشون شده ایم و خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۱برای لاغری رفتم عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹من با برنامه آقای دکتر 20 کیلو در کمتر از سه ماه کم کردم. مهمترین ویژگی برنامه غذایی که ایشون میدن این هست که اصلا نمیگن چیزی رو حذف کن حاملا و بسیار با اخلاق و خوشرو هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷کولتک دروغ بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۸کارشان بیست است. برای چاق شدن آمدم. خیلی لاغر بودم و وزنم پنج کیلو اضافه شد. مرسی دکتر مهربان
۱۳۹۹/۰۳/۲۳بسیاااااااار عااآاااالی و توانمند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲دخترم را برای چاقی اوردم،دکتر بسیار صبور و عالم هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸15 کیلو اضافه وزن داشتم در عرض 3 ماه 10 کیلو کم کردم رژیم درمانی دکتر خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹برای لاغری مراجعه کردم.نتیجه رضایت بخش بود
۱۳۹۷/۰۸/۲۹رژیم خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار خوب و عالی رژیم دادند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۷برای درمان سیروز کبدی و رژیم درمانی مراجعه کردم. دکتر با اخلاق و ادب و بسیار باسوادی هستند. هر سوالی داشتم همه را جواب دادند . مرسی دکتر مهربان
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار عالی، خوش اخلاق ودانا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳در خصوص لاغری پیش ایشون اومدم و درحال ادامه دادن هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خانواده مراجعه کرده بودند
۱۴۰۲/۱۰/۲۵دکتر خیلی خوبی هست ، ولی خوب فقط تغذیه و رژیم درمانی ،
۱۴۰۰/۰۳/۲۹کم وزنی نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عالی و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار صبور و با حوصله هستند و نتیجه ی عالی دیدم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۴برای استفاده از مکمل ورزشی رفتم پیششون و واسم ازمایش نوشتن با توضیحات خوبی که ارائه میدن شمارو به یه درک عالی و منطقی می رسونن
۱۳۹۷/۱۱/۲۴اضافه وزن کاهش وزن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲اضافه وزن داشتم با چکاب وب نامه غذایی دکتر به وزن دلخواه رسیدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷مشکل چاقی و پر خوری عصبی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹برای لاغری بوده چون ادامه ندادیم به خاطر فوتبال که راه دور میرفت نتیجه خوبی نگرفتیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۳کولتک کردم و بسیار راضی هستم.کار دکتر چه رژیم و چه دستگاه عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰اولین بار است
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی ۷ کیلو کاهش وزن
۱۴۰۴/۰۱/۰۵دخترم مراجعه کردن و بسیار راضی بودیم .
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹برای رشد قد
۱۳۹۹/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۶بسیار عالی با خلاق
۱۴۰۴/۰۳/۰۲تازه می خوام نوبت بگیرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۲تغذیه برای لاغری من ادامه ندادم دیگه
۱۴۰۴/۰۳/۰۳اضافه وزن
۱۳۹۹/۰۹/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تشخیص عال
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالییییییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰اضافه وزن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی در رژیم درمانی. با شخصیت و مهربان. وقت گذاری و بررسی دقیق شرایط برای رژیم درمانی من. پس از سالها یک متخصص تغذیه به تمام معنی پیدا کردم. ممنونم از ایشان
۱۴۰۲/۱۱/۰۹برای من بهترین نتیجه حاصل شد. ممنون دکتر مهربان و دوست داشتنی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳عالی بهترین دکتر و با شخصیت ترین دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵کولتک انجام دادم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عالییی بود من توی دوماه ۷ کیلو کم کردم بدون این که اذیت بشم
۱۴۰۳/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸ایشان وجدان کاری دارند ، و هر آنچه که مراجعه کننده نیاز دارد در اختیارش میگذارد و نتیجه سراسر به عملکرد و حرف شنوی مراجعه کننده بستگی دارد
۱۴۰۲/۰۲/۰۶دکتر بسیار عا
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عاالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۲رژیم نتونستم لاغر شم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲رژیم پیشنهادی ایشون عالیه من در عرض یه هفته 4 کیلو کم کردم بدون اینکه گرسنگی بکشم یا ضعف داشته باشم.
۱۳۹۷/۰۳/۰۶اضافه وزن
۱۴۰۱/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲از مربی باشگاهم شنیدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲دکتر خیلی خوبی بودن و من تونستم به وزن دلخواهم برسم
۱۳۹۹/۰۸/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پزشکی فوق العاده خوش اخلاق و با سواد،واقعا من بخاطر نتیجه ای که گرفتم وقتی یاد ایشون میفتم دعاشون میکنم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۸سلام.جهت کاهش وزن مراجعه کردم. با رژیم درمانی و استفاده از دستگاه عضله ساز تسلا بسیار راضی هستم. آقای دکتر اطمینانی عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی دکتر خوبی هستن من تو یک ماه با رعایت رژیم ایشون ۵کیلو وزن کم کردم ایشون علاوه بر سواد بالا خیلی هم مهربون و درجه ۱هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام. بسیار عالی بود. جهت مشاوره جراحی چاقی به ایشان مراجعه کردم. وقت گذاری ایشان مثال زدنی است.
۱۳۹۷/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸خودم تجربه نداشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵چاقی عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۵چاق بودم عالی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶کم وزنی جنین خداروشکر خوب شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۴برای اضافه وزن مراجعه کردم. خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سلام.برای دوستان رفتیم خدمتش
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بد نبودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹از دستگاه کولتک استفاده کردم.رژیم هم داشتم. دکتر خیلی باسواد و مهربان هستند. من که خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۶برای حفظ سلامتی و کاهش کزن مراجعه کردم و راضی بودم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۷به شما مربوط نمیشه
۱۴۰۳/۰۶/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲ایشان بسیار مودبانه و صبورانه با بیمار رفتار میکنند و من از برنامه غذاییشون نتیجه مطلوب گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷کبد چرب و اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عالییییییی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸عالی بودن
۱۳۹۷/۰۵/۳۱بسیار از حسن برخورد و علاقه ایشان لذت بردم. برای مشکل حاملگی و کاهش وزن اومدم. عالی بود.
۱۳۹۹/۰۴/۳۰خیلی منظم و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹اضافه وزن،حل نشده
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بله اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰من برای رژیم چاقی مراجعه کردم. سه ماهه که میرم پیششون و حدود 4 کیلو اضافه کردم. به شدت راضی هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶برای لاغری
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بینهایت بااخلاق،با حوصله،و باعلم،و دستگاههای به روز،من هشت کیلو بعد زایمانم پیششون کم کردم و بدون حذف هیچ ماده ی غذایی ای فقط طبق برنامه ایشون پیش رفتم نه عضله از دست دادم،نه صورتم ریخت...
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکتر اطمینانی از نوابغ حوزه تغذیه هستند ، من طی دو سال تحت نظر ایشان از 139کیلو به 74کیلوگرم رسیدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵واسه قدپسرم مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴سیروز .. جهت کاهش وزن عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۱۳اضافه وزن
۱۴۰۲/۰۹/۲۲بسیار رژیم عالی داشتند. اصلا گرسنه نمیشدم و غذای منزل در رژیم درمانی بود.
۱۴۰۰/۰۱/۰۹بسار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عاااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰کول تک استفاده کردم ولی راضی نیستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵برای لاغری
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کول تک انجام دادم . خوب بود.
۱۳۹۹/۰۷/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من از دکتر خیلی راضی هستم من اصلن وزن کم نمیکردی وقتی رفتم پیش دکتر تونستم تو یکماه و نیم 13کیلو وزن کم کنم و دیگه برای بار دوم نرفتم پیشه شون
۱۳۹۸/۰۹/۱۰چاقی و اضافه وزن. کاهش وزن 15 کیلوگرمی در 8 ماه بدون گرسنگی و یا محدودیت غذایی زیاد
۱۴۰۳/۱۰/۰۹کمبود وزن و وزن اضافه کردم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عالی است
۱۳۹۷/۰۴/۱۰من توی 2 ماه 7 کیلو
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۵برای لاغری و بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱تحت درمان
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عالی هم از نظر ارتباط با بیمار و هم نحوه ارایه برنامه غذایی مورد نظر
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۴بهترین پزشک برای تغذیه دوران بارداری هستند. من خیلی راضی هستم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۴خودممراجعه نکردم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹اضافه وزن.عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۴مشکل اضافه وزن همین
۱۴۰۳/۰۵/۲۷برای رژیم لاغری مراجعه میکردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹خیلی دکتر باحوصله وخوبی هستن من راظی بودم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بار اول هست که به ایشون مراجعه میکنم از طریق یکی از دوستات آشنا شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲مامانم وزنش زیاد بود
۱۴۰۱/۰۶/۳۰رژیم درمانی. چاقی. در طی چهار ماه به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳اضافه وزن و چاقی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸چاقی. ادامه ندادم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۰اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۲/۰۴/۰۳عالی هستن دکتر فوقالعاده مهربان و همراه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹در تغذیه فرزندم من بینهایت راضی هستم. دکتر اطمینانی هم متخصص تغذیه و هم یک روانشناس حرفه ای هستند. آرام و متین و خوش اخلاق. واقعا نمونه هستند.
۱۳۹۹/۱۲/۰۸رفتار منشی بسیار تند و نامحترمانه بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹برای تغذیه به ایشون نراحعه کردم حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دکتربسیار خوبی است
۱۴۰۱/۱۰/۰۹خیلی چاق بودم لاغر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷به تو ج
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالی بوذ
۱۴۰۳/۱۲/۱۱اضافه وزن داشتم وخیلی عالی وزنم رو کم کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹چاق بودم. واقعا لاغرم کرد ایشون. دستشون درد نکنه. خیلی کار بلد
۱۳۹۹/۰۹/۱۲دکتر فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹اضافه وزن داشتم ولی به خاطر شرایط جسمی خودم موفق به ادامه درمان نشدم .
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عاااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر عالی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۱۱درمان اضافه وزن، یه مدت مراجعه میکردم نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹برای کاهش وزن آمدم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷کم وزنی نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸برای اضافه وزن بود نتیجه گرفتم و تقریبا به وزن مورد نظرم رسیدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر اطمینانی پزشکی با اخلاق، مهربان و حاذق هستند. به نظر من ایشان بینظیرند.
۱۳۹۹/۰۷/۱۶برای درمان چاقی مراجعه کردم و فعلا رژیم دارم ، دکتر فوق العاده مهربان و صمیمی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸